×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Igen sima pontozásos vereséget szenvedett Errol Spence Jr.-tól a múlt 2019-03-18 08:31:20 https://www.profiboksz.hu/2019/03/18/garcia-a-batyam-le-akarta-allitani-a-meccset/

Garcia: a bátyám le akarta állítani a meccset

Igen sima pontozásos vereséget szenvedett Errol Spence Jr.-tól a múlt hétvégén az IBF váltósúlyú bajnoki címéért kiírt összecsapáson Mikey Garcia, aki korábban több alsóbb súlycsoportban szerzett már világbajnoki titulust. Az ütközet előtt a legtöbben úgy tippeltek, hogy Spence ereje lehet a döntő tényező, a címvédő viszont megmutatta, hogy bokszolni is nagyon tud és az ökölvívás minden elemében fölé nőtt Garciának, aki ezzel nem igazán tudott mit kezdeni. A meccs után az oxnardi bunyós elmondta, hogy fivére és edzője, Robert Garcia szerette volna feladni a mérkőzést, miután végignézte, hogy öccse igen méretes ruhát kap, amiből képtelen kikecmeregni: „Képes voltam tartani magamat. Erősnek éreztem magam és jó formában voltam. Valószínűleg Spence is érezte az erőmet, de meg kell valljam, hogy ő is igen keményeket üt. Végigbunyóztam 12 menetet egy nagyon komoly bajnokkal. Büszke vagyok magamra és a teljesítményemre. A jövőn még ráérek gondolkozni, valószínűleg egyébként visszatérek egy alsóbb súlycsoportba. A vége felé a bátyám fel akarta adni a meccset, nem szerette volna azt látni, hogy még több ütést szedek be. De mondtam neki, hogy nincs gond, és megpróbáltam megnyomni a gázpedált. Ha egy jó ütéssel találok, akkor mindent felboríthattam volna, de hát ez most nem jött össze.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@miskacarus: ezt az egesz hozzaszolast nem ertem, Khan valtosulyu, azzal boxol akivel akar, Roy baja a 2 sulycsoport ugras volt, itt nincs errol szo, hogy lehet ezt a kettot osszevetni? mi az, hogy Khan megveretni megy magat? a sajat sulycsoportjaban boxol...

» fixpont   válasz erre
    2019-03-19 17:08:25

Brook vereseg utan nem kellene Crawford ellen PPV ben.
Crawford vereseg utan,meg siman mehet Brook ellen angliaban.
Kizarolag a loveert jon leveretni magat...

» miskacarus   válasz erre
    2019-03-19 15:58:25

@miskacarus: Szerintem meg a címért megy Khan... ha a pénz lenne az első szempont, akkor ment volna Brook ellen egy angol derbit, ahol még többet kereshetett volna.

» deontay   válasz erre
    2019-03-19 12:43:03

@Roy Jones Jr.: Es mi lesz a Crawford/Khan? Azt,hogy fogjak hirdetni?Ahol, mindenki tudja,hogy csak a penzert megy Khan? Mint mar annyiszor.
O jobban helyt fog allni mint Garcia?
Az is 75 dollar lesz,+ meg stream csatornan is lesz,amiert ugyszinten elo kell fizetni.

» miskacarus   válasz erre
    2019-03-19 12:36:54

@fixpont: "arra van szukseg, hogy a legjobbak egymas ellen menjenek"

agree

"semmifele keveredes nem jo senkinek"

don't agree
(akkor May és Pac felfelemozgása sem volt jó?)

"Gamboa akire te ugy emlekszsel mint vilagklasszis semmit nem tett le konnyuben"

don't agree
(Azért interim bajnok csak volt..)


"siman kikapott "

don't agree
(egy nagyon jó meccs volt, Gamboának nagyon jó menetei is voltak pl a szombati Garciával szemben )

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-03-19 00:12:14

@Jersey Joe: semmi ilyesmire nincs szukseg, arra van szukseg, hogy akik most bujkalnak meg kussolnak meg lapitanak felemeljek a segguket meg a telefont es alljanak oda mint egy harcos Spenceszel szemben, konnyuben, valtoban es kozepben is arra van szukseg, hogy a legjobbak egymas ellen menjenek semmifele keveredes nem jo senkinek, a sokat citalt Gamboa is egy 126os bunyos volt, mi a turot keresett 135-ben? az a Gamboa akire te ugy emlekszsel mint vilagklasszis semmit nem tett le konnyuben es siman kikapott egy nalanal legalabb egy szammal nagyobb klasszistol, lett volna neki 126-ban is kihivas .. Garcia agyon fogja vagni 135-ben ugy, hogy azt sem fogja tudni merre van Kuba

» fixpont   válasz erre
    2019-03-18 23:54:54

@fixpont: Ismerem az álláspontodat a súlycsoportváltásokkal kapcsolatban, de szerintem a sportág kihívásához hozzátartozik, hogy a súlycsoportjukban legjobbak megpróbálják min. eggyel feljebb is..
Főleg a "súlycsoporttól független listán" való jó helyezés érdekében..

Ami az atlétának egy világrekord, az egy bokszolónak adott esetben egy felsőbb súly meghódítása..

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-03-18 23:47:01

@Jersey Joe: "Azért a korrekt az lenne, ha egy P4P jó helyezésért Spencenek és Crawfordnak is kellene kissé feljebb mozognia és bizonyítani.. "

mar miert "kellene"? a legjobb sulycsoportban vannak, az kellene csak, hogy a sulycsoport menoi egymas ellen bunyozzanak, semmi tobb, ezt a felfele lepkedesi fetist sosem fogom erteni, ez a meccs pont azt mutatta meg, hogy semmi ertelme, ezeknek a sracoknak kozepsulyban semmi eselye az elittel szemben, nagyvaltoban pedig jelenkleg kisebb nevek vannak mint valtoban

» fixpont   válasz erre
    2019-03-18 23:39:49

@bandi78: Adom:), az nagyon jó meccs lenne!

Én még most is megnéznék egy Garcia vs Gamboát is. Gamboa sokkal lassabb már, de Garcia sem gyors, érdekes meccs lenne az is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-03-18 23:14:07

@Roy Jones Jr.: Azért volt kétszer, hogy Gamboa kétszer is megfogta Crawfordot, egyszer talán az utolsó előtti menet végén, ha jól emlékszem.

Van igazság abban, amit írsz a kivárás szempontjából, de én nem láttam, hogy a meccs második felében Crawford változtatott volna valamit az első három menethez képest.

Na, mindegy, a lényeg, hogy az egy jó meccs volt, ha Gamboa kicsit jobban bírta volna az ütést..

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-03-18 23:12:13

@Jersey Joe: Crawfordnak és Spence-nek egymás ellen kellene menniük a feljebb lépés előtt szerintem. Az nekem felérne egy Canelo vs GGG-vel

» bandi78   válasz erre
    2019-03-18 23:08:01

@Jersey Joe: Gamboa nem választotta azt a stílust, mert ő csak abban tud/szokott bunyózni, de azzal egyetértek, hogy ő nyerni ment és valós győzelmi esélyei voltak legalább a meccs első felében, hiszen Crawford mindig visszafogottan kezd, aztán alkalmazkodik/felméri az ellenfelét és utána már nem kegyelmez senkinek...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-03-18 22:57:49

Ehhez a teljesitmenyhez nagyban hozzajarult az, hogy ket sullyal fentebb volt. Nem kellett volna ezt eroltetni - kiveve a penz miatt - Nyilvan Garcia is maskepp mozgott volna es nem lett volna ennyire szembetuno a dolog...nem lett volna ennyire iskolazas, ha lehet ezt igy mondani. Nem vedeni akarom de tutira mas ritmusban bokszolt volna Garcia, ha nem hizlalja magat. Arnyeka volt onmaganak! Ez mit sem vesz el Spence erdemeibol. Egy top formaban levo Garciat is elintezett volna csak nem ilyen meccskeppel... Szerintem igy kerekebb a tortenet.

» zsoltyngy   válasz erre
    2019-03-18 22:45:26

@deontay: Holnap kiderül, hogy tényleg nemet mondott-e :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-03-18 22:43:13

@Roy Jones Jr.: A vicces (szomorú?), hogy Gamboát meg anno mindenki ekézte, amikor Crawford kiütötte, pedig Gamboa végig egy nyílt sisakos, bátor stílust választott, és egy pár menetben gyönyörű bokszot mutatott be Crawford ellen.. (talán egy kis taktikusabb hozzállással még hozhatta is volna pontozással azt a meccset..)

Azért a korrekt az lenne, ha egy P4P jó helyezésért Spencenek és Crawfordnak is kellene kissé feljebb mozognia és bizonyítani..

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-03-18 22:30:12

Elég viccesnek találom ezt a megértést, amit itt egyesek tanúsítanak Garcia irányában, miközben egy pillanatig sem volt esélye nyerni a meccsen. Persze lehet magasztalni amiatt, hogy állva maradt végig, bár Spence nem ment rá soha úgy istenigazából, miközben ezért a meccsért 75 dollárt kértek el az amerikai nézőktől és nem úgy hirdették meg a meccset, hogy vajon kibírja Mikey állva a 12 menetet Spence ellen? :D

Az alkati előny Spence-nél volt, de igazából nincs semmi, amiben Mikey amúgy jobb lenne Spence-től. Aki látta Errol meccseinek nagy részét, az leszűrhette ezt. Ez egy masszív átverés volt, jól lehúzták megint az eseti bokszrajongókat, ezért az egyoldalú leiskolázásért...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-03-18 21:51:17

@robhalford: Crawfordnak ki van a tarsolyaban?

» miskacarus   válasz erre
    2019-03-18 21:05:14

@robhalford: "nincs senki érdemleges a súlyában/tényleg nem sűrű súlycsoport/. "
Azért ezt véletlenül sem mondanám a váltósúlyra :) Továbbra is az egyik legsűrűbb súlycsoport, két p4p top 10-es bunyóssal és rengeteg további jó névvel.

» superman   válasz erre
    2019-03-18 20:44:07

@fixpont: Te írtad hogy kerülik mint a leprást,senki nem áll ki vele,nincs senki érdemleges a súlyában/tényleg nem sűrű súlycsoport/.
Így nehéz lesz a generáció legnagyobb alakjának lenni.
Ez Crawfordnak és Lomának sem sikerült egyelőre,valószínűleg nem is fog,pedig Crawfordnak van már pár név a tarsolyában,Spencnek pedig gyakorlatilag senki.

» robhalford   válasz erre
    2019-03-18 20:32:31

Pedig tobben ramutattak mar a meccs elott, hogy meg a Maidana meccs felkeszulesenel Spence volt May sparring partnere es akik ott voltak allitjak, hogy siman kezelte Mayt es Garcia sulyosan alabecsuli, ha ugy gondolja nem tud boxolni. May akkoriban adott egy interjut, amiben egyertelmuen Spencet nevezte meg az utana kovetkezo generacio legnagyobb alakjanak, es ez meg akkor volt amikor alig volt a neve ismert. Garcia nyerni ment, de kb 3 menet utan kiderult neki, hogy eselye sincs, onnantol inkabb a tulelesre ment. Az utolso 2 menetben (amikor Spence mar kicsit faradtnak tunt) meg probalkozott visszajonni a meccsbe, parszor kemenyen eltalalta Spencet, de mar nem volt sok hatasa. Alabecsulek Spencet es tenyleg arra mar nem volt terv, mivan ha kivulrol is Spence a jobb.

» fixpont   válasz erre
    2019-03-18 16:42:31

@deontay: te melyik bunyóssal beszéltél hogy vannak infóid? :D

    2019-03-18 16:33:15

Én azért egyáltalán nem hiszem, hogy Garcia veszíteni ment a ringbe. Akkor leülhetett volna bármikor. A meccs képe azért nem csak Garciát, hanem a sok "szakértőt" is meglepte. Ha Spence nem mutat ilyen érett bokszot, nagyon is lett volna keresnivalója. Az előzetes predikciók szerint Spence ereje volt,amit Mikey-nak nem sok esélye volt kezelni. Pont azt az egyet kezelte jól García. Felkészült rá. De arra nem, hogy Spence bokszolni is tud. Spence meg a jelek szerint felkészült arra is, hogy esetleg erőből nem tudja megoldani a dolgot.
Lehet García tényleg arra ment, hogy túléli a rohamokat és kontrából leküldi az Spence-t. És hiányzott a B terv, hogy mi van, ha elmarad az eszetlen rohamozás..
Szóval szerintem Mikey nem "csak" a pénzért ment (nyilván egy profi bunyósnál az is kulcsszerepet játszik meglepő módon), hanem nyerni akart. Csak elszámította magát.

» bandi78   válasz erre
    2019-03-18 16:06:31

@deontay: ki tudja lehet, hogy neki jó amit keres, és inkább fontos neki a cím, meg a veretlenség, a jó mérleg, mert valljuk be AJ ellen benne lenne, egy zakó. Wilder-ék mindig is gondosan megválogatták, hogy kivel, és mikor kell bunyózni .

» horvath gergo   válasz erre
    2019-03-18 15:57:04

@deontay: Mese habbal, azért :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-03-18 15:22:07

@Sarkozi Robert: Örülök, hogy vannak még olyan bennfentes emberek, mint te, akik tudják, mit tárgyaltak, milyen feltételek voltak a szerződésben és miért mondott nemet.

» deontay   válasz erre
    2019-03-18 15:16:06

Igazad van, peldat vehetnenek Wilderrol, aki akar egy 3 meccses 100 millio dollaros ajanlatot is elutasit, csak hogy kiszolgahassa a kozongeget tized ennyi penzert :). Neki nincs szuksege Joshuara sem, hogy a rajongoi megkapjak amit akarnak...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2019-03-18 14:51:39

Baromira elegem van már abból, hogy itt állandóan a pénz körül forog minden... Garcia is a pénz miatt bokszolt Spence ellen... véletlenül se azért, mert bízott magában és úgy érezte egy Spence elleni győzelemmel All Time egyik legjobb lehetett volna. Nagyon szomorú, hogy egyesek csak a pénzt látják a legfőbb motivációnak.

» deontay   válasz erre
    2019-03-18 13:50:02

@PeteTheGreek: Azt is mondta regen menne O Loma ellen, de Arum nem engedi.

» Bruneor   válasz erre
    2019-03-18 13:49:36

Lomához bement, csináltak egy aranyos videót, hogy megütköznek egymással, vitathatatlanságért ment volna, de ő felment a PPV pénzért, és csinált egy szakmailag értelmetlen meccset: de most milyen megengedő vele itt a közeg, és egyeseknél már ő az erkölcsi bajnok :DDD

Kettős mérce...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-03-18 13:43:03

Én attól fostam, hogy az orrsérülése fog kijönne, mint Brook-nál a szemgödör csont, de szerencsére nem. Garcia nagyon komoly fickó, de itt nem volt esélye a kibokszolásra. Legalább nem törték össze az orrát.

    2019-03-18 12:58:02

Garcia mentalisan az egyik legerosebb bunyos a mai mezonyben, ezt most is bizonyitotta.A batyja korabban is nyilatkozta kesz bedobni a torolkozot ha kell.Eselye nem volt Garcia-nak, de vegigallta es megrenditve sem volt igazan, ismerve Spence utoerejet ez nem semmi.

» Bruneor   válasz erre
    2019-03-18 12:48:19

" Ha egy jó ütéssel találok, akkor mindent felboríthattam volna"

Jah... sansza nem volt rá...

    2019-03-18 12:25:19

Hatalmas akaraterő, kondíció, és boksztudás kell az ilyen teljesítményhez!
Még ha egyhangúlag ki is kapott, legalább becsülettel végig állta a meccset, ami lényegesen nagyobb pozitívum, mintha kivették volna a meccsből idő előtt! Vereség és vereség közt is hatalmas különbség van!
Lényegesen jobb ez egy bunyós önbizalmának is hogy igen képes volt megcsinálni, végig bunyózni a mérkőzést egy nála jóval esélyesebbnek tartott, erősebb, képzett nagyobb darab bokszolóval szemben, mint az az érzés hogy idő előtt elbukott! Érezte Garcia hogy nem tudja megrendíteni, kiütni őt Spence, és becsülettel küzdött egy jót! Én csak Gratulálni tudok neki ezért!

» Valero   válasz erre
    2019-03-18 12:24:07

A második felét már rossz voltnézni sajnos. Garcia nem találta a helyét egyáltalán. Kicsit csalódtam, de csodák sincsenek.

    2019-03-18 11:07:48

ezen a meccsen számomra garcia nyerte a meccset. no nem valóságban, hanem a rocky feeling miatt. volt szívem akarata és nem adta fel. tudhatta és érezhette hogy bukta a meccs számára, de nem érdekelte, mert van szíve ami előre vitte. mindenképpen ő az erkölcsi győztese ennek a meccsnek.
az is igaz hogy a meccs nem alkotott maradandót, de mindenképpen megemelem a virtuális kalapomat előtte.

    2019-03-18 09:15:37
Ugrás az oldal tetejére