×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szeptember 15-én elszenvedte karrierje első vereségét a korábbi egyesített bajnok, 2018-10-22 12:58:53 https://www.profiboksz.hu/2018/10/22/iden-mar-pihende-jovore-mar-uj-csatornan-terne-vissza-golovkin/

Idén már pihen, de jövőre új csatornán térne vissza Golovkin

Szeptember 15-én elszenvedte karrierje első vereségét a korábbi egyesített bajnok, a középsúlyt sokáig uraló Gennady Golovkin. A kazah szupersztár televíziós szerződése is lejárt az HBO-val, sőt, a csatorna 45 év után intett búcsút a profi bokszgálák közvetítésének. Míg Golovkin légyőzője, Canelo Alvarez 11 meccsre szóló, 365 millió dolláros szerződést kötött a DAZN online szolgáltatóval, addig Golovkin továbbra is kontraktus nélkül várja karrierje folytatását. A GGG Promotions vezetője, Tom Leoffler szerint vannak ajánlataik, de ezidáig nem sikerült eldönteniük, hogy merre tovább.
“Természetesen örülünk Alvarez szerződésének, remek ajánlatot kapott, ami a Golden Boy Promotions számára is kifizetődő. Sokan érdeklődnek Golovkin iránt is és azon dolgozunk, hogy a lehető legjövedelmezőbb szerződést hozzuk össze neki, Jelenleg három bunyós mozgatja meg legjobban az előfizetőket, Anthony Joshua, Canelo Alvarez és Golvkin. Golovkin jelenleg a legkeresettebb, hiszen a másik kettőnek érvényes tévés szerződése van. A rajongók túlnyomó többsége úgy véli, hogy nem veszített Alvarez ellen, úgyhogy a népszerűsége töretlen. Talán azt is mondhatnának, hogy még többen állnak mögötte, mint a veresége előtt. Golovkin jelenleg Kazahsztánban és Németországban intézi az üzleti ügyeit, de amit újból bevetésre készen lesz, leülünk és átbeszéljük a lehetséges opciókat. Idén már nem valószínű, hogy edzésbe áll, de mire elkezdi a munkát, addigra mindent elrendezünk. A súlycsoport legjobbjai most már nem tartanak annyira tőle, mint az Alvarez elleni meccsek előtt, így nekem is könnyebb dolgom lesz összehozni a következő mérkőzését.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Kane: Neki Floyddal nem lett volna szerencses barmikor is bokszolnia(mondom ezt ugy hogy alapvetoen nem vagyok May fan). Floyd kb Golovkin bunyojanak a kriptonitja, szerintem teljesen vilagossa valt hogy egy magas szintu technikaval rendelkezo, labon jol mozgo, gyors kontrabunyos ellen Golo nem talalja fel magat, mar nem tudja azt a bunyot hozni ami mukodott Lemiaux, Macklin vagy Rubio Szintu bunyosok ellen.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-27 16:14:18

@pressurefighter0088: A németek merev, szabálykövető magatartás felé gravitáló mentalitása egyszerűen nem megfelelő ehhez a sporthoz. Jó körülmények között edzenek pedig nagyon, de semmi érzékük hozzá. Utoljára talán akkor volt világszínvonalú, amikor Hitler propagandaeszközéül szolgált, de Schmeiling óta nem tudok igazi élmenő német bokszolót mondani. A promóciók meg ahogy mondtad, mindig a legkönnyebb meccseket hozzák össze, elbarikádozzák magukat, nem igazán tisztelve a sportértéket befolyásolják a meccs kimenetelét, ha úgy tartja a pénzügyi érdekük. A bokszvilág sötét zuga, ahonnan legtöbbször csak papírbajnokok kerülnek ki.

    2018-10-25 22:58:13

@Kane: Az Universum csinálta azt hogy minél könnyebb vb meccseket próbált összehozni az embereinek, aztán minél könnyebb címvédéseket? Pár éve követem csak a bokszot, (amit írtam hogy Golo sztem verte volna mindet akiket írt SLajos és PeteTheGreek, na Cotton és Chavez Jr-on kívül őket se nagyon ismerem, csak gondolom nem véletlenül kerülték a kazahot, meg boxrecet nézegettem...) és amiket olvastam másoktól abból kb az jön le, hogy pl Erdei is csak világbajnok volt, de nem volt a világon a legjobbak közt.

Apropó, hogy-hogy ilyen gyengék a németek a bokszban? Európában csak az angolok és az ukránok jók, meg esetleg a lengyelek, lettek? (oroszokat direkt nem írtam, mert csomóan ázsiaiak)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-25 22:41:59

Ha Golovkin 24 éves korában, amikor profinak állt, egyből amerikában kezdte volna a profi bokszot, sokkal többet hozhatott volna ki ebből a karrierből. Talán Mayweatherrel is bokszolhatott volna köztes súlyon, ami anélkül hogy az eredményét latolgatnánk is elég nagy pluszpont lenne, plusz valószínűleg Martinezzel is, Pavlikkal, Taylorral középsúlyban, plusz hozzáadva minden nevet akivel így is megküzdött. Hiba volt a német istállóhoz szerződni, de talán akkor nem volt más lehetősége.

    2018-10-25 22:08:01

Most nézem hogy pont Golovkin ellen készült amikor megsérült a háta, és nem tudta amiatt folytatni a bunyót.....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-25 21:14:51

Ja, én akkoriban még Golovkint sem ismertem. Mondjuk szerintem verte volna mindet. Kár hogy Piroggal nem tudott bokszolni....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-25 21:06:54

@pressurefighter0088: +Sturm, Zbik - akik miatt ott is hagyta az Univerzumot

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-10-25 14:56:50

@pressurefighter0088: Hat peldaul ott van meg Martinez, Cotto, Chavez Jr ez igy mar 5.

» Slajos   válasz erre
    2018-10-25 13:58:50

@PeteTheGreek: "szerintem a korábbi középsúlyúakat kellene fikázni, akik nem álltak ki vele"

Saundersen és Eubank Jr-on kívül volt még valaki?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-25 13:13:29

Én Golovkint se fikázom Brook elleni meccs miatt :)
És Canelo jogosan kapta a kritikát Khan után, pláne, hogy mindig nehéz azokban a szövegekben hinni, hogy "2 éven belül összehozzuk, de addig építjük a meccset".
Csak szerintem ez már nem fair 2 ilyen bunyó után, pláne, hogy végsősoron igaza volt, mert tényleg összehozták 2 éven belül.

Legalábbis én el tudom fogadni azt, hogy kizárólag Cotto (és a lóvé) miatt felment középbe, de utána azt mondta, hogy kell még neki idő ahhoz, hogy Golovkinnal összeüssön - mert ő azért más kávéház, mint a kisebb Cotto.

northpaw: az, hogy Canelo is 300k körül adott el meccseket, szerintem csak +1 ok, hogy építeni kellett a meccset :) És legfőképp Canelot, hogy legyen esélye, ne pedig "biztos vereség" legyen a vége, úgy, hogy még csak nem is keresett volna olyan sokat (mint mondjuk Mayweather esetében)

Nah mindegy, szerintem a korábbi középsúlyúakat kellene fikázni, akik nem álltak ki vele, nem azt, aki kért 2 évet, hogy beleerősödjön (mégha papíron fel is ment már középsúlyba a lóvé miatt). Nyilván nem ideális, amit Canelo csintál, de szerintem aránytalanul nagy savat kap így 2 meccs után is.

Golovkin meg sokat nem kopott, persze nehéz összemérni, mert az is tény, hogy Jacobs/Canelo minőségbeli ugrás volt neki is az előző ellenfeleihez képest.
De így is remek teljesítményt nyújtott, nem "kopottat" :)

Én örülök, hogy így alakult, mert szerintem sokkal kevésbé lett volna izgalmas, ha Canelo Khan után egyből kiáll GGG-vel (rajta szerintem látszik, hogy sokat fejlődött azóta)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-10-25 11:24:14

@PeteTheGreek: Az a 150 ezer eladás az nem rossz egy nagyjából előre lefutott meccsen egy Amerikában kevésbé ismert bunyós ellen. Példának okáért a PPV sztár Alvarez is csak 300 ezerre volt képes Lara és Liam Smith ellen is, pedig az előbbi még csak mismatch sem volt. És ugye ő most az etalon ezen a téren. Ami valóban rossz, az Crawford 50 ezre Postol ellen.

Jó vicc ez a bele kell erősödni középsúlyba szöveg, amikor középsúlyban lett bajnok. Hát eltartott neki egy darabig mire beleerősödött a középsúlyba, nehéz szülés volt úgy látszik. De annyira jól sikerült, hogy most már egy nagyközépsúlyú (papír)bajnok ellen bokszol majd 168 fonton...

» northpaw   válasz erre
    2018-10-24 22:40:19

@PeteTheGreek: Persze nagy dolog amit Canelo véghezvitt, igazi klasszis, de rá jogosan lehet ugatni, mert csak kidobott a kukába egy övet anno azzal az indokkal, hogy ne mondják meg neki mit csináljon, csak bunyózott 165 vagy nem is tudom hány fonton úgy hogy közbe kicsi volt 160 fontba, és csak megbukott a teszten..... Golovkint fikázzák azért, mert váltósúlyúakkal bokszolt többször.....de a Brook meccsért Eubankék voltak a hibásak, a Vanes meccsért meg Caneloék. Na de mindegy, most Canelo nimbusza javult, jogosan.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-24 22:25:31

@northpaw: 150.000 PPV eladása volt Golovkinnak, miről beszélünk? Aki ráadásul messze a legerősebb középsúlyú volt, amibe bele sem erősödött akkor még Canelo...mégis miért ne lenne teljesen reális, hogy ilyen fiatalon (egy vereséggel a háta mögött) azt mondják, hogy építse magát Golovkin, mivel csak 150k-t tudott eladni, különben nem éri meg ezt a kockáztatot bevállalni...Golo építi a nevét, Canelo beleerősödik középsúlyba (ahogy tette is) és aztán lehet csinálni a dudvát (ahogy tették is).

De mindegy, a lényeg: Canelo kétszer összeütött Golovkinnal, és könnyen lehet ebből 3 is, ha GGG aláír DAZN-hoz, míg Sturm, Zbik, Saunders stb egyszer sem.
De persze lehet ugatni továbbra is Canelora:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-10-24 22:02:17

@PeteTheGreek: "váltóból lépegetett fel"

Alvarez utoljára 19 évesen bokszolt váltósúlyban. Az meg mókás, hogy egy már PPV meccsel a háta mögötti és az HBO által promocionálisan előtérbe helyezett Golovkintól elvárja, hogy még építse fel magát, míg a rendkívül neves Liam Smithszel szemben már nem volt meg ez az elvárás ugyebár...

» northpaw   válasz erre
    2018-10-24 21:20:58

@PeteTheGreek: ''ráadásul a féreg Univerzum sem engedte neki az érdekes meccseket...''

Szerintem nem csak az Universum nem engedte...En Tysont elnezve nem igazan hiszek abban hogy megjelenik egy Golo fele bokszolo es hirtelen csicskava valik mindenki a sulycsoportjaban...Ha valakitol akkor Tysontol volt miert Be***rni, A Golo jelenseg fenyevekre van ettol. Ezzel az erovel az osszes veretlen nagyuto bokszolonak hianyoznanak a komoly megmerettetesek, mert ''mindenki felt''. En inkabb valoszinunek tartom hogy a menedzselesevel voltak a problemak, illetve ha senki nem akar bunyozni akkor feljebb kell lepni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-24 21:00:51

Az meg Golovkinnal szemben nem fair, hogy az ellenfél listáját fikázza valaki, mert az nem a kazah hibája, hogy pont egy ilyen fos középsúlyba született, tele csicskákkal, ráadásul a féreg Univerzum sem engedte neki az érdekes meccseket...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-10-24 20:04:56

Jó, azért az se túl fair, hogy az akkor 26 éves Canelot basztatjátok, hogy mennyire gyáva, aki amúgy váltóból lépegetett fel szépen...
Pláne, hogy gyakorlatilag Canelo "tett szívességet" pénzügyileg, nem fordítva.
Miért ennyire elfogadhatatlan számotokra, hogy egy 25-26 éves "PPV sztár", aki alacsonyabb és kisebb volt, mint Golo, azt mondta, hogy GGG-t fel kell építeni, és akkor lesz bunyó?!
Ráadásul úgy is történt, mégha közben 2 évig csak az ugatást lehetett olvasni, hogy fél, meg csicska bla bla bla bla. Aztán elég szépen beleállt kétszer is Goloba, akit építgettek addig is, és Canelo is beleerősödött a súlyába (a szemét)

Talán nem Canelora kéne még mindig ugatni, hanem a többi gyökérre, aki nem mert kiállni Golovkinnal (pedig ők már akkor középsúlyúak voltak, idősebbek is, és tizedannyit sem kerestek, mint Canelo)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-10-24 19:58:36

@pressurefighter0088: És milyen érdekes, hogy Canelo sem akart középsúlyba menni évekig, aztán ahogy Golo öreg lett, felment, most meg már nagyközépbe sem probléma neki boxolni :)) VÉletlen egybeesések áldozatai vagyunk, a lényeg, hogy GGG fos.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-10-24 19:07:14

@La Cucaracha: "nem birtak legyozni a 36 eves kazakot (tudom hogy egyeseknek faj beismerni, de kozepsulyban az mar eleg oregnek szamit)" És milyen érdekes hogy sokáig nem nagyon akartak kiállni ellene.....Brook eltalálgatta több szép ütéssel a kazahot (akinek mindegy volt igazából, mert a saját súlycsoportja ütésein is átgyalogol, nemhogy egy kisebbén), és akkor egyből mindenki felbátorodott..... Most meg kritizálják Golovkint hogy senkivel sem állt ki, pedig vele nem nagyon akart kiállni senki, Saunders, Eubankj Jr, Canelo egy darabig....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-24 07:22:54

@Sarkozi Robert: Nem tudom ki az a sok, azert a boxvilag nagy resze GGG-nek adta az elso meccset (szakertok, mediumok, okolvivok, edzok stb...), a masodikat szinten vagy neki adtak, vagy legalabbis dontetlenre, nagyon keves ellenvelemenyt olvastam, akik szerint tiszta Canelo gyozelem lett volna mind a ket meccs.
De hagyjuk a szamhaborut, tegyuk fel, hogy 50-50 volt az arany, az erveleseddel van igazabol gond, kb. azt sugallod, hogy mivel nem verte romma Jacobsot meg Alvarezt GGG, ezert ratyi, a masik ketto meg milyen jo...tehat nem a masik ketto ratyi, amiert nem birtak legyozni a 36 eves kazakot (tudom hogy egyeseknek faj beismerni, de kozepsulyban az mar eleg oregnek szamit), hanem GGG...
Az meg kulon vicces, hogy csak egy leutessel volt jobb GGG Jacobsnal...Vegul is Aj is csak egy leutessel volt jobb Martinnal :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-10-24 02:22:11

@La Cucaracha: Nezopont kerdese ez. Szerintem egyszer sem verte meg Canelot(viszont sokan egyetertenek azzal hogy a masodik inkabb Canelo gyozelem). A Jacobs meccs is eleg szoros volt, gyak a leutes miatt billent inkabb Golo javara.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-23 22:19:53

Jermall Charlo - Willie Monroe Jr, 12/22

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-23 21:10:34

Tőlem biztos, hogy nem olvastál soha olyat, hogy nehézsúlyú ütései lennének.
Soha nem mondtam olyat, hogy ő a legjobb. Viszont, csinált két meccsen a "legjobbal", az egyiken egyértelműen legyőzte, a másik meccsen meg kb. összehoztak egy egált.
36 évesen...

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-10-23 20:02:29

@La Cucaracha: nem szar bokszolo, de azokat a nehezsulyuakat megszegyenito uteseket hagyjuk mostmar... meg azt is hogy Hopkinst is megverte volna... semmi bajom nem volt vele amig el nem kezdodott ez az agymenes korulotte. Valszeg sosem fogom megerteni hogyan lehet valakirol kijelenteni hogy all-time kozepsulyu amig 1db egykori kozepsulyu ovbirtokost gyozott le(akit amugy Cotto is kutott mint a s**rt). Aztan jott Jacobs es lassan kezdtek belatni sokan hogy valoszinuleg az ellenfelek minosege is fugg Golo teljesitmenyetol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-23 19:00:35

@Sarkozi Robert: "Astalavista Baby. melto terminator voltal.... amig nem jottek a jobb ellenfelek"
De még azokat is legyőzte. De persze szar boxoló, hiszen csak szorosan tudta megverni Jacobsot és Canelot kétszer.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-10-23 17:54:14

@pressurefighter0088: Ja, mint a minden idők legnagyobb terminátora Mike Tyson, aki nem tudta kiütni a gyenge James Tillist és Mitch Greent. :D

» ogreface   válasz erre
    2018-10-23 16:59:47

@ogreface: es foleg azert mert nem afroamerikai :))

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-23 16:59:45

@ogreface: Na igen, meg mert ő egy kazah terminátor és mégsem tudta kiütni a gyenge Jabobst és Canelot.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-23 15:47:08

@PeteTheGreek: "Miért temeti itt mindenki Golovkint?"

Nem érted? Egyszer szorosan kikapott és nem "nyugati", mehet a szemetesbe. :)))

» ogreface   válasz erre
    2018-10-23 15:11:11

Miért temeti itt mindenki Golovkint?
Aláír DAZN-hoz, és probléma megoldva. Ez vár minden középsúlyúra amúgy is, hisz ott van minden öv (és ugyebár Canelo is, aki mindenki a célja, hisz vele lehet komoly pénzt keresni)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-10-23 14:49:01

@Peacock: Nekem, nem neked, elütöttem a telón, bocs.

» Peacock   válasz erre
    2018-10-23 14:05:53

@Sarkozi Robert: Nézd. Neked (és szerintem a többségnek, ideértve a nevesebb külhoni szakportálokat is) Don Trella döntetlen ítéletével nincs különösebb bajom: egy menetnyi azaz 2 pontnyi eltérés mindig lehet szubjektív.
De Adalaide Byrd 118-110-e az szakmai épp annyira nem védhető és magyarázható, mint C.J. Ross May elleni 114-114-e.

» Peacock   válasz erre
    2018-10-23 14:05:13

@Peacock: ''ahogy az sem okés hogy az első Golo meccsen az egyik pontozónál megint csak lejtett a pálya. ''


Elvileg rogton 2 pontozot kellett hogy megvegyenek, mert a masodik dontetlenre adta(ami sokak szerint szinten nem igazsagos).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-23 13:54:25

@joeyy: Aztal teljesen egyetértek, hogy az Alvarez mögött álló, mondjuk úgy finoman lobbierő nem szimpatikus. Ennek kritikájával maximálisan egyetértek: rosszat tesz a boksznak hogy pld. következmények nélkül meg lehet venni egy pontozót egy tök egyértelmű meccsen pld. May ellen, ahogy az sem okés hogy az első Golo meccsen az egyik pontozónál megint csak lejtett a pálya.
Ettől Alvarez még egy nagyon jó bokszoló persze. Én ugyan azon kevesek között voltam az első meccsük előtt is akik (Alvarez övdobása és promóteri kritikája mellett) ki-ki meccset prognosztizáltak, de engem nagyon meglepett ahogy a semmiből lett lábmunkája és főleg a sebességfölény és okos, precíz technika amit a második meccsen produkált.
Összességében ettől még nekem Golovkin a szimpatikusabb, és maradéktalanul neki drukkoltam mindkét meccsen. De kétségtelen hogy 36 éves korára már ha kicsit is de kopott, és persze lehet ezen is ment el szűken a második meccs.

» Peacock   válasz erre
    2018-10-23 13:48:39

@Peacock: +canelo boksza látványosabb sokkal robbanékonyabb mint ggg.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-10-23 13:21:42

Astalavista Baby. melto terminator voltal.... amig nem jottek a jobb ellenfelek.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-23 12:57:57

@Peacock: az itt a legnagyobb baj a bokszban,szubjektív(már ha nincs ko.mert azt érdekes lenne megmásítani),és ilyenkor azt fogják nyomatni akiben több pénz van és fiatalabb,de ezt nyilván te is tudod.
én marhára nem láttam,hogy egyértelmű alvarez meccs volt a 2.sőt itt az oldalon a videóknál,116-112re golonak adták.
és mi a legszarabb?az elsőnél "véletlen" megmentik a mexikóit egy x-el,a 2.nál nincs már ilyen,szoros de ott persze odaadják alvareznek.

így most ott járunk,hogy ő járt a legjobban az egészben, 1 veresége van az meg floydtól,fiatal is volt meg bele is fér tőle,de ott is egy perc köze nem volt a meccshez,mégis valamelyik ökör oda adta neki simán annyi,hogy ott nem billent a mérleg amiatt.

    2018-10-23 12:47:46

@Peacock: Nagyrészt igaz, de az első meccs volt csak egyértelmű Golovkin győzelem, a másodikon meg annyi szoros menet volt, hogy bármilyen eredmény elfogadható lett volna. Lehet a mexikóinak adni a látványos és támadó bunyó miatt, de a kazahnak is lehetett volna adni azzal érvelve, hogy szoros volt a meccs de a 10-11. mehetek környékén Canelo elég nagy verést kapott.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-23 11:52:28

@fixpont: Bocs, nem értelek.
Én csotke hozzászólására reagáltam, hogy szerintem nem kell annyira sajnálni Golovkint hogy kikapott Alvareztől, leírtam hogy szerintem miért. Mert:
- nagyon jól keresett
- megkapta a nagy lehetőséget
- ismert és most is eladható, vagyis szerintem nincs annyira elfelejtve mint csotke írta
- bármikor visszakapaszkodhat élmenővé ha akar (de jeleztem hogy a kora miatt ez nem feltétlen bölcs út)
- mert nem tett meg mindent a szupersztárságért

Ez utóbbinál hoztam fel a nyelvet. Erre Te erre reagálsz hogy rossz az érvelésem. Vagy én nem értem mit akarsz mondani, vagy te nem érted én mit akartam, vagy kötödzködsz. Passz.

» Peacock   válasz erre
    2018-10-23 11:29:55

@Peacock: en mindent figyelembe veszek, de ez amit most irsz, utolagos erveles, az eredetiben nem ezt irtad, en arra reagaltam amit az eredetiben irtal

» fixpont   válasz erre
    2018-10-23 11:21:08

@fixpont: Vedd figyelembe, hogy Canelo mexióiként eleve piacképesebb mint a kazak Golovkin.
Mexikó lakossága 120 millió, Kazahsztáné 17 millió. De ami ennél is sokkal fontosabb: az Amerikában élő 40 milliós direkt spanyol ajkú lakosság mint közvetlen piacképes szurkolóbázis. Ráadásul a mexikóiaknál a boksz rendkívül népszerű, tömegeket érdeklő sport.
Ergo Alvareznek közel sincs akkora szüksége az angol tudásra a szupersztársághoz a bokszban, mi több az image-e része is ez a direkt nem angolul beszélés. (Amerikai helyszíneken, de direkt mexikói nemzeti ünnepnapokon bokszolva lett igazi PPV sztár.)
Ellenben Golo nagyon töri az angolt, ő nem teheti meg hogy kazahul buzdítja a szurkolói tömegét.

A másik, hogy Alvarez a második meccsen sokkal szebben, látványosabban is bokszolt mint Golo. A profi bokszban ez is rengeteget számít, nem csak a pontgyűjtés. Kisebb termetű kontrabokszolóként képes volt pressure fighter stílust felvenni az ütőerejéről méltán híres Golovkinnal szemben, és ő volt inkább az agresszor. Ez is hozzátett a népszerűségéhez és ahhoz, hogyan jött ki a két meccsből. Sokkalta jobban, ez nem kérdés, most írt alá egy 348 milliós szerződést. De Golovkint sem kell sajnálni, az 55-45 elosztás amit a második meccsért kapott bőven megérte neki, és itt szűken, de tényleg nyert Alvarez.

» Peacock   válasz erre
    2018-10-23 11:20:03

@Hatton: akkor ugy kellett volna ervelni, de o azt irta, hogy nem tud jol angolul, ha ezt az ervet valasztod, ementen kell az osszehasonlitast elvegezni, nem pedig legbolkapott uj szempontokat hozni, ha az az erv, hogy a teljesitmeyne nem volt eleg jo, akkor a masikat is ugy kell vizsgalni, hogy az o teljesitmenye vajon mennyire volt jo, ha szerinted ezek semmit nem szamitanak, csak a rajongotabor, akkor azt kell leirni, en arra reagaltam amit ervelt, te meg total masrol irsz

egy vita nem igy mukodik, hogy tetszolegesen valtogatok szempontokat

» fixpont   válasz erre
    2018-10-23 11:19:15

@fixpont: csak hogy áll mögötte egy 150 milliós mexikói piac, meg a profiboksz történelem és hagyomány mexikói vonala, golo mögött nincs semmi (ő csak tud bokszolni de ez édes kevés a sztársághoz ma sajnos), úgyhogy a te érvelésed hibás, Peacock sztem is leírta a frankót

» Hatton   válasz erre
    2018-10-23 11:05:53

@Peacock: Canelo sem beszel jol angolul, tehat neki nem fontos a sztarsag, Canelo sem csinalt tobbet a ket meccsen osszesen mint GGG, Canelo is felfoghatatlanul jol keresett.... de micsoda kulonbseggle jott ki a ket meccsbol, kb ugyanazokkal a parameterekkel a kort leszamitva. Az ervelesed ilyen forman finoman szolva helytelen.

» fixpont   válasz erre
    2018-10-23 10:51:21

@csotke: Én nem sajnálom. Ha belegondolsz, halálra kereste magát ezzel a két meccsel. (Szinte felfoghatatlan összegeket keresett.) Az elsőt a többség szerint nagyon szűken vitte, a másodikat viszont szűken, de ugyanilyen egyértelműen elveszítette.
36 éves már - ami sok. Nem beszél jól angolul - ergo annyira csak nem volt fontos neki a szupersztárság. Nem viseli jól a vereséget. És volt lehetősége hogy ő maradjon a király.
Ha akar ráadásul, ezután is bizonyíthat - két meccs és tuti mehet újra egy vb övért. De - reálisan nézve - akkor már 37 éves lesz, és a középsúlyban is azért ott vannak a fiatal erős emberek. Egy szép, emlékezetes búcsúmeccs és visszavonulhat, nyithat edzőterem hálózatot, állítólag remek edző ezt is kamatoztathatja. Szép pályafutás ez így.
És nincs ő elfelejtve. Ha nagyon mozog benne s tettvágy, jövőre már vb övért mehet - a nagy szervezetek tuti lehetőséget adnak neki és eladható most is.

» Peacock   válasz erre
    2018-10-23 10:25:56

Szomorú hogy egy vitatható vereséggel ennyire lekerült a porondról.

» csotke   válasz erre
    2018-10-23 09:55:43

@pressurefighter0088: :) magam sem tudom

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-10-23 08:59:40

lehet hogy sokan èrdeklődnek de lesznek gondok, Hearn elmondta ha Golo akar mègegy Canelo meccset akkor a dazn hoz kell alàírnia ahol Andrade meg Jacobs is van, hanem marad Charlo amig őt is be nem kebelezik, Saunders màr èrtelmetlen, úgyhogy sok lehetősège mèg sincs...

» gigaboly   válasz erre
    2018-10-23 01:01:31

@Jersey Joe: Ne haragudj de mivel beszélsz? :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-22 22:07:54

Màrcsak azt hiànyolom, hogy ùj sorozatban tūnik fel, az eddig világelsõ bokszolót megformàló Golovkin az ùj szèriàban a visszavonulás elött egykori klasszist alakítja majd.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-10-22 21:24:10

Jo lenne meg egy ket meccsen latni. Kivancsi vagyok lesz e meg motivacio.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-10-22 18:53:13
Ugrás az oldal tetejére