×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bob Arum istállójánál az elmúlt években nem igazán 2018-12-10 11:17:18 https://www.profiboksz.hu/2018/12/10/a-top-rank-leigazolta-pulevet/

A Top Rank leigazolta Pulevet

Bob Arum istállójánál az elmúlt években nem igazán képviseltek nagy létszámot a nehézsúlyúak, a Top Rank vezér azonban most szakított ezzel a hagyománnyal, és leszerződtette a korábbi világbajnoki és jelenlegi IBF kötelező kihívó Kubrat Pulevet. A bolgár bunyós október 27-én a passzív ökölvívás mesterével, Hughie Fury-val ütközött meg és győzött pontozással, 12 menetben. Pulev ezzel lett Anthony Joshua kötelező kihívója, és nyilván a Top Rankkel a háta mögött erre a találkozóra elég jó feltételekkel tud majd becsekkolni. Bob Arum a következőket nyilakozta Pulev karrierét illetően: „Az a tervünk, hogy a jövő év első negyedében egy komoly gálán bokszoltatjuk őt az ESPN-en, egy jónevű ellenféllel. Erre talán márciusban kerül sor, aztán készülhetünk a Joshua elleni mérkőzésre.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@horvath gergo: Szerintem azzal nincs semmi gond, ha Miller meg Whyte félékkel nyomja.
"de attól ő még nem lenne könnyű ellenfél senkinek sem"
Szerintem pont Joshuának lenne túl könnyű ellenfél, és ha 2x bunyózik az angol egy évben, akkor én személy szerint nagyon szorítok, hogy ne kelljen Pulevre pazarolnia azt.
Pár évvel ezelőtt oké, de addigra 38 lesz Pulev...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-12-13 12:25:58

látom megy itt a vita nagyban Pulev-ről, hogy milyen bokszoló is ő. Hát szerintem lehet, hogy nem egy showmen, de végül is csak egyedül Wlad-tól kapott ki, és még mindig jó formába tud lendülni, én nem írnám le semmiképpen sem. Ok az is igaz, hogy már nem 22 éves, de attól ő még nem lenne könnyű ellenfél senkinek sem. Szó volt róla ugye, hogy megmérkőzik Whyte-al, vagy Miller-rel is, hát nekik sem lett volna egy könnyű préda Pulev én úgy gondolom. Bár szerintem Miller-t nem tudta volna feltartóztatni ő sem, mert Big Baby jól bunyózik, jó kombókat is üt, és ugye nem is kicsiket, meg bivalyerős, és megy előre szüntelen, ő szerintem megállította volna Pulev-et idő előtt. Amúgy csak néztem nagyokat mikor legutóbb megállította azt a rmán srácot is, ha jól rémlik 4 menet alatt .

» horvath gergo   válasz erre
    2018-12-12 10:43:02

@bpjotruska: Értem,majd meglátjuk a továbbiakban:-)

» robhalford   válasz erre
    2018-12-12 07:56:52

@robhalford: Persze :-) de azt kijelenteni, hogy 1 komoly ellenfele volt, es mar nem tenyezo, szerintem egy vicc. A mezony egyik legkiprobaltabb bunyosa, bar masok is kiallnanak egy-egy vb-meccs elott ilyen Chisora - Thompson kaliberu senkikkel, nem lenne annyi remenytelen kihivo.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-12 06:44:36

@bpjotruska: Abban csak reménykedni merek ezek után,hogy véleményem azért lehet,a bolgár pályafutásával kapcsolatban.

» robhalford   válasz erre
    2018-12-11 23:39:09

@Jersey Joe: Igen, a 90-es években még voltak nagy meccsek, ha nem is mindenki szerepelt. De pl. volt 3 Bowe-Holyfield meccs.
Lewis után egészen Tyson Furyig a 2 Klicsko uralkodott, bár Wladimir néha kikapott, de aztán tuti tippeket kapott. Akkoriban szerintem nem voltak erős és nagyon magas bokszolók a 2 ukránon kívül. Ott volt Valujev, aki azért ki-ki kapott. De más most nem jut eszembe. Talán Haye kezdte el ezt a "nem állok ki ellene, lesérültem" felfogást. Persze kemény volt Samuel Peter és Tony Thompson, de nem jutottak a Klicskok szintjére.
Vitalij Klicsko nagyon jó volt, de milyen nagy nevekkel bokszolt ? Lennox Lewis, és más nem ! Wladimir ? Bokszolt Hayeval, Furyval, Joshuával.

De mondjuk Ali : 2 Liston, 3 Frazier, Foreman, Larry Holmes. És ezen kivül is sok jó bokszolóval, pl. Earnie Shavers.
Lennox : Tyson, 2 Holyfield, Vitalij, hogy csak a legkomolyabbakat emlitsem.

De most ez a 3 bajnok fel fogja pezsditeni a nehézsulyt.

    2018-12-11 23:35:31

@Leon: Lehetne visszafelé is menni és akkor érdekes párhuzamokat láthatunk...
Az első nagy hármas ugyanis a 40-es, 50-es évek fordulóján volt, Marciano, Jersey Joe Walcott, Charles. (Plusz még a visszatéregető Joe Louis dobta fel a hangulatot.)

Nos, a tendencia szörnyű....

Akkoriban még nemhogy megmérkőztek egymással, hanem visszavágókat is adtak, sőt volt aki négyszer is csatázott a másikkal. (Charles vs Joe Walcott)

70-es években még verekedtek is egymással, ott is voltak visszavágók, a 90-es években már egy nagy ütközet elmaradt (Lewis vs Bowe), egy meg túlságosan tolódott (Lewis vs Tyson), míg most...

.. könnyen lehet, hogy a JOshua vs Wilder-t sosem fogjuk látni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-11 22:25:47

20 éve volt utoljára 3 nagyon jó aktív nehézsúlyu bokszoló : Tyson, Lewis és Holyfield. Azelőtt meg a 70-es években : Foreman, Ali, Frazier.
Persze most is van pl. Chisora, Pulev, aztán volt Tomy Morrison, Shannon Briggs, illetve korábban Ken Norton, Ron Lyle, stb.

    2018-12-11 21:55:03

@Jersey Joe: he he köszi akkor ezért neked is jár a pont! ;-) amúgy érdekesen alakul szerintem a nehézsúly.

» horvath gergo   válasz erre
    2018-12-11 21:08:14

@horvath gergo: Akkor már te is kapsz egyet, legyen ez egy jó nap mindenkinek :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-11 21:05:44

@bpjotruska: tőlem is kapsz egy pontot. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2018-12-11 21:03:17

@bpjotruska: +1

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-11 20:57:44

@robhalford: Kapasbol felsorolhatok egy rakas VB-kihivot az elmult par evbol, akik egyuttveve nem vertek meg meg ennyi es ilyen kaliberu ellenfelet sem. Csak Thompsonba egyedul ket szepremenyu olimpikon bicskaja is beletorott, fejenkent ketszer... Martin, Duhaupas, Szpilka, Molina, Washington es Wlad kihivoi kozul egy rakas elbukott volna siman egy Chisora vagy Thompson ellen. Joshua eddigi egyik legkemenyebb ellenfele, aki hamarosan ujra VB-meccshez jut, Whyte, kb egy dontetlent ert el Chisora ellen.
Nem hiszem, hogy ilyen nehez megerteni egy egyszeru dolgot: nem attol lesz valaki top-10-es, legitim vilagbajnoki kihivo, hogy neked vagy pityipalkonak barmely bokszforumrol mennyire tetszik amit csinal a ringben, hanem attol, hogy kikkel bokszol es kiket gyoz le. Ja, es nem kizarolag a mezony 4-5 legjobb bunyosa az, aki szamit, aki tenyezo.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-11 19:30:37

@bpjotruska: Ha ezek komoly ellenfeleknek számítanak,felteszem a kezem,igazad van.

» robhalford   válasz erre
    2018-12-11 15:33:48

@robhalford: Tony Thompson, Chisora, Dimitrenko, Hughie Fury? Oket is minden jottment elverte, nem?
"Most már biztos hogy bennem van a hiba." De legalabb ez igaz. :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-11 14:46:33

@Barbados Demon: Szerintem inkább büntetés, mint ajándék, pláne, hogy Pulev nem is DAZN-os...
Annyival több, számára értékesebb ellenfele lehetne ilyen "töltelék" meccsekre

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-12-11 13:11:42

@La Cucaracha: Jó volt Haye, szerettem, de nagyon keveset boxolt nehézsúlyban.
A 3.5 éves kihagyása előtt 5 meccset bokszolt nehézsúlyban : Valuev, Ruiz, Harisson, Wladimir, Chisora.
A kihagyása után (ekkor már nem volt a régi...) megverte Mori-t, Gjergjaj-t, és 2x kikapott Bellewtől.
A fenti 5 meccs szép eredmény főként jó ellenfelekkel, de nem tudta megmutatni, mennyire jó, mert ahhoz több jó ellenfél kellett volna.

Pl. Wladimir és Chisora között Haye 1 évet hagyott ki.

    2018-12-11 12:46:01

Pulev napjaink John Ruiz-a,valahogy mindig újra meg újra képbe kerül a neve,10 év alatt 1 komoly ellenfele volt,ott kikapott,előtte mindenki Ustinov miatt nikkelezte,aki lássuk be sosem volt tényező nehézsúlyban.
Legutóbbi meccsének megtekintése,számomra felért egy vizuális környezetszennyezéssel,mégis itt a többség már azt mondja milyen márkás fickó.
Most már biztos hogy bennem van a hiba.

» robhalford   válasz erre
    2018-12-11 12:19:37

@La Cucaracha: Egyetértek, szerintem is jó bunyós Pulev.

Talán ha nem lenne olyan öreg, TYson Furynak meg is nehezíthetné a helyzetét, mert a jabeket nem tudná úgy tolni ellene Fury, mint Wilder ellen.

Pulev a jabekben még Klicskót is felülmúlta, akinek pedig az volt az egyik legnagyobb fegyvere.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-11 11:51:12

Nehez kör lessz ez AJ -nek,nehezebb mint Povi ellen!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2018-12-11 11:47:36

@PeteTheGreek: Jogos, ettől még Joshua szempontjából "ajándék" kötelező kihívó, bármikor is kerül rá sor.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-12-11 10:19:30

@Valero: Ertem. Akkor Povetkin, Whyte es Ortiz is mehet a busba, mert oket is leutottek, mint egy-egy okrot. Aki egyszer kikapott egy ( valoban jo ) vilagbajnoktol, tobbet eselye sincs a legjobbak ellen? Majd Miller, Dubois es Kownacki jobbak lesznek?

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-11 08:57:29

A lesajnált és valóban nem a legkombinatívabb (finoman szólva) Pulev, a 3 óriáson kívül bárkinek komoly és kellemetlen ellenfél lehet. Mentálisan nagyon erős, bírja az ütést és folyamatosan akciózik, ami bár nem látványos, de azért kellemetlen, hogy ellene nem lehet kivenni alibi meneteket.

    2018-12-11 06:18:04

A folyamatos Pulev fikazast meg nemigazan ertem...nala sokkal rosszabb bunyosok is kaptak lehetoseget VB meccsre.
Azt meg mindenki elfeljti, hogy nagyon bevallalos stilusban ment neki Klicsko nak (aki akkor meg boven jobb formaban volt, mint Fury meg AJ ellen), es nem volt konnyu helyzetben az ukran, mindent be kellett vetnie, igy tudta kiutni, nem egy laza kiuteses gyozelem volt az...es kapott a bolgar par olyan pofont, amit azert megneznek, hogy a tornyok hogy alltak volna fel belole.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-12-11 01:15:56

@Leon: A csúcs Haye-nek nem lett volna eselye a mostaniak ellen?? Parkert meg egy lapon emliteni Martinnal...azta...
Parker szerintem egyaltalan nem rossz, csak nem 22 evesen kellett volna Takammal boxoltatni. Haye meg fenykoraban szerintem a valaha volt egyik leggyorsabb nehezsulyu, acel okollel, es olyan torzsmozgassal, hogy a legjobb formaban bunyozo Klicsko alig talalta el.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-12-11 01:12:12

@Valero: Én is így gondolom.
Az elmúlt 10 évben pár "gyengébb" bajnok volt : Charles Martin, Joseph Parker. Ezeket talán korábban meg tudta volna verni. Esetleg Valuevet is. De a többieket, amikor bajnokok voltak, már nem. Illetve most már teljesen esélytelen. Egy csúcs formában lévő David Haye se lenne most esélyes se Joshua, se Wilder, se Fury ellen... Pulev se.
Most nagyon jó bokszolók vannak a csúcson, voltak könnyebb időszakok, Pulev aktív időszaka alatt is, de nem most.

    2018-12-10 23:32:08

@bpjotruska: Ezen már túl van a Pulev!
Klitschko leütötte az 5. menetben mint egy ökröt!
Ha ott akkor azt a szintet nem lépte meg ami kellett volna hogy bajnok legyen, akkor ezek után 4 év elteltével sem fogja megtenni! Joshua, Fury, Wilder, esetleg Usyk egészen biztosan eltakarítják az útból!
A többiekkel akik utánuk következnek, még bunyózhat jó meccseket, de a vb. címhez semmi köze sem lesz ezek után sem! ;)

» Valero   válasz erre
    2018-12-10 21:56:00

@miskacarus: Jennings ugrott be nekem is elsőre. Januárban fog bokszolni, március pont jó neki.

» mobyltel   válasz erre
    2018-12-10 21:38:32

@Valero: Viszont mindezt bebizonyitando, valaki meg kene mar verje.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-10 21:26:58

Pulev nem egy nagy durranás, kissé darabos, elég szar a védekezése, és elég egysíkú bunyót produkál!
A Klitschko elleni meccsének is nagyobb volt a füstje mint a lángja! Maradjunk annyiban, hogy közel se ő volt a legveszélyesebb kihívója az ukránnak, és igazolhat bárhová, soha nem is lesz partyban a legjobbakkal!

» Valero   válasz erre
    2018-12-10 21:12:27

@Peacock: Parker osztonosebb, kombinativabb bunyos szerintem mint Pulev, ugyanakkor a kondija es a jab-je is gyengebb, ami egy alacsonyabbb pressure-fighter ellen kulcsfontossagu lenne. Pulev-et mar tobbszor leirtak meg lesajnaltak itten, de pontozassal nem kapott ki soha, de meg kozel sem jart hozza igazabol. Nehezen tudom elkepzelni, hogy kiutne ot a kisgomboc, de azt is, hogy a meccs utolso harmadaban ne lenne sokkal jobb eroben Pulev ( kis Fury ellen is sokkal frissebb volt a kesei menetekben, regen ez jellemzo volt ra minden meccsen ). Egy 8 menetes meccsen lehet inkabb Ruiz nyerne, 12 menetben szerintem Pulev.
Egyebkent szivesen megneznem oket egymas ellen, aligha lehet ket kulonbozobb stilusu bunyost talalni, viszont mindketto tokos gyerek, nem sokat alibiznenek a ringben.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-10 21:03:15

@bpjotruska: Szerintem Pulev ellen ma már ő lenne esélyes. Parker és Pulev sok mindenben hasonlít (persze sok mindenben különbözik is), de ha a fiatalabb Parkerrel pariban volt, alighanem az idős Pulev ellen is hatékony lesz a nyomulós stílusa. (Persze nem lenne ilyen egyértelmű a meccs közel sem.)
Ruiz amerikai mexikóiként üzletileg jól felépíthetőnek tűnik nekem.
Jennings ellen is érdekes lenne persze Pulev, sőt engem lehet jobban is érdekelne, de talán az nem annyira eladható. Persze ki tudja, viszont Pulevet biztos nem volt olcsó kivásárolni a kihívói státusza miatt. Joshua ellen most minden meccs gigameccsnek tűnik pénzügyileg.

» Peacock   válasz erre
    2018-12-10 20:36:17

@Peacock: En nem hiszem, hogy Ruiz jr. most favorit lenne egy Pulev elleni meccsen ; ugyes ficko nagyon, de alacsonyabb, rovidebb karu es szerintem a kondija is rosszabb, szerintem pontozassal alulmaradna.
Mondjuk nekem sem vilagos, mit akarnak Pulevvel kezdeni az USA-ban, nem is tul ismert, es a stilusa sem hozna lazba a kozonseget.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-10 20:24:34

@miskacarus: Talán Ruizt akarja Pulevvel bokszoltatni, s így címmeccshez juttatni.

» Peacock   válasz erre
    2018-12-10 20:21:44

Nem tudom ki lesz az a "jonevu" ellenfel,de ha az lesz,akkor azon nem fog tul jutni.
Jennings,vagy Ruiz lesz talan.Ok Top Rank hez tartoznak ha jol tudom.Mindegyik siman kipontozza.

» miskacarus   válasz erre
    2018-12-10 17:03:30

@Barbados Demon: Pont a cikkben szerepel, hogy boxol egyet március körül ÉS UTÁNA KÉSZÜLHETNEK JOSHUÁRA.
Ebből nekem az következik, hogy Joshua nem fogja letudni Pulevet most áprilisban, és ezzel a kötelező címvédést.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-12-10 16:19:46

Na, Arum megtalálta az új aranytojást tojó tyúkját Pacman után :D

    2018-12-10 15:44:08

@Danifiu: Most elviekben hivatalos kihívó. Lássuk be Joshuának nem jelent komoly kihívást és ezzel letud egy kötelező címvédést. Szerintem jó esélye van a meccsre, főleg a Fury-Wilder visszavágót tekintve.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-12-10 15:02:01

Tegyék oda neki Povetkint, ha merik :) Máskülönben nem sok esélye lesz egy címmecsre.

» Danifiu   válasz erre
    2018-12-10 14:55:07

@Barbados Demon: Igen valószínűleg csak abban lehet biznisz hogy kötelező kihívó és ebben lehet pénz,semmilyen más okot nem látok,mert nincs is,erre az egy meccsre szerződtethette.

» robhalford   válasz erre
    2018-12-10 14:46:24

@robhalford: Szerintem a Joshua kihívásában rejlő üzleti lehetőséget látja benne. Ha el tudja hozni a mecca rendezését akkor azzal szerintem kaszálhat.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-12-10 14:15:36

Remelem viccel az oreg, a nehezsuly mar igy is parodia.

» Bruneor   válasz erre
    2018-12-10 14:03:44

Az eddigi utolsó meccséből kiindulva nem tudom mit látott benne az Arum,öreg is már,valami izgalmas közönségszórakoztató meccsére próbálok emlékezni,de nem megy.

» robhalford   válasz erre
    2018-12-10 13:57:25

@bpjotruska: nem biztos, hogy nagyon más stílus kell/lehet inkább más taktika elemek, új gondolkodás

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-12-10 13:55:52

@deontay: Valtott mar par eve, az oreg Wegner edzi. Megint mas stilust probalni uj edzovel, 37 evesen szerintem mar nem erdemes.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-10 13:06:50

@bpjotruska: Pulevnek amúgy lehet jót tenne egy edzőváltás!

» deontay   válasz erre
    2018-12-10 12:56:09

@Jersey Joe: Nem viszi tulzasba, de Chiso ellen egesz jo feluteseket utott, mikor raerzett, hogy azok jol bemennek a fedezeke kozott.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-10 12:32:14

@Jersey Joe: Nekem is szimpatikus! Soha nem került el senkit, remélem még összejön neki egy nagy meccs!

» deontay   válasz erre
    2018-12-10 12:16:22

Szeretem Pulevet, vagány gyerek.
Kár, hogy hajlított karú ütéseket nem tud ütni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-10 11:29:37
Ugrás az oldal tetejére