×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az első menetben úgy tűnt, kifejezetten rövid mérkőzés kerekedik 2019-04-21 10:49:54 https://www.profiboksz.hu/2019/04/21/crawford-legyozte-khant/

Crawford legyőzte Khant

Az első menetben úgy tűnt, kifejezetten rövid mérkőzés kerekedik a szombaton éjszaka New Yorkban, a híres Madison Square Gardenben megrendezett Terence Crawford vs. Amir Khan WBO váltósúlyú világbajnoki összecsapásból, miután előbbi – címvédő - öklöző már a nyitó menetben padlóra küldte brit kihívóját. A találkozó toronymagas favoritjának számító nebraskai Crawford ekkor még nem tudta rövidre zárni a küzdelmet, és Khan is némileg magára talált, ez azonban kevésnek bizonyult ahhoz, hogy a megnehezítse a P4P, azaz súlycsoportoktól független ranglisták közvetlen élmezőnyébe tartozó amerikai riválisa dolgát.


Az összecsapást uraló, sokkal többet találó Crawford végül furcsa körülmények között húzta be a győzelmi strigulát: a 6. felvonásban egy teljesen egyértelműen mélyre csúszó ütést követően a vezetőbíró megszakította a küzdelmet, és a szabályoknak megfelelően kvázi pihenőt adott Khannak a regenerálódásra, amely alatt viszont edzője tanácsára a boltoni bokszoló feladta a mérkőzést, így Crawford technikai KO sikert aratott.


A győztes Crawford a találkozót követő interjúban jelezte, legközelebb már az IBF világelső Errol Spence Jr-al szeretne összecsapni.

Videó: a mérkőzés teljes felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@northpaw: Oké, ez is legitim megközelítés. (Persze az is az lehetne ha vki azt mondaná hogy Crawford törte derékbe Gamboa karrierjét, amivel mondjuk én speciel persze nem értenék egyet.)
Na de a lényeg: én azt emelném ki a saját részemről Crawfordnál, hogy nagyon tudatosan bokszol és alkalmazkodik az ellenfelekhez meccs közben is. Így tud legyőzni (tudatosan választva az igen tág és magas szintű technikai repertoárjából) nála sokszor jobb fizikai alapképességekkel rendelkező világbajnok öklözőket is. Én ebben a tekintetben hasonlítom talán Mayhez.
(Mondjuk Loma meg passz, ő annyira egyedi, tecnikailag és alapkészségekben is kiemelkedő, de valahogy nem tudom mégsem elképzelni hogy hosszú évekig brillírozzon, annyira feszegeti a fizikai határait.)

» Peacock   válasz erre
    2019-04-24 01:34:30

@Peacock: Jó, akkor közelítsük meg máshogy a kérdést. Gamboa nem ért el könnyűsúlyban semmit, ez nem az ő terepe volt. Nem volt regnáló bajnok amikor Crawforddal bokszolt, interim öve volt. Épp ezért ez a győzelem a kubainál naturálisan két súlycsoporttal nagyobb Crawford számára nem bír különösebb jelentőséggel, neki a legjobb ellenfele továbbra is Postol volt.

» northpaw   válasz erre
    2019-04-23 22:51:47

@northpaw: Oké, de Castellanoshoz képest Crawford Gamboát 3 évvel fiatalabb állapotában, veretlen és regnáló bajnokként verte. (Még 2 év és alighanem sokan verik majd meg Gamboát ha még bokszol akkor, 39 évesen.) Mondjuk nem is ez számít a karrierje csúcsának, inkább annak első kiemelkedő eredménye.
De persze Crawford eredményessége 31 évesen esetleg May 31 éves állapotával lenne összehasonlítható. May összességében többet ért el. Loma pedig kiemelkedőbb alapképességekkel bír nála.
De Crawford ettől még ugyanolyan zseni a maga módján mint az említettek. És már most is kiemelkedő eredményei vannak, kb. most van a csúcson. Hogy meddig ér el, az persze kérdés. Ha Spence-t verné, az azért nagyot szólna és lendítene is a megítélésén. Egyáltalán nem vagyok biztos hogy ő nyerne, de épp az ilyen ki-ki meccsektől lehet vki igazi sztár.

» Peacock   válasz erre
    2019-04-23 22:39:17

@sziporka: Nyilván több lehetőségük volt komoly ellenfelek ellen, és mindet le is gyűrték. Ahogy Crawford is legyűrt eddig mindenkit elég simán. Majd kiderül hová jut, ha kap lehetőséget a váltó legjobbaitól. Van még pár jó éve. Ha kiállnak vele, lesz lehetősége bizonyítani.

May szinte minden szempontból a valaha volt egyik legjobb bunyós. Nem hiszem, hogy hozzá érdemes mérni bárkit is. Õt aligha fogja bárki túlszárnyalni a közeljövőben.

    2019-04-23 22:08:32

@superman: Válogathat? Már ha Haymon odaengedi azokat a bunyósokat...

» sziporka   válasz erre
    2019-04-23 21:27:53

@Peacock: Gamboát könnyűsúlyban Castellanos is verte. Meg Sosa is, csak elcsalták.

» northpaw   válasz erre
    2019-04-23 21:15:46

@sziporka: Azért verte Gamboát is, a könnyűt és a kisváltót is kitakarította (utóbbiban történelet írva lett undisputed), a vàltó pedig szerintem azért elég kemény ma is.
A szupertehetségnek tartott Spence mindenkit ledarált eddig, ott a veretlen Thurman, az idős bokszlegenda Pac, a senki ellen le nem írható duracelkemény Porter, és jól mutatja a mezőny erejét szerintem az is hogy ebben a felhozatalban szinte másodvonalnak számít egy kiemelkedő ring iq-jú Garcia, egy szupergyors Khan, és egy tékozló (4 súlyban bajnoki címig jutó) Broner.

» Peacock   válasz erre
    2019-04-23 21:09:42

Szerintem adjunk még időt Crawford-nak, lehet, hogy még közel egy évtizede lesz befejezni az életművét. Nem valószínű, hogy utoléri Mayweather-t, aki sokkal több nagy skalpot gyűjtött már be ennyi idős korára, de azért várjuk ki a végét. Lomachenko eleve azzal a koncepcióval kezdett a profik közt, hogy rekordidő alatt a csúcsra ér, de a stílusa és a mérete alapján lehet, hogy nem lesz olyan hosszú pályafutása, mint Crawford-nak, arról nem is szólva, hogy Lomachenko körül elfogytak a jó ellenfelek, míg Crawford az egyik legsűrűbb súlycsoportban válogathat számos nagynevű bunyós közt, meglehet, hogy most fog csak a karrierje csúcsára érni.

» superman   válasz erre
    2019-04-23 19:32:22

@BlaZe: Èn mind Lomát, mind Mayt jóval fölè sorolom. Nagyon jó Crawford, de a jelenlegi váltó Spebce-t leszámìtva erős iparosok gyülekezete. Erős mezőny, ès nagy szám, hogy Crawford világklasszisnak számìt benne, de nem korszakos zseni, mint May. Persze csak az èn látásmódom szerint...

» sziporka   válasz erre
    2019-04-23 18:52:11

Mindenki el van ájulva Crawford-tól.Miért nem ütötte ki?Mire várt!Khan-nak volt még egy két menete?!.Vicc.Szándékos volt a mélyütés is!csak'lecsuszott".Hearns,Hagler,Duran,Leonard, ellen mi jó esélye lenne ilyen bokszfelfogással.Vonatkozik mindkettöjükre,no comment......

» barcamarsa   válasz erre
    2019-04-23 18:44:24

@sziporka: Szerintem Khan nagyon sokat kapott testen, illetve azért az ábrázata a meccs után is azt sugallta, hogy kapott rendesen. Meg hát a fedezékről lecsúszó ütések is rombolnak. Khan egyértelműen kénytelen volt kettős fedezék mögé bújni, az indított ütéseinek a száma emiatt csökkent, és a találati százaléka is. Crawford emellett adta el a powerjeinek a nagy részét az utolsó két menetben. Hogy képes volt őt megütni Khan, az egy másik dolog. Khan azért nem egy boxanalfabéta :) De hatása nem sok volt az ütéseinek, pláne ilyen mennyiségben.

Nettó hülyeség amit Khan mond, hogy feljövőben volt. A meccsben se volt már benne lassan. Hogy fájt neki a mélyütés, azt nem kétlem. De egyrészt ütés közben ő támaszkodott Crawfordot, másrészt volt 5 perce regenerálódik, amivel nem élt, hanem azonnal kivette magát a meccsből. Ha nyerőben érzem magam, legalább kivárom az 5 percet, hátha képes vagyok folytatni. De nem rázom a fejem már az 5 perc elején, hogy ez nem megy. Nekem ez az igazi bajom Khannal. Technikailag olyan amilyen, de torz énképe van, és képtelen szembenézni a hibáival, ezért esélye se volt befutni azt a karriert, amit álmodott magának, és eljutni arra a szintre, ahová taksálja magát.

Hogy mi lesz Crawfordból, azt majd meglátjuk. Szerintem Loma mellett a másik zseni. Az alkalmazkodó képessége, technikai színvonala, higgadtsága mindenképpen May szint. A stílusa viszont teljesen más.

    2019-04-23 12:30:44

@Slajos: Ebben teljesen igazad van, Crawford fölény volt, néhány egész jó találat Khantól minden menetben, de az kevés volt. Viszont szerintem a compbuboxba Crawfordnál elég sok "maszatolós", félig fedezett találatot is beírtak. Ettől még én speciel nem tudtam menetet adni Khannak. Ez az egész csak duma, hogy megtartsa a már így is csorba reputációját, gondolom még reménykedik egy Brook meccsben. Szerintem ott is kikapna. Aztán meg ott van, hogy Crawford körül most elfogyott a levegő, már nincs sok Top rankes vagy "független" bunyós váltóban, akivel értelme lenne kiállnia, a bajnokok, és a nagy nevek mind Haymonnál vannak, könnyen lehet, hogy a mélyütéses zárás miatt jön egy visszavágó (szerintem teljesen értelmetlen volna).

» sziporka   válasz erre
    2019-04-23 11:07:33

@BlaZe: Jó, azt elismerem, hogy a "szorossá tette" kifejezés kissé túlzó volt tőlem, annyi, hogy a már kvázi kiégett Khan, azért el-el találgatta, az meg lehet, hogy sok ütése volt Crawfordnak, de azért nagy része fedezéken csúszott át, nem igazán voltak tiszták. Ettől még én is úgy gondolom,ahogy írtam is, Khan néhány meneten belül ki lett volna ütve. Ez így számára jó kibúvó volt, de én nem kétlem, hogy fájt neki, azt is elhiszem neki, hogy értelmetlen volt így folytatnia.

Ettől még úgy gondolom, hogy Crawfordból nem lesz olyan korszakos zseni, mint Mayből, aki boksztörténelmet fog írni.

» sziporka   válasz erre
    2019-04-23 11:02:09

@Untouchable: "..De Crawford ellen a harcérték kisebb csökkenése sem lehetett túl reményteljes.."

Ezzel egyetertek, csak igy kivulrol kisse alibi szintunek latszott Khan viselkedese es nem csak nekem.
Persze az nyilvanvalo, hogy csak o tudhatja, hogy mit erzett az utes utan, tudta-e folytatni vagy nem, ezt nem lehet latszat alapjan megitelni egy kivulallonak. Viszont a nezok egy jo reszeben akkor is benne marad egy olyan erzes, hogy Khan esetleg rajatszott a dologra es a fajdalom megsem volt olyan nagy. Hogy igy-e volt azt biztosra nem fogjuk megtudni es a jovoben pro es kontra velemenyek lesznek ezzel kapcsolatban.

Viszont Khan es az edzoje Hunter mondott dolgokat amivel nem igazan lehet egyeterteni ha valaki figyelmesen ujranezi a merkozest.

Khan allitasa, hogy Amir jott fol a meccsben es ezert verte ot "tokon" Crawford egyszeruen nem igaz. Khan nagy hatranyban volt es egyre csokkentek az eselyei. Azt mondta Virgil Hunter a meccs utan hogy Khan az utolso menetekben mar felvette a ritmust es jott fel. Mirol beszel ez? Az otodik menetben olyan 23:8 volt a talalati arany Crawford javara a legtobb az osszes menet kozul.
A 6. menetbol meg eltelt olyan cca 30-40 mp amikor tortent a melyutes, 1-2 talalattal mindket oldalon. Mire kezdett volna beindulni a menet le lett allitva.
Szoval, ha neki ez jelenti azt, hogy Khan "felvette a ritmust" akkor a csavo be volt szivva de rendesen.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-23 10:42:36

@Slajos: Én úgy láttam, hogy az alhas jobb oldalára érkezett a találat, közel az appendix vermicularis-hoz. Nem tudom, mennyire fáj, önkísérlethez nincs kedvem. De Crawford ellen a harcérték kisebb csökkenése sem lehetett túl reményteljes.

» Untouchable   válasz erre
    2019-04-23 09:39:45

@sziporka: Khan az ötödik menetben már elég közel került egy egyenes kiütéses vereséghez. Szinte végig hátramenetben, fedezék mögött kapott módszeres verést. Crawford hatékonysága és tempója nőtt, Khané csökkent. Crawford powerjei 50%-ban találtak, ez nagyon magas ezen a szinteb. Ez a meccs 1-2 meneten belül véget ért volna mélyütés nélkül is. A szoros menetek közelében sem jártak, vastagon vitte Crawford az utolsó meneteket.

    2019-04-22 18:45:50

@Slajos: Ez persze nem jelenti azt, hogy az utes nem ment melyre vagy nem fajhatott Khannak. De konkretan az amit az edzoje mondott, hogy tokon lett verve az nem igaz.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-22 17:50:03

@northpaw: Pontosan. Hacsak nem nott egy harmadik toke a jobb combja felett.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-22 17:38:03

@sziporka: "..az összes menetet szorossá tette a világ egyik legjobbja ellen. Szerintem tőle ez is bőven sok volt.."

Szorossa tette a meneteket? Crawford minimum 2x annyit talalt a meccsen mint Khan, hogy lehetett volna ez szoros?
Talalati arany szempontjabol az elso menet volt a legszorosabb, ott Terence csak cca 2 utessel talalt tobbet, node attol Khan le is fekudt. A masik menetben mar valamivel nagyobb lett az elonye, a 3.-tol kezdve meg az osszesben legalabb 2x annyit talalt mint Amir.

"..Még az ötödikben is olyan találatai voltak, amire a közönség is felhördült.."

Szinte mindegyik menetben volt par szep talalata ez igaz, de 2x annyit kapott vissza. Sot az altalad emlitett 5. menetben kb. 3x annyit talalt Crawford mint Khan. Ez mar nagyon nagy elonynek szamit, klasszis kulonbseg! Raadasul nagyon kemenyeket beszedett testre is Amir es fogalma sem volt hogy mihez kezdjen. Kb. 2 menet lett volna meg es lefekszik a gyerek.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-22 17:37:09

@sziporka: "akit vertek már lágyékon, van úgy, hogy órákig nem jön helyre"

Nekem inkább úgy tűnt, hogy Khan a combjának felső részére kapta az ütést.

» northpaw   válasz erre
    2019-04-22 17:21:45

Én nem értek egyet a többséggel. Khan nem küzdött rosszul a végéig. Egy kontrából le lett csapva, de ettől függetlenül az összes menetet szorossá tette a világ egyik legjobbja ellen. Szerintem tőle ez is bőven sok volt. Még az ötödikben is olyan találatai voltak, amire a közönség is felhördült.

Mindezzel együtt kétség sem fér hozzá, hogy ahogy teltek volna a menetek Crawford kifilézte volna. Látszott, hogy masszívabb, erősebb, higgadtabb az angolnál, ez már beérni is látszott. Akárhogy is találgatott sokszor Khan szépen, látszott, hogy Crawford fel sem veszi. De ez nem változtat azon a tényen, hogy azért ő sem találta el olyan sokszor tisztán Khant, hogy egyértelmű nagy fölényt alakítson ki, de neki ilyen a stílusa, mindig felméri az ellenfelét. Ahogy a ringben kinézett én már Spence-en kívűl egy váltósúlyútól sem féltem. Belehízott, beleerősödött ebbe a súlycsoportba is. Thurmannél és Garciánál egyértelműen jobbnak látom, technikailag Porter meg sem közelíti, de ő esetleg még túldolgozhatná, de én erre is kevés esélyt látok.

Spence-hez szerintem ez még mindig kevés. Túl nagy és túl erős hozzá Errol, sőt, túl komplex bunyós ahhoz, hogy Crawford kihasználja a dörzsöltségét, én most Khan ellen sem láttam annyira elsöprőnek.

A vége pedig nem volt túl méltó. Valóban mélyütés volt. Nem tudjhatjuk, hogy képes lett volna-e Khan folytatni. Azért ne legyünk szemforgatóak, akit vertek már lágyékon, van úgy, hogy órákig nem jön helyre, nemhogy tétmeccset vívjon. Ettől még nekem az a sejtésem, hogy Khan nem gyávaságból adta fel, vagy azért mert elég volt (nem kapott ugyanis akkora verést, támadott vissza is), hanem inkább épp azért, mert nem állt annyira csehül. Azt valószínűleg érezte, hogy itt nyerni nem fog, de akár egy visszavágóban is reménykedhetne így... Azért ha megnézzük Garcia ellen minden leütés után felállt, állva lett leléptetve, nem jellemző rá, hogy csak úgy feladja.

Mindezzel együtt a Khan sztori végére szerintem pont került. Én nem látom nagyon értelmét, hogy tovább bunyózzon. Nincs benne már tűz, sem akarat. Elég sok pénzt kiszedett az ökölvívásból, sőt azt mondom, hogy a pénzügyi részét sokkal ügyesebben csinálta, mint a többség (a Canelo meccsért a tévés bevételekkel együtt 13 milliót szedett be). Már nem is volt túl szórakoztató a bunyója.

Crawford Mayweatherrel való összevetésének viszont nem látom sok értelmét. Egyértelműen May. Nincs vita. Ha megnézzük, hogy bunyózott a karrierje ezen szakaszában Pretty Boy, Crawford sehol nincs. Most P4P, és annak is előkelő helyén van. Higgadt, okos, türelmes, technikás, ravasz, de nincs meg benne az a zsenialitás, ami Mayweatherben megvolt. Mindenben elképesztő Crawford, de az igazi zsenialitás hiányzik belőle, May fölötte állt.

» sziporka   válasz erre
    2019-04-22 17:09:27

@PeteTheGreek: Szerintem Brook se az a szint, aki ellen kiderülne, hogy megkopott-e :)

Thurman ellen pl szerintem érdekesebb meccset tudna csinálni, mert ott több esélye lenne kibontakozni.

    2019-04-22 10:41:48

Lehet hogy azt mondta de a pénz beszél, Khan 6 misit kapott Canelo ellen most 5 milliót és állítólag Brook ellen ennél is többet fog kapni, nem tudom melyik bunyós kapott ilyen sokat folyamatos vereségekkel.. Khan nem akar még visszavonulni érthető is, ha bejelentkezne Spencenél tuti egyből összehoznák azt is...

» gigaboly   válasz erre
    2019-04-22 04:55:35

@PeteTheGreek: Brook azt mondta Crawforddal akar bunyozni, Khan mar nem erdekli.

» fixpont   válasz erre
    2019-04-22 00:36:06

@BlaZe: "Szerintem azt lehetett látni, hogy Khan egy önmagánál sokkal jobb bunyós mellett volt a ringben. "

Illetve ami fontos, hogy ütőtáv-hátrányban volt. Ami engem nagyon meglepett, valahogy nem tudtam, hogy Crawford ütőtávja 188 cm. Spencé 183...Canelonak 179, és ellene ütőtáv-előnyben volt Khan (180)

Érdekes lesz az a Khan-Brook remélhetőleg - ott majd kiderül, hogy tényleg megkopott-e Amir (mondjuk a végeredményt megtippelni nem túl nehéz:D)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-04-22 00:34:36

@robhalford: ez a bunyo 2018-ban, szerintem is az egesz cirkusz sokat vesztett a fenyebol, de lehet ez csak hamis nosztalgia, azok vannak ma a p4p top10 listan akinel nem tudsz jobb bunyosokat a maiak kozul, hogy a regi p4p listakkal szembeallitva kicsit vekonyabb az egesz, azzal en egyetertek, de azt nem lehet allitani, hogy barki tudna mondani 10 jobb bunyost ma mint Crawford igy ne lenne helye a listan, szinte az osszes p4p top10esnek vekony a merlege, ettol meg akik rajta vannak joggal vannak rajta

» fixpont   válasz erre
    2019-04-21 23:40:18

@fixpont: Spence is egy vilagklasszis abszolut p4p top10es bunyos

Ilyesmiről beszéltem,ma már nem kell nevesebb ellenfeleket legyőzni hogy ilyet állíthassunk egy bunyósról.

» robhalford   válasz erre
    2019-04-21 23:31:12

@Moorer: en viszont sosem, en tokeletesen objektiven minden erzelemtol mentesen, logikusan ervekkel alatamasztva irom amit irok

» fixpont   válasz erre
    2019-04-21 22:42:50

@fixpont: Én is voltam rajongó :)

» Moorer   válasz erre
    2019-04-21 22:40:20

@Moorer: nem, te az ellenkezojet mondod :D Spence az elso komoly bajnok valtoban Trinidad ota, aki naturalis bivalyeros valtosulyu es ez sokat szamit, az elmult ~15 evben a valto tele volt komoly bunyosokkal, de mind lentrol jott, May, Oszi, Judah, Marquez, Cotto, Pac, Mosley, stb stb, mind lentrol jott ahogy most Crawford is

Mosley adott egy interjut nemreg, hogy mennyire nem szamit a sulycsoport ha te is lentrol jottel, meg az ellenfeled is, es mennyire szamit, amikor szembekerulsz valakivel aki naturalis, Crawford csak pontozassal nyerhet, mert Spence is egy vilagklasszis abszolut p4p top10es bunyos, eleg csak nezni a meccseit, a mozgasat az uteseit, es azert Crawfordnak nem lesz konnyu elkerulni ot 12 meneten at, mindketten a legjobb korban vannak Spence 29, Crawford 31, teljes onbizom es magabizotssag mindketto legyozhetetlennek hiszi magat, az egyik kicsit jobb bunyos talan de a masik meg 1 szammal nagyobb, nem tudok jobb parositast a mai boxban, amikor ennyire minden egybevag

55%-45% Spence nalam

» fixpont   válasz erre
    2019-04-21 22:35:38

@fixpont: Na ez az amit mondok. Crawford vagy simán kipontozza vagy kiüti.

» Moorer   válasz erre
    2019-04-21 22:27:16

@Moorer: erdekes en halvanyan meg mindig Spencet latom eselyesebbnek, de abszolut ki-ki meccs

» fixpont   válasz erre
    2019-04-21 21:58:46

@Slajos: Khan fejben adta fel a meccset, nyilván az első menetes leütés már megtépázta az önbizalmát. Tényleg aktívabb volt a vége felé de szerintem ez már csak kb az utolsó elkeseredett rohama volt ami nem jött be.

» Moorer   válasz erre
    2019-04-21 21:16:02

@gigaboly: "..nyilatkozott egy olyat hogy szerinte Crawford azért ütötte mélyen mert ő kezdett belejönni a meccsbe és egyre többet talált.."

Nanneee!!! Orulhet hogy egyaltalan cimmeccshez es jo lovehoz jutott, erre meg azt sem kepes elismerni, hogy az ellenfele mindenben felulmulta. Szerencseje volt hogy az az utes lejjebb ment a kelletenel es igy eljatszhatta a hattyu halalat mert ha tovabb megy csunyan be lett volna daralva.

Meg a favagonak mondott Horn is joval tobbet mutatott Crawford ellen mint Amirka. Khannak mara az egyetlen komolyan veheto kepessege az az, hogy nagyon jol el tudja adni magat, sokkal nagyobb penzert mint amennyit er.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-21 21:07:54

@fixpont: Én is jó párosításnak tartom de az "abszolút # 1 várt meccs " erős túlzás, mert szerintem Spence is simán ki fog kapni tőle.

» Moorer   válasz erre
    2019-04-21 21:03:20

Crawford talán 10-15éve szupersztár lehetett volna,szerintem már nem lesz az,a mai bunyó más már,egy számmal kissebb Gamboa és egy már levitézlett Khannal a tarsolyban mint legjobb nevek,ennyi ma elég p4p ökölvívónak lenni.

» robhalford   válasz erre
    2019-04-21 20:59:57

@fixpont: "Haymonon mulik."

Meg Arum.

Tudom ironia volt, kb. nulla eselye van nincs benne eleg penz.

» Bruneor   válasz erre
    2019-04-21 20:58:37

edzője kérhette volna az 5 percet is, az eredmény hírdetésnél már nem volt semmilyen fájdalma ez kb 5 perc volt... gyanús hogy esetleg arra játszottak hátha DQ lesz valahogy, Khan nagy csalódás volt, aztán nyilatkozott egy olyat hogy szerinte Crawford azért ütötte mélyen mert ő kezdett belejönni a meccsbe és egyre többet talált...

» gigaboly   válasz erre
    2019-04-21 20:53:06

@Bruneor: Haymonon mulik. Viszont Spencenek rengeteg opcioja van, Crawfordnak meg nincs, szoval Haymon el tudja ezt huzni ameddig csak akarja, Arum nincs jo helyzetben. Talan a kozvelemeny nyomasa segithet.

» fixpont   válasz erre
    2019-04-21 20:39:25

@fixpont: Varos.

Lesz ilyen 2025 elott?:D

» Bruneor   válasz erre
    2019-04-21 20:27:26

Spence - Crawford egyertelmuen a legjobb parositas a mai boxban. Nalam abaszolut az #1 vart meccs.

» fixpont   válasz erre
    2019-04-21 20:23:20

En meg tegnap dicsertem h gyozni megy.:)

Maidana ellen anno a biro is szepen kisegitette, de ott talan meg volt szive...vagy mas is.:)

» Bruneor   válasz erre
    2019-04-21 19:30:40

@antonio: Szerintem azt lehetett látni, hogy Khan egy önmagánál sokkal jobb bunyós mellett volt a ringben. Ez ugyanaz a Khan volt, akitől Greco ellen mindenki el volt ájulva. És ha lesz következő (felhozó) ellenfele, ott is villogni fog. A legjobb Khant is Crawfordtól sokkal gyengébb bunyósok is hintába tették. A két srác között minimum egy szint különbség van, és ez Khan bármilyen korszakában is így lett volna.

Jöhet a Brook meccs, sok jót ott se jósolok neki. Pedig Brook már szerintem nincs a topon.

    2019-04-21 19:24:42

@Slajos: Én előzetesen se számítottam sok jóra tőle. Khan sosem volt Crawford szintje, most meg pláne nem az.

    2019-04-21 17:49:37

En nem csalodtam. Khan evek ota teljesen ki van oregedve az elvonalbol. Csak a penzt jott felvenni. Nem azert hivtak ide,mert fel tudja adni a lecket Crawfordnak,hanem hogy nezoket hozzon.
Amit talan a PPV szamok igazoli is fognak,ha mar a jegyeladasok nem sikerultek annyira.

» miskacarus   válasz erre
    2019-04-21 15:23:29

Khan azért eléggé megkopott a korábbi éveihez képest ezt egyértelműen lehetett látni legjobb ha visszavonul !

» antonio   válasz erre
    2019-04-21 13:45:19

@Totti: Na azt en is megneztem volna, ugyanugy mint mondjuk a May vs Spencet.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-21 12:33:38

@BlaZe: "..Pontozással se állt jól, és nem neki álltak a következő menetek sem.."

Bezony. En tobbre szamitottam tole. Peldaul, hogy elviszi az elso 3 menetet vagy akar meg kisse bajba is hozza Budot es csak utana fog lebontodni, szetzilalodni fejben vagy valami ilyesmi. Nem erdemelte ki a kihivoi poziciot ezt utolag is bebizonyitotta. Budnak most van egy jo nev a rekordjaban aki meg a lehetoseget sem adta meg neki, hogy rendesen kibokszolja magat, mert feladtak a merkozest.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-21 12:27:47

Crawfordot én igazából nem is Spence ellen nézném meg elsősorban (csak másodban), hanem a top Mayweather ellen. Nagyon kíváncsi lennék, hogy abból mi sülne ki.

    2019-04-21 12:27:30

Khan mindig képes valamivel szórakoztatni az embert, ezt meg kell hagyni.

» northpaw   válasz erre
    2019-04-21 12:27:22

A valóság beköszönt kicsit Khannak. Végre megkapta a saját súlycsoportjából az élvonalbeli ellenfelet, amit mindig is szeretett volna, és kb tehetetlen volt ellene. Hiába gyors, ez egy másik szint. És most már az állára se lehet fogni. Pontozással se állt jól, és nem neki álltak a következő menetek sem.

    2019-04-21 11:57:30

Crawford hozta amit vartam tole, nagyon szep volt az a leutes az elso menetben...bumm mint egy mesterlovesz.

Khan-nak volt par szep talalata a gyors kezei miatt de osszessegeben semmi olyat nem mutatott amivel komoly zavarba hozta volna Budot vagy amivel eselye lett volna megnyerni ezt a meccset.
Crawford, az alapallasat szokas szerint valtogatva, szepen hozta a meneteket es bontotta le Amir vedelmet es harci kedvet-onbizalmat egy azon idoben.
Egyertelmuen melyutes volt az a 6.-ban de nem szandekos es nem is a mogyorokat talalta el, hanem mellette az alhasi reszt. Biztos hogy nem volt kellemes Amir szamara de szerintem semmi olyan amitol ne lehetett volna regeneralodni 5 perc alatt. Ha kiheverhetetlen lett volna akkor a foldon fetreng tole a talalat utan.

Valoszinuleg Amirek belattak, hogy itt ma neki nem osztottak lapot es inkabb feleadta a merkozest, mert nagy valoszinuseggel 1-2 meneten belul csunya vege lehetett volna es o nem akarta igy vegezni.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-21 11:52:05
Ugrás az oldal tetejére