×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A legendás promóter, Bob Arum úgy véli, hogy Anthony Joshua csapata 2019-06-13 14:50:21 https://www.profiboksz.hu/2019/06/13/arum-hulye-otlet-a-joshua-vs-ruiz-visszavago/

Arum: hülye ötlet a Joshua vs. Ruiz visszavágó

A legendás promóter, Bob Arum úgy véli, hogy Anthony Joshua csapata a lehető legrosszabbat húzza azzal, hogy azonnali visszavágót kezdeményeznek Andy Ruiz Jr.-ral, aki két héttel ezelőtt, óriási meglepetésre a földdel tette egyenlővé a brit egyesített bajnokot. „Nem volt erő az ütéseiben, teljesen hatástalanok voltak a támadásai. Ez valami szélhámos volt a ringben, nem pedig az igazi Anthony Joshua. Nem akarom lehúzni Andy Ruiz érdemeit, de az én meglátásom szerint ő nem győzte le Anthony Joshuát. Ez valaki más volt mondom, nem pedig AJ. Persze, nagyon nagy dolgot vitt véghez, hiszen senki nem nyomott fegyvert a homlokához, hogy márpedig muszáj június 1-én bunyózni. Ki lehet színezni persze a történetet, ahogy akarjuk, de ettől még fenntartom, hogy Andy Ruiz nem veszi fel a versenyt egy igazi Joshuával. A legnagyobb hülyeség, amit elkövethetnek, hogy AJ-t ismét, egyből Ruizzal állítják össze. Mindazok alapján, amit én láttam már a sportágban, bizton állíthatom, hogy ugyanaz lesz az eredménye a visszavágónak is. Ez nem egy Lewis-Rahman jellegű történet volt. Egy olyan fickóról van szó, akit Andy Ruiz négyszer is képes volt leütni, az a Ruiz, aki egyébként egy hot-dog árust sem volt képes lecsapni korábban.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@robhalford: "Szerintem fel lehet áldozni az eredményesség oltárán egy izgalmas terminátort és abból macskapacsit osztogató hamupipőkét varázsolni,igaz hogy a nézők nem erre vágynak és pont leszarják kikapott e valamelyik bunyós,ha jó meccseket csinál. "
Azért ha valaki sokszor veszít, akkor a nézők érdeklődését is elveszíti, akármilyen látványosan csapják ki...

» superman   válasz erre
    2019-06-15 13:13:20

@fixpont: hát azért is nagy az arca, mert így tudja eladni magát, nem feltétlen a boksztudásával.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-06-15 12:36:12

"Purses: Fury $1M, Schwarz $250K"

Furynak mire olyan nagy az arca allandoan, amikor Arum ilyen apropenzes meccseket hoz neki ossze? Ledobbentett amikor meglattam az osszeget.

» fixpont   válasz erre
    2019-06-15 12:06:26

Szerintem fel lehet áldozni az eredményesség oltárán egy izgalmas terminátort és abból macskapacsit osztogató hamupipőkét varázsolni,igaz hogy a nézők nem erre vágynak és pont leszarják kikapott e valamelyik bunyós,ha jó meccseket csinál.
Meg lehet csinálni,ezt is fogják tenni az angollal,Wladnál,May-nél,mostanában Kovalevnél ez működik.

» robhalford   válasz erre
    2019-06-14 22:45:58

@BlaZe: ezert akarom latni a 2. meccset, hogy ezt AJ rontotta el (amire en tippelek) vagy Ruiz tenyleg akarmikor, akarhol megveri, mert annyival jobb

» fixpont   válasz erre
    2019-06-14 22:42:08

@fixpont: AJ gyakorlatilag szinte minden megindulására jött válasz, amik nagyobb hatékonysággal találtak, és hatásosabbak is voltak. A leütés előtt is így volt, már a másodikban is átszaladt egy ütés AJ-n. Majd később kapott még egy balhorgot is.

Ruiz taktikája az volt, hogy megy előre, végig az ütőtáv határán mozog és presszionál. Majd amint AJ megindul, elenged sorozatokat, és amíg AJ el nem mozog, addig üti. És ez működött, mert gyorsabb kézzel, és lábon is. Én egy percig sem éreztem AJ-t fölényben a meccsen. Se a leütés előtt, se utána. Totyogott hátrafelé, és nyújtogatta a kezét. Néha megpróbált elengedni egy ütést, ami ha talált is, kapott rá kettőt. A harmadik menet végére pedig a 2 leütés is nyilvánvalóan sokat kivett belőle. De nem csak az ütés volt benne, hanem a kondija is teljesen elfogyott, mivel ott felgyorsult a meccs, és már nem az ő tempójában bunyóztak.

Kíváncsi vagyok mit találnak ki a visszavágóra AJ stábjában, mert ez a bunyó egyértelműen nem neki kedvez. Kihasználhatná a magasságát, de azt nem igazán tudja. Az egész bunyója a fizikai erejére van felépítve. Vár, vár, robbant és vége. Addig meg menetenként odamaszatol 1-2 komolyabbat, amivel viszi a meneteket. Ahhoz, hogy kihasználja a méretét, sokkal többet és gyorsabban kéne oldalirányba mozogjon, irányváltásokkal, hogy szögből tudjon ütni és többet ütni, hogy Ruiz ne merjen megindulni. És folyamatosan elmozogni. Erre én AJ-t nem tartom képesnek. Ha meg is tudja csinálni 1-2 menetig, ilyen izomtömeggel pár menet utána a seggén fogja venni a levegőt akkor is, ha nem kap ilyen ütéseket. Ha ilyen lassú tempóban akarja a visszavágót is csinálni, akkor megint benne lesz, hogy amikor megindul (mert néha muszáj neki, ha nyerni akar), rászalad a késre.

Sokszor mondtad korábban, hogy ezeket a nagydarab fickókat kisebbek nem tudják megverni. Szerintem hármójuk közül Fury az egyetlen, akire ez igaz. Illetve a Klicskókra is igaz volt. De AJ és Wilder nem tudja igazán kihasználni a méretét, és amint közelre kerül az ellenfél, bajba kerülnek. Ruizban megvan az a dinamika, amivel ezt sikerre tudta vinni, Ortizban és Povetkinben már nem volt meg, csak a recept bemutatásáig tudtak eljutni. Sok hozzájuk mérhető kvalitású kisebb méretű bokszoló mondjuk nincs. Usyknak viszont szerintem nagyobb tere lesz ellenük, mint sokan gondolják. AJ ellen mindenképpen.

    2019-06-14 22:09:27

@leibigabi: igen erre senki nem gondolt, hogy lehet Ruiz jobb bunyós, ha nyerne a visszavágón tuti lenne egy Wilder vagy Fury meccse, ha Joshua nyer akkor biztos hogy nem, hiszen az alkupoziciójuk romlott a vereség miatt így még nehezebben egyeznének meg Wilderrel vagy Furyval és kezdődne minden előről hogy ki mennyi pénzt akar és ki nem akarja elfogadni a szerződést...

» gigaboly   válasz erre
    2019-06-14 21:13:27

Joshua amikor bokszolt akkor jobb volt amikor verekedni próbált akkor nem ! Kérdés miért ment bele mégis a verekedésbe? Mindenáron kiütést akart ?

» antonio   válasz erre
    2019-06-14 18:57:26

@fixpont: Ez olyan, mint ha azt mondanánk, hogy a "jóval" magasabb embert, az alacsonyabb nem győzheti le, mert az jóval magasabb, ha mégis, akkor az azért lehet, mert a magas taktikailag elcseszte. Lehet ez is, de mi van, ha az alacsonyabb egész egyszerűen jobb bokszoló és ezért győzte le? Ez azért nem lehet, mert érvénybe lép az alap feltételezésed, hogy: "a "jóval" magasabb embert, az alacsonyabb nem győzheti le, mert az jóval magasabb, ha mégis, akkor az azért lehet, mert a magas taktikailag elcseszte."

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-14 18:16:16

@BlaZe: na de nem az volt, hogy Ruiz beugrott es lecsapta, hanem AJ ment a pofonert, amikor azt mondom, hogy elkerulheto, azt mndom, ovatosabb bunyoval, amikor ugy erzed megrenditetetted (ilyen meg a 7. menetben is volt) ne rohand le, nem baj ha regeneralodik, ne menj bele ezekbe a kozelharci jelenetekbe, ne engedd, hogy szuk horgokkal tudjon a gyorsabb kezu operalni, hgyad, hogy neki kelljen jonnie

kicsit Thurman jutott eszembe, aki szinten eleg jol csinlja kivulrol, de nem tudja megallni neha, hogy lealljon verekedni az ellenfellel es akkor bajba kerul, ez mind fegyelmezetlenseg, es tudjuk, hogy AJ kepes ra, hiszen eddig is kepes volt, turelmes volt mindig, csak most nem

en hitelt adok annak, hogy AJ-t presszionaltak arra, hogy minel hamarabb usse ki Ruizt, es ez a stilus/teny nem fekudt neki, ezt mondta a meccs elott:

"Anthony Joshua Admits: I Need To Knock Ruiz Out in U.S. Debut!"

ez volt a baj, nem lehet ezt nem figyelembevenni, amikor lattuk pontosan, hogy ez bosszulta meg magat

» fixpont   válasz erre
    2019-06-14 18:06:16

@fixpont: " ami AJnak van, egyaltalan ez a szituacio, amibol leutottek, totalisan elkerulheto,"

Ennyi erővel, meg azok a Ruiz ütések ugyanúgy be is vihetők, akár egy száznyolvanakárménnyi magas ebertől is :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-14 18:02:22

@fixpont: Szerintem is nyerhető kívülről. A kérdés csak az, hogy meg tudja-e csinálni. Nincs igazán jó lábmunkája, lassú, és az egyenese se az igazi. Közelharcban pedig nem ő a jobb, ez derült ki ezen a meccsen, aminek következménye a leütések lettek.

    2019-06-14 18:01:41

@BlaZe: amit Ruiz csinalt nem szerencses utes (en nem mondtam ilyet, nem gondoltam ilyet), viszont elkerulheto abbol a magassag es utotav elonybol ami AJnak van, egyaltalan ez a szituacio, amibol leutottek, totalisan elkerulheto, ez a meccs siman nyerheto kivulrol AJnek

» fixpont   válasz erre
    2019-06-14 17:56:51

@fixpont: "" AJ-nek nem az volt a baja ezen a meccsen, hogy belenézett egy nagy pofonba és vége lett a meccsnek."

de, pontosan ez volt a baja, belenezett az elso pofonba es tobbe nem volt a regi, nem pihente ki, nem jott vissza abbol soha, minden ami utana tortent, erdektelen, es a leutes kovetkezmenye"

Jah, hát attól fúgg, honnan nézzük. Valóban a megrendítő ütés egy következmény... aztán nem volt szíve, hogy harcoljon a végsőkig.

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-14 17:54:28

@BlaZe: Igen, bár én nem látom ennyire reménytelennek AJ helyzetét Ruiz-zal szemben, de ő is nehéz diónak tűnhet, ha nem is annyira, amennyire McCall tűnhetett Lewis-nak, akin nem fogtak a legnagyobb ütései sem, viszont ő meg hamar lecsapta Lewis-t (de ugyanúgy AJ-nek is főhet a feje, hogy hiába találta el kemény ütésekkel Ruiz-t, az mindig még keményebben támadott vissza)

» superman   válasz erre
    2019-06-14 17:53:35

@fixpont: Szerintem meg annak a következménye, hogy nincs meg a megfelelő technikai képzettsége. Nem tudja elkerülni az ilyen keresztbevéreseket, és beugrásból ütött horgokkal se Ruiz találta el először a karrierje során. Ha a csapata elhiszi, hogy itt Ruiz egy szerencsés ütésén múlt minden, a többi csak annak a következménye, akkor a visszavágót már most el is vesztette.

    2019-06-14 17:53:18

@superman: AJ tudja a legjobban, hogy mennyire volt jo a felkeszulese, o pontosan erzi, hogy atnezett-e Ruizon (amit Ruiz tobbszor is kikert maganak a meccs elott) vagy sem, mert ha igen, akkor nincs ok huzni az idot, ha o ugy erzi, hogy tenyleg beletett mindent a felkeszulesbe, es o a legjobb formajat hozta ott, es a legjobb formaja erre eleg, akkor persze el lehet kezdeni huzni-halasztani, de ujra osszegereblyezni a 3 ovet a jovoben mar nehez lesz, ha hagyod eluszani, 3 ev mulva mar lehet nem Ruiznak kell "visszavagnod" a 3 overt, lehet akkor mar Ruiz sehol nem lesz

» fixpont   válasz erre
    2019-06-14 17:47:38

@Beast_Pete: Igen, Wladimir talán a legjobb példa arra, hogy a PeteTheGreek által elvárt mentalitástól teljesen eltérővel is lehet valaki nagy(-on eredményes) bajnok. De szerintem pl. Lennox Lewis is jó példa. Egyértelmű, hogy tapasztalat, életkor, és az aktuális karrierszakasz szempontjából a McCall elleni vereség idején állt közelebb a mai Joshua-hoz. Lewis-nak 2 felhozó ellenfél, majd a jó nevű, de már a csúcson túl lévő Morrison, majd Mercer következett és csak majdnem 3 év múlva a visszavágó. Rahman ellen Lewis már a karrierje vége felé járt, maximálisan tapasztalt volt nagy meccseken is, vesztenivalója már nem sok volt a visszavágóval és valószínűleg tisztában volt azzal, hogy felkészületlen volt, valamint hogy jobb volt Rahman-nál a váratlan együtéses ko-ig. Lewis nagyon okos bokszoló volt és máig sokan tartják a legjobb nehézsúlyúnak all time...

» superman   válasz erre
    2019-06-14 17:44:37

@BlaZe: " AJ-nek nem az volt a baja ezen a meccsen, hogy belenézett egy nagy pofonba és vége lett a meccsnek."

de, pontosan ez volt a baja, belenezett az elso pofonba es tobbe nem volt a regi, nem pihente ki, nem jott vissza abbol soha, minden ami utana tortent, erdektelen, es a leutes kovetkezmenye

» fixpont   válasz erre
    2019-06-14 17:41:18

@superman: AJ-nek nem az volt a baja ezen a meccsen, hogy belenézett egy nagy pofonba és vége lett a meccsnek. Módszeresen megverték. Technikában, keménységben, gyorsaságban, gyakorlatilag mindenben jobb volt nála az ellenfele. Ezt igen nehéz lesz elhesegesse a felkészülése alatt, és főleg a meccsen. Úgyhogy én se lepődnék meg nagyon, ha egy letört, indiszponált Joshua lenne a ringben a visszavágón.

Arról nem is beszélve, hogy a valaha legjobb mentalitás is kérdéses, hogy elég lenne-e neki Ruiz ellen. Mert Ruizban minden megvan, ami AJ-nak nem feküdt a korábbi ellenfeleiben sem (gyorsaság, pontosság, technika, keménység).

Nagyon mélyvízbe lökte AJ-t Hearn. Kíváncsi vagyok ki tud-e mászni belőle, vagy megtörik végérvényesen a visszavágón. Én az utóbbira nagyobb esélyt látok.

    2019-06-14 17:40:03

@PeteTheGreek: Nem minden ember egyforma és nem minden ökölvívó sem. Te elvárod Joshua-tól, hogy ez a vereség maximális motivációt adjon neki és mentálisan maximumra lökje, de megkockáztatom, hogy a bunyósok/emberek többségére inkább ellenkezőleg hat egy efféle elbukás. Joshua esetében nem tudjuk miként hat, tehát ahogy leibigabi írja, én óvatos lennék a menedzsment helyében.

» superman   válasz erre
    2019-06-14 17:25:20

@superman: a Wladimir párhuzam nagyon jó szerintem. Én is azt gondolom, hogy rendkivül kockázatos ez AJ részéről, és nem ciki egy kicsit várni. Wladimir nem volt fejben teljesen rendben, utána úgy összeszedték, hogy 10 éven át bajnok volt, és példaértékű volt a hozzáállása a sporthoz. NEm ő volt a nehézsúly legnagyobb bajnoka tehetségben, de ő volt ott a legjobban fejben, hozzáállásban és szorgalomban, amivel kompenzálni tudta a hiányosságait.

» Beast_Pete   válasz erre
    2019-06-14 16:41:31

@PeteTheGreek: Ahogy én látom, Te inkább egy szurkolói szemszögből nézed a kérdést, superman pedig inkább egy jó vagy, óvatos menedzseri szemszögből. Utóbbi nem beáraztatni akarja, hanem minél magasabbra juttatni a versenyzőjét.

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-14 16:41:26

@superman: Mi ebben az önellentmondás?
Bukta a címeit, kicsapták. Ennél nagyobb mentális löketet és tüzet nem kaphat, mert 1 bukás belefér/belefért, második nem. Nem azt mondom, hogy "mindent vagy semmit" a helyzet, de nincs is túl messze attól.

Semmi tűz nem volt benne legutóbb. Most lesz, ebben biztos vagyok.

És nem nézem le Ruizt, de ha megint kikap, keményen beárazták. Ettől még lehet jó bunyós, top5 meg minden, de tudtommal ő vitathatalan bajnok akar lenni. Ebben az esetben kötelező a Ruiz elleni győzelem, és ezt is várom el tőle.
Ha kikap megint, akkor legalább tudni fogom, hogy mégse válik azzá, amiben reménykedtem.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-06-14 16:26:52

@La Cucaracha: "És akkor ugyan azok, akik most "mentálisan gyengének" titulálják, majd az akkoriaknak mondja, hogy bezzeg Aj milyen erős volt fejben :)"

Hát az attól is függ majd, hogy AJ még mit mutat a hátralevő években, mert pl. Klitschko ellen erősnek tűnt fejben, Ruiz ellen viszont már nem igazán. És tényleg le a kalappal előtte, hogy a leütések után még felállt és folytatta, de én is azt gondolom, hogy tudta volna még folytatni, de ő feladta. És úgy általában a szurkolók szerint (már akik így látták), ez csalódás, mert az elvárás, hogy "amíg menni tud', addig harcoljon. És amikor a "mai" mellé egy régi példát hoznak a szurkolók, az egyszer akár majd lehet Joshua is, hogy a "tízenegynéhány meccses éhes fiatal hogyan jött vissza a leütésből egy korszakos bajnok ellen és ütötte ki"....stb. De ez a mostani ez nem volt/lesz példa értékű, hacsak nem arra, mint anno egy Dempsey Willard, hogy a "jóval alacsonyabb is képes lehet rendesen leverni a nálánál nagyobbat".

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-14 16:11:15

@leibigabi: És akkor ugyan azok, akik most "mentálisan gyengének" titulálják, majd az akkoriaknak mondja, hogy bezzeg Aj milyen erős volt fejben :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-14 15:44:36

@La Cucaracha: "persze könnyű rásütni minden mai bunyósra, hogy agyban gyengék, és akkor ezzel könnyen túl lehet értékelni a "bezzeg régieket"

Ha ez megnyugtat, max egy 10-12 év múlva Anthony Joshua is már a "bezzeg a régiek" csapatát fogja erősíteni :))

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-14 15:41:35

Azért azt mindenki elfelejti, hogy egy nagyon szép kombóval Aj tudatosan padlóra küldte Ruizt, majd a két padlózása után Aj még menetet is tudott nyerni, az utolsó menetben is voltak szép találatai, csak megint barom módjára neki akart menni Ruiznak.
Itt tök egyértelműen taktikai hiba történt (többször is a meccs során). Lehet itt mindenki önjelölt pszichológus, de két halántékra mért Ruiz ütés után nem sok nehézsúlyú maradt volna egyben mentálisan, nem hogy még menetet is nyerjen ezután. Az meg, hogy a negyedik leütés után "feladta" fejben, azon nem nagyon csodálkozom, csak éppen addig el is kellett jutni, hogy négyszer padlózzon, nem magától adta fel. Minden nehézsúlyú bajnok volt kiütve a történelem során, mégsem olvastam tömeges önjelölt pszichoanalízist, hogy Tyson meg Lewis meg Foreman milyen gyenge volt mentálisan, persze könnyű rásütni minden mai bunyósra, hogy agyban gyengék, és akkor ezzel könnyen túl lehet értékelni a "bezzeg régieket".

Egy fegyelmezett taktika szükséges Aj-nek, amit végig követnie kell (mint Kovalevnek Alvarez ellen), és akkor jó esélye van a győzelemre.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-06-14 15:26:16

@PeteTheGreek: Úgy látszik, te még mindig lenézed Andy Ruiz-t, ahogy ezt a meccsük előtt a többség tette. Pedig ő több egy szerencsés fickónál, aki jókor volt jó helyen, látni kell, hogy bizonyos dolgokban bármikor jobb Joshua-nál. Nem véletlenül említettem Klitschko-t, aki ezek szerint sosem volt 1000 %-os mentálisan, bajnokhoz méltatlan volt, nem volt harcos mentalitású. De mindennek ellenére korszakos bajnok lett, nem egy David Price vagy Odlanier Solis féle karriert futott be.
"Ennél jobb alkalma nem lesz rá, hisz ha most kikap, hatalmasat bukik."
Ez eléggé önellentmondásnak tűnik, amúgy a második fele igaz.

» superman   válasz erre
    2019-06-14 15:15:18

@superman: Szerintem annál nagyobb népszerűségvesztés nem létezik, ha összeszarja magát egy Andy Ruiztól.
Ha mentálisan nem pörög fel ezer százalékra egy ilyen vereség után, akkor sose fog.
Szerintem nem bajnokhoz méltó, ha egy ilyen esetben kihátrálna. Nem is fog, és nem is kérdés, hogy egyből lehívták a visszavágó opciót.

Szakmai szempontból is örülök neki. Ha kikap, akkor annyit is ér. Legalább beárazták. Majd utána építi magát megint (övei ígyse-úgyse lesznek), de legalább megpróbálta és megadta az esélyt, hogy bajnokhoz méltóan visszavágjon.

Szerintem nem kamu önbizalomnövelés kell, hanem újra harcos mentalitásban bunyózni (stratégiától függetlenül)
Ennél jobb alkalma nem lesz rá, hisz ha most kikap, hatalmasat bukik. Itt már nem lehet fogvédő kiköpködés, meg köteleknél lazulás.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-06-14 12:29:54

@ogreface: nyilvan ugy, koztudott, hogy a snickersben keves a szenhidrat meg a zsir szoval meg adni kell neki ami belefer, attol leszel szep eros

» fixpont   válasz erre
    2019-06-14 12:08:16

@fixpont: Gondolom úgy, ahogy arrafelé a legjobban kedvelik: egy hurkapálcára tűzve, palacsintatésztába burkolva, bő olajban kisütve.

» ogreface   válasz erre
    2019-06-14 11:45:30

@PeteTheGreek: Attól, hogy AJ bukta az öveket, valószínűleg továbbra is ő a legjobban eladható nehézsúlyú, tehát valószínűleg bokszolhatna Wilder-rel vagy Fury-val, csak kevésbé jó feltételekkel. Szerintem egy ilyen egyértelmű vereség után nem lehet feltétlen elvárás az azonnali visszavágó, mert egy újabb vereséggel könnyen David Price útjára léphet AJ (de Khan is messze van már szakmai megítélés szempontjából a saját csúcs-időszakától). Hiába tetszik majd az angol közegnek a visszavágó, szakmailag és azt követően népszerűségét tekintve is lecsúszhat. Nem hurkatöltés kell, hanem 1-2 fokozatosan erősödő, verhető ellenféllel szemben megvívott önbizalomnövelő meccs.

» superman   válasz erre
    2019-06-14 11:38:12

@Winwin: Szerintem nem kérdés, hogy kötelező AJ számára a visszavágó.
Bukta az öveket, Wilder/Furyval nem fog tudni boxolni a következő 1 évben, és mindenki ezt várja tőle (mármint a visszavágót)
Hatalmas csalódás lenne, ha összeszarná magát és nem akarná visszavenni az öveit egy olyan embertől, aki hatalmas underdogként ütötte ki.

Szerintem rosszabbul járna, ha kifarolna egy visszavágóból és elkezdene hurkákat töltögetni, mintha másodjára is kikap. A végeredmény ugyanaz lesz: öv nélkül, vereséggel kell újraépítenie magát, hogy nagy meccset összehozhasson Wilder/Furyval.
De ha nem visszavágózik, akkor egy gyáva szar marad.
Szerintem az angol közeg jobban megbocsátana egy második vereséget, ahol keményen odarakja magát, aztán ha ő borul elsőnek akkor ő borul, mintha gyáván megfutamodna.
Amir Khant is imádják, mert izgalmas. Mégha ki is ütögetik. Õ is képes lesz komoly pénzeket keresni Angliában még akkor is, ha másodjára is kikap, mert nehézsúlyhoz képest izgalmas (Parker ellenit kivéve)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-06-14 11:22:04

@udvari: Allitolag Mexikoban vagy az USA-ban lessz!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2019-06-14 10:43:53

@udvari: Allitolag Mexikoban vagy az USA-ban lessz!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2019-06-14 10:43:52

Ez a Joshua vereseg kb a Frazier veresegehez merheto, amit Foremantol kapott. De azert az utobbiak nagyobb bajnokok voltak mint AJ.

    2019-06-13 23:59:34

@antonio: Kérdezd meg tőle!

» Theorder   válasz erre
    2019-06-13 23:18:24

@antonio: Snickers a kedvence.

» fixpont   válasz erre
    2019-06-13 22:25:11

@udvari: McDonalds vagy Burger King nem jelentkezett be hogy támogatják Ruizt ? :)

» antonio   válasz erre
    2019-06-13 21:45:40

Mexikóban is van stadion, ott lenne jó egy visszavágó :)
Azt sokan megnéznék PPV -ben is :)

» udvari   válasz erre
    2019-06-13 21:37:32

Már az id bagyon szimpatikus volt anikor Ruiz elvileg az ő bunyóa volt - a közös üeccsük előtt elment társpromóterinszerződést kötni Parkerral.
Aztán Ruiz megverte Parkert. De persze nem.ez lett a hivatalos végeredmény - és nem.vagyok benne biztos,hogy ez Arumtól függetlenül alakult így.
Nagyjából ezóta útálom az öreget, de azóta is sok olyat tett amivel igazolta a hozzáállásomat. Nem tudom hány nagy meccs nem jött létre miatta, de biztos, hogy nem egy és nem kettő.

» emgabor   válasz erre
    2019-06-13 20:10:11

@nagygeza: a legyőzőjét.

» nagygeza   válasz erre
    2019-06-13 20:06:44

@Winwin: Én valahogy úgy képzelek el egy nehézsúlyú világbajnokot hogy megbosszulja a vereségét amint lehet, és nem kerülgeti ameddig csak tudja.

» nagygeza   válasz erre
    2019-06-13 20:04:52

attol fugg hol lesz a visszavágó. AJ is ember nem robot es aki leallt valaha szteroid kurarol az valszeg latta a szemeiben, hogy se kedve se ereje az egeszhez. lehetséges persze, hogy tévedek

» szabinar   válasz erre
    2019-06-13 19:55:17

Az azonnali visszavágónak akkor lenne egyértelmű létjogosultsága, ha a az első meccs nyilvánvaló bírói csalás, vagy valami könnyen korrigálható hiba miatt történt.
Különben igazán érdemes lenne józanul mérlegelni, nem fizetne-e túl nagy árat egy esetleges második blamáért.
Ami biztos, szó se volt bírói csalásról, és az is elég biztos, hogy Ruiz győzelme nem egy AJ által benézett pofonnak volt köszönhető.
Férfias és sportszerű azonnal kiállni, de én nem tudom, miért is történne más a visszavágón, különösen, hogy Joshua 4 padlózás után aligha fog majd nekiállni bátran és nagy önbizalommal emberkedni, és nem gondolom, hogy Ruiz ne lenne képes menetenként, akár többször is ezekre a dinamikus lerohanásokra.
Szóval üzleti és taktikai szempontból se biztos, hogy jó megkockáztatni egy második kudarcot, ami után jóval nehezebb lenne a terméket, a brandet újraépíteni.

» Winwin   válasz erre
    2019-06-13 19:26:12

Bob Arum egy ven irigy g*ci, most fo a leveben hogy anno elengedte Ruizt... Szar lehet :)

    2019-06-13 18:49:12

@superman: Egyetértek. Ha Joshua végig magabiztosan dominált volna és közben belefut egy ko pofonba, (vagy ki-ki meccset bokszolva végig bunyózzák) akkor neki lehet futni egy azonnali visszavágónak. De itt nem ez volt. Itt Joshua szerintem elég komoly törést szenvedett el lelkileg, hiszen nem csak a veretlenségét veszítette el, de a leütött ellenfele úgy jött vissza, hogy egyből lecsapta, aztán még néhány menetben megverte és megadta magát neki. Nem beszélve arról, hogy ráadásul előtte edzésen is kiütötték. Szóval az önbizalma az valószínűleg elég nagyot zuhanhatott. Nem gondolom, hogy lehetetlen innen visszajönni, de kockázatos egyből ezzel kezdeni, ahelyett, hogy előtte egy-két siker tapasztalattal építeni vissza magát.

» leibigabi   válasz erre
    2019-06-13 18:46:43

@fixpont: Wladimir Klitschko sosem kért azonnali visszavágót a vereségei után és évekig tartott, míg visszaépítették mentálisan. Szóval az azonnali visszavágóval valóban igen komoly kockázatot vállal Joshua, hogy mentálisan képes lesz -e kezelni a helyzetet, az már lehet, hogy csak túl későn derül majd ki...

» superman   válasz erre
    2019-06-13 18:20:17

Off: Chisora vs Szpilka Július 20-án az O2-ben. Érdekes meccs lehet!

» deontay   válasz erre
    2019-06-13 17:46:38

Arum nálam ezzel rálépett a Roy Jones-i hanyatló útra: egykor tiszteletreméltó promóter volt, most azonban egykori védence, Ruiz teljesítményét sározza, ami nagyon-nagyon inkorrekt egy ilyen meglepi eredmény után, ahol Ruiz történelmet írva élete meccsét bokszolta. Merem remélni, hogy régen ilyet nem mondott volna, hanem tényleh csak a kor teszi ezt nála. Mert Ruiz ráadásul egy egyszerű, szimpatikus, balhémentes csávó is.

» Peacock   válasz erre
    2019-06-13 17:00:05

ez már a promó része, még a vak is látja.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-06-13 15:24:39

Nincs más választás azonnal visszavágózni kell. Fejben nem volt ott Joshua a meccsen aminek ki tudja mivolt az oka, szerintem nem is vette teljesen komolyan Ruizt illetve zavarta az hogy külföldön van nem otthon, jó lett volna neki leszervezni egy-kettő külföldi meccset már a karrierje elején.

» nagygeza   válasz erre
    2019-06-13 15:16:52

muszaj egybol visszavagozni, kulonben Hearn sosem nyeri vissza a targyalasi pozicioit, AJ volt az ekkove a cegenek, amilyen gyorsan csak lehet vissza kell allitani a renomejat

abban egyetertek, hogy a meccset inkabb AJ vesztette el az o felkeszuletlensegen, fegyelmezetlensegen, mentalis problemain ment el a meccs, mert Ruiz pont azt csinalta amit varni lehetett tole, AJ meg nem, ebben igaza van Arumnak, arnyeka volt sajat maganak, de ezt a legkonnyebb rendbehozni, Klicsko sem volt mentalisan eros, foleg nem a palyaja elejen, de aztan szepen lassan onbizalmat nyert, fegyelmezettebb lett es evekig uralkodott

a fo kerdes mentalisan sikerul-e rendbetenni AJ-t es ugy keszulni Ruiz ellen, hogy komolyan veszik, nem latok mas valasztast, felesleges lenne barmi felhozomeccs, mert akkor Ruiz tud menni masok ellen, lehet szetmennek a cimek, elveszik Ruiztol kulon-kulon vagy valaki legyozi es akkor AJ futhat az egesz cirkusz utan, ezt most rogton kell visszavenni ha a szerzodese erre lehetoseget ad

» fixpont   válasz erre
    2019-06-13 15:08:46

Ja. Arum bá megint megmondta a tutit, mint olyan sokszor ezelott is. :D

Ha Joshuat a nagy bajnokokhoz hasonlo anyagbol gyurtak, akkor most a visszavagon legyozi Ruizt, ha pedig nem akkor legalabb fogjuk tudni, hogy hol van a nagyokhoz kepest.

» Slajos   válasz erre
    2019-06-13 15:08:44

Arumból most a sértettség beszél, amiért Ruiz otthagyta Haymonért. Joshuának most nincs más választása, nyerni kell, mert különben neki vége.

    2019-06-13 15:07:36
Ugrás az oldal tetejére