×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A nemzetközi sajtóban több helyütt megjelentek cikkek és híresztelések 2019-01-15 09:10:28 https://www.profiboksz.hu/2019/01/15/klitschko-a-visszateresrol-alhir/

Klitschko a visszatérésről: álhír

A nemzetközi sajtóban több helyütt megjelentek cikkek és híresztelések arról, hogy a korábbi nehézsúlyú bajnok Wladimir Klitschko áprilisban visszatér és megmérkőzik a brit nehézsúlyú Dillian Whyte-tal. Az információ nem tudni, honnan származott, de az ukrán klasszis egyszerűen csak álhírnek minősítette ezt, tehát ennek alapján szó sincs visszatérésről. Klitschko az utolsó meccsein már egyébként sem tudta hozni csúcsformáját, az utolsó mérkőzése óta eltelt kb. 1,5 év, illetve 42 esztendős életkora pedig nem éppen az ő malmára hajtják a vizet. Dillian Whyte egyébként jelenleg arra vár, hogy honfitársa, az őt korábban már legyőző nehézsúlyú bajnok Anthony Joshua eldöntse, hogy áprilisban ellene vállal egy brit csúcsmérkőzést, vagy kiruccan Amerikába és Jarrell Millerrel szemben méreti meg magát.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"de biztos igazad van... "

akkor legyen ez a beszélgetés vége:)

    2019-01-17 21:21:21

@Flex: És szerinted egy doppingszer ugyan olyan hatásfokon működik egy 41 éves embernek, mint egy 30 évesnek?
Ha már nagyon erőlteted az áltudományodat, akkor magyarázd már el nekem, tudományos igényességgel, hogy mitől ég ki hamarabb egy verekedő...Az, hogy ki ég ki hamarabb, egyéb más tényezőktől is függ, nem csak a stílustól. Egy vívó, aki a gyors kezével és lábával tud érvényesülni, az nem tud kiégni hamar? Több verekedőt tudok felsorolni, akik a fizikai erejüknek köszönhetően, méh a 40-hez közel is jó állapotban voltak, és a hamarabb kiégett vívókra is tudok példát.
Azt meg nem egészen értem, hogy Ali és Klicskó bunyójának a látványa miben befolyásolja azt, hogy 40 éves korukra milyen állapotban voltak, de biztos igazad van...

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-17 19:19:42

Meglepett volna, ha Doki VlaKlics - sok gyagya módjára - leszállóágban, inaktívként bevállal a nehézsúly krémje ellen csatát/csatákat...

» grabanc   válasz erre
    2019-01-17 18:09:33

@La Cucaracha: A normál hormonháztartást felejtsd el ha szteroidokhoz nyúlsz.Heti egy injekcióval már beviszed a havi normál össz termelésed.A sajátod megszűnik létezni.
Hogy a verekedők miért égnek ki hamarabb,és hogy Ali milyen állapotban vívta az utolsó mérkőzéseit.. ezek után úgy érzem itt a témát le is zárhatjuk egymás között:)
Holyfield is extrém példa,jól ráhibáztál.
Visszatérve Alira(bár nem szívesen írom le a nevét sem egy Klicsko cikk alatt),azért lefuttattad a karrierjét az agyadban Klicskóéval párhuzamban?:)
Alit ha egy 200 éves rokkantnyugdíjas verte volna el a karrierje végén,az sem csúfította volna el azt,amit előtte nyújtott.
Klicskónak meg nem fogja megszépíteni egy mérkőzése a nézhetetlen 60-at ráadásul úgy,hogy ki is lett ütve.

    2019-01-17 17:46:28

@Flex: Az teljesen mindegy, hogy milyen szerekhez nyult, a normal hormonhaztartast semmivel sem tudja helyettesiteni (meg a tobbi dolgot sem, amiket felsoroltam).
Aruld mar el, hogy a verekedok miert egnenek ki hamarabb, Holyfield sem egett ki tul hamar, pedig o tobb utest bekapott karrierje soran, mint Tyson. Az meg tok jo, hogy 20 evesen csucson volt Mike, de Klicsko meg 21 evig volt aktiv, es sokkal tobb utest bekapott, mint Tyson, szoval ez az erved finoman szolva is ingatag labakon all.
Joshua 28 evesen, es majdnem 20 meccsel a hata mogott semmilyen dimenzioban nem szamitana kezdonek, nyilvan rutinosnak se nevezhetjuk, de azert ne tulozzunk.
Latom nagyon szereted hangoztatni, hogy "felnyalta a padlot", gondolom akkor szerinted Holyfield meg lett alazva az ugyetlen Valuev ellen, Alit meg lealazta Berbick es Holmes...

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-17 15:37:53

a mostani mezőnyben szerintem sem tudna vitathatatlan lenni Wlad, még ha 30-35 évesen sem. Viszont legalább lennének jó meccsei, AJ ellen nagyon felszívta magát.

» horvath gergo   válasz erre
    2019-01-17 14:23:05

@La Cucaracha: Én nem az ukránt gyűlölöm,hanem a fanatikus rajongóit nem értem.
Joshua ellen(és amúgy az összes meccsén),pont úgy nézett ki mint aki nem pótolja külsőleg a tesztoszteront:)
Az is tény,hogy nem voltak ring háborúi.Nem volt miben megkopjon.
Tysont meg már csak azért is felesleges ide venni,mert egyrészt stílusából adódóan a verekedők jóval hamarabb kiégnek,illetve azzal a "magassággal" amivel ő harcolt a nagyok ellen ott tarthatatlan az az állapot évekig.Nem mellesleg 20 évesen már a csúcson volt.
Joshua meg Wladhoz képest tényleg kezdő,mind az amatőr,mind a profi rekordja alapján.De így is felnyalatta a padlót az ukránnal.És ez tény.
Wlad még 10 évig védegette volna az öveit ha nem jön Joshua,Fury,Wilder,Ortiz,Whyte,és az új Povetkin.

    2019-01-17 14:19:59

@Flex: Saját magadat teszed komolytalanná az ilyen kijelentésekkel.
Bele mehetnék, hogy miért nem lehetett csúcsformában (ilyen korban már csökken a tesztoszteron szint, lassul az idegrendszer működése, az izmok között merev kötőszövetes állomány jön létre, ami lassít, sérülékennyé tesz, rontja z erőt és állóképességet stb...), de fölösleges, te gyűlölöd Wladot, amivel semmi gond nincs, a te dolgod, de azért az áltudományos baromságaidtól kíméld már meg az embereket.
Ha szerinted nem kopott meg, mert csak "bemutató meccsei" voltak, akkor Roy Jones vagy Tyson miben kopott meg? Vagy akkor egy 40 éves ember bármikor élsportoló lehet, hiszen még sose koptatta magát? Ne vicceljünk már.
A boksza meg annyira volt élete boksza, hogy egyetlen egy normális jabet nem tudott már ütni, de hitegesd csak magad, hogy a legjobb Wladot győzte le egy tejfeles szájú kezdő, így hátha nyugodtan fogsz aludni, a tények meg sose zavarjanak, az csak a hülyéknek való.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-17 12:37:37

@bees: ezt a 41-et engedd már el.10 évig bemutató mérkőzéseket vívott.Miben kopott volna meg?
Most boxolt a legjobban profi karrierje alatt.Mondhatnám úgy is végre ökölvívó meccsre készült.Vagy nálam van a baj,hogy amit odáig mutatott az nem ütötte meg az ingerküszöbömet?Ez volt az a meccs,ahol a vele nem szimpatizálók is elismerték a teljesítményét.Akkor nem élete formájában volt?

    2019-01-17 09:11:59

@Flex: Te most azt akarod mondani, hogy 41 évesen csúcsformában, élete bokszát mutatta be?

    2019-01-16 21:30:35

@La Cucaracha: Milyen pacal, milyen pacal... hát a biciklis, nem érted? 😀

» Peacock   válasz erre
    2019-01-16 20:55:50

@La Cucaracha: Csúcsformában,élete boxát bemutatva is a padlón csúszott-mászott.Ezek a tények:)

    2019-01-16 20:37:20

@Leon: Nem is birkózott meg kapálózott ellenük 8-10 menetet.
Ott olyan magas technikai tudás párosult dinamikával,amit nem nagyon tudnak felvonultatni egyik korszakban sem.Arról már nem is beszélve,hogy 180 centisen csapkodta le a 2 méteres fekákat.

    2019-01-16 20:36:05

Wladimir egy gyengebb korszak nagy bajnoka volt. ha csak 5 evvel is fiatalabb lenne, akkor egy eros mezonyben bizonyithatna. de Tyson is gyenge korszak legjobbja volt.

    2019-01-16 19:16:53

Off: interjú Fury edzőjével https://www.youtube.com/watch?...

» shaderlold   válasz erre
    2019-01-16 18:30:39

@Flex: Nem, ez az a nehézsúly, ahol a legnagyobb sztárt leütötte, és majdnem legyőzte, annak ellenére, hogy 41 éves volt, és másfél évet kihagyott :) A tények makacs dolgok.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-16 16:30:20

@Gretagab2016: Milyen pacal főtt meg?

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-01-16 16:29:44

most a 2 bajnok Furyt akarja. Fury melyiket valasztja vajon ?

    2019-01-16 12:49:55

hülye lenne visszatérni.Ez nem az a nehézsúly már hál istennek ahol ő vitézkedett.És tök mindegy mennyi idősen állna oda ezeknek a fickóknak.

    2019-01-16 09:11:41

Hála Istenne k hogy kamu a hír.Dehogy hiányzik hogy megint unalmas meccseket nézzünk . a gyenge bicikliket évekig ütögette ki a hót unalmas meccseken aztán mikor javult a nehézsúly .meg is főtta pacal .

» Gretagab2016   válasz erre
    2019-01-15 21:32:05

Szerintem meg teljesen mindegy hogy Furkó kit vàlaszt,mert hz nyer az egyik ellen akkor is összefog jönni a màsikkal a meccs,csak idő kérdése.

» Rocky V.   válasz erre
    2019-01-15 20:37:06

@apjoks: Szerintem sem lépi meg, de Fury van olyan eszelős hogy megint csavar egyer a dolgok állásán!

» shaderlold   válasz erre
    2019-01-15 16:32:29

tőlem visszatérhet, ha úgy fog bunyózni, mint AJ ellen tette, na az jó volt!

» horvath gergo   válasz erre
    2019-01-15 15:52:40

Hál' Istennek! Már azt hittem, elment az esze Wladnak...

» HunFighter   válasz erre
    2019-01-15 14:20:02

@deontay: Fury-Wilder meccs eredménytől "függetlenül" hellyel közzel "szinte" ugyan azt a pénzt fogja kivenni a Joshua meccsből. Hülye lenne futni hagyni még a Wilder meccset, ami innen nézve tulajdonképpen plusz, nem beszélve arról, hogy a meccs kihagyásával még szembe is köpné magát. Én sem gondolnám, hogy meglépi ezt.

» apjoks   válasz erre
    2019-01-15 14:19:45

@deontay: Nem hiszem, h Fury vállalja, ott van neki Wilder és Nagyon nem kedveli Hearnt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-01-15 13:27:41

Off: Állítólag Hearn ajánlatot küldött Furynak Joshua ellen Április 13ára a Wembleybe. 10 napja van dönteni Tysonnak.

» deontay   válasz erre
    2019-01-15 13:17:22

sajnálom, mert jó lett volna látni azt a klicskót aki az ucsó meccsén bunyózott.

» boxfan11   válasz erre
    2019-01-15 11:54:30

Kár is volt erre a cikkre bármilyen időt is elfecsérelni. Klicsko egy inteligens ember. Tök egyértelmű, hogy nem tér vissza, és nem rombolja eddig felépített nimbuszát.

» apjoks   válasz erre
    2019-01-15 09:38:04
Ugrás az oldal tetejére