×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A Felix Promotion International február 22-én, Budakalászon rendezi idei 2019-02-12 12:46:53 https://www.profiboksz.hu/2019/02/12/szello-simcic-ellen-kezd-2019-ben/

Szellő Simcic ellen kezd 2019-ben!

A Felix Promotion International február 22-én, Budakalászon rendezi idei első bokszgáláját, melynek programjában Magyarország legmagasabban rangsorolt profi ökölvívója, Szellő Imre is kötelek közé lép.

A veretlen cirkálósúlyú kiválóság, akit jelenleg egyedüli magyarként mind a négy nagy világszervezet TOP15-ben rangsorol, a bokszgála főmérkőzését vívja. Szellő Imrét (22 győzelem, 0 vereség) a kiváló mérlegű, Németországban élő szlovén Denis Simcic (32 győzelem, 3 vereség, 1 döntetlen) várja a szorítóban. A 2014-óta veretlen Simcic sokáig félnehézsúlyban küzdött, ahol – több övet gyűjtött be többek között a - WBO Európa-bajnok, valamint BDB (német) bajnok is volt. Menedzsere elmondása szerint Simcic karrierje mostani szakaszában mindent egy lapra tett fel, és ha nem nyer Magyarországon, könnyen előfordulhat, hogy nem is folytatja pályafutását.

     

„Nagyon örülök, ha tényleg ilyen elszántan érkezik Magyarországra, mert engem is motivál, ha tudom, hogy a véremet akarják a mérkőzésen” - fogalmazott Szellő Imre. „Már nagyon várom, hogy ott legyek a ringben, hiszen az októberi mérkőzésem már régen volt. Salgótarjánban nagyon pozitív élményekkel gazdagodtam, mivel egy olyan ellenfelet sikerült idő előtt megállítani, aki korábban számos nagy név ellen bokszolta végig a mérkőzéseit. Hasonló végkifejlettel Simicic ellen is elégedett lennék.”

Szellő néhány hete csapattársat kapott a WBO nagyközépsúlyú ranglistát vezető Shefat Isufi személyében, aki a karrierje ugyanabban a szakaszában jár, mint a magyar klasszis; mindketten világbajnoki összecsapás kapujában állnak.

„A felkészülés nagyon kemény szakaszában vagyok, Bertók Róbert nem ismer kegyelmet, de tudom, hogy minden izzadságcsepp közelebb visz az álmaimhoz. Most van a csúcsterhelés, úgyhogy ha ezen a héten túl vagyok, ismét nyugodt lelkiismerettel léphetek ringbe február 22-én. Isufi érkezésének rengeteg pozitív hozadéka van. Hasonló cipőben járunk, és mindketten húzzuk egymást az edzéseken, így könnyebb száz-százalékot nyújtani napról napra” - tette hozzá Szellő.

Az évadnyitó gálán Szellő Imre (WBO #2) mellett a már említett Shefat Isufi (WBO #1), valamint a WBO nemzetközi bajnok Kis Máté (WBO #12) is szorítóba lép. A tervek szerint láthatjuk még Egedi Renátót, Tóth Tamást, Urbán Ferencet és a sérüléséből felépült Márton Balázst is.

Még több információért, beleértve a jegyvásárlással kapcsolatos részleteket, kattintsanak a www.felixpromotion.com honlapra, valamint az exkluzív videós tartalmakért csatlakozzanak az iroda Facebook oldalához.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Danifiu: Erdei olyan dagadt, mint én kb, egy átlag bunyós egy menet alatt lecsavarná.... hagyjuk az ilyen hülyeséget. Félix jól csinálja amit csinál, akármennyire szapulva van

» kuncsorszky   válasz erre
    2019-02-14 23:06:42

Erdei Zsolt is lazán visszatérhetne és mindenféle nehézség ellenére szerezhetne egy magyar bajnoki övet és még szerintem egy WBO európa bajnoki övet is valamelyik jól ismert grúz ellenfél ellen, és még biztos lenne rá elég néző is, így lóvé is. Sorry a kis cinizmusom miatt, de én kb így látom a jelenlegi magyar boksz színvonalát. De ha nem ilyen, akkor tessék mutassák meg és cáfoljanak rám.

» Danifiu   válasz erre
    2019-02-14 16:54:33

Megértem a Felix promotion motivációját, csupán, mint potenciális néző, sajnálom, hogy nem vagyok kíváncsi egy ilyen meccsre. A befektetés remélhetőleg megtérül, disznóvágáskor jó lesz a kilónkénti ár, de mint (minőségi) bokszkedvelő, nagyon távol érzem magam attól, hogy megnézzek egy ilyen gálát. Nagy Jani esetében más volt, ott azért a 2 Chacon meccsel valóban vállaltak jelentős kockázatot, érthető volt, hogy sokkal többen nézték.

    2019-02-14 11:44:16

@leibigabi: Neked is igazad van továbbra is :)

» superman   válasz erre
    2019-02-14 08:26:22

@superman: " Ha valaki egy nehéznek ígérkező meccs előtt hisz a bunyósában, akkor szerintem azért az általam felvázolt minimumot igyekszik biztosítani neki és odafigyel rá."

Igazad van. Viszont mindkét felet kellene meghallgatni, aztán talán valahol "félúton lehet az igazság". De ez a "eltűnik/nem biztosította" úgy hangzik, mint hogy elmenedzseli a vb cím kapujába az ökölvívás Mekkájába, és ott, mint ha Felix "szélhámossá" vagy valamiféle "hozzá nem értő luzerré válna" hirtelen... (Kicsit ilyen magyarázkodásnak tűnik számomra inkább Csonttörő részéről, hogy azért nem tudott belépni a kapun, amit kinyitottak neki, mert nem voltak megfelelőek a körülmények)

» leibigabi   válasz erre
    2019-02-13 21:41:15

passz, lehet, csak annyi rémlett hogy Ricky Martinozták meg buzizták folyamatosan a másik csapatból és nem nagyon mondott semmit, de lehet a nyelvtudás miatt.

    2019-02-13 21:33:19

@Romsy: Bedák teljesen tökösen viselkedett és ő is állt egyedül helyt, igazi vb ellen.

    2019-02-13 19:08:18

Badak nem volt bemajrezva... ott meg "kakaskodas" is volt. :D

» Toth Lajos   válasz erre
    2019-02-13 18:55:05

@Romsy: jól emlékszik leibigabi, nekem is megragadt a jelenet, Nagy Janihoz képest Bedák egy rendíthetetlen kősziklának tűnt :)
@leibigabi: nem vitatom, amiket írsz és van amikor valakinek betegen vagy sérülten vagy lelki problémák ellenére stb. is sikerül győzni, de olyan is van, amikor csak nüanszok döntetnek. Ha valaki egy nehéznek ígérkező meccs előtt hisz a bunyósában, akkor szerintem azért az általam felvázolt minimumot igyekszik biztosítani neki és odafigyel rá.

» superman   válasz erre
    2019-02-13 18:52:10

@superman: +"Kinek mik a megfelelő körülmények?" - gondolom egy fontos sportesemény előtt a megfelelő körülmények a legtöbb sportoló számára, ha tud pihenni, megfelelően táplálkozni és lélekben (kicsit testben is) felkészülni, koncentrálni a rá váró feladatra.+

Persze, ez így van, csak arra céloztam, hogy valaki elvárása lehet, hogy ürítsék ki neki a Hiltont, a másik meg egy egyszerű Motelből megy, aztán onnan is megnyeri a meccset. Meg a körülményekhez hozzá tartozik/tartozhat, hogy az ellenfél csapata betoppan, provokál, újra bandázsoltatnak, megpróbálnak így vagy úgy
kizökkenteni...stb stb

» leibigabi   válasz erre
    2019-02-13 16:20:34

nekem nem rémlik, hogy arról láttunk felvételt, csak valami sajtótájékoztatót, ahol magyarul válaszolt a kérdésekre tolmács nélkül és elég fura hangulat volt, mert senki sem értett semmit.

    2019-02-13 16:05:52

@Romsy: "az nem inkább Bedák volt Vasquez jr. ellen?"

Most így hirtelen elbizonytalanítottál, de nekem úgy rémlik, hogy a csonttörővel is hasonló történt a mérlegelésen.

» leibigabi   válasz erre
    2019-02-13 16:03:44

@leibigabi: "Kinek mik a megfelelő körülmények?" - gondolom egy fontos sportesemény előtt a megfelelő körülmények a legtöbb sportoló számára, ha tud pihenni, megfelelően táplálkozni és lélekben (kicsit testben is) felkészülni, koncentrálni a rá váró feladatra. Nagy Jani azt mondta, hogy ezek nem voltak rendben és Félix lelépett. Ettől még magam is hasonlóan láttam, amikről te írtál, de a vita nem erről folyt.

» superman   válasz erre
    2019-02-13 15:59:21

@leibigabi: az nem inkább Bedák volt Vasquez jr. ellen?

    2019-02-13 15:46:21

@superman: "Félix semennyire nem foglalkozott azzal, hogy miután kiutaztak a meccsre, megfelelő körülmények közt lehessen, teljesen eltűnt. Ha ez így van, akkor egyáltalán nem bízott Nagy képességeiben, bár mivel akkoriban vesztek össze, ki tudja mi történt pontosan, objektív tanú aligha akad."

Kinek mik a megfelelő körülmények? :) Nem tudom, bennem az maradt meg, hogy Nagy Jani annyira megilletődöttnek tűnt az idegen közegtől és az egész felhajtástól, és a mérlegelésen Barrios szinte megfélemlítette úgy, hogy gyakorlatilag már ott elvesztette azt a meccset. Ezeket valaki vagy tudja kezelni vagy nem...

» leibigabi   válasz erre
    2019-02-13 15:38:19

@csiga: 1-1 nehezebb meccs után néha még a legnagyobbak is szoktak választani valami kevésbé veszélyes címvédést, erre bárki jó alanynak gondolhatja a veretlen, de kipróbálatlan Szellőt. Egy jó nevű bunyós hazai pályán az ellenféltől függetlenül is hozza a közönséget és ami nemzetközi szinten kevés pénz, az azért Szellőnek és Félix-nek még jó lehet.

» superman   válasz erre
    2019-02-13 13:49:34

@Romsy: az alapján amit Nagy mondott, Félix semennyire nem foglalkozott azzal, hogy miután kiutaztak a meccsre, megfelelő körülmények közt lehessen, teljesen eltűnt. Ha ez így van, akkor egyáltalán nem bízott Nagy képességeiben, bár mivel akkoriban vesztek össze, ki tudja mi történt pontosan, objektív tanú aligha akad.

» superman   válasz erre
    2019-02-13 13:44:38

@superman: "nyilván a címmeccs lesz az igazi üzlet."

Imrét senki nem ismeri, egy huncut fillér nincs benne nemzetközi szinten. Az első 20 ellen az esélytelenek nyugalmával léphet ringbe... A TOP 20 számára így eladhatatlan.

    2019-02-13 13:11:12

lehetséges, de nem hiszem hogy az volt az ok, hogy Félix nem bízott volna Nagy képességeiben.

    2019-02-13 11:58:14

@Romsy: nem tudom ez milyen gála volt, de szerintem amiket a kereskedelmi csatornán adtak, azok nyereségesek lehettek.

» superman   válasz erre
    2019-02-13 11:52:51

@ogreface: magam sem, fikázásnak a fikázást nevezem

» superman   válasz erre
    2019-02-13 11:51:14

@superman: nem hiszem, szerintem az ilyen kisebb gálák Félixnek veszteségesek voltak, meg Bogeszt is kiütötték rajta. :D

    2019-02-13 11:50:30

@superman: "a fikázók ezt nem igazán veszik figyelembe"

Én nem nevezném fikázásnak, ha egy 22 - 0 mérlegű "mindenhol Top 15-ben" lévő bokszolónál megjegyzik, ha ilyen ellenfél következik, még ha olyan "kiváló mérleggel" is rendelkezik...

» ogreface   válasz erre
    2019-02-13 11:49:25

Nevetséges,màr nyugdìj kéne!

» djisparky38   válasz erre
    2019-02-13 11:46:30

@Romsy: "bár azt a mai napig nem értem, miért kellett 4 héttel a vb-meccs előtt még bokszolni egy felhozót, akkor már bőven a másik ellenfélre kellene készülni, nem?"
Talán Félix már sejtette mi várható a vb meccs után és előtte nyélbe ütött még 1 kisebb üzletet...

» superman   válasz erre
    2019-02-13 11:40:55

@ogreface: nyilván a címmeccs lesz az igazi üzlet. Gondolom valamennyi haszon azért kinéz, mert Félix nem jótékonyságból csinálja. Valószínűnek tartom, hogy nálunk jobban látja és méri fel a piaci igényeket és lehetőségeket és ehhez igazítja a promóteri stratégiáját. Ez nem Amerika, ahol hatalmas a merítés mindenféle bunyósokból, rengeteg a lehetőség, nagy az érdeklődés, nagy pénzek forognak és sok mindenkit el tud tartani a piac, így sokféle menedzselési stratégia is jövedelmező lehet. Itt egy nagyon szűk kis piacon kell megtalálni valahogy a legjobb üzleti modellt, sokkal szerényebb felhozatal, kevesebb lehetőség van minden szempontból, a fikázók ezt nem igazán veszik figyelembe.

» superman   válasz erre
    2019-02-13 11:38:04

az mondjuk nagyon jó volt, amikor Nagy Jani még bokszolt a vb-meccs előtt valami teljesen fogalmatlan ellenféllel, aztán a kommentárok mindig mondták hogy "jajj-jajj-jajj" amikor a másik ütést indított, annyira be voltak csokizva, hogy egy ennyire gyenge ellenfél bármilyen kárt okoz Janiban.

bár azt a mai napig nem értem, miért kellett 4 héttel a vb-meccs előtt még bokszolni egy felhozót, akkor már bőven a másik ellenfélre kellene készülni, nem?

    2019-02-13 11:34:45

Viszont így simán meglehet az 50 - 0 mérleg! :D

» ogreface   válasz erre
    2019-02-13 11:11:18

@leibigabi: "Ez nem csak Félixnél, hanem az összes profi bokszolónál így működik, befektetnek és lehetőleg minél több pénzt szeretnének kivenni belőle. A menedzser/promoter a kapcsolati tőkét és pénzt, a bokszoló pedig a testét/egészségét fekteti be és szeretne kivenni belőle minél többet, lehetőség szerint jó sokáig."

Ez pontosan így van, viszont kockázat nélkül nem hiszem, hogy hosszútávon megéri ilyen szintű ellenfelekkel bunyóztatni, ezekben szerintem annyi pénz van, ami mondjuk maximum a felkészülését fedezi.

» ogreface   válasz erre
    2019-02-13 11:09:26

@Valero: "képes lesz övet nyerni," kitől venné el az övet egy 35 éves bunyós? :D

    2019-02-13 09:33:29

Továbbra is vicc kategória ez az egész! Azért maradjunk annyiban, hogy egy 35 éves bunyósnak már nem itt kellene tartania! Ilyen amatőr és félprofi múlttal sokkal komolyabb ellenfelek ellen kellett volna bunyóznia már Iminek! De ha már okosan feltornázták ebbe a ranglistás pozícióba, akkor remélem képes lesz övet nyerni, aztán a himihumi ellenfelek helyett jönnek az igazi harcosok, lehetőleg még azelőtt, mielőtt az Imi ki égne. Viszont az is biztos hogy akkora szintlépés lesz a vb. meccs mind mentálisan, mind az ellenfél tekintettel, hogy erősen kétségeim vannak Imre győzelmével kapcsolatban. Bár ilyen jellegű ellenfélválasztó stratégia mellett még akár sima győzelem is lehet majd! :D

» Valero   válasz erre
    2019-02-13 08:34:09

@boxfan11: "ne felejtsd el amit csinál félix az nem a sportról szól hanem a pénzről. ő befektet és minél többet szeretne kivenni belőle, lehetőség szerint jó sokáig. ez üzlet és nem sport. a sport csak az eszköz a pénz keresethez"

Ez nem csak Félixnél, hanem az összes profi bokszolónál így működik, befektetnek és lehetőleg minél több pénzt szeretnének kivenni belőle. A menedzser/promoter a kapcsolati tőkét és pénzt, a bokszoló pedig a testét/egészségét fekteti be és szeretne kivenni belőle minél többet, lehetőség szerint jó sokáig.

» leibigabi   válasz erre
    2019-02-13 07:29:47

@Danifiu: ez megint erősíti szellő nullás mérlegét. most ez a lényeg. hogy nem fog meglepetést okozni a fickó az tuti. idejön elveretteti magát és irány a pénztár. ez a dolga. ugyanúgy mint az összes ststjav embereknek.
sokan nagy bunyót, és harcos küzdelmet és neves bunyóst vártok, de értsétek meg ha szellő kikap idejekorán, akkor a kutya nem fogja övmeccsre hívni, ami félix célja.

» boxfan11   válasz erre
    2019-02-13 06:10:22

Nem igazán értem, hogy mi ebben a profizmus? Mert az nem profi boksz, hogy nevesincs emberek ellen valakit a címmecs közelébe juttatunk, aztán max jól elverik. Nem hiába nincs Szellőben pénz. Ranglista helyezés ide vagy oda, egy magasan jegyzett bokszoló sem fog kiállni ellene, max ha rakényszeritik.

» Danifiu   válasz erre
    2019-02-13 05:12:10

@kuncsorszky: A biztonságos ellenfélvalasztas érthető, na de ez a srác a top 200-ban nincs benne. Ez mi pénzt fog hozni nekik? Egy jobban kiemelt embert illett volna. Azért ennyire lehetnének igényesek.

» Danifiu   válasz erre
    2019-02-13 04:50:09

Felix be fektetett csomó olyan bunyosba aki pár mécs után visszavonult, ez mínuszos..

» felix trinidad   válasz erre
    2019-02-12 23:21:26

@kovban: ezt a storyt ki mondta? igaz vagy sem ezt nem tudjuk. de minél több a nullás mérlege egy bunyósnak annál többet ér és annál tovább lehet húzni a pénzt ezekből a kis kocsmai bunyókból. igen való igaz félixék több pézt akarnak kaszálni majd ha eljön az idő. majd ha imre elveszíti az övmeccset (ebben biztos vagyok) utána a kutyát nem fogja érdekelni, sőt szögre akasztja majd a kesztyűit (lásd bedákot). annyit húz ki szellőből amennyit csak tud. ne felejtsd el amit csinál félix az nem a sportról szól hanem a pénzről. ő befektet és minél többet szeretne kivenni belőle, lehetőség szerint jó sokáig. ez üzlet és nem sport. a sport csak az eszköz a pénz keresethez.

» boxfan11   válasz erre
    2019-02-12 22:41:33

@Danifiu: Szellő olyan pozcícióba van, hogy már nincs értelme komolyabb rizikót vállalni, valamelyik szervezetnél minimum egy interim, de inkább vb meccs simán kinéz neki.

» kuncsorszky   válasz erre
    2019-02-12 22:36:32

Nem is tudom,mindenki Arslant emlegeti.
Imre ha nyerne:Áhh,megvert egy öreg bokszolót.
Ha kikapna:Áhh még egy 50éves török is elpicsázza.
Szerintem nem lenne több értelme mint ennek a meccsnek Denis a komisz ellen.
Persze aztán lehet hogy mások ebből a meccsből messzemenő következtetéseket tudnának levonni,de nem valószínű.

» robhalford   válasz erre
    2019-02-12 22:22:49

@boxfan11: Részben igazad van, abban, hogy mindenki védi a bokszolóit, így Félix is. De nem csak ő! Ami az ellenfekeket illeti, mindenkinek van valamennyi tőkéje, abból gazdálkodik. De van az az eset, amikor azért nem találsz megfelelő szintű ellenfelet, mert nem áll ki veled, azért mert kockázatos, és nem nyer vele annyi pénzt, amiért ez megérné. Pár éve Félixék tettek egy olyan ajánlatot Arslanéknak, hogy Németországban kiállnak velük, és Szellő meccspénze is Arslanéké lesz, tehát Imre ingyen bokszolt volna. Erre IS nemet mondtak. Szted miért:)?

» kovban   válasz erre
    2019-02-12 21:23:51

komolyan mondom nem értelek titeket, vagy nem értitek hogy miről szól félix menedzselése: adott 1 bunyós aki így vagy úgy de valamilyen szinten tud bunyózni. ezt a fickót egy övmeccsig elakarja vinni, hogy aztán ott jó nagyot kaszáljanak. ha most bedobná egy valaki ellen aki kipicsázná szellőt, akkor a nullás statja besározódna és utána már nem kellene 1 bajnoknak sem. így meg jól hangzik a nullás mérleg, erre oda figyelnek az emberek és azt hiszik hogy "na majd ez igen ez majd megutatja a bajnoknak". és ha észrevettétek szellő soha nem volt idegen területen nehogy a pontozók másképp lássák azt amit "jól kell látni". ez a mai menedzselés lényege. 2 oldalról is megtámogatni a bunyóst: egyik oldalról az ellenfél választás, míg a másik oldalról a helyszín biztosítása és a sportszerű bíráskodás. nem mondom hogy ügyes, mert nem az de ma ezt így kell csinálni ha sikert akarsz elérni. főleg hogy imre már 35 éves.

» boxfan11   válasz erre
    2019-02-12 20:30:44

Félix nem tud összekaparni egy veretesebb ellenfelet? Ez az ellenfélválasztás egy nagy vicc! Ilyen szinten bárki bemehetne az utcáról és kiállhatna Szellő ellen.

» Danifiu   válasz erre
    2019-02-12 20:17:30

2014 óta gyakorlatilag nem is bokszolt, így nem nehéz veretlennek maradni. :)
Jó lesz Szellőnek, hova siessen 35 évesen...
Honnan kukázza Félix ezeket jó mérlegű hobbistákat?

» Dr Evil   válasz erre
    2019-02-12 16:34:17

Egészen zseniális, ahogy Félix gyakorlatilag semmitmondó meccsekkel eltolta Imit egy címmeccs kapujába. És egyben ez is lesz Szellő veszte majd a címmeccsen (nem kétlem, hogy összejön). Ez a szlovén srác ujjgyakorlat kell hogy legyen, vagy 300 hely választja el őket boxrecen. Arslan jobb lett volna, de ez nem a promóció sara.

» bandi1115   válasz erre
    2019-02-12 14:13:48

meg ő amúgy is az a fajta, aki sokkal gyengébb bunyós, mint a mérlege mutatja, ehhez elég megnézni kiktől kapott ki - valószínűleg Szellő lesz az első olyan ellenfele, aki várhatóan nála is jobb rekorddal fejezi majd be a profi pályafutását

» superman   válasz erre
    2019-02-12 14:07:28

@VRRRT: nekem is szemet szúrt, hogy tulajondképpen milyen pályafutást nem fog folytatni egy esetleges vereség után, amikor gyakorlatilag 5 éve hobbibunyós.

    2019-02-12 13:29:35

Az utolsó veresége óta 3 meccse volt a srácnak, egy 0-0-0, egy 1-0-0 és egy 3-86-2 mérlegű ellenfél ellen.

    2019-02-12 13:08:52
Ugrás az oldal tetejére