×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/CaneloJacobs1.jpg 2019. május 4-én lép legközelebb ringbe a középsúlyú 2019-01-18 09:00:30 https://www.profiboksz.hu/2019/01/18/canelo-alvarez-vs-daniel-jacobs-majus-4-en/

Canelo Alvarez vs. Daniel Jacobs május 4-én

2019. május 4-én lép legközelebb ringbe a középsúlyú egyesített bajnok WBC/WBA bajnok Canelo Alvarez, ellenfele pedig az IBF szervezet bajnoka, Daniel Jacobs lesz. A 28 éves mexikói számára ez egy komoly kihívás lesz, hiszen Jacobs a középsúly egyik legjobb ökölvívója, ráadásul emellett borzasztóan kellemetlen stílust vonultat fel, amelyet Alvarez korábbi ellenfele, Gennady Golovkin is tanúsíthat, akinek csak egy nagyon keserves győzelemre futotta az amerikai sportoló ellen. Jacobs egyébként maga is megszenvedett legutóbbi összecsapásán, Sergiy Derevyanchenkoval szemben, akit csak megosztott pontozással tudott legyűrni. Alvarezre ugyanez nem mondható el, ő tavaly decemberben feljebb rándult nagyközépsúlyba, hogy megszerezze a WBA világbajnoki címét, ám a címet addig őrző Rocky Fielding túl sok mindent nem tudott felmutatni a meccsen és igen hamar elbukott a mexikói bokszoló ellenében.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@ricfisher: Akkor már inkább Canelo-Hurd. Utóbbi szerintem kitakarítja a nagyváltót ha kiállnak ellene.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-19 21:10:08

@ricfisher: Munguia az egvilagon semmit nem tett meg le az asztalra, nem ertem mirol beszelsz, mitol erdemelne o ki egy ilyen meccset? elobb gyozzon le valakit vagy valakiket, o kb ~3-5 evre van egy Canelo meccstol ha vegre elkezdene minosegi ellenfelek ellen bunyozni

» fixpont   válasz erre
    2019-01-19 06:04:38

én egy Canelo-Munguia meccset néznék meg

» ricfisher   válasz erre
    2019-01-19 05:11:32

@Wilde94.: Igazad van, annyira nem voltak durva csalások, de azért Golovkinnak rosszul eshetett ez az egész (persze anyagilag jól járt), jogosan...

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-18 21:13:35

@rumble: Aztán ha Jacobs és Andrade nyerne, akkor lennének a problémák, mert ők nem szívesen bunyóznának egymással, azt mondta Jacobs hogy Andrade olyan neki mint ha a testvére lenne.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-18 21:11:37

Baromi jó kis párosítás, GGG mehetne Andrade ellen, aztán a két győztes pedig a vitathatatlan címért.

» rumble   válasz erre
    2019-01-18 20:36:26

Szerintem az idei év egyik legjobb párosítása és meccse a Canelo-Jacobs.
Ökölvívóként nagyon bírom a mexikóit. Kombinatív, kemény ütő és ütésálló! A mérlegére lehet mondani, hogy sok név nem prime időszakban került bele, de ezt számtalan nagy bunyósról elmondhatjuk még. Olyan hogy kifogásolhatatlan ellenféllista nem létezik. Canelo szerintem most igenis napjaink egyik legjobbja súlycsoportokttól függetlenül. A nagyváltót viszonylag kitakarította, egyesített bajnok volt stb. Most középsúlyban is a kategória legjobbja.

Bár van benne valami, hogy sokana pontozásos dolog miatt ekézitek, de úgy érzem ennek a hátterében 80%-ban a gyülölködés áll. Sokan kedvelik Golovkint (én is) és Caneloék emberi viselkdeése sokaknál kiverte a biztosítékot, így eleve egy fekete ponttal indul már. A pontozói "csalásokat" azonban én nem látom annyira brutálisan mint egyesek. HA valaki nagyon megverné (8-4-es menet leosztás stb) akkor igenis kihoznák az ellenfelet. De egy 6-6, 7-5 körüli meccsen valóban felé billen a mérleg (ennek sokkal inkább üzleti okai vannak). Ha sorra nézzük azokat az emlegetett pontozói csalásokat akkor látunk furcsaságokat, de olyan írtózatosan nagy elpontozásokról azért általánosságban nem beszélhetünk.
2013-04: Austin Trout ellen 115-112, 116-11 és 118-109 arányban nyert. Sokan ezt is felhozzák, hogy Stanley Christodoulou 118-109-e tulzó és, hogy az is pontozói csalás stb. De ha őszinték akarunk lenni akkor az első két pontozó eredménye megfelel a valóságnak. Az pedig hogy Stanley Christodoulou nagyobb arányt hozott ki nem osztott, nem szorzott a végeredményen. Így is úgyis Canelo győzelem az igazságos eredmény.

2013-09: Floyd Mayweather Jr: azt a meccset Canelo simán elbukta, szerintem Mayweather 2009-es visszatérése után az egyik legjobb teljesítménye volt az! Szerintem Canelo ngyon maximum 3-4 menetet vitt el. Két pontozó döntése kb. meg is felelt a valóságnak (116-112 és 117-111). Itt ugye aki elég nagyot hibázott az CJ Ross volt, aki 114-114-et hozott ki. De itt is mi történt a bírói hibából? nagyjából semmi, az eredmény megmaradt annak, ami valóságot tükrözte: Mayweather nyert igazságosan. Itt erre kb azért volt szükség, hogy sok év távlatából azt lehesen mondani, hogy ő még fiatalon, éretlenül a nagy Floydot is megszorongatta, ez megint üzleti érdek.

2014-07: Erislandy Lara: Egy szoros 12 menetes csata volt, ahol Lara sajnos tényleg kb többet használta a lábát, mint a kezeit. Itt két bíró Canelot, egy Larat látta jobbnak. Egy tipikusan ide is oda is adható meccs volt, amit Canelonak adtak. Bár nem vagyok pontozó egy ilyen szoros meccsnél én is a támadóbbszellemű bunyós felé billentettem volna a mérleg nyelvét. Tehát érdemi csalás itt nem történt. Sokan mégis ezt a meccset emlegetik úgy, mintha Canelot igenis elverték volna, csak ki lett hozva.

2018-09: Gennady Golovkin: a legtöbben előzetesen Golovkin KO-ra tippeltek, ehez képest Canelo elővett egy olyan lábmunkát, amit elötte még nem igen láttunk tőle, gyorsabbnak tűnt és több látványos találata is volt. Golovkin azonban remekül használta a jab-eket és többet is dolgozott, így szorosan ugyan, de ő tett többet a győzelemért. Nálam 115-113 lett Golovkinnak. Az egyik pontozó kihozta X-re, amivel szerintem nincs nagy baj, a másik Golovkinnak, ami szerintem helyes döntés volt. Itt ugye Adalaide Byrd volt az egyetlen aki egy érthetetlen 118-110-et hozott ki. Ez volt az első olyan alkalom, hogy egy amolyan pontozói csalás Canelo felé billentette a mérleget, de ez esetben is "csak" egy döntetlenre. Az én szememben egy 7-5 (GGG) meccsből csináltak egy 6-6 (X) leosztást. Mondani sem kell, hogy üzletileg ez is megérte hisz így lett belőle nagy felhajtás, felháborodás stb ami mind nézpt generált, ami pedig ugye sok sok dodoót.

Sokan még említik a 2. Golovkin meccset is de szerintem ez alaptalan. Én (és még sokan) úgy láttam ezen a meccsen már valóban Canelo volt a jobb olyan 115-113-ra. Tehát ha úgy nézzük kb 4-5 kérdéses kimentelü meccse volt a mexikóinak, amiből a rossz döntést hozó bíró eredménye "csak" egy alkalommal változtatot eredményt, a többi esetben csak max szemöldököket rántott fel. Tehát én túlzásnak tartom azt, hogy a mexikói teljesítményéből azért levonjunk mert "ő pontozással ugyis nyer, kiütni nem lehet, tehát neki könnyű".
Szerintem igenis örülnünk kell, hogy van egyilyen jó bunyós a mezőnyben. Jó ellenfelekkel bokszol, izgalmas meccseket vív és látványos stílusa van.

Boccs, ha kicsit hosszú lett, de kb. ez a véleményem ezekről a pontozási dolgokról.
Jacobs ellen is egy szoros meccsre számítok, 115-113-116-112 körüli Canelo győzelemmel, de bármi lehet. Egyik srác sem üt kicsit.

» Wilde94.   válasz erre
    2019-01-18 19:25:53

@emmendy8: ez lehetseges, vannak olyan emberek akik a nagy megmerettetesre jobban tudnak keszulni, de mivel pontozassal nem nyerhet, a KO-ra meg szerintem nincs eselye, igy sima Canelora tipplek

» fixpont   válasz erre
    2019-01-18 18:27:52

@Moorer: Ha így is van, Canelo ellen felszívja magát szerintem.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-18 18:17:31

@emmendy8: Hasonlóan látom mint fixpont, Jacobs jó alapanyag de az utóbbi meccsein gyenge formát mutat, valószínű az a bunyós aki egyszer-egyszer fel tudja szívni magát egy tényleg jó formára de tartósan azt nem tudja hozni.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-18 18:06:31

@fixpont: Komolyan gondolod? Veretlen ellenfeleket vert meg, nem tudhatod Canelo mit kezdett volna velük, szerintem pl Sulecki és Derev is nagyon jó. Jacobsot simábban kihozhatták volna x-re Golo ellen mint Canelot ha meg lett volna a háttere.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-18 17:53:44

Jacobs mindig is egy jó bunyós volt.Volt egyszer egy Dimitrij Pirog nevű ellenfele és akkor minden a feje tetejére állt.K.O-s vereség.Pont a legrosszabbkor.Ez soha nem jön jókor,de ez kettőbe törte a felfelé ívelő pályafutását.Saját erejéből most ugyan azon a ponton van ahol akkor volt.Szerintem Canelónak nagyon nehéz perceket fog okozni.50%-50%

    2019-01-18 17:48:00

Ez várós, Jacobs alaposan fel fogja adni a leckét Canelonak de úgy érzem lesz padlón egyszer-kétszer és egy szoros meccsen Canelot fogják kihozni.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-18 13:57:07

Adminok: Mehetne esetleg egy szavazás, hogy kiderüljön az olvasók hogy látják a meccs kimenetelét? Köszönettel.

» Barbados Demon   válasz erre
    2019-01-18 13:48:05

Jacobs GGG ellen jo volt, azota az osszesen meccsen szar csalodastkelto produkciot mutatott, szerintem ez ma mar sima Canelo.

» fixpont   válasz erre
    2019-01-18 13:28:27

Nagyon jó bunyós Jacobs,de nem Alvarez szint,az ellenfél listája sem,végigállta Golovkin ellen,ez szép volt,de simán megveri a mexikói,én így látom.

» robhalford   válasz erre
    2019-01-18 13:10:57

Nagyszerű meccs lesz! Két rendkívül magas szintű bunyós látványos stílussal! Jacobs stílusa szerintem nem fog feküdni Alvareznek, Golovkin lassú volt hozzá képest, így jól működtek a kontrák, Jacobs ellen ez viszont nem így lesz, ráadásul remek lábmunkája is van az amerikainak! 55-45 Jacobs javára nálam!

» deontay   válasz erre
    2019-01-18 13:07:23

Szerintem Jacobs könnyebb meccs lesz mint egy Golovkin visszavágó, Jacobs Golo meccse óta nem mutat olyan jó formát, aztán ha Golonak nem okozott gondot az ütőereje akkor Canelonak se fog, pontozással meg nehéz lesz és nem csak a pontozók miatt hanem Canelo jobb bunyós mint Jacobs, de ez majd kiderül a meccsen.

» gigaboly   válasz erre
    2019-01-18 12:40:30

Nem drukkolok Canelonak, de tisztelem őt és csapatát ezért az ellenfélválasztásért. Biztos vagyok benne, hogy nagyon színvonalas meccset fogunk látni. Csak az előző meccsből kiindulva gondolom, hogyha Jacobs reális győzelmi esélyekkel szeretne indulni és nem csak a kiütésben bízni, akkor javítania kell az állóképességén és akkor a pontozosásos győzelemre is reális lehet az esélye még ellenszélben is.

    2019-01-18 12:25:53

@szabolcska: Szerintem csalás nélkül is meg tudja verni Jacobs-t Canelo...

» gulogulo   válasz erre
    2019-01-18 12:19:09

Ez egy fasza párosítás.

    2019-01-18 11:46:14

@horvath gergo: Ha így gondolod, akkor nem ismered még a pénz hatalmát. :)

» szabolcska   válasz erre
    2019-01-18 11:40:18

Már hallom is Michael Buffer mély kissé már elhasználtan rekedtes orgánumán megszólalni a meccs végén ahol Jacobs egyenletes teljesítményt nyújtva a tetemes méretfölényét és agilitását kihasználva verte a kontrákra építő de kissé ötlettelen Canelot: “And the judges scores... Adalaide Byrd: one ten to one eighteeeen - and the winner by unanimous decision, Cannneloo Alvareeez”
Viccet félretéve, Jacobs szerintem marhajó és Golovkin ellen is igen szoros volt ezért a még nála is vagy 6 centivel kisebb Canelot szerintem simán verni tudja, mert erős gyors és jól is bokszol. Viszont styles makes fights, lehet Canelo kicsapja kontrából, minden lehetséges. Bár nem üvegállú Jacobs sem, Golovkin se tudta kiütni. De tény, hogy 1000% hogy pontozással nem nyerhet, Canelo pedig betonfejű szóval mindenki rakja össze a képet. Jacobsnak szurkolok de csak a Golden Boy undorító pontozási csalásai miatt, de nem lepne meg ha Canelo kiütné.

    2019-01-18 11:39:43

na ez a Jakab gyerek elég kemény, és elég jó bunyós is, lehet, hogy vége lesz a vörös gyerek menetelésének? szerintem igen.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-01-18 11:18:03

Ez a srác nehezebb feladat lesz mint Fealding volt! Itt hozni kell újra a középsúlyt ami azért egy kicsit nehezebb mint bemérni nagyközépbe, Jacobs pedig ebben a súlyban igen erősnek számít, a stílusa pedig elég kellemetlen. Jó melós meccs lesz Alvareznek!

» Valero   válasz erre
    2019-01-18 11:17:45

Canelo ki fogja ütni.

» Danifiu   válasz erre
    2019-01-18 10:50:12

@fixpont: “Canelo 118-110”

Már tudod, hogy Mrs. Byrd is ott lesz:)?

» kovban   válasz erre
    2019-01-18 10:23:27

Fasza lesz, kiváncsi vagyok Canelot mennyire fogja zavarni Jacobs ütőtáv előnye

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-01-18 09:52:20

Canelo 118:110

» fixpont   válasz erre
    2019-01-18 09:17:13

@Barbados Demon: gyakorlatilag ez kiütést vagy több leütést jelent, mert Jacobs nem tud diktálni olyan tempót és Alvarez is túl jó ahhoz, hogy egyértelmű fölénnyel kipontozzák 12 menetben.

» superman   válasz erre
    2019-01-18 09:14:01

@shaderlold: Egyetértek, annyi megjegyzés, hogy sajnos nagyon egyértelműen kellene nyerni Jacobsnak, mert Oscarék láthatóan "legendaépítésben" vannak vannak Canelo kapcsán, így szoros meccset biztos odapontoztatnánk a kis vörösnek.

» Barbados Demon   válasz erre
    2019-01-18 09:09:02

van*

» shaderlold   válasz erre
    2019-01-18 09:05:27

Na, ez legalább korrekt ellenfél választás Canelo részéről. Jacobs a leghitelesebb kihívó, szerintem nagyjából egy szinten is van a Canelo-GGG párossal. Jó meccs lesz, az eddig bejelentett párosítások közül talán a legjobb az évben. Jó hír!

» Barbados Demon   válasz erre
    2019-01-18 09:05:15

Ezaz! Pont tegnap gondolkoztam rajta, hogy kb. neki vab reális esélye megverni Canelót. Hajrá Jacobs!!

» shaderlold   válasz erre
    2019-01-18 09:05:13
Ugrás az oldal tetejére