×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy várható volt, nem maradt el a balhé a WBC nehézsúlyú 2018-11-29 08:50:50 https://www.profiboksz.hu/2018/11/29/wilder-vs-fury-majdnem-bunyo-volt-a-sajtotajekozaton/

Wilder vs. Fury: majdnem bunyó volt a sajtótájékoztatón

Ahogy várható volt, nem maradt el a balhé a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder és kihívója, Tyson Fury között a hétvégi mérkőzést felvezető utolsó sajtóeseményen. A két ökölvívó között a farkasszemezést követően pattant el a húr, és némi „Miva’ – miva’ – miva’” helyzet alakult ki, bár – ahogy ilyenkor lenni szokott - az összeakaszkodások, óvatos taszigálások komolysága erősen vitatható volt, és inkább a csapattagok vettek részt a látszólag balhés szituációban. Volt pólólevétel (Fury részéről), kiabálás, biztonságiak közbelépése, nagyívű ígérgetések is, a következő nyilatkozatokkal. „Engem csak az érdekel, hogy megmutassam, valójában ki vagyok. Azt hiszem, a dolog magáért beszél, mindig, mindenkit kiütök. Rendkívüli embere vagyok Amerikának, a Föld legveszélyesebbje. Sokat dolgoztam ezért. Szenvedtem és dolgoztam. Éppen ezért nem fogom egy más ország polgárának engedni, hogy csak úgy idejöjjön és lerombolja azt, amit felépítettem.” – mondta Wilder. „Nekem nem kell ahhoz megvernem Wildert, hogy bizonyítsam, én vagyok a legjobb. Még mindig enyém a ’lineal’ bajnoki cím. Ha Deontay győz, akkor oké, ő a legjobb, de erre nem kerül sor úgysem. Én vagyok a legjobb nehézsúlyú ökölvívó a világon, ezt pedig senki nem fogja tudni elvenni tőlem. Még soha, egy meccsen sem múltak felül engem.” – nyilatkozta Fury.

      
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Phenomenal: Nem láttam ezt még, pl mikor Stivernnel szidták egymást, és kórházba akarták egymást juttatni, az még inkább elment mint ez, Furynak igaza van, nekem ő sokkal szimpatikusabb, pedig nem volt az sokáig.

» emmendy8   válasz erre
    2018-11-30 13:33:06

@edge: De, az én 91-es Opel Vectrám. :D

» ogreface   válasz erre
    2018-11-30 13:14:09

Szerintem nem lesz egy szep merkozes, sok kalimpalasra szamitok, a levegőt legalabb 85x kiutik majd, mire vége lesz a merkozesnek. Lehet vegigmegy, de akkor Wilder kezet emelik majd a magasba, mert Fury képtelen arra hogy őt kiusse(erre inkabb Joshua vagy Povetkin lenne kepes).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-30 12:12:38

@Jersey Joe: Hát röviden:én ezek szerint egy f,sz vagyok.

» prewitt   válasz erre
    2018-11-30 11:49:19

@ogreface: Briggsnel is megakad a lemez, ez nem vitas.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-30 11:46:18

@ogreface: "Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi" ;)

    2018-11-30 11:46:03

@Phenomenal: Ezt bizony alaposan túltolták, de ma már nincs határ, minél mocskosabb a "hype", annál jobban tapsikol a tömeg...

» ogreface   válasz erre
    2018-11-30 11:18:10

https://www.google.co.uk/amp/s...

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-30 11:09:55

@deontay: https://www.google.co.uk/amp/s...

Jah semmi nem tortent. Es azota sem.
Szerintem alapvetoen jok szoktak lenni a meglatasaid de amikor Wilderrol van szo teljesen es totalisan fanboy uzemmodban vagy.
Lehet egy bokszolot meg a stilusat Kedvelni, de ha valami visszas dolgot csinal vagy mond akkor igenis illik elmarasztalni meg a sajat rajongoi altal is. Vagy ezek lennenek a "sportolok" "peldakepek?" Es ha ezt latja esetleg a te gyereked hogy apa kedvenc sportoloja balhezik es azzal fenyegetozik hogy nyomorekka ver valakit a sajat fia elott, es ez apanak teljesen oke? Mit fog gondolni? De ezt radbizom. Szerintem azert vannak hatarok.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-30 11:07:07

Egyébként ma mindenki jobb, ha nagyon figyel, mert állítólag Lucas elvállata a mérlegelés rendezését! Lézercsata, idegen lények és az erő mindenhol! Wilder már magolja a “Do. Or do not. There is no try.” mantrát válaszul Fury énekelve előadott provokációjára. Szerintem "zseniális" lesz! :D

» ogreface   válasz erre
    2018-11-30 11:06:02

@Sarkozi Robert: Oké, de szerintem ez semmivel se primitívebb az agyonajnározott "lecgócsemp, lecgócsemp, lecgócsemp" cizellált mondatfüzérnél! :D

» ogreface   válasz erre
    2018-11-30 11:00:11

De gusztustalan amorf formája van ennek a Fury-nak. :D
Jó-jó... baromi sokat ledobott, de nem sok minden utal arra, hogy ő egy ökölvívő.
:D

» apjoks   válasz erre
    2018-11-30 09:26:22

@deontay: ?
kifejted hosszabban?

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-30 08:15:49

@deontay: Pont azon gondolkoztam, hogy-hogy nem vagy itt. :D

Amúgy szerintem is behúzza Wilder, még azt is kinézem belőle, hogy megjátssza az elbizonytalanodást, azért tudja ő nagyon jól mi történt Wladdal....

Alapvetően neki szurkoltam, de ha igaz hogy AJ tényleg vele állna ki ha nyer ha veszít, akkor inkább Fury mellett állok. Végülis ha Wilder veszít, akkor nem lesz veretlen, és biztos könnyebben bedobná AJ ellen a menedzsmentje, utolsó nagy lehetőség alapon.

» emmendy8   válasz erre
    2018-11-30 07:51:49

Nem kell már sokat várni! 41-0 40KO BOOOMBSQUAAD

» deontay   válasz erre
    2018-11-30 05:55:54

@mikike1: Dehogy támadták meg, semmi komoly nem történt a Breazeale "balhénál"..

» deontay   válasz erre
    2018-11-30 05:54:05

https://youtu.be/oFEsATn1UT0?t...


''To this Day...To this Day...To this Day''
''i promise you...I promise you...I Promise you...I promise you...I promise you''
(deontay Wilder)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-30 02:14:00

@Phenomenal: ''Usyk nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen ;-)''

Mindenkepp. Miutan Bellewet ilyen egyszeruen eltakaritotta az utbol, a nehezsulyuak kozul nincs senki aki megallithatna :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-30 02:06:25

@emmendy8: Igy van. Ez a cirkusz addig fog erdekelni barkit amig a kozak kipiheni magat es elkezd rendet tenni a kiralykategoriaban.
Usyk nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-30 01:40:14

@Jersey Joe: Mar nem azert hogy kotekedjek de,ez is teljesen fakenek latszik nekem.
Egy drogos sracra emlekeztet akivel bajszot akasxtottam jopar eve(illetve o probalt velem kotozkodni). Ha valakit erdekel elmondom a,sztorit de a lenyeg annyi hogy egy vulkan sok fustot tud fujni.de az igazan veszelyes az,amelyik varatlanul robban.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-30 01:36:33

@Valero: En mar fogadtam ;). sőt azt is elarulom, ennek ellenere meg annak is orulnek ha Fury kiutne a picsaba ezt kőagyú primitiv idiotat, aki mindig olyan tiszta, hogy lathatoan most sem bir a sok szteroiddal a vereben. Itt sajnos minden Fury ellen szol, ez nem egy ujabb rumble of the Jungle lesz, ide levagatni hozzak Szombaton a Gipsyt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-29 23:18:10

@Jersey Joe: Beteg bizony, Wilder tobb riportert is “befenyitett” a sajtotajekoztato utan, gondolom mert kell neki a tudat hogy feljenek tole, hogy o milyen kemeny gyerek. Mert ezt Furytol nem kapja meg, sot o nyugodtan alazza. Gondolom Mike Tyson akar lenni Wilder tobbszor is hangoztatta, hogy bizony o meg nala is gonoszabb es rettegettebb :D Persze mint tudjuk Mike a vilag legbizonytalanabb embere volt, aki nem veletlenul roppant bele a sajat sulyaba ugymond, o is megjarta a szorongos depresszios drogos rangletrat, fiatal koraban meg sirt is a meccsei elott. Persze ebbol lejon, hogy aki ilyen agressziv az valojaban bizonytalan belul, erdekes Joshua sosem fenyeget riportereket, hiszen minek is? Mindenki tudja hogy lezuzna barkit. Ebbol latszik mennyire elvette Wilder onbizalmat Fury, tenyleg nagyon ugyes ebben.
Ettol fuggerlenul szerintem sajnos nem Fury fog nyerni mert be fog akadni egy hayemaker de attol meg szurkolok Furynak de szerintem csunya vege lesz!

    2018-11-29 23:17:51

@Sarkozi Robert: Rövidesen kiderül hogy ki téved?!
Komoly összegben ne fogadjál Wilder győzelmére! ;)

» Valero   válasz erre
    2018-11-29 23:08:46

@Sarkozi Robert: Nyilván jogos, amit írsz, de bízzunk abban, hogy látunk a bokszban valami újjat ezúttal.

Hiszen minden szurkoló ezért ül le a képernyő elé minden alkalommal.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-29 23:08:38

@Sarkozi Robert: Azt meg szerintem senki sem gondolhatja komolyan hogy Fury nyerhet itt pontozassal...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-29 22:44:50

@Valero: Szerintem az hibazik, aki nem kepes megerteni hogy 2 ev inaktivitas kokainozassal toltve, es plusz 50 kilo, nem mulik el nyomtalanul egy 30 eves sportolo teljesitmenyeben. ez foleg annal a legnagyobb hatrany, aki a labmunkajara epit. Az uberelhetetlen mentalis kepessegeket meg hagyjuk is inkabbb, mert kb 2 eve sajat bevallasa szerint meg is akarta magat ölni. Az aki egy hasonlo tettet vegigvisz mint Ali, nem egy ilyen karakter lesz aki az elso vilagbajnoki cime megszerzesevel belemenekul egy 2 eves kokainmamorba.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-29 22:38:26

Sztem ez tényleg beteg

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-29 22:11:13

Jól csinálják a srácok, hiszen boldog boldogtalan rajtuk csámcsog!
Ez egy show, egy színjáték, két nagyon jó színésszel!
Viszont az is látszik, hogy Wildernek ez lesz az igazi vízválasztó, míg Fury okosan visszatért meccsről meccsre, amiken nagyon jól látszott hogy próbálgatták a fegyvereit éles körülmények között, verhető ellenfelek ellen! Fury most fogja megmutatni a valódi arcát, látszik hogy maximálisan ura az eseményeknek, tisztában van a képességeivel! Erre a mérkőzésre ők tudatosan már sokkal régebb óta elkezdtek felkészülni mint ahogy hivatalosan meg lett szellőztetve! Ez nem csak fizikailag értendő, hanem úgy is ahogy irányítják és tálalják az eseményeket, ill. amilyen képet bemutatnak Furyról. Fury és csapata a megtévesztés, és a pszichológiai hadviselés mesterei! Hibázik az aki a legutóbbi 2 meccse alapján próbálja beárazni Fury-t!

» Valero   válasz erre
    2018-11-29 22:04:07

@Phenomenal: https://www.instagram.com/p/Bp...

ilyen vékony még sosem volt szerintem... elég motivált is, és neki van annyi esze, meg sebessége, hogy kibokszolja wildert. méretbeli előnye itt most wildernek abszolút nem lesz, sőt, furynak még nagyobb is a reache, így a jabekkel simán távol tudja tartani. ez is lehet egy forgatókönyv

» kuncsorszky   válasz erre
    2018-11-29 21:52:08

@emmendy8: Ha megcsinálja Fury, az az egész boksz és sporttörténelem egyik legnagyobb húzása lenne.

Aki ezt vitatja, az egy f.sz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-29 21:07:22

@Phenomenal: Logikusan gondolkodva igaz amit írsz, de szerintem ha valaki, akkor ő képes visszajönni, szerintem jobban teljesít majd mint Klitscko ellen anno, csak Wilder el fogja kapni egy nagy ütéssel úgy is. Wilder mindenkit elkap, kivéve az ukrán királyt. :D

» emmendy8   válasz erre
    2018-11-29 20:53:06

@Jersey Joe: Szerintem Fury tenyleg elhiszi hogy nyerhet. De ez nem jelenti azt hogy a 2 ev koko es a 160 kilo nem tortent meg. Az eddigi teljesitmenyen is latszott ez.
Ebben a spannolas dologban inkabb a pankracion szocializalodott amcsiknak valo eladast latom. Wilder maganak kossonheti hogy nem ismert igy az egyetlen lehetosege ha balhezik mert arra vevo ez a kozonseg. Furyval mar elotte talakoztak parszor. Nem hinnem hogy barmiben is haragudna egyik a masikra. Raadasul tudjuk hogy mindketto showman es imad szerepelni.
Ezert es a videoban latottakert is total hiteltelen. Akit felbosszantanak az ugy reagal mint Crawford legutobb. Arrol jobban latszott hogy osztonos volt.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-29 20:25:05

Wilder primitiv idiota akinek az agya helyen vmi teljesen mas van!
Szerintem annyi esze sincs mint 1 doglott hintalonak!
Terelgetik az uzletemberek a jo iranyba hogy penzt csinaljon mindenki rajta!
Ha marad penze a bokszolas utan megeszem a kalapom!

    2018-11-29 20:09:56

@Jersey Joe: - jav.: Wilder nem nagyon bírta

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-29 20:09:09

@Phenomenal: Nagyon sokan írják a videók alatt, hogy ezek miatt a trash talkok miatt fogják nézni a meccset, mert Furyt annyian bírják.
Sokan írják, hogy egyébként inkább nézik az UFC-t, de ezt a meccset nem fogják kihagyni.

A másik pedig, hogy ez egy kicsit "fixpont" irányvonala, ő beszél itt összeesküvésről, mely szerint az egész megrendezett, Fury csak a pénzért csinálja, kiütteti magát csak Wilderrel egy rakás pénzért.
Szerintem erről szó sincs, mind a két bokszoló érzi, hogy boksztörténeti jelentőségű lehet ez a meccs és mindkettejük karrierjében döntő pont.
Ahhoz képest, hogy elvileg kedvelték egymást, a végére elfogyott a haverkodás, Wilder nagyon bírta elviselni, hogy Fury "szóban" agyonverte.

Annak a jelentőségét se kicsinyeljük le, hogy már az ókortól tudjuk, háború előtt sokaknak számít a lelki felkészülés, valakinek ritmusos ütemekkel, tánccal, dobbal, valakinek meg trash talkkal, hogy felspannolja magát, az ellenfelet pedig elbizonytalanítsa.
Mindketten lenyilatkozták, hogy a mentális állapot egy ilyen meccsen döntő lehet.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-29 20:08:26

@mikike1: Azert itt latszott a jatek. Amirol te beszelsz ott nem voltak kamerak es nem volt penz tetje. Itt ha bevertek volna egymasnak es valaki felszakad ugorhat a meccs. Deontay mar nem egyszer bebizonyitotta hogy nem a legelesebb kes a fiokban, de ha penzrol van szo o is meg tudja fekezni magat. Ennyi.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-29 19:51:25

@emmendy8: tetszett neki a felesége...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-29 18:53:38

@mikike1: Most nézem, eddig nem is láttam. MIvolt a baja Breazealvel?

» emmendy8   válasz erre
    2018-11-29 18:51:34

@emmendy8: Az is megjátszott volt amikor Breazealet a családja kisgyerekei előtt támadták meg csapatban?

» mikike1   válasz erre
    2018-11-29 17:35:34

@mikike1: Szerintem amit csinál az nagyrészt megjátszott, még ha nem is egy atomfizikus.

» emmendy8   válasz erre
    2018-11-29 17:31:46

Tyson nyer

» jokka82   válasz erre
    2018-11-29 17:15:04

ez annyira szar megjátszott, kiváncsi leszek mennyi ppv-t fog csinálni mert szerintem nem sokat, talán lesz 200-300 ezer...

» gigaboly   válasz erre
    2018-11-29 17:13:11

@Sarkozi Robert: Egy csökkent agyú barom Wilder ezt már többször bizonyította, mintha vmi hős utcai vagy enyingi behemót állna ott ugyanaz a szint.

» mikike1   válasz erre
    2018-11-29 14:56:48

@superman: abszolut ezzel ertek egyet, Wilder nem az a pressure fighter aki ellen szenvedsz, ez a meccs is kb egy komoly utes lesz addig meg maszatolas

» fixpont   válasz erre
    2018-11-29 14:41:26

@Leccgocsemp: "Fury esetleg meggondolja az egyik szünetben magát és nem akarja majd folytatni, ha ráébred, hogy nem a frusztrált Wlad áll előtte..."
Nem hiszem, hogy ilyen előfordul, Wilder nem az a fajta, aki módszeresen szétveri az ellenfeleit, mint akár Kovalev tette Pascal-al. Amikor sikerül megsebeznie az ellenfeleit, akkor azonnal ki is szokta végezni őket, addig viszont nem szolgáltat okot a feladásra (hacsak nem azzal, hogy csúnyán néz és széleseket csap a levegőbe vagy a fedezékre).

» superman   válasz erre
    2018-11-29 14:09:17

En csak azt nem ertem hogy miert kell legalabb 5x olyan mondatokat elmondani egymas utan mint az ''I cant wait'', az ''i promise you'', vagy a meg eredetibb ''i will knock you the fuck out''. Azert nem ekkora szovegek ezek, es az ilyenekbol latszik hogy ennek az embernek tenyleg egy kő van az agya helyen. A rabszolgasag temajat is megint fel kellett hozni csak ugy divatbol...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-11-29 14:04:14

@ogreface: Tökéletesen egyet értek. Remélem végig megy :)

» prewitt   válasz erre
    2018-11-29 13:29:38

A legjobb: 40:54 másodpercnél a kép jobb alján megjelenik egy pár mankó is! :D

» ogreface   válasz erre
    2018-11-29 13:08:10

@prewitt: Ha azt nézzük, hogy ez a két ember erőből üti egymást több meneten keresztül, akkor én már csak egy korsó minőségi sört kérek! :D

» ogreface   válasz erre
    2018-11-29 13:01:56

Furynak szurkolok, de Wilder nyer szerintem. 2-3 x kemenyen meguti az angolt, majd lebontja es kicsapja.

    2018-11-29 12:53:46

Soha nem gondoltam volna,hogy lesz olyan meccs ahol Furynak fogok szurkolni,de Wilder stílusa számomra már undorító

» prewitt   válasz erre
    2018-11-29 12:24:48

@Phenomenal: Egyetértek. Totál megrendezett volt.

» sziporka   válasz erre
    2018-11-29 11:32:31

Ez nem tudom kinel hogy csapodott le de nekem nagyon muvi volt az egesz. Raadasul ahogy greg is irta inkabb a csapattagok kakaskodtak es Fury pololevetele meg Wilder kiabalasa is teljesen hiteltelen volt. Nem tudom ki hogy van vele de en szemely szerint ijesztonek talalom hogy ezzel a showal el lehet adni egy meccset. Plane hogy ahogy Fury meg mindig nem derult ki formaban van e egyaltalan. Mindenesetre ha ebbol meg jo meccs lesz akkor megsuvegelem. Alapbol nem varok csodara.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-29 11:15:30

Remélhetőleg a hétvégi meccs is lesz ilyen izgalmas, vagy inkább szórakoztató és nem valami nézőgyilkos antibox. Főleg Fury teljesitménye kérdéses, a szövegelés jól megy, de nem vagyok biztos, hogy meglesz a 12 menet. Ja, nem KO-ra gondoltam, hanem arra, hogy Fury esetleg meggondolja az egyik szünetben magát és nem akarja majd folytatni, ha ráébred, hogy nem a frusztrált Wlad áll előtte... Remélem alaposan rámcáfol a "király".

» Leccgocsemp   válasz erre
    2018-11-29 10:49:14

A felszopas megvolt johet az akcio.

» Slajos   válasz erre
    2018-11-29 10:45:30

Huh, nekem a legdurvább ebben a dulakodásban az az idegesítő női hang volt amelyik a mikrofonból megpróbálta rendre utasítani őket. Fura amúgy hogy a csapatemberek többen voltak mint a biztonságiak, akiket igazán nem is nagyon tudtam beazonosítani.

» Peacock   válasz erre
    2018-11-29 10:43:07

A legjobb a teli szájja rágózó fehér srác fury oldalán... Mekkora rágó lehet a szájában :-D Egy alma méretű???

    2018-11-29 10:36:45

10-9 Fury

» shaderlold   válasz erre
    2018-11-29 10:01:27

"Panem et circenses" :D

» ogreface   válasz erre
    2018-11-29 09:42:43
Ugrás az oldal tetejére