×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png November 10-én, azaz most szombaton Angliában lép szorítóba 2018-11-07 09:03:07 https://www.profiboksz.hu/2018/11/07/usyk-bellew-nem-csak-verekedni-tud-mint-sokan-gondoljak/

Usyk: Bellew nem csak verekedni tud, mint sokan gondolják

November 10-én, azaz most szombaton Angliában lép szorítóba a cirkálósúly jelenlegi összes világbajnoki övét birtokló Oleksandr Usyk. Az ukrán bunyóst jelenleg a pound for pound listák első öt helyezettje között tartják nyilván, és jó esélye van az év legjobb ökölvívója címet is elnyerni, amennyiben legyőzi brit riválisát. Usyk általában véve mindig az ellenfelei vadászterületén bokszol és nyer, így most sem zavarja, hogy Bellew-t Angliában kell elvernie: „Engem nem érdekel, hol van a meccs. A ring mindenhol ugyanolyan. Sőt, engem még motivál is, hogy olyan emberek előtt kell bizonyítanom, akiknek a legnagyobb része az ellenfelemet élteti. Nagyon keményen dolgoztam, hogy rendesen felkészüljek Tony Bellew-ra, már hosszú hónapok óta csináljuk az edzőtáborozást. Bellew egyértelműen az egyik leghitelesebb kihívó, én tehát mindent beleadva edzek azért, hogy bizonyítsam ellene is, hogy én vagyok a legjobb cirkálósúlyú. Tony igazi harcos és pompás ökölvívó. Sokan csak egy nyers verekedőt látnak benne, ugyanakkor elég sokat tud a sportágról: remek ritmusérzék, helyezkedés, jól kontráz. Mentálisan is nagyon erős, amit bizonyított Makabu ellen, amikor leküldték, de visszatért a mérkőzésbe és kiütötte az ellenfelet. Haye ellen is megmutatta, mi lakozik benne, mikor senki nem hitt benne, mégis nyert. Nagyon tisztelem, nem becsülöm le őt, de biztos vagyok benne, hogy én vagyok a jobb bokszoló. Hosszú, nehéz meccsre készülök, technikai és fizikális szempontból is. Bellew igen erős lélekben és soha nem áll le. De mint tudjuk, nehéz azt eltalálni, amit nem látsz. Muhammad Ali a példaképem, imádom, ahogy bunyózik, valóságos művészet, ahogy mozgott. Ezúttal is használni fogom a lábaimat, hogy elkerüljem a csapdákat.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Romsy: En nem latom, hogy a profik kozt Rigo tobbet letett volna az asztalra mint Usyk vagy olyat mutatott volna, amitol nagyobb kalibernek szamitana.

» Slajos   válasz erre
    2018-11-09 14:08:19

@pressurefighter0088: "..Id Berki Ferenc szerint Bellew az elején nagyon fog menni ezért Usyk a 3. menetben leüti, de felkel és utána bedarálja az ukránt.."

Hat Bellewre eppen nem az a jellemzo, hogy vadul neki-kezdene a meccsei elejen. Eppen hogy ovatos kezdonek szamit. Nem gondolom, hogy pont Uyk ellen fog a lerohanas mellett donteni.

» Slajos   válasz erre
    2018-11-09 13:55:22

végén meg a bíró Mayweather kezét emeli fel, mert fel sem merült benne, hogy a másikat hozták ki. :D

    2018-11-09 13:34:12

vicces, ahogy a szünetben lassítják a tiszta Mayweather találatokat a valóságban meg 1 pontja van legalább 10 helyett. :D

na mindegy, aki kíváncsi itt megnézheti: https://www.youtube.com/watch?...

    2018-11-09 13:30:33

igazából már az első 1 perc után látszik, hogy itt csalás lesz, 4:1 helyett 0:1 és még az az egy is valami "phantom-punch" lehetett. :D

    2018-11-09 13:26:39

@pressurefighter0088: bolgár, de az.

    2018-11-09 13:23:22

@Romsy: Az albán ellen, aki arról híres hogy ő "verte meg" legutoljára Mayweathert? Most meg nyomorog a gettóban.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-09 12:00:28

@pressurefighter0088: egy nagyon előnytelen párosításban, ahol ráadásul az első menetben meg is sérül nyilván, de a legjobb Roy Jones is simán kikapott volna Lennox Lewistól, ettől még egy verhetetlen géniusz volt a saját mezőnyében.

elcsalt olimpia meccsekről jut eszembe, nemrég láttam Mayweather elődöntőjét, kb 20 ponttal kellett volna nyernie a találatok alapján, aki még nem látta érdemes megnézni, jó látványosan is bokszolt nagyon akkoriban.

    2018-11-09 09:58:27

@pressurefighter0088: Gondolom nem érti hogy az ukránok miért ennyivel jobbak mint ők.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-11-09 09:32:50

@pressurefighter0088: "de felkel és utána bedarálja az ukránt"

Jaja, eddig is láttuk, ez milyen könnyen ment, pl. Gassievnek :-).

    2018-11-09 09:28:47

Úgyhogy van valaki aki nem Usykot favorizálja.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-09 09:00:27

+1 Usyk :D

Id Berki Ferenc szerint Bellew az elején nagyon fog menni ezért Usyk a 3. menetben leüti, de felkel és utána bedarálja az ukránt.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-09 08:59:56

https://www.ringtv.com/547355-...

Elég egyhangúan látják az esélyeket :-)

    2018-11-09 08:26:11

@La Cucaracha: ez most lenyegtelen, az utoerorol beszelunk es hogy Usyknak van-e abbol olyan, ami erdemleges nehezsulyban, es en azt mondom, hogy nincs, ami a stilusabol is fakad, ahogyan ut es amnnyit ut, pont erre irtam lentebb ez a stilus pl. amivel Huckot is verte baromi jo ameddig nem vagy komoly fizikai hatranyban, mert potyogessel viszed a meneteketek

» fixpont   válasz erre
    2018-11-09 07:51:00

@Romsy: "nem Rigó, vagy Lomachenko kaliber, hogy olyan egyértelmű legyen szerintem bárki ellen a győzelme." Rigónak Loma ellen egyértelmű volt a veresége. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-09 06:45:54

Jersey Joe, northpaw
Megneztem a Savon meccset es javitom magam: hazai palya nelkul AJ ermet sem szerzett volna nemhogy aranyat. ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-09 01:28:20

@fixpont: "azt a meccset pont lattam, nem KOztatott ott Usyk senkit, Huck nem keszult fel rendesen es lepesnyi ereje nem maradt a meccs masodik feleben, csak lodorgott,"
És vajon mitől nem maradt egy lépésnyi ereje sem?

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-08 23:21:18

@Jersey Joe: "Usyk fantasztikus bokszoló, s láthattuk, hogy egy ilyen zseni még a fizikai fölényben levővel is tud valamit kezdeni (pl. Kovalev vs Ward)."
Mondjuk a Ward-Kovalev pont nem jó példa szerintem. Olyan nagyon-nagyon fölényben nem volt Kova erőnlétileg, sőt...szerintem a fogyasztás eléggé megártott neki.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-08 23:20:49

@Phenomenal: "AJ is olimpiai bajnok de hogy lett az? Ha nem Londonban van az olimpia most ezustermes"


Lófa.zt, be se jutott volna a legjobb 8 közé, Savón tisztán verte Joshuát.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-08 22:29:53

@Phenomenal: "Ha nem Londonban van az olimpia most ezustermes"

* kiesik az első körben

» northpaw   válasz erre
    2018-11-08 22:26:30

Nagyon sokan ugy nyilatkoznak mintha meg egy meccset se lattak volna az ukrannak. Egy ilyen fenomen egyszer egy generacioban ha szuletik. AJ is olimpiai bajnok de hogy lett az? Ha nem Londonban van az olimpia most ezustermes. Usyk nehezsulyuak elleni meccsei fejvedo nelkul zajlottak. Az higy nem csapkodott ki mindenkit cirkaloban: mivel szoktak ervelni itt? Az elitet mar nem lehet csak ugy lrradirozni. Gassievet Lebedev srm tudta megrenditeni se pedig neki nincs vajbol az okle. Briedis Chart is kiutotte aki megrenditeni sem tudta es nehezsulyu. Hucknak pedig eleg jo alka van. Nem szoktak jottmentek lecsapkodni. Majd elobb utobb mindenki elott nyilvanvalova valik hogy Usyk az egyik valaha elt legnagyobb,es amikor a tornyok is ledolnek mindenki nema csendben ott fog amulni mikor Usyk a csucsra er.
Usyk nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen

» Phenomenal   válasz erre
    2018-11-08 22:14:09

@Romsy: Ilyen magas súlycsoportban mint cirkáló meg nehéz már nem olyan könnyű sziporkázni mint harmat meg pehelysúlyban !

» antonio   válasz erre
    2018-11-08 21:49:48

azért Usyk hiába olimpiai bajnok, nem Rigó, vagy Lomachenko kaliber, hogy olyan egyértelmű legyen szerintem bárki ellen a győzelme. főleg, hogy Bellew meccsei elég jól alakultak számára, biztos tele van önbizalommal is.

    2018-11-08 21:39:44

@La Cucaracha: azt a meccset pont lattam, nem KOztatott ott Usyk senkit, Huck nem keszult fel rendesen es lepesnyi ereje nem maradt a meccs masodik feleben, csak lodorgott, Usyk uteszaport inditott es a biro leleptette (amugy jogosan, mert ne volt mar ertelme a meccsnek annyira faradt volt Huck), mert meg ugy sem tudta megrogyasztani sem, ez nehezben meg ennyit sem fog erni

» fixpont   válasz erre
    2018-11-08 21:31:59

@bpjotruska: Teljesen egyetértek veled, én sem félteném Usykot, egyetlen problémája, hogy már jó esetben sem fog előbb találkozni Joshuával, csak 33 évesen.

Így már kopott reflexekkel, gyorsasággal állna oda, ez az egyetlen dolog, ami miatt bajban lehetne, ha hamarabb ért volna oda, még abban sem lennék biztos, hogy nem bokszolná ki az angolt.

Usyk fantasztikus bokszoló, s láthattuk, hogy egy ilyen zseni még a fizikai fölényben levővel is tud valamit kezdeni (pl. Kovalev vs Ward).

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-11-08 21:21:27

@fixpont: Huck, Briedis és Gassiev is eléggé kemény fejű bunyósok, Huckot még Povetkin sem tudta leverni, Usyk mégis TKo-ztatta. Tudom, ez nem jelent semmit önmagában, de azért ne csináljunk úgy, mintha Usyk egy pehelysúlyú ütőerejével rendelkezne.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-08 20:22:46

@antonio: "Olvastam hogy amatőrbe komoly nehézsúlyúakat győzött le Usyk de azért a profi mezőny más erősebbek itt a nehézsúlyúak"
Hat en ezt a csavot nem feltenem senki ellen, hogy nem eleg eros:
https://en.wikipedia.org/wiki/...
Nem mondom, hogy profikent is legyozne Joshuat, es mar valoszinuleg keso is atallnia 32 evesen, de fizikai eroben es utoeroben nem sokan allnanak nyeresre ellene a mai profi mezonybol, azt hiszem.
Egyebkent Joshua es Usyk kozos ellenfele amatorben, ha valaki nem latta, nezze meg azt a ket meccset, mindketto remek a maga nemeben.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-08 20:01:18

@fixpont: Jones meg Moorer példája is mutatja hogy azért nem lehetetlen feladat persze egyik sem volt egy korszakos bunyós nehézben de azért Moorernek sikerült jópár igazi jó nehézsúlyút legyőznie, Usyknál is el tudom képzelni hogy pontozással behúz pár meccset jobb nehézsúlyúak ellen.

» antonio   válasz erre
    2018-11-08 19:27:52

@bpjotruska: Hát mondjuk kezdhetné az egyikőjükkel, aztán valami Ortiz/Povetkin/Whyte/Parker féle, és ez megvan jöhet a nagy meccs. Na de amíg nem fut le a Bellew mecs addig nem golndolkozok többet ilyeneken, hogy mi lenne jó majd ha.... :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-08 18:56:46

@antonio: ebben azert nem hiszek, mert nehezsulyban KO utoero nelkul nem nagyon lehet vitezkedni sokaig, Usyknak meg nincs olyan, mar cirkaloban se nagyon volt a jobbak ellen, es minden meccset elvinni pontozasig es ugy behuzni.... nehezben kell hogy le tudd zarni a meccseket

» fixpont   válasz erre
    2018-11-08 18:54:00

"azért a profi mezőny más erősebbek itt a nehézsúlyúak" Így van, de Usyk is keményebb mint anno amatőrben, és gondolom nem úgy törne be nehézsúlyba mint Haye, hogy kigyúrja magát, és rámegy a lazasága, gyorsasága. Inkább mint Holyfield, ő is táncolt hogy megmaradjon a lazaság, Usyk is nagyon szeret táncolni. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-08 18:52:36

@pressurefighter0088: Olvastam hogy amatőrbe komoly nehézsúlyúakat győzött le Usyk de azért a profi mezőny más erősebbek itt a nehézsúlyúak és 12 meneten át elkerülni pl Joshua bombáit nehéz feladat lenne. Inkább először valamilyen köztes megoldás lenne jó pl megszerezni egy vb címet pl a Wba Regulart, azt védegetni párszor aztán jöhetne egy Joshua ellenni meccs jópár zsák zsetonért.

» antonio   válasz erre
    2018-11-08 18:30:58

@pressurefighter0088: En inkabb egy ismertebb, verheto langaleta ellen neznem meg, mint pl Dimitrenko vagy Helenius. Utobbinal mondjuk nem art resen lenni, eleg emberes pofonokat tud adni.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-08 18:30:30

@bpjotruska: Kezdésnek az lenne jó, ha szombat este simán verné Bellewet, aztán nehézsúlyban nem egyből Joshua ellen menne, hanem pl egy Takam vagy Parker ellen, vagy bárki más akit Joshua legyőzött de nem úgy hogy pár menet alatt kiütötte. Ha Papachenko mögé áll megold bárkit.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-08 18:02:10

@fixpont: "Haye semmire se ment a nem tul kepzett Klicsko ellen, az a meccs nekem elegge szemfelnyito volt, hogy mekkora merethatrany kompenzalhato es mekkora nem, en ott tenyleg azt hittem, Hayenek van eselye a stilusaval, ha neki nem volt Usyknak meg annyi se lesz "
Nem túl képzett Klicsikó? Maradjunk annyiban, hogy egy szűk technikai repertoárral dolgozó Klicskó (ami szerintem nem egyenlő a "képzetlennel"), aki 100%-ig fel tudott készülni Haye-ből, és nagyon fegyelmezetten, nagyon élesen végigbunyózta a meccset. És még így sem mondanám, hogy semmire sem ment, elvitt 4 menetet, végigállta a meccset (ezt akkoriban senki más sem mondhatta el magáról) és az utolsó menetig veszélyes volt Haye. Azért könyörgöm...nem John Ruizt kellett levernie Hayenek, hanem azt a Klicskót, aki még 41 évesen is majdnem legyőzte Joshuát.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-08 17:48:38

Nem bagatellizálva Bellew képességeit, de ez az Usyk ezerszer jobb, mint a rokkant David Haye. És ami durva: Az első Haye-Bellew meccsen igazából nem tudott Bellew a lassított felvétel, fél lábú Haye fölé nőni. Én innen gondolom, hogy nem sok esélye lesz Usykot megverni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-11-08 17:44:53

@fixpont: Meg ha igaz is lesz, hogy Usyk siman kikap AJ-tol ( nem lesz az olyan sima szerintem ), akkor sem tartom elhibazott lepesnek a probalkozast. Egyreszt minden jobbacska cirkalo bajnok megprobalt nehezben is bajnok lenni ( Holy, Haye, Adamek, Mormeck...), akkor miert pont ne a kiemelkedoen jo Usyk ne probalna meg, aki Holyfield ota talan a legnagyobb klasszis cirkaloban? Masreszt egy AJ elleni meccsel annyit kereshet, mint cirkaloban evek alatt, masszoval megalapozza a jovojet ( mondjuk igy sem szegeny ember o mar, azt hiszem ). Harmadreszt ha leveri ot AJ, meg mindig visszaterhet cirkaloba, ahol csak o lesz a legjobb, es nem hinnem, hogy egy vereseg - nagyobb sulyban, egy sokkal nagyobb es erosebb bunyos ellen - hazavagna a karrierjet.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-08 17:41:42

Off: Szellő 2. helyezett a WBO ranglistán, mégis milyen szerevezet ez? Arslan az első....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-11-08 17:19:28

@fixpont: Szerintem senki nem esélytelen, aki ringbe lép, mindenkinek van több vagy kevesebb esélye, egy Gassiev-nek meg pláne.

» superman   válasz erre
    2018-11-08 16:56:17

@superman: "Viszont előzetesen Gassiev-nek egyértelműen jobb esélyeket adtak, mind a szakértők, mind a rajongók, mind a fogadóirodák... "

Kiveve en, mert en egybol leirtam, hogy Gassiev eselytelen es menetet nem fog nyerni. Gassiev ugyanugy volt tulertekelve Dorticos utan ahogy Bellew Haye utan.

» fixpont   válasz erre
    2018-11-08 16:36:03

@northpaw: egy AJ elleni meccset nem hasonlitanek a WBS-hez, akarkik is voltak ott az ellenfelek (nem kovettem), nem szamit, ez a bunyo nem fog menni nehezben, szerintem Haye stilusa sokkal kedvezobb volt a nehezhez, es Haye semmire se ment a nem tul kepzett Klicsko ellen, az a meccs nekem elegge szemfelnyito volt, hogy mekkora merethatrany kompenzalhato es mekkora nem, en ott tenyleg azt hittem, Hayenek van eselye a stilusaval, ha neki nem volt Usyknak meg annyi se lesz

de ha marana cirkaloban sokaig uralkodhatna, figyeld meg a joslatomat, 2019-ben 2 kivalo bunyos palyaja kerul lejtore, Micky Garcia es Usyk, mindkettonek egy ertelmetlen lepes miatt

» fixpont   válasz erre
    2018-11-08 16:34:26

@bpjotruska: "Utoero-utemerzek-kis zamithatatlansag komboja,"
Szerintem Gassiev ütőerőben jobb és az ütemérzéke is legalább olyan jó. Nem mindegy, hogy a kiégett Haye vagy a csúcs-Usyk az ellenfél ;)
"Usyk ellen megis Bellew-nak adnek tobb eselyt, meg ha az a tobb is keves. "
Szerintem ez azért van, mert tudjuk, hogy Usyk megoldotta Gassiev-et, ehhez képest Bellew-t még nem biztos, hogy megoldja :) Viszont előzetesen Gassiev-nek egyértelműen jobb esélyeket adtak, mind a szakértők, mind a rajongók, mind a fogadóirodák...

» superman   válasz erre
    2018-11-08 16:33:41

@fixpont: "Ami mukodik ha fizikailag nincs hatranyban, es nem fog mukodni amikor massziv fizikai minuszban lesz."

Vajon hogy vert meg akkor 110+ kilós ellenfeleket a WSB-ben...

» northpaw   válasz erre
    2018-11-08 15:48:41

@bpjotruska: Usyk rengeteget maszatol (mert azert a legtobb uteset jabnak nem hivan joszivvel) ami eleve nehezze teszi az ellenfelnek azt amit irsz, hogy majd egy nagy utessel, tempobol, kontrabol rakeszulve leuti, emelett labon is eleg jo cirkalohoz kepest. Sikeresinek egyik kulcsa a rettento idegesito stilusa. Ami mukodik ha fizikailag nincs hatranyban, es nem fog mukodni amikor massziv fizikai minuszban lesz.

» fixpont   válasz erre
    2018-11-08 15:09:39

@greg: "Egyszerűen nem látom azt, hogy Bellew milyen szempontból nőhet Usyk fölé. Ütőerő? Szerintem Gassiev klasszisokkal nagyobbakat üt, meg Breidis is"
Utoero-utemerzek-kiszamithatatlansag komboja, no meg az a termeszetes, zsigeri adottsag ( nem tudom minek nevezzem ), hogy az ellenfellel egyszerre utve vigye be a legjobb uteseit, telejs erobol beleallva, ez ami veszelyesse teszi Bellew-t szerintem. Gassiev hiaba ut nagyobbat, ha teljesen kiszamithato a boksza, akkor nyilvan egy Usyk szintu klasszis siman kibokszolja. Egyebkent valoszinu, hogy Gassiev megverne Bellew-t, de Usyk ellen megis Bellew-nak adnek tobb eselyt, meg ha az a tobb is keves.
En azt tippelem, hogy pontozassal, esetleg kesei TKO-val gyoz Usyk, de lesz megfogva, vagy talan leutve is a meccs soran. Nagyban rontja Bellew eselyeit, hogy Usyk-ot szinte nem lehet ugy megutni, hogy teli talppal le legyen covekelve, netan szembe mozogjon az utessel, ezert sosem megy at teljes erovel rajta egy utes. Ha le is utik, szerintem inkabb az egyenulyabol billenti ki egy jo talalat, es rogton felkel belole.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-08 14:51:34

szerintem is sima lesz, Bellew tulertekelt a 2 Haye meccs miatt, most fut a szeker, belekapaszkodnak, hatha sikerul sok nezot megfogni meg utoljara, de ugyanannyira nincs selye Usyk ellen mint Usyknak a tornyok ellen nehezben

» fixpont   válasz erre
    2018-11-08 11:56:08

Miért gondolja azt mindenki, hogy Bellew nagyütő? Oké ebben a súlyban már minden ütés “nagy” de Õ pont nem az az igazi bonbázó hiába ez a beceneve. Aki nagyütő az például Dortricos, Kudryashov, Briedis stb. Bellew azért nem ez a kategória...

    2018-11-08 11:23:49

@szabolcska: "..Bellewra nézve sértőnek tartom a több, mint 5-ös szorzót.."
En nem, az 5-os szorzo meg keves is. A tevedes jogat fenntartom de szerintem Bellewnek nincs 20%-os eselye a gyozelemre (5x-os szorzo).

» Slajos   válasz erre
    2018-11-08 11:17:31

@greg: Szorol szora egyetertek az altalad irottakkal.

» Slajos   válasz erre
    2018-11-08 10:57:46

@greg: Az eszem nekem is szóról szóra ezt mondja.. De valami a "hipotalamuszomban" mégis mocorog! Aztán lehet, hogy egy tök sima meccs lesz! Azért én várom!

    2018-11-08 09:58:55

@PeteTheGreek: Ez jóó! Nyomtam is rá egy pacsit! :)

    2018-11-08 09:48:54

Lehet, hogy teljesen rosszul látom a dolgot és a hétvége rám fog cáfolni, de szerintem ennek a meccsnek nagyobb a füstje, mint ami a lángja lesz. Egyszerűen nem látom azt, hogy Bellew milyen szempontból nőhet Usyk fölé. Ütőerő? Szerintem Gassiev klasszisokkal nagyobbakat üt, meg Breidis is, mégsem sikerült semmit elérniük, hiába találtak tisztán, maximum a frizurája borzolódott össze az ukránnak. Technika, mozgáskultúra, ring IQ? Itt szerintem nincs mit magyarázni. Kiszámíthatatlanság? Hát, nem tudom, Marco Hucknak igen kiszámíthatatlan a bunyója, és nem is igazán szabálykönyvbe illő, aztán láttuk, mennyire hozta vele zavarba Usykot.

Azt sem látom, Bellew mit tett le az asztalra, ami alapján bárki is esélyt ad neki. Oké, Makabunak bevágott egy jót, de előtte ő látogatta a padlót, Haye pedig kb. annyira volt formában, mint Mike Tyson a legutolsó két mérkőzésén.
Bellew szenved a gyors bokszolókkal, az ukrán pedig eléggé ezt a kategóriát erősíti.

Én egy teljesen egyoldalú iskolázást várok, néha Bellew megpróbál majd megvillanni, de nem lesz sok esélye, és simán kikap, pontozással, vagy TKO-val.
Aztán a mérkőzés után lenyilatkozza, hogy ő megtett mindent, de túl gyors volt az ellenfele, ilyen jó bokszolóval még nem találkozott, stb.

    2018-11-08 09:46:11

@LacKO: Szerintem meg pont Usyk az ösztönös tehetség - Bellew kicsit kocsmais bunyója meg technikailag rengeteget fejlődött előbb az első, majd különösen a második Haye meccsre - pontosabb, tudatosabb lett az ütése, mozgása. Elég megnézni a padeléseit korábbról: ég és föld. De én semmilyen egyedi, ösztönös kiszámíthatatlanságot nem látok Bellew-ban.
Usyknak sokkal egyedibb, unorthodox az egész mozgása, boksza.

» Peacock   válasz erre
    2018-11-08 09:26:41

@LacKO: Miért?
Ha Usyk győz, akkor van pénzed.
Ha Bellew győz, akkor meg örül a szíved, boldog leszel és nem érdekel a bukott lóvé, "ennyit megér" :)

Ja és amúgy hajrá Usyk, jövőre nehézsúly:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-11-08 08:43:19

@bandi78: Így lehettem volna a múltkor Donaire-rel és akkor nem is nyerek. De nem így voltam.. :) Ok, ott sérülés történt, de nem jelenthető ki, hogy a nélkül D nem nyerhetett volna. Itt is Bellewra tettem, egyrészt mert Usykkal mégis mit nyernék, másrészt azért Bellewra nézve sértőnek tartom a több, mint 5-ös szorzót. Annyira azért ő nem esélytelen. Otthon van, nagyon komoly lelki erővel bír, nagy ütő , nagyon jó az ütemérzéke és kiszámíthatatlan.

» szabolcska   válasz erre
    2018-11-08 08:20:46

@bpjotruska: Vagy nem fejelt le motoron darazsat. :)

» szabolcska   válasz erre
    2018-11-08 08:13:11

@LacKO: Pont igy vagyok vele en is, ahogy az Ui-ban leirtad :D

» bandi78   válasz erre
    2018-11-08 08:05:42

Ui:
Az eszem tudja, hogy Usyk fog győzni, de a szívem az Bellew-nek szurkol!!

Így egy forintot sem rakok a meccsre...

    2018-11-08 03:13:11

@Rocky V.: "mint tudjuk, nehéz azt eltalálni, amit nem látsz"

Nem tudom, lehet, hogy én vagyok a bolond, de én fordítva látom a dolgokat.
Bellew bunyója nem az az igazán kiszámítható.... és "azzal az ütéssel van a baj amit nem látsz"

Usyk mindenben jobb, de igazi tanult bokszoló... Bellew viszont néha kiszámíthatatlan ütemben üt.... Várom a meccset!

    2018-11-08 02:29:58

@bpjotruska: Nem azt mondta, hogy kikerülni nehéz (mint részegnek az oszlopot amit a mámorban nem lát), hanem hogy eltalálni! ;)

» Peacock   válasz erre
    2018-11-08 01:27:08

csak megemlíteném, hogy mennyivel jobb ezt a párbeszédet hallgatni/olvasni, mint a kötelezőnek gondolt trashtalkot. lehet, hogy annyi a titka, hogy jó bokszolóknak kell megküzdeni egymással, és akkor nem primitív szöveggel kell behúzni a közönséget.

és hajrá usyk.

    2018-11-07 23:21:30

@Rocky V.: Ugy latszik sosem ment meg neki villanypoznanak kocsmabol hazafele menet :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-11-07 17:49:20

"De mint tudjuk, nehéz azt eltalálni, amit nem látsz."

Ez nagyon jó! :)

» Rocky V.   válasz erre
    2018-11-07 16:30:08

Usyknak ez a belepo, Tonynak meg az utolso nagy lehetosege (ha nyer, nyilvan lesz egy rakat kihivasa, de allitolag az asszony kompromisszumot kotott vele, szoval ki tudja. Bar szinte minden Usyk mellett szol, azert Bellew nem eloszor van totalisan lesajnalva, biztos nem feltartott kezekkel megy a ringbe)
Varos meccs es par nap mar csak :)

» bandi78   válasz erre
    2018-11-07 09:18:13
Ugrás az oldal tetejére