×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Dillian Whytetól verbálisan mindenki magkapja a magáét, most épp 2019-06-15 14:30:13 https://www.profiboksz.hu/2019/06/15/whyte-fury-gyava/

Whyte: Fury gyáva!

Dillian Whytetól verbálisan mindenki magkapja a magáét, most épp Tyson Fury volt a soros.

"A legjobbnak nevezi magát, aztán ilyen Tom Schwarz-félékkel bunyózik. Választhatta volna az én következő ellenfelemet, Oscar Rivast is, de neki egy hurka kellett. Az ilyen hozzáállásúak azt hiszik, hogy nagyon okosak, és újra és újra át akarják verni a rajongókat. Bizonytalan magában, ezért folyamatosan szarságokat beszél mindenkiről. Tudja ő is, hogy egy hurkával fog bunyózni, mégis arról hablatyol, hogy ő a legjobb nehézsúlyú, pedig nem az. Én Rivasszal fogok küzdeni, aki korábbi olimpikon, ő volt, aki szertefoszlatta az AJ-t eltángáló Andy Ruiz olimpiai álmait, ezalatt ő meg Tom Schwarzcal bohóckodik. Átveri a közönséget. Azt viszont meg kell hagyni, hogy alaposan megszorongatja Wildert a "Leggyávább" címért zajló versenyben.

Pár hete nyilvánosan kihívott engem, amit boldogan elfogadtam, erre azzal jött, hogy csak akkor áll ki ellenem, ha a tét a WBC Gyémánt öve lesz. Mikor a szervezet áldását adta erre, akkor becsinált és azt se tudta merre fusson.

Szánalmas. Õ nem az a harcos, akinek mondja magát, a Cigányok Királya, hanem egy futóbajnok, a Cigányok Gyávája. Remélhetőleg az IBC(Imaginary Boxing Council - Képzeletbeli Box Tanács) megfosztja őt a képzeletbeli lineal bajnoki címétől és eltávolítja őt a képzeletbeli ranglistájáról.

Tom Schwarz egy hurka, ha Fury nem csapja ki pár menet alatt, akkor eláshatja magát. Még a nagyanyám is ki tudná ütni ezt a szerencsétlent. Nézzétek meg a fetrengést, amit a felhozóember Senad Gashi ellen művelt. Ha Fury kikapna, az a történelem legnagyobb meglepetése lenne. Fury influenzásan, Dengue-lázasan, félkézzel is megverné Tom Schwarzot. Röhej ez a meccs. Nem értem, hogy lehet ez főmeccs Las Vegasban. Ez egy rossz vicc."
- zárta magasröptű gondolatait a már régóta vb meccsre ácsingózó Whyte.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

tényleg érdemes ránézni arra a meccsre, amiről az utolsó bekezdésben beszél. :D

    2019-06-16 09:49:25

@Phenomenal: Nagyon jól megfogalmaztad a depis részét!! Pacsi

» Klausenburger   válasz erre
    2019-06-16 09:45:46

Lehet tényleg kutyaütő ez a Schwarz, de nagyon jónak tűnt Fury.
Szvsz, jelenleg a legjobb nehézsúlyú.

» Dr Evil   válasz erre
    2019-06-16 08:14:19

Chrisora, Klitschko, Wilder, azt a beszari mindenit ennek az embernek :)
Wladdal akkor allt ki, mikor meg Wilder meg AJ -nem mertek- nem voltak keszen ra. Wilder ellen is AJ elott allt ki. Ja, es amit ott kapott, bezzari letere csak folytatta utana, nem tudom, hany embernek lett volna lelkiereje visszamenni onnan a meccsbe. Beszari Fury. Naja. :)

» bandi78   válasz erre
    2019-06-15 22:40:37

@PeteTheGreek: ja furkó nagy játékos, tudja, hogyan kell megbolondítani a népet, de előbb-utóbb jön majd valaki, és felnyalatja vele a padlót. Meg Wilder-vel is !

» horvath gergo   válasz erre
    2019-06-15 19:56:25

ha jól emlékszem Fury az eltiltást a kokain miatt kapta de előtte az öccsével megbuktak szteroiddal mindketten, az az ügy nagyon elcsendesült valahogy, az ukad nem járt a végére, Fury sztorija meg úgy kamu ahogy van az teljesen biztos.

» gigaboly   válasz erre
    2019-06-15 19:49:29

@Phenomenal: Nem ivott és szívott...
SZTEROIDOZOTT.

Ezt valahogy mindig mindenki elfelejti. Ahogy kiderült, hogy bukta lesz a szteroidból, egyből jött a piás-kokainos történet. Persze minden a szteroiddal kezdődött, de elég ügyesen csinálták, hogy soha senki nem arról beszél, hanem a pia+kóláról :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-06-15 19:02:26

@fixpont: Én úgy emlékszem, hogy nem a Joshua elleni visszavágó meccspénzével volt baja, hanem azzal, hogy egy esetleges harmadik meccsen már ő diktálhassa a feltételeket, ha megveri Joshuát.

» deontay   válasz erre
    2019-06-15 17:29:24

amúgy meg hát biztos, hogy érdekesebb meccs lenne Fury-nak, mint ez ellen a német mokesz ellen. Whyte azért nem lenne könnyű ellenfél, és jól el is lehetne adni egy ilyen meccset. Viszont Furkó is olyan, ha nem muszáj akkor ő sem kockáztat. Vív még pár ilyen meccset, és ha győz, meg Wilder is, akkor jöhet majd a visszavágó, ami remélem, hogy nem döntetlen lesz. Szerintem nem lesz az, vagy Furkó fogja kipontozni Wilder-t, vagy pedig Wilder fogja brutál módon kiütni Furkót!

» horvath gergo   válasz erre
    2019-06-15 17:18:41

@fixpont: Ebben egyetertettem leibivel is. Lehet nem hiteles, de nem is az a fontos hanem hogy helytallo e?

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-15 16:49:08

@leibigabi: Talan megtenne ha beszelne angolul. :-)
De ami szamomra meglepo hogy Tabiti sem csinal ilyesmit, holott amcsi.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-15 16:47:41

@szabinar: Wilder nem verte meg Furyt es AJ vel sem allt ki amig ovek voltak nala. A legnagyobb skalpja jelenleg a kioregedett Ortiz aki kondi koval kapott ki. Fury meg Wlad ota csak Widerrel allt ki es ugyan szerintem le is gyozte ez attol meg egy fikarcnyival sem teszi szimpatikusabba. Azon lovagol hogy "Lineal champion" pedig nem visszavonult csak ivott meg szivott es utana persze visszatert,de ilyen szempontbol nekem sokkal hitelesebb Jacobs aki a rakot gyozte le. (Plane hogy itt elek az egyesult kiralysagban es felqrja az agyamat a teny hogy a dokik itt minden sz@rra adnak papirt csak dolgozni ne kelljen.- Depresszio a tokom- abbol nem labalt volna ki egy ket ev alatt. Sokan egy eleten at kuzdenek vele)
Lehet hogy Fury es Wilder most legitim top nehezsulyuak. De aki tenyleg vegigverekedve magat a sulycsoporton lett valaki(es most megis mindenkitol kapja az ivet) az egyedul AJ volt.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-15 16:45:44

@fixpont: Teljesen egyetértek.
Van abban amit mond, persze nyilván Furynak megmondják, hogy vele kell boxolnia mert így építik fel, nem pedig arról van szó, hogy gyáva, de Whyte annyi mindenből kifarolt, hogy az ő sírása valahogy nem túl legitim

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-06-15 16:28:41

Chisora halványan, de legyőzte őt az első mérkőzésükön, másodjára sikerült szépítenie. Ezzel szemben, Fury először is magabiztosan verte Chisorát, másodjára pedig tükörsimán. Whyte messze nincs egy ligában Fury-val.

    2019-06-15 16:26:01

@Phenomenal: Whytenak ugyanugy bekinaltak azt a penzt, amit Ruiz kapott AJ ellen (vagy talan 1M-mel kevesebbet, de lenyegeben annyit), de o nem vallalta. O tobbet akart. Most ket szek kozul a pad ala. Ezert nekem nem teljesen hiteles a nyekergese, meg ha van is valami igaza.

» fixpont   válasz erre
    2019-06-15 16:11:12

"Szerintem elegge visszas hogy nehezsulyban olyan "teljesitmennyel" mint Wilder es Fury valaki bajnok lehet"
milyen teljesítménnyel, mefvertek mindenkit, ez nem szamit? mit kene meg teljesíteniük, hogy te is wlfogadd őket

» szabinar   válasz erre
    2019-06-15 16:08:22

@Phenomenal: "Ebben teljesen igazad van. Viszont amig a tobbieknel ez egy strategia, bala ez inkabb kenyszerhelyzet. Direkt nem soroltam ide pl. Joshuat aki azert eleg sok kockazatot bevallalt. Whyte mar joideje kihivoja Wildernek. Vette az akadalyokat sorra es megsem kap lehetoseget. Ortiz 2.? WTF? Fury meg ugyanugy hintaba tette mikor a WBC elrendelte a kozos meccsuket. Igy persze joggal duhos erre az egesz szituacoiora es ennek megfeleloen alkalmazkodik."

Arra céloztam, hogy ezt Breidis is megtehetné, de nem teszi. Hogy Whyte-nál ez mennyire tudatos stratégia vagy sem, azt nem tudom, de mindenképp hozzá tesz valamennyi pluszt az ismeretségéhez, így pedig az előrébb jutásához is. Az a helyzet, hogy ma már annyi minden elvonja az emberek figyelmét, hogy önmagában nem elég annyi, hogy jó bokszoló vagy...

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-15 15:54:17

@leibigabi: Ebben teljesen igazad van. Viszont amig a tobbieknel ez egy strategia, bala ez inkabb kenyszerhelyzet. Direkt nem soroltam ide pl. Joshuat aki azert eleg sok kockazatot bevallalt. Whyte mar joideje kihivoja Wildernek. Vette az akadalyokat sorra es megsem kap lehetoseget. Ortiz 2.? WTF? Fury meg ugyanugy hintaba tette mikor a WBC elrendelte a kozos meccsuket. Igy persze joggal duhos erre az egesz szituacoiora es ennek megfeleloen alkalmazkodik.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-15 15:38:06

@Phenomenal: 'Annak ellenere hogy Whyte egy jo okolvivo es szimpatikus a bevallalossaga, es mellette tudom hogy igy sincs sok eselye a felsorolt oklozokkel szemben, sajnos osztom a latasmodjat. '
Szerintem elegge visszas hogy nehezsulyban olyan "teljesitmennyel" mint Wilder es Fury valaki bajnok lehet/maradhat hosszu tavon es jol is keres, nem kell megszakadnia kemeny ellenfelekkel cirkaloban meg pl. Briedis foallasban rendor, es megkuzdott az akkori legjobbal es most is eleg nehez dolga van pedig nincs ott Usyk azota"

Igen, jó a látásmódja, de azért az is látszik, hogy pl. Whyte is próbál alkalmazkodni korunkhoz és beszólogat mindenkinek, hogy saját magát reklámozza :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-15 15:15:55

Annak ellenere hogy Whyte egy jo okolvivo es szimpatikus a bevallalossaga, es mellette tudom hogy igy sincs sok eselye a felsorolt oklozokkel szemben, sajnos osztom a latasmodjat.
Egyre jobban az a modi hogy mindenki kidumal maganak jo meccseket a nehezsulyban es kozben semmi teljesitmeny nincs mogotte, mig mondjuk a cirkalo ahol Usyk es Gassiev fellepese utan is rengeteg jo bunyos maradt, feleannyira sem nepszeru megis rengeteg jo meccset lathatunk es nem igazan tudjak kerulgetni az ellenfeleket, mert ha nem vallaljak be a kihivasokat akkor nincs eredmeny sem.
Szerintem elegge visszas hogy nehezsulyban olyan "teljesitmennyel" mint Wilder es Fury valaki bajnok lehet/maradhat hosszu tavon es jol is keres, nem kell megszakadnia kemeny ellenfelekkel cirkaloban meg pl. Briedis foallasban rendor, es megkuzdott az akkori legjobbal es most is eleg nehez dolga van pedig nincs ott Usyk azota.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-06-15 15:01:00

Mosolygok :)

» mikike1   válasz erre
    2019-06-15 14:56:30

van benne valami amit mond Whyte, mert hát tényleg sokan eléggé kimazsolázgatják maguknak az ellenfeleket minél könnyebben legyőhetőeket, meg össze-vissza pofáznak a médiában, hogy figyelmet kapjanak. Viszont vannak bunyósok akik vállalják a kockázatot, és szembenéznek jó ellenfelekkel, Whyte, Parker, Chisora stb. Lehet, hogy nem veretlenek, viszont nem akárkikkel bunyóznak .

» horvath gergo   válasz erre
    2019-06-15 14:50:52
Ugrás az oldal tetejére