×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Múlt hétvégén a már visszavonult Carl Froch honfitársát, 2018-11-13 09:11:36 https://www.profiboksz.hu/2018/11/13/froch-usyk-talan-tul-nagyravagyo-joshuaval/

Froch: Usyk talán túl nagyravágyó Joshuával

Múlt hétvégén a már visszavonult Carl Froch honfitársát, Tony Bellew-t ütötte ki a nyolcadik menetben a cirkálósúlyú WBC/WBO/IBF/WBA bajnok Oleksandr Usyk, aki ezzel a győzelemmel gyakorlatilag teljes mértékben kigyökerezte a súlycsoportot. Az ukrán ökölvívó, aki komoly eséllyel pályázik az „Év Bunyósa” címre, a következő évtől már nehézsúlyban képzeli el saját magát és nem titkolt célja a britek nehézsúlyú világbajnokával, Anthony Joshuával megmérkőzni, aki jelenleg a királykategória talán legjobbja. Frocht nagyon meggyőzték Usyk képességei, mégis úgy érzi, Joshua már sok lehet neki: „A valós méretéből kiindulva és abból, hogy nehézsúlyú volt az amatőrök között, azt mondom, hogy talán sikeresen fel tud lépni nehézsúlyba. De ezt egyenletesen kell csinálnia és okosan választani az első ellenfeleit. És aztán, mint tudjuk, végső célja a nagy AJ. Na, ez talán már túl nagyravágyó cél. Usyk elég nagydarab, elég izmos, a magassága is megvan, tehát kényelmesen érezheti majd magát nehézsúlyban. Igazi fenyegetést jelent tehát a nehézsúlyúakra. Szeretném mondani, hogy Tony Bellew remekül teljesített, élete talán legjobbját nyújtotta, de Usyk fantasztikus formában volt. Nyilván nem egy dicsőséges befejezése a pályafutásának, de sok mindenre lehet büszke, amit elért. Oleksandr Usyk személyében pedig egy igen-igen különleges bokszolót ismerhettünk meg.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@pressurefighter0088: Hat Eddie Hearn mar legalabb 150 eves, csak a sok penzbol, amit lenyult, fussa plasztikai mutetekre.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-15 02:49:25

@La Cucaracha: Hogy amikor még nem is élt akkor? Vagy az a nagyapa volt?

Szerintem a MÖSZ is miatta jutott oda ahol van. Fél hogy a magyar boksz túl jó lesz, és az angolok másodszerepbe kerülnek Európában.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-14 23:10:26

@pressurefighter0088: Minden Hearn hibája, tulajdonképpen Sztálint és Hitlert is ő intézte be, hogy hatalmon legyenek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 22:50:09

El kellett volna fogadni Wilder 50 milkás ajánlatát, és akkor most okosabbak lennénk, hogy mennyire jó Joshua.

Ez is Hearn hibája!

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-14 22:12:16

@Miskolci: "nem felhozó ember kategória, de mindenféleképp korlátozottabb képességű kihívók közé tartozott és messze nem képviselik azt a szintet, mint AJ vagy Vitali Klitschko, így a korábbi kommentem mondanivalóját továbbra is igaznak érzem."

Nem is cáfolatnak csak pontosításnak szántam :)

Terrell pont Joshua magasságú és karhosszú és bár 10 kilóval könnyebb volt, de nem tűnt méretben Alihoz képest - mellett egy leküzdhetetlen óriásnak. Főleg azért sem, mert egyszerűen annyival mozgékonyabb és gyorsabb volt nála, hogy semmit nem ért Terrell 7 centi magassági fölénye. (és ha rápakoltak volna 10 kiló plusz izmot az se mentette volna meg attól, hogy Ali azt csináljon vele amit akar. Joshua bár erősebb és jobbnak tűnik Terrellnél, de számára is könnyen problémás lehetne az a mozgékonyság, reflexek és kéz gyorsaság, amit Ali vonultatna fel ellene.

» leibigabi   válasz erre
    2018-11-14 19:55:25

@leibigabi: Bugner nem számít, mert biztos a göndör hajkoronája volt 1 cm abból a +2-ből, amivel magasabb volt! :)
A viccet félretéve amikor úgy írtam, hogy magasabb, akkor azért a +-1-2 cm-t én egy magas kategóriába tettem, mert nem hiszek abban, hogy ilyen magasságkülönbségnek bármilyen jelentősége is van nehézsúlyban.(egyébként 189-193 cm magas ellenfele sok volt ALinak)
Abban igazad volt, hogy jelentősnek mondható mérethátrányban többször is volt Ali és ebből 1-szer egy noname felhozó ember ellen, 1-szer Weppner ellen, végezetül pedig Terrel ellen, ahogy írtad. Bár utóbbi kettő nem felhozó ember kategória, de mindenféleképp korlátozottabb képességű kihívók közé tartozott és messze nem képviselik azt a szintet, mint AJ vagy Vitali Klitschko, így a korábbi kommentem mondanivalóját továbbra is igaznak érzem.

» Miskolci   válasz erre
    2018-11-14 19:26:49

Szent Tamás a Sky-on ma:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-14 17:32:26

@bpjotruska: "vagy Tucker ( aki asszem serulten is bokszolt ellene )?"

Így van, Tucker sérült volt Tyson ellen. Az életrajzában mondja, hogy mikor a Tyson elleni meccsre készültek, az egyik sparring alatt, Young Joe Louis ellen az egyik jobbkezesnél érzett egy kis reccsenésta kesztyű alatt. Mikor visszament a sarokba, mondta az apjának, hogy megsérült a keze, aki erre azt válaszolta, hogy akkor a következő menetekben használja csak a bal kezét. A következő menetben világossá vált számára, hogy súlyosan megsérült a jobb keze. Utána elvitték megröngenezni, ahol az orvos megállapított egy hajszál törést. A doki, miután konzultált Tucker apjával, elmondta Tonynak, hogy intenzív terápiával, és pihentetéssel rendbe jön a keze 10 nap múlva a Tyson elleni meccsre. Tucker akkoriban olyan elvakultan bízott az apjában, aki menedzselte, hogy biztos volt benne, hogy a meccs napjára majd gyógyultan mindkét kézzel készen áll Tyson ellen. Ma már tudja, hogy el kellett volna halasztani a meccset, sőt úgy tűnik, mint aki óriásit csalódott és sosem tudja ezt a lépést megbocsájtani az apjának. (Tehát egy hajszál törés a jobb kézben, 10 nappal a Tyson elleni meccs előtt) (Egyébként, csak hogy ne higgyük azt, hogy csakis Tysonnak voltak komoly drog problémái, a Tyson meccs után Tucker is nagyon kemény kokainos crackes függőségbe és zuhanásba került . Volt hogy már olyan alacsony szintre sülyedt, hogy a kocsijával letekert ablakkal beállt a dealerek mellé, (akik felismerték, gondolták itt egy jobb vevő) Tony elkérte a cuccot hogy megvizsgálhassa, majd a cuccal a kezében, padlógázzal elhajtott)

(Amúgy én Tuckerre tippelnék Joshua ellenében :) )

» leibigabi   válasz erre
    2018-11-14 16:27:17

@bpjotruska: Már alapból azért is bírom az ilyen kijelentéseket, hogy "és ilyen joshuák tudnak érvényesülni.", mert soha nem voltak ilyen ügyes nagydarab boxolók, mint Wlad és Joshua, akik nem csak, hogy nagyot ütnek, de technikásak, jó az állóképességük, van ring IQ-juk, stb...A régi nagy 2 méteres bunyósok inkább csak erősek voltak, de lábmunka, állóképesség, technika, taktika nuku (nyilván van kivétel).

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 15:58:19

@szaki: Igazán nem akarok "nyelvtannáciskodni", de a leírt szöveg közlési módja magába foglalja a jelentés tartalmat.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 15:50:51

@szaki: Eroltesd meg magad. Ezt irtad:
"ez mind szép és jó de!!! volt anno egy mike tyson nevű ficlkó akit qrvára nem érdekelt az ilyen duma, oda ment az ellenfelekhez és kicsapta voltak akármekkorák is azok. persze az is igaz hogy ma a nehézsúly fényévekkel le van maradva az akkori szinttől és ilyen joshuák tudnak érvényesülni."
En meg megkerdeztem, hogy Tyson akkori ellenfelei kozul szerinted ki verne meg joshuat. Merthogy ha olyan szar a mai mezony, es Joshua is, paran csak levernek ot, nemde? Vagy ha o is kicspna mind Tyson elelnfeleit, akkor megsem olyan szar. Szoval: irjal csap par konkret nevet, ne keruld ki a valaszt. A "bezzegTysonmindketilevernemertkurvakemenyvolt" az nem erv. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-14 15:18:16

@bpjotruska: bocsi de nem tudlak követni:D

    2018-11-14 15:13:42

@szaki: Probaljunk meg akkor egy kicsit konkretabban, bunyosokat megnezevezva parhuzamot vonni Tyson es Joshua kozott: szerinted a prime Tyson ellenlfelei kozul ki az, akit Joshua nem tudott volna legyozni? Merthogy az volt az erv Tyson mellett, hogy mindenkit kicsapott, akit eleje tettek ( ez mondjuk nem igaz, nem csapott ki mindenkit, ahogy Joshua sem. 19 meccsig tartott a KO-sorozata, utana jott ket egymas utani pontozasasos gyozelem, es kesobb is volt meg par ). Azert kerdem, mert ha a maiak tenyleg olyan gyengek, es regen annyival jobbak voltak, akkor feltetelezheto, hogy Joshua-nak komoly gondokat okoztak volna paran, akiket Tyson kicsapott siman. Ha ezt feltetelezzuk, akkor azok a bunyosok egy-ket - de inkabb tobb - dologban jobbak kellett legyenek, mint Joshua legjobb ellenfelei, vagyis Klicsko, Parker, Takam, Whyte es Povetkin. Nalam viszont ez egyaltalan nem magatol ertodo.
Aki nehez ellenfel lett volna AJ-nek, az szerintem a merete, alla es mozgekonysaga miatt Tony Tucker - de ot Tyson sem tudta kiutni. Szerintem AJ is jvaloszinuleg potnozassal, de megoldana ot. Veszelyes lenne meg szinten a merete, meg az uteoreje miatt Bruno, vele lehetseges, hogy egy olyasmi meccset bokszolna Joshua, mint Wlad ellen, de en ugy erzem, Bruno maradna a padlon. Ot sosem lattam vert helyzetbol forditani, Joshuat igen. Bruno borzaszto eros volt, de gyakrolatilag ha egyszer komolyabban megfogtak, netan leutottek, ot vege volt neki a dalnak, sosem szedte ossze magat. A tobbiek meg... Ruddock is egy nagy utesben bizhatna inkabb, de lattuk mar, hogy nem olyan konnyen marad padlon Joshua sem, en nem tennek Ruddockra ellene. Larry Holmes lehetne kemeny dio, de o sem a Tyson elleni rozsdas formajaban. Rendesen felkeszulve, egy-ket felhozomeccs utan meg Tyson-nak is komoly gondokat okozhatott volna.
Szoval, kiket nem verne meg Joshua Tyson ellenfelei kozul? Es Tyson-nak biztosan nem lenne kicsi gondja sem Wlad, Takam vagy Povetkin ellen? Rosszabak ok, mint Ruddock, Mitch Green vagy Tucker ( aki asszem serulten is bokszolt ellene )?
En ugy gondolom, hogy mindketto legyozne a masik legjobb ellenfeleit, es mindkettonek lenne par kemeny, szenvedos meccse. De akkor meg mitol lennenek annyival szarabbak a maiak, mint a regiek? Konkreten mi mutat arra?

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-14 15:08:40

@La Cucaracha: hogy más hogyan fogalmaz az az ő dolga (jelen esetben is) úgy kell elfogadni azt ahogy van, ne akard őt átformálni mert az nem fog sikerülni! ki így ki úgy fejti gondolatait. én így fejtem ki. és hogy nem teszem oda a "szerintem" szót az tök mindegy mivel én nem vagyok Isten így hát nekem nem lehet igazam mindenben. ezért amit írok az csak 1 vélemény a sok közül. felesleges írogatni hogy szerintem ez így vagy úgy amikor az magától értetődik. és hogy másnak más a véleménye? az eléggé 1értelmű hiszen különbözőek vagyunk és így más lehet a nézetünk. de ez az oldal (többek között) azért van hogy ütköztessük a gondolatainkat még ha azok nem is egyeznek.
és engedtessék meg hogy a régieket felemeljem és a maiakat (akik rászolgálnak) pedig bíráló megjegyzésekkel illessem. és hogy miért mert nekem ez a véleményem, mint ahogy neked más (amit én nem próbálok megváltoztatni).

    2018-11-14 13:43:23

@szaki: A véleményt úgy szokás leírni, hogy azzal kezdjük, hogy "szerintem", és feltételes módban írunk. Te kvázi kijelentetted eddig, hogy mindenki fos, aki ma boxol, a régiek meg szárazon s*ggbe b*szták volna őket a ringben.
Óriás különbség van a két közlési mód között. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy nem túl elegáns olyan dolgokat így kijelenteni, amikről igazából sohasem fogjuk megtudni, hogy igazak-e vagy sem.
Mert én is letudok írni olyat, hogy Chisora hülyére verte volna Ali-t, vagy Joshua a Tysont, csak az égvilágon semmi értelme ilyet kijelenteni (pedig akár igaz lehet, sokszor borul a papírforma, nem újdonság ez). Semmi gond nincs azzal, ha leírod, hogy szerinted Tyson jobb, mert gyorsabb/mozgékonyabb/stb... Csak ezek után fogadd el, hogy ha valaki meg azzal érvel, hogy se Tysonnal, se Alinak, se akármelyik régi nagy bunyósnak nem voltak olyan 2 méter körüli ellenfelei, akik ennyire képzettek és gyorsak lettek volna. Haye meg szerintem a leggyorsabb nehézsúlyú, mert én így láttam, mégsem fikázok senkit a régiek közül, hogy Haye így meg úgy leverte volna őket.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 13:18:03

@La Cucaracha: eddig sem voltam ott fent. én a véleményemet mondom el.

    2018-11-14 13:08:24

@Jersey Joe: szerintem tyson-t nem akarják gyávaként feltüntetni foreman meg szerintem nem olyasvalaki aki ezzel haknizna a médiában

» dondannyboy   válasz erre
    2018-11-14 12:53:57

@szaki: *Gondolom otthon hagytad az iróniát.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 12:52:11

@szaki: "akkor rájöhetsz hogy igazam lehet (lehet de közel sem biztos, mi lett volna ha..., )"

Köszönöm, hogy végre leszálltál a magas lóról, és leírtad az első értelmes mondatodat a témával kapcsolatban.

"ha neked egy meccs nézésben segítség kell, akkor félek hogy rossz oldalon jársz:D"
Gondolom otthon hagytad a

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 12:51:46

@szaki: tyson csak nem nyilatkozza le hogy be van csokizva baddast man on the planet

lennox ellen is dobta az ővet akkor mégis csak van akitől tartott

» dondannyboy   válasz erre
    2018-11-14 12:51:30

@La Cucaracha: ha neked egy meccs nézésben segítség kell, akkor félek hogy rossz oldalon jársz:D

    2018-11-14 12:45:51

@La Cucaracha: látom zseni vagy a logika terén, de most tévedsz. de segítek: ha megnézed a 2 bunyós stílusát, felkészültségét és formáját (ezekből adódik össze az egész) akkor rájöhetsz hogy igazam lehet (lehet de közel sem biztos, mi lett volna ha..., ) de valószínűsíthető hogy tyson nyerte volna a meccset. egy biztos: jó lett volna megnézni. vannak olyan meccsek amiket ezért-azért nem rendeztek meg ez is ilyen.

    2018-11-14 12:44:14

@szaki: "ez van leírva egy embertől de nem ezt nyilatkozta tyson. az a tsyon aki fénykorában volt akkor foreman pedig levezetett. van aki elhiszi van aki nem. ez akkor lenne helytálló ha tyson mondta volna, de így lehet igaz lehet hamis."
Aha, tehát ez hamis, mert te azt mondtad, de egyébként mindenki hülye, aki szerint egy mai bunyós legyőzne egy régit, MERT TE AZT MONDTAD :D Mert te láttál Bowe meccset...

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 12:15:56

@dondannyboy: Nem tudom....

..valahogy ebben az elbeszélésben soha nem tudom felelni a fiatal Tysont. Szkeptikus vagyok...


Egyébként soha nem értettem, hogy miért nem kérdeztek rá ilyen történetekre Foremannél, hogy ez igaz-e, vagy Tysonnál..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-14 12:15:34

@szaki: "nem, ez már csak a kislányok pinksportja a régiekhez képest. taperolás, tolakodás, lökdösődés van manapság a szorítóban"
Szerencse, hogy Ali meg Lennox pl. sohasem tolakodtak, meg fogtak :) Tiszta objektívek a meglátásaid.

" látom és tudom hogy így van, mert én még láttam ruddock, dokes, riddick bowe és a többieket bunyózni és a maiakat is. sajna meg kell állapítani (fáj vagy sem de így van) hogy nem előre hanem visszafelé fejlődik a boxsport."
Itt nyilván rajtad kívül senki más nem látott ilyen meccseket, mesélj már, hol lehet ezeket megnézni? Valami titkos klubba kell regisztrálni? Vagy a videótékában ki lehet kölcsönözni?
És majd segíts már megállapítani, hogy milyen objektív eszközök vannak arra, hogy lemérjem, hogy a régiekhez képest a mai bunyósok szűzkislányok?

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-14 12:14:12

@dondannyboy: ez van leírva egy embertől de nem ezt nyilatkozta tyson. az a tsyon aki fénykorában volt akkor foreman pedig levezetett. van aki elhiszi van aki nem. ez akkor lenne helytálló ha tyson mondta volna, de így lehet igaz lehet hamis.

    2018-11-14 12:13:31

@szaki: http://www.profiboksz.hu/sztor...

„Bobby, most mi van Foremannel és Tysonnal, miért nem egymással bunyóznak június 16-án? Nem ezt a meccset akarja King leszervezni?”.

Goodman a következőt válaszolta: „Georgie, lehet, hogy nem hiszed el, de ez a rohadt Tyson egyszerűen be van fosva Foremantől, azt mondta, hogy nem kér belőle. Ott voltam, mikor Don megpróbálta rábeszélni. Azt mondta Tysonnak King, hogy Foreman ellen egy rakás pénzt kereshet, különben is, George egy lassú vénember, nem jelenthet neki problémát. Mike erre felugrott és leüvöltötte King haját: ’Nem harcolok ezzel a kibaszott állattal, ha ennyire szereted a gennyládát, bunyózz vele te!’”.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-11-14 11:46:28

@szaki: Jó volt Tsyon a böri után ism megkopott a lábmunkája de azonkívül mindenben jó maradt. Holyfield a börtön előtti Tsyont is kiütötte volna egyszerűen Tsyonnak ellenne nem ment mesterien kivitelezte azt a stílust amit kidolgoztak az edzőjével Tsyon ellen.

» Moorer   válasz erre
    2018-11-14 11:40:10

@dondannyboy: "foreman helyett douglest választotta és lennox ellen is dobta az övet. " ezt ki mondta tyson? vagy hol van ez leírva?


"amugy ki a legnagyobb név akit megvert? a 38 éves holmes 1-1.5 év kihagyás után vagy frank bruno?" bárki aki az útjába került. mégis kit kellett volna lecsavarnia, akit? a stílusa, a dinamikája, az egész úgy ahogy cus felépítette tökéletes volt. sajnálom hogy a drog és a csajok lett a veszte.

    2018-11-14 11:39:19

@Moorer: ne viccelj már, douglas után már nem volt az igazi. elolvastam a könyvét (ajánlom mindenkinek tanulságos) és amit ez a fickó csinált és ahogyan csinálta, úgy egy ember már rég a sírba ment volna örömmel.

    2018-11-14 11:36:37

@szaki: Holyfield kihúzta a méregfogát ott még azért nem volt rossz Tyson, de a Lewis ellenni meccsnek már semmilyen sportértéke nem volt.

» Moorer   válasz erre
    2018-11-14 11:19:17

"nem került el senkit sem, sőt kereste a kihívásokat."

foreman helyett douglest választotta és lennox ellen is dobta az övet.

amugy ki a legnagyobb név akit megvert? a 38 éves holmes 1-1.5 év kihagyás után vagy frank bruno?

» dondannyboy   válasz erre
    2018-11-14 11:09:42

@Dr Evil: "Sokan nagyon túlértékelik Tysont" igazad lehet, hiszen ő minden idők legfiatalabb nehézsúlyú bajnoka és aki az útjába került azt szinte mind 1től1ig kipicsázta. nem került el senkit sem, sőt kereste a kihívásokat. legyen az magasabb (általában azok voltak), legyen az nehezebb, bármi ami ellene szólna a boxnak. bajnok volt és nem himi-humi emberek ellen.

"persze az is igaz hogy ma a nehézsúly fényévekkel le van maradva az akkori szinttől és ilyen joshuák tudnak érvényesülni. az ilyen fazonok sparring partnerek voltak semmi több.!"

Ezt meg te sem gondolhatod komolyan! :) szted klicskó, tyson fury, vagy most joshua az a szint amit anno boxnak neveztek? nem, ez már csak a kislányok pinksportja a régiekhez képest. taperolás, tolakodás, lökdösődés van manapság a szorítóban (tisztelet az olyan kivételeknek mint povetkin és a ritka kivételek). a világ változik ezt tudjuk és azt is hogy előre, de sajna ki kell jelenteni hogy a nehézsúlyú box visszafelé fejlődik. látom és tudom hogy így van, mert én még láttam ruddock, dokes, riddick bowe és a többieket bunyózni és a maiakat is. sajna meg kell állapítani (fáj vagy sem de így van) hogy nem előre hanem visszafelé fejlődik a boxsport.

    2018-11-14 09:12:11

Még annyit, hogy - természetesen főleg a táplálkozástudomány fejlődése miatt - a maiak közül jóval nagyobbra nőnek, a teljesítmények összehasonlításakor a régieknek van egy jelentős előnyük. Azoknál a sportágaknál, ahol a technika jelentős mértékben fejlődött (pl. úszás), ott a mai eredményeket meg sem közelítik a régiek. Nyilván a nem időalapú sportágak eredménességét nem lehet objektíven összehasonlítani, de pl. egy régebbi tornagyakorlatot vagy egy műjégtánc kűr fasorban sem lenne a mostaniakhoz képest, ha egy mostani bíró pontozná az akkori kűrt. A bokszban jó kérdés, hogy a taktika mennyit fejlődött, szerintem az is fejlődött, eredményesebb lett, de azért ez bonyolultabb dolog. Viszont ami érdekes: számos korábbi (főleg női) atlétikai eredmény áll, meg sem tudják közelíteni, pedig 20-30 évesek vagy régebbiek is vannak köztük. Mikor bevezették a szigorúbb doppingellenőrzést a kerékpársportban, Froome legendás hegyibefutói (Alp d'Huez, Mont Ventaux), nincsenek benne a legjobb 15-ben (Pantanihoz vagy Armstronghoz képest meg sehol sincsenek). TÉnyleg ennyivel jobbak lettek volna, vagy pedig ennyit számíthat akár a szigorúbb szűrési rendszer? Szóval én csak a kérdés összetettségét szeretném ezzel kidomborítani. Valószínű az is, ha a régiek mostanában születnek, nagyobbra nőnek, picit másabb lenne a stílusuk...

    2018-11-14 09:01:25

@klausenburger: Még Chuck Norris sem?

    2018-11-14 08:45:19

@pressurefighter0088: "Amúgy nem egy bokszoló jár mekibe kajálni rendszeresen. :D Ez is fejlődésnek számít?"

Ha megfelelő pénzt fizetsz a megfelelő helyre, akkor "holnapra" már elkészülhet egy olyan tanulmány is, (akár ismert táplálkozási szakértő tollából), ami azt fogja bizonyítani, hogy a Mekis kaja, nem csak hogy megfelelő tápértékű, de a jelen és főleg a jövő csúcsatlétái számára optimális :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-11-14 08:21:44

@Peacock: Ezekkel en is egyetertek ; csak ezt a sokszor leirt "szar minden es mindenki ma, felhozok (se) lennenek, Tyson ( Tua, Briggs, Morrison ) szetcsapna mindenkit par menet alatt". Ez a megszepito nosztalgiazas eredmenye, nem az objektivitasra torekvo elemzese.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-14 06:53:34

@Peacock: Viszont vannak akik szerint az ételek minősége leromlott, (mindegy hogy bio vagy nem) a talaj minőségének romlása miatt. Úgy értve hogy kevesebb a tápanyag a zöldségekben, stb....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-13 23:27:47

@pressurefighter0088: Nem :D
Csak arra akartam utalni hogy az optimális táplálkozásról való tudás is fejlődött meg persze a tápkiegrk is jobbak - könnyebb tartani az optimális tápanyagbevitelt annak aki tényleg akarja.
(Ezzel együtt van olyan izomkolosszud bodybuilder is aki szemét kaját nyom: a sok mesterséges hormon csodákra lehet képes a kilengések kezelésében is.)

» Peacock   válasz erre
    2018-11-13 22:36:59

@Peacock: "De azt igen hogy nekik adnék sanszot hiába fejlődött pld. a sporttáplálkozástudo mány. "

Amúgy nem egy bokszoló jár mekibe kajálni rendszeresen. :D Ez is fejlődésnek számít?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-13 22:19:38

@bpjotruska: Értem amit írsz, de szerintem (és ez az én véleményem) a prime Tyson (az akkori időszak technikailag csúcs alacsony nehézsúlyúja) tényleg vmivel jobb bokszoló (és fizikálisan is sűrűbb) mint a prime Povetkin (a jelenkor techikailag talán legjobb alacsony nehézsúlyú bunyósa).
A prime Lewis (az adott kor mondjuk így tornya) lenne tényleg az esélyes Joshua ellen (mert fizikálisan talán nem annyira csúcsatléta, de egy sokkalta precízenb és komplexebb bokszoló), ahogy egy csúcs Wlad ellen is (aki félelmetesen hatékony volt de mégiscsak korlátozott repertoárral) és pláne egy mára azért végre beérett Wilder ellen is (akinek a technikai hiányosságait okosan kiaknázhatná).
És megkockáztatom a prime Holy (az adott kor legjobb cirkálóból felruccanója) is verné (nehézben legalábbis) a prime Hayet.

Ez nem azt jelenti szerintem sem hogy biztosan győznének azok akikre voksoltam (régebbi kor konkrét, adott paraméterű legjobbjai a jelen vagy a közelmúlt konkrét, hasonló paraméterű legjobbjaival szemben - az általánosításokat hogy a régebbiek jobbak voltak és hasonlókat kerülendő). De azt igen hogy nekik adnék sanszot hiába fejlődött pld. a sporttáplálkozástudomány.
Én tényleg így látom, de persze azzal én sem értek egyet hogy pld. általánosságban Tyson mindenkit verne ma.

» Peacock   válasz erre
    2018-11-13 22:10:41

@La Cucaracha: Meg is érdemelné a pimasz :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-13 21:39:00

@pressurefighter0088: Én úgy tudom, hogy 90-96 között volt fénykorában.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 21:35:27

@Miskolci: "Ha megnézünk akár milyen komolynak mondható sportot láthatjuk, hogy a TOP sportolók fizikuma tökéletes, szemben a régebbi időkkel, ahol a "gépezet nem volt annyira csúcsra járatva". Akkor ez inkább látványosság/játék/s tílus volt a fontos, most a Teljesítmény. "

Elég jó teljesítményük volt a "régieknek" is, átlagosan nézve lehet még jobb is. Pl Aliék 15 menetet lebokszoltak elég magas tempóban. Akkor valahogy ezek az AJ féle óriások hiányoztak, nem tudom miért....átagosan kevesebb ember nőtt ilyen nagyra, vagy ma ha valaki alkatilag "óriás" akkor komolyabban foglalkoznak vele a kezdetektől, mert tuják hogy ha nem olyan virtuóz akkor is sokra viheti??? Nem tudom.

Amúgy Alinak mennyi volt a ringsúlya fénykorában? Csak mert mindenki hasonlítgatja itt AJ-hez, közbe meg lehet ha ma lenne 30 éves akkor cirkálóban bokszolna.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-13 21:24:49

@klausenburger: Akkor nem lehet, hogy Tyson volt túlságosan jó, és nem a mai bunyósok szarok?:) Akkor már igazából meg is szűnhetne a profi boksz, hiszen Tyson mindenkit megvert volna, minek tovább meccseket szervezni?

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 21:10:01

@Miskolci: +Kezdjük ott, hogy azt hiszem 2 magasabb ellenfele volt, az is még két felhozó ember személyében"

A kettőn kívül magasabb volt még Terrell és Bugner is

» leibigabi   válasz erre
    2018-11-13 20:26:53

A csucson levö 21-22 eves sikerre ehes Tysont szerintem nem verte volna meg senki. AJ meg plane nem

» klausenburger   válasz erre
    2018-11-13 20:21:41

@La Cucaracha: Egy dolgot én kiemelnék.
Látjuk Mayweatheren, McGregoron meg a hasonló spílereken, hogy a Hype nagyon fontos, hogy "gigasztárok" nőjjenek ki.
A 90-es években a sztárok akik boxoltak egymással Lewist leszámítva amerikaiak voltak. (sokáig nem is kapta meg Lennox a méltó figyelmet)
Szerintem ez is baromi sokat jelenthet, hogy miért értékelik túl az akkori nehézsúlyt. SZvsz. közeljövőben (1-2 év) nagyon jó lesz a nehézsúly. AJ, Wilder, Fury, Joyce, Yoka stb. jó meccseket csinálhatnak, ami a legfontosabb, hogy a néző jól szórakozzon és élvezze amit lát.
AZ, hogy a virtuozitásból elmozdult a nehézsúly a fizikum/állóképesség felé az úgy gondolom egy természetes folyamat.
Ha megnézünk akár milyen komolynak mondható sportot láthatjuk, hogy a TOP sportolók fizikuma tökéletes, szemben a régebbi időkkel, ahol a "gépezet nem volt annyira csúcsra járatva". Akkor ez inkább látványosság/játék/stílus volt a fontos, most a Teljesítmény.
Pl. Maradona vs Ronaldo, Lebron james vs Wilt Chamberlain, AJ vs Ali.
Muhammad ALi a korában kiemelkedő volt, biztos most is világbajnok lenne, de szerintem ebben a mezőnyben is lenne veresége. Kezdjük ott, hogy azt hiszem 2 magasabb ellenfele volt, az is még két felhozó ember személyében.
Õ is jellemzően Reach előnyből boxolt, tette azt szebben és virtuózabban mint a mai bokszolók akik stílusban lehet, hogy a cipőjét sem köthetik be, de abban is biztos vagyok, hogy ő is megszeppent volna ha 10-15 centis hátrányból indult volna. Pl.: egy Wowa balegyenest ő sem hiszem hogy megköszönt volna, ahogy egy AJ bombát sem.

» Miskolci   válasz erre
    2018-11-13 20:19:04

@bpjotruska: Milyen két menet alatt? Már a bevonulásnál :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 19:17:44

@pressurefighter0088: Az a baj, hogy úgy veszem észre, egyeseknél az emlékek nagyon durván megszépülnek. A valóság az, hogy egyik korszakban sem volt egyszerre 10-15 csúcskategóriás boxoló, akik meg is mérkőztek egymással. Mindig volt 1, vagy max 2 nagyágyú, volt egy ugyancsak pár fős csapat utánuk, aztán jött a B kategória. Amikor Lennox csúcson volt, ki volt az az 5-6 hasonló kategóriás bunyós? A kiégett Tyson, és kiöregedő Holy?
Tyson idejében kik voltak azok a hatalmas klasszisok tömegével?
Muhammad Alinál sem volt egyszerre sok klasszis, a hosszú pályafutása alatt persze voltak hasonlóan jó ellenfelei, de akkor sem egyszerre, hanem a 21 év alatt elosztva.
Azt meg meg kell szokni, hogy egy 110+-os, 2 méter magas bunyós sosem fog olyan látványosan boxolni, mint egy Holyfield vagy Ali. Viszont egész más erejű ütéseket kell elviselniük a maiaknak, és itt most nem arra gondolok, hogy a régiek ne ütöttek volna nagyot, csak az nem mindegy, hogy 1-1 kósza ütésben mekkora erő van.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 19:16:30

@La Cucaracha: Nekem ugy tunik, hogy sokaknal az jelenti a "Senior Hozzaerto Bokszrajongo" szintet, hogy minden nehezsulyu hirnel kijelentik, regen minden jobb volt, most szar minden, es Tyson 2 menet alatt merevre utne az egesz mai mezonyt.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-13 19:12:00

@pressurefighter0088: Majd ha lesz időm, átfutom :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 19:07:07

@La Cucaracha: "Mi értelme van minden cikk alatt felhozni, hogy a mai nehézsúly fos...?"

Én sem értem, vannak jó bunyósok, Povtkin, Ortiz, Wilder is a stílusa ellenére, Fury is ha újra formába kerül, stb....egyedül ez a Joshua aki nagyon rossz, ő a legrosszabb, nem értem hogy világbajnok. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-13 18:47:41

@La Cucaracha: Legutóbbi MÖSZ-ös cikket nézd meg jobban. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-13 18:44:52

@zseni: Nem hisztizem, hanem komolyan erdekel, hogy mi jatszodik le a fejukben, amikor szazadszorra is leirjak, hogy "Joshua csak sparring partner lehetne". Az ilyenek miert nem mennek inkabb lottozni, ha ennyire tudjak? Szerintem meg a regi nagyok nem jutnanak el VB cimig. Na, johetnek a fikazadok :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 18:39:31

@La Cucaracha: én meg téged nem értelek. beszélgetnek erről-arról, mit zavar az téged? nekik jó, neked meg nem lesz rosszabb az életed akkor meg mit hisztizel?

    2018-11-13 18:31:23

@La Cucaracha: Egy beteg lelek, ha ez boldogitja szegenyt had csinalja :D
Hihetetlen, hogy Usyk egy jo meccsen megverte Bellewt, erre 10 perccel a kiutes utan mar Hearnt szapulta, felelmetes ez a Hearn-fetish nala ha tenyleg komolyan irja amit ir es nem csak trollkodik.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-11-13 18:18:37

Mi értelme van minden cikk alatt felhozni, hogy a mai nehézsúly fos, és hogy a régi nagyok így meg úgy levernék a maiakat? Ennek mi értelme van? Előrébb leszünk ettől? Alapból baromságnak tartom az olyan kijelentéseket, amikről soha nem tudjuk meg, hogy igazak vagy sem, de így, hogy ez mindig a fikázással karöltve jelenik meg, főleg semmi értelme sincs.
Egyébként meg annak mi értelme van, hogy minden idők "legjobb" boxolóit bárkihez is hasonlítjuk? Szégyen, hogy Joshua meg Klicskó esetleg csak a top 10-ben van benne, nem pedig a top 5-ben? Én komolyan nem értelek titeket...

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 17:47:24

@Jersey Joe: És megint sikerült kihozni, hogy Hearn egy szemétláda :) Van olyan cikk a profiboksz.hu-n, ami alatt nem ez a végső következtetésed? Talán a MÖSZ-ös cikkeknél, de félek, ha elolvasnám a több száz kommentet, még ott is találnék valami Hearn fikázást tőled :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-13 17:38:12

Mégis mi ezzel a baj?
Örülnék ha először bizonyítana Usyk nehézsúlyban is. Ráérünk még a Joshua-Usyk meccsel foglalkozni.

szaki:
Sokan nagyon túlértékelik Tysont. Kivételes bokszoló volt, de sosem volt olyan ellenfele mint Joshua. Lewis talán, aki szerintem a csúcson lévő Tysont is verte volna.

"persze az is igaz hogy ma a nehézsúly fényévekkel le van maradva az akkori szinttől és ilyen joshuák tudnak érvényesülni. az ilyen fazonok sparring partnerek voltak semmi több.!"

Ezt meg te sem gondolhatod komolyan! :)

» Dr Evil   válasz erre
    2018-11-13 17:37:46

@Jersey Joe: Te hihetetlen vagy. Ezt a nyilatkozatot lAttam a neten. Semmi olyat nem mond.benne amire arra lehetne.kovetkeztetni hogy huzna az idot. Nem mellekesen megnezheted a Belkew meccs utani sajtotajekoztatot. Ott Usyk.maga.nyilatkozza hogy nem szandekozik fejjel a.falnak rohanva rogton AJ vel kiallni. Iden 3 meccse volt. A legtobb VB nek 2 evente van ennyi. Azt mondtak most pihen es az edzojevel egyutt fogjak megtervezni hogy fog elindulni. Hearn semmit nem mond itt amivel szembemenne ezzel.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-13 17:29:56

Amint arra számítani lehetett és írtam is, Hearn már most belekezdtett a meccs-elhúzó hadműveletbe:

https://www.boxingscene.com/he...

Szánalmas az ipse.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-13 16:29:53

@Slajos: +1

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-13 16:27:30

@Dr Evil: az a te bajod ha veszíteni szeretsz:D

    2018-11-13 15:47:03

@GGG: :D

» Slajos   válasz erre
    2018-11-13 15:43:26

@Slajos: Ezt szerintem nagyon szépen írtad ;)

    2018-11-13 15:42:21

Vannak olyan velemenyek, hogy Usyknak nem kene felmennie nehezsulyba mert kicsi es gyenge lesz oda, nincs eselye stb.
Lehet hogy tenyleg igy lesz, es siman atgyalogol az utesein majd kicsapja Chisora, Whyte vagy egy hasonlo szintu nehezsulyu is. Lehet.
De arra is van esely, hogy megsem. Hogy melyikre mekkora az esely arrol csak talalgathatunk de tudni nem tudjuk. Senki sem.

Nezzuk a dolgot azert Usyk szemszogebol is. Cirkaloba jelenleg nem maradt szamara komoly kihivas, komoly motivacio.
Ha ehhez hozzavesszuk, hogy ez az ember minden olyan celt elert a bokszban amit eddig kituzott, akar amator akar profi szinten, raadasul nem nyogvenyelosen, hanem kiemelkedve az adott mezonybol, akkor joggal van telve onbizalommal, hogy fellepjen nehezbe es ott is megprobaljon a csucsra torni.

Egyreszt a nehezsuly nem is teljesen ismeretlen terep a szamara, masreszt kihivas szempontjabol es penzugyi szempontbol is sokkal motivaltabb lehet mintha cirkaloban maradna az o kepessegeivel.
Masfel-ket eve, mikor eloszor szobahoztak hogy felmegy nehezbe akkor azt mondtam hogy ne tegye mert van meg boven mit bizonyitania cirkaloba, de most mar egesz mas a helyzet.
A sport mint olyan lenyegeben arrol szol, hogy megmerettess es ezaltal megtudd, hogy hol a hataraid. Usyknak fel KELL lepnie nehezbe ha meg akarja tudni, hogy hol a hatarai.

» Slajos   válasz erre
    2018-11-13 15:37:28

@Dr Evil: Tyson egy hihetetlen ütőerejű fickó volt, méretéhez képest egy genetikai csoda, irtó gyors volt (a gyorsaság ugye fontosabb a tömegnél, az energiában négyzetesen szerepel, míg a tömeg csak "sima" szorzatként).
Viszont azért a komolyabb ellenfeleivels szemben akiket nem tudott pikkpakk kiütögetni, mert levédezték, lefogták, szétdulakodták, stb., azért voltak nehezebb pillanatai. Ha jól emlékszem, az első 15-16 meccsét idő előtt fejezte be, de utána a pontozásos meccsein szinte mindig vesztett meneteket nem csak címmeccsen. Szóval igen, azt gondolom, hogy egy okosan bunyózó, jó kondijú, nagydarab fickó ellen aki azért bírja az ütéseket (akár pl. egy Vitalij Klicskó), már erősen véleményes lenne a győzelme.

    2018-11-13 14:28:46

@szaki: Szerinted.
Én egy Tyson-Joshua meccsen én az utóbbira tennék.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-11-13 14:16:28

@jokka82: a szteroidról én írtam.

    2018-11-13 14:14:49

@Jan: teljes mértékben egyet értek. Az az ember egy szteroidbomba , nem pedig boxolo. Amolyan felpumpált kitenyésztett Ivan Drago Persze ő nem szteroidozik,aztmondta jók a gének :))

» jokka82   válasz erre
    2018-11-13 14:05:51

@szaki: "az ilyen fazonok sparring partnerek voltak semmi több" Azért Joshua szerintem jobb mint pl egy Frank Bruno, pedig ő nem csak sparring partner volt....de amúgy Bugner József agyonütné Joshuat. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-13 13:48:57

@Jan: ez mind szép és jó de!!! volt anno egy mike tyson nevű ficlkó akit qrvára nem érdekelt az ilyen duma, oda ment az ellenfelekhez és kicsapta voltak akármekkorák is azok. persze az is igaz hogy ma a nehézsúly fényévekkel le van maradva az akkori szinttől és ilyen joshuák tudnak érvényesülni. az ilyen fazonok sparring partnerek voltak semmi több. ma ezek uralják a nehézsúlyt. ez nem fejlődés hanem visszafejlődés.
josi olyan gyors mint egy szobor tysonhoz képest, nem több mint egy szteroid reklám. a meccsei nem a nézhető kategóriába tartoznak hanem a győztes kategóriába (ezért nem is nézem a meccseit).

    2018-11-13 13:36:19

@szaki: Joshua miért jó: Mert mindenkinél nagyobb darab, a legerősebb tank nehézsúlyban így mindenkivel szemben fizikai fölényben bokszol. Emellett a hatalmas ütéseit el is tudja adni mert jó kontrabunyós és remek szeme van a bunyóhoz így ha nem is gyors de valahogy általában betalál, és ha megerendülnek tőle akkor jól finishel, és az álla is jó. Kb ennyi, egy mindenkinél erősebb okos tank. Ezért olyan jó. Ha lenne egy 216 centis 138 kilós szín izom tank aki olyan mint ő csak még nála is nagyobb/erősebb akkor simán kikapna ugyanis ő a fizikai előnyéből él. Azért nem látnak sokan benne semmi különöset mert nincs. De ez a nehézsúly ő meg egy igazi nehézsúlyú bajnok alkat. Ha összejön az Usyk meccs nagyon fogok szurkolni neki, ha Usyk lenne a magasabb simán verhetné de így nagyon nehéz lesz. De nem lehetetlen! George Foremant is csak a “margarinöklű” Ali ütötte ki :) Joshua is állt már 10 másodpercnyire a kondi KO-tól.

    2018-11-13 12:25:49

Eloszor azt mondja AJ sok neki azutan meg hogy ja hat amugy siman jelenthet igazi fenyegetes a nehezsulyuakra. :-)


Hm....valamit elfelejtettem volna?....JAaa...megvan:

Usyk nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen. ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-13 10:54:52

Isteníti joshuát, de én nem látom abban a fickóban azt amitől valóban olyan jó lenne. technikailag usyk fényévekkel előtte jár. bírja az ütéseket. szval sztem usyk az esélyesebb ezen a virtuális meccsen.

    2018-11-13 10:52:44
Ugrás az oldal tetejére