×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Hagyományosan májusban és szeptemberben szokott szorítóba 2019-07-18 11:01:46 https://www.profiboksz.hu/2019/07/18/canelo-nem-bokszol-szeptemberben/

Canelo nem bokszol szeptemberben

Hagyományosan májusban és szeptemberben szokott szorítóba lépni napjaink egyik legjelentősebb ökölvívó-szupersztárja, Canelo Alvarez. A jelenlegi középsúlyú bajnok 2019-ben is ezen menetrend alapján kívánt előrehaladni, ám csapatának bejelentése szerint az eredetileg tervezett szeptember 14-ei időpontot Canelo biztosan kihagyja. Az indoklás annyi, hogy szeretnének egy nagy kihívást jelentő ellenféllel megállapodni és elég időt hagyni a felkészülésre, illetve a promócióra. Alvarezék Sergey Kovalevvel tárgyalgattak, ám az ajánlat mértéke nem érte el az orosz bokszoló ingerküszöbét, illetőleg Demetrius Andradéban és Jaime Munguiában is gondolkodtak, rájuk viszont a DAZN mondott kategorikus nemet. A közvetítő társaság állítólag a Gennady Golovkin elleni harmadik összecsapást erőlteti, ám a mexikói ökölvívó jelenleg nem sok motivációt érez magában ehhez a feladathoz.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Slajos: Igaz, én is jobban örültem volna neki. De valamiért rögeszméje lett a Spence elleni derbi. Túlvállalta magát.

» Peacock   válasz erre
    2019-07-19 22:36:21

@northpaw: Szerintem Garcia nyerni akart, igen. Én most a második menetig néztem vissza. Az más kérdés, hogy meccs közben realizálhatta: erre nem sok esélye van, és hamar kiütik ha agresszívan bokszol, így ránehetett arra hogy ne szaladjon bele kiütésbe, de hátha lesz olyan pillanat mikor megvillanhat. De nem adta fel és végig bokszolta, ami Spence ellen ekkora fizikális hátrányból azért nem rossz.

» Peacock   válasz erre
    2019-07-19 22:34:07

@Peacock: "..Szerintem Mikey Garcia (39-0, 31 éves) inkább a kihívást kereste és a karrier-örökségét akarta építeni, keményen megméretve magát.."

En elhiszem, hogy Mikey a kihivast kereste de az oroksegepites szempontjabol sokkal jobb kihivas lett volna számára Lomachenko mint Spence. Senki sem vetette volna a szemere, hogy Loma nem egy komoly kihivas, raadasul a gyozelmi eselyei is nagyobbak lettek volna mint Spence ellen.

» Slajos   válasz erre
    2019-07-19 17:57:20

@Peacock: Garcia szerinted úgy bokszolt Spence ellen, mint aki a karrierjét akarja építeni? Egyetlen célja volt, a túlélés az első menettől fogva. Mikor Alvarez Mayweather ellen ment, ott az volt a motiváció, hogy egyrészt nagy pénzt keressen, másrészt tovább növelje a hírnevét ahhoz, hogy PPV sztár lehessen. Nem mellesleg Mayweather ellen nem volt benne, hogy ki lesz ütve, Kovalev ellen nyilván benne lenne, ami nem tenne jót az imázsának. Nézd meg azt is, hogy mit csinált a meccs második felében Mayweather ellen, alig próbálkozott érdemben, beletörődött a vereségbe. Brook az egyetlen az említettek közül, aki tényleg elhitte, hogy győzhet. Elég rosszul járt ezzel, a súlycsoportokkal való ugrándozás is közrejátszhatott abban, hogy kikapott Spence-től. Az ő példa mutatja a legjobban, hogy nem éri meg az ilyesmi. Alvarezék ennél sokkal racionálisabban választanak ellenfelet.

» northpaw   válasz erre
    2019-07-19 12:52:20

@northpaw: Szerintem Kell Brook (38-0, 30 éves tapasztalt profi és sokan kerülték) és Mikey Garcia (39-0, 31 éves) inkább a kihívást keresték és a karrier-örökségüket akarták építeni, keményen megméretve magukat. És nem a pénz volt a fő motivációjuk.
Mikor Alvarez (a korszak legjobbjának tartott) May ellen ment (42-0-s rekorddal, de még alig 23 évesen) szerintem neki is hasonló lehetett a fő motiváció. Ha Kovalevet akarja most tényleg, akkor dettó. Én ezt érdemi párhuzamnak látom: óriási kihívás és kockázatvállalás sőt keresés, nem elsősorban üzleti érdekből.
Persze Brook és Garcia karrierje kicsit meg is torpant, ez egyben fel is pörgethette volna, Alvareznél ilyen megtorpanás nincs, elvben tényleg rengeteg jó opciója lehetne.

Khan példája annyiból talán kilóg tényleg, hogy őt szerintem inkább a pénz, mintsem a kihívás motiválta.
De a Khan-Canelo, Brook-Golo, Mikey-Spence, (részben Ward-Kova) és esetleges Canelo-Kovalev meccsekben akkor is közös a nagy felugrás, és elsőre eszetlennek tűnő túlzott kockázatvállalás.

» Peacock   válasz erre
    2019-07-19 12:39:10

@northpaw: Nem akartam kihozni ezt :) Szimplán hetekig rá se kattintottam olyan cikkre/videóra, amiben Kovalev és Canelo neve együtt szerepelt, mert egy viccnek gondoltam. Nem is foglalkoztam vele.
De most tényként beszél róla mindenki, hogy tényleg akarja, és már látom benne valamennyire a logikát. Nem tartom esélyesebbnek Canelot, ne legyen félreértés, de nem is 95-5%ot adok Kovának, ha jobban belegondolok.
Erősebb, mint Golo az biztos, de jóval gyorsabb Canelo és belharcban sem kell annyira aggódnia szerintem.
Látok benne logikát, hogy bevállalná. És nem hiszem, hogy feleslegesen csinálna ekkora drámát ebből, amikor már nincs szüksége rá, és még a kedvenc dátuma is rámehe t erre, ami eddig igen fontos volt.
Régen amikor "drámázott", akkor ő azzal jól járt és el is mondták nyíltan, hogy miért teszik (GGG építse magát 2 évig, Canelo meg erősödjön bele rendesen középsúlyba). Most ezzel a drámával nem jár jól, nincs pénzügyi haszna belőle, sőt.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-07-19 11:30:10

@fixpont: De most nem ez a lényeg itt, hanem hogy sem Khan sem Brook helyzete nem hasonlítható Alvarezéhez.

» northpaw   válasz erre
    2019-07-19 11:15:19

@northpaw: Khan ezt csnialta, Brook nem teljesen, Brooknak Jessie Vargassal kellett volna boxolni, Brook alairta a szerzdoest Vargas (Arum) kihatraltak belole az utolso pillanatban es mivel Eubank is kihatralt, ott maradtak a ket fomeccs nelkul, es szerintem Hearn rabeszelte Brookot, hogy nincs mas opcio, menjen akkor o. Ez azert nem teljesen a Khan szituacio.

» fixpont   válasz erre
    2019-07-19 11:09:31

@Peacock: Khan és Brook a nagy pénzért hagyták levágatni magukat a 2 számmal nagyobb ellenfél ellen. Alvareznek a nagy pénzhez nem kell Kovalev.

» northpaw   válasz erre
    2019-07-19 10:58:47

@northpaw: Garcia szerint van ennek realitása:
https://m.youtube.com/watch?v=...
Gondolom Khan és Brook is így van vele...

» Peacock   válasz erre
    2019-07-19 10:55:27

@PeteTheGreek: Bocs de a magasság meg az ütőtáv mióta olyan kulcsfontosságú, hogy ebből kihozod, hogyha Jacobst verte, Kovalevtől sincs félnivalója? Ezeknél jóval fontosabb az, hogy valakinek milyen az alkata, testi ereje, ütőereje, Kovalev pedig egyértelműen erősebb alkat, mint Jacobs, méghozzá két súlycsoporttal, és nagyobbat is üt jóval. Ha egy teljesen levitézlett Kovalevről lenne szó, akkor még elhinném, hogy kiállna ellene, de jelenleg nem ez a helyzet.

» northpaw   válasz erre
    2019-07-19 10:25:30

@crank: Fél igen, mint a tűztől. Méghozzá a VADA-tól, ismét kiiratkozott a 365 napos tesztelést előíró programjukból.

» northpaw   válasz erre
    2019-07-19 10:19:32

Canelo fél! :D

    2019-07-19 09:19:40

@PeteTheGreek: Ha lesz meccs, akkor félnehézben. Nem kell aszaltatni.

    2019-07-19 07:12:44

@northpaw: Nekem az a furcsa az egészben, hogyha hülyít is, ez elég drága hülyítés. Hiszen bukja a kedvenc időpontját, megy az idő, stb.

Azt sem értem, hogy minek kellene hülyítenie bárkit is. Kétszer kiállt Goloval, keményen odarakta magát a ringben. Amikor ment a rinya, hogy hátrafele boxol, akkor a következő lenyomta előremenetben.

Jacobs magasság/ütőtávban olyan, mint Kovalev. De az orosz nyilván kopik, és igen szellős a védekezése mostanság. Ahogy bírta Golo pofonjait Canelo, engem már egyre kevésbé lepne meg, ha lenne ebben valami igazság. Pláne, hogy ha jól leaszaltatja Kovát.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-07-19 00:38:05

@Sarkozi Robert: Jah,leesett,jogos:)

» robhalford   válasz erre
    2019-07-18 23:26:48

@northpaw: Perfect:))))))))

» kovban   válasz erre
    2019-07-18 23:05:06

@robhalford: Hat azt mondjak hogy ha nem bukott akkor nem tolta :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2019-07-18 23:01:36

@Sarkozi Robert: Dumáltál vele?Nem tolta?A fene a pofáját:)

» robhalford   válasz erre
    2019-07-18 22:19:48

Nem értem miert ne érezne magaban motivaciot amikor meccsrol meccsre jobb teljesitmenyt nyujtott, es utoljara meg szteroidra sem volt szukseg Golovkin legyőzéséhez.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2019-07-18 22:14:22

@Phenomenal: Nem sokat számít többet keresett e az amerikai,nem erről beszéltem.
A jelenségről.
Továbbra is tartom,lehet itt beszélgetni róla,melyik kiöregedett exorosszal kéne bunyóznia,majd ők eldöntik mi lesz és azt kell majd szeretni amit kapunk.

» robhalford   válasz erre
    2019-07-18 22:13:32

@gigaboly: Nem /csak/Alvarezről beszéltem hanem az udvartartásáról.

» robhalford   válasz erre
    2019-07-18 22:09:26

@robhalford: Amit veletlenul Gigaboynal kuldtem neked(is) ment

» Phenomenal   válasz erre
    2019-07-18 21:48:55

@emmendy8: Ht Beterbievnel sosem lehet tuti.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-07-18 21:47:28

@gigaboly: Canelo akarmennyire jo, annyi bevetelt mint vodor meg nem general, ezert is irtak ala a DAZN -Nak, 365 milaert. Csak ugye ezert egyertelmu lenne hogy a csatorna var is valamit nem Khanokat meg Fieldingeket. May valoszinuleg sokkal tobbet keresett ennel 11 meccs alatt. Hogy a McGregor elleni bohockodasrol ne is beszeljunk.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-07-18 21:45:57

@Phenomenal: Csak nehogy az is elmaradjon, Smith-szel sem állt ki...

» emmendy8   válasz erre
    2019-07-18 21:39:27

@robhalford: Ha Canelo azt csinál amit akar akkor nem maradna el a szeptemberi meccs, hanem Andrade vagy Munguia ellen menne amit pl egy Showtime PPV ben megtehettek volna ha nem írják alá a dazn szerződést, lehet Wilder mégse döntött rosszul bár neki csak 3 meccsre szólt volna...

» gigaboly   válasz erre
    2019-07-18 21:18:06

@JCalzaghe: Nem erről beszéltem..

» robhalford   válasz erre
    2019-07-18 21:10:00

@robhalford: Floydnak igazából csak a Pac elleni meccse csúszott, amúgy mindenkivel kiállt

» JCalzaghe   válasz erre
    2019-07-18 21:00:03

Hát akkor nem bokszol,olyanná tették az Alvarez jelenséget,hogy simán megtehetik.
Több jó év és több százmillió dollár van még benne,nem számítanak a nevek akik a zsírosbödönje körül rajzanak mint legyek a szar felett,de még a DAZN sem.
Nem számít a közönség mit akar.
Azt csinálnak amit akarnak,de ja vu Floyd Mayweather.
Aki ugye szintén sokat ártott a sportágnak a hasonló gépezet miatt.
Szerintem..

» robhalford   válasz erre
    2019-07-18 20:39:38

Ha a Kova elleni csak blöff míg Golo ellen nem akar menni Canelo soha többet akkor most hiába maradt el a szeptemberi meccs nem fognak soha megegyezni, Golon kívül a többiek ellen nem lesz rekord bevétel tehát vagy vele boxol a szerződése végéig vagy minuszba mennek?
kár volt aláírni a dazn al ilyen hosszútávra, Andrade pedig cím egyesítés lett volna, kiváncsi vagyok Hearn ezt hogy fogja megmagyarázni hogy a dazn szerint a bunyósa nem ér annyit hogy Caneloval boxoljon, kár érte...

» gigaboly   válasz erre
    2019-07-18 19:28:31

Biztos nem lesz Alvarez - Kovaljov mert Yarde edzője megmondta: Nincs félnivalónk Moszkvában. Meg kell nézni tanítványom rekordját, magáért beszél. Ezúttal sem lesz szükség pontozókra.

    2019-07-18 19:21:19

@Phenomenal: Pont azért vannak bajban Osziék, mert egyelőre se a DAZN se Canelo nem enged.
A DAZN nem véletlenül igazolta le nagy pénzért mindkét srácot, presztízs és bevétel szempontjából is létérdekük a harmadik meccs, ehelyett csak egy hasonló kaliberűt lennének hajlandóak elfogadni.
Tehát a képlet jelenleg:
DAZN: GGG vagy Kova
Oszi: Kova ne
Canelo: GGG ne

    2019-07-18 19:06:17

@PeteTheGreek: A May elleni meccset is Canelo követelte ki magának, Osziék még nagyon korainak tartották. Lehet most is kicsit elszaladt vele a ló, Osziék meg nagyon nem szeretnének egy KO vereséget megkockáztatni.

    2019-07-18 18:53:49

Tehát arról van szó, hogy Alvarez aláírt egy bokszban rekordnagyságú szerződést a DAZN-nal, akik kijelöltek neki egy olyan ellenfelet, akit papíron még meg is vert, tehát nem a lehetetlent várják el tőle, de erre Alvarez egyből jött a "nekem senki nem mondja meg, hogy kivel bokszoljak" szöveggel, és inkább nem bokszol, helyette a promótere Kovalev elleni meccs illúziójával hülyíti a fanjait, amikor még egy épkézláb nagyközépsúlyú ellen sem állt ki, de persze mindjárt a legjobb jelenlegi félnehézsúlyú ellen menne. Sikerült Mayweathernél is nagyobb dívává válnia, szép munka.

» northpaw   válasz erre
    2019-07-18 18:19:03

@Boxerone: Elég szomorú, ha te valóban elhiszed, hogy Alvarez Kovalevvel próbál megegyezni.

» northpaw   válasz erre
    2019-07-18 18:10:12

Golovkin csak lejáratja magát.Nem értem miért nem akar más "nagyobb nevekkel boxolni".Smith,Kova miért Alvarez próbál velük megeggyezni?Golo már megverte volna mindkettőt.Ehelyett ilyen Rollsokkal bohóckodik továbbra is.Jól mondta Alvarez hgy Golovkin nem tud tőle létezni és ez igy van.Úgylátszik harmadszor is kiakar kapni a kazah...kiisfog:)Szia Csigusz:)

» Boxerone   válasz erre
    2019-07-18 17:56:17

@Phenomenal: Minimum három ajánlatot küldött Kornyilov Beterbievéknek. Egyik sem ért célba.

    2019-07-18 17:53:48

Akar-akart

» Phenomenal   válasz erre
    2019-07-18 17:28:42

@PeteTheGreek: A Bivol-Beterbiev sem akar osszejonni az istennek sem. (Mondjuk most Artur velemenyem szerint torokot fogott az Ukrannal ;-) )

» Phenomenal   válasz erre
    2019-07-18 17:27:17

@Phenomenal: Szerintem simán tud szinte mindenki befolyásolni, de Canelo az "új Mayweather".
Szerintem csak őt nem tudják kényszeríteni, persze kiderül mi a vége...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-07-18 16:57:59

@csiga: Milyen kedves ez a Canelo...

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-18 16:10:33

meg azt sem tartom kizartnak, hogy Spence lesz, azert halasztottak, hogy megverje Portert es mar tobbszor elmondta, hogy kiall kozepben Caneloval

» fixpont   válasz erre
    2019-07-18 14:08:37

@La Cucaracha: Egyáltalán nem akar Golivkin ellen harmadik meccset, azt mondta, rajta ne gazdagodjon meg a kazah.

    2019-07-18 13:53:05

Canelo bal térde megsérült.

Duva: Egy ideig jól haladtak a tárgyalások Alvarez csapatával. Már közel voltunk a megállapodások amikor eltűntek.

    2019-07-18 13:51:35

Innen az latszik hogy hiaba a nagy penz, a DAZN nem fogja tudni befolyasolni a bunyosokat es promotereiket, pedig valahol ebben remenykedett mindenki. Valoszinuleg a tarsasag sokat fog bukni az okolvivok szerzodesein-ha csodbe nem is megy.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-07-18 13:36:22

"A közvetítő társaság állítólag a Gennady Golovkin elleni harmadik összecsapást erőlteti, ám a mexikói ökölvívó jelenleg nem sok motivációt érez magában ehhez a feladathoz."

Pedig érezhetne motivációt, ugyanis még egyszer sem győzött (vagy legalábbis semmiképpen sem meggyőzően, egy igencsak kiöregedő bunyós ellen, kinek-hogy tetszik), most már talán harmadszorra kétségek nélkül legyőzi a 37 éves GGG-t, és akkor végre bebizonyítja, hogy "ő a legjobb".

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-07-18 13:15:37

@VRRRT: És Oszi hogy viszonyul a GGG3-hoz?
Elképzelni nem tudom, hogy Canelo annyira akarja Kovalevet (Oszi meg nem), és annyira ellenére van egy GGG3, hogy emiatt a szeptemberi dátumot is visszadobja.

Ha a promóter állna harcban a "TV társasággal", azt megérteném, de hogy a boxoló-promóter-DAZN is mást akarjon, az már egy vicc :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-07-18 11:34:09

Osziék a Kovalev elleni meccset nem akarják(nem véletlenül gyengék az ajánlataik), Canelo meg a GGG ellenit, ám a DAZN nem hagy egyéb alternatívát nekik. Bár lehet egy Oszi-Caneloval kiegyeznének. :)

    2019-07-18 11:31:05
Ugrás az oldal tetejére