×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_logok/FelixPromotionInt1.jpg Szombaton Budakalászon rendezett teltházas gálát a Rácz 2019-09-22 11:33:23 https://www.profiboksz.hu/2019/09/22/harcsa-tko-val-szerzett-magyar-bajnoki-cimet-urban-legyozte-darmost/

Harcsa TKO-val szerzett Magyar-bajnoki címet, Urbán legyőzte Darmost

Szombaton Budakalászon rendezett teltházas gálát a Rácz Félix által vezetett Felix Promotion International. Az esemény főmérkőzésén a betöltetlen középsúlyú Magyar-bajnoki címért feszült egymásnak Harcsa Norbert és Hegyi Barnabás, a találkozó pedig előbbi öklöző technikai KO sikerével zárult azt követően, hogy Hegyire a 8. menetben számolni kellett.

Cirkálósúlyú Magyar-bajnoki övét tette kockára a gála programjában kesztyűt húzó Darmos József, aki a veretlen Urbán Ferenccel mérte össze az erejét 10 menetben. A találkozó során Urbán padlóra került a 6. felvonásban, azonban felállt, és ezzel a megingással együtt is behúzta a győzelmi strigulát egyhangú pontozással (háromszor 96-93).

További eredmények:

Egedi Renátó vs. Görbics Gábor, nagyváltósúly: Egedi egyhangú pontozásos győzelem 8 menetben

Krӓmer Péter vs. Kispál Zoltán, nagyváltósúly: Kispál technikai KO győzelem a 4. menetben

Serbán Henrik vs. Kovács István, váltósúly: Serbán egyhangú pontozásos győzelem 4 menetben
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

mondjuk pont nagyon jó példa, amikor a szerbek is pont vízilabdában nyertek, meg birkózásban, de volt egy második helyük még 49 kilós női Taekwando-ban. a románok meg vívást nyertek.

    2019-09-24 12:23:11

@dondannyboy: nem szokták súlyozni az olimpia szervezői, hogy az egyik 0.8-at ér, a másik meg 2.3-at, szóval a nézőknek sem kell.

    2019-09-24 12:19:27

@dondannyboy: amit te nepbetegsegnek nevezel az egy kulturalis jellemo az orszagra nezve, tobbeb kozott arra a hazugsgra jo cafolast, ami a kormany allit, hogy azert kell a sportba fektetni, mert akkor a hires sportolok jo peldak lesznek a kovetkezo generacio elott, egeszsegesebben fognak elni, tobbet mozogni, hogy a befektetett penz hosszutavon megterul, Magyarorszag az iskolapeldaja annak, hogy ez a narrativa hazugsag, a(z el)sportba fektetni nem piaci alapon teljesen felesleges

"Csütörtötökön hozta nyilvánosságra legfrissebb jelentését az OECD, ami szerintegyre nő a túlsúlyosak és elhízottak száma a fejlett országokban.Az Obesity Update 2017 című tanulmány szerint az elhízottak aránya az Egyesült Államokban, Mexikóban, Új-Zélandon a legmagasabb, a dobógóról éppen lecsúszvaa negyedik helyen áll Magyarország.

A jelentés szerint a 5 évesnél idősebb magyar lakosság 30 elhízott. A fiataloknál sem sokkal jobb a helyzet: a 15 év alatti magyar gyerekek 16 százaléka túlsúlyos. "

vagyis a szamok egyertelmuen cafoljak, hogy osszefugges lenne az elsportban elert eredmeny, es az orszag egeszsegallapota kozott ,ahogyan a tudomanyos versenyeken elert eredmenyek es az orszag tudomanyos teljesitmenye kozott sincs semmilyen osszefugges.... es ez meg mindig nem genetikai kerdes, ha valakinek nem lenne vilagos, egyik sem

» fixpont   válasz erre
    2019-09-24 12:18:29

@Romsy: Oké de akkor most megnéztél egy wikipediat meg az aranyok számát?

Mi ér többet egy viviás aranyérem vagy egy tenisz 4. helyezés vagy egy atletika számban 6. helyezés?

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-24 12:17:21

@dondannyboy: olimpiai sportágban.

    2019-09-24 12:12:14

@fixpont: "ami tovabb erositi, hogy ezek kulturalis kulonbsegek, nem pedig genetikaiak,"

Nálunk a mozgásszegény életmód alkoholizmus dohányzás népbetegség.

Ezek kihathatnak a genetikára??

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-24 12:11:35

@Romsy: az lehet, de amikor egy orszag zsinorban allit elo adott sportnak klasszisokat (a foci azert jo pelda, szazezrek csinaljak, konnyu megfigyeleseket vegezni nagy mintan) akkor ez nem foghato arra, hogy tehetsegesnek szuletett... akkor ott az van, hogy mar a 8 eves gyerek kivalsztasa is szakertobb szemmel tortenik nem beszelve az edzesmodszerekrol, versenyeztetesrol stb ami pedig megintcsak sportkultura kerdese, sem a tudomanyban sem a sportban a genetikanak nincs meghatarozo szerepe (nem nulla, de majdnem a szerepe)

» fixpont   válasz erre
    2019-09-24 12:10:19

Oké én csak Dárdait idéztem szerintem valami oka csak volt amiért mondta amit mondott.

"ogy az előző két olimpián Magyarország 8-8 aranyat nyert, Szerbiának meg Romániának meg 2-2-2-1 db?"

Milyen sportágban? Amugy rengeteg olimpiai sportágat a kutya nem néz és csak a hagyomány tart ott.
Szerintem idő kérdése és ketrecharc meg e-sport is lesz ott.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-24 12:10:09

@fixpont: hiába ellenzed, statisztikailag is simán lehetséges, hogy valahol 10 olyan születik, aki alkalmas top100-as bokszolónak, de 500 km-el arrébb meg csak kettő, vagy egy sem.

    2019-09-24 12:01:33

@Romsy: ami tovabb erositi, hogy ezek kulturalis kulonbsegek, nem pedig genetikaiak, adott sportagban magas a magyar kultura, masokban nem, adott sportagban eros a roman, szerb, masokban nem.... de a genetikanak nincs koze hozza

(a genetikanak lehet koze az uszashoz, rovidtavfutashoz stb, de olyan alapon, hogy a szomszedaink, miert jobbak fociban, kosarban, vagy miert rosszabbak masban, a genetikanak semmi koze, ez csak sportkultura semmi mas, amibol kovetkezik hogy ahol javitani akarunk, ott tanulnunk kell, egy hajszalnyi kulonbseg azert van sportag es sportag kozott, az hogy mekkora a verseny benne, mennyire popularis, a a foci/tenisz azert, mert nepszeruek a vilagban, aki ott kepes kitorni az valamit nagyon jol csinal a kezi meg a vizilabda vagy a kajak pedig a vilagnak csak ezen a reszen nepszeru, mashol a kutyat nem erdekli a verseny is kisebb benne, konnyu jobbnak lenni)

» fixpont   válasz erre
    2019-09-24 11:56:34

@fixpont: és azt melyik genetikai különbség indokolja, hogy az előző két olimpián Magyarország 8-8 aranyat nyert, Szerbiának meg Romániának meg 2-2-2-1 db? ők miért nem tudnak felnőni a kelet-közép európai szintre?

attól, hogy neked a tenisz, meg a boksz tetszik, még léteznek olyan sportágak is, amihez meg nekik sincs fingjuk se.

    2019-09-24 11:43:12

aki szerint a (kelet-kozep) europai nepek kozott letezik olyan genetikai kulonbseg ami indokolja a sportteljesitmeny kulonbsegeket, annak fingja nincs a genetikarol

minden kulonbseg kulturalis hatas amit latunk, minden, nem csak fociban, boxban, de akar teniszben is, hogy lehet hogy a szerbek, romanok mar az x. grand slam gyoztest teniszezot "termelik ki" az elmult evekben, evtizedekben, Magyarorszagon meg semmi ebben a kerdesben sem... ezek a nepek valamit jol csinalnak ami mi nem csinalunk jol.... genetika egy nagy loszart

» fixpont   válasz erre
    2019-09-24 11:13:12

@dondannyboy: Szerintem amiben a horvátok előttünk vannak és voltak is az a képzés minősége no meg a balkáni mentalitás amit akármennyire is nem szeretünk de jóval erősebb mint a mienk . A horvátok már akkor erősek voltak pl fociban amikor megalakultak sőt rengeteg horvát nemzetiségű jó focista volt Jugó színekben viszont abban teljesen egyetértek , hogy lehet fejben csúsznak el a dolgok javarészt nálunk . Végülis , aki követi a magyar sportot láthatta már párszor , hogy a túlzott teher alatt vagy egy nagyobb arányú vezetésnél is meg tudunk roppanni .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-09-24 10:19:33

Fene se tudja de dárdai valamiért csak mondta.
Lehet van kis hendikeppunk a robbanékonyságban?

Amugy lényegtelen is a genetika amig a magyar mentalitás olyan amilyen.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-24 08:41:10

@dondannyboy: Szóval itt nem a genetikánkkal van baj, hanem a képzéssel, tehetség gondozással.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-09-23 21:18:45

@dondannyboy: Hát speciel genetikailag a horvátok elég közel állnak a magyar populációhoz, és nekik az elmúlt 20 évben a foci mérlegük egy VB ezüst, egy VB bronz, és nagyon-nagyon sok nyolcad és negyeddöntő...ezzel szemben a mi eredményeinket hagy ne soroljam fel :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-09-23 21:15:26

@Ultrasberry1990: "Azt meg nem tudom elhinni , hogy nincsenek átlagon felüli tehetséges bokszolóink ."

Fél off:

"A genetikánkban benne van, én mindig azt mondom, hogy nagyon vág az agyunk. Sok mindenre képesek lennénk.

FIZIKAILAG LEHET, HOGY NEM, DE AGYBAN DÕL EL NAGYON SOK EBBEN A JÁTÉKBAN. "

A nagybetűs idézet nem kiabálok. Szóval szerintem itt az atletikuságra céloz a foci kapcsán az ökölviváshoz pedig még inkább kell.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-23 13:19:19

@szabolcska: Ezt egy sportközgazdásszal kellene megbeszélni de szerintem a kosárlabda európában népszerűbb.

Az hogy mennyit keesnek az meg állami pénzek miatt van ami sajnos a piaci alapokat nem fogja elősegiteni.

Az általad felsorolt csapatokban mennyi a légiós és nekik milyen szerepei vannak?

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-23 13:14:35

Mikor is lesz salgotarjanban a kovetkezo felix gala?

    2019-09-23 11:45:32

@dondannyboy: No igen úszás , kajak , kézilabda,vízilabda . De én azzal nem értek egyet hogy mi ott vagyunk jól ahogy nincs nagy verseny . Van ezekben a sportokban is éppen elég ellenfél csak inkább pl a vízilabda , kajak , úszás rétegsport de az amatőr bunyó nem az ? Dehogynem . Meg kell nézni milyen nemzetek nyernek érmeket vagy a profi boksz krémjét milyen nemzetiségek uralják . Néhány kivételtől eltekintve ugyanazok tehát ha a magyar profibunyó helyén is lenne ez is kb ugyanolyan rétegsport . Az állam teszi a bokszba a pénzt mégsincs semmi eredmény , sőt . Félix az egyetlen aki érdemben tesz is azért hogy legyen itt valami , arra futja az erejéből és a büdzséből amire ..
A vízilabda , úszás vagy kajak is lehetne ilyen mélyponton egyébiránt ott jó szakmai munka folyik ezért vagyunk jó ideje az élmezőnyben míg a bokszban a rossz szakmai munka miatt nem és az elbaltázott döntések miatt .

De én úgy tartom nincs olyan , hogy egy adott sportban azért vagyunk jók mert nincs verseny vagy azért vagyunk rosszak mert van verseny. Ha nekem van 4 bokszolóm és csak 4 nemzet vesz részt mindenhol abban is lehetek utolsó független attól , hogy nem nagy a verseny . Én inkább arra akartam a lentebbi kommenttel reflektálni , hogy olyan sportokban ahol töredék pénz biztosított ott minőségi szakmai munka folyik pl azért van világcsúcsot úszó tini úszónk is pl Milák Kristóf és bokszban azért esünk ki az első körökben mert itthon nem folyik minőségi meló . Azt meg nem tudom elhinni , hogy nincsenek átlagon felüli tehetséges bokszolóink . Nem tudom elképzelni . Van itthon egyáltalán scouting rendszer , hogy felfedezzék azt aki érdemes arra hogy felkarolják ? Ilyenről sem tudok .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-09-23 11:00:07

Hülyeség. A kézilabda van olyan népszerű, mint a kosár Európában, sőt! A nőiben a Győr, Siófok, Fradi, férfiben a Veszprém, SZeged játékosai 7-8 millát is keresnek havonta...

» szabolcska   válasz erre
    2019-09-23 09:03:56

@TonyMontana: Azokban nincs akkora verseny/pénz mint foci/kosár/tenisz.

Mi ott vagyunk jok ahol nincs nagy verseny.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-23 08:39:43

@fixpont: az állam részéről ez igaz lenne, de itt félix van és kötve hiszem hogy szarja a pénzt. vagyis ebből a kis pénzből erre fussa.
persze az is igaz hogy kihagytam a felsorolásból a szívet, mert ha az nincs, akkor nincs eredmény. a balti országok abból mindenképpen erősebbek hogy büszkék arra hogy ők azok akik. nacionalisták. és ide lehet még sorolni a szegénységet is. de a legfontosabb az: akarat és szorgalom. ez az amik hiányoznak legfőképp a magyar boxolókból.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-09-22 22:51:21

@dondannyboy: Kézilabda, vizilabda

» TonyMontana   válasz erre
    2019-09-22 22:39:04

" Sőt még az országon belül is vannak sportágak ahol a világelitbe tartozunk "

Ezekben a sportokban gondolom nincs pénz/verseny.

Amugy melyik sportokról beszélsz?
úszás?

» dondannyboy   válasz erre
    2019-09-22 21:56:28

@Joe Calzaghe5: Most néztem meg, a másodikok a felét, a bronzérmesek a harmadát kapják.

    2019-09-22 21:49:28

@fixpont: Ez így igaz ! Sok fejlődő országban nem hogy a sportra nincs pénz de az alapvető élethez sincsenek meg a körülmények mégis ömlenek a nagyobbnál nagyobb sztárok ennek ellenpéldája hogy ahol megvan ott is meg lehet ezt csinálni tehát a della hatására nem eltunyulnak a gyerekek . Sőt még az országon belül is vannak sportágak ahol a világelitbe tartozunk vagy legalább fejlődünk pedig államilag közel sincs úgy támogatva a sportág mint a foci vagy boksz . Az , hogy boksz ott tart ahol az a hosszú évek " munkája" a szövetségben , az edzőink egoja és tanulatlansága valamint az elmaradottság szakmai téren . És nagyon jó példa Horvátország de ugyanúgy jó példa az ukrán foci vagy a szerb ami kétlem hogy anyagilag előrébb járna .

És nálam az nem indok , hogy egy afrikai azért ilyen jó mert ő a nyomorból érkezett és ki akar törni .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-09-22 20:57:18

@Szabo Joe: "kis pénz kis foci, nagy pénz nagy foci"

Ez egy baromsag, Horvatorszag fele akkora sincs mint Magyarorszag, nincs allamilag tamogaottt foci, tizedet, szazadat sem koltik ra annak amit a magyar allam es vilagbajnoki ezustermesek, csomo sztarjuk van es a Dinamo hulyere verte a Fradit az Ulloin nemreg. Ez egy onamitas, hogy ez csak penzkerdes. Es azt sem hiszem, hogy az ukranoknak tobb penzuk van boxra (vagy barmire), ehhez kepest van par jo ukran boxolo.

» fixpont   válasz erre
    2019-09-22 20:21:26

"kis pénz kis foci, nagy pénz nagy foci" ez igaz a boxsportra is (legalábbis a magyar viszonylatban).

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-09-22 20:17:38

Darmos régebben szerintem sokkal jobb volt.

    2019-09-22 20:06:22

Darmos egy kissé csalódás volt, többet vártam tőle! Leginkább jóval több ütést, és eléggé enerváltnak tűnt.
Kramer Petitől is többet vártam, bíztam a sikerében.
Harcsa iskola bunyót mutatott be, Hegyi most be lett árazva. Nagyjából láthattuk a határait, a nemzetközi porondot nagyjából jegelheti is!
Görbics se lesz már várhatóan ennél jobb, mint amit mutatott, a Klasz elleni meccset szerintem kár erőltetni, az Árpi le fogja mészárolni!

» Gypsy King   válasz erre
    2019-09-22 20:00:19

Várható volt h nagyon fasza kis meccsek lesznek.Az utolsó helyett amit a sport tv leadott benyomhatták volna Egedi meccsét.

    2019-09-22 19:29:48

Hegyinek nincs szerencséje a Harcsákkal.

» emmendy8   válasz erre
    2019-09-22 19:00:23

@csiga: Az igen, jól megy, ha jól tudom 3an vannak, Zakovoi, Bakshi és Gadhzimedov. A 2. és 3. helyért mennyi a járadék? Az orosz boxszövetség jól el van látva pénzel ezek szerint. Ez jó kis plusz motiváció a bunyósaiknak, hogy jobb eredményeket érjenek el.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2019-09-22 14:55:08

@csiga: rubelt írsz, tehát ruszki bunyóskról van szó?

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-09-22 14:03:08

Off

Az amatőr vb-n az aranyat nyert fiatalemberek díjazása:5 millió rubel cca 22 millió forint, plusz egy autó...
Gondolom, a magyarok is kaptak volna ennyit.

ON

    2019-09-22 12:03:23
Ugrás az oldal tetejére