×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A tervek szerint 2019. április 13-án bokszol legközelebb a nehézsúlyú 2018-12-18 11:55:32 https://www.profiboksz.hu/2018/12/18/amerikaban-bokszolhat-tavasszal-anthony-joshua/

Amerikában bokszolhat tavasszal Anthony Joshua

A tervek szerint 2019. április 13-án bokszol legközelebb a nehézsúlyú WBA/IBF/WBO világelső Anthony Joshua, méghozzá nem kisebb helyen, mint a Wembley Stadionban, Londonban. Jelenleg azonban úgy fest, ez a lehetőség elúszhat, hiszen állítólag Eddie Hearn promóter úgy készült, hogy védence Deontay Wilder ellen fog bokszolni az adott időpontban (ha nyer, ha veszít), mivel azonban az amerikai bunyós minden valószínűség szerint Tyson Fury-val visszavágózik majd, a „B” verzió pedig - a Dillian Whyte vs. Dereck Chisora nyertese – nem biztos, hogy elég piacképes egy 90.000 fős stadion megtöltéséhez. Az áprilisi összecsapást állítólag ezen okokból kifolyólag az USA-ba helyezné át Eddie Hearn, Joshua ellenfele pedig Jarrell ‘Big Baby’ Miller lehet, aki a nagyközönség előtt folyamatosan beleköt a brit ökölvívóba, legutoljára a Canelo Alvarez vs. Rocky Fielding mérkőzésen történt hasonló incidens, amit nehéz nem úgy értelmezni, hogy a felek elkezdtek megágyazni egy közös összecsapásnak.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

nem rossz ötlet, hogy Amerikában bokszoljon AJ, de talán nem Miller ellen kéne, hanem Ortiz ellen, aki még mindig veszélyes csóka.

» horvath gergo   válasz erre
    2018-12-21 12:48:20

Miller olyan, mint a német Maus tank, hatalmas, látványos, de igazából éles csatában használhatatlan. :)

» ogreface   válasz erre
    2018-12-19 23:19:35

@Jersey Joe: Okolvivasban is az, megnezve a linkedet.

» szabinar   válasz erre
    2018-12-19 20:03:27

Kickboxba elég tehetségtelen volt Miller

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-19 14:33:52

@Jersey Joe: Joshua KO 3

» antonio   válasz erre
    2018-12-19 14:31:33

@Tom Cormie: Ez totál tévút lenne Miller számára...

Millerben az a speciális, hogy ilyen izomzattal, tömeggel is tud mozogni a ringben, ez az egyetlen, amivel az átlag fölött áll az ütésállósága mellett.
Ha lefogyna, nagyjából a még a középkategória is problémát okozna neki, hogy ott bokszoljon.

Itt egy felvétel róla 2007-ből, látszik,hogy a boksztudása elég szerény:
https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-19 14:18:28

@Jersey Joe: "Én nem látom, hogy lógna rajta a háj"

Persze, mert nem akarod látni :)

Poént félretéve, Miller azok közé tartozik, akik nem egy helyre híznak, hanem mindenhol vastagodnak. Ráadásul mivel edz, a zsír alatt mindenhol izom van, ezért nem feltűnő. Ettől függetlenül a 144 kg nagyjából 25-30 felesleget tartalmaz. Kíváncsi lennék mit tudna 115-120 kg körül.

» Tom Cormie   válasz erre
    2018-12-19 13:42:17

Szerintem is rohadt lassú, de mivel a Whyte2 se mozgat meg különösebben, így nem zavar, ha összejön. Pláne ha Amerikában. És akkor pöröghet a Whyte-Povetkin is :)

Mondjuk mindegy, hálistennek mindannyian DAZNosok (vagy "spanok", mint Povetkin) szóval ütögetni fogják egymást körbe.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-12-19 13:27:13

@Jersey Joe: 144-rol lefele kerekitunk, 145 folott felfele :-)
Nem log rola a szalonna, de egy ekkora emberen nem feltuno +10-15 kilo. annyi van is rajta szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-19 12:39:08

@bpjotruska: 144 kiló volt az októberi meccsén Miller.

Én nem látom, hogy lógna rajta a háj:
https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-19 11:20:21

@Jersey Joe: 140 korul volt max, es siman volt rajta 15-20 kilo plusz. Nem volt latvanyosan dagi, mert izom is sok van rajta, de a tiszta izomtol messze allt.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-19 10:57:01

@RickC137: Mindenki tudja, hogy Miller lassú, de 150 kiló, tiszta izom a csávó.
Szerintem jó esély van arra, hogy ledarálná Whyteot ilyen izomtömeggel.

Stiverne-nel az összehasonlítás teljesen tévút, Stiverne kifejezetten gyorsan ütő kontrabunyós volt. Wilder ellen sok szakértő pont azt látta problémának, hogy egy "felhízlalt cirkálósúlyú" bokszolónak nézett ki, ami igazából igaz is volt, ha Stiverne amatőrpályáját nézzük.
Miller ezzel szemben egy brutális izomhegy.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-19 10:40:25

Joshua-Miller = Wilder-Stiverne cak itt az amcsi lesz a homokzsákszerepében.
Nem szoktam kommentálni de hogy arra gondolni Povi vagy Whyte nem jutna túl rajta?
Millerhez képest ha Whyte összekapja magát fénysebességű, van ereje, technikásabb is még ha nem is sokkal, és az ütést is bírja. Miller egy gyengébb kiadású Whyte, AJnek meg a többi élvonalbelinek egypálcás figura a céllövöldében.

» RickC137   válasz erre
    2018-12-19 08:43:44

@Tom Cormie: Én sem rá fogadnék, de mondom, még inkább ő, mint pl Whyte megint.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-18 22:54:50

@Jersey Joe: "olyan izomzata és olyan tömege van, hogy még így is őröli az ellenfelet."

Pont erre gondoltam. A tömegével őröli fel az ellenfeleit, de semmi dinamika nincs benne. Nincs együtéses KO ereje. Olyan lassan üt, hogy egy jól mozgó bunyósnak arra is van ideje, hogy meggondolja melyik irányba kerüli ki. Amíg el nem fáradt Washington is rendre telibe találta a fejét. Igaz az a fej elég keménynek tűnik, de Wilder vagy Joshua ütőerején nem hiszem, hogy így át lehet gyalogolni.

» Tom Cormie   válasz erre
    2018-12-18 22:52:30

@Tom Cormie: "Megy előre mint egy tank, de az ütései erőtlen maszatolások."


Ha erőtlenek lennének,egy Adamek miért mondja be az unalmast 1-2 menet után? Washington miért adta fel ellene?

Igen, nem törzsből üt, mint ahogy tanítják, hanem egyszerűen a karizmát használja, de olyan izomzata és olyan tömege van, hogy még így is őröli az ellenfelet.

Nem érzem azt, hogy akár Povetkin, akár Whyte biztosan túljutna rajta, innentől kezdve meg akár a jelenlegi legérdekesebb opciónak is tarhatjuk, ha már Wilder nem vállalja, Usyknak meg esetleg túl korai (?).

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-18 22:19:35

@bpjotruska: Én nem mondom, hogy nem AJ a favorit, kb. 75%os esélyt látnék az ő győzelmére, de Millernek van azért pár olyan tulajdonsága, ami miatt nem lehet leírni. Szerintem ő ösztönösen egy jó bunyós, igaz nem a legtechnikásabb, de azért nem is mondanám full képzetlennek, jó mozgású ( mondjuk az egyre nagyobb tömege miatt ez már kevésbé igaz ), a hihetetlen méreteihez képest egész gyors, nincs ugyan együteses KO ereje, de megfogni bàrkit megtud ès a feje is nagyon keménynek tünik. Kíváncsi lennék, ha Joshua a legjobb ütèseivel nem tudnà kiütni, akkor mennyire zökkenne ki.

» deontay   válasz erre
    2018-12-18 22:08:45

@Jersey Joe: Duhaupas, Wach, Washington, Adamek azért nem rossz nevek, igaz messze nem élvonalbeliek, de Miller szépen teljesített ellenük.

» deontay   válasz erre
    2018-12-18 22:02:34

@Jersey Joe: Joshua Klicskó elleni nagy "kondi elfogyása" egy háromszor olyan intenzív meccset történt, mint amit manapság az átlag produkál a nehézsúlyban (arról nem beszélve, hogy nem akárkiről kapott be ütéseket közben).

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-12-18 21:20:11

@Jersey Joe: Ez tényleg brutális. Brutálisan lassú. Stiverne a két lábon járó dinamika hozzá képest :) Megy előre mint egy tank, de az ütései erőtlen maszatolások. Szerintem Joshua nagyon csúnyán meg fogja verni.

» Tom Cormie   válasz erre
    2018-12-18 21:15:16

Ez a Miller gyerek nagyon üthető. Joshua ellen ez nem jó ómen. Az angol kiüti a holdra...

    2018-12-18 19:59:16

@bpjotruska: Tekintsük akkor ezt a meccset majd egy féltudományos emberkísérletnek, amit a nézők majd élőben nézhetnek meg :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-18 19:40:00

@Jersey Joe: Tenyleg brutalis. Egy dinamikusabb, nagyuto bunyos ellen ez siman egy brutalis KO-ban vegzodik. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-18 19:10:01

@Jersey Joe: Szerintem Joshua uteseit nem lehet nagyobb szamban, meneteken at kihordani, ugy, hogy se padlozas, se nagyobb baj ne legyen belole. Povetkin, Whyte es Johsnon feje is atment mar nehany teszten Joshua elott es utan, megis egyedul o utotte ki oket. Meg az a jobbik eset Miller-nek, ha ki lesz utve a meccs elso feleben, egy hosszu meccsnek meg rosszabb vege is lehet.
Persze, erdekes fazon, kapja meg a lehetoseget. De en nem latom, mivel komolyabb gondokat okozni. Utoeroben es dinamikaban is messze elmarad Joshua legjobb ellenfeleitol, utesallosagban lehet jobb is, rosszabb is pl Whyte-nal vagy Povetkin-nel. Nem mondom, hogy nem tudna bevinni egy-ket utest, de az edeskeves, foleg ha kozben o meg feltucatot beszed.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-18 19:08:06

Érdemes megnézni 1:00:15-től, brutális a csávó:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-18 18:59:34

@bpjotruska: Nézd, Miller még nem volt tesztelve, hogy mit tud, leginkább a feje...

Ennek a csávónak olyasmi kobakja lehet, mint Foreman, márpedig ha Joshua egy-két fülesét kibírja, ő is közel kerülhet ahhoz, hogy egy-két ütést bevigyen.

A másik, ami miatt izgalmas lehet, hogy JOshua a támadásai után rendre leszokott savasodni, ezt láttuk két esetben is, most egy ilyen drabális izomzat ellen ki tudja, hogy reagál.

Egyetértek az elemzéseddel valahol, de Millerben egyfajta genetikai csodát látok, kíváncsi vagyok, hol vannak a határai. Egy ilyen meccs amolyan kísérletnek szerintem elég érdekes.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-18 18:57:28

@deontay: Meretben, utotavban es utoeroben is jelentos folenye lenne, tovabba kepzettebb, gyorsabb kezzel es labon is. Birkozasban lehet Miller lenne elonyben, de odaig el kell jutni valahogy. Joshua syerintem kivulrol is le tudna bontani, meg a belharcban utott horgai, felutesei is sokkal pusztitobbak, mint barmi, amit Miller tud.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-18 18:05:26

@Jersey Joe: Szerintem leginkább azért enné meg a fene, mert úgy nagyobb eséllyel nyer Fury.
Szinte kizártnak tartom, hogy Wilderék átmenjenek Angliába: láthattuk Joshua és Wilder meccsek pontozásánál is, hogy hatalmas előny a hazai pálya.
Ennyire azért csak nem lehetnek biztosak abban, hogy kicsapja Wilder Furyt...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-12-18 17:29:55

@deontay: Mondjuk azért Miller sem győzött le senkit a top10-ből.
ét valamirevaló ellenfele volt, Washington, aki a 8. menet környékén maga adta fel és Duhaupas, akivel küzdelmes meccset vívott.


Igazad van abban viszont, hogy Miller nagyon egyedülálló, roppant izomzat, ennek ellenére viszonylagos mozgékonyság. Szóval valóban, érdekesnek érdekes lesz, mit fog bírni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-18 14:00:41

Engem érdekelne a Miller elleni meccs, karrierje során először boxolna erőfölény nélkül Joshua. Nyilván ő az esélyesebb, de Miller bivaly erős, technikailag se kuka, a méreteihez képest egész gyors és nagyon masszív feje van! Szerintem ha 130 kiló körül érkezne a meccsre, még érdekes is lehetne!

» deontay   válasz erre
    2018-12-18 13:48:17

Na,hát mégis Alvarezzel csap össze?:))

» robhalford   válasz erre
    2018-12-18 13:09:16

Nagyon sajnálom, hogy nem a Joshua vs Wilder következik, de ha már így alakul, szerintem Wilder vs Furyt viszont nyugodtan rendezhetnék a Wembleyben.

Remélem, a homokospropaganda végre csendesedett kicsit, tett le Fury annyit emberileg és sportemberként is most ezzel a visszatéréssel az asztalra, hogy megmutathassa magát a Wembleyben...

..mondjuk, Hearnt biztos megenné a fene. :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-18 12:03:56
Ugrás az oldal tetejére