×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Úgy tűnik Saul Alvarez komolyan gondolja a Sergey Kovalev elleni meccset, legalábbis 2019-08-19 13:01:21 https://www.profiboksz.hu/2019/08/19/canelo-kovalev-a-felek-megallapodtak/

Canelo-Kovalev: a felek megállapodtak

Úgy tűnik Saul Alvarez komolyan gondolja a Sergey Kovalev elleni meccset, legalábbis az utóbbi bokszoló menedzsere, Egis Klimas szerint ha védence győz a hétvégén, akkor még az idén sor kerülhet erre a párosításra.

"Canelo kijelentette, hogy senki mással nem hajlandó bokszolni. Kovalevet akarja. Most a hétvégi meccs eredményére vár. Sergey is nagyon motivált, mivel ha legyőzi Yardét, az majdnem olyan, mintha aláírná az Alvarez elleni meccs szerződését." - mondta Klimas.

"Amíg nem vagyunk túl a meccsen, addig nem lesz haladás ezügyben. Bízzunk benne, hogy Sergey nyer és megússza sérülés nélkül." - mondta Kathy Duva, Kovalev promótere.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@felix trinidad: ugyanennyi meccs lenne mint most csak nehanyan mas sulycsoportban nyomnak. No fight means no cash szoval semmivel nem lenne kevesebb meccs mert ebbol elnek, csak kicsit igazsagosabb lenne a dolog

» szabinar   válasz erre
    2019-08-24 12:25:50

@PeteThegreek mecssek nem lenennek egyaltalan! Igy jo ahogy van!

» felix trinidad   válasz erre
    2019-08-22 20:11:37

@Totti: Jah, értem teljesen. Az igazság, hogy engem sose érdekelt, hogy ki hány súlycsoportban bajnok stb stb. Én szimplán látni akarok egy Kova-Canelot, engem az sem érdekelne, ha nincs öv teríteken, de van egy korrekt súllyal kapcsolatos szabály, pl. 82.5kg (ha Kova alapból 84kg a ringben, akkor ez a másfél kg szerintem nem gáz)

Szerintem alapból nem fair a mostani szabály, ezért sose zavar, ha valamelyik fél klauzákat tesz bele. Nem zavart amikor Canelo csinálta, nem zavart amikor Canelo szopta be (May ellen)

Engem jobban zavar, hogy egy állítólagos 79.4kg-s meccsen akár láthatok egy 90kg vs 83kg-s összecsapást. Nagyon támogatnám, ha 20 perccel meccs előtt lenne mérlegelés (és az se zavar, ha emiatt eltolják a súlycsoportokat)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-22 11:14:12

en is arra fogadok, hogy lesz valami trukkozes a sulyokkal, vagy a masnapival vagy hasonlo

» fixpont   válasz erre
    2019-08-21 21:03:03

@PeteTheGreek: "De ez ebben az esetben szerintem nem is gáz, ha tényleg bevállalja Kovát, akkor az annyira bátor lépés, "

Persze, persze értem, amit mondtok. Csak azért úgy csak jobb lenne az ember szájíze, ha ezt mondaná: "Én félnehézsúlyú vb akarok lenni, és ehhez egy félnehézsúlyú vb-t kell vernem, félnehézsúlyban, akinek a tömege nem haladhatja meg a 79.4 kg-ot a mérlegelés időpontjában."

Ez lenne a tiszta hozzáállás. Nem tudom értitek-e miről beszélek.

Én értem, amit ti mondtok, hogy A side, élete fizúja az orosznak, mehikó diktál, blabla... Én ezt értem. Csak valahogy úgy lenne igazi tökös vállalás, ha nem szarakodnának.

Én nagyon félek ezektől a klauzuláktól, de ne legyen igazam.

    2019-08-21 17:18:57

@leibigabi: Jah, igen. Ebben teljesen egyetértek.

    2019-08-21 17:11:38

Nyilván lesz valami variálás a súlyokkal/rehidratálással, hisz Fielding se szedhetett fel 10 fontnél többet a mérlegelés után.

Ez meg még nagyobb súly, ráadásul egy Kovalevről van szó, nem Fieldingről. Szóval kizárt, hogy ne essen 1 szó sem a szerződésben a súlyról.
De ez ebben az esetben szerintem nem is gáz, ha tényleg bevállalja Kovát, akkor az annyira bátor lépés, hogy kvára nem zavar, ha van valami ilyesmi. Egy a lényeg: Kova ne legyen szénné aszalva, valami korrekt megoldás legyen erre.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-21 16:09:28

@Totti: "Meglátjuk mennyire jó választás. Nyilván a pontozókat meg tudják venni, viszont kiütés ellen még Oszinak sincs ellenszere."

Úgy értem a jó választást, hogy ha a Kovalev, Bivol, Gvozdyk, Beterbiev négyesből kell neki választani, akkor a másik három veretlen bunyós mellett Kovalev, bár a legrutinosabb, de a legöregebb is. Annak ellenére, hogy legutóbb sikerült visszanyernie a címét, ő néz úgy ki, mint aki már a pályafutása végéhez közeledik, ezért talán már nem is harap annyira. Valamint a négyesből ő az egyesüli, aki profiként már vert bokszoló, tehát róla van meg leginkább a kép, hogy verhető, és az is, hogy hogyan.

» leibigabi   válasz erre
    2019-08-21 14:17:29

@csiga: Akkor kikötik, hogy meccs napján nem lehet több 80-náál!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2019-08-21 14:03:40

@leibigabi: Meglátjuk mennyire jó választás. Nyilván a pontozókat meg tudják venni, viszont kiütés ellen még Oszinak sincs ellenszere.

    2019-08-21 13:39:16

@Totti: "Na most, ha Oszi helyében lennél, te kockáztatnád az aranytojást tojó tyúkod levágatását? Én biztos vagyok benne, hogy nem. Abban is biztos vagyok, hogy Oszi sem. Tehát elég biztosak magukban. Ez a magabiztosság csak abból adódhat, hogy van valami biztosítékuk, Alvarez legalább 70%-os győzelmére. Ez a biztosíték csak és kizárólag a súllyal való játszadozás lehet."

Na de mi van ha Alvarez csak egyszerűen 4 súlycsoportban szeretne világbajnok lenni? :) Volt vagy másfél tucatnyi bunyós, aki megcsinálta. Ha melléjük szeretne csatlakozni Canelo, akkor egy félnehézsúlyú világbajnokot kell megvernie, Kovalev jó választás. És kockázat nélkül nincs nyereség. Lehet, hogy csak ennyi az egész :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-08-21 12:09:34

@csiga: Már másodszor írod ezt. Nem tudom, hogy iróniából, vagy esetleg eddig nem követted Canelo és Oszi mérkőzésekhez való hozzáállását, de én attól félek, hogyha összejön ez a mérkőzés, akkor bizony sok apróbetűs rész lesz abban a szerződésben. Én elismerem Alvarez képességeit, valóban korszakának egyik legjobbja, de azért sok furcsaság van körülötte.

Igazából ő egy termék, egy nagyon értékes (dollár milliókban kimutatható) termék, akit Oszi tulajdonol. (Tudom ez nagyon csúnyán hangzik, de így van)
Na most, ha Oszi helyében lennél, te kockáztatnád az aranytojást tojó tyúkod levágatását? Én biztos vagyok benne, hogy nem. Abban is biztos vagyok, hogy Oszi sem. Tehát elég biztosak magukban. Ez a magabiztosság csak abból adódhat, hogy van valami biztosítékuk, Alvarez legalább 70%-os győzelmére. Ez a biztosíték csak és kizárólag a súllyal való játszadozás lehet. Erre persze lehet mondani, hogy na de Kova más súlycsoport, érthető hogy kompenzálni akarnak...
DE NEM érthető. Akkor mi a francért őt hívja ki? Ennyi erővel AJ-t is leaszaltathatja, és simán kiütheti, majd utána nehézsúlyú bajnoknak mondhatja magát.

Még egyszer mondom, egyáltalán nem kedvelem a mexikóit (régen nagy kedvencem volt), de elismerem a tehetségét.

Egyetlen egy problémám van. Ha valakiben ekkora bizonyítási vágy ég, hogy minden súlycsoportban világbajnok szeretne lenni, akkor azt tegye meg tisztán. Ha nem képes rá, akkor pedig hagyja a fenébe.

Természetesen még semmi sem biztos, és lehet tök tisztán (na persze nem a szerekről beszélek, hanem a súlyról) áll ki majd az orosszal, sőt még az is lehet, hogy nyer (fogalmam sincs, hogy hogyan tudna, de oké) akkor én leszek az első aki elismeri a győzelmét. Meglátjuk...

    2019-08-21 11:43:40

@szabinar: Mit hallgasson ma?

» emgabor   válasz erre
    2019-08-21 09:31:22

Off: Sergiy Derevyanchenko és GGG neve mellett is ott a csillag boxrec.com-on...

    2019-08-21 00:12:13

@horvath gergo: hallgass ma...

» szabinar   válasz erre
    2019-08-20 21:42:26

@fixpont: Golovkin-Jacobs (közvetlen Alvarez előtti meccs) 170e PPV-t termelt. (És akkor még mögötte volt az HBO ami nagyon nem mindegy.)
A Spence-Garcia 360e PPV-t.
Szerintem többen néznèk meg Canelot ma már Spence ellen, mintsem harmadjára (miután egyszer mér tényleg megverte a kazahot így csökkent a hype) Golovkin ellen.
Mexikói rangadók meg mindig jól hoznak, ld. Chavez elleni egymilliós PPV-je Canelonak.

» Peacock   válasz erre
    2019-08-20 20:24:29

@Peacock: tuti hogy tobbet, a Canelo-GGG mindket felvonasa millio feletti PPV-t hoztt (1.3M, 1.1M), hol van ezekhez kepest Spence vagy Munguia (utobbirol az atlagember azt sem tudja ki az) es meg Spencenek is noni kell ismertseg/eladasok teren, GGG hosszu evek ota bejaratott nev volt es direkt modon hoztak mindig Caneloval osszefuggesbe, az emberek fejeben a paros neve szamit, nem az egyes bunyosok neve kulon kulon, jelenleg is a Canelo-GGG3 lenne messze a legnepszerubb meccs (bar ez mar nem PPV a merese is nehezebb nyilvan)

» fixpont   válasz erre
    2019-08-20 19:37:54

@Round: Szerintem Kova ha tudja hozni tovabbra is az utolso meccsen latott formajat, akkor semmivel sem lenne konnyebb feladat Canelo szamara mint a nagykozepsulyu Smith lenne.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-20 18:22:05

@Peacock: "..Szerintem nagyon benézte ezt a dolgot Kovalevvel Alvarez, ha csak az orosz életkorára, kiégettségére, labilitására, testen üthetőségére és alacsonyabb munkatempójára játszik.."

Egyetertek egyet kiveve.
Igazandibol Kovalevnek sosem volt alacsony munkatempoja es most sem az. Az utolso meccsen is kb. 70-es atlagtempoval ment, valamelyik kozepso menetben tobb mint 100 utest inditott.
Az igaz, hogy kondiproblemai szoktak lenni, amikor nem volt megfeleloen felkeszulve de akkor sem ment alacsony tempokat.

» Slajos   válasz erre
    2019-08-20 18:19:50

Canelo a régi Kovát is le tudná gyűrni ?Nekem furának tűnik hogy kér sulycsoporttal feljebbit aki egész jó bunyós nagyobb darab nagyütő és mégis vannak akik Canelóra tesznek.

    2019-08-20 17:18:53

@Jersey Joe: Magyarországon forgatott filmekben,több van mint gondolnátok.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-20 16:48:24

@fixpont: Először definiálni kéne hogy mi a "sztár" fogalma,érdekes cikk,de számokkal ezt pont nem lehet kategorizálni.
Személyes közelségből látom a népszerű színészek iránti megnyilvánulásokat,így én ezt tényleg másképp látom,nem csak olvasom.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-20 16:47:06

@VRRRT: Ez 2 külön dolog, válasszuk szét.

A becsvágy kapcsán amit először írtál (s amire reagáltam) egy Crawford elleni győzelem p4p elsôvé emelné, Andrade ellen pedig boksztörténelmet írna. Igenis van olyan bajnok tehát a környező súlycsoportokban akinek a legyőzése emelhetné a szakmai elismertségét.

Ha a nézettség és pénz a kérdés amig most vetettél fel a DAZN részéről, arra pedig:
A Golovkin-Alvarez 3 szerinted több nézőt mozgatna meg, mint pld. egy Spence-Alvarez vagy egy mexikói rangadó Munguia vagy Ramirez ellen? Szerintem aligha.

» Peacock   válasz erre
    2019-08-20 15:09:11

@Peacock: A felsorolásod az HBOnak megfelelne, a DAZNnak viszont olyan meccs kell, amire az egész világon felkapják a fejüket, máskülönben nem fog visszajönni az a ménkű sok pénz. Golot nem akarja, így kényszermegoldásként marad Kova.

    2019-08-20 13:40:26

@VITAMINKIRALY: 84-85 kiló a meccs napján Kovaljov évek óta.

    2019-08-20 13:35:58

@gigaboly: A Dazn a GGG elleni 3. Meccset eroltette. Canelo csak ugy tudja ezt kikerulni ha nagyot alakit. Lehet innen jott hogy felnehezben is bajnok akar lenni.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-08-20 12:52:44

@gigaboly: Szerintem áll olyan profi csapat Canelo mögött, hogy reálisan felmérjék az esélyeket. Ha nem látnák úgy, hogy Alvarez az esélyesebb - nem vállalnák a meccset (mintahogy lehet, hogy nem is fogják).
Ha lesz ilyen meccs én Canelo győzelmére tippelek. (de azzal se értek egyet, hogy ha kikap rámehet a karriere, hiszen egy két súlycsoporttal magasabban bokszoló top bunyós elkeni vereség bárki számára beleférhet.Kovalevnek inkább van vesztenivalója. + Én abban sem vagyok biztos, hogy Kovalev csak úgy átgyalogolna Canelo testütésein.)

» emgabor   válasz erre
    2019-08-20 12:50:42

@ogreface: Nekem az jött le a szövegekből, hogy szóban már megállapodtak, viszont Kovának sérülésmentesen hoznia kell a következő meccsét, hogy legyen is a dologból valami.

    2019-08-20 12:46:52

@csiga: Akkor kikötik, hogy a meccs napján nem lehet több xy fontnál!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2019-08-20 12:27:03

nagy hiba Kovalev, Canelo nem nagy ütő mèg a sajàt sùlyàban sem, Kovalev simàn àtgyalogol az ütèsein ès kiüti Canelot, a testütèsekre nem lehet feltenni mindent nyilvàn kovalevèk is kèszülnek erre, Canelo karriere ràmehet ez a hülyesèg, kàr volt alàìrni a dazn al ha nem engedik bunyózni...

» gigaboly   válasz erre
    2019-08-20 12:06:12

"Canelo-Kovalev: a felek megállapodtak"

A cikket elolvasva, amiben ilyen jelzők vannak, hogy "akarja, majdnem, assig nem lesz haladás az ügyben, bízzunk benne", azok egyáltalán nem azt sugallják, hogy a felek megállapodtak. Szerintem félrevezető a cím.

» ogreface   válasz erre
    2019-08-20 10:38:59

@Totti: Félnehézsúlyban akar vb lenni Alvarez, szóba sem került köztes súly.

    2019-08-20 10:23:49

@emgabor: Remélem így is lesz. Az a baj, hogy pénz beszél...

    2019-08-20 10:07:46

@Totti: Kova helyében kizárólag sima félnehéz súlyhatáron vállalnám a meccset és semmilyen egyéb klauzulát nem fogadnék el.

» emgabor   válasz erre
    2019-08-20 09:16:39

Nagyon sokan túlléptek egy elképesztően fontos dolgon. Hány fonton lesz a mérkőzés?
Mert erről még hivatalos megállapodás nincs, ahogy másról sem.

    2019-08-20 08:55:07

@VRRRT: Váltó:
Crawford veretlen, korábbi undisputed, jelenleg is p4p top 3 - és kiállna vele, hiába kéne felugrania.
Spence p4p top 10, az egyik legismertebb veretlen amerikai bunyós, szintén felugrana középbe ezért.
Nagyváltó:
A makulátlan mérlegű Munguiát verné, de mexikói és nagy meccs lenne.
Közép;
A szintén p4p top 10 Golovkin alig várja hogy revansot vegyen ellene.
A veretlen Andrade legyőzésével undisputed lehetne középben és boksztörténelmet írna.
Nagyközép:
Callum Smith M.Ali Trophy-s , veretlen, súlyában egyeduralkodó egyesített vb,
Félnehézben Bivol még lejjebb is fogyasztana érte.
Ramirez pedig Munguiához hasonlóan felrobbantaná a mehikó dzurkolókst.

Ezt csak arra írtam, hogy más is van azért a környező súlyokban aki elérhető és nagy meccs lenne.

Szerintem nagyon benézte ezt a dolgot Kovalevvel Alvarez, ha csak az orosz életkorára, kiégettségére, labilitására, testen üthetőségére és alacsonyabb munkatempójára játszik. Ha a 183 centis fiatal izomgizmó csapkodós nagyütő Yardét legyőzi 36 évesen (persze várjuk meg), akkor a 10 centivel kisebb Canelot is le fogja még. Hiába sokkal jobb bunyós Alvarez mint Yarde, 10 centi és 2 súlycsoport különbség nagyon sokat számít ha az ellenfél is top bunyós. És Kova még az.

» Peacock   válasz erre
    2019-08-20 05:31:19

@robhalford: "A filmiparban dolgozom,általában amerikai produkciókban"



Khm... ez mit jelent pontosan? :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-20 00:24:48

@deontay: Pedig oda fog jutni, vagy legalábbis remélem, de pontosabban az Oscar vs Hopkins meccsre gondoltam

    2019-08-20 00:06:55

@robhalford: a filmvilagban is megszuntek a sztarok es a zeneiparban is, itt egy kivalo szamokkal alatamasztott cikk errol: https://bit.ly/2Hfnnlx

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 23:48:44

@sziporka: A filmiparban dolgozom,általában amerikai produkciókban,ezért a sztárkultuszt illetve rajongást másképp látom,ökölvívóí mezsgyéken haladva,azért egy megtöltött Wembley,100 millió dollárok,meg hasonló faszságok sem azt sugallják hogy kicsi lenne az érdeklődés.
De az is igaz hogy nem tudom pártíz év múlva elképzelni hogy Mike Tysonnal egy lapon emlegessék Wildert pl,Vagy akár Joshuát.
Így a sztárság,ami a sportot illeti,talán valóban hanyatlik.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-19 23:24:51

@robhalford: Az UFC sem hoz már olyan számokat, mint pár ève, a többi szervezet meg a közelèben sincs. Fixpontnak van igaza, a sztárkultusz meghalt, az emberek sokkal kevèsbè rajonganak már. Túl magasra került az ingerküszöb.

» sziporka   válasz erre
    2019-08-19 22:37:38

@fixpont: Igen hasonlóan gondolom én is,a sztárkultusz létezik,de más már az értéke.
A boksz is hasonló,szerintem rossz irányba megy a profi ökölvívás gépezete,közismert okok miatt.
Az MMA ki fogja szorítani szerintem.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-19 21:59:06

caneliTo

» szabinar   válasz erre
    2019-08-19 21:22:39

@PeteTheGreek: canelio csak becezes igy magaban semmi serto utohangja nincs castellanoban sot, "fiucska" szeru becezes miszerint gyerekkent is jobb ezeknel.

» szabinar   válasz erre
    2019-08-19 21:22:30

@robhalford: nem lehet, mert a boxban ma mar nincsenek akkora szupersztarok mint a 90es evekben vagy a 2000es evek elejen az egesz sportag mint a szorakoztatoipar resze leertekelodott es a kuzdosport konkurencia is felnott melle, ma a box sokkal nehezebb helyzetben van mint barmikor, de amugy nem csak a box eseten van igy, hogy ma mar kevesbe lehet a sztar statust elerni a filmipar, zeneipar ugyanezzel kuzd, ma mar sokkal kevesebb sztar van a sztarkultusz mint olyan lealdozoban van, ma mar senki nem lesz Oscar vagy May a bunyoban, annak a kornak vege

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 20:33:05

@deontay: 29éves,és szerintem már most ott van,ha lehet ilyen összehasonlítás egyáltalán.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-19 20:20:53

Canelo próbál hasonló szintre jutni, mint Oscar, de szvsz ez nem fog sikerülni!

» deontay   válasz erre
    2019-08-19 20:11:38

@Round: Csicska Canelo! Bocsánat, Canelito! :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-19 19:50:43

Régi Kovajlovért van egy olyan érzésem nem kapkodna Canelo.Testütésekre fogják felépíteni Caneloék a mecset szerintem nyerhet van esélye.De a régi Kova max.6 menet alatt ronggyá verné márha -bírná addig.

    2019-08-19 19:39:00

@Bosco: Keresi a kihívásokat,sokan voltak így ezzel,R.J.J pl,ha csak a közelmúltra gondolok,a saját súlyában,már nincs senki,aki különösöbben mozgatná,szerintem ezt meg lehet érteni.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-19 18:40:17

Hú de fogok szorítani Kovalevnek Yarde ellen, mert nekem nagyon várós ez a Canelo-Kovalev!

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-08-19 18:22:18

@VRRRT: nagy nev, de mar nem a regi, abban sem vagyok biztos ha lenne egy torna a 4 felnehez bajnok kozott azt o nyerne, sot, inkabb arra tennek, hogy nem o nyerne

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 18:20:51

@Jersey Joe: Nem a világbékéért? :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-08-19 18:14:34

@Bosco: Gondolom az állhat a háttérben, hogy a jelenlegi nagyközép- és félnehézsúlyú világbajnokok közül Kovalev a legöregebb, na meg róla hírlik, hogy alkoholista és előfordul, hogy nem készül fel rendesen a meccseire. Legutóbb egy repülőn balhézott részegen, le kellett szállítani. Alvarez ezért azt hiheti, hogy reális esélye van ellene.

» northpaw   válasz erre
    2019-08-19 18:09:01

@Bosco: Becsvágy? Kova az egyetlen vb a környező súlycsoportokban, aki igazán nagy névnek mondható.
A May elleni meccset is Canelo követelte ki, Osziék még nagyon nem akarták összeengedni vele.

    2019-08-19 18:08:45

@Bosco: "Azt lehet tudni, hogy miert akarja annyira ezt a meccset Canelo? Van valami szemelyes motivacio is a hatterben?"



Igen, az emberi jogokért akar küzdeni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-19 17:41:31

@prewitt: most szeptember lett volna a legjobb alkalom, mert az igaz, hogy GGG jobban fut ki az idobol mint Canelo, minden egyes eltelt honappal egyre kevesebb ertelme lesz

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 17:41:06

@fixpont: Még lehet

» prewitt   válasz erre
    2019-08-19 17:31:22

@Bosco: - R 21 :)

    2019-08-19 16:26:28

Azt lehet tudni, hogy miert akarja annyira ezt a meccset Canelo? Van valami szemelyes “motivacio” is a hatterben?

    2019-08-19 16:25:35

@robhalford: a GGG-Canelo lezaratlan ugy az en szememben, kar hogy Canelo kifarolt belole, igazi klasszikus trilogiat lett volna de sajat magam is leirtam, hogy vannak meg mas elmenok kozepben akik ellen megneztem volna, en az ilyen ugrasoknak nem latom sok ertelmet, altalaban ellene vagyok, konzekvensan ellene volt a Garica a Rigo a Brook ugrasnak... es ennek is.

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 16:08:36

@fixpont: Jó meccs volt mindkettő,akár ötöt is nyomhatnának,mind élvezetes lenne,de a mexikóinak lennének más ellenfelei is akik ellen megnézném.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-19 16:06:20

@robhalford: ez is egy velemeny :D az enyem meg mas

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 16:01:12

@fixpont: Semmi értelme egy Golo3-nak,már megverte egyszer,a különbség csak nőni fog ahogy múlnak az évek,sima Alverez győzelem lenne szerintem,simább mint a második.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-19 15:59:52

@fixpont: nem neked akartam cimezni, csak ugy altalanossagban beirni, bocs :D

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 15:52:08

@emgabor: jobban erdekelne a GGG3 vagy a tobbi kozepsulyu elmeno elleni meccs, ennek nem sok ertelmet latom

» fixpont   válasz erre
    2019-08-19 15:51:50

@Jersey Joe: :-D ilyen jó kis kajákat emlegetsz, meg is éheztem, megyek burkolni.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-08-19 15:41:02

Ha ezt Canelo behúzza, all timer szerintem.

» Streky   válasz erre
    2019-08-19 15:33:44

Canelo nagyon magabiztos,az volt már az 1. GGG meccs előtt, amikor aláírták, és később láthattuk, hogy nem alaptalanul. Valamit tudhat amit esetleg mi nem, vagy valamiben nagyon bízik (igen a mexikói kajára gondolok). De lehet, hogy csak haverok Warddal, és kapott tuti tippeket a legyőzésre. Mindenesetre Kova helyében nagyon észen lennék ellene, nem egy előre lefutott meccsre számítok, sőt azon sem lepődnék meg, ha Kova végig keresné Canelót a ringben, miközben nyelné sorra a gyors kontrákat. Persze, elméleteket gyárthatunk a meccsig eleget, és nem kell, hogy eltaláljuk az eredményt. Na de képzeljük azért el, hogy Canelo győz, na ki lenne a következő ellenfél, Ruiz Jr. vagy talán Usyk? Talán Roy Jonest akarja lekörözni? Akkor pedig hajrá Alvarez :-)

» Leccgocsemp   válasz erre
    2019-08-19 15:31:47

Kovalev először győzze le Yardét, lássuk meg, mit tud a brit.

Ami Canelot illeti, ilyen nagyhalak előtt talán tanácsosabb lett volna legyőzni egy Golovkint. De hát van olyan, hogy az ember egy jó nagy tányér gulyásleves után még megéhezik egy pörköltre is :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-08-19 15:29:44

Furcsallom ezt a párosítást, azert Alvarez nem egy Andre Ward, marmint abbol a szempontbol hogy Ward fizikalisan is nagyon erős volt, és bírta az ütést a jó védekezés mellett. Meg tudta tördelni a bunyót, mondjuk nem mindig tisztán. Namost Alvarez nem így bunyózik, kisebb is, igaz hogy mozgékonyabb, de elég ez? Fieldings meg Jacobs sem volt alacsony, de Kova más szint erőben..

» Amador   válasz erre
    2019-08-19 15:13:54

@Theorder: Ertem. Esetleg ugy probaljak velemenyt formalni ahogy te probalsz ervelni? ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-08-19 14:26:21

@Theorder: Konkrétan mi volt baromság, meg mi között nincs összefüggés?

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-08-19 14:18:07

Összejöhet Kovalevnek a nyugdíjalap,sportértéke a meccsnek nem az ő szemszögéből van.

» robhalford   válasz erre
    2019-08-19 14:17:46

@Phenomenal: Te akkora baromságokat írsz, amire reagálni sem érdemes ,teljesen összefügéstelen szerintem ne erőltesd ezt!

» Theorder   válasz erre
    2019-08-19 13:58:14

@emgabor: A veretlen magabiztos Prime Kova szerintem osszetorne. Igy eselyesebb de nem hinnem hogy favorit. Canelo akkor tudja eladni a testuteseket ha kozel kerul, ahhoz meg be kell lepnie utotavon belulre. Azt csak egy olyan labmunkaval tudna negtenni mint a GGG elleni elso meccsen amit azota sem vett elo es szerintem plusz sullyal nem is fogja. Kova ellen a kemeny fejeben bizni eleg veszelyes. Persze Kova is sebezheto es meg az is lehet hogy Canelo tenyleg legyozi. En nem latom hogy hogyan.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-08-19 13:39:56

@Phenomenal: Canelo az egyik legjobb testütő manapság és a védwkezése us nagyon jó.Én egy jó Kova ellen is őt látom esélyesebbnek. Persze másképpen is aéakulhatnak a dolgok hiszen Kovalev tényleg nagyütő, de Canelo mwg wlég jól bírja az ütést. Mondjuk ha az Alvarez 2-n vagy Hopkins ellen mutatott stílusban bunyózik akár pontozással is nyerhet. Viszont akár egy Canelo test KO is benne lehet. Szóval lehet ez egy jó meccs,de én Alvarez győzelmére tippelnék.

» emgabor   válasz erre
    2019-08-19 13:23:23

@lunatic: Yarde abszolut nem tunik Kova szintjenek jelenleg, viszont van utoereje es Kova teljesitmenye is hullamzo tud lenni, szoval tenyleg nem kene atneni rajta. Viszont ha Kova gyoz es esetleg konnyebben mint hinnenk akkor Alvarez szerintem mar nem fog itt ervenyesulni. Nem eleg az amit eddig nyujtott. Felnehezbe plusz sullyal ha kivesz olyan meneteket pihenni mint Jacobs vagy GGG2 meccseken akkor ledaraljak. Kova egyuteses KO ereje meg mindig tiszteletet parancsolo.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-08-19 13:12:58

Canelo felgyúrja magát, ő egy igazi Hulk!!

» horvath gergo   válasz erre
    2019-08-19 13:07:22

Yarde-n nem lehet így túlnézni

» lunatic   válasz erre
    2019-08-19 13:04:03
Ugrás az oldal tetejére