×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Érdekes tényt osztott meg a nagyközönséggel a WBC nehézsúlyú 2018-12-07 09:15:45 https://www.profiboksz.hu/2018/12/07/wilder-tobb-mint-20-kilo-elonyt-adtam-fury-nak/

Wilder: több, mint 20 kiló előnyt adtam Fury-nak

Érdekes tényt osztott meg a nagyközönséggel a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder. A veretlen amerikai bunyós mérlegelési súlyánál egyébként is megfigyelhető egy meccsről-meccsre csökkenő tendencia, a Luis Ortiz elleni találkozón 214 fonttal mázsált, a múlt hétvégi, Tyson Fury-val szemben megvívott összecsapás mérlegelése alkalmával pedig 212,5 fontot mutatott alatta a műszer. Wilder ugyanakkor azt is elmesélte, hogy nem sokkal később ismét mérlegre álltak Fury-val – nem hivatalosan – akkor az amerikai sportoló alatt 209, brit riválisa alatt pedig 260 fontnál állt meg a mutató: „Nos, 212 font volt a súlyom a mérlegelésen, aztán később, ugyanazokkal az emberekkel ismét megmértünk, akkor már csak 209 font voltam. Alig hittem el, hogy a még a mérlegelés után is adtam le súlyt, ráadásul ennyit. Igazából nem zavar a dolog, mert az ütőerőm a helyén van. Olyan erő nincs bennem, mint a nagydarab emberekben, például Fury-ban. Fury-nak nincs ütőereje, nekem viszont van. Ez az erő viszont mindent felülmúl, hiszen az első pillanattól az utolsóig veszélyes vagyok. Ez ilyen különleges bennem. Mindenki nehezebb nálam, akivel bokszolok. Fury is 260 fonttal érkezett az összecsapásra, mégis simán le tudtam küldeni a padlóra.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@antonio: En azert jobban szeretnem ha Usyk elobb megmeretne magat egy top10essel, mielott lehetoseget kap, ez minden nehezbe fellepo bunyosra igaz, nehezsulyu cimmeccset nalam soha senki nem kapna, amennyiben elotte nem bizonyit nehezben megfelelo ellenfel ellen. Ennek nincs koze Usykhoz szemelyes, ezek altalanos alapelvek nalam.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-08 19:13:14

Nehézsúly és cirkáló is jobb mint korábban, ha Usyk lép nehézbe még jobb lesz a nehézsúly de a cirkáló sem lesz rossz vannak még ott jók. Ha Usyk pl megverné mondjuk Parkert akkor hiteles kihívó lenne tényleg mert Parker top 10, de ha csak úgy kap egy vb meccset az sem baj mert olyan képességei vannak hogy hiába cirkáló ad neki esélyt az ember bárki ellen !

» antonio   válasz erre
    2018-12-08 18:49:05

@bees: Nem vegy kepben egyaltalan a sulycsoporttal, nem tudom minek erolteted.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-08 18:41:45

@ogreface: es majdnem megolt engem 2 hete amikor meg kellett neznem kisFury ellen...

» fixpont   válasz erre
    2018-12-08 18:35:27

@ogreface: Az általad említett bokszolók nem igazán tényezők a nehézsúlyban, nem nagyon kell büszkélkednie senkinek a skalpjukkal...

    2018-12-08 17:01:26

@emmendy8: Mondom en,egy csoda az ember. De nem tudtam hogy a jobb kezen csak 4 ujja van. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-12-08 16:30:00

@Phenomenal: Usyk egy mágus!

https://www.youtube.com/watch?...

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-08 16:19:17

@Phenomenal: https://media.giphy.com/media/...

» Phenomenal   válasz erre
    2018-12-08 14:51:42

@fixpont: https://media.giphy.com/media/...

Majd amikor Usyk szepen ledon ti a harom tornyot akkor kivancsi leszek a kifogasokra. :)
Azok a melakok a nyomaba se tudnak erni.
Furyhoz hasonloan Usyk mozgaskulturaja sem kiszamithato.(mondjuk meg mindig Fury lesz a legkemenyebb dio neki harmuk kozul jelenleg.)
Usyk Nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-12-08 14:50:59

WBC elrendelte a visszavágót......:)))

Akkor nincs itt több kérdés.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-12-08 14:23:02

@bees: "Sokan pl. Pulevet képzett bokszolónak tartják, de szerintem nem az."

Ááá, egy senki, aki tanári módon bontotta le a nála sokkal nagyobb Ustinovot, Dimitrenkot, megoldotta a kellemetlen Chisorat, a többre tartott Hughie Furyt, a dörzsölt "ő a jövő ölő" Thompsont. :)

» ogreface   válasz erre
    2018-12-08 13:32:04

@bpjotruska: Áááá, azok még portásnak is szarok!

Nyilvánvaló csalással nyeri a meccseit Uszik. Fixpont kolléga megmondta a tutit, nemhogy top 10-es, szerintem inkább épphogy húszon belüli bokszoló. Mint olvashattuk, rosszul védekezik, nulla az ütőereje, arról nem beszélve, hogy eddig csak beteg, öreg embereket vert meg.

    2018-12-08 12:27:55

@bees: "Sokan pl. Pulevet képzett bokszolónak tartják, de szerintem nem az. Milyen képzettséget kapott az, aki folyamatosan fejjel védte Wlad balhorgait?"
Hat ha ezen mulik, Wlad is kepzetlen: 4x ment le Sanders ellen 2 menet alatt, ha jol remlik mind hatsokezes balosoktol. Vagy Tommy Morrison, aki asszem 5x padlozott Lewis ellen, mind balhorogtol. Vagy Joe Frazier, akit Foreman szeles, eleg kiszamithato utesei kuldtek le 6x ket menet alatt. Vagy Luis Ortiz aki Wilder csapkodasat nem birta elkerulni. A kepzett bunyos szerintem nem jelenti azt, hogy valaki hibatlanul vedekezik. A legtobben kovetnek el hibakat, es a buntetes sokszor sulyos, foleg ha nagyuto az ellenfel.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-08 11:17:25

https://www.youtube.com/watch?...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2018-12-08 10:37:56

@Slajos: Nem tudom,szerintem a Wilder elleni meccs kepet barmelyik nehezsulyu ellen tudna hozni.Beleertve Joshuat is.
Cunnigham ota sokat fejlodott azert.Jab- et mondjuk meg mindig tenyerrel ut neha..

» miskacarus   válasz erre
    2018-12-08 05:11:00

"Ring Magazine has demoted WBC heavyweight champion Deontay Wilder from #2 to #3 in their new rankings for the heavyweight division, behind #1 Anthony Joshua and #2 Tyson Fury."

A Ring engem masol, en is 2. helyre tettem Furyt a meccs utan, mert nalam nyert. :((((

» fixpont   válasz erre
    2018-12-08 05:09:19

@miskacarus: Az lehet, hogy Usyk nem tudna megverni Furyt de szerintem Furynak se lenne az olyan egyszeru meccs mint azt sokan gondoljak.

Azer ne felejtsuk el, hogy az Usyk mereteivel kb. megegyezo Cunningham eleg kellemetlen ellenfel volt Fury szamara. Igaz, hogy vegul sikerult kiutnie USS-t de Fury is padlozott es nem is vezetett a pontozolapokon.

Usyk meg azer minimum 1 osztallyal jobb bokszolo mint Cunningham. Raadasul Cunningham sem szamit nagyutonek es megis lefektette a gipsyt.
Az utest pedig messze nem birja ugy USS mint az ukran. Igaz, hogy kiuteses veresege csak Fury ellen volt de a padlot szamtalanszor megjarta mar.

Ha van ma valaki nehezben akinek eselye van megszopatni technikailag Furyt, akkor az Usyk. A tudasa es a gyorsasaga is megvan hozza. Nem mondom, hogy tuti igy lenne mer tenyleg nagy a fizikai hatranya es Fury is javulhatott azota de azer nem temetem az ukrant egyenlore.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-08 02:21:51

@fixpont: ebből a "nem túl erős" cirkálóból az utóbbi években olyanok rostálódtak ki, mint Chakhiev, vagy Kudryhashov és még bőven futottak még (Dorticos, a lejövő Perez, stb.).

Talán nem is volt sosem ilyen erős a cirkáló, mint ezekben az években, Usyk pedig így is kilógott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-08 00:35:21

De nem amugy,en nem hiszek benne.A mult heti Fury-t nem tudna verni.

» miskacarus   válasz erre
    2018-12-08 00:16:44

@miskacarus: es ha igy lesz, akkor en eloleptetem majd a szemelyes p4p listamon :D

» fixpont   válasz erre
    2018-12-08 00:15:08

@fixpont: Usyk majd most fogja ;-)

» miskacarus   válasz erre
    2018-12-08 00:13:02

@miskacarus: meg minden mast is, ahol jart

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:49:57

@fixpont: Crawford egy jelenlegi cirkalonal gyengebb kisvaltot takaritott ki.

» miskacarus   válasz erre
    2018-12-07 23:45:26

@Jersey Joe: amugy szerintem az okozza a felreertes, hogy a cirkalo, hagyomanyosan a legszanalasabb sulycsoportok egyike, igy most, hogy relative eleg jo onmagahoz kepest, sok ember fejeben mar ugy el, hogy objektive is eleg jo, csak szerintem meg nem, de elfogadom ha mas, maskepp latja, viszont az a vegtelen flame amit generalna, attol most eltekintek

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:44:35

@fixpont: Szerintem a cirkáló amit kitakarított pont hogy szuper erős, extra sűrű és marha izgalmas mezőny volt. Ráadásul szerintem nagyon is jól védekezik Usyk. Deal with it - én így látom.
Ettől nehézben még könnyen bukhat.

» Peacock   válasz erre
    2018-12-07 23:43:24

@Jersey Joe: ez az amibe nem fogok belemenni, mert vegtelen kommentfolyam lesz, hogy mondjuk kozepben Jacobs jobb-e mint Gassiev, ez ezt nem akarom, nalam nincs az ot legjobban es itt le is zarom, megvan a fejemben mind az ot, de nem fogom leirni

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:40:37

@fixpont: Mely súlycsoportok erősebbek szerinted a cirkálónál?

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 23:38:54

@Jersey Joe: neked is akkor annyit: "nagyon eros" es "p4p top 5 eros" az nem ugyanaz

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:34:04

@fixpont: Szerintem aki simán túléli Gassievet, Briedist, lelépi Huckot és Bellewet, az egy nagyon erős cirkálósúlyt takarított ki éppen..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 23:32:53

@bpjotruska: amikor az a tema hogy valaki csak "jo" es tud boxolni, vagy "p4p top5 jo", az egesz mas megitelest es szempontrendszert igenyel... "rosszul vedekezik", ugy ertettem hogy "p4p top5 rosszul vedekezik", igy megfelel?

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:31:12

@fixpont: Persze, de hogy Usyk nagyon rosszul vedekezik... csak az elmult evben kiutottek volna parszor, ha ez igaz.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 23:30:26

@bpjotruska: de en nem ezt irtam es ezt te is tudod

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:28:29

@fixpont: Igazabol bokszolni sem nagyon tud, kb. olyan Arreola szintje. Csak hat azt a par nyugalmazott portast cirkaloban kipotyogte valahogy.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 23:27:09

@Jersey Joe: jol latod, nem vedekezik jol es a cirkalo nincs az 5 legjobb/legsurubb sulycsoportban, deal with it

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:24:20

@fixpont: "Usyk nagyon rosszul vedekezik, es a cirkalo amit kitakaritott azert nem szuper eros."



???

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 23:22:04

@Slajos: oks :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 23:17:05

@miskacarus: Szerintem meg nem fer be, Usyk nagyon rosszul vedekezik, es a cirkalo amit kitakaritott azert nem szuper eros. P4P top10es Usyk, de nem top5-os

Canelo mgitelese nehez ket ilyen velemenyes meccs utan, ahol a legtobbek szerint mindketszer kikapott... de o is nagyon jo, annal jobb mint korabban vartam. A vedekezese kimagaslo. De o sem P4P top5-os, de o is top10es. Ez mar mind nagyon magas szint, ahol nuanszok dontenek.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 23:14:08

Szerintem Loma meg Crawford koze siman befer Usyk,meg Canelo is.
Ok legalabb bokszoltak a sulycsoprtjuk legjobbjaival.

» miskacarus   válasz erre
    2018-12-07 23:11:15

@Jersey Joe: Látványosabb mint Crawford,inkább ez a helyes,az amerikai elég sótlan,valószínűleg nem is lesz emiatt sosem szupersztár,Gamboa jóval kissebb volt nála,de ott vége is volt a karrierjének,az eddigi utolsó meccséről sem írtak már egy sort sem.

» robhalford   válasz erre
    2018-12-07 23:10:46

@fixpont: Az biztos hogy Gamboanak szurkoltam volna de a gyoztest nem tudtam volna megtippelni.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 23:09:29

@Jersey Joe: "..meg megnézek pár videót összehasonlításként, mielőtt reagálnék most.."

Kezdd ezzel peldaul:
https://www.youtube.com/watch?...

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 23:03:32

@fixpont: "..Nalam ez a ket bunyos a legjobb most.."
Nalam is. Kettejuk kozul pedig Crawfordot tartom jobbnak legalabbis az eddig latottak alapjan.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 23:01:43

@Slajos: "Azzal, hogy szebben, latvanyosabban oklozott Gamboa egyetertek, hogy technikasabb is volt Crawfordnal azzal mar nem."


Ezzel helyből nem értek egyet, de gondolkodni fogok rajta, meg megnézek pár videót összehasonlításként, mielőtt reagálnék most.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 22:58:46

@Slajos: Fenykorukban megneztem volna egy Gamboa-Rigot 126-ban.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 22:58:29

@Slajos: Loma es Crawford a ket legkepzettebb bunyos jelenleg, valoszinu amugy mindketto a penz miatt egy nagyobb sulyban boxol mint idealis lenne. Loma inkabb 130as mint 135, Crawford meg inkabb 140es mint 147. Nalam ez a ket bunyos a legjobb most.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 22:56:42

@Jersey Joe: Pl. mert Crawford joval nagyobb mint Gamboa (Gamboa 126os bunyos, teljesen felesleges volt neki a 135, Crawford meg 147-be is meg eleg jo termet), es amugy is lassu kezdo kesobb porog fel, May is ugy verte Judah-t, hogy Judah jobb volt az elejen, de a zsenik mint May/Crawford alkalmazkodnak, es menet koben is kepesek valtoztatni. Semmit nem jelent ki jobb az elso par menetben. Nem latom amugy annak a meccsnek semmi jelentoseget Usyk/melakok temaban.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 22:54:25

@Jersey Joe: "..Sokkal technikásabb, szebb bunyóra volt képes, mégis kikapott.."

Azzal, hogy szebben, latvanyosabban oklozott Gamboa egyetertek, hogy technikasabb is volt Crawfordnal azzal mar nem.
A kubai egy kezekkel es labakon nagyon gyors, kituno reflexekkel rendelkezo, kepzett bunyos, raadasul nem is kis uto de vannak vedekezesbeli hianyossagai, raadasul hajlamos indulatbol menni ha parszor odaporkolnek neki.
Crawford kivaloan felmerte ot az elso 3-4 menetben utana valtoztatott a bokszan es onnantol a kubainak mar nem volt eselye.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 22:49:53

Azt ugye tudjátok, hogy minél nagyobb egy test, annál nehezebb mozgatni? A légsúlyúak pattogásához képest egy középsulyú már lassú "melák". Nem igazán lehet összehasonlítani a súlycsoportokat. Lehet érvényesülni kisebb testalkattal is (Tyson Holyfield, Haye), nem ezen múlik. Bokszolni kell tudni, az illető testi adottságainak megfelelően. Sokan pl. Pulevet képzett bokszolónak tartják, de szerintem nem az. Milyen képzettséget kapott az, aki folyamatosan fejjel védte Wlad balhorgait?

    2018-12-07 22:40:43

@fixpont: Számomra Gamboa is jobb volt Crawfordnál, mint már írtam.. Sokkal technikásabb, szebb bunyóra volt képes, mégis kikapott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 22:33:16

@fixpont: En nagyon szurkolok Usyknak, hogy szopassa meg a melakokat de lelekben arra is fel vagyok keszulve, hogy biza az lesz amit te mondasz. Azer kurva nagy lesz a meret es erokulonbseg.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 22:24:09

@Slajos: Sokak szamara revelacioval lesz egyenerteku, amikor a melakoknal amugy fenyevekkel jobb bunyos Usyk siman ki fog kapni.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 22:14:26

@bpjotruska: "..sulycsoport ket legnagyobb utoeje ellen csinalta Fury es Parker.."

Itt a kulonbseg! Fury netan jobb technikailag mint Parker? Nem, de joval magasabb! AJ ellen annyit ert el ezzel Parker, hogy nem lett kiutve de nyerni eselye sem volt vele, sot meg a meretekben a Parkerhez hasonlo Whyte ellen sem (egy szinten ovatosabb bokszal mint amit o csinalni szokott). Furynak meg lehet, hogy ugyanez eleg lesz AJ kipontozasahoz.
A melakok mar megtanultak annyira bokszolni hogy a meretukkel egybevetve ez mar eleg legyen a tobbiek ellen de meg nincsenek ott technikailag ahol a kisebbek.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 22:11:24

@fixpont: "pusztan a merettel"


Sajnos, ez így van egyfelől, másfelől meg még sem, mert nézz meg egy Ivan Dychkot, aki pedig át is ment kemény boksziskolán, óriási méretei vannak, mégsem lesz belőle sosem egy Tyson Fury, hiába egymagas vele.
Vagy ott van Julius Long!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 22:08:56

@Slajos: en kb masfel evtizede letettem arrol, hogy a nehezsulyt igazan osszemerjem kisebb sulycsoportokkal, mert a kontraszt tenyleg isznyu, es nem csak arrol van szo, hogy a nehez lassabb meg az iram alacsonytabb, arrol is szo van, hogy pusztan a merettel iskolazatlan bunyosok mire tudjak vinni, nekem abszolut van a nehezsuly, amit teljensen mas mercelvel merek mar legbelul, es van az osszes tobbi

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 22:05:10

@bpjotruska: "..Lehet, hogy furcsan, vagy szarul nez ki, de ha meggondolod, a sulycsoport ket legnagyobb utoeje ellen csinalta Fury...szoval lehet, hogy teged zavar a rangatozas, de ugy latszik, az ellenfeleket meg jobban :-).."

Ja, ha hatekony akkor hatekony, marpedig az. Csak elotte nem szabad kisebb sulycsoportokat neznem mert akkor nagyon kontrasztos az a mozgas. Lehet ez volt a baj.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 22:03:08

@bpjotruska: Ja, 3x12 menet volt, hiszen a Fury vs Klicskot kifelejtettem.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 22:00:15

@Slajos: Fury-nak az a rangatozasa kicsit olyan volt, mint Parker "varazsolasa" Joshua ellen, es szerintem ugyanazt is szolgalta, elegge sikeresen: a veszelyes, nagyuto ellenfel elbizonytalanitasat. Ezek az allando, gyors, hirtelen mozgasok egyreszt kicsit sakkban is tartjak az elelnfelet, mert sosem tudhatja, hogy a rengatozasbol mikor indul meg egy-egy komolyabb utes, masreszt nincs egy statikus, jol bemerheto celpont, amire oda lehet verni egyet erobol. Lehet, hogy furcsan, vagy szarul nez ki, de ha meggondolod, a sulycsoport ket legnagyobb utoeje ellen csinalta Fury es Parker, es 2x12 menet alatt Wilder 2-3 igazan nagy utest tudott bevninni, Joshua lenyegeben egyet sem. Szoval lehet, hogy teged zavar a rangatozas, de ugy latszik, az ellenfeleket meg jobban :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 21:58:43

@Subi: "..Annak idején Hamed stílusát is nagyon kedveltem, sőt még Calzaghe-ét is.."

De ezen ket okolvivo teljesen mas eset. Mindketto magasan kepzett oklovivo volt.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 21:55:19

@Subi: Nekem is amugy Hamed jutott eszembe Fury osztonos mozgasat latva. De azert ott is az volt, amikor jott az elso igazan komoly a sport minden apro reszleteben jo, kivaloan iskolazott bunyos, mint Barrera, akkor az osztonosseg, ami masok ellen eleg volt, hirtelen keves lett. Csakhogy nehezben kozel s tavol nincs Barrera kaliberu bunyos, igy ez sokaig eleg lehet.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 21:53:16

@Subi: "..de te már Fury-n is.."
Fury iskolazottabb mint Wilder ez egyertelmu. Nekem nala az a rangatozasa ami furcsa. De ez igazabol csak Wilder meg Wlad ellen volt szamomra feltuno, mas oklozok ellen nem annyira.

"..Ezek az emberek a régi nagyoknak is feladnák a leckét.."

A mereteik miatt feladnak a lecket. De nem tudom elkepzelni, hogy akar Fury akar Wilder feladna a lecket egy toppon levo Lewisnek, Vitalinak vagy Bowenak akik meretben kozel vannak hozzajuk es jobban tudtak bokszolni. Az igaz, hogy Vitalinak is sajatos mozgasa volt de nem kezdett el utotavon kivul eszetlenul csephadarni es nem botlott el a sajat lababan.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 21:51:28

@Slajos: Wilderen sokan számonkérik az iskolázott bokszot, de te már Fury-n is... Szerintem pont az a jó, hogy egyedi stílusokat láthatunk. Annak idején Hamed stílusát is nagyon kedveltem, sőt még Calzaghe-ét is.

Wilder olyan mint egy összenyomott rugó, ami bármikor kipattanhat, Fury meg szinte lebeg a ringben az irdatlan batár méreteihez képest. Ezek az emberek a régi nagyoknak is feladnák a leckét.

    2018-12-07 21:34:58

@Slajos: "Felvetodik akkor a kerdes, hogy mi is a tehetseg ha nem olyan adottsagok halmaza egy emberben amelyek bizonyos konkret tevekenysegre elonyosek? Wilder halmaza mondjuk hianyos de eddig meg el van vele."

Nem tudom, nekem ez nem teljesen stimmel ez a definicio mert mondjuk mi van ha valaki nagyon tehetseges kosarlabdazo, jol dob, minden technikai elemben kivalo, de az az adottsaga nincs meg, hogy eleg magas, csak 170cm igy sosem lesz kosarlabdajatekos. Attol meg tehetseges ha lenne liga 170es jatekosoknak o lenne a legjobb a vilagon, de nincs, tehat nem fog kosarazni. De mondhatjuk-e, hogy nem volt eleg tehetseges? Oke ezek nehez fogalmak meg ossze is mosodnak. Pl. en azt mondanam, hogy Fury nem nagyon tehetseges bunyos, de Wildernel tehetsegesebb, de Wilder adottsaga istenadta adottsagok nehezben. Wilder alkata, magassaga, sebssege alapjan kb idealis nehezsulyu, Fury nem. Es megis, ennyi elteres es egy "X"-re jok.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 21:31:17

@Slajos: Hat fene tudja, regen is rengeteget szamitott a meret es az utoero, Foreman is szinte komikusan mozgott, es szelesen csapkodva utott egy-egy kisebb es kepzettebb ellenfelehez kepest, megis felborogatta nagy reszuket.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 21:31:07

@fixpont: Felvetodik akkor a kerdes, hogy mi is a tehetseg ha nem olyan adottsagok halmaza egy emberben amelyek bizonyos konkret tevekenysegre elonyosek? Wilder halmaza mondjuk hianyos de eddig meg el van vele.

"..az a furcsa, hogy ma ilyen keves is boven boven eleg.."

Nekem is furcsa ez meg sajnalatos is. Wilder boksza nekem a Stiverne elleni elso meccsen kimondottan tetszett. Ugy tunt hogy elindult egy olyan uton aminek a vegere elhagyja a szelmalmozast meg az egyensulyveszteseit de nem lett belole semmi.
Mondjuk igy is hatekony mert magas, gyors es nagy uto, ketsegkivul a mai nehezben az egyik legjobb, de amikor neztem a Wilder vs Furyt akkor, nem tehetek rola de nagyon sokszor akaratlanul beugrott a fejembe, hogy ez milyen boksz ez? Ez valami parodia ez a mozgas amit ez a ketto lemuvel? Mer nemcsak Wilder hanem Fury is azzal a rangatozasaval. Tudom hogy megy neki, meg megverte Klicskot stb. stb. de azt nekem senki ne mondja, hogy ahogy ezek ketten mozognak az edzoi szemszogbol helyes. Egyszeruen az van hogy ha 2 meg 2+ meteres vagy es ahhoz kepest gyors, meg jo reflexu akkor ez a boksztudas is eleg, ennyi. A meret nem szamit? Nem a fa.zt!

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 21:24:32

@SweetSweetSweet: Huu, basszus, azota eltelt egy het, es maris visszahizott 27 kilot :-)) Lehet megette az ellenfelet, miutan kiutotte?

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 21:09:35

@bpjotruska: Szerintem a boxrec szerint azon a napon mindenki 91 kg volt,meg talan a nemet tölgy is! :)

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2018-12-07 20:56:22

@Slajos: az nem tehetseg, hanem adottsag, es kb tenyleg ennyi, de Fury se sokkal tobb, Fury nem tud utni, de a labmunkaja es a vedekezese osztonosen eleg jo, nem iskolazott, de eleg jo

az a furcsa, hogy ma ilyen keves is boven boven eleg

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 20:42:51

@Bruneor: + a meretei melletti robbanekonysaga es gyorsasaga.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 20:39:31

Előnyt azzal adott Furynak, hogy nem tanult meg bokszolni megfelelően.

» northpaw   válasz erre
    2018-12-07 19:32:54

https://youtu.be/R1gTxYRy93w

» butters01   válasz erre
    2018-12-07 19:29:45

"...az ütőerőm a helyén van."

Ennyi Wilder tehetsege nem tobb.

» Bruneor   válasz erre
    2018-12-07 19:24:42

"Wilder: I'd Rematch Fury Over Facing Joshua 9 Times Out of 10!"

A hetvegi teljesitmenye utan nem is csodalom.

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 18:53:38

Azért lassan belenyugodhatnátok, hogy az első számú ellenség, a nagydúmás, állandóan menekülő, gyáva, bokszolni nem tudó Wilder barátotoknak nem sikerült kikapnia. Még kis idő és kiderül, hogy a maffia is ludas, mint CR meg nem nyert aranylabdájánál.

    2018-12-07 18:18:30

marhasag ezek csak kifogasok

» fixpont   válasz erre
    2018-12-07 17:56:03

@bpjotruska: :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 16:46:34

@Peacock: Ja, sokkal nagyobb fogyas, mit a jo oreg Pingvin produkalt:
http://boxrec.com/en/boxer/173...
2 honap alatt 25 kilo nem semmi :-)) ( Timo Hoffman meg ringbiro lett kozben :-) )

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 16:40:54

Miller: Valószínű, hogy áprilisban még nem én fogok ringbe lépni Joshua ellen

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 16:35:24

Hearn: 70%-a az esélye annak, hogy Joshua legközelebb Wilder, vagy Fury ellen harcol

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 16:14:07

@bpjotruska: Egy nagydarab embernél 4-5 kiló szinte semmi. Főleg hogy egyrészt különböző ruhákban, másrészt (mivel nem kell súlyt hozni) különféle gyomortelítettségi és hidratációs állapotban mérlegelik.

» Peacock   válasz erre
    2018-12-07 16:09:45

@Snake: de ez a 3 masodperc sem allja meg a helyet, mert Wilder sajnos nem erti mit jelent a raszamolas. Ha 10-et szamolnak, es az illeto meg mindig a foldon van akkor beszelhetunk kiutesrol. Ha kozben felall(de nem pont 10-re), akkor a biro megvizsgalja milyen allapotban van a bokszolo, es eldonti tovabbengedi vagy sem. A Biro ez esetben tokeletesen jart el... és ugy van ahogy mondod, Az Ortiz meccsen adtak Wildernek extra idod kitisztulni a szunetet kovetoen. Az tenyleg gusztustalan volt...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-12-07 16:07:01

@deontay: pont egy sokkal kisebb lábon lassú bunyos ellen volt a legjobb aki indokolatlanul került a legjobbak közé.

Tyson fury-t is csak azért vállalta be mert 2-3 évet inaktiv volt kabszer+alkohol+elhízás.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-12-07 15:48:25

Szerintem a legjobb kb. 99 kilósan volt, a két Stiverne meccsen, a gyengébb teljesítményeit mind 103-104 kilósan mutatta.

» deontay   válasz erre
    2018-12-07 15:24:49

Igazából mondhat bármit, a vereség az vereség, és örüljön a döntetlennek nagyon!
Atletikus, gyors, dinamikus, ekkora testsúlyt ha jól bele is helyezi az ütésbe, akkor egy pontos találattal egy ökröt agyon tud csapni!
Nem mellékesen a jó ütőerő adottság is!

» Valero   válasz erre
    2018-12-07 14:45:17

nincs abban semmi különös, egyrészt 2 méter magas és 4-5 kiló azon annyira meg sem látszik ekkora emberen, másrészt ránézésre nem nagyon lehet ilyen kicsi izomtömeg mellett megállapítani, hogy mikor szálkásabb a megszokottnál, mikor nem.

    2018-12-07 14:40:49

@Peacock: Nem a 10 kilo ingadozas a sok, hanem az furcsa, hogy ilyen szalkas izomzat mellett hogy megy fel majd le 4-5 kilokat, es foleg az, hogy most mar 30 felett miert inkabb lefele megy.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 14:32:32

@Peacock: Wilder - a valaha volt legjobb cirkálósúlyú bokszoló

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 14:27:48

Wilder profi debütálásakor Ethan Cox ellen 2008-ban, 23 évesen 94 kilóval mérlegelt.
2015-ben Molina ellen 103,9 kg volt neki a csúcs (ott nadrágban, fém övcsattal mérlegelt).
Most 2018-ban 33 évesen 96,4kg volt a mérlegelésen. (Bemelegítőgatyóban, maszkban.)
Azért nehézsúlyban 10 év alatt ez a 10 kilós inga nem olyan sok.
Az alacsony súlya ezzel együtt elég meglepő a bazi nagy ütőerejéhez és a magasságához képest úgy általában.

» Peacock   válasz erre
    2018-12-07 14:12:54

@bpjotruska: Az kb. kizárt, hogy ilyen szinten ne legyen rendszeres vérvétel, vérképelemzés. Szerintem csak arról szól a történet, hogy miképpen állította össze a szteroidkúrát, milyen szereket használt. Ja persze ott van a genetika kérdése is, hogy pl. mennyire hajlamos az aromatizációra, meg úgy általában miképpen reagál egy-egy szerre.

    2018-12-07 14:02:12

@Jersey Joe: De arról tehet, hogy mindig azt mondja, hogy "leküldtem kétszer, meg "sérült voltam". A korrekt az lenne, hogyha elismerné, hogy ezt benézték és nem gondolták, hogy 3 év inaktivitás után Fury ilyen formát hoz. Ezért is vagyok pesszimista a visszavágóval kapcsolatban, bár Wildernek sincs már mire várnia. 1-2 milliós meccspénzekért már aligha fog bokszolni.

    2018-12-07 13:58:24

Gondolom az állóképesség miatt vitték le a súlyát. Eddig csak Stiverne ellen ment végig a meccse, de ott volt sok üresjárat, azt simán bírta. Most azért elég fáradtnak tűnt az utolsó menetekben Wilder. Joshua is eléggé el fog fogyni a végére Fury ellen, talán még jobban, mint Wilder.

    2018-12-07 13:54:06

@bees: "már kicsit visszavehetne Wilder"


Nem a bokszolók tehetnek arról, hogy kb. ötméterenként az orruk alá dugnak egy mikrofont. :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 13:53:44

@gulogulo: Igen, az a feltunoen izgaga viselkedesere is egy magyarazat lehet.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 13:51:07

@bpjotruska: Pont ezt mondom, hogy ez az érdekes.
Elég szokatlan.
2013 és 2016 között volt 219 és 226 font körül Wilder.

Az is durva, hogy az egyik legmagasabb nehézsúlyú, 201 centivel mér be ilyen súlyokkal.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 13:46:19

@bpjotruska: Meg kéne vizsgálni a pajzsmirigyét.

» gulogulo   válasz erre
    2018-12-07 13:45:05

@Jersey Joe: Viszont akkor az is erdekes, hogy par eve rovid ido alatt hogyan szedett fel vagy 4-5 kilot szemre tiszta izomban, ha ennyire nem megy ra a tomeg? Es hogyan ment le rola azota megint 7-8 kilo? Ilyen kemenyen sportolo, izmos, tulsuly nelkuli ember mitol kezd fogyni 30 korul, amikor szinte mindenki inkabb no tomegben?

» bpjotruska   válasz erre
    2018-12-07 13:35:42

Hizzal fel te is 260 ra aztan nem lesz elony.Megneznem meddig tartana.
A meccs utan,/es azota is/Fury ugyanugy dicseri,es elismeri Wilder teljesitmenyet.
Ezzel szemben a meccs utan egy kerek mondatot nem tudott osszerakni,ugy be volt meg szedulve,azota otthonrol a fotelbol meg mast se hallani csak kifogasokat.
Egy szoval sem emliti,hogy esetleg az ellenfel teljesitmenye is befolyasolhatta a meccskepet.Ez az ember a gyava nevetseges pocs.

» miskacarus   válasz erre
    2018-12-07 13:17:54

Szép volt a leütés meg minden, de most már kicsit visszavehetne Wilder. Mindkét padlózós menetbe a leütés után ő kapta a több pofont és hátramenetbe kényszerült. A visszavágóra egy jobb formába érkező Furynak már nem fogja tudni eladni ezeket az ütéseket, ott már nem lesz kérdés, bár most se igazán van...

    2018-12-07 12:53:21

Amúgy nem is értem ez miért lenne előny, ha ez a fogyás nem tudatos... Ilyen alkat, gondolom ha felszedne 10 kilót, az a gyorsaság rovására menne.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-07 12:50:05

@Snake: "Furynak volt egy szabálytalan ütése" :D

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-07 12:48:02

Deontay Birdbone Wilder...

» gulogulo   válasz erre
    2018-12-07 12:47:40

@ogreface: Igen, de Fury is...ha 60 kilót le tudott adni, akkor még 35 nem kihívás.

» emmendy8   válasz erre
    2018-12-07 12:46:52

@ogreface: Á la Byrd :)?

» kovban   válasz erre
    2018-12-07 12:31:33

@Slajos: Lehet, hogy a visszavágóra már félnehézsúlyú lesz...

» ogreface   válasz erre
    2018-12-07 12:21:46

@GGG: Gyakorlatilag Wilder cirkalosulyukent allt ki Furyval. A ringben 95-97 kilos a legtobb cirkalosulyu a meccs napjan.

» Slajos   válasz erre
    2018-12-07 11:20:28

@Jersey Joe: Köszi az infót. Ennek akkor utánaolvasok. Érdekes. Nem zsírosodik egy grammot sem az igaz.

    2018-12-07 11:17:30

@Snake: Mondjuk az sportszakmailag tényleg érdekes h valaki egyre veszít a súlyából. Korábban is volt errõl hír, hogy Wilderék nem direkt csinálják ezt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-12-07 11:14:45

Maradhatna Usyk cirkálóban egy Wilder elleni meccs erejéig... :D :D

    2018-12-07 11:11:32

Nagyon jó meccs volt szerintem. Sokkal jobb, mint amire számítottam.

De, ez sokáig tart még? Wilder süketel minden nap, a meccs óta.

Az Ortiz meccs után nem panaszkodott, hogy a bíró adott neki még vagy fél percet, miután Ortiz megcsípte. Itt meg 3 másodpercen rugózik.

Sérülés? Oké. Vagy igaz, vagy nem. Ha szándékosan eltitkolták, akkor most miért kell ezt a kártyát elővenni?

Mára meg ez a cikk jutott a súlyáról.

Várom a holnapit.

    2018-12-07 10:58:22
Ugrás az oldal tetejére