×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este Las Vegasban csap össze a WBO félnehézsúlyú világbajnoka, 2019-11-02 00:13:34 https://www.profiboksz.hu/2019/11/02/mrlegre-llt-kovalev-s-alvarez/

Mérlegre állt Kovalev és Alvarez

Szombat este Las Vegasban csap össze a WBO félnehézsúlyú világbajnoka, Sergey Kovalev és a 3 súlycsoportban is világbajnoki címet begyüjtő Saul Alvarez. A mérkőzést megelőző napon a felek átestek a szokásos mérlegelési procedúrán, Alvarez 174,5 fonttal (~79,15 kg) hozta a kötelezőt, ám Kovalevnek meggyűlt a baja a súlyával és először 176 fontot mutatot a műszer. A csupaszra vetkőzött orosz negyed fonttal ismét túlsúlyosnak bizonyult és 1 órát kapott arra, hogy hozza a 175 fontos limitet. Néhány perc elteltével Kovalev visszatért a mérleghez és ezúttal hajszálra pontosan hozta a 175 fontot.
Érdekesség, hogy az előzetes információkkal ellentétben a szerződésben szerepel egy 185 fontos súly limit, amit a két bunyósnak a meccs reggelén megtartandó mérlegelésen nem léphetnek túl.

A gálát vasárnap hajnalban a Sport2 élőben sugározza


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Most olvastam,hogy a meccs,semmikeppen sem fog elkezdodni a Diaz/Masvidal eredmenyhirdetese elott.
De fel 6 korul azert keljetek fel.

» miskacarus   válasz erre
    2019-11-03 00:05:32

Bakhram Murtazaliev (1,03) - Jorge Fortea (10,00)

Ryan Garcia (1,10-1,15) - Romero Duno (5,00-7,00)

Sergey Kovalev (4,00-4,33) - Saul Alvarez (1,22-1,26)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-11-02 21:48:38

OFF
Lehet kommentelni, véleményezni a "...bokszra fordul" esélylatolgatásait. :)

    2019-11-02 21:04:18

@fixpont: Én nem gondolom, hogy ellent mond. Ha Canelo támadni akar, mozogjon el, tartsa fel egyenesekkel. Ha Canelo pihenni akar, menjen rá.

    2019-11-02 19:37:20

Kova nagy bajnok nagy mélységekből küzdötte vissza magát bajnokká, bízom benne most is, pedig Alvarez egy nagyon kemény csóka, nagyon erős.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-11-02 18:20:31

@shaderlold: Akkor 5-re állítom be az ébresztőt. Ha előbb elkezdődne, akkor ébresszetek fel :)

» Master of Disaster   válasz erre
    2019-11-02 18:16:08

@fixpont: Bocs, hülyeséget írtam, tehát 5 óra körül várható a főmeccs.

» shaderlold   válasz erre
    2019-11-02 18:14:29

Az tuti, hogy 4-kor még nem fog elkezdődni.

» shaderlold   válasz erre
    2019-11-02 18:12:43

@fixpont: Gondolkodtam rajta én is, de ott is hajnalban állítják át az órákat, vagy nem?

» shaderlold   válasz erre
    2019-11-02 18:11:17

@shaderlold: Köszi, csak nehogy a ma éjszakai USA óra visszaállítás őket is összezavarja :)

» Master of Disaster   válasz erre
    2019-11-02 18:04:54

@shaderlold: beleszamoltad az ora atallitast?

» fixpont   válasz erre
    2019-11-02 18:01:51

@Master of Disaster: Ez engem is érdekelne, mert rendre elbaszom :))

» rumble   válasz erre
    2019-11-02 17:59:19

@Master of Disaster: A főmeccs ottani idő szerint 9 körül lesz, szóval körülbelül 6-kor kezdődik a főmeccs, de az utóbbi idők tapasztalati azt mutatják, hogy 6 után valamival. Illetve mondták, hogy az UFC gála főmeccse után kezdődik az itteni főmeccs.

» shaderlold   válasz erre
    2019-11-02 17:53:44

Vajon kb. hánykor érdemes bekapcsolódni a közvetítésbe, hogy ne kelljek túl korán a főmeccshez és véletlenül visszaaludjak az előmeccsek közben? A Sport 2 TV állítólag 02:00 órától közvetíti a gálát, ami a 8 óra időeltolódást számítva azt jelenti, hogy ottani idő szerint már este 6-tól meccsek lesznek. Hajnali 4 óra reális lehet, vagy még az is korai?

» Master of Disaster   válasz erre
    2019-11-02 17:42:54

@csiga: Ez a súlyhozás szerintem túl van reagálva egy kicsit. 1 fonttal lépte túl, majd nyaklánc és alsónadrág nélkül 1/4 fonttal, amit meg is oldott kb. 5 perccel az első mérlegelés után.
A rehidratációs klauzula: 185 fonttal kellett mérnie szombat reggel, tehát nem a meccs időpontjában. Többen írták, hogy vhol 185 és 190 között szokott lenni a szorítóban, nem hiszem, hogy ez fogja befolyásolni.
Ami szerintem tényleg kérdés, az a nagyon rövid pihenőidő a két mérkőzés között, a kondija lehet, hogy el fog fogyni a végére, ezért is kell kiütnie max. a 9. menetben:))

    2019-11-02 17:34:26

@csiga: Remélem, kiüti Canelot, mielőtt elfárad.

Ha valóban nem ehet, akkor a helyében az első három menetet meghajtanám, aztán ha nem jönnek össze a dolgok, sérülésre hivatkozva feladnám az 5. menet után valahol.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-02 17:31:22

Megveszem a sapkámat reggelire, ha nyer Kovaljov. Egyszer felkészült a júniusi Yarde meccsre, elnapolták. Felkészült az augusztusira ami kivett belőle rengeteget. Pihent három hetet, majd új edzőtábor. Nem tudta hozni a súlyát és nem ehet a záradék miatt. 8 menet alatt el fog fogyni. Büntetlenül ennyi idősen nem lehet játszani a saját szervezetével egy sportolónak sem. És nem Alvarez ütései veszik el a kondiját, hiszen nála nagyságrendekkel nagyobb ütőkkel bokszolt, pusztán feladja a szervezete a fáradtságtól. Aztán szépen szögre akaszthatja a kesztyűket, hiszen Egis befektetéseiből meglehetősen gazdag ember. A mostani 12 millióból nagyjából tisztán 4 marad a zsebében, még az unokájának sem lesz anyagi gondja

    2019-11-02 17:13:48

@Jersey Joe: Köszönjük. A webmesternek már jeleztük a hibát...

» zolimt   válasz erre
    2019-11-02 17:11:56

@shaderlold: Ha kovalev hallgat Buddy-ra, szerintem ki fogja ütni Alvarez-t.

» emmendy8   válasz erre
    2019-11-02 17:11:26

@shaderlold: a 2-es es a 4-es pont egymasnak ellentmond

» fixpont   válasz erre
    2019-11-02 17:10:55

Buddy's keys to beating Canelo:
1. Break his rhythm
2. Punch when he's punching
3. Make him uncomfortable
4. Do the opposite of what he does

» shaderlold   válasz erre
    2019-11-02 17:08:04

Tippem: Kovalev kiütéssel nyer a 7. menet környékén.


(ha egy rendes meccs lesz; bár az oroszok nyilatkozatai mintha arra engednének következtetni, hogy ebből ki akarnak hozni egy visszavágót - ergo egy Canelo pontozásos győzelem, ha nem lesz rendes meccs)

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-02 17:00:24

Erwin

nem lehet kommentelni a felvezető cikketeket!

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-02 16:56:15

A legviccesebb az egészben az, hogy Kovalev csapatának meg volt tiltva a szerződésben, hogy beszéljenek a rehidrációs klauzuláról, Klimas egy interjúban le is tagadta, hogy ilyen lenne.

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2019-11-02 16:19:43

hát igen jobban néz ki alvarez, látszik, hogy neki nem kellett bajlódnia a fogyasztással. Kova-nak is lehet, hogy feljebb kéne majd mennie, ha még folytatni akarja a bunyót, és még pár évet bunyózni akarna.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-11-02 16:16:43

Igazából én arra leszek kíváncsi,hogy ha nyer Saul,akkor utána marad-e félnehézben vagy esetleg ez csak egy egyszeri alkalom volt. Mert azért itt van még Bivol,Beterbiev,Gvozdyk,Alvarez,Yarde...stb. Azért ezeken a neveken átverekedni magát nem egy egyszerű dolog.Mondjuk már Kovalev legyőzése is elég nagy fegyvertény szerintem.
Véleményem szerint,ha Kovalev fejben egyben lesz akkor a meccs második felében kiütheti Canelot...

» mexico   válasz erre
    2019-11-02 15:32:17

@csiga: Nekem se

    2019-11-02 15:21:07

@Totti: Ezt nem vártam.. Miért gondolod így? Az a 10 font nem olyan vészes szerintem.

» emmendy8   válasz erre
    2019-11-02 15:10:59

Nekem a bokszrafordultat nem engedi kommentelni...

    2019-11-02 13:51:40

Alvarez nyer.

    2019-11-02 13:50:09

@gulogulo: Persze hogy nem, mert meg lett véve kilóra. Undortíó ez az egész, és kicsit sem fogom sajnálni az oroszt.

    2019-11-02 13:36:58

???? = :D

» Toth Lajos   válasz erre
    2019-11-02 13:31:46

@PeteTheGreek: Hol írok olyat, hogy szegény Kovalev? ???? Elfogadta a feltételeket. Mit akarok bizonyítani? ???? Nekem total mindegy ki nyer, legyen jó mérkőzés.

» Toth Lajos   válasz erre
    2019-11-02 13:31:15

@PeteTheGreek: "185 körül szokott boxolni mostanában"

Mintha azokra a meccsekre nem csak 6 hete lett volna felkészülni, és elsőre is képes volt hozni a súlyt. Most harmadik próbálkozásra tudta hozni, és ezt követően nem mehet 185 fölé. Kicsit más a helyzet...

» northpaw   válasz erre
    2019-11-02 13:28:21

Egyetértek. Kovaljov bevállalta a november 2.-t és kész. A kommentelők egy része rinyálhat, ő úgysem fog. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2019-11-02 13:21:22

@Toth Lajos: Én pörgök rá? Egy ilyen remek meccs előtt is csak a rinyálás megy, miközben ez a rehidratációs klauza nem igazán érinti Kovát, mivel 185 körül szokott boxolni mostanában. Emiatt nem fair betenni 4-5 éves adatokat, amivel azt akarod bizonyítani gondolom, hogy szegény Kovát hogy leaszaltatja ez a csicska Canelo. Mert nagyjából erről szól a kommentek fele, hogy minél jobban le kell húzni a meccset már előre, hogyha Canelo nyer, akkor lehessen ugatni, hogy igazából miért nem olyan nagy teljesítmény tőle.

Canelo pedig nem kap sok istenítést itt, ami indokolná a sok lehúzó kommentet (ami egyensúlyba helyezné a dolgokat).

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-11-02 13:10:35

@PeteTheGreek: Köszi, de nem kell segítség... Momentán 1perc alatt ezt találtam. Volt korábban 181 font is ha ennyire erre pörögsz rá.
.. hogy 185 vagy 188 szerintem nem releváns.

» Toth Lajos   válasz erre
    2019-11-02 13:00:36

@sziporka: Azért nemcsak itt, hogy Kovalevnek kevés lesz a felkészülési idő és, hogy ezt "direkt" így csinálták, szakmabeliek is mondták.

Lehet itt isteníteni Canelot így, meg úgy, de azért vicces, hogy igazából a már öregedő Golovkint sem győzte le - akkor mi esélye lenne korrekt körülmények között egy KOvalev ellen??

Ez kb. olyan, mintha mondjuk Gassiev menne fel megmérkőzni Joshua ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-02 12:59:35

@PeteTheGreek: Nem kicsit elfogult itt a többsèg. Őket nem zavarják általában a tènyek.

» sziporka   válasz erre
    2019-11-02 12:51:05

@Toth Lajos: Érdekes, hogy 4-5 évvel ezelőtti infókat beraksz, de egy "mostanit" nem...
Had segítsek...

Ezt miért hagytad ki?

Sergey Kovalev VS Eleider Alvarez - Contested at Light Heavyweight

Kovalev: Official: 174 - Unofficial: 185
Alvarez: Official: 174.4 - Unofficial: 187

:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-11-02 12:30:34

@northpaw: Caneloék annyi pénzt adtak volna Yarde-nak, hogy lépjen vissza, amit megkeresett Kova ellen. Ezt Yarde nyilatkozta.

Magyarán Caneloék bunyóztak volna Kovalevvel a szeptemberi mexikói ünnepnapon, és akkor bőven van ideje Kovalevnek.
Mivel Kova nem tudott kibújni Yarde elleni meccsből, így nem maradt más választás, csak november 2.
Ennek az az oka, hogy nem akarta a DAZN, hogy 1 előfizetéssel meg lehessen nézni a Joshua-Ruiz illetve Canelo-Kovalev meccseket, muszáj, hogy több, mint 1 hónap legyen köztük. Az december 9, magyarán a legkésőbbi időpont a november 2.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-11-02 12:23:50

@gulogulo: Mar irtak valaszt heyettem.
Irtam mashol hogy ez nagy kihivas lehet Canelonak es ha nyer akkor az hatalmas teljesitmeny, de azt is hozzatettem hogy "TISZTAN" ami magaba foglalja hogy nem lesz sulyokkal valo tokoles vagy meccs kozvben lekapcsolodik a villany vagy mittudomen. Mar az is erdekes hogy nem hagynak idot Kovanak hogy regeneralodjon a Yarde meccs utan ami minden volt csak nem konnnyu neki, de ennyi elonyt meg el is lehetne nezni. Viszont meg most is eleg kiegyensuyozott a dolog es remelem Kova nem fog enervaltan ringbe lepni.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-11-02 12:23:43

Várjuk ki a végét... Kovalev nem szokott sokkal több lenni mint 185 font a ringben sem, a 2. mérlegelés meg reggel lesz.

» shaderlold   válasz erre
    2019-11-02 12:20:41

@gulogulo: Azt nem Alvarez csapata erőltette, hogy november 2-én legyen a meccs, hogy csak 6 hete legyen Kovalevnek felkészülni? Ezzel van összefüggésben, hogy nem hozta a súlyt.

» northpaw   válasz erre
    2019-11-02 12:16:04

@Phenomenal: Van igaszság abban amit itt írtok, de kérdezném: az a tény, hogy Kovaljov a saját súlycsoportjában sem volt képes hoznia a sulyát, az is Canelo hibája? Vagy titokban, álmában cukorkával etették? Azért ne essünk már át a ló túloldalára.

» gulogulo   válasz erre
    2019-11-02 12:12:09

@Jersey Joe: Én pont fogadtam Kovalevre a bet365-ön. Szerencse, hogy ott vissza is lehet vonni a fogadást a meccs előtt, ha nem változott az odds, akkor pénzveszteség nélkül. Más fogadóirodáknál lehet, hogy ez nincs így.

» northpaw   válasz erre
    2019-11-02 12:10:54

Ettol azert tartottam. Mar most kezdodik a szarakodas. Remeljuk Kova nem lesz totalisan kikeszulve, es jo lesz a meccs a vegen es aki nyer az tisztan lesz a gyoztes. Bar a jelek most nem erre utalnak
:-(

» Phenomenal   válasz erre
    2019-11-02 12:08:22

Bennem az a jogi kérdés fogalmazódik meg, hogy ilyenkor egy fogadók által nem ismert klauzúlára hivatkozva nem lehet-e visszakövetelni a pénzeket azoknak az orosz veresége esetén, akik Kovalevre fogadtak?


Egy a mérkőzést ilyen szinten befolyásló tényező alapvetően határozza meg az esélyeket és ha valaki tudta volna, hogy ilyen feltételekkel léphet ringbe Kovalev, talán nem fogadta volna meg.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-02 12:04:10

@northpaw: Félnehézsúly királya lesz Canelo. Én megmondtam. Megállíthatatlan. Ezután pedig a nehézsúlyúakat veszi célkeresztbe, és ott sem fog hibázni. Joshuát kényszeríteni fogja 30 kg leadására, majd feláll a trónra.

Annyira várom, hogy valaki ebben az iszonyatosan nagy ellenszélben is feltörölje vele a padlót. Kétlem, hogy Kova lesz az, elnézve a mérlegelést. Szánalmas volt Kova. Jó, hogy nem ki nem nyalta Canelo seggét a lovéért. 0 tűz van benne. Fel se kelek ezért, mert csak felidegesít. Előbb-utóbb vége lesz Oscarék uralkodásának, a Római Birodalom is elbukott egyszer...

    2019-11-02 12:02:25

@gulogulo: Az a kérdés, hogy mennyivel veszik le a meccspénzét, ha túllépi. Mert ha sokkal, akkor inkább leaszalja magát, minthogy nagy pénzt bukjon. Ha meg nem lenne ennek a klauzulának nagy jelentősége, Alvarez nem erőltetné most már sokadjára.

» northpaw   válasz erre
    2019-11-02 11:54:04

Szerintem nincs nagy jelentősége a 10 fontos limitnek, kizárólag anyagi okai vannak. Kovaljov nem fog rajta görcsölni. Ha túllépi akkor kevesebb lóvéja lesz, de az még mindig akkora, amiről Kelet-európai bokszolók eddig csak álmodhattak.. Nem fogja pénzért kockáztatni a vereséget.

» gulogulo   válasz erre
    2019-11-02 11:45:48

@csiga: 10 menet, az ellenfél a kötelező kategória, ebből gondolom.

    2019-11-02 11:30:23

a leaszalós elméletnek szerintem ellentmond, hogy Kovaljovnak csak többedszerre sikerült bemérnie, míg pályafutása során ilyen nem igazán volt rá jellemző. Simán lehet, hogy a meccs reggelén sem fogja hozni az előírt súlyt, ezzel elveszíti a gázsija egy részét, persze a meccset lefújni már nem fogják, viszont fizikai gyötrelem nélkül vág neki a mérkőzésnek.

» Winwin   válasz erre
    2019-11-02 11:30:18

@VRRRT: Lebegyev? Nyáron visszavonult, most megmarhult szerintem.

    2019-11-02 11:11:13

@csiga: Búcsúmeccs?

    2019-11-02 10:56:31

2015, March:

Kovalev VS Jean Pascal - Contested at Light Heavyweight

Kovalev: Official: 174.25 - Unofficial: 189
Pascal: Official: 175 - Unofficial: 185

2014, November:

Kovalev VS Bernard Hopkins - Contested at Light Heavyweight

Kovalev: 188
Hopkins: 182

» Toth Lajos   válasz erre
    2019-11-02 10:45:46

@northpaw: Igen, alapból az egyszeri boksznézőnek - nekem sem - volna világos, miként lehet pusztán szakmai szempontokból kiindulva Alvarez egyértelmű favorit ezen a meccsen, de a fogadóirodák és a szakmabeliek biztosak voltak a dolgukban az "arany tojást tojó tyúkkal" kapcsolatban. Csodálkoztam is, hogy semmi súlytrükközésről nem volt szó, Kovalev rövid felkészülési ideje volt az egyetlen, ami hátráltatta, de ez nem elég biztosíték, hisz a régi bajnokok rendszeresen meccseltek hasonló vagy még rövidebb felkészülésekkel. Így már világos, főleg ha Alvarez-éknak van valami infoja (és mért ne lenne), hogy Kovalev milyen nehéz szokott lenni a meccsein, szinte biztosra mehetnek.
Egyébként azt gondolom, hogy De la Hoya a Pacquiao elleni meccsének az analógiájára építhette fel ezt az ötletet, ott a saját bőrén tapasztalhatta, hogy hiába a méretelőny meg a papírforma, a gyors, energikus kisebb fiatal simán verheti a "nagy öreget", ha annak kellőképp küzdeni kellett a súlyhozással. És onnantól Pacquiao még hatalmasabb sztár lett...

» superman   válasz erre
    2019-11-02 10:23:03

Már megtaláltam Sport tv 2 Hajnali 4 kor kezdődik . Azt nem tudom márcsak kb Kovalevék mikor kezdenek?

    2019-11-02 10:18:47

Bocsi kicsit offolok:Melyik sport tv fogja adni magyar országon? Mikor lesz kb a Kovalev vs Canelo . Internetről lehet nézni a magyar csatornát?

    2019-11-02 10:02:40

@northpaw: Én is hasonlóan gondolom, plusz Kova fejben már nem a régi Ward óta. Nem biztos, hogy technikailag vagy fizikailag fog kikapni, hanem fejben. Bár nagyon drukkolok Kovának!

» GaiusM   válasz erre
    2019-11-02 09:56:55

@northpaw: Azért volt ilyen furcsa a mosolya az orosznak szemezés elöött: https://images.app.goo.gl/VSj3...

» emmendy8   válasz erre
    2019-11-02 09:49:13

@northpaw: Egyetértek. Erre számoltam én is, amikor Alvarez Win RTD10-et vizionáltam.

» kovban   válasz erre
    2019-11-02 09:48:21

Kovalevnek 6 hete volt felkészülni, nem is tudta hozni a súlyt elsőre - és akkor 10 fontnál többet nem rehidratálhat. Ha ez sikerül neki, hogy ne tegye, olyan lesz a ringben, mint egy zombi. Akinek esetleg nem volt eddig világos, miért ekkora favorit a fogadóirodáknál a mexikói, most már talán sejtheti.

» northpaw   válasz erre
    2019-11-02 09:41:39

Tagadták sokáig, de a végén csak kibújt a szög a zsákból, és Alvarez immáron sorozatban a 3. meccsén próbálja rehidrációs klauzulával gyengíteni a nála nagyobb ellenfelet. Kovalevnek nincs, Fieldingnek sem volt IBF öve, ezért az IBF szabályára hivatkozni jelen esetben is felesleges. Természetesen amikor a mexikói volt a nagyobb, mint Khan vagy Liam Smith ellen, akkor ilyen klauzulára nem volt szükség.

» northpaw   válasz erre
    2019-11-02 09:38:34

@Antuofermo: Igen, érvényes tv előfizetéshez jogosult vagy a szolgáltató appján kersztül a csatornakínalat egy részének eléréséhez és a sporttévé emlékeim szerint mindhárom nagynál benne van.
Mivel 2-3 eszközön is engedik egyszerre, érdemes keresni egy ismerőst aki megosztja veled a hozzáférést. A DIGI, mintha külföldről is működött volna nekem.

    2019-11-02 09:38:16

Nagyon ke van aszalva Kova! Canelo KO 8. Menet!

» Klausenburger   válasz erre
    2019-11-02 09:11:13

Sziasztok! Körülbelül mikor lesz a Kova-Canelo mérkőzés? Hajnal 4-5 óra tájékán?

    2019-11-02 08:53:32

@dondannyboy: ...és az Amikor minden bokszra fordul...-ban vajon mik lesznek az arányok? :)

    2019-11-02 08:48:13

@Antuofermo: Szerintem nem.

    2019-11-02 08:46:09

Amugy lennoxot elhalgattaták a tv tarsasagok/sportfogadó irodák?
:)

» dondannyboy   válasz erre
    2019-11-02 08:42:32

@prof: A szavazásnál kovelev ko a legtöbb de összeségében ott is canelo a jobb.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-11-02 08:41:57

@Kane: "Volt valaha az ezredforduló előtt példa a rehidratációs klauzára bármilyen küzdősportban?"

Bokszban nem igazán rémlik, hogy lett volna ilyen. Mérlegelésre kellett hozni a súlyt, aztán annyi. Régebben a klasszikus 8 súlycsoport mellett hiányoztak a jnr / super kategoríák, ezért a félnehézsúlyban vagy az alatt nem volt ritka már a mérlegen a 3-4-5-6-7 kilós súlykülönbségek, ami a meccsre aztán tovább nőhetett.

» leibigabi   válasz erre
    2019-11-02 08:32:04

@Heat: Heat: Lesz, lesz! :)
TonyMontana: durván Canelo felé mennek el a szakértői tippelések. (www előtt egy felesleges szóköz van)
https:// www.youtube.com/watch?v=W6IB-r14-Pk
https:// www.espn.com/boxing/story/_/id/27919570/canelo-alvarez-vs-sergey-kovalev-predictions-win
Majd olvassátok, nálunk milyen a tippek aránya... :)

    2019-11-02 08:19:29

OFF:

Lebegyev-Mchunu, Povetkin-Hunter decemberben.
Chaves lefarolt a doppingellenőrök elől.

ON

    2019-11-02 08:16:23

:)
igen, lehet, hogy Canelo önmagát veri meg.

» Winwin   válasz erre
    2019-11-02 08:09:07

Ilyen szakértős infója van valakinek? Kb 20 edzőt/újságírót.. még szoktak kérdezni, hogy kire tennék a voksukat.
Én csak pár interjút láttam edzőkről többségük úgy nyilatkozott, hogy Alvareznek komoly esélyei vannak megverni Canelot, akár test KO-val

» TonyMontana   válasz erre
    2019-11-02 08:03:58

Off... A Sport 2 nézhető neten?

» Antuofermo   válasz erre
    2019-11-02 07:24:20

Nekem Canelo már nem szimpatikus, beképzeltnek tűnik, remélem most megkapja a leckét.

» ricfisher   válasz erre
    2019-11-02 02:59:34

Halihó!

Remélem lesz Amikor Minden Bokszra Fordul! köszi!

Jól érezte a sporttv, hogy ezt a meccset közvetíteniük kell, értékelem a gesztust a részükről.

    2019-11-02 01:48:29

@fixpont: IBF-nél van ilyen szabály, hogy max 10 fontot szedhetsz fel másnap reggelig. De persze ettől még igaz amit írsz, hogy nincs általános szabály, csak amiatt említettem meg, ha valakit nem hallott volna róla (itt nincs is szó IBF övről, szóval lényegtelen, csak az "ő védelmükben" mondtam)

Monjduk Kova nem szokott 185nél nehezebb súllyal ringbe lépni, szóval ennél a meccsnél nem gáz ez, de a jövőre nézve azt biztosra vehetjük, hogy minden Canelo bunyónál ott lesz ez a 10 poundos klauza, ha az érdeke megkívánja (pl. Jacobs, bár ő túllépte, de ez sok pénzbe is került neki)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-11-02 01:44:39

@Kane: nem az a baj, hogy van ilyen, hanem hogy teljesen ad-hoc, es sokszor a nagyobb gazdasagi erovel biro bunyos kenyszeriti ki, nem pedig altalanos szabaly minden szervezetnel stb, vagyis aminek az lenne az ertelme, hogy a meccs fair legyen es biztonsagos a sportolokra nezve, azt a nagyobb befolyassal birok eppen az ellenkezojere hasznaljak, hogy sajat maguknak elonyos legyen, egy tamogathato nemes celt forditanak meg es keltenek ellenszenvet iranta

» fixpont   válasz erre
    2019-11-02 01:11:47

@emmendy8: meg 2 napja is ilyen cikkek voltak: "the most surprising tidbit in all of this is that Canelo immediately shut down all of his naysayers by committing to a full move to 175 pounds not imposing and weight-draining clauses on the Russian"

most vagy o se tudott rola vagy szimplan hazudott

» fixpont   válasz erre
    2019-11-02 01:08:00

Volt valaha az ezredforduló előtt példa a rehidratációs klauzára bármilyen küzdősportban?

    2019-11-02 00:29:25

Mennyit szedhet kb fel reggelre Kova, ha nincs ilyen 10 fontos kikötés?

» emmendy8   válasz erre
    2019-11-02 00:23:00
Ugrás az oldal tetejére