×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBA egyik játékövének és a nehézsúlyú 2019-04-09 08:32:22 https://www.profiboksz.hu/2019/04/09/manuel-charr-nagyot-ment-dillian-whyte-tal-kapcsolatban/

Manuel Charr nagyot ment Dillian Whyte-tal kapcsolatban

A WBA egyik játékövének és a nehézsúlyú mezőny legcsúnyább nézésének tulajdonosát, Manuel Charrt nem igazán érdekli egy Dillian Whyte elleni összecsapás. Hogy miért? Mert szerinte a brit bunyós nem áll készen ellene bokszolni és ha valaki rátekint kettejük ellenféllistájára, az gyorsan rájön, hogy Charrnak minimum komoly önértékelési problémái vannak. „Nem akarok Dillian Whyte ellen bokszolni, semmi szükségem rá, ez nem egy sportember, nem is üti meg a kihívói szintet, teljesen lényegtelen figura. Jó meccsei voltak, és akad néhány szép győzelme, de nem áll készen ellenem. Nem kellene neki lehetőséget adni világbajnoki címmérkőzésre.” – nyilatkozta a WBA bajnoka, aki utoljára 1,5 éve, Alexander Ustinov ellen bokszolt és nyert egy harmatgyenge meccsen, valószínűleg ebből jön az önbizalma, illetőleg a cirkálósúlyú Mairis Briedis elleni összecsapásából, amikor is úgy süllyedt bele a ring padlójába, mint a Titanic az Atlanti-óceánba.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Off

Chisora: Uszik rémálom lesz mindegyik nehézsúlyúnak. Van ütőerő, gyors, technikailag mindenki felett áll, lábmunkával, munkatempóval megöl bárkit. Szerintem csak mocskos boksszal lehet megverni. Néhány öv alatti ütéssel ki kell fárasztani.

On

    2019-04-11 06:29:49

@horvath gergo: Povetkin:)

Ha WBC kötelező kihívó lesz, akkor el is lehet felejteni, hogy kemény ellenfelet választ - mert teljesen felesleges az ő szempontjából

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-04-11 01:07:22

tényleg Whyte-nak is kéne már valami jó kis ellenfél, de most mondjuk eléggé le vannak kötve a meccsek. AJ-Miller, Wilder-Breazeale, Fury-nak is lesz meccse, meg lehet, hogy összejön a Chisora-Parker is. Ki van még lássuk, talán Ortiz esetleg ?

» horvath gergo   válasz erre
    2019-04-10 20:58:02

@sziporka: A Parker elleni meccséhez annyit, hogy ott Parker volt az, aki nem tett meg mindent a győzelemért. A 3 perces menetek alatt kb. fél perceket boxolt (akkor felül is múlta Whyte-ot), a maradék 2 és fél percekben meg alibizett. Egyszerűen nem érdemelt győzelmet, pedig biztos vagyok benne, hogy jobb bunyós, mint Whyte, és jómagam amúgy is neki szurkoltam.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-04-10 19:34:02

@sziporka: +1

    2019-04-10 18:21:08

@sziporka: "Azzal egyetértek, hogy Whyte ma egy hiteles kihívó, de inkább csak jobb híján."

Ebben minden lényeges benne van,nincs miről beszélni.

» robhalford   válasz erre
    2019-04-10 14:10:32

@deontay: "Whyte abból él, hogy az elmúlt időben sorra verte meg a jó bunyósokat ( Helenius, Browne, Chisora és Parker )." Na ne már! Azzal egyetértek, hogy Whyte ma egy hiteles kihívó, de inkább csak jobb híján.

Helenius mikor volt utoljára tényező? Browne meg sohasem volt az, csak egy látványos lufi volt mindig is. Chisora elleni első meccsét inkább elcsalták mint nem, a másodikon valóban szépen kicsapta, de azért szenvedett vele rendesen, pedig Del Boy nem mai gyerek. Parker ellen meg a bíró rendesen segített neki, engedte a fogást, tehénkedést... az utolsó menetben me mi is volt? Megjárta a padlót, ami után a Szentlélek meg az ellenfél lefogása tartotta csak a lábán. Az első leütés meg fejelés volt.

Ettől még valamit fejlődött Whyte, és valóban a jelenlegi mezőnyben egy erős kihívónak számít, Charr meg egy vicc, na de azért nehogy már ódákat kelljen zengeni a jó öreg Dilianről... egy lomja, jó ütőerejű, néhol taktikus bunyót is felmutatni tudó bunyós, akit szeretnek a bírók. A két évvel ezelőtti Ortiz vagy Povetkin simán elintézné szerintem, és egy nem angol-földön lévő visszavágón Parkernek is lenne keresnivalója.

» sziporka   válasz erre
    2019-04-10 11:30:30

Ortiz igazi kihívás mindenkinek, de nem hiszem hogy Pulev nagyobb akadály lenne Whytenak mint Parker vagy a legutóbbi meccsen Chisora. Manuel Charrt meg bekellen dobni valami top5ös bunyós ellen, had verjék ki belőle a szuszt 1perc alatt aztán talán megtalálja végre a helyét.

» RickC137   válasz erre
    2019-04-09 19:46:29

@Ultrasberry1990: Nekem semmi bajom vele, de azért mondott ő már le Ortizt (a győztes pedig Wilder kötelező kihívója lett volna), mondott le Pulevet az IBF kötelező kihívóért (helyette PPV-n boxolt Parkerrel) és lemondta Joshuát is az 5 misi ellenére, mert nem volt elégedett a leehtséges visszavágó feltételeivel.

Most pedig ott tartunk, hogy arról beszél: a legnagyobb cél kötelező kihívóvá válni valamelyikük ellen (és ugye a WBC vonalat akarják, hogy ott kötelező kihívó legyen, mivel a kötelező kihívó Breazeale boxol legközelebb Wilderrel)

Ami azért szomorú, hisz ezt már korábban letudhatta volna, ha bevállalja Ortizt (vagy lecsavarja Pulevet)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-04-09 19:22:27

Először én is azt hittem , hogy egy későn kikerülő április 1-es cikk , aztán azt hogy Charr egy jó troll , de szerintem a baj hogy komolyan is gondolja .
Ha a box világában mindenki ilyen "ellenfélkerülő" lenne mint Whyte akkor egy tucat olyan párosítással lennénk gazdagabbak amikre évek múltán is jó eséllyel emlékeznénk . Az meg a másik , hogy Dillian nem egy virtuóz , de hogy Charrt lebombázná az szinte biztos . Kissé ciki ilyet nyilatkozni egy olyan emberről akinek 30 éves korára ( ami nehézsúlyban még fiatal ) egy Joshua , 2X Chisora , Helenius , Browne és Parker is a listájában van .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2019-04-09 19:07:13

Whyte teljesítménye jobb lett, de én nem látom azt a marha nagy fejlődést.
A védekezése továbbra is szellős, üthető és így AJ újra szétverné még fedezéken keresztül is.
A lábmunkája mint olyan továbbra sincs.
A mérkőzések végére továbbra is rendszeresen elfárad, pedig a múltban ezért már került bajba.
Továbbra is rendkívül egysíkú, egyetlen fegyvere van, a balhorog, az óriási fegyver, szűken gyorsan és erősen üti, de ennyi, semmi más nincs a tarsolyában.
A baloson kívül nem lett gyorsabb semmiben sem.
Egyszóval okosabb és taktikusabb lett, de én nem látom azt a nagy fejlődést amiről itt mindenki beszél.

    2019-04-09 13:39:52

Egy pillanatra azt hittem ez a cikk meg Aprilis 1-rol maradt. 😂

» Toth Lajos   válasz erre
    2019-04-09 12:54:11

Charrnak uj szert irhatott fel a gyogyszeresze miutan bukott az elozovel. Ennek lehet a mellekhatasa a torzult valosagerzekeles :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-04-09 12:42:44

@gigaboly: Senki ellen nem lenne lefutott meccs ma Whyte. AJ ellen lenne a legkevesebb esélye, de ott is lenne legalább egy lucks punch esélye, de szerintem több is. Fizikailag erős, technikailag, taktikailag is fejlődött az utóbbi meccsein, és komoly ütőereje van, Chisora és Browne is egy uteses KO vereséget szenvedett ellene, plusz a gránit állúnak titulált Parkert is egy ütéssel küldte le. Fury ha véletlenül túl lazázná a meccset, amire hajlamos, simán elkaphatja, Wilder ellen meg merem kockáztatni, szerintem majd hogy nem ki-ki meccs lenne, nem véletlenül kerülik.

» rumble   válasz erre
    2019-04-09 10:48:54

Mánuel Cár atyuska biztos azért nem akar megküzdeni Whyte-tal, mert nem szereti a "fehér"-eket. Ahonnan származik, ott még a libát is elutasítják a fehérsége miatt. Ezt az ország nevében is deklarálták: Liba non.

    2019-04-09 10:46:00

@gigaboly: "..ha White tökös lenne akkor nem Charr hanem Povetkin vagy Ortiz ellen menne.."

Ebben van igazsag, masfelol viszont az eredmenyei alapjan mar reg megerdemelt volna egy vb cimmeccset. Az hogy nem ment Wilder ellen meg nem rajta mult.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-09 09:46:41

@gigaboly: Nem, Whyte abból él, hogy az elmúlt időben sorra verte meg a jó bunyósokat ( Helenius, Browne, Chisora és Parker ). Jelenleg ő a leghitelesebb kihívó nehézben, mert Ortiz és Povetkin nemrég már kaptak esélyt, Breazeale pedig most fog, szóval Whyte érdemli meg legjobban a címmeccset legközelebb!

» deontay   válasz erre
    2019-04-09 09:45:24

White abból él hogy volt 1 ütése AJ ellen amit nem tudott kamatoztatni mert vagy 2-3 szintkülönbség volt közöttük, jelenleg a 3 top ellen teljesen esélytelen lenne, Chisora ellen 2x élet halál harcot vívott, akit Fury simán megoldott, ha White tökös lenne akkor nem Charr hanem Povetkin vagy Ortiz ellen menne...

» gigaboly   válasz erre
    2019-04-09 09:36:55

Charr.:DDD

» Bruneor   válasz erre
    2019-04-09 09:18:31

.....nem igazan talalok szavakat.

» Slajos   válasz erre
    2019-04-09 08:47:43
Ugrás az oldal tetejére