×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A DAZN szerződésének első mérkőzésére készülhet 2019-01-16 08:33:57 https://www.profiboksz.hu/2019/01/16/dmitry-bivol-joe-smith-marcius-9-en/

Dmitry Bivol-Joe Smith március 9-én

A DAZN szerződésének első mérkőzésére készülhet a félnehézsúlyú bajnok Dmitry Bivol. A WBA címvédője március 9-én a keményöklű Joe Smith Jr.-ral néz majd farkasszemet, aki leginkább Bernard Hopkins utolsó ellenfeleként maradhatott meg a közönség emlékeiben. Bivol korábban az HBO-val állt szerződésben, ám természetesen, miután a csatorna lezárta a bokszközvetítések időszakát, az orosz bokszolónak is új lehetőség után kellett néznie. A DAZN szerződés egy jó lehetőség a pénzkeresésre, ugyanakkor a többi félnehézsúlyú bajnok jelenleg a Top Rank - és így az ESPN televíziós csatorna – zászlaja alatt bunyózik, a címegyesítő meccsek leszervezése tehát nem lesz könnyű munka a Bivol-tábor számára.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Azt se tudja senki hogy mivolt de már egyből Kovaleven próbálja pár okos verni a port, könnyen el tudom képzelni hogy az illető nő egy pénzéhes hírnévvadász kis k.rva aki így akar megélni, vagy egyszerűen csak egy nagypofájú nő aki pár feles után azt hiszi ő a királynő !

» antonio   válasz erre
    2019-01-20 11:24:36

@Peacock: Mindenkit a szerint kell megitélni hogy mit követett el és nem aszerint hogy férfi vagy nő követte el, és nem aszerint hogy az áldozat férfi vagy nő, ez lenne az igazi jogegyenlőség. Néhány egyértelmű kivétellel mint gyerek és öregkor ill védekezésre képtelen személy. Másik példa két 14-15 éves lány agyonrugdosott egy férfitaxist sok évvel ezelőtt, tehát lehet hogy fizikai hátrányban vannak valamennyivel de nem annyival hogy ez annyit nyomjon a latban.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-19 19:42:32

Moorer, ha ffi vagy (nem tudom a nicknév nem árulja el), szerintem nagyon szomorú hogy magyarázni kell miért más az, ha egy ffi megüt egy nőt... 😔😔😔 A nők gyengébbek fizikálisan, sokkal többet bántalmazzák őket ffi-ak, mint viszont, így általában inkább védelemre szorulnak, míg a ffi-ak inkább agresszorként lépnek fel.

Ezzel együtt ha egy nő vagy több bántalmaz egy ffi-t, az pont ugyanolyan törvényi elbírálás alá esik, nagyon helyesen, ezt szvsz te is tudod. Nem ebben van a különbség. Itt a hírben miért van megemlítve hogy a vád szerint Kova egy nő arcát törte szét - ezt komolyan nem érted? Mert ha igaz (ezt nem tudjuk), akkor az biztos hogy nem egy őt fizikálisan fenyegető vkit bántalmazott, hanem egy nála jóval gyengébb, ellene kvázi védtelen személyt. Ami aljasság, mint általában is a nőverés.

» Peacock   válasz erre
    2019-01-19 19:31:46

@Moorer: ez már nagyon gender-ideológiára hajaz..

Szerintem is lehet, a férfiasság klasszikus felfogása - márpedig a boksz egy ún. "gentleMAN sport" - az, hogy a nőkkel szemben csak elkerülhetetlen esetben alkalmazunk erőszakot.

A legtöbbször a nők gyengébbek, védtelenebbek, szerintem korrekt, ha a büntetőjog különbséget tesz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-01-19 19:10:11

@fixpont: Annyira nincs nagy fizikai hátrány hogy emiatt külön elbírálás alá essenek. Gyerekkorúak és öregkorúak kivételével semmiféle más kategóriát nem kellenne használni én úgy gondolom.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-19 18:44:45

@Moorer: a nok (99.99%) nem erkolcsi folenyben vannak hanem fizikai hatranyban, ez a donto kulonbseg a megitelesnel

» fixpont   válasz erre
    2019-01-19 18:39:42

@fixpont: Ez csak egy példa volt arra hogy semmiféle erkölcsi fölényben nincsenek a nők a férfiakkal szemben.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-19 18:34:17

@Moorer: hadbirosag, foglyokat kinozni tilos

» fixpont   válasz erre
    2019-01-19 18:25:36

@fixpont: Mi a véleményed azokról az amerikai katonanőkről akik az iraki Abu Ghraib börtönben a férfi foglyokon szexuális erőszakot hajtottak végre? Mert itt nők a szexuális erőszak elkövetői a férfiak pedig a szenvedői.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-19 18:14:36

@Moorer: nem beszeltem torvenytrol, arrol beszeltem emberileg milyen megiteles ala esik, ha ferfikent megutsz egy not akkor egy darab szar vagy a tovabbiakban nem ferfi, masreszt szexualis zaklatas/eroszak vagy az ebbol fakado pofonok nyilvan csak nokkel kapcsolatban johetnek szoba, amikor valaki keptelen felfogni, hogy a nem az nemet jelent

» fixpont   válasz erre
    2019-01-19 18:10:00

@Peacock: Én felnőtt emberekről beszéltem mint nő, nem gyermek vagy aggkorúakról sem mozgáskorlátozottakról ne keverj olyat a kommentembe amit én nem írtam !

» Moorer   válasz erre
    2019-01-19 18:06:38

@fixpont: Nagyon nem értek egyet veled. A nők kb semmiben nem különböznek a férfiaktól ugyanúgy lehetnek orvosok katonák vagy gyári munkások. És ugyanúgy van közöttük jólelkű ahogy van közöttük pszichopata, némelyik nő pedig komoly fizikai fölényben is lehet férfiakkal szemben. Szóval nem értem miért kellenne hogy a törvény pozitívan diszkriminálja őket? Egy eset kivételével amikor terhesek akkor elfogadom hogy másként bánjon a törvény velük de egyébként nem.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-19 18:04:45

@Moorer: Így van, és akkor ugye ha a nem nem, úgy gondolom az életkor sem számít, ha egy 2 éves gyereket (vagy egy 92 éves mozgáskorlátozott öreget) basz fejbe kétszer és dob a Dunába egy ffi az ugyanaz mintha egy felnőtt férfival tenné... ja, nem...
Most komolyan, ne kelljen már magyarázni hogy egy profi bokszoló ffi miért más ha egy eleve (generikusan) testileg hatványozottan gyengébb, őt fizikailag egyáltalán nem fenyegető, verekedni nem tudó nőt tör szinte szó szerint össze ugyanazzal az 1-2 ütéssel, mintha két nagyjából egyerős ffi verekszik 1-2 ütésváltást ugyanakkora erővel, míg az egyik lent nem marad. 😔

» Peacock   válasz erre
    2019-01-19 17:49:02

@Moorer: mert emberileg nem mindegy, hogy ferfit utsz meg vagy not, es ha not akkor ott majd nemi eroszak es hasonlok is fennallnak majd, ha igaz a story amit lentebb olvastam

» fixpont   válasz erre
    2019-01-19 17:26:10

@Moorer: Azért kell kiemelni mert ha arról van hír hogy egy férfit ütött meg, még benne van hogy önvédelem volt, egy nőről meg nehéz elképzelni hogy akkora fenyegetést jelent amit pofánveréssel kell elhárítani. Benne van az is, hogy a nő éppen csak egy hisztis #mítú kamuáldozat, aki csak pénzt és figyelmet akar, például a 40 kilós modell aki azt állította hogy őt bizony Mike Tyson teli erőből arconbaszta, csak olyan ravaszul ütött hogy semmi nyoma nem maradt.

    2019-01-19 17:02:43

Na ez megint egy olyan ügy hogy ködös, hogy állítólag mivolt az alapján nem lehet itélkezni csak száraz tények számíthatnak. Egyébként nem értem miért kell külön kiemelni hogy az illető nő volt, törvény előtt férfi és nő egyenlő kell hogy legyen. Ha egy nőt üt meg azért ugyanannyit kell kapnia max mint ha egy férfit ütött volna meg.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-19 13:44:59

@csiga: Oké, várjuk😉

    2019-01-19 13:25:12

@greg: Holnap este ad interjút Klimas, megkérdezek tőle mindent.

    2019-01-19 12:31:27

@Kane: koko is mondta hogy nagyon mogorva.

» dondannyboy   válasz erre
    2019-01-19 09:24:04

@Kane: Én sem, nagyon nem. De ez egyelőre ,,csak,, egy megalapozott vád. Nincs még ítélet. Részletekből is csak ennyi ismert.
Mindenesetre elfogadhatatlan ha dz történt, és akkor börtönben a helye.
Viszont sehogy sem tudom alternatív forgatókönyvbe ágyazni jelenleg ezt a kevés leközölt adatot. Mert elég életszerűtlennek hat hogy egy nő ennyire összeveresse magát egy sporttáborban csak azért hogy aztán bemártsa az oroszt. Vagy ha vki más megveri, akkor Kovára fogja.
És Kova ittasan ki tudja mennyire beszámítható, ital gondjairól meg azért lehetett hallani eddig is pletykákat.

» Peacock   válasz erre
    2019-01-19 00:27:58

@Peacock: Ha ez igaz, az eléggé illúzióromboló Kovalevvel szemben. Én nem néztem volna belőle ki ilyet.

    2019-01-18 23:07:32

@greg: Íme: https://www.boxingscene.com/ko...
A vád szerint júniusban, 2 hónappal az Alvarez elleni fiaskója előtt még Big Bear-ben kikezdett egy partin egy nővel akinek ez nem igazán tetszett, visszautasította, erre Kova egy haverjával utánament a szállására, és ott a vita hevében úgy arcon ütötte a nőt, hogy szegénynek az agyrázkódás mellett szanaszét tört az orra, és a nyaka is komolyan megsérült.
A nő egyből jelentette a rendőrségen a támadást, még aznap este elő is állították az oroszt, most ha elítélik márciusban, akár 4 év börtön is várhat rá.

» Peacock   válasz erre
    2019-01-18 22:55:36

@greg: Egy nő azt allítja, Kovalev ököllel fejbeverte. Júniusban tartóztatták még le, egyenlőre nincs bizonyítva a vád, nem tudom csiga mit tud amit én nem de ami hírt erről én láttam abban június volt említve és nem szólt ítéletről.

    2019-01-18 22:40:57

@csiga: ???

    2019-01-18 22:13:26

Kovaljovot kihúzhatod, megy a böribe. :)

    2019-01-18 21:59:29

Ami jó hír nagyon, hogy Bivolon kívül a másik 3 övbirtokos a Top Rank bunyósa + Kovalevre is van opciójuk (minimum), szóval remélhetőleg összejönnek a címegyesítések és addigra Bivol szerződése is lefut a DAZN-nel és lehet újra egy undisputed a súlycsoportban.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-01-16 16:40:58

@Joe Calzaghe5: "Beterbiev is a DAZN-nál van, remélem összejön a nagy orosz derbi."

Beterbiev a Top Rank bunyósa lett, így az ESPN-en lesz ő is. Igazából Joe Smith is az ő ellenfele lett volna a DAZN-en eredetileg és nem Bivolé.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2019-01-16 16:37:18

@csiga: Köszi!

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2019-01-16 14:19:02

Ez jónak igérkezik.

» Moorer   válasz erre
    2019-01-16 14:11:17

@csiga: Õ is ilyen vastag csontozatú mint Gassiev, csak boxrec szerint alacsonyabb 10 centivel, nem tudom teremne-e ott neki babér.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-16 13:15:41

@Joe Calzaghe5: Megműtötték a vállát, de most már edzésben van áprilisban vagy májusban lehet meccse.

    2019-01-16 13:14:56

@csiga: Beterbiev vs Gassiev vagy Usyk vs Beterbiev. Amúgy mi van Gasievvel, semmi hír róla?

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2019-01-16 09:53:02

Beterbjev inkább cirkálóban gondolkodik, keservesen fogyaszt be félnehézbe. Legalábbis decemberben ezt nyilatkozta.

    2019-01-16 09:26:42

Nem is értem hogy most mi van, először ez a meccs volt meghirdetve, aztán Smith-ék jelezték hogy ők Beterbievvel akarnak meccselni még előző év végén, akkor azt hiszem már hivatalos volt, de Beterbiev szólt hogy halasszák el a meccset, mert túl korai lett volna neki a meccs Johnson után, most meg megint Bivol. Na de mindegy, csak legyen végre meccs.

» emmendy8   válasz erre
    2019-01-16 08:45:05

Beterbiev is a DAZN-nál van, remélem összejön a nagy orosz derbi.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2019-01-16 08:40:16
Ugrás az oldal tetejére