×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy Eddie Hearn ígérte, Andy Ruiz sajtótájékoztatón 2019-08-24 11:16:30 https://www.profiboksz.hu/2019/08/24/andy-ruiz-a-sivatagban-veget-er-joshua-karrierje/

Andy Ruiz: A sivatagban véget ér Joshua karrierje

Ahogy Eddie Hearn ígérte, Andy Ruiz sajtótájékoztatón erősítette meg, hogy december 7-én, Szaúd-Arábiában visszavágót ad Anthony Joshuanak. Ugyan tegnap kitört a pánik a fanok közt, mert kikerült az internetre egy kép, mely szerint a Matchroom Boxing keresetet nyújtott be Andres Ponce Ruiz ellen, ám Eddie Hearn megnyugtatott mindenkit, hogy miután bő 1 millióval megemelték Ruiz meccspénzét, már sínen van a meccs.

"Örömmel jelentem be a visszavágót Anthony Joshuaval. Történelmet írtam azáltal, hogy én lettem az első mexikói származású amerikai, aki nehézsúlyú világbajnok lett. Hálás vagyok Szaúd-Arábiának a meghívásért. A Nagy Almában már elkaptam AJ-t, és most a Sivatagban véget fogok vetni a karrierjének. Ne hagyjátok ki ezt a meccset. Meg fogom mutatni a mexikói boksz nagyságát Szaúd-Arábiában és a világ minden sarkában. Viva Mexico!!!" - mondta Ruiz.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Wladimir azután kerülte annyira a belharcot és butult le a bunyója, miután Steward kezelésbe vette. Ott az lehetett a cél, hogy Wladimir úgy bokszoljon, hogy nem kap be nagy ütéseket és ha mégis bekap, akkor is meg tudja oldani a helyzetet - ennek eredménye lett a sokat kritizált, egysíkú, de rendkívül hatékony stílusa.

» superman   válasz erre
    2019-08-27 10:55:05

@Slajos: Wladimir 96 ban lett olimpiai bajnok.
Az általad felsoroltak mind sokkal később.
Lehet volt valamilyen reform az exszovjet boksziskolákban.

Amúgy wladimir mondta egyik interjuban amikor a diplomájáról kérdezték hogy szerinte a képzés a legfontosabb. És ő maga ismerte el hogy szerinte ő rosszul volt edzve.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-08-27 10:02:36

@W.Monke: "..Vagy egyszerűen ennyire más stílusban dolgoznak a kelet-európai öklözők.."

Ezt nem gondolom. A keleti iskola is ugyanugy tanitja a belharcot ez inkabb alkati es adottsagbeli kerdes.
Povetkin jo kozelharcos, Beterbiev szinten, Loma szinten, Golovkin se rossz benne stb.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-25 21:56:07

@Slajos: Wlagyinál egyértelmű volt,hogy kerüli a belharcot,de ez szerintem nem feltétlenül iskolázottság kérdése - azért amatőrben és profi ligában is felért a csúcsra.
Sokat agyaltam én is,többször az alkata/magassága jutott eszembe,de tulajdonképpen ez sem elegendő indok,mert Lennox is hasonló paraméterekkel rendelkezett,és úgy etette a felütéseit és azzal pláne akkor amikor akarta.
Tudom,hogy szentségtörés Valuev-et ide sorolni,de sem neki sem Vitali Klicsko-nak nem volt az erőssége a belharc.
Vagy egyszerűen ennyire más stílusban dolgoznak a kelet-európai öklözők

» W.Monke   válasz erre
    2019-08-25 17:14:43

@szabinar: "..Ruizon kivul nincs sok nehezsulyu jelenleg aki azutan a 6-7 bekapott utes utan allva maradt volna vagy erdemben folytatni a meccset. "
Parker :) .."

Igen en is Parkert tippelnem es ugy kb. ennyi. Mondom hogy nincs sok :D

» Slajos   válasz erre
    2019-08-25 15:45:24

@szabinar: "..Siman megvolt a technimaki tudasa es az utesallosaga is hozza, hogy abbol a helyzetbol befejezze.."

Nem, nem volt meg. Akkor es ott mar nem. Nem azt mondom, hogy Wlad abszolut uvegallu lenne de soha nem is volt acelos. A batyja megkapta ugynazokat a bombakat Sanderstol mint Wlad es allva maradt ez a kulonbseg. Ezzel vagy szuletsz vagy nem.

Wladnak a kozelharc pedig mindig is a gyengeje volt ugyanugy mint pl. Kovalevnek is. Ez technikai, kepessegi kerdes. Marpedig ha le akarta volna ott es akkor finiselni Joshuat bele kellett volna mennie a kozelharcba. Nem ment bele mert nem volt neki ra.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-25 15:43:20

@Slajos: " Ruizon kivul nincs sok nehezsulyu jelenleg aki azutan a 6-7 bekapott utes utan allva maradt volna vagy erdemben folytatni a meccset. "
Parker :)

Wladimirnak sem technikai tudasa sem utesallosaga nem volt meg ahhoz, hogy AJ-vel egy ilyen kozelharc-szituaciob ol gyoztesen jojjon ki ha lerohanja az angolt."
Siman megvolt a technimaki tudasa es az utesallosaga is hozza, hogy abbol a helyzetbol befejezze. Egyszeruen nincs meg benne a gyilkos oszton ami ehhez kellett volna :)

» szabinar   válasz erre
    2019-08-25 14:02:12

@fixpont: "kizartnak tartom a gyors befejezest" AJ reszerol en is :D

» szabinar   válasz erre
    2019-08-25 13:56:29

@PeteTheGreek: Igazad van, de ettől függetlenül az a balhorog már messze nem úgy robbant, mint akárcsak két évvel azt megelőzően Pulev ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-25 00:14:37

Ezert az egy milkaert sirt vagy csak promotaltak kicsit a meccset. Most akkor megsem fel a szaudiakhoz menni? ;-)
Mindegy. Lenyeg hogy lesz meccs es meglatjuk hogy gomboc egy egynyari bajnok lesz vagy komoly tenyezo marad a nehezben. AJ most sokat veszithet, en remelem hogy gyoz mert veszelyesebbnek tartom Wilderre vagy Furyra meg mindig mint Ruizt, csak a stilusabol adodoan lehet nem neki talaltak ki a mehikat. De meg mindig fel lehet epiteni egy esetleges 2. Vereseg eseten is, bar sokkal nehezebben mint eloszor.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-08-24 19:32:01

@Slajos: Én erről beszélek - eddig a pontig ütötte-vágta Klicskót, ezután a brutál beugrós balhorog után viszont fordult a kocka:

https://www.youtube.com/watch?...

Utána érezte meg a vérszagot Klicskó, majdnem kiütötte a menetben, aztán folytatta a 6. menetben ahol aztán le is vitte. Látszik a 6. menetben Klicskó mozgásán, testbeszédén stb, hogy pontosan látja, hogy Joshua nem tiszta, és próbálja kicsapni.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-24 18:05:13

+ 1 millioert beadta a derekat ,hat azert Ruiz menedzsmentnek meg lenne mit edzödnie!
15 milkot illet volna kieröszakolni a bajnoknak ,az öv nelküli AJ igy duplajat kapja...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2019-08-24 17:48:16

@Slajos: '... Joshua belharc technikaja az egyik legjobb a jelenlegi top 10-ben...'
Egyetértek, +1

» Peacock   válasz erre
    2019-08-24 17:13:01

@PeteTheGreek: "..Ment rá Joshua, próbálta kiütni, aztán kapott egy brutál balhorgot, ami után Klicskó átvette az irányítást, és majdnem leütötte abban a menetben.."

Ez nem egeszen igy volt. Joshua tobb kemeny utest is bekapott az 5.-ben ballal, jobbal (volt benne balhorog is) viszont tobbet osztott ki abban a menetben. Nem volt megfogva az egyiktol sem annyira, hogy nem lett volna "ott" a meccsen. A 6. menetben is Wlad tobbszor probalkozott balhorogal ami vagy a kesztyun landolt vagy egy nagy luft lett. Utana jott a letaglozo jobbegyenes.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 16:02:30

azért erre ne vegyél mérget Andy, nem lesz az olyan egyszerű . AJ biztos, hogy nagyon felkészül, és odateszi majd magát. AJ pontozásos győzelemre, vagy egy késői ko-ra tippelek, mikor a duci már elfáradt.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-08-24 15:44:08

Klicskó ugyanúgy balhoroggal fogta meg Joshuát abban a menetben, amiben padlózott...
Ment rá Joshua, próbálta kiütni, aztán kapott egy brutál balhorgot, ami után Klicskó átvette az irányítást, és majdnem leütötte abban a menetben. Végül az nem jött össze, csak a következőben, de a lényeg, hogy nagyon-nagyon hasonló volt a szitu Ruizhoz, és bár nem balhoroggal ütötte ki, az volt ami megfogta menetekre.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-24 15:41:44

@Jersey Joe: En azt gondolom, hogy a top Wladnak az a meccs nem lett volna annyira szoros mint igy volt.
Lehet hogy AJ akkor is robbant volna, de az oreg Wlad ellen egy ki-ki meccs volt pontozassal is. A fiatalabb gyorsabb Wlad viszont tobbet talalt volna es nagyobb elonyre tesz szert pontozassal es rombolassal.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 15:22:15

@Slajos: "nem kozelharcban vagy lerohanasban hanem azzal, hogy a nagyobb gyorsasagaval es kivalo egyeneseivel szetverte volna AJ-t mondjuk 7-8 menet alatt"


Mivel Joshuának iszonyatos fizikai ereje van, ezért ezt nem hiszem, Joshua mindig robbant előbb-utóbb. Ezért szerintem a balhoroggal ütötte volna ki, de nyilván az is egy közel 60-40es nehezen megtippelhető meccs lett volna.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-24 15:15:20

@Jersey Joe: Na meg azzal lett a legjobb, hogy az alacsony de kozelharcban veszelyes ellenfeleit nem hagyta kozeljonni, hanem rajuk ugrott es mind a 110 kilojaval az ellenfel hatan landolva toltotte a meccs felet.

Ettol fuggetlenul azt gondolom, hogy a 35 eves Wlad le tudta volna gyozni Joshuat de nem kozelharcban vagy lerohanasban hanem azzal, hogy a nagyobb gyorsasagaval es kivalo egyeneseivel szetverte volna AJ-t mondjuk 7-8 menet alatt.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 15:04:53

@Slajos: Pont azt írom, hogy Wlad legnagyobb fegyvere, a balhorga nélkül tudta levinni Joshuát.

Valóban rossz volt a közelharcban, de pont azzal lett minden idők egyik legjobbja, hogy a balhorgával ezt át tudta hidalni pl. Pulev ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-24 14:57:58

@Jersey Joe: A kulcsszo a majdnem.
Ha jol emlekszem Wlad egy nagyon jol idozitett jobb egyenessel vitte le AJ-t. Ezekben a dolgokban o mindig is jo volt. De befejezni azert nem tudta mert nem jo kozelharcbol es barmit is gondolnak itt sokan Joshua belharc technikaja az egyik legjobb a jelenlegi top 10-ben.

Ruiz sem csak a gyors kezeinek es a jo kozelharcanak koszonheti azt, hogy legyozte AJ-t kozelharcban. Minimum 50%-ban a kemeny feje is benne volt. AJ 6-7 kemeny utest vitt be az elso padlozasa elott Ruiz 4-et. Ruizon kivul nincs sok nehezsulyu jelenleg aki azutan a 6-7 bekapott utes utan allva maradt volna vagy erdemben folytatni a meccset.

Wladimirnak sem technikai tudasa sem utesallosaga nem volt meg ahhoz, hogy AJ-vel egy ilyen kozelharc-szituaciobol gyoztesen jojjon ki ha lerohanja az angolt.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 14:52:22

@Slajos: Azért már az addigra lelassult balhorga nélkül is levitte Joshuát és majdnem ki is ütötte...

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-24 14:40:27

@szabinar: "..Gondolom Wklics latva mit csinalt AJ-vel Ruiz valoszinuleg megivott egy uveg vodkat es belevagta az ures uveget a tukorbe.."

Nem hiszem. Wlad nem tudta volna megcsinalni azt amit Ruiz ugyanis nulla kozelharc tudassal rendelkezik.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 14:38:45

"lenézte Ruizt és menet közben már nem volt elég lelki tartaléka,hogy vissza hozza a meccset."
Lelki tartalek :D ...volt egy terve de szajba lett vagva, ennyi tortent, es valoszinuleg megint ez lesz, AJ egy szuper atleta de Ruizhoz kepest loszart sem tud az okolvivasrol, ha Wklics helyett a batyja lett vola a ringben anno akkor mar nem is emlekeznel AJ-re, az oreg kivegezte volna azonnal a leutes utan. Gondolom Wklics latve mit csinalt AY-vel Ruiz valoszinuleg megivott egy uveg vodkat es belevagta az ures uveget a tukorbe.

» szabinar   válasz erre
    2019-08-24 13:57:24

@kinai: "a Lewis-Rahman,Kovalev -Alvarez visszavágók"



Azért ez a kettő nagyon különbözött.

Lewis minden tekintetben felülmúlta Rahmant, méretben is, erőben is, technikailag is.
Alvarez talán már gyorsabb volt, mint Kovalev, ezért Kovalev biztonsági bokszot csinált.

Utóbbi a helyzet Joshuáéknál, Joshuának távol kell maradnia Ruiztól, mert Ruiz nagyon robbanékony és látható, hogy Joshuát azért padlóra is lehet küldeni (Klicskó, Ruiz).
Joshuának ehhez ugyanúgy biztonsági bokszot kellene csinálnia, mert Rahmannak ellentétben Ruiznak vannak fegyverei.

Szerintem ez a helyzet inkább hasonlít a Lewis vs McCall visszavágó előtti helyzetre, amikor McCall teljesen fölénybe került a ragyogó ütemérzékére alapozott egyeneseivel és nagyon kérdésesnek tűnt emiatt a visszavágó.
(Aztán az más kérdés, hogy McCall bekattant..)

Szerintem ez egy közel 50-50%-os meccs, mert egy ilyen vereség nagyon megmarad az emberben, Joshuán egyértelműen látszott az elbizonytalanodás az utolsó menetben.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-24 13:43:32

@kinai: pont azert nem lesz gyors AJ KO, mert nagyon kell vigyaznia foleg az elejen es mert legutobb is elmondta, hogy nyomja a KO terhe, kizartnak tartom a gyors befejezest

» fixpont   válasz erre
    2019-08-24 13:43:04

Én hasonló kimenetelre számítok mint ami volt a Lewis-Rahman,Kovalev-Alvarez visszavágókon.Joshua is tudja,hogy itt valami nagyon el lett rontva és ezt látványosan kell kijavítani.Hearn biztos érthetően levezette neki,hogy mi az ábra.Én gyors Joshua k.o-ra tippelnék,mert úgy látom,hogy ahhoz a győzelemhez legjobban Joshua járult hozzá azzal,hogy lenézte Ruizt és menet közben már nem volt elég lelki tartaléka,hogy vissza hozza a meccset.Ezt a hibát,most nem fogja elkövetni.

    2019-08-24 13:10:01

Hat az biztos, hogy ha Joshua megint elveszti a merkozest akkor a karrierje ha veget nem is er de az AJ brand erteke erosen visszaesik majd.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-24 12:49:26

Remelem sok sajtbureszt betol meccs elott es megcsinalja megint.

» Bruneor   válasz erre
    2019-08-24 12:47:27

@Romsy: gyönyörü sivatag :D

» professor   válasz erre
    2019-08-24 12:40:41

remèlem kiüti Joshuàt megint, de csak Hearn miatt, vègre befognà a szàjàt egy ideig, Joshua karrierje messze nem lenne vège, Price mèg mindig boxol nagy gàlàkon ès 1 győzelemre van egy nagy pènzes mecstől annak ellenère hogy nagyanyàm is kiütötte màr

» gigaboly   válasz erre
    2019-08-24 12:38:08

@Romsy: Attol fuggetlenul, hogy a tevegelo sracok felhuztak nehany varost itt-ott mert van olaj boven, az orszag 90%-a sivatag.

» noonecanbeatme   válasz erre
    2019-08-24 12:19:06

https://www.ft.com/__origami/s...

egy kép a sivatagról.

    2019-08-24 12:02:54

Nyerni fog! Semmi kétség!

» Klausenburger   válasz erre
    2019-08-24 11:52:44

"Hálás vagyok Szaúd-Arábiának a meghívásért. "

:D
Hova tünt a jogvédö hirtelen?

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-24 11:22:33
Ugrás az oldal tetejére