×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Valamikor az ősz folyamán kerül sor a korábbi vitathatatlan cirkálósúlyú 2019-07-24 08:25:54 https://www.profiboksz.hu/2019/07/24/usyk-joshuaval-kemenyebb-dolgom-lenne-mint-ruizzal/

Usyk: Joshuával keményebb dolgom lenne, mint Ruizzal

Valamikor az ősz folyamán kerül sor a korábbi vitathatatlan cirkálósúlyú bajnok Oleksandr Usyk nehézsúlyú debütálására. Az ukrán ökölvívó eredetileg májusban bokszolt volna Carlos Takam ellen, ám összeszedett egy sérülést, ami miatt kénytelenek voltak lemondani a találkozót. Usykot természetesen folyamatosan faggatják róla, hogy mi, vagy ki a célja nehézsúlyban, amire ő a következő válaszokat adta: „Mindenki azt kérdezi, legszívesebben ki ellen állnék ki, én erre a három legjobb - Joshua, Deontay Wilder, Tyson Fury – nevét szoktam mondani. Ha a legjobb akarsz lenni, akkor a legjobbakkal kell kiállnod, persze, bokszolgathatnék a következő vonal ellen is, de akkor nem lennék több egy átlagnál. A fő célom egyébként Anthony Joshua, a Wembley-ben. Úgy gondolom, hogy AJ-vel jóval nehezebb dolgom lenne, mint Andy Ruizzal. De most készülök ezerrel a debütálásomra, unom, hogy csak edzek, de nincs meccsem. Beszéltem Eddie Hearnnel, szeptemberben, vagy októberben lesz a meccsem. Eddie Amerikát is említette, mint lehetőséget. És ami még nagyon valószínű, hogy Carlos Takam marad az ellenfél.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Theorder: Addig amig nem kapunk valaszt azokra a kerdesekre, hogy Usyk utesei mennyire hatekonyak nehezben valamint, benne mennyi kart tesznek majd a nehezsulyuak utesei nagyon nehez saccolni.

"..Ruiznak meg van 12 menete hogy különösebb félni való nélkül utolérje, én az utobbira szavazok.."

De ez a kulonosebb felni valo nelkuli utoleres azert szerintem nem ilyen egyszeru.
Az igaz, hogy Usyk nem ut akkorat mint egy nagy nehezsulyu de egy nagy helyett kapsz tole 5 kozepest es a sok menet alatt ez osszeadodik.
Raadasul Ruiz altalaban a meccsek masik felere azert vissza szokott esni kisse. Usyk ellen pedig egy valamit nem szabad csinalni, leallni. Mert ha abbahagyod ellene a mozgast pofozozsak lesz beloled.
Persze ez mind attol fugg majd, hogy milyen valaszt kapunk az elso mondatomban felvetett kerdesekre.

» Slajos   válasz erre
    2019-07-29 01:45:11

hát nem biztos. Ruiz elég kemény, harcos srác, bírja az ütést is, és piszok gyors.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-07-26 22:58:31

Jobb bunyós mint Ruiz,de szerintem nincs olyan ütőereje amivel Ruizt feltudná tartóztatni, Ruiznak meg van 12 menete hogy különösebb félni való nélkül utolérje, én az utobbira szavazok..

» Theorder   válasz erre
    2019-07-26 08:47:32

Jobb bunyós mint Ruiz,de szerintem nincs olyan ütőereje amivel Ruizt feltudná tartóztatni, Ruiznak meg van 12 menete hogy különösebb félni való nélkül utolérje, én az utobbira szavazok..

» Theorder   válasz erre
    2019-07-26 08:47:31

@gigaboly: Ne bassz! :D
Hat akkor Dillian pajtas egy jo idore megint elbucsuzhat a VB cimmeccs lehetosegetol.

» Slajos   válasz erre
    2019-07-25 09:44:25

@Romsy: Ezzel teljesen egyetertek. Ha Ortiz vagy Miller vagy barki mas a top 10-bol siman megveri Usykot akkor mehet is vissza cirkaloba mert senki sem lesz kivancsi ra, meg ertelme sem lesz szamara a nehezsulyban maradni.

» Slajos   válasz erre
    2019-07-25 09:41:06

Ha a cikk igaz akkor 1 héttel a meccs előtt bukott meg de nem hozták nyilvánosságra még Rivas se tudta, az is érdekes hogy az UKAD teszten bukott nem a vada teszten amire fel van iratkozva.

https://www.boxingscene.com/di...

» gigaboly   válasz erre
    2019-07-25 05:26:28

@gigaboly: Pedig naturalnak tunt :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-25 01:23:23

@gigaboly: ciki... akkor Rivas a kihívó?

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-07-25 00:36:15

OFF: állítólag White megbukott a teszten

» gigaboly   válasz erre
    2019-07-25 00:12:18

@superman: "ha a saját súlycsoportjában képes volt egyeduralkodóvá válni valaki, az felér egy kihívói pozícióval eggyel feljebb"


Ez teljesen így van és így is korrekt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-07-24 23:14:07

@emmendy8: Láttam az interjút, abban röhögve szó szerint ezt mondta Uszik: Joshuával Londonban lehet jó pénzt keresni, Ruizzal meg az USA-ban. Egyébként a meccs után beszélgettem Ruizzal vidám srác, mondta, hogy nagy szurkolóm, csináltunk pár közös fotót is.

    2019-07-24 22:26:33

@miskacarus: "A kulcs mondat az egesz nyilatkozatban:A fő célom egyébként Anthony Joshua, a Wembley-ben.
Penz.Ennyi. "

Nem is az a lényeg hogy motiválja a pénz. Ebből él. A többieket is. Hanem hogy csak azért megy, vagy nyerni is akar. Biztos hogy az utóbbi.

» emmendy8   válasz erre
    2019-07-24 20:17:47

@Slajos: ha elcsalják valaki ellen, akkor nyilván, de ha kikap mondjuk Ortiz, vagy Miller ellen KO-val, akkor megnézheti magát 33 évesen mikor lesz jó tárgyalási pozícióban Joshua ellen.

    2019-07-24 20:01:09

@Romsy: Van abban valami amit irsz de azert nem feltetlenul igaz minden esetben.
Ugyanis nem mindegy, hogy hogyan kapna ki es nem mindegy az sem, hogy ki ellen.

» Slajos   válasz erre
    2019-07-24 18:40:20

tisztában van vele, hogy nehézsúlyban csak az első vereségig lesz érdekes.

    2019-07-24 14:21:19

@fixpont: Abban igazat adok, hogy nyilván előbb bizonyítson Usyk, hogy pl. Takamot meggyőzően veri, viszont ha azt nézem, hogy kik lehettek VB kihívók a nehézsúlyban mostanság...

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-24 14:17:51

@fixpont: a WBO-nak ez a szabálya egy elven alapul, aminek nagyon régi hagyománya van a bokszban. Számomra teljesen elfogadható ez az elv, ha a saját súlycsoportjában képes volt egyeduralkodóvá válni valaki, az felér egy kihívói pozícióval eggyel feljebb. A rabszolgaszerződés egészen más téma, ott nincsenek elvek, csak üzleti szempontok. Amúgy persze bárki bármit leírhat, attól függetlenül, hogy van -e értelme.

» superman   válasz erre
    2019-07-24 13:39:54

@miskacarus: amugy szerintem ezt is Hearn adja a szajaba, ahogy pl. azt is, hogy egybol hivja ki a bajnokot, Hearn menekuloutat biztosit maganak azzal, hogyja AJ kikap, akkor is az o es csak az o bunyosa mehessen az ovekert, Hearn nem akar lemondani a hatalmi poziciojarol amit elert

» fixpont   válasz erre
    2019-07-24 13:29:10

@superman: ne keverd az elveket a szabalyokkal, az elvek magasabb renduek (hasonloan mint az igazasg- es jogszolgaltatas kettossege), a WBOnal van ilyen szabaly, igen, es ha van ilyen, akkor nyilvan ossze is hozhatjak, ettol meg az ellenkezik az elveimmel, ahogy ha a szerzdoesben az van hogy AJ szab veszteskent feltetelek a bajnoknak, attol hogy embereket bele lehet kenyszeritnei ilyan rabszolgaszerzdoesekbe, akkor nyilvan ugy lesz, ami megint csak ellenkezik az elveimmel, es ameddig nem lesz tilos az embernek irni arrol, milyennek szeretne latni a vilagot, mondjuk ugy a boxvilagot, addig en meg is fogom tenni, akkor is, ha ennek pontosan zero hatasa lesz barkire

» fixpont   válasz erre
    2019-07-24 13:27:44

A kulcs mondat az egesz nyilatkozatban:A fő célom egyébként Anthony Joshua, a Wembley-ben.
Penz.Ennyi.
Amugy meg Takam-ot kellene egyelore meggyozoen megverni,nem a Wembley-rol almodozni.

» miskacarus   válasz erre
    2019-07-24 13:25:03

@fixpont: "node hat a box nem az elvekrol szol, plane nem manapsag"
a boxban létezik olyan elv, hogy az alsóbb súlycsoport bajnoka bármikor kihívhatja az eggyel magasabb súlycsoport bajnokát, olyan viszont csak a te fejedben van, amiről írsz...

» superman   válasz erre
    2019-07-24 13:10:28

@fixpont: Azért som panaszra nem lehet okunk, ha Takam ellen kezd.

    2019-07-24 13:02:31

en azert tovabbra is ragaszkodom az elveimhez, szeretnem altni, ahogy elobb megver egy top10-es bunyost, aztan egy top5-os bunyost nehezben, es utana azzal megy, akivel akar.... node hat a box nem az elvekrol szol, plane nem manapsag

» fixpont   válasz erre
    2019-07-24 11:27:44

@gulogulo: Számomra is ez tűnik a legizgalmasabb párosításnak (bár a Ruiz-Joshua is visszavágó is érdekes lesz, ott szinte bármi megtörténhet). Wilder-t gondolnám valamivel esélyesebbnek az alkati fölénye, a nagyobb ütőereje és Ruiz statikus mivolta miatt, de ha nem találna be és nem tartaná jól a távolságot, Ruiz őt is végigpofozná a ringen. Fury viszont elvileg simán kipontozná Ruiz-t.

» superman   válasz erre
    2019-07-24 11:05:11

Ruizt leginkább Wilder ellen nézném meg. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2019-07-24 10:11:43

@noonecanbeatme: Amúgy szvsz Usyk nagyon simán verné Ruizt. Sokkal jobban védekezik, mint Joshua, gyorsabb is és ütőtávban sem lenne hátránya. A bokszról jóval többet tud. Mondom ezt annak ellenére, hogy Ruiz piszkosul jó bunyós, és a jelenlegi top10-ből csak Usyk illetve Fury ellen gondolnám underdog-nak.

» gulogulo   válasz erre
    2019-07-24 10:10:44

@noonecanbeatme: Nem nézi le, azt elhiheted, semmi olyat nem mondott, csak kettőjük közül Joshuát nehezebben tudná megoldani. És ebben egyetértek vele, mert ugye "styles make fights"

» gulogulo   válasz erre
    2019-07-24 10:03:46

@noonecanbeatme: Nyilván mostani nyilatkozat, különben szóba sem került volna Ruiz. Egyetértek, ha elfogadjuk, hogy Joshua a legjobbak közt van, akkor jelenleg Ruiz-t is oda kell sorolni, mert egyértelműen jobb volt Joshua-nál. Viszont ettől függetlenül Usyk gondolhatja úgy, hogy neki Joshua volna a nagyobb kihívás, az meg egyáltalán nem meglepő, hogy inkább vele szeretne meccselni a címekért, hiszen sokkal nagyobb üzlet volna és amennyiben Joshua-nak sikerülne visszaszerezni a címeit, szakmailag is nagyobb elismerést jelentene a legyőzése.

» superman   válasz erre
    2019-07-24 10:02:59

@noonecanbeatme: Attól függetlenül Usyknak valóban jobban feküdne Ruíz stílusa, mint Joshuáé. Ez teljesen független attól, hogy Ruíz agyonverte Tonyt. Számos "körbeverés" volt a sportágban, pontosan azért, mert nem attól függ, hogyha A megverte B-t, B pedig C-t, akkor A biztosan agyonveri C-t, mert mondjuk C stílusa totál kioltja A stílusát és C rommá veri A-t úgy, hogy ő attól a B-től kapott ki, aki ellen A fölényesen győzött. Jelen esetben szerintem jól látja a helyzetet Usyk, hogy neki a brittel nehezebb dolga lenne, mint a mexikóival, de a kis dagival se lenne egyszerű dolga, végig koncentrálnia kell, hogy egy ütés ne csússzon be tőle.

» HunFighter   válasz erre
    2019-07-24 10:01:50

Ez mostani nyilatkozat? Andy Ruiz Jr. megalazta Joshuat a ringben, ugy ahogy eddig senki. Beszeljunk a legjobb 4-rol most mar o is beletartozik a legjobbak koze. Mindig is utaltam ha atneznek valakin, foleg ha mar bizonyitott is. Usykra ez eddig nem volt jellemzo..

» noonecanbeatme   válasz erre
    2019-07-24 09:36:15
Ugrás az oldal tetejére