×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/JoshuaMiller1.jpg Június 1-én, a new yorki Madison Square Gardenben lép ringbe legközelebb 2019-02-14 09:14:25 https://www.profiboksz.hu/2019/02/14/hivatalos-a-joshua-vs-miller/

Hivatalos a Joshua vs. Miller

Június 1-én, a new yorki Madison Square Gardenben lép ringbe legközelebb a nehézsúlyú IBF/WBO/WBA címvédő Anthony Joshua, méghozzá az amerikai Jarrell Millerrel szemben. A brit ökölvívó tehát kiveti a hálóját az amerikai piacra, Miller pedig ideális ellenfél ehhez, hajlamos nagyokat mondani és balhézni, amivel nyilván hozzájárul a meccs minél eredményesebb értékesítéséhez. A 29 éves brit egyébként eredetileg Dillian Whyte ellen visszavágózott volna odahaza áprilisban, ám a hivatalos verzió szerint a brit kihívó nem fogadta el a mérkőzésért tett ajánlatot. Vélhetően azonban ez az ajánlat úgy lett kialakítva, hogy Whyte semmiképpen ne mondjon rá igent, hiszen a Miller elleni összecsapás és az amerikai debütálás gondolata már hosszú hetek óta a levegőben lógott és a promóció érdekében a kihívó néhány alkalommal nyilvánosan bele is kötött Joshuába.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@JCalzaghe: "csak arra kezdtem el reagálni miért nem a kubai választották."
Gondoltam, ezért írtam, hogy a Hunter-meccsnek ebben aligha van szerepe. A többiben nincs vita.

» superman   válasz erre
    2019-02-18 09:36:00

Párosításnak...

» JCalzaghe   válasz erre
    2019-02-16 06:58:56

@Jersey Joe: Valószínűleg így van, Hammer csak egy kis lépcsőfok Ortiz számára (gondolom nem volt jobb lehetőség)
Superman: csak arra kezdtem el reagálni miért nem a kubai választották. Ha egyetértünk abban hogy Miller jó választás akkor nincs min vitázni, én most ezt tartom a megfelelő párosítás aki. Ortiz egyébként inkább megnézném Povetkin ellen, az egy király meccs lenne. És nem, nem vagyok Nő 😁

» JCalzaghe   válasz erre
    2019-02-16 06:58:09

@JCalzaghe: Ebben igaza van supermannek, egy Joshua elleni meccs miatt Ortiz a másodperc tört részei alatt dobná a Hammer elleni meccset.

Még így sem lennék meglepődve, ha dobná, mert esetleg áprilisra máshol lenne jelenése...

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-02-15 20:57:49

Egy amerikai bemutatkozasra,amerikai ellenfel kell.
Mivel a top 1 amerikai foglalt,igy a top 2 valasztottak.Nem ertem hol itt a problema.
Ortiz,hogy kerulne itt kepbe?

» miskacarus   válasz erre
    2019-02-15 17:23:33

Szerintem se rossz valasztas Miller. En inkabb vagyok ra kivancsi mint egy Dillian elleni masodik meccsre. Az eredmenyei alapjan ugyan megerdemli a visszavagot de en Dilliant inkabb Wilder ellen neznem meg. Nem ertem, hogy anno Wilderek jo penzert miert nem vallaltak be Whyte-ot.

Ortizt meg nem tartom veszelyesebbnek Joshuara mint Millert. Valamint nem is vagyok benne biztos, hogy osszessegeben Ortiz a jobb bunyos kettejuk kozul. Marmint azt latom, hogy technikailag jobb a kubai meg kepzettebb mint Miller de Wilder ellen is az volt. Ugyhogy nem vagyok benne biztos, hogy a King Kong meg tudna verni Big Babyt, 50/50 lenne az a meccs nalam.

» Slajos   válasz erre
    2019-02-15 17:19:25

Mindig akad majd olyan aki sírni fog valamin. Ha ne adj isten Ortizzal jönne össze a meccs, aztán meg esetleg kiütné pár menet alatt, akkor majd azt lehetne hallgatni, hogy miért nem mással boxolt, megvert egy nyuggert stb...

» Bredan78   válasz erre
    2019-02-15 14:44:32

@JCalzaghe: Elég fura dolgokat írsz, te nem nő vagy véletlenül? :) Nekem nincsenek mögöttes szándékaim, szimplán azt akarom közölni, amit leírok. Tehát az ellenfél-választással kapcsolatos véleményed nem izgat különösebben, viszont az érved, amivel Ortiz-t kizárod baromság, mindössze ennyit kívántam korrigálni.

» superman   válasz erre
    2019-02-15 13:33:15

@superman: Nem feltétlenül akadály, de ha mindenképpen szeretnél valahogyan belekötni a véleményembe (miszerint jelenleg Miller a legjobb opció) akkor azt más módon próbáld meg 😉

» JCalzaghe   válasz erre
    2019-02-15 13:08:26

Vicc ez az ember papirbajnok. Akiko nincs benne a boxban ,fel Eve aztsem tudtak ez a miller gyerek mi fan terem...

» jokka82   válasz erre
    2019-02-15 12:24:29

Azért remélem, hogy Joshuának idén nem egy meccse lesz így, hogy majdnem év közepén nyitja meg a szezont.

» schnauzer   válasz erre
    2019-02-15 10:28:03

@JCalzaghe: gondolom érzed, hogy ha "Ortiz márciusban Hammer ellen meccsel", az véletlenül sem lehetne akadálya a Joshua elleni meccsnek :)

» superman   válasz erre
    2019-02-15 10:02:55

@superman: Ortiz márciusban Hammer ellen meccsel,utána lehet Usyk a következő. Miller jelenleg a leghitelesebb kihívó szerintem de javítson ki aki szerint tévedek

» JCalzaghe   válasz erre
    2019-02-15 09:57:18

@JCalzaghe: Én sem értem most a fikázást, szerintem gázabb lett volna, ha Whyte ellen megy. Nincs ezzel baj. Igazából Ortiz és Miller jelenleg Joshua számára a minőségi opciók, míg Wilder és Fury nem válik elérhetővé.

» sziporka   válasz erre
    2019-02-15 09:28:32

@JCalzaghe: Ortiz, de megértem, hogy Miller ellen mennek és őt is jó választásnak tartom.

» superman   válasz erre
    2019-02-15 09:01:16

Aki fikázza az ellenfélválasztást az ugyan mondja már meg kivel kellene kiállni Joshuának. Wilder és Fury egymás ellen mennek, rajtuk kívül ki lenne hiteles? Whyte-ot már kiütötte egyszer, felesleges lenne a visszavágó. Más minőségi ki lenne?

» JCalzaghe   válasz erre
    2019-02-15 05:50:26

Engem kifejezetten érdekel ez a meccs. Miller ütö ès fizikális ereje hatalmas, a feje kemény és ehhez a tömeghez mérten viszonylag jól is mozog! Nyilván AJ az egyértelmü favorit, de nem lesz ez egy könnyü meccs!

» deontay   válasz erre
    2019-02-15 04:54:19

Most az amerikai szereplés lett a (legújabb) és legfontosabb tényező - Wilder nélkül. Viszont "keletkezett" egy másik amcsi, aki nagyon jó alany, hogy Tony bemutatkozhasson (sikerrel) az új világban.

» grabanc   válasz erre
    2019-02-14 20:50:57

@Jersey Joe: Igen, nagyon szimpatikus ez a Fury gyerek, Klicskóval is korrekt volt...ja, nem.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-02-14 17:57:21

@Bredan78: Nem az volt a kérdés, hogy abszolút "vattázva" van, hanem az, hogy ideális időpontban láthatjuk-e a legnagyobb rangadókat..

.. Klicskónak sem volt kimondottan sok vattázott ellenfele, voltak jó minőségűek, de lényegében csak a pályafutása végén láthattuk a legjobbak ellen és emiatt nagy űr van a pályafutásában.
Ha valaki világbajnok, akkor annak már nem "csoportmeccseket" és nem is "elődöntőket", hanem döntőket kellene vívnia.

Nekem Tyson Fury hozzáállása sokkal-sokkal szimpatikusabb.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-02-14 17:13:11

@Jersey Joe: Persze hogy a pénzről is szól a dolog, legalábbis a menedzsernek mindenképp. Ugyanakkor abból a szempontból is abszolút tudatos az ellenfélválasztás, hogy ne mondhasd el, vattázott ellenfeleket kap Joshua. Persze ennek ellenére így is akad aki pont erre panaszkodik, pedig ha csak össze van hasonlítva a többi top nehézsúlyú kikkel boxolt mostanában, pont hogy látszik mennyire nincs vattázva(pontosabban a jelenlegi felhozatalból talán a legkevésbé)..

» Bredan78   válasz erre
    2019-02-14 16:19:06

@robhalford: "A legrosszabb párosítás szerintem"


A szurkolóknak talán, de nem Hearnéknek:

Wilder Fury ellen keresett tudomásom szerint: 4 milliót

Joshua Miller ellen keres: 32 milliót...

..plusz növekszik az ismertsége az USÁban is.


Folyamatosan kaptuk itt a kritikákat, akik Hearnék üzleti érdekeit látták itt a legfontosabb tényezőnek a párosítások alakulásában, pedig minden egyes újabb meccs ezt bizonyítja.
Povetkin ellen Kelet-Európában, most az USÁban válhat igazi sztárrá, s persze ez óriási pénzt jelent a háttér-szponzoroknak is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-02-14 16:09:15

@ogreface: Ugy ertettem, az amerikai erosebb fizikalisan.

» noonecanbeatme   válasz erre
    2019-02-14 16:04:45

na akkor itt a lehetőség Miller számára, hogy megmutassa, hogy mit is tud. Mert hát ugye az arca nem kicsi, ahogy ő maga sem. Azért remélem, hogy Miller tényleg odateszi magát, és sikerül egy jó meccset bunyóznia AJ-vel, kb 8-10 menet jó eseménydús menetet, annyit el is várok tőle. AJ-nek meg gondolom, hogy fontos lenne egy látványos ko, egy jó bemutatkozás az USA-ban.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-02-14 14:22:53

@noonecanbeatme: Miért, mert Milleren sokkal több a "párnázott" rész, az fizikai fölénynek számít? Joshua magasabb, hosszabb a karja és az amerikaihoz képest szálkás, mint egy kárászraj. :)

» ogreface   válasz erre
    2019-02-14 13:23:43

@noonecanbeatme: Szerintem neki találták ki Millert. Gyakorlarilag egy lassan mozgó homokzsák. Biztos vagyok benne, hogy Joshua kiüti.

    2019-02-14 13:23:05

Vegre egy meccs, ahol Joshua nem lesz fizikai folenyben. De szerintem igy is siman megoldja...

» noonecanbeatme   válasz erre
    2019-02-14 13:01:07

A legrosszabb párosítás szerintem,lett volna jobb is,ez sétagalopp lesz az angolnak,gyakorlatilag mindenben jobb.

» robhalford   válasz erre
    2019-02-14 12:53:29

Whyte vs Breazeale-t is elrendelte a WBC (ami így nem április 20.-án lesz, de aznap lesz valszeg Parker-Chisora, ami nem fix)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-02-14 11:45:42
Ugrás az oldal tetejére