×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Remek mérkőzésen, a poklot is megjárva védte meg WBO félnehézsúlyú 2019-08-24 21:59:33 https://www.profiboksz.hu/2019/08/24/dramai-merkozesen-vedte-meg-cimet-sergey-kovalev/

Drámai mérkőzésen védte meg címét Sergey Kovalev

Remek mérkőzésen, a poklot is megjárva védte meg WBO félnehézsúlyú világbajnoki címét Sergey Kovalev, így vélhetően megnyílott számára a kapu egy Saul Alvarez elleni csúcsrangadóra.

A 36 éves orosz öklöző ezúttal hazájában, egészen pontosan Cseljabinszkban húzott kesztyűt, ellenfele pedig a hivatalos kihívói pozíciót elfoglaló Anthony Yarde volt. A találkozó előtt a többség Kovalevet tartotta egyértelmű esélyesnek, és hosszú meneteken keresztül úgy tűnt, nem is fog borulni a papírforma. Kovalev nem volt ugyan nyomasztó fölényben, de kézben tartotta a küzdelmet, egészen a 8. menetig.

Az említett etapban az addig inkább csak ütésállóságban jeleskedő Yarde betalált, és pillanatok alatt a leütés, sőt, a kiütés szélére sodorta a szédelgő, elfogyni látszó Kovalevet. Az orosz bunyós védekezni is csak nagy nehézségek árán tudott, miközben Yarde mindent követ megmozgatott, hogy lezárja a mérkőzést. Kovalev végül kisebb csoda gyanánt túlélte a kritikus pillanatok, még padlóra sem került, de úgy tűnt, hamarosan kénytelen lesz kapitulálni. A szünet után aztán Kovalev összeszedte magát, Yarde pedig nem tudta folytatni az előző menetben látott offenzívát, és a 10. etapban már a feltámadó Kovalev volt közel ahhoz, hogy kiüsse a kihívót.

A 11. felvonásra Yarde erőtartalékai a végükhöz értek, Kovalev pedig egy pontos, fejre mért balegyenessel ki is ütötte a 28 éves kihívót. Kovalev ezzel a drámai győzelemmel megvédte februárban visszaszerzett címét, és közel került a nyitó mondatban említett szupermérkőzéshez.

>> Videó: a mérkőzés teljes felvétele <<

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@csiga: Na, ezen a ponton kell edzőt váltani. Aki ilyen hülyeségeket beszél, az megy a levesbe.

» sziporka   válasz erre
    2019-08-27 10:27:44

Yarde edzője: nem kell nekünk változtatni a megszokott edzésmódszereken. Mindenki láthatta, hogy Kovaljov nem tudta kibokszolni Anthonyt, a védekezés is rendben volt, Kovaljov csak hadonászott és a levegőt ütötte.

Úgy néz ki, én más meccset láttam. Yarde meg valószínűleg huzatot kapott Kova luftjaitól, azért hányta össze magát az angol és ezért vitték kórházba. De lehet, hogy tényleg csak megfázott.

    2019-08-27 06:06:05

@fixpont: "Canelo egyetlen klasszis ellenfelet sem utotte ki se Troutot se Mosleyt se Larat se Cottot se senki mast meg nagyvaltoban sem nemhogy kozepben vagy felette.."

Amikor Cotto legyozte Martinez-t es szoba kerult a GGG meccs, na ott lett volna csunya vege Cotto-nak, okosan nem vallalta.

» Bruneor   válasz erre
    2019-08-26 20:30:30

@fixpont: jogos, ott a pont. Viszont Kova ütőereje veszélyes lehet rá, bár Canelo is elég strapabíró, csakhát ugye ez nem középsúly lesz.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-08-26 20:26:57

@fixpont: Valojaban mind2 az, 3 kokemeny ringhaboru utan padlon se voltak.Ez a mentalitas vagy van vagy nincs egy bunyosnak, bar a fertozott burrito tud adni plusszt.

» Bruneor   válasz erre
    2019-08-26 19:58:39

@Bruneor: Amikor a masik meccsen Canelo az elejen megindult GGG egybol hatramenetbe kapcsolat. Oda kellett onbizalom es technika is. Mentalisan valoban sziklaszilard.

» fixpont   válasz erre
    2019-08-26 19:43:36

Canelo egyetlen klasszis ellenfelet sem utotte ki se Troutot se Mosleyt se Larat se Cottot se senki mast meg nagyvaltoban sem nemhogy kozepben vagy felette. Az egeszen meglepo lenne ha felugrana felnehezbe es ott test KO-val nyerte.

» fixpont   válasz erre
    2019-08-26 19:42:02

@gulogulo: GGG-t hova tenned Canelito-hoz kepest?Elismerem amugy, h a mexikoi mentalisan eros bunyos.

» Bruneor   válasz erre
    2019-08-26 18:36:30

@superman: Mentális erőben Canelo-t rögtön Vitalij Klicsko után tenném a rangsorban :-)

» gulogulo   válasz erre
    2019-08-26 17:40:20

@gulogulo: Ott a pont.Testen lehet Kovát meg fogni.

» csotke   válasz erre
    2019-08-26 17:33:47

@sziporka: Kovalev ellen a mérkőzései első felében senkinek nem sikerült még irányítani (amióta a csúcsra jutott), szóval ez nem róható fel Yarde hibájaként. A 7. menetben átvette az irányítást, ahogy kell, de csak a következő menetben volt képes megtartani (igaz majdnem elég lett annyi is).
"Szerintem túl nagy lesz a méretkülönbség ahhoz, hogy Canelo bármit is ki tudjon használni. Kova semmiben sem annyira gyenge, hogy Canelo felé kerekedjen."
Kovalev már többször beleesett egy olyan spirálba, hogy a meccsei közepe felé fokozza a támadásai tempóját és ha ilyenkor nem tudja leküldeni az ellenfelet, akkor elfárad, ki is nyílik, ütéseket kap be, amiktől viszont fizikálisan és mentálisan is szétesik. Ezúttal szerencséje volt, hogy jött a szünet és valószínűleg McGirt-nek is sikerült valamennyire mentálisan összekaparnia, valamint Yarde kondija is fogyni látszott, nem fejezte be a következő menetben, amit elkezdett. Alvarez mentálisan sokkal erősebbnek tűnik és sosem láttam még megrendülni vagy szétesni, mint Kovalev-et.

» superman   válasz erre
    2019-08-26 15:53:04

@superman: "Nem szabadott volna hagynia, hogy Kova irányítson" - könnyű azt mondani...:)"

Igen, de hát ugye Yarde nem az a szint. Ezt mondom én is. De ügyes edzői munkával simán jobban ki tudná használni a képességeit. Nem mondom, hogy valaha felnőne Kova szintjéhez, de szerintem közel sem olyan rossz, mint azt előzetesen gondoltam, meg a "szakértők" mondták (hogy egy lufi).

Szerintem túl nagy lesz a méretkülönbség ahhoz, hogy Canelo bármit is ki tudjon használni. Kova semmiben sem annyira gyenge, hogy Canelo felé kerekedjen.

» sziporka   válasz erre
    2019-08-26 14:41:28

@gulogulo: Valóban kiváló testütő, de hogy bevigye a testütéseket, ahhoz közel kellene kerülnie és ezt nagyon nehéz lesz véghez vinnie, ha Kovalev fegyelmezetten és jó formában bokszol.

» superman   válasz erre
    2019-08-26 14:12:47

@superman: Javítsatok ki, ha rosszul gondolom, de Canelo kiváló testütő. És ez lesz a legnagyobb fegyver Kovaljov ellen. Ha az orosz ki tudja ezeket védekezni és a balegyenest úgy használja végig, ahogy tudja, akkor nyer. Ha csak egyszer is elfelejti tartani magát a taktikához, akkor Canelo fog örülni a végén...

» gulogulo   válasz erre
    2019-08-26 13:56:26

@sziporka: Alapvetően egyetértek, de:
"Nem szabadott volna hagynia, hogy Kova irányítson" - könnyű azt mondani...:)
"nincs az a dopping, amivel ezt a mérethátrányt kompenzálni tudná." - de van az a súlymegkötés ;)
"Kova nem egy agyatlan valaki" - Alvarez egyik legnagyobb esélyét abban látom, hogy Kovalev nem mindig tartja magát a taktikához, nem hallgat az edzői utasításokra, ilyenkor az utóbbi időben rendszeresen bajba is kerül, hiszen az ellenfelei csak erre várnak. Azt sem láttam, hogy Ward sokkal gyorsabb volna, sőt. Viszont Alvarez tényleg gyorsabb...

» superman   válasz erre
    2019-08-26 11:43:27

Yarde nem rossz alapanyag, de gyúrni kell még. Sokkal eredményesebb volt közelharcban. Fizikálisan erős, súlya is van, neki ezt kéne erőltetni. Nem szabadott volna hagynia, hogy Kova irányítson. A végére pedig kifingott, elfogyott a tüdeje.

Szerintem egy jó edzővel simán össze lehet még rakni egy rakkolósabb, közelharcos bunyót, amivel simán hatásos lehet.

Canelonak szerintem semmi esélye. Felesleges is róla beszélni. Szerintem nincs az a dopping, amivel ezt a mérethátrányt kompenzálni tudná. Jól védekezik, erős fizikálisan, technikás és taktikus is, de Kova nem egy agyatlan valaki. Ward csak azért tudta (a második meccsen) uralni a szorítót, mert nem volt jelentős mérethátránya, sokkal gyorsabb és tördelősebb volt a bunyója, ráadásul Ward fizikálisan baromi erős bunyós. Canelonak nincsenek meg ezek a fizikai képességei.

» sziporka   válasz erre
    2019-08-26 11:29:37

@PeteTheGreek: "Gyanítom technikai okai vannak, hogy Kovát bevállalják nagy erőhátránnyal is."
Nekem úgy tűnik, hogy Kovalev, amikor nem tartja a távolságot sebezhető testen és üthető jobbal fejen is (előbbit használta ki Ward, utóbbit Alvarez és mindkettőt bemutatta Yarde is). Viszont amikor fegyelmezetten tartja magát a taktikához, folyamatosan sok kemény jab-el tartja a távolságot és nem pörög túl, akkor nagyon nehéz bármit is kezdeni ellene, főleg egy kisebb és gyengébb bunyósnak, amilyen Canelo (de láthattuk, hogy olyankor még a két legyőzője sem tudta megverni, pedig nagyobbak és erősebbek Canelo-nál). Szóval nekem kicsit úgy tűnik, hogy elvileg a Canelo Alvarez elleni meccs kimenetele inkább Kovalev-en fog múlni. Alvarez nem az a fajta, aki olyan tempót tud diktálni, amiben a két számmal nagyobb Kovalev elfáradna, a mérete és lábmunkája sem olyan, hogy közel tudjon kerülni egy éles és koncentrált Kovalev-hez. Azt gondolom, ezen a meccsen minden eddiginél jobban jönne Alvarez-nek, ha a súllyal játszadoznának valahogy, mert abban az esetben, 100 %-os kondi nélkül jócskán megnőne az esélye, hogy a jobban fáradó Kovalev elkövesse a szokásos hibáit, amiket Alvarez büntetni tudna.

» superman   válasz erre
    2019-08-26 11:25:25

Nekem a meccset nézve az volt az érzésem, hogy a taktikai fegyelmezetlenségek kiemelten nagy szerepet kaptak a mérkőzés alakulásában. Buddy McGirt a szünetekben folyamatosan sulykolta a jól bevált taktikát Kovalevbe, hogy folyamatosan jab-eljen, tartsa a távolságot, menjen a saját tempójában, ne erőltesse a jobbosokat. Kovalev a meccs elején még ehhez tartotta magát, de a meccs közepén elkezdett önfejűsködni, nekem úgy tűnt, hogy rá akart menni a ko-ra és aztán majdnem rá is fizetett. Ehhez persze kellett Yarde is, ők valószínűleg Kovalev korábbi meccseiből kiindulva egy jó stratégiát igyekeztek megvalósítani és a meccs második felében beindította a rakétákat, főleg testre. Nekem úgy tűnt, hogy az ominózus menet után, amikor sikerült megfognia Kovalev-et, Yarde a szünet után már nem folytatta, amit elkezdett, hanem elkezdett arcoskodni, így Kovalev könnyebben kijött a gödörből (persze lehet, hogy Yarde kondija is elfogyott).
Kovalev-nél ismét kijött, hogy a meccs közepe után sebezhetőbbé vált (bár az előző mérkőzésén, ahol végig fegyelmezett maradt taktikailag, ezt nem lehetett megfigyelni). A jab-je kifogástalan, viszont jobb kézzel már korántsem olyan hatékony, mint fénykorában, a kombinációiba is közbe lehet verni. Alvarez-ék biztos, hogy látják ezeket, ellene döntő lehet majd, hogy képes lesz -e taktikailag fegyelmezett maradni, mert McGirt nagyon jól látja ezeket a dolgokat, de Kovalev nem mindig hallgat az edzőire.
Yarde fizikai erejét tekintve az élmezőnybe tartozik, de szerintem az izomzata nem ideális az ökölvíváshoz, nem elég gyors és kitartó, a tapasztalat és gyakorlat hiányáról nem szólva. Ebben a mezőnyben aligha lesz bajnok, esetleg ha komolyan változtat az edzésmódszerein és persze összeszedi a szükséges rutint.

» superman   válasz erre
    2019-08-26 09:34:36

@northpaw: Soha nem fog beleerősödni félnehézsúlyba, és kb. kizárt, hogy ott bunyózzon hosszabb távon. Valami oknál fogva azt gondolják, hogy Kovát verhetik és ennyi. Minden top félnehézsúlyú boxoló 10 centivel nagyobb nála, és 15 centis ütőtáv-hátrányokban van.

Gyanítom technikai okai vannak, hogy Kovát bevállalják nagy erőhátránnyal is. Golovkin esetében ezt teljesen joggal nem vállalták, mert ahogy láthattuk, 24 menetből többsége rendkívül szoros, ide-oda adható menet volt. Az erővel és az állal egyik oldalon sem volt gond, tehát a sok szoros menet azt jelenti, hogy technikailag sem tudott senki sem a másik fölé nőni (az eltérő stílusok ellenére sem)

Golovkin 150k PPV eladást produkált Lemieux ellen. Én nem hiszem, hogy nevetséges szöveg lett volna az, hogy építeni kell Golovkint, hogy megérje azt a kockázatot, amit rejt (pláne az akkori Canelo ellen)

És én úgy látom, hogy Canelo erősebb volt Golo ellen a 2 évvel azelőtti önmagához képest, szóval azt sem tartom nagy kamunak, hogy beleerősödött azalatt a 2 év alatt (mexikói marha? :) )

Marci30: nem volt középsúly feletti meccse, az övét is leadta. Ráadásul azzal a szöveggel, hogy attól, hogy leadja az övet, még akar boxolni Golovkinnal. Rá bő egy évvel boxoltak is.

Kovalev: hónapokkal ezelőtt tárgyaltak már, és igen erősek a pletykák, hogy megegyeztek. Szerintem annál profibb csapat a Golden Boy, hogy attól tegyék függővé a meccset, hogy kiütéssel vagy pontozással nyer Kovalev :D
Ha van gyenge pont - és biztos van, ha ennyire akarják - akkor azt már megtalálták, azt nem befolyásolja a KO. A gyenge pont nem Kovalev ütőereje, ebben biztosak lehetünk...:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-26 01:24:32

@PeteTheGreek: Értem. Ez viszont csak nézőpont kérdése. Mivel középsúlyú világbajnok volt, ha nem akar kiállni, adja le az övet, és teljesen hiteles a magyarázat, ráadàsul meg is volt a meccs. De volt próbálkozás köztes súllyal, közben volt meccse közèpsúly felett is ha jól emlékszem. Az Én nézőpontom szerint, inkább a kopására játszott Golovkinnak. Emellett elmondanám, hogy fantasztikusan teljesített a két meccsen. A másik. Szerintem igen, sokat számít hogyan győz Kovalev. Ha nem találnak gyenge pontot, odadobják Canelót felaprítani? Szerinted megtenné Oszi? Még 1-2 év, és talán.

» Marci30   válasz erre
    2019-08-25 23:37:05

Én elismerem azt hogy Canelo legyőzte Golovkint a második meccsen, és hogy egy erős és technikailag elit szintű bokszoló, de azért Kovalev ellen elég veszélyes buli lenne kiállni. Sebezhető az orosz testen, de azért mégis csak egy félnehézsúlyú nagyütőről beszélünk, hosszú karokkal, világszintű egyenesekkel, főleg jabbel. Ha Canelo akárcsak egy szoros meccsen túléli a 12 menetet, én már azt mondom hogy P4P első helyet érdemel érte.

    2019-08-25 23:22:56

@PeteTheGreek: Most hogy felmenne félnehézsúlyba, látszik igazán, hogy mekkora ordas kamu volt a "bele kell erősödni középsúlyba" duma. Vajon akkor félnehézbe, ami két súlycsoporttal a középsúly felett van, miért nem kell beleerősödnie? Alvarez naturális középsúlyú, 2014 óta bokszolt a súlyban. A 155 font is középsúlynak számít, még ha le is aszalta magát addig. Az meg hogy Golovkint fel kell építeni szintén nevetséges szöveg volt. Golovkin 2012 óta bokszolt az HBO-n, akik az elejétől fogva erősen promózták, 2015-ben pedig PPV meccse volt Lemieux ellen, 2016-ra már bőven ismert volt a casual boksznézők körében is.

» northpaw   válasz erre
    2019-08-25 22:59:58

@Marci30: Szóval hónapok óta tárgyalnak erről, és szerinted komolyan attól függ, hogy lesz-e meccs, hogy Yardet kiüti vagy kipontozza? Ha gyorsan kiüti, akkor hirtelen világgá futnak Osziék?

Szerintem azért kapod a mínuszokat, mert teljesen fogyatékos dolgokat írsz - mégha a helyesírás, külalak stb. rendben is van.

Ajánlom nézd meg újra a meccset, és figyeld, hogy Yarde milyen bombákat élt túl. Nevetséges azzal gyanúsítani Kovalevet, hogy nem akarta legyalulni az angolt, csak azért, hogy tutira megkapja a Canelo meccset :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-25 22:54:07

@Marci30: Nem farolt ki számtalanszor, szimplán megmondták az elején, hogy Canelonak bele kell erősödnie a középsúlyba, illetve Golovkint pedig jobban fel kell építeni, hogy nagyobb neve legyen.
Mondták, hogy ez 1.5-2 év már a legelején (vagy 3-4 meccs, nem emlékszem)

Az más dolog, hogy sokan nem hittek vagy nem értették ezt, és emiatt úgy kezeltek minden egyes meccset amit Canelo vívott Cotto után, mint "kifarolás".
Pedig ők az elején megmondták, hogy mi a terv, és úgy is lett. Csak addig 2 évig ment a duma, hogy gyáva, bla bla.

25 éves volt Cotto után, úgy, hogy nagyváltóban bunyózott előtte. Teljesen rendben van, ha nem az az első dolguk, hogy a mindenkit röhögve szétverő Golo ellen kiálljanak, hanem előbb beleerősödnek az új, nagyobb súlyba. Ilyen az, amikor valakit jól menedzselnek.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-25 22:46:42

Meccs után:

https://m.youtube.com/watch?v=...

    2019-08-25 22:11:59

@robhalford: Azert egy olyan bokszolo aki technikailag partiban volt Wardal nem hiszem, hogy csak keresgelni fogja Canelot a ringben meg akkor sem ha mar azert meg van kopva.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-25 21:49:16

A meccs után Yarde rosszullétre panaszkodott, kórházba vitték kivizsgálásra. Nagyobb baja szerencsére nincs, de komoly agyrázkódása az van. Mind a négy helyszínen lévő orvos megvizsgálta, ők javasolták a kórházat - mondta Umar Kremljov az orosz bokszszövetség elnöke.

    2019-08-25 21:07:43

Ez tiszta. De Te sem mondanál nemet egy lottó ötösre, ha ezért csak annyit kell tenni, hogy nem legyalulod az ellent, hanem csak kipontozod. Én így tennék, főleg ha Oszival kell egyezkedni.

» Marci30   válasz erre
    2019-08-25 20:51:37

@Marci30: Nem Kovaljov akart Alvarezzel bokszolni, hanem fordítva.

    2019-08-25 20:26:54

@szabinar: Ezért is írtam, hogy néha másképp látom, mint néhány szakértő, vagy közvetítő. Canelo ellen szeretne bunyózni Kovalev, hatalmas gázsiért. Az ellen, aki számtalanszor farolt ki Goló ellen, amíg az jobb formában volt. Sok nézőt hoz, ezért megteheti. Ez a pénz kell a nyugdíjalapba Kovának. Ha itt most legyalulja Yarde-t, aki nagyobb, erősebb mint Canelo, akkor a meccsük elmarad, vagy halasztódik. Ebben, és a köztes súlyban vitathatatlan Alvarez, illetve inkább a csapat aki körülveszi. Ha meg nem ezért bokszolt gyengébben Kova, akkor elérte a kora, ami miatt az Oszi féle brigád talán bevállalja.

» Marci30   válasz erre
    2019-08-25 20:13:43

ez a Kovalev egy igen nagy bajnok!

» horvath gergo   válasz erre
    2019-08-25 19:11:35

@fixpont: Bivol győzne nagy eséllyel, a fiatalság erejével, nem is annyira rangadó jellege lenne már mintsem bajnokváltó jelentősége a meccsnek. Kovát lassuk be már elérte a kor, a ringbeli vitalitása és a mentális ereje is csökkent. A nagyközépből jött Ward technikailag is felülmúlta a második meccsen, az ütőerejét is tudta kezelni, és mentálisan is erősen megtörte. Bírósági ügyei vannak azóta, az edzőit cserélgeti, ezek nagyon nem jó tünetek. A 34 éves Alvarez ellen 3-szor padlózott és kiütéssel kapott ki az odavágón. Most már ő maga is 36 éves lesz a következő meccsén ami profi bokszban sok. Az elit szinten tapasztalatlan fiatal Yarde is megbillentette - nem technikával, pusztán a fiatalos vitalitásával, erejével. Most pedig épp egy középsúlyúval készül meccselni.
Nem ő már a félnehéz top bokszolója.

» Peacock   válasz erre
    2019-08-25 18:28:14

@Totti: Duva tegnap elmondta a meccs után, hogy elvi szerződés van, dátum nincs.

Kovaljov: Nem tett jót, hogy háromszor ugrottam neki a felkészülésnek, miután mindig tolódott az időpont. Komoly ütőereje van a srácnak, szó se róla. Nem tudom, mi történt velem a nyolcadikban, de jót tett a szünet. Rosszabbul nézett ki a menet, mint ahogy éreztem magam. Amikor kijöttünk a kilencedikre, láttam a srácon, hogy nincs jól. Köszönöm mindenkinek a szurkolást, örülök hogy nem okoztam csalódást a szűkebb házának.

Roy Jones jr: le a kalappal Szergej előtt! Megmutatta, hogy milyen egy igazi bajnok. Bármennyire is szimpatikus Yarde, maximum két menetet tudott nyerni.

    2019-08-25 18:00:26

Elvileg november 2-át rebesgetnek a Kova vs Canelo mérkőzés időpontjára.

    2019-08-25 17:38:13

Hát igen Kovalev kénytelen volt a kora miatt a terminátor stílust macskapacsisra cserélnie,ez eddig működik,Alvarez ellen majd meglátjuk,az én tippem az hogy a mexikóit csak keresgélni fogja a ringben.
Reméljük kiderül...

» robhalford   válasz erre
    2019-08-25 17:17:56

@Marci30: "Ha itt gyorsan levadássza a Yarde gyereket, Alvarez még megsérül felkészülés közben. De a nyolcadikban bajba került, rájött, hogy nem szórakozhat végtelenségig. Onnantól gyorsan szétkapta Yarde-t"
ennek igy gyakorlatilag semmi koze a valosaghoz sztem ezert nem a helyesiras miatt

» szabinar   válasz erre
    2019-08-25 17:15:17

@Totti: *játsszanak

    2019-08-25 16:42:31

@emgabor: Hát nem tudom. Bivol ellen én már biztosan nem Kovára tennék.
Boksz képességeit tekintve abszolút ott van a legjobbak között. Rendkívül jó a jab-je, erős, gyors, jól tartja távol az ellenfeleket, és mellé amikor jön a hátsó az általában pusztít. (Hacsak nem egy ilyen acélfejű, terminátor áll vele szemben) Védekezése mondjuk egy jó közepes.
VISZONT
Egyszerűen testen, elképesztően fogható. Hogy úgy mondjam ez neki az achilles-sarka.
Ez szerintem akkora hendicap-et jelent például Bivol ellen, ami már nem nagyon kompenzálható. (Persze egy nagy ütés mindig beakadhat)

Fölösleges már az a meccs. Canelo ellen óriási pénzt kaszálhat, és sokkal nagyobb esélye van nyerni, mint a félnehezek ellen.

Tudom Canelo egy hatalmas zseni, de kíváncsi leszek az arcára amikor megkapja az első orosz bombát. Ha Kova jab-je ilyen jó marad, akkor elég nehéz lesz a mexikóinak ütőtávba kerülni. Érdekes meccs lesz, az biztos. Szerintem Kova az esélyesebb, de nem fogok meglepődni Alvarez pontozásos győzelmén sem. (Már megszoktam xD)

Ui.: Csak a súlyokkal ne játszanak!!!

    2019-08-25 16:41:55

Yarde: Győzni jöttem Cseljabinszk a, de a tervünk csődöt mondott. Egyszer volt esélyem nyerni, de nem tudtam befejezni. Hogy Szergej hogy élte túl, azt nem tudom, de az biztos, hogy a világ legjobb jabje az övé. Az első menettől mindegyik fájt. Nem fogatlan oroszlán a harcoltam, kikaptam, de nincs szégyenérzetem. Biztos vagyok benne, hogy világbajnok leszek.

    2019-08-25 14:13:41

@fixpont: Kova-Bivol jó lenne tényleg.
Én Bivol győzelm~re tippelnék, de ki tudja. Kovalev nagyon meggyőző volt ma.
A 8. menetet leszámítva végig nagy fölényben bokszolt.Már-már a prime Kovát idézte.

» emgabor   válasz erre
    2019-08-25 14:00:07

Sziasztok. A mínuszok azt jelentik, hogy nem értek egyet a másik véleményével, vagy stílusával? Esetleg helyesírásilag nem tetszik a komment?

» Marci30   válasz erre
    2019-08-25 13:52:52

kivancsi vagyok ha Ward lenne ma a felnehez bajnoka akkor is beprobalkoznanak-e Caneloek :D

» fixpont   válasz erre
    2019-08-25 13:48:46

@Slajos: ezzel tisztaban vagyok, hogy erre fog menni, es meg is ertem, de mint boxrajongo nem mondhatok mast, minthogy szeretnem latni ki az ur a felnehezben

» fixpont   válasz erre
    2019-08-25 13:39:16

Bejött a tippem és Yarde is bizonyította h számolni kell vele.

» mikike1   válasz erre
    2019-08-25 13:26:02

@fixpont: Kovalevek biztos hogy a Canelo meccs fele fognak haladni. Ez lenne elete meccspenze, nincs olyan oklozo aki ilyet kihagyna, plane nem a palyafutasa vegen.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-25 12:46:10

@Jersey Joe: a Canelo bohockodas helyett engem jobban erdekelne ha 4 ember eldontene, hogy akkor ki is a legjobb felnehezben, az egyik "elodontot" megrendezik, Kovanak Bivol ellen kellene menni

» fixpont   válasz erre
    2019-08-25 11:52:23

@tseby: Nem mondtam, hogy nem tényezők, csak azt, hogy Kovalev velük együtt van még mindig ott az élen a súlycsoportban.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-25 11:32:36

@Jersey Joe: A Bivol, Gvozdyk, Beterbiev trióból melyik nem tényező szerinted? Mondjuk nagy eséllyel okt 18 után tényleg ketten maradnak, ha nem lesz döntetlen amire kevés esély van.

    2019-08-25 11:27:07

Összefoglalva: Kova csak jabekkel rommá verte Yardet, de a 8. menetben majdnem megszívta.
Kérdés1: Kova miért használta ilyen keveset a jobb kezét?
Kérdés2: amikor bajba került, miért nem kezdett hamarabb fogni? Angliában simán leléptették volna.

    2019-08-25 10:30:09

sok bunyos nem eleg okos, hogy szadnekosan lemenjen ha bajban van, nekem annyira tetszett Bradley Provodnikov ellen amikor siman vezetett de a 12. menetben bajba kerult es mielott Provi lenduletbe jott volna direkt leterdelt a roham elott, levontak egy pontot, Provi lendulete megtort, Bradley kapott idot, regeneralodott es kihuzta a menet vegeig majd siman megnyerte a meccset, el tudom kepzelni hogy lett volna olyan bunyos aki csak ki akarja huzni (par masodperc volt mar csak) kettos fedezekkel majd amikor a masik raront es zuditja ra az uteseket a biro lelepteti

» fixpont   válasz erre
    2019-08-25 10:10:57

@W.monke: Hibasan :)
Ha a koteleken log a bunyos, tehat csak az tartja vissza, hogy lemenjen, akkor szamolhat a biro, mert technikailag leutesnek szamit. Egyeb esetben nincs profibunyoban allo szamolas, Klitschora sem kellett volna szamolni abban a szituacioban.

    2019-08-25 09:52:13

ellen

» W.Monke   válasz erre
    2019-08-25 09:19:57

Fixpont:
Úgy emlékszem (becsszó' nem) kötekedésből,hogy Wlagyimir Klicsko-t állva számolták Lamon Brewster.

» W.monke   válasz erre
    2019-08-25 09:05:31

@Slajos: Arra emlékszem.

https://www.youtube.com/watch?...

» emmendy8   válasz erre
    2019-08-25 06:31:26

életveszélyes volt amennyi ütést benyelt Yarde.. jöhet Canelo!

» ricfisher   válasz erre
    2019-08-25 05:21:24

@bandi78: Hat nem egy ort kostoltam meg, bocsi. Mea xulpa :)

» bandi78   válasz erre
    2019-08-25 01:23:37

Meg nem lattam a meccset, de ha ezek alapjan elobb tortenik, akkor Kova neg jobban behuzza, ha kesobb, akkor meg veszit.
Hat, wzt megnezem reggel. A furedi vorhetek elsobbseget elvezett. :)

» bandi78   válasz erre
    2019-08-25 01:22:34

Kovalev még mindig a súlycsoportja élén (talán holtversenyben a másik kettő ásszal) és igenis sokat tud még mindig ebből a sportból.

Ha Canelo akárcsak megszorongatja, bár nem bírom a mexikóit, de nálam pound for pound abszolút, Lomát és Usykot is megelőzve.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-25 00:12:33

@fixpont: "..a birok hibaznak orrba szajba de valakin szamonkerni, hogy nem hibazott, az enyhen szolva vicces.."

Megmondom oszinten en nem lattam azt, hogy a merkozest ott le kellett volna allitani es nem csak en gondolom azt, hogy az a leallitas nem volt teljesen rendben meg akkor is ha Ward egyertelmuen megfogta Kovalevet. Az orosz nem volt jobban megfogva mint most Yarde ellen.

"..a hozzaszolasod azon reszevel egyetertek, hogy idonkent a leallitas korai.."

Ha peldaul lattad Yarde elozo meccset szerintem ott is kisse korai volt a leallitas. Persze ez senkit sem erdekel mert noname ellenfel, meg Yarde amugy is vezetett de azert hoztam ezt fel mert ha Kova ezt angliaban kapja Yardetol a 8.-ban akkor 90% hogy le lett volna allitva.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 23:33:47

Én lehet sokszor mást látok bele a mérkőzésekbe. Kovának még kell a Canelo meccs. Ha itt gyorsan levadássza a Yarde gyereket, Alvarez még megsérül felkészülés közben. De a nyolcadikban bajba került, rájött, hogy nem szórakozhat végtelenségig. Onnantól gyorsan szétkapta Yarde-t. Viszont az is látszik, hogy Yarde nem világbajnoki anyag. Az meg, hogy sokat kibír, ötven fele inkább csak hátrány.

» Marci30   válasz erre
    2019-08-24 23:22:57

@Slajos: a birok hibaznak orrba szajba de valakin szamonkerni, hogy nem hibazott, az enyhen szolva vicces

a hozzaszolasod azon reszevel egyetertek, hogy idonkent a leallitas korai es a biro szandekosan csinalja akkor az ellen lepni kell

» fixpont   válasz erre
    2019-08-24 23:13:02

Kovalev tulajdonképpen a 8 menetben volt csak igazán bajban, ott viszont Yarde ellőtte az összes puskaporát, és látványosan kezdett elfogyni a kondija, ill. ehhez még társultak a benyelt ütések is.
Yard nagyon jó bunyós, de Kovalev nem véletlenül vb., ezt a szintet most még nem tudta meglépni, de még fiatal, és benne van a lehetőség hogy igazán nagyot alkosson!
Alvarez ki fog kapni Kovalevtől, szerintem nem fogja tudni áthidalni a méret, a karhossz, a súly, és erő különbséget! Ügyesen, pontosan, és jól bunyózik Kovalev, remekül tudja tartani a távolságot, és az ő ütéseinek lesz feltartóztató ereje is rendesen! Kovalev és McGirt nagyon jó páros, kiváló munkát végeznek!

» Gypsy King   válasz erre
    2019-08-24 23:11:42

@fixpont: Nem ilyen egyertelmu. Kova egy pillanatra nekidolt a koteleknek. Tobb ilyen alkalommal is volt allo szamolas, legutoljara pl. a Lomachenko vs Crollan.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 22:54:19

Yarde a felé száguldó ütések 80%-át arcal védte! Fura taktika,de majdnem bejött! :))) A 130-adik balegyenes azért már csak lerombolta őt! Kőkemény mind a két figura!

» Thotesz   válasz erre
    2019-08-24 22:46:17

@Slajos: profiban nincs allo szamolas es Kova nem ment le, elore hajolva "allt", vagy tovabb engeded vagy leleptetes, nincs lehetoseg szamolasra

» fixpont   válasz erre
    2019-08-24 22:40:27

Yarde nagyon feleledt a 7. meg a 8. menetben. Ugy ment elore mint egy bulldozer utve a kemeny testuteseket es nem torodve a bekapott utesekkel. Kova hajszalnyira volt a kiutestol de tulelte valahogy.

Ilyenkor latni, hogy mennyire nem mindegy hol rendezik a merkozest. Angliaban a biro valoszinuleg leintette volna a merkozest es most azt beszelnenk, hogy jogos volt, meg ugy sem birta volna mar tovabb Kova, kiutote volna ot Yarde a kovetkezoben stb. S lam-lam a kilencedik menetben Kova ugy bokszolt es vette visza a vezetest mintha misem tortent volna.

Ennek fenyeben azer lathato, hogy a Ward elleni leintes sem volt teljesen koser. Minimum a szamolast megerdemelte volna Kovalev, plane hogy voltak ott melyutes gyanus utesek is.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 22:36:13

Yarde kokemeny. Nem semmi amit kibirt. De Kova is csodaszamba ment hogy mit csinalt. Yarde egy jobb edzovel sokkal tobbre is vihetne. Amikor testen elkezdte bontani Kovat azt hittem atveszi a kormanyt. Ztan kipoukkadt. Kellenenek a sparringok.
Most igy latva Kovat sem hinnem hogy Canelo egybol vele kezdve felnehezben bajnok lehet, de latom hogy akik maskent gondoljak mire alapoznak. Tenyleg eleg erzekeny testen,de Canelo nem egy koloszus mint Yarde, olyan labmunka kene mint az elso GGG elleni formajaban. Kova ha csak kinyujtja a kezet tavol tudja tartani a jabjevel, azt megkerulni pedig csak gyors kontrakkal es beugrasokkal tudna szerintem.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-08-24 22:10:57

lemaradtam rola, azt hittem 22-kor kezdodik... fenebe :D

» fixpont   válasz erre
    2019-08-24 22:02:24
Ugrás az oldal tetejére