×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hírek szerint április hónapban, az Amerikai Egyesült Államokban 2019-02-11 10:12:29 https://www.profiboksz.hu/2019/02/11/usyk-vs-ortiz-es-povetkin-vs-breazeale-johet-aprilisban/

Usyk vs. Ortiz és Povetkin vs. Breazeale jöhet áprilisban

A hírek szerint április hónapban, az Amerikai Egyesült Államokban kerülhet sor a cirkálósúlyú vitathatatlan bajnok és a tavaly Év Bokszolója címet szerző Oleksandr Usyk nehézsúlyú debütálására. Az ukrán klasszis úgy tűnik, a királykategóriában sem egy mezei matchboxozásra készül, és mindjárt a súlycsoport egyik legveszélyesebb ökölvívójával, az idősödő, de ennek ellenére igen széles ívben került Luis Ortizzal készül megmérkőzni. A gála másik visszatérője a korábbi nehézsúlyú világelső és a legutolsó összecsapásán Anthony Joshua ellen megmérkőző és remek teljesítményt produkáló Alexander Povetkin lesz, aki a tervek szerint a kemény, de nem megoldhatatlan feladatnak ígérkező Dominic Breazeale-lel szemben készül sínre tenni karrierét. Breazeale-t egyébként Dillian Whyte-tal is hírbe hozták, egyelőre kérdéses tehát, hogy a 33 éves amerikai végül a brit, vagy az orosz klasszisnál fog-e lehorgonyozni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Most már hivatalos a Joshua vs Miller.

» deontay   válasz erre
    2019-02-14 04:42:55

@superman: Szerintem egy 30-1-es mérlegű bokszolót, aki olyan ki-ki meccset vív a regnáló, még veretlen világbajnokkal, mint Wilder ellen, plusz olyan könnyedén legyőz egy korábbi világbajnoki kihívót, mint amilyen Jennings volt, lehet nyugodtan besorolni a képességei alapján besorolni, hiszen az ember kaphatott róla képet már elég sok meccsen.

Amúgy most adott nyilatkozatot Ortiz menedzsere, meg sem említi Uskyot..

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-02-12 16:21:14

@La Cucaracha: ezért érdemes inkább az eredményeket alapul venni, mintsem, hogy mit látunk bele valakibe, az alapján meg Ortiz másodvonalas, Usyk pedig egyeduralkodó a súlycsoportjában.

» superman   válasz erre
    2019-02-12 16:06:17

@superman: Mondjuk a határvonalat nem annyira könnyű belőni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-02-12 15:37:03

@Jersey Joe: Könnyen lehet, hogy jól gondolod, de valószínűleg ez már csak feltételezés marad, mivel amikor bizonyíthatta volna, hogy az első vonalba tartozik, már kiöregedőben volt és csak azt sikerült bizonyítania, hogy egy nagyon veszélyes másodvonalas.

» superman   válasz erre
    2019-02-12 10:28:13

@superman: "Ortiz pedig még ma is "csak" egy kiöregedett másodvonalas."


Inkább számomra: kiöregedett elsővonalas...

Ha nem lett volna Ortiznak már a valószínűleg a korosodására visszavezethető kondi problémája Wilder ellen, igen jó eséllyel be tudta volna fejezni a meccset...

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-02-11 22:23:38

@superman: (javítok: kiöregedőben lévő másodvonalas, nem szeretnék túlzásba esni)

» superman   válasz erre
    2019-02-11 21:22:46

@Peacock: a merészben most is egyetértünk :) Egy gyors és ügyes kisebb bunyós időnként komoly meglepetéseket is tud okozni a nagyobbak ellen (és ez esetben még meglepetés sem volna...) és különösen öregedő bunyósokat tudnak csúnyán megtréfálni, pl. Pac-De la Hoya (és még sok más jobb formában lévő ellenfelét is mondhatnám), Cotto-Martinez, Bellew-Haye, Toney-Holyfield stb. Vagy említhetném, hogy az Usyk-nál klasszisokkal gyengébb Huck meccsét az általad említett Povetkinnel, pedig akkor még nem volt öreg sem. Usyk eddig ígéretesebb pályafutást tudhat magáénak Haye-nél, aki vb lett nehézsúlyban és a mostani élvonalnál komolyabb szintet elérő Klitschkok ellen is esélyesnek tartották, Ortiz pedig még ma is "csak" egy kiöregedett másodvonalas. Persze ettől még lehet neked igazad :)

» superman   válasz erre
    2019-02-11 21:20:14

@superman: Többnyire egyet szoktam veled érteni, de én most azt mondom, Ortiz elsőre túl merész választás volna, és a kubai lenne az esélyesebb. Ortiz és Povetkin (mint nagy öregek) talán a két legképzettebb élvonalbeli nehézsúlyú jelenleg, ráadásul ha nem is a legnagyobb, de igen komoly ütőerővel. Ellenük Usyk szerintem kevésbé tudna villogni.

» Peacock   válasz erre
    2019-02-11 19:27:33

akkor ezek szerint White nak ugrik a ppv meccs áprilisban? Skynak állítólag nem nagyon tetszik hogy Hearn a Dazn hoz viszi a meccseket, hiába adják le angliában az idő eltolódás gond, Joshua meg White PPV is elmarad nekik..

» gigaboly   válasz erre
    2019-02-11 18:52:29

Usyk all time az egyik legerősebb bunyós, aki alsóbb súlycsoportból fellépve kipróbálja magát nehézsúlyban, főleg ha azzal is számolunk, hogy ő 90 kg-ról lép fel, míg a korábbi nagy klasszisok alacsonyabb súlyról indultak. Meglátjuk a stílusa és ütésállósága mire elég a nagyok ellen és hogy áthidalható -e a jelentős méretkülönbség az élvonal óriásaihoz képest. Az amatőr, WSB-s és profi múltja mindenképp ad elég okot az optimizmusra.
Azzal nem értek egyet, hogy Ortiz ellen underdog volna, sokkal gyorsabb, pontozással egyértelműen ő lenne az esélyes. Ortiz csak a ko-ban reménykedhetne, de az sem lenne könnyű, mert egy gyorsabb, szintén technikás bunyóst nehéz meglepni, ráadásul Usyk ütésállóságán még senki nem tudott kifogni.

» superman   válasz erre
    2019-02-11 18:04:58

@rumble: Nincs jelentős véleménykülönbség közöttünk, én a nehézsúlyú pofonok kihordásában nem vagyok olyan optimista mint te :) Nem tudjuk még hány menet lesz és Usyk "beleerősödése" a nehézbe hol tart (én nem tudom). Gondolom pár kiló izmot már felpakolt, abban meg bízom, hogy a munkatempóját jelentősen nem fogja lecsökkenteni. Meglátjuk...

    2019-02-11 17:01:45

Usyk szerintem ki fog kapni a legjobbaktól nehézsúlyban az már nem az ő terepe. De nyilvánvalóan ott van a legjobb pénz.

» mikike1   válasz erre
    2019-02-11 15:42:45

Nem Povetkin-Ortiz és Usyk-Breazel?Én inkàbb így gondóltam volna.Usyk helyében még könnyebb elenfelet mint Ortiz...

» EPguard   válasz erre
    2019-02-11 15:05:16

Usyk nem egy jó választás a nehézsúlyúaknak mert ha megverik akkor csak legyintenek hogy csak egy kisebb kategóriás versenyzőt vert meg aki elvállalja, ha meg kikapnak az komoly presztízs veszteséget jelent. Ezért lenne ideálisabb Usyknak először egy közepes ellenfél, így jobban képet kaphatna mindenki.

» nagygeza   válasz erre
    2019-02-11 14:50:32

@miskacarus: Az sokkal hihetőbb is.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-02-11 14:23:29

Showtime-on a Davis meccsen azt irtak, Oriz Hammer ellen megy marciusban a Barclays- ben.

» miskacarus   válasz erre
    2019-02-11 13:20:40

@horvath gergo: Emiatt nem kell aggódni, nagyon fontos Whyte továbbra is a Matchroomnak, és egyedül neki van UK PPV meccse (nem a top3 ellen)
A top3 után benne a pénz, kizárt, hogy ő maradjon hoppon. Én hallgatom munka közben állandóan a Hearn interjúkat amiből hetente több kerül fel, és 1x nem volt szó Povetkin-Breazealeről. Szinte 100%, hogy Whyte ellenfele Brizli vagy Povetkin lesz (Ortiz március 2.-án boxol...)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-02-11 12:35:10

na Whyte akkor meg hoppon marad ezek szerint.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-02-11 12:21:35

@liger: Usyknak két nagy fegyvere van, az ütésállósága és a baromi magas munkatempója. Na most ha sikerül elkerülnie Ortiz nagy ütéseit, (vagy kihordja azokat) és számolunk azzal, hogy egy magas iramú meccs végére azért általában Ortiz el szokott fáradni, akkor pontozással simán nyerhet. A kérdés szerintem egyedül az, a nehézsúlyú pofonokat hogy fogja bírni, a meglátásom szerint jól.

» rumble   válasz erre
    2019-02-11 12:19:29

Ezt a 4-5 bokszolót már eléggé együtt említették eddig is, de szerintem ez a felállás lenne a legrosszabb opció a lehetségesek közül.

A Povetkin vs Breazealebe pl. semmit nem látok, de az Ortiz vs Uskyban sem sokat... Ha Ortiz kiütné véletlen Usykot, az ukránnak úgy érne véget a nehézsúlyú pályafutása, hogy tökre elképzelhető, sok más, kevésbé cseles és kevésbé technikás nehézsúlyúval szemben győzhetne.

Amúgy szkeptikus vagyok, hiszen Ortiz menedzsere már a legutóbbi ilyen pletyka után is arról beszélt, hogy épp csak őket nem keresték ilyen mérkőzés-tervekkel.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-02-11 11:15:33

Nem sokat tököl Usyk, sztem több mint bátor vállalás elsőre Ortiz ellen menni nehézsúlyban. Õ tudja, kíváncsian várom, nálam nem favoritként fog ringbe lépni most. Igaz, hogy Ortiz már túl van a legjobb évein, de rendkívül veszélyes még mindig bárkire, és ugye itt már nem cirkáló súlyú pofonok csattannak. :) Én tutira veszem, hogy Usyk nem képes kiütni Ortizt, pontozással nyerhet, viszont Ortiz KO győzelme végig benne lesz a pakliban, + nagyon képzett, komplex bokszoló.

    2019-02-11 11:10:45

Nem tudom, hogz honnan van az infó, de eddig arról volt szó, hogy Whyte következő ellenfele Povetkin/Breazeale/Ortiz lehet. Breazeale lenne a legjobb, mert akkor WBC kötelező kihívó lehetne, ugyanakkor kérdéses, hogy az amerikai bevállalja-e, hisz megteheti, hogy csak vár, mivel ő a WBC kihívó. Persze lehet az sokat nem ér, hiszen a címegyesítés fontosabb, tehát a Wilder/Fury győztese ha megállapodik Joshuával, akkor az előnyt élvez és tutira 2 meccs, tehát gyakorlatilag másfél-2 évig tutira nem boxolna :D

Povetkin ellen keresne messze a legkevesebbet Breazeale, de nem veszélytelenebb, mint Whyte. Én ezt kb. kizártnak tartom, ha boxol nagyobb név ellen, akkor meglepne ha nem Whyte ellen tenné UK PPV-n...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-02-11 11:09:48

"Jöhet" = mézesmadzag, vagy kellene, de mérget ne vegyünk rá!

» ogreface   válasz erre
    2019-02-11 11:01:10

Háááát... Csak azt sajnálom, hogy szinte biztos csak stream-ről lehet majd nézni.
Bátor vállalás, de vélhetően úgy gondolkodnak, hogy Usik boksza sok mozgásra, munkára, reflexekre épül, ami valószínűleg korlátozottabb ideig tartható fent, mint egy kifejezetten nagy ütőé, mérsékeltebb munkatempóval (pl. Ortiz). Szóval: csak remélni tudom, hogy lesz ilyen meccs.

Egyébként egy kicsit off: gyakran a pénz miatt hiúsulnak meg meccsek. Az is valószínű, hogy a PPV-nek kezd leáldozni. Számos olyan sportág van a világon, ami népszerű, rengeteget kell melózni és veszélyes is, ennek ellenére jóval kevesebb az elérhető jövedelem (pl. országúti kerékpár) és mégsem tűnik úgy, hogy leáldozna a sportágnak. Remélem, hogyha nem lehet milliárdokat keresni egy-egy meccsel, csak sok-sok milliót (forintra értem), attól még ez nem demotivál valakit, hogy ezt a sportágat válassza (tudom, hogy az USA-ban pl. ez így van, ott rengeteg pénz van az NBA-ban, NFL-ben, az gondolom, ennek közvetlenül van elszívó hatása az USA nehézsúlyra nézve). Bocsi a kitérőért.

    2019-02-11 10:53:38

Az Usyk vs. Ortiz nagyon jó és várós meccs lenne. Ha Povetkin viszont Breazeale ellen megy tényleg, nem tudom Whyte kivel bokszolhatna áprilisban.

» rumble   válasz erre
    2019-02-11 10:16:47
Ugrás az oldal tetejére