×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy arról lapunk is beszámolt, Deontay Wilder és csapata kapott az elmúlt 2019-03-21 08:28:07 https://www.profiboksz.hu/2019/03/21/wilderek-azt-nem-tudjuk-joshua-mennyi-penzt-kapna/

Wilderék: azt nem tudjuk, Joshua mennyi pénzt kapna

Ahogy arról lapunk is beszámolt, Deontay Wilder és csapata kapott az elmúlt hetekben egy ajánlatot a DAZN hálózattól, ami a kötelező címvédésére, illetve utána kapásból két címegyesítő mérkőzésre szólt volna Anthony Joshuával. Az ajánlat összértéke nem kevesebb, mint 100 millió dollár volt, Wilderék azonban nem mentek bele az ügyletbe és a Dominic Breazeale elleni meccse az eddigi hagyományokat folytatva a Showtime képernyőjén kerül bemutatásra. Shelly Finkel, Wilder menedzserének véleménye alapján a DAZN ajánlat természetesen jól hangzott, de nem tudják, mennyire volt arányos Joshua pénzéhez képest: „Többször is rákérdeztünk, hogy ugyan AJ mennyit kap, de erre nem kaptunk normális választ. Persze, szép összeggel kecsegtettek bennünket, de lehet, hogy a másik fél dupla, vagy tripla pénzdíjának ismeretében ez már nem hangzana annyira jól. Mikor hónapokkal ezelőtt bedobták a 15 milliójukat, akkor azt mondták: ’Fogadjátok el, mert nincs más lehetőségetek.’ Hát volt, itt volt nekünk Tyson Fury. Deontay reputációja pedig csak nőtt azóta, ez látszik, hiszen ugyanezek az emberek, akik akkor 15 millióval kecsegtettek, most már a többszörösét kínálgatják. Akkor mi lesz fél év múlva?”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@horvath gergo: (Sajnos) úgy vannak vele, hogy többet ki lehet hozni, mint 40 milla a Fury PPV meccsből. És ahogy Arum utalt rá, valszeg két Fury-Wilder lesz még...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-03-23 17:36:40

kit érdekel, hogy mennyit kap AJ, kaptak egy jó ajánlatot, most akkor mit kukacoskodnak megint. Wilder azt nyilatkozta, hogy kiállna sazívesen AJ-vel, meg ki is hívta többször is, ha nem lesz meccs az nem AJ miatt lesz.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-03-23 16:08:53

@Izomtibi: reméljük, én már a 3 milliós fizetést is túlzónak tartom meccsenként, de úgy tűnik a szélmalom nem akar gazdag lenni, még a végén méltó ellenfelekkel kellene kiállnia és az utolsó meccsén láttuk az mire megy ki.

    2019-03-22 21:16:48

Egy 330 milliós országban, 300 ezren fizettek elő Wilder meccsére, ilyen ajánlatot még egyszer nem fog kapni

» Izomtibi   válasz erre
    2019-03-22 09:14:08

Wilderék 50 millát javasoltak Joshuáéknak.
Ezek szerint Joshuáék részéről adekvát kifogás lett volna ha azt mondják: na jó, de mennyit adtok a saját bunyósotoknak?
100 millát ugyanúgy el lehetne fogadni ezért a 3 meccsért, mint ahogy Joshuának is el lehetett volna az 50 millás ajánlatot.

» Peacock   válasz erre
    2019-03-22 08:58:20

Nyílván az lenne korrekt ha Hearn közölné AJ pénzét. De a 100 milla 3 meccsre az szinte megegyezik a Canelo 365 millájával 11 meccsre, tehát Wilder úgy kapna Alvarezéhez hasonló pénzt, hogy a kettőjük PPV nézettsége ég és föld! Nem gondolom, hogy AJ ettől számottevően többet kapna.

» kovban   válasz erre
    2019-03-22 08:27:40

@gigaboly: szerintem azert emeltek duplajara a havidijat, hogy mindenki az evest vegye, ami csak $99 egy evre

» fixpont   válasz erre
    2019-03-22 07:12:31

Hearn at mondta AJ nincs szerződésben a dazn al pontosabban nem hosszútávra hanem csak meccsről meccsre így akár a showtime on is boxolhatna ha akarna, érdekesség hogy a dazn duplájára emelte a havi előfizetési díját 19.99 lett, majd kiderül idővel meddig tart ez a pénzszórás addig is Wilder nem normális hogy kimarad a buliból de még 5 évig biztos lesz költekezés.

» gigaboly   válasz erre
    2019-03-22 06:59:53

@northpaw: Abban azért igazuk van, hogy a téteket majd mindenki a következő kör után tegye meg...

.. Joshua ha legyőzi Millert Amerikában, emelkedik az értéke, ezzel már automatikusan emelkedik a Joshua vs Wilder is. És akkor még Wilder értéke is emelkedhet valamennyire Breazele legyőzésével..

Ettől függetlenül én ki vagyok akadva a menedzserek játékai miatt, de most már azért hátha összejön év végére ez a meccs.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-03-22 01:37:44

Hát igen, nagy arcátlanság egy ekkora sztárnak meccsenként $33 milliót ajánlani, mint Wilder, akinek kemény 300 ezren fizettek elő a Fury elleni meccsére legutóbb. Még szerencse, hogy nem kell ezt a szégyenteljes ajánlatot elfogadnia, és mehet Breazeale ellen $3 millióért.

» northpaw   válasz erre
    2019-03-21 23:36:21

@LennoxLewis: Nem Joshua ellen nem engedik hanem a tv társasághoz,ez nem pont ugyanaz.
De szerintem előbb utóbb fogják engedni csak idő kérdése,de egyet értek azzal aki azt mondja hogy érdekes lesz hogy ekkora összegeket hogy szeretnének kitermelni,ekkora pénz azért nincs ezekben a bunyósokban.

» robhalford   válasz erre
    2019-03-21 23:04:36

@sziporka: Nem Wildert gyavaztam le, szerintem a menedzsmentje nem engedi Joshua ellen.
Ha Canelonak megfelelt a fix osszeg, akkor Wildernek se hiszem, hogy sirnia kene emiatt...

» LennoxLewis   válasz erre
    2019-03-21 22:49:28

@sziporka: Nem Wildert gyavaztam le, szerintem a menedzsmentje nem engedi Joshua ellen.
Ha Canelonak megfelelt a fix osszeg, akkor Wildernek se hiszem, hogy sirnia kene emiatt...

» LennoxLewis   válasz erre
    2019-03-21 22:49:28

@gigaboly: Akkor megpróbálom úgy elmagyarázni, hogy megértsed: Joshua aláírt a DAZN-hez, x- számú meccsre, akik ezért fizetnek neki y összeget. Magyarán nem csak a Wilder elleni meccsért fizetnek neki. Innentől kezdve meg qvára semmi közük nincs hozzá, hogy mi áll Joshua szerződésében. Amúgy meg Wildernek sem 1 meccsre ajánlották fel azt a 100 millát, hanem a Brizli címvédés+ 2 Joshua meccsért. Ha jól rémlik annó a hírben az szerepelt, hogy 20 milla a Brizli meccs, +2x 40 a Joshua oda-vissza vágó. Azért az elég komoly összeg, pláne, ha azt veszed, hogy az ő állításuk szerint 50 millát ajánlottak Joshuának annó, amit ugye Hearnék nem vettek komolyan, mondván, nem látják, miből fedezték volna azt az összeget. DAZN-nél ilyen kérdés fel se merül, mert az aláírt szerződéssel garantálják a fix összeget...

» Bredan78   válasz erre
    2019-03-21 21:54:19

DANZ= DAZn+ diszleksz....dizleksz....szoval nem tudok irni na. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-03-21 20:27:51

Kicsit furcsa nekem hogy ahoz kepest hogy Wilder sem general nagy nezoszamot es AJ sem dontoget meg Ppv rekordokat amerikaban itt maris olyan osszegekrol beszelunk (csak a bokszolok reszerol,nem is az osszbevetelrol) amire meg May es Pac is elegedetten csettintene. Nem tudom honnan van a Danznal ennyi felesleges love de elegge penzmosoda gyanus. Ezt a Brizli meccset meg akkor fogom kezpenznek venni ha mar ott allnak a ringben kesztyuvel a gongra varva. Brizli sanszos hogy kibir labon eleg sok mindent es nincs lekvarbol. Ha nem is sok de benne van a kockazat. Viszont nezot nem hoz. Nem csodalkoznek ha a WBC ot is segitene elsumakolni mint Whyteot. Vagy esetleg Povi sorsara jutna. Wilder amugy szerintem is eleg bolond gmhogy tole mar honap is lehetne AJ meccs. Itt azert sok erdek utkozik.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-03-21 20:26:22

@sziporka: ezek a streaming szolgaltatasok mas anyagi konstrukcioban mukodnek mint a regi TVk, azert is ropkodnek ilyen nagy szamok, mert nincs PPV% ami hozzajonne

» fixpont   válasz erre
    2019-03-21 20:25:14

Valahol jogos a felvetés,Wilder kapna 33milliót meccsenként,Joshua meg 80at,ez nem így szokott működni.

» robhalford   válasz erre
    2019-03-21 19:56:52

Majd mindjárt jön aki azt mondja hogy Hearn miatt nincs meccs... :D

» domino   válasz erre
    2019-03-21 19:49:27

@fixpont: Rendben, ezt nem követem bevallom, de èn el nem tudom kèpzelni, hogy ne èrnè meg valamilyen szinten a dolog Wilder menedzsmentjènek. Èn nem tudok legyávázni egy bunyóst csak azèrt, mert nem látom a pènzügyi hátterèt a dolognak.

» sziporka   válasz erre
    2019-03-21 19:33:02

@Bredan78: mi az hogy semmi közük hozzá hogy mennyit kap? én nem tudok olyan meccsről ahol az egyik fél ne tudta volna mennyit kap a másik, ez az első amit megbeszélnek ki mennyit kap.

» gigaboly   válasz erre
    2019-03-21 19:14:53

"Breazeale wants win over Wilder to get Joshua fight"

haha ez az igazi trollkodas :DDD

» fixpont   válasz erre
    2019-03-21 19:05:47

@sziporka: milyen bevetelbol? a DAZN nem ppv konstrukcioban kozvetit, hanem elofizsetesben, mirol beszelsz?

» fixpont   válasz erre
    2019-03-21 18:09:44

@Bredan78: Na igen, érdekes helyzet lesz, ha Fury elleni visszavágón Top Rankos pontozók lesznek és nem sikerül leküldeni az angolt és ugrik az öv...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-03-21 17:47:55

@sziporka: A DAZN jelenleg mindenkivel fix összeges szerződéseket köt. Addig fogják húzni a meccset, amíg egyszer Wilder ki nem kap, aztán majd nézhetnek nagyokat. Egyébként szerintem ebben a történetben nem Wilder a hunyó, hanem a menedzsmentje.

» rumble   válasz erre
    2019-03-21 16:57:03

@LennoxLewis: Nem igazán. A bunyósok egy szint felett nem szoktak fix szerződéseket elfogadni, hanem a bevételből szeretnek részesedni. Ja de várj, bocs, elfelejtettem, hol is vagyok:

Wilder gyávaaaa!!! Nem mer kiállni! Kerüli Joshuááát!

» sziporka   válasz erre
    2019-03-21 16:37:52

Annyira nem tartanám korrektnek, hogy lehúzzák Wildert. Vajon Wilderen kívül találnának olyan ellenfelet, aki ellen hasonlóan sokat keresnének? Ez nem mindegy... Furyek sem hinném hogy rajonganak egy ilyen hozzáállásert. Joshua könnyedén két szék közé eshet. Aztán mutogathatja az öveit.

» Danifiu   válasz erre
    2019-03-21 16:36:56

Remelem mar mindenkinek vilagos, hogy ki is kerul kit....

» LennoxLewis   válasz erre
    2019-03-21 16:06:23

Hát ezek kurvára álomvilágban élnek. Még szép, hogy nem árulták el nekik mennyit kapna Joshua, rohadtul semmi közük hozzá, az egy teljesen más szerződés. Foglalkozzanak csak a saját házuk tájával. Hogy mi lesz fél év múlva? Ha van igazság, akkor Brizli, vagy a kövi "muslinca" jól megveri, aztán mehet a plázaparkolóba aprópénzért......

» Bredan78   válasz erre
    2019-03-21 13:58:06

Persze, mintha közük lenne hozzá más mennyit kap. Ha nekik megfelel elfogadják, ha nem akkor nem.

» JCalzaghe   válasz erre
    2019-03-21 13:33:29
Ugrás az oldal tetejére