×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az IBF betöltetlen középsúlyú világbajnoki címe 2019-10-06 11:23:33 https://www.profiboksz.hu/2019/10/06/golovkin-szoros-merkozesen-gyozte-le-a-jol-kuzdo-derevyanchenkot/

Golovkin szoros mérkőzésen győzte le a jól küzdő Derevyanchenkot

Az IBF betöltetlen középsúlyú világbajnoki címe volt a tét szombaton éjszaka New Yorkban, a híres Madison Square Gardenben, ahol Gennady Golovkin és Sergiy Derevyanchenko mérte össze az erejét. A Saul Alvarez által hátrahagyott övért megrendezett mérkőzést a favoritnak kikiáltott kazah Golovkin kezdte jobban, és már a nyitó menetben "leültette" a ringvászonra ukrán riválisát, aki gyorsan kiheverte a padlózást. A második etapban újabb szerencsétlen eset sújtotta Derevyanchenkot, ugyanis csúnyán megsérült a jobb szeme egy ütés következtében (a bíró szerint összefejelést történt), de ez nem vette el a harci kedvét, és a középső menetekben komoly erőket mozgósítva, sokat ütve nehezítette meg talán a vártnál is jobban a korábbi világelső Golovkin dolgát, aki ugyan látszólag kevesebb akciót indított, viszont pontosabbnak tűnő támadásokat vezetett. A szoros ütközet végén a pontozók kezébe került a döntés, a három ítész pedig (sokak szerint vitatható módon) 114-113, 115-112, 115-112 arányban egyhangúan a 37 éves Golovkint látta jobbnak.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Thotesz: de az nem vedheto magatartas, hogy azt mondod, hogy beteg vagy de megis kiallsz, ezzel elveszed az esemeny sporterteket es az esetleges gyozelem erteket az ellenfeledtol, csak ket lehetoseged van, azt mondod beteg vagy es lemondod, vagy semmit nem mondasz es kiallsz ugy ahogy van, minden mas vedhetetlen

» fixpont   válasz erre
    2019-10-07 09:31:34

@fixpont: Nem állt szándékomban viccelni,csak az egyenesség híveként ez jön ki belőlem. Mindenesetre ha lesz visszavágó és tegyük fel Golo elhasal,rohadtul megváltozik a kép róla,ami bennem is él róla! Történetesen hogy egy egyenes,őszinte,szimpatikus pali. Akkor kamusnak fogják titulálni,főleg ha akkor is lesz kifogás! Szurkolok neki.

» Thotesz   válasz erre
    2019-10-07 09:14:51

@Thotesz: ez mindenhogy szarul veszi ki magat, de elore mondani az meg szarabbul venne ki, ne viccelj mar

» fixpont   válasz erre
    2019-10-07 08:41:03

Amúgy mi lenne,ha egyszer azt mondanák még meccs előtt,hogy beteg az illető? Gáz lenne,előre kifogás? Max ha kikap,amúgy meg még nagyobb fegyvertény,hogy láss csodát,annyira jó hogy ebolásan is leveri a tök erős ellenfelet! Így utólag,akkor is ha nem a versenyző mondja,szarul veszi ki magát! Értem hogy nyert(?) de akkor is!

» Thotesz   válasz erre
    2019-10-07 08:28:41

"Ezek az utólagos"beteg volt,lázas,köhögött, fájt a keze, lába,mindene" dumák általában akkor funkcionálnak és kerülnek előtérbe ha csücskös a meccs,vagy bukta van"

ez pontosan igy van es Hearn is erezte, hogy ez a helyzet, ezert is nyilatkozta egybol, amugy elhalasztnai egy gala fomeccset nem olyan konnyu mondjuk egy megfazas miatt, en nem szeretem azokat akik minden szar miatt lemondjak a meccset, plane ha az egy hettel az idopont elott van

gyengebb teljesitmenyt mindig magyraazzak pl. Spence is nemreg azt mendta, hogy elszaladt a sulya a meccs elott, sokat kellett fogyasztania, nem erezte az erot magaban, ezert ad visszavagot Porternek, hogy mindenki lassa mi van ha odafigyel erre, mondjuk GGG-nel nyilvanvalo a kor szerepe, szoval Spencenek jobb alibi kellett, de ez mar csak ilyen

» fixpont   válasz erre
    2019-10-07 04:26:08

@robhalford: Nem sírnak, világbajnok lett GGG, szimplán magyarázatot adtak a halvány teljesítményre (nem GGG, hanem a körülötte lévő emberek)

Ha szemét Hearn+Banks csak hazudik, az úgyis kiderül legközelebb, hisz ha ekkora a kopás, az látványos lesz. Reméljük nem az :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-10-06 22:51:38

Ezek az utólagos"beteg volt,lázas,köhögött,fájt a keze, lába,mindene" dumák általában akkor funkcionálnak és kerülnek előtérbe ha csücskös a meccs,vagy bukta van,semmi értelmük.
Halassza el ha szarul van,de utólag már ne sírdogáljon senki sem.

» robhalford   válasz erre
    2019-10-06 22:35:02

Kicsit későn tudtam megnézni. Ebből azért látszik bőven Goló kopása szerintem. Lábon is lassú, reflexek sem olyanok mint akár 4-5 éve. Az ütései is lassabbak, gyengébbek. A kondija is gyengébb. Ezek összesen azt eredményezték, hogy az élmezőny utolérte, és némelyik el is hagyta. Most már látszik, hogy Canelo is mire várt. A meccseken már Õ is közel került Golóhoz. Ez a meccs talán inkább volt döntetlen, mint eddig bármi másik meccse Golónak.

» Marci30   válasz erre
    2019-10-06 21:52:51

Valaki leírná, hogy melyek voltak az egyértelmű GGG vagy Derevyanchenko menetek?
Megnézném a neccesebb meneteket első körben, mivel rohadt beteg vagyok így nincs erőm fókuszáltan pontozgatni egy teljes meccset :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-10-06 20:45:09

Lehet hogy meg volt fázva Golovkin, viszont Derevyanchenko meg komoly sérüléssel bokszolt az elejétől.

» nagygeza   válasz erre
    2019-10-06 19:55:25

Saunders: Komoly meccs volt, egyértelműen nyert Golovkin, még ha szoros is volt. Le a kalappal sir!

Hearn: Mindenki tudta az edzőtáborban, hogy Golovkin megfázott, de hírzárlatot rendeltünk el, hogy az ellenfél erről ne tudjon. Gennagyij nem kapott levegőt az orrán.

    2019-10-06 19:44:37

Sokan kritizálták Jacobs-t, hogy csak a nagy meccsekre szívja fel magát, azon kívül nem teljesít olyan jól, hát szerintem már akkor is látszott, hogy Derevyanchenko az elitben van.

» emmendy8   válasz erre
    2019-10-06 19:38:30

@Bosco: abszolúte egyetértek veled. Nálam 5 menet volt az ukráné, ezért 115-112 Golo. A maradék 7 menetet nem vitte el az ukrán. Volt egy-két szorosabb menet, de szerintem mindegyikben megvolt az egyértelmű győztes.

Valószinűleg kevesebbre számitottak az emberek Derevanchenkotól, és Golotól pedig a szokásos KO-t várták el, pláne az első menetes leütés után.

Ettől függetlenül én őgy érzem, hogy Golo kezd lassulni, és bár az első két meccset megnyerte Canelo ellen, egy harmadiknál már nem hiszem, hogy ő lenne az esélyes.

» Beast_Pete   válasz erre
    2019-10-06 19:28:02

Itt Golovkin bántóan lassú,"én megnéztem a meccset"!!! Ez az Ukrán fiú olyan ütés kombinációkat zúdított rá amire nem volt ellenszere. Derevyanchenko megérdemelte volna a győzelmemet,szerintem többet tett a győzelemért.De ez az én magán véleményem. Köszönöm hogy véleményt nyilváníthattam ezen a nagyszerű oldalon.

» sutyesz   válasz erre
    2019-10-06 19:09:05

Kétségtelen, hogy Golovkin nem volt élete formájában, de a védekezésével szerintem pont nem volt nagy probléma. Szerintem egyszerűen Derevyanchenko sokkal jobb volt, mint amire sokan - pl.én is - számítottak. (de Saunders pl. előre megmondta, hogy GGG nagy csatára számíthat)

» emgabor   válasz erre
    2019-10-06 19:08:28

@rosta.roland: legfonosabb a 7.-ik, akkor tobbet talalt tisztan mint osszesen a 12 menet alatt. Elegge szarul pontozhato meccs volt, en csak itt lattam a profiboksz.hu linkjen de ami atjott, hogy volt kb. 3-4 menet (kiemelkedoen a hetedik ahol szarra verte Golot - nem szo szerint persze de ennyival tobbet talalt) meg egy par amit elmeletileg ide-oda is lehetett volna adni. De ha nem csak az inditott utesek szamat es az agresszivitast nezi valaki, hanem tenyleg szamolja egyesevel az uteseket (ahogy en megprobaltam a pboksz.hu videon) akkor bizony nagyjabol jo eredmeny jott ki, sot.... Lehet, hogy ha az ukran gyerek nem serul le olyan koran es elkeruli a leutest (mert az volt, ha valaki nem nyeli le a fogvedot es viszik korhazba eszmeletlenul az attol meg leutes) akkor lehet, hogy dontetlen lett volna de ez igy Golo, ha szuken is.

» szabinar   válasz erre
    2019-10-06 19:07:55

elmerülése=elkerülése

» Thotesz   válasz erre
    2019-10-06 19:02:57

@emgabor: Akár arányaiban,akár nem,baszottsok tiszta találat érte. Kit érdekel hogy levédett 300-at,ha 50 olyan tiszta ütés érte,mint a víz!? Ami máskor nem csúszott volna be és nem is csúszott. Az még nagyobbat dob a dolgon,hogy az edzője pontosan ezt emelte ki,mint változás! Hogy majd most meglátjuk,milyen jól sikerült az a munka,amin az ütések elmerülése volt a fő feladat. És mit látsz? Golo annyiszor fejeli magát hátba a tiszta pofonoktól,mint még soha! Ezen felesleges vitatkozni!!!

» Thotesz   válasz erre
    2019-10-06 18:56:23

Nem történt óriási csalás, bár én kedvelem Golovkint de nálam 114-113-ra bukta a meccset.Nem néztem statisztikákat és semmilyen tudományos számításokat. Úgy pontoztam mint a pontozóbírók. Helyben azonnal a menetek után amit elsőre éreztem. A 115-112 nálam nem reális. 114-113-ra fordítva lehetett látni. Nagy valószínűség szerint elindult szépen lassan lefelé. Én ennyire fáradtnak, tanácstalannak még nem láttam eddig. Véleményem szerint túldolgozta az ukrán ezen a meccsen ha nem is lett tönkre verve de szorosan elment. Nem tudom mi a következő lépés talán Charlo vagy Andrade aminek van is értelme. Viszont itt már méret és korbeli különbségek is jelentkeznének...Alvarez elleni 3. meccs már szerintem felejtős hacsak nem áldozza be magát a nagy búcsúpénzért. 1-2 meccsnél többet felesleges vállalnia mert eljött az idő nagyon úgy tűnik. (Hacsak nem tényleg beteg volt és úgy vállalta el)Remélem szépen fog búcsúzni és nem borítja őt meg senki látványosan így a pályafutása alkonyán.

» El Doggy   válasz erre
    2019-10-06 18:45:28

@northpaw: Derevyanchenko nagyon sok ütést indított aminek a nagyrészét védte Golovkin. Ezen felesleges vitatkozni, mert így volt. Viszont a sok ütés miatt arányosan többet dzedett be, mint máskor

» emgabor   válasz erre
    2019-10-06 18:28:38

Golovkin most is élmenő most is nagyon jó, de azt is látni kell hogy egyre szorosabb meccseket csinál és egyre több ütést szed be. Derevyanchenkot sokan nem tudtuk hova tenni most kiderült hogy számolni kell vele. Nem rosszindulat az szerintem ha valaki írja hogy egyre több ütést kap GGG, változnak a dolgok.

» nagygeza   válasz erre
    2019-10-06 18:27:21

@emgabor: Egyértelműen hozta...

Akkor már kb ketten vagytok itt aki így gondolja,a másik 3 menetet adott az ukránnak:)
Oda lehetett neki adni,de hogy egyértelműen,az a kijelentés erős kihívásokkal küzd.

» robhalford   válasz erre
    2019-10-06 18:23:30

@udvari: Az ütésstatisztikák szerint Golovkin most kapta a legtöbb találatot az eddigi összes meccse közül, de azért csak magyarázzad a zagyvaságot, hogy az ukrán ütései kesztyűre meg alkarra mentek.

» northpaw   válasz erre
    2019-10-06 18:18:19

@northpaw: Igen sok ütést kap kesztyűre és alkarra, mert védekezik !
Volt egykoron holmi beat dal. Láss, láss, ne csak nézz, ne csak nézz!
Lám ma is aktuális :)

» udvari   válasz erre
    2019-10-06 17:35:53

@Bosco: Tökéletesen egyetértek. Szoros meccs volt, de egyértelműen hozta Golovkin. A 115-112 - es pontozást teljesen reálisnak érzem.
Sokat ütött az ukrán, voltak is szép találatai, de azért az ütései nagyrésze karra, kesztyűre ment.

» emgabor   válasz erre
    2019-10-06 17:27:52

Nézd vissza, főleg a lassítást, és látni fogod, hogy egy nagyon pontos jobb felütéssel lett indítva a kombináció amitől lement. Egészen pontosan jobb felütés, utána dupla bal, aztán egy tarkós már elcsúszott, és a feje fölött is elment az ütés.

» Gypsy King   válasz erre
    2019-10-06 16:51:24

@Amador: Én most egyedül Canelonak adnék talán egy kicsivel több esélyt 50 %-nál az amcsi ellen.

» emmendy8   válasz erre
    2019-10-06 16:50:20

@emmendy8: Andrade élete formájában van most, sztem kibokszolná Golo-t. Túl gyors az amerikai, a kazah meg láthatóan lassult, még akkor is ha esetleg igaz hogy beteg volt.

» Amador   válasz erre
    2019-10-06 16:15:50

@udvari: Mert egyre több ütést kap, és vannak a súlycsoportban Derevyanchenkónál nagyobb ütők is.

» northpaw   válasz erre
    2019-10-06 16:14:40

@northpaw: Miért is lesz kiütve GGG ?

» udvari   válasz erre
    2019-10-06 16:09:50

Hogyan tovább? Andrade?

» emmendy8   válasz erre
    2019-10-06 15:58:20

@nagygeza: Kemény arc,az biztos,szerintem kerülni is fogják.
Golovkinhoz még csak annyit hogy kár volt az univerzumnál elfecsérelt évekért,Kovalevvel együtt robbant be a köztudatba nagyjából,de már nem tinédzserként,aztán mindkettejük saját mumusa,le is törölte a nevük elől a "rettenthetetlen" jelzőt.
Ebben hasonlatosak,bár köztudott hogy egy keleti bunyós nehezebben veti meg a lábát nagyobb promócióknál.Nekik nehezebb.

» robhalford   válasz erre
    2019-10-06 15:56:35

@szabinar: Annyit biztos elvitt szerintem is. A 2., 3., 4. és az utolsó menet biztosan az ukráné volt.

» rosta.roland   válasz erre
    2019-10-06 15:48:50

@robhalford: Hát ha eddig ismeretlen is volt az ukrán most már biztosan ott van a legjobb 10-ben.

» nagygeza   válasz erre
    2019-10-06 15:42:12

nálam az ukrán jött ki úgy láttam ő dominál és mivel Golovkinnak nem volt védekezése rengeteg ütést beszedett.

» ricfisher   válasz erre
    2019-10-06 15:02:04

Egy viszonylag ismeretlen,vagy ha nem is mindenki számára,de semmiképp sem top bunyóstól ikszelni egyet intő jel lehet Golovkin számára,valószínűleg kibokszolja a szerződésében lefektetett meccs számot,de ezen kívül ennek nem sok értelme van már.
Tudom hogy sokan addig meccseltették volna a mexikói ellen amíg nem nyer,de ez maximum akkor jöhetett volna létre ha az ötödik menetben kifordul Alvarez térdkalácsa.
Ebből a meccsből is látszott ez,nyilván HOF tag nem lesz a kazah,de emelt fővel távozhat majd ha nem erőltetik csak a pénz miatt a kisvöröst.

» robhalford   válasz erre
    2019-10-06 14:56:54

Én nem értem ezt.
AZ ukrán úgy bokszolt, mint a kazah.
Én nagyon enerváltnak láttam Golovkint, a jó ütésállósága és Szergej szemsérülése miatt nem padlózott.
Nagyon elfáradt a végére, eddig egyetlen egy meccsén nem láttam ilyen harmatgyengének.
Canelo ellen inkább már ne, DAZN majd megmondja, hogyan tovább...

» tizedes   válasz erre
    2019-10-06 14:44:19

kb. 3-4 menetet vitt el az ukran

» szabinar   válasz erre
    2019-10-06 14:26:39

Nem volt az leütés, fejtetőre ment és mivel Derevyanchenko nem állt abban a pillanatban stabilan a lábán, így jött össze balszerencséjére a levonás.

» nagygeza   válasz erre
    2019-10-06 14:25:15

Johnathon Banks is megerősítette, hogy nagyon beteg volt a héten Golo.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-10-06 13:59:35

Nyert ugyan Golovkin szerintem is, de ehhez az is kellett, hogy az elején volt a leütés. A 10-8-as menet nélkül inkább lett volna többségi döntés, v. döntetlen az eredmény.
Golovkinon látszott hogy nincs jó formában, elképzelhető hogy van igazság abban amit Eddie Hearn mondott, hogy GGG betegen lépett ringbe. Vagy pedig az van, hogy ennyire nem esik már jól a szervezetének a fogyasztás középsúlyba!
Megérdemelne egy visszavágót az ukrán, remélem összehozzák és látunk egy újabb harcos mérkőzést!
Jelenlegi formáját tekintve Alvarez hülyére verte volna, de pld. Saunders is körbe pofozta volna Golovkint! Mind a kettő bunyós részéről benne lett volna a pakliban egy ko tko. győzelem is! Ennél tud jobbat is mutatni Golovkin ebben biztos vagyok, függetlenül attól hogy már 37 éves.

» Gypsy King   válasz erre
    2019-10-06 13:54:01

@northpaw: Félek hogy tényleg így lesz! :( Nagy kedvencem!

» Thotesz   válasz erre
    2019-10-06 13:53:20

Golovkin egyértelműen túl van a zeniten, pech, hogy a legnagyobb / legpénzesebb meccseit akkor kapta meg, amikor a lejtőn már elindult lefele. Nem fog visszavonulni most még, mert jó pénzt kap a DAZN-tól, ami azt jelenti, hogy hamarosan ki lesz ütve sajnos.

» northpaw   válasz erre
    2019-10-06 13:45:39

Szoros meccs volt, de szerintem teljesen jogosan nyert Golovkinm az ukran nagyot kuzdott, de nem vitt el het menetet. Az lehet megteveszto, hogy o volt az aktivabb, tobbet utott, de rengeteg utese landolt kesztyun, szoval szerintem realis a pontozas, nem volt itt semmifele csalas. Ettol fuggetlenul Golovkin nagyon enervalt volt mar a meccs masodik feleben, valami nem stimmelt nala, meg kell nezniuk mi ment felre.

    2019-10-06 12:58:48

@PeteTheGreek: Uh, az úgy tényleg hülyeség... Akkor nézni fogom ezzel a szemmel is, de volt öt menet, ahol nagyon nehéz bárkinek is odaadni, mert az egyik felében az egyik, a másik felében a másik dominált... O.o

» rosta.roland   válasz erre
    2019-10-06 12:37:24

@faceload: Sztem ő adott 10-10-re is pár menetet, azért jött ki neki a 116-116

» kovban   válasz erre
    2019-10-06 12:15:20

@rosta.roland: Fogyatékos a box pontozása, náluk nincs egál menet, emiatt nálad se legyen. Döntsd el, hogy ki nyerte a menetet, még akkor is, ha tök egál. Ami nem logikus, hatalmas hülyeség, de ez van, a bírók is így pontoznak.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-10-06 12:14:52

és itt volt pontlevonás a padlózás miatt az a bíró aki 114/113at hozott ki az 6-6 menetet adott.

» faceload   válasz erre
    2019-10-06 12:03:42

6 egál menet az 114-114 ;-)

5 egál menet az lehet 115-113/113-115/114-114.

» faceload   válasz erre
    2019-10-06 12:03:03

@faceload: Mondom, nálam volt öt egál menet, de megnézem újra valamikor...:)

» rosta.roland   válasz erre
    2019-10-06 11:54:55

116-116 az lehetetlen esemény :D

» faceload   válasz erre
    2019-10-06 11:53:14

Majd még megnézem újra a mérkőzést... Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem döntetlenre jött ki (116-116), sok volt nálam az egál menet, összesen 5. Még szerintem újra megnézem és lepontozom magamnak. Golovkin nagyon álmosan bokszolt az elején. Ha az első menetben az ukrán nem padlózik, akkor nálam az ukrán nyer.

» rosta.roland   válasz erre
    2019-10-06 11:51:18

Golo udvariasabb volt és csak annyit mondott az interjúban hogy nem az ő napja volt. Ami igaz is. Szoros meccs volt. Ha az ukránt hozzák ki azzal se lett volna nagy bajom, de a 114-113 is rendben van. 115-112-t egy kicsit soknak érzem.

» faceload   válasz erre
    2019-10-06 11:45:35

visszakapta amit Canelo ellen elvettek tole, igy talan lehet trilogia, bar ezzel a teljesitmennyel ott nem fogja kihuzni, lehet beteg volt amit Hearn mond, de valami nem stimmelt az tuti

» fixpont   válasz erre
    2019-10-06 11:33:58
Ugrás az oldal tetejére