×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A legutóbbi, sokak számára emlékezetes, Tyson Fury elleni, döntetlennel 2019-05-19 10:48:07 https://www.profiboksz.hu/2019/05/19/wilder-1-menet-alat-kiutotte-breazeale-t/

Wilder 1 menet alatt kiütötte Breazeale-t

A legutóbbi, sokak számára emlékezetes, Tyson Fury elleni, döntetlennel záruló decemberi mérkőzését követően szombaton éjszaka húzott ismét kesztyűt a WBC nehézsúlyú világelső Deontay Wilder, az amerikai bunyósra pedig honfitársa, Dominic Breazeale várt a brooklyni Barclays Centerben felállított szorítóban. Az összecsapást tapogatozó, erőfelmérő akciókkal kezdte a két öklöző, és először a nyitó felvonás közepén alakult ki parázsabbnak mondható ütésváltás. A menet végéhez közeledve aztán Wilder vált támadóbbá, és szűk egy perccel az etap befejezése előtt egy állcsúcsra mért jobbossal leütötte a kihívót. Breazeale megpróbálta összeszedni magát, nagy nehezen talpra is állt a súlyos ütésből, azonban a szédült öklözőt idő közben ki is számolta a vezetőbíró (KO). A címet védő Wilder új profi rekordja: 41 győzelem (ebből 40 ko/tko), 0 vereség, 1 döntetlen.

>> Videó: a mérkőzés teljes felvétele <<


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Fidel: Gondoltam, hogy Stiverne meg lesz említve... De akinek az a győzelem olyan nagy dolog, annak pont tökéletesen megfelel ez az egész rendszer.
Annak a győzelemnek akkor ott volt valami jelentősége, mert ő volt az első olyan ellenfél, akinek valóban volt valami neve is. De azóta is látható, a nagy Stiverne...

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2019-05-20 17:33:02

@Mr. Stone Cold: Az elején volt 1,5-2* annyi kamu ellenfele mint másnak. Először meg egy motivált Stiverne-t vert taktikus bunyóval, onanntól nem szólhat rá senki semmit.

    2019-05-20 16:25:43

@Szabo Joe: Joe, az egy dolog, hogy te mit látsz a tv-ben, de a valóságban ezek az angyalföldi kemény legények összesen nem töltenének egy menetet a ringben Breazeale ellen, még akkor sem, ha előtte megigérik mindenkinek, hogy jól ki fogják ütni.

    2019-05-20 15:55:43

@sziporka: A hiba ott van hogy a színvonal nem hogy emelkedne hanem pont ellenkezőleg: süllyed. Ezt mondom hogy egy Breazale elleni győzelem ma a világot jelenti Wildernek. Megnéztem Breazale meccsét Joshua ellen de semmi nyomát nem láttam a "boxnak". És ez a fickó a kihívója a bajnoknak? Ahhoz hogy vki kihívó legyen (olyan mint az Oscar díj jelölés) nívós színvonalt kell mutatnia, Te ezt láttad benne?
Csalódott vagyok igen mert a kedvenc sportomat így megerőszakolják a Wilderek a Breazalek és azok akik ilyen színvonalat nyújtanak a Holyfield, Ali, Lewis stb.. után.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-05-20 15:49:02

@greenman: Pedig ez a lufi dolog ma is erősen jelen van. Az első aki tényleg igazán komoly ellenfele volt az Ortiz, aki már finom szólva is nagyon vén meg jóval kisebb is... Nem sok kellett, hogy Wilder kikapjon.
Aztán Fury tulajdonképpen simán kibokszolta.
Tök jó, hogy nehézsúlyban senkiket csapkod ki, tetszik nekem, hogy nem szórakozik és kiütésre megy azonnal, de eddig ez még csak senkik ellen ment vagy épp egyáltalán nem top nehézsúly ellen.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2019-05-20 15:15:19

@Szabo Joe: Nem láttam az amatőr meccseit, lehet, hogy komolyan belassult azóta (bár a kora alapján ez még nem volna indokolt) vagy nem edz rendesen. De az ilyen típusú (erős, kemény, szívós, ütésálló, de lassú, kevéssé mozgékony) ökölvívók amúgy inkább a profik közt tudnak érvényesülni.

» superman   válasz erre
    2019-05-20 15:12:40

@Szabo Joe: Breazeale hét menetet bírt Joshua ellen, és még a leütésből is felkelt. Akkor Joshua-t is fikázd, ne csak Wildert. Tény, hogy most a nehézsúlyban most ez a színvonal, de ez nem Wilder vagy Joshua hibája.

» sziporka   válasz erre
    2019-05-20 15:11:18

@superman: Amatőrben lehet hogy ott volt, de ez a profi szint itt már a fiúk nagyban játszanak és Breazale olyan gyors mint egy szobor. Szóval nem hogy fejlődött volna hanem vissza fejlődött.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-05-20 14:42:08

@pepegross: Azok nem menők mégcsak nem is menőcskék, csak műkedvelő amatőr bunyósok, akik a kocsmák mélyén mulatják az időt és néha-néha leugranak 2 sör között sparringolni:D

Tréfát félretéve, ez az ellenfél szerinted olyan szint amire büszke lehet az ember?

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-05-20 14:38:47

@Hatton: Tényleg meglepő, de Breazale olimpikon és országos bajnok volt az USA-ban. Egyébként Joe Joyce a másik hasonlóan gyenge képességűnek tűnő nehézsúlyú (sebesség és reakcióidő terén), ő még olimpiai ezüstérmes is volt...

» superman   válasz erre
    2019-05-20 12:02:31

@pepegross: te meg indokold meg légyszíves - és ne a kamu feltupírozott rekordok alapján -, hogy Breazeale mitől bokszoló egyáltalán! olyan lassú, hogy ilyet tényleg nehéz látni bárhol...nincs védekezés...nincs reakció...köze nincs a bokszhoz. lehet hogy igazad van és nálunk még ilyen sincs, de egy Breazeale-t nem is kesztyűztetnék még edzésen sem, amíg el nem ér egy számomra elfogadható minimum vizsga szintet.

» Hatton   válasz erre
    2019-05-20 11:42:24

@Szabo Joe: Kedves Joe !
Kérlek szerezz nekünk egy-két angyalföldi menőt nagy szükség lenne rájuk a magyar bokszéletben :-)

» pepegross   válasz erre
    2019-05-20 11:02:18

Kicsapta Dominic Breazealet, de ki az a Dominic Breazeale? Ez név? Ez a box csúcsa? Valóba itt tart a nehézsúly, hogy valamelyik bunyós kicsapja a másikat és onnantól fogva ő a "veretlen világbajnok"? Azért 1 szintet meg kéne húzni hogy mi alá ne menjen senki se. Mert állítom, hogy ezt a fickót nagyon sok angyalföldi kocsmában 1 perc alatt lecsavarták volna.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-05-20 10:07:53

amúgy meg remélem, hogy még ebben az évben összehoznak egy nagy meccset, talán az AJ-Wilder lenne a legjobb, arra szavaznának a legtöbben talán. Vagy akkor legyen egy visszavágó Wilder, és Fury köze, vagy pedig egy AJ-Fury, csak valamelyik meccs jöjjön már össze, mi értelme tovább várni?!

» horvath gergo   válasz erre
    2019-05-20 10:01:02

mindenesetre ez a győzelem szép volt, és jót tett szerintem Wilder-nek, mert azért ilyen simán lenyomni Brizli-t, nem semmi. Még hogyha tudtuk is, hogy Brizli védekezése nem az igazi, ilyen győzelemre szerintem nem sokan számítottak. nyilván persze egy Fury visszavágón, vagy egy AJ elleni meccsen nehezebb dolga lenne Deontay-nak, de viszont lenne keresnivalója is asszondom .

» horvath gergo   válasz erre
    2019-05-20 09:45:07

Ebből a meccsből túl sok új dolog nem derült ki, Wildert ha hagyják számára komfortosan bunyózni, meg tudja tartani a neki ideális távolságot, ahonnan lövöldözheti a bombáit, előbb utóbb bárkit felborít. Na most a WBC felettébb sikeres kötelező kihívó választása(i) miatt, ezt az első menetben tudta is abszolválni. Szerintem Wilder mérefogát egyébként egy klasszis bunyós viszonylag könnyen ki tudja húzni, a kérdés csak az, AJ képes-e rá. Furynak ment a dolog, őt a hiúsága vitte el, az utolsó menetben ha nem leengedett kézzel parádézik meg hajolgat, hanem ultra passzív módban, dulakodva elkerül minden necces szituációt, ma már ő lenne a WBC bajnok.

» rumble   válasz erre
    2019-05-20 09:33:05

@PeteTheGreek: Nem a mai kommentekről beszélek, hanem úgy általánosságban, éveken keresztül mást sem lehetett olvasni, mint, hogy így lufi meg úgy lufi, majd az első komoly ellenfél megállítja! Ahelyett, hogy képzelgéssel vádolsz inkább elevenítsd fel az emlékezetedet..
Az utolsó gondolatoddal egyetértek, az ökölvívás manapság sajnos elsősorban üzlet a sportszakmai érdekek csak ezután következnek!

» greenman   válasz erre
    2019-05-19 23:02:18

Itt egy jó kis interjú Furyval. Nagyon normális fazon ha éppen nem produkálja magát. Attól nem fél, hogy valaki kibokszolja, azt mondja, ellene mindenki a kiütésre megy és nem tudhatja, legközelebb felkel-e egy olyan leütésből, mint Wilder ellen tette.
https://www.youtube.com/watch?...

Még annyi, hogy Wilder erősödött, de Fury is nagyon odatette magát mostanság, mindkettőre jó hatással volt a döntetlen -ami szerintem nem volt döntetlen, az interjúban Fury is kitér egy mondatban arra, hogy a Wbc öv az hiányzik az elért eredményei közül, de tulajdonképpen az járt volna neki. Szóval AJ nem biztos, hogy jól járt, hogy ennyire elhúzódott a meccs bármelyikkel is, mert mindkettő alaposan felszívta magát.

» bandi78   válasz erre
    2019-05-19 22:36:01

@ricfisher: Azért azt érdemes hozzátenni, hogy Wilder 5 kilóval kevesebb volt Fury ellen. És az az 5 kiló nem zsírban jött fel rá azóta, láthatóan a sebességét sem csökkentette.Szerintem ha még öt kilót felpakolnak rá izomban úgy, hogy ezt a sebességet közben megtartja, Fury és AJ is komoly gondban lesz. Azzal teljesen egyetértek, hogy Fury mozgékonysága és mérete nagyobb kihívás Wilder számára, mint AJ ereje, de szerintem Furynak is megint be tudna találni Wilder 1 vagy 2 alkalommal a 12 menet folyamán. Viszont abban nem vagyok biztos, hogy hasonló stratégiával menne ki megint Wilder Fury ellen, szerintem agresszívabb lenne és 106-107 kilósan a 96 kilós súlyának megfelelő ütőerejéhez képest jelentősen nagyobb kárt tudna tenni Furyban.Azt is tartom, hogy AJ csak a legvégső esetben fog Wilder ellen ringbe lépni.

» iceman   válasz erre
    2019-05-19 21:55:32

van ez a youtube channel ahol "kifigurázzák" a meccseket 1 percben, Wilder Breazeale:

https://www.youtube.com/watch?...

de a Crawford Khan is jó:

https://www.youtube.com/watch?...

» gigaboly   válasz erre
    2019-05-19 21:34:43

Wilder kapcsán, akármennyire antipatikus megnyilvánulásai is vannak, el kell ismerni, hogy egy igazi hard hitter, kell most ő ennek a súlycsoportnak. Breazeale azért nem egy senki felhozóember, hanem egy hitelesnek mondható kihívó, volt olimpikon,aki a korábbi profi meccsein már bizonyította, hogy bitang kemény az álla, jelentős az ütőereje és van szíve is a bunyóhoz. A meccs előtt azt sem tartottam elképzelhetetlennek, hogy Breazeale esetleg szorossá is tudja tenni a meccset.Engem mindenesetre meglepett, hogy Wilder képes volt egyetlen ütéssel így lebombázni. :O

» iceman   válasz erre
    2019-05-19 21:14:26

Aztamindenit! Hat ennek sokkal hamarabb vege lett mint amire szamitottam. Wilder KO-t vartam, mint itt a legtobben de azt hittem hogy Brizli kihuzza legalabb az 5-6. menetig.
Nagyon kijott az a gyorsasagbeli kulonbseg.

» Slajos   válasz erre
    2019-05-19 19:49:19

azért az brutális ahogy leteríti Breazalet, mekkorát üthet ez a pali? szerintem Joshuára is ez a sors vár mert ő is üthető, Wildert jelenleg csak Fury tudja megverni a zseniáis védekezéssel.

» ricfisher   válasz erre
    2019-05-19 19:36:05

@greenman: Senki nem mondta, hogy Wilder szar, ezt csak te képzeled be.
De a kérdés jogos, mi szükség egy ilyen meccsre...
Joshua-Ruizra sincs sok most (mégha izgalmasabb is lesz) mert amikor a top3 nem üti egymást, az az idő kárbe megy. Sok ember szemébe (magamat beleértve)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-05-19 19:31:03

Én azt olvasom ki ebből, hogy Fury teljesítménye még jobban felértékelődött. Wilder egyvalamit nagyon tud, és annak az egyvalaminek eddig Fury tudta kihúzni a méregfogát, de ő is megkapta. Olyan ez, mint amikor a megboldogult Sanders agyonverte Wladot, majd jött Vitya, aki szintén megkapta ugyanazokat a pofonokat, de kihordta lábon.
Fury ráadásul egy kurva kemény visszatérés és 2 senki után jött Wilder elé.

» GaiusM   válasz erre
    2019-05-19 19:30:39

Most már nagyon kéne az a AJ-Wilder mérkőzés. Csak nehogy ezt is úgy elhúzzák, mint a May-Pac meccset.

» HunFighter   válasz erre
    2019-05-19 18:42:01

@Gaggggggga: Semmi ,Joshua Breazealet 3 éve letudta , hatalmas szenzáció h Wilder egy elcsalt meccs után eljutott idáig, éljen..

» Theorder   válasz erre
    2019-05-19 18:26:30

@leibigabi: Nekem ugy tunik hogy az alulrol felkapaszkodott kemeny munkaval csucsra jutott egyszeru sportolo szerepe tunik a leghitelesebbnek. Ez a veresszaju emberevo azert sem az mert mint tudjuk a kislanya beteg volt es akkor sokkal oszintebben nyilatkozott. Nem latom hogy sokat lenditene az imidzsen ez a bad boy stilus, megha az amcsiknak ez be is jon de nem nagyon tett hozza az ismertsegehez.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-05-19 17:57:23

@sziporka: "Ha megnèzed a korai interjúit, ott is normális volt. Szerintem Wilder nem rosszindulatú, hanem egyszerűen ennyire buta, ès azt gondolja, hogy fel kell egy ilyen pózt vennie az ismertsèghez."

Hát ha belegondolsz, ez nem feltétlenül butaság. Választott egy önmarketing módot, vagy felvett egy imidzset, amiről azt gondolja, hogy a legjobban szolgálja majd az ismeretségét. Ha megpróbálna egy jó fiú pózban tündökölni, az sem biztos, hogy nagyobb ismeretséget vagy népszerűséget generálna számára, meg talán a személyiségéhez közelebb is áll a "kemény gettonigger" stílus.

» leibigabi   válasz erre
    2019-05-19 17:46:52

@Phenomenal: Ha megnèzed a korai interjúit, ott is normális volt. Szerintem Wilder nem rosszindulatú, hanem egyszerűen ennyire buta, ès azt gondolja, hogy fel kell egy ilyen pózt vennie az ismertsèghez.

» sziporka   válasz erre
    2019-05-19 17:37:30

Megneztem a post fight interview-t. Miert van az hogy ez a kapitalis b@rom is tud normalisan nyilatkozni? Raadasul hitelesebbnek is hat mint ez a mumajerkedes. Amugy meg elfogy a levego korulotte. Ortiz 2 nem hinnem hogy van ertelme. Ha a kubai fel is szivna magat fiatalanb nem lesz, es Wilder mar tudja hogy vigyaznia kell vele. Ha AJ vel meg nem is de Whyte- al kiallhatna. Szamara verheto lenne es felvezethetne a Joshua elleni derbit.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-05-19 17:10:49

@Gaggggggga: Pont annyi mint a Joshua- Ruiz és a Fury - Schwarz párosításnak...
Úgy látom itt Wilder akkor is szar ha elszerencsétlenkedik 12 menetet ill. ha 2 perc alatt végez...

» greenman   válasz erre
    2019-05-19 17:05:44

@Gaggggggga: "Az ilyen meccsekre mi szükség van?"

Hogy etessék a vadállatot :)

» leibigabi   válasz erre
    2019-05-19 14:56:03

Az ilyen meccsekre mi szükség van?

» Gaggggggga   válasz erre
    2019-05-19 14:46:45

Hat ez gyors volt. Breazeale be sem melegedett es ugy szamoltak ki. Wilder egyre tudatosabb, es mintha direkt fel is merte volna a menet elejen hogy nyugodtan elengedheti magat. Breazeale amugy is lassu es fokozatosan melegszik be, ezt egy Wilder ellen nem lehet.
Nagyon kene a Wilder AJ, mert ok nagyjabol egymas ellenpolusai. Fury meg egy kulon kategoriat kepvisel.
Ellenuk nagyjabol az egesz mezony rolo jelenleg, bar ettol meg nem olyan szar a kategoria mert a masodvonal is szepen apritja egymast. Mi mindenkepp jol jartunk az utobbi nehany evben ezzel, es mar csak a 3 nagy korbeverese hianyzik.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-05-19 14:10:11

Édes Istenem! Breazeale mit keres címmecs közelben ezzel a sebességgel??
Ahogy lassított felvételként ki-kitolja a karjait..
Ilyen ellenfél ellen nem lehet felmérni, hogy milyen formában van Wilder, de szépen kihasználta a lehetőséget.

» stmarci   válasz erre
    2019-05-19 12:35:32

Breazeale akart nyomni egy Fury-t, csak túl későn kezdett felkelni, és túl lassan.

» emmendy8   válasz erre
    2019-05-19 12:23:52

Wilder legutobbi nyilatkozata fenyeben,azt kell mondanom felmunkat vegzett.

» VMVKWA   válasz erre
    2019-05-19 12:11:37

@bandi78: igen, 3 bokszomelo nagyon kiemelkedik. Talan itt van vegre ujra egy jo korszak, amihez kellett Wladimir is. Talan a Wladimir-Joshuaval kezdodott, nem is a Wladimir Furyval elotte. Es itt vannak a tronkovetelok, Whyteval az elen, bar nem latom, hogy barki meg tudna szorongatni ezt a harmat. Ugy tudom, Wildernek a keze miatt mar csak 1-2 eve van. Ki lesz vajon a legjobb ?

    2019-05-19 11:39:34

Lehetett számítani arra, hogy ez gyors lesz, az a sebesség, amivel Breazeale rendelkezik az felhívás keringőre Wildernek. Kihagytam a meccset, 3 perc alatt be is pótoltam most reggel.
Wilder, Fury és AJ nagyon kiemelkednek ebből a mezőnyből. Sokat abból nem lehet levonni, hogy Breazeale-től ennyire futotta. Azért az tudható, hogy Wilder bármikor képes az együtéses ko-ra, pláne akkor, ha tálcán kínálják neki.
Fury rettentő keményen edz, ahogy nézem mostanság, Wilder bombaformában van AJ meg szerintem konstans jó formában van. Jó lenne, ha hamar összekerülnének. Ugye, Fury és Wilder már szembenéztek egymással, most AJ-n a sor.
Azért azt az ütést elnézve nem semmi, hogy Fury felkelt belőle. De megtette. És honnan indult, hogy orrba vágta magát anno és úgy nézett ki, mint egy jóllakott napközis.

» bandi78   válasz erre
    2019-05-19 11:10:41
Ugrás az oldal tetejére