×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A brit Tyson Fury soha nem az izmos, definiált fizikumáról volt híres, 2018-10-12 08:36:38 https://www.profiboksz.hu/2018/10/12/fury-most-vagyok-dagadt-klitschko-elott-50-kilot-kellett-fogynom/

Fury: most vagyok dagadt? Klitschko előtt 50 kilót kellett fogynom!

A brit Tyson Fury soha nem az izmos, definiált fizikumáról volt híres, ránézésre kb. annyira emlékeztethet mindenkit egy sportolóra, mint Pete a Goofy-ból. Fury azonban azt állítja, ezúttal sokkal fittebb állapotban kezdi meg az edzőtáborozást a Deontay Wilder elleni összecsapás felkészülésének jegyében, mint 2015-ben, mikor Wladimir Klitschkot legyőzte: „Sokan nem tudják, de mikor Klitschkora készültem, 50 kilótól kellett megszabadulnom. Gyenge voltam. Nem voltam valami nagy formában. Nem a vérbeli Tyson Fury-t láthatták tehát, de még így is elég fasza voltam ahhoz, hogy lenyomjak egy legendát. Na, most ez nem így van, már most tök ideális súlyban vagyok. 116 kilót nyomok, olyan 114 körül fogok ringbe lépni. Ez tehát már rendben is van, nem kell a fogyással törődnöm. Január óta folyamatosan edzek, a legjobb Tyson Fury fog Wilderrel szemben állni. Dolgozhatok az erőmön és a stratégián, nem megy el minden energiám a fogyásra. Nagyon sokan hibáznak ebben, úgy gondolják, hogy minél többet edzenek, annál jobbak lesznek a meccsen. Közben ez nem arról szól, hogy ki üt a legnagyobbat, vagy ki a legerősebb, legfittebb. Csak, mert akkor a Mr. Olimpia győztese is lehetne nehézsúlyú bajnok. Ez arról szól, hogy ki a jobb ökölvívó. Ezért hívják ökölvívásnak, és a szorítóban nagyon magas szintű dolgokat fognak majd látni, ez biztos.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@zappa: Szerintem Calzaghe akkoriban volt igazan beerve, gondolok itt pl a tapasztalatra. En valahogy nem lattam azt a lassulast a korabbihoz kepest. De ezen tenyleg nem fogunk osszeveszni. Te ugy lattad, en igy.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-17 21:49:36

@Sarkozi Robert: Én is hasonlóan gondolom, de én nem tartottam volna lefutottnak Calzaghe ellen. Azért ős is lassult némileg JOnes elleni meccs idejére. De ezen se fogunk ma összeveszni ok? :) Sztem is Jones lett volna az esélyes.

    2018-10-17 21:31:14

@Sarkozi Robert: Javitas: Hill, Griffin, Hall es Gonzales

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-17 18:12:01

@zappa: Teny hogy nagyon jot tettek volna a karrierjenek, ezek a meccsek.
A Calzaghe meccs gyoztese szamomra nem is lett volna kerdes. Jones mar 5 evvel tul a fenykoran is lekuldte a Walesit(ugy hogy kozben a kulonbseg eg es fold volt az ekkoriban mutatott teljesitmenye, es a regi kozott).
Dariusrol nem is beszelek inkabb, mert neki sztem meg kevesebb koze lett volna a meccshez. Olyan ellenfelek mint Hill, Griffin, es Hall szepen kimutatkozott mekkora kulonbseg van boksztudasban Darius es Jones kozott. Az Universum sztem sosem engedte volna hogy kulfoldon bokszoljanak, abban az idoben viszont annyira lejtett a nemet palya, hogy Jones nem mert bekockaztatni egy esetleges pontozasos meccset, hogy aztan ott kelljen hagynia nekik az osszes ovet.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-17 18:10:34

"mindenidők EGYIK legjobb bunyósának"

Jonesnál valszeg előtte azért ült le kicsit az érdeklődés, mert olyan szinten uralta a félnehézsúlyt, hogy gyakorlatilag izgalmak nélküli meccseken győzött. És hosszú évekig maradt is ebben a súlyban verve az aktuális kihívókat, akik között ráadásul a vége felé sokszor nem is volt igazán sok fantázia. Kár hogy akkoriban nem jött össze egy Calzaghe elleni meccs, vagy ugye Európában legalábbis biztosan nagyon várós lett volna Darius elleni.

    2018-10-17 13:29:03

@Sarkozi Robert: Nem tudom mondom nem mértem a karfesztávjukat. Mosleynak régen mindig 74 inchet írtak ki, de nekem se tűnik hosszabb kezűnek.
Persze nyilván Ruiz se volt annyira népszerű, de tudásához képest Jones se. Azért ez egy nehézsúlyú meccs volt, csúcs időszakában, mindenidők legjobb bunyósának. Normál meccsein még ehhez képest is baromi alacsony volt a ppv érdeklődés Jones meccsei iránt. Méltánytalanul!
De egyetértek veled azokkal amiket írsz!

    2018-10-17 13:24:36

@zappa: Ami meg nagyon fontos ezzel kapcsolatban hogy azert Jones egyaltalan nem volt egy megoszto szemelyiseg. Szerintem egy ilyen KSI vs Paul Logan PPV attrackio utan(amire majdnem annyian fizettek mint a FLoyd-Marquezre) nem kell magyarazni hogy nem feltetlen a valos sportteljesitmenyben merik a nezettseget...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-16 00:56:12

@zappa: ''Nem is csak a magasság, de a stílus ami nagyon nem feküdt Mosleynak. Már amatőrben is ő volt a mumus''

A stilus is, de abban belefoglaltatott hogy Forest kimaxolta a testi adottsagai adta lehetosegeit. Szerintem inkabb a boxrec lehet a jogosabb, mert ha a meccset nezem ott bizony Forest hosszabb kezunek tunik, azon tul hogy vallasabb is. Sztem meg az az 5cm is teves lehet.

''Ami ha belegondolsz elég gyenge ahhoz képest hogy Jones a csúcson volt és az egy nehézsúlyú meccs volt''

Ruiz tipikusan az a bunyos volt akivel meg egy telefonfulket sem lehetett megtolteni, nemhogy egy sportcsarnokot. Azon tul hogy azert legyozott nagy neveket a sulyaban, nem volt latvanyos. Nem emlekszem olyanra hogy barmelyik meccse PPV atrakcio lett volna, sot sztem kimondottan kevesebben neztek a meccseit a tobbiekhez kepest.


''Valahogy fura hogy ennyire nem volt JOnes más ppv bunyósokhoz képest reflektorfényben. Pedig az a hatás ott is működött, hogy sokan a veretlensége miatt kíváncsiak lettek volna, hogy mikor győzi le valaki.''

Igen csak sajnos a sok laikusnak nem mindegy hogy ott van az nulla vagy nincs. Azt nem nyomtak le elegge az emberek torkan hogy Jones veretlen, amugy meg a promozas szempontjabol alapbol nem lett volna mindegy ha Ruiz ellen mar 48-0-val lep ringbe(mint ahogy elotte, sem utana nem lett volna az)
Mindenesetre nagyon sajnalom hogy sajnalom hogy igy alakult a kattierje, mert tobb volt benne...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-16 00:48:20

@Sarkozi Robert: " Jones-Ruiz mar majdnem 2x annyit generalt mint a Gatti-Floyd"

Ami ha belegondolsz elég gyenge ahhoz képest hogy Jones a csúcson volt és az egy nehézsúlyú meccs volt. De amúgy egy csomó okkal amit írsz egyetértek. Valahogy fura hogy ennyire nem volt JOnes más ppv bunyósokhoz képest reflektorfényben. Pedig az a hatás ott is működött, hogy sokan a veretlensége miatt kíváncsiak lettek volna, hogy mikor győzi le valaki.

A boxrec tényleg fura, változnak rajta az adatok. Én mindig adatmániás voltam, ez az én hülyeségem. Mosley valamikor 74 inch-es reachal rendelkezett. (mondjuk nem mértem, de mindig ezt írták) Ma már úgy tűnik összement a keze a boxrec szerint.

https://www.youtube.com/watch?...

De nézd csak, pont az elején írják ki. Mosley kezei eszerint hosszabbak, meg 8! fonttal volt nehezebb. De Forest meg jóval magasabb.
Nem is csak a magasság, de a stílus ami nagyon nem feküdt Mosleynak. Már amatőrben is ő volt a mumus.

    2018-10-14 09:18:20

@zappa: A Boxrec pl 180cm magassagot ir, mashol meg 183-at irnak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-14 00:06:43

@zappa: Forestnek a Boxrec szerint 5cm-el hosszabb a karfesztavja, de ennel nagyobbnak tunt a meccsen. Nem biztos hogy ez pontos adat mert a Boxrec ir f**zsagokat neha

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-14 00:05:34

@zappa: Szerintem ez azzal lehet osszefuggesben hogy mig Jones magat menedzselte, addig Floyd mogott ott volt a top rank, akik mar 30 eve ezzel foglalkoztak. Mondjuk Harding meccs elegge erdektelen lehetett, Gatti viszont egy huzonev volt, szoval erdemesebb osszevetni mondjuk a Toney-Jones meccsel, ahol mar majdnem megvolt annyi mint a Gatti-Mayweatheren(a Jones-Ruiz mar majdnem 2x annyit generalt mint a Gatti-Floyd). Masreszrol Jones idejeben, az emberek szeme inkabb De La Hoya(Top Rank), illetve a nehezsulyra iranyult, ami valljuk be igen izgalmas volt abban az idoben, mig 2005-tol mar eleg erdektelen. Tovabba Jones nem volt egy megoszto szemelyiseg, es arra sem nagyon lehetett szamitani hogy akar csak tisztan eltalaljak, igy azok szamara nem voltak tul kecsegtetoek Jones Felnehezsulyu meccsei akik az izgalmak miatt neztek bokszot. Sztem ilyenek jatszhattak kozre abban hogy Jones nem volt egy PPV kiraly...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 23:59:16

@Sarkozi Robert: Karfesztávban meg úgy rémlik hasonlóak voltak, vagy tán még Mosleynak nagyobb is volt a reach-e de tény hogy vagy 10 centivel magasabb volt Forest.

    2018-10-13 23:44:15

@Sarkozi Robert: Ja Foresthez egy érdekesség, hogy tényleg a váltósúlyban kifejezetten magas volt, hosszú kezekkel, de milyen érdekes hogy ringsúlyra nem volt annyira nagy. A második meccsen emlékszem meg is lepett, hogy valójában Mosley nehezebb volt jópár fonttal a ringben.

    2018-10-13 23:38:07

@Sarkozi Robert: Nem a Harding ellenin volt. Majd gondolkodok rajta.

"May sem elotte sem 34 eves korara nem tartott azon a szinten mint Roy te meg ezt ertsd meg."

Ez a te véleményed. Ezt értem, de nem értek vele egyet. De most már nagyon másról kezdünk beszélni. Eredetileg én csak azt magyaráztam amit Romsy is írt neked.

Nagyon értetlen van. A ppv-vel nem érveltem, pont Roy szempontjából fura hogy ennyire kevesen fizettek elő meccseire. Most nem a felépített több milliós May meccsekre gondolok, de egy Gatti elleni May meccsre is kétszer annyian voltak már kíváncsiak mint JOnes pl Harding elleniére. De mondom tudom hogy ez inkább üzleti dolog, de mindenesetre érdeke, hogy a világ egyik legjobb bunyósának meccsei, amik amúgy szerintem is marha látványosak voltak még a legjobb 50-be se fértek be.

Mosley akkor sztem is nagyon ott volt. De Hopkins is, Trinidad is. Õk 3-an meg Jnes voltak akkor úgy a topon. May utána. Már karrier szempontjából.

    2018-10-13 23:00:35

@zappa: Mosleyt en egyebkent nem is tartom rosszabb bunyosnak maynel, szerintem ha a csucson talalkoznak akkor Mosley nem kap ki, Maynek pedig sosem kellett ilyen merethatranyban bunyoznia mint Mosleynak Forrest ellen.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 22:49:51

@zappa: ezt az idoszakos kifutyulest mar irtad tobbszor, de konkret eseteket is tudsz mondani? mert en 1 ilyen meccsrol tudok Harding ellen. Jonestol egy ido utan mindenki azt varta hogy 2-3 meterrol valkorzesbol etesse az ellenfeleit jobbkezesekkel, amikor ezeket nem csinalta pl Harding ellen akkor fujjoltak.


"mikor Jones népszerűségben megítélésben a csúcson volt, May még nem tartott ott, ha ezt nem érted a te bajod."

May sem elotte sem 34 eves korara nem tartott azon a szinten mint Roy te meg ezt ertsd meg. Jott Castillo akitol 1x kikapott, jott egy lejtmenetben levo Judah aki relisan nezve 1 menet hijjan veszitett, jott egy kiegett De La Hoya aki elvitt 5 menetet, Jott egy 39 eves kioregedett es agyontesztelt Mosley aki ugy fejbeb**zta a masodik menetben hogy azt sem tudta hirtelen milyen meccsen van. Jonesnal 1db padlozas volt, tobb nem(de meg vesztett menet sem nagyon), pedig nem piti ellenfelei voltak. May igazan onnantol volt a bokszvilag ura, mikortol ő diktaltalhatta meg azt is, kit, mikor, es hogyan teszteljenek, de kozben nyugodtan bejelentes nelkul enyhithette injekciokkal a nagyon komoly 3 fontos dehidratalasi tuneteit.
Ezen a ppv nezettsegen hiaba rugozol mert nagyon komoly promocios munkaval(es nemi biroi hatszellel) sikerult kore epiteni ezt a veretlenseg mitoszt, es ezt meg az ellenszenves viselkedeset addig nyomtak le az emberek torkan mire, mar egy csomoan azert neztek h mikor latjak mar vegre a ringvasznon fekudni(nyilvan erre esely sem volt ennyire kontrollalva minden feltetelt)
mondjal mar legyszives 1db olyan legendat akinek a felteteleihez ilyen szinten kellett hogy alkalmazkodjanak az ellenfelei?!

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 22:44:57

@Sarkozi Robert: Igazából ha valaki pound for pound volt 2000 körül sztem inkább Mosley. Nekem úgy rémlik akkoriban inkább ő volt az élén a p4p listáknak. Már a Forest vereségig.

    2018-10-13 21:56:35

@joeyy: Igazából Jonesnak is volt egy időszak, mikor annyira túlnőtt az ellenfelein, hogy szinte vitte őket a hátán a ringben. Volt pár szitu, hogy fütyült a közönség, mert unalmasnak találták. Pedig sztem önmagában JOnest nézni élmény volt.

    2018-10-13 21:49:22

@Sarkozi Robert: POnt ezt magyaráztuk, hogy nem ugyanolyan két bunyós karrierjének lefutása. De nyilvánvaló hogy Mayweather nem a Tarver elleni vereség miatt teljesedett ki jobban utána, hanem azért mert utána jött egy rakás komolyabb meccs még pár új súlycsoport, egyszerűen a korkülönbség miatt természetes, hogy mikor Jones népszerűségben megítélésben a csúcson volt, May még nem tartott ott, ha ezt nem érted a te bajod.

A ppv-t érdekességképpen mondtam, bár némileg azért csak benne van az érdeklődés egy egy bunyós meccsei iránt. Persze sok mástól is függ, pont olyan értelemben írtam, hogy nyilván Jones szakmailag mindenidők egyik legjobbja, milyen érdekes, hogy mégsem váltott ki egyetlen meccse se olyan érdeklődést amivel a top 50 mexccs közé került volna.

    2018-10-13 21:47:37

@joeyy: Maynel azert bejatszik hogy mindenki fekudni szeretne latni es neha annyira felhypeoltak 1-2 ellenfelet hogy sokan elhittek hogy na most majd.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-10-13 20:08:53

érthetetlenek számomra ezek ppv számok maynél,mert a faszi joneshoz képest dögunalom volt általában.zseni,kipötyögött mindenkit,de ha most választanom kéne,kinek a prime meccsére mehetnék el,akkor nem lenne nehéz eldönteni.

    2018-10-13 20:06:21

@bpjotruska: Tőlem csak kerdeztek valamit, en pedig leirtam a velemenyem, sajnos elfelejtettem mar hogy Zappa ugy ugrik erre TBE temara mint légy a szarra :D.

Bocs Zappa, ezt nem birtam kihagyni ;)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 19:31:51

Ebbol is latszik, mekkora HOF-varomanyos Fury, hogy mind Mayweather-rol es Roy Jones Jr.-rol beszelnek egy rola szolo hir alatt. Egyszeruen nem volt olyan nehezsulyu, akihez hasonlitani lehet a klasszisat :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-10-13 18:07:50

@zappa: "Pont mint Jonesnál, aki 21-26 éves koráig mindig Chavez meg Withaker mögött volt pound for pound téren."

ebben csak az a bibi hogy Jones nagyjabol 24 evesen lett bajnok(furcsan nezett volna ki ha az ezt megelozo 3 evben beelozi Chavezt vagy Whittakert :D), mig Floyd mar 20 evesen odaert(ennek ellenere sem tartottak jobbnak Jonesnal amig amaz prime volt). Ha vegulis azt nezed a vilagbajnoki karrierjuk kozti kulonbseg leredukalodik 4re, csak Jones eredmenyesebben epitkezett, ha leszamitjuk az egyeb korulmenyeket amik miatt vegul kikopott.
Az meg hogy kit hanyan neznek, nem feltetlen tukrozi a valos teljesitmenyt, ezer felekeppen lehet ezeket a szamokat manipulalni, nem mindegy a promocio stb, mikorrol beszelunk stb.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 17:48:15

És milyen érekes, hogy Jones tényleg egy legyőzhetetlennek hitt bunyós volt a maga korában egyértelmű zsenialitása ellenére, éppen ebben a prime korszakában 2000 környékén kb fele olyan olyan volt ppv eladásban mint Mayweather még a Delahoya meccs előtt, amikor még nem pörgött úgy be a szekér.

Ruiz ellen volt tán a rekord Jonesnak, 600 ezer kb.

Ezzel nincs valszeg az első 50 meccsben, ami azért elég durva.
Csak Mayweather beelőzi ezt a számot 13 meccsel.

Tényleg egy zseni volt Roy Jones, minden idők egyik legjobbja, de ahhoz képest előfizetések számában nagyon lemaradt.

    2018-10-13 17:01:04

@Sarkozi Robert: Egy bokszoló javarészt folyamatosan emeli fényét csillagának, ahogy te fogalmaztál. Ez egy építkezés. May 98-03-ig 21-26 éves koráig egy tehetséges, már bajnok, de még korán sem kiteljesedett bunyós volt. Ez sztem természetes, hogy akkor a 8 évvel idősebb, sokkal többet bokszolt több eredményt elért Jones, aki ráadásul magasabb súlyban is volt, jobban reflektorfényben volt. Ebben sztem semmi meglepő nincs.

Pont mint Jonesnál, aki 21-26 éves koráig mindig Chavez meg Withaker mögött volt pound for pound téren. Nyilván utána jött Jonesnak is a karreire jelentős része, mint ahogy Maynek is Joneshoz képest később jött.

Nem is értem mikor van köztük 8 év, és nagyjából hasonlóan építkeztek (annyi hogy May sikeresebb volt 35 fölött) mi ebben a meglepő neked.

    2018-10-13 16:49:23

@Romsy: Barrera azert sem a legjobb pelda mert nagy gyozelmek ide vagy oda, neki ott volt egy Junior jones ahol azért megmutatkoztak a határai. Megmutatkoztak a hatarai Floydnak is Castillo ellen, az a meccs azert par evig ott figyelt a karrierjeben(velemenyem szerint a visszavagon azert jobban helyre kellett volna tennie a mexikoit, hogy az elozo meccset hamar elfeledjek) . Jonesnal kozel sem tavol sem voltak lathatok korlatok sem 96-97ben sem 2003ban, pedig komoly kihivasokon volt tul. Aztan amikor jottek a veresegek, mindenki latta hogy az mar nem ugyanaz a Jones volt

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 16:43:59

@Romsy: Pacquiaonak azert volt mit bizonyitania, a Barrera meccsel robbant be, meg csak favorit sem volt. Elotte voltak neki necces meccsei, meg 1 kiuteses veresege is.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 16:34:07

@Romsy: eleg fura lenne hogy a 2000es evekben jobban leneztek az alacsonyabb sulycsoportok bokszoloit mint a 80asokban, szerintem ez inkabb attol fuggott kik voltak feljebb (Barrera ide vagy oda, azert ott volt meg egy Jones, Lewis, Hopkins, Tszyu.... Sanchez pl azert is nagyon jo pelda mert az ő uralkodasakor, mar regota csucson volt egy Holmes(11 nehezsulyu cimvedessel), vagy a konnyusulyu Arguello aki 7 eve veretlen volt, es 81re mar 3 sulycsoport bajnoka.
De ha csak leonarddal vetjuk ossze az ellenfel listajat akkor is inkabb az amerikai oldalara billen a merleg nyelve, megis Sanchez olyan meggyozoen es folenyesen bokszolt hogy a szakma egy szintre helyezte őket(teljesen ertheto modon).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 16:28:21

2007:

Bernard Hopkins, Champion
1. Zsolt Erdei
2. Clinton Woods
3. Antonio Tarver

    2018-10-13 15:54:37

@Sarkozi Robert: épp azt írtam, hogy az akkori Jonesnál nem nagyon lehetett senkit jobbnak látni, amikor verte Ruizt, de így is volt korábban Oscar, Hopkins, Mosley, aki több évben is magasabban volt rangsorolva. Mayweather meg nem is az ő korosztályuk és az alacsonyabb súlyban versenyzőket eléggé lenézték még 15 éve p4p összevetésekben, Pacquiao is hiába verte akkor péppé Barrerát, csak a 6. helyre rakták fel, pedig akkor ő volt az egyik legnagyobb név.

az mondjuk elég jó, hogy így nézett ki a félnehézsúlyú lista Jones zakója után:

Glen Johnson, Champion
1. Antonio Tarver
2. Zsolt Erdei
3. Roy Jones Jr.

    2018-10-13 15:52:29

@Romsy: Azert sztem tegye a szivere a kezet az aki azt mondja hogy 98-03-ig Mayweathert jobbnak latta(pedig pl Zappa korabbi hozzaszolasai szerint akkoriban volt a teljesitmenye csucsan Floyd).
Nem akarok en itt honapokon rugozni, de ebben az idoben Floyd csillaga halvanyabb volt, mint miutan kikopott Jones(mert azt te is belatod sztem hogy Tarver ellen mar nem ugyanazt a Jonest lattuk). Floyd a Castillo elleni meccset bizony nem nyerte meg, Jonesnak nem voltak ilyen velemenyes merkozesei mig a csucson volt. Ugyanakkor nem feltetlen fokozatosan kerul a topra valaki(ez fugg a tehetsegetol is), rengeteg ellenpelda volt mar, pl 81-ben Leonardot es Sanchezt szakmailag egy szintre helyeztek(Sanchez 22, Leonard 25 volt). Nem igazan halvanyitottak el egymas csillagat, akkoriban valoban nehez lett volna donteni pedig az erdemi karrierjuk csak par eve kezdodott.
A masik veglet pl Wlad akit fokozatosan kellett felepiteni, ugyanakkor ki kellett kopni azoknak a nagyagyuknak is akik elhalvanyitottak volna.
May ellenfel listajaban olyanok voltak mar mar mint Hernandez, Corrales, Manfredy, Castillo, csak utobbi ellen nem igazan sikerult megnyerni a kozonseget, ezert nem volt akkora nagy durranas mint Jones.
Whitaker pedig hiaba volt akkor mar 10 eve csucson, mikor Jones megjelent mindenki tudta ki a nagyobb fenomen...
(Hopkinst ki is vennem az ilyesfajta osszehasonlitasokbop mert 7 evet ult le a sitten, es mas korulmenyek kozott valszeg teljesen mashogy alakul az elete)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 15:23:13

@dondannyboy: Tysonnál mindig a kibúvókat keresték, hogy ne kelljen a vereségeiről beszélni, mert egy üde színfolt volt az akkori nehézsúlyban, de attól még azok a súlyos KO-vereségek is hozzátartoznak a karrierjéhez, ahogy Jonesnak is.

    2018-10-13 13:39:10

azon mondjuk meglepődtem, hogy a Ringnél csak 3-szor lett Jones a legjobb p4p, miután a csúcsra került de la Hoya, Mosley és Hopkins is beelőzte.

Mayweather is nagyjából annyi idősen előzte be Hopkinst a p4p listán, mint Jones Pernell Whitakert.

    2018-10-13 13:34:27

@Romsy: Pontosan. Kb mintha azt mondanám, azért míg Pernell Withaker csúcson volt Jones szakmailag nem ragyogott olyan fényesen mint utána.

    2018-10-13 13:28:46

@Romsy: "hogy 27 évesen melyik mit csinált? senkinek sem úgy itélik meg a karrierjét, hogy 27 évesen hol tartottak"

tysonnal mindig megemlittik hogy a prime

» dondannyboy   válasz erre
    2018-10-13 13:24:01

a vitának az a része mondjuk teljes agyhalál, hogy mégis hogy lett volna szakmailag Mayweather nagyobbra tartva 2003-ban, mint a 8-9 évvel idősebb, 20 meccsel többet bunyózó magasan p4p ranglistavezető Jones, miután nehézsúlyban is begyűjtött egy vb-címet. :D az teljesen egyértelmű, hogy ilyen körülményekkel akkor képtelenség bárkit is Jones elé sorolni, nem hogy egy viszonylag "kezdő" világbajnok bunyóst. ez egyáltalán nem az utóbbi kritikája, maximum annyiban hogy nem volt hajlandó 10 évvel hamarabb megszületni.

    2018-10-13 13:22:03

@Romsy: Pont ezt mondom. De pont ezért annyira nem meglepő vagy csoda hogy May 27 éves kora után teljesedett ki. de nem ment át...

    2018-10-13 13:15:41

@Sarkozi Robert: MOndom nem a lényegre figyelsz. te azt írtad nem véletlenül nem ragyogott May csillaga olyan fényesen Jones veresége előtt. Erre írtam, hogy ez azért erősen függött attól, hogy May fiatal volt, karreiere első felében. Ez tök természetes hogy ha két bunyós között van kb 8 év, akkor nem ugyanakkor lesznek feltétlenül kiteljesedve.

Nem számolgattam hónapra pontosan, csak azt próbáltam mutatni, hogy 27 évesen még Jones is kiteljesedése elején volt, pont mint May.

De rögtön mondtam, hogy minden bunyós más, máskor érnek be, lásd Tyson vs Hopkins. nyilván nem ugyanolyan May meg Jones. pl. Jones 35 éves kora után már messze nem volt ott mint May vagy főleg Hopkins.

Szóval hogy értsd NEM AZ VOLT A CÉLOM HOGY NAPRA PONTOSAN ÖSSZEHASONLÍTSAM KI VOLT EREDMÉNYESEBB 27 évesen.

Csak jeleztem hogy Mayweaher nem Jones Tarver elleni veresége miatt érte el karrierjében azt a szakaszt amit az azt köbvető 10 éveben elért.

"Lehet hogy May epp 98ban(mondjuk ez elegg szubjektiv ha belegondolsz)az ev bunyosa volt, de elotte es utana Jones tobb szakmai elismerest kapott minden teren."

Előtte tuti, pont azért mert Mayweather fiatalabb jóval és utána teljesedett ki a karriere. de utána én nem mondanám.

Remélem így érthető mit akartam mondani.

De egyébként ha már mindenképpen ezt a 27 éves kort elemzed Jones ott volt 9 címmeccsel, 3 súlycsoportban lett éppen vb. May Corley elleni időkben túl volt 13 címmeccsen, egy évvel később ő is 3 súlycsoportban vb.

De hangsúlyozom nem ezt akartam összevetni, hanem csak jeleztem hogy olyan nagy csoda nincsen abban, hogy May 27 évesen még a 8 évvel idősebb karriere csúcsán lévő és nyilvánvalóan zseniális Jones mögött elmaradt kiteljesedésben. 96 előtt Jones se volt Pound for Pound lista élén. Egyszerűen még nem tartott ott karriere kiteljesülésében.

    2018-10-13 13:14:49

mi értelme azon vitatkoznotok, hogy 27 évesen melyik mit csinált? senkinek sem úgy itélik meg a karrierjét, hogy 27 évesen hol tartottak, mert akkor utána már le sem kéne bokszolni egy meccset sem, ha ennyivel el van intézve. ennyi erővel azzal is lehetne jönni, hogy 35 évesen meg Jones egymás után 3-szor kikapott úgy hogy közben menetet alig nyert, Mayweather meg Cotto, Guerrero, Canelo hármast verte úgy, hogy alig vesztett menetet.

valakinek hamarabb jön ki a munka, valakinek később, valakinek több méltó ellenfél van a súlycsoportjában, valakinek kevesebb.

    2018-10-13 13:04:41

@zappa: "Ne fárassz már, nem ferdítés, hanem megnéztem 27 évesen éppen melyikük kivel bokszolt"

nem en farasztalak hanem te beszelsz felre, raadasul olyan temara ugrassz megint ra amivel senki mas nem vitatkozik megint. azert nem art pontositani mert nagyon nem mindegy szakmai szempontbol hogy mondjuk Jones eppen hany sulycsoportban volt vb es kit vert meg. McCallum megveresevel Honapra pontosan ugyannannyi idos volt mint mint May az altalad emlitett Corley meccsen... tetszik, nem tetszik de igy van. ha ebbe nem vagy hajlando beletorodni minek hozod fel epp a corley meccset?!
De hogy megnyugodjal fogalmazzunk ugy hogy mindketten akkor leptek be a 28ik eletevukbe :) Jones pedig szakmailag elismertebb volt ekkor.

"98 ban egyébként a ring-nél May volt az év bunyósa, akkoriban JOnes még eléggé ott volt, vereségek előtt"

Lehet hogy May epp 98ban(mondjuk ez elegg szubjektiv ha belegondolsz)az ev bunyosa volt, de elotte es utana Jones tobb szakmai elismerest kapott minden teren.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 12:44:48

@Sarkozi Robert: Ne fárassz már, nem ferdítés, hanem megnéztem 27 évesen éppen melyikük kivel bokszolt. May is előtte verte Corralest. Nagyjából May is ott tartott, a lényeget értsd már abból amit írok. Adott két ember köztük kb 8 év, természetes hogy kb karrierjük csúcsa között is lesz 5-6-8 év. (persze van ellenpélda is) Csak arra reagáltam, hogy nem Tarver veresége volt az oka ami miatt Mayweather még utána lett fényesebb ahogy te fogalmaztál. Ez egyszerűen korából, karrierének ívéből adódott. Anyagilag meg Delahoya után robbant a dolog.

98 ban egyébként a ring-nél May volt az év bunyósa, akkoriban JOnes még eléggé ott volt, vereségek előtt.

    2018-10-13 11:47:29

@zappa: Apro ferdites volt, mert ha pontositunk amennyi idosen Roy verte Mccallumot(es lett a harmadik sulycsoportjaban bajnok), annyi idosen jart Floyd Corleynal. Viszont azon hogy melyikuk a jobb, szerintem akkor sem vitatkoztak volna, ha tortenetesen ekkor honapra pontosan egy idosek mindketten :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 11:33:28

@Sarkozi Robert: Persze hogy sokat mondó. JOnes 2004-ben kapott ki, Mayweather akkor volt 27 éves. A pályafutásának java ezután jött. Gondold el akkor volt Jones Tarver elleni veresége amikor May még Corley-el bokszolt.

27 éves Jonesnak is halványabb volt a csillaga 27 éves korában amikor kb. Merqui Sosa-val meg Eric Lukassal bokszolt.

Sztem ha Maynél valami vízválasztó dolgot kell keresni, de az is nkább anyagilag, az a Delhoya elleni meccs. Amúgy szakmailag fokozatosan lett egyre fényesebb a csillaga.

    2018-10-13 10:43:37

@Miskolci: "úgy bokszolt mint aki be van kekszelve az angoltól"

Az Occam borotvája elv alapján az is lehetséges ám, hogy ennek roppant egyszerű oka van: az, hogy tényleg be volt sz.rva. :)

    2018-10-13 10:17:03

@Phenomenal: Bármit is fogyasztott szemmel láthatóan jó tápértéke lehetett!
Fury meg kb idiótának hisz mindenkit a kommentje alapján.
Max 9 hónap alatt felszedett 45 és leadott 50 kilót, ja és a sajtótájékoztatókon pedig már formában volt, lehet egyszer túrázás után hátizsákkal állt a mérlegre :)

» Miskolci   válasz erre
    2018-10-13 10:12:55

@Miskolci: Aszketa....igen Fury vegig meditalt ez ido alatt,es harmatcseppeken es madqruruleken kivul semmit sem vett magahoz. Igy jelent meg elotte a vizio hogy vissza kell ternie es rendet kell raknia a nehezsulyban :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-10-13 07:51:25

Én amire nagyon kíváncsi vagyok az az, hogy Wilder hogyan fog bokszolni magassági és Reach hátrányban.
Gerald Washington meg talán Audley Harrison volt egyáltalán hasonló méretekkel megáldva a "jobb" ellenfelekből, mint Wilder maga, na most ezekre az emberkékre még egy tizest rá kell rakni, hogy megkapjuk a Fury méretű bokszolót. Ráadásul ez a két bunyós másik kategóriát képvisel mint Fury maga. Szerintem Klicseknél is ez volt a döntő, hogy egyszerűen az ukrán sem tudott mit kezdeni egy viszonylag mozgékony, de nála termetesebb bunyóssal, viccesen hangzik, de úgy bokszolt mint aki be van kekszelve az angoltól.
Ha Fury képes hozni a Wlad elleni formáját, szerintem a meccset is fogja tudni hozni, de sajnos arra látok esélyt, hogy a 2 év aszkéta élet meg fog látszódni rajta és 6-7 menet után elfárad.

» Miskolci   válasz erre
    2018-10-13 07:12:09

@Sarkozi Robert: javitas:Sokat mondo az is hogy May csillaga joval halvanyabb volt mig Jones jr. ki nem kopott. Kulonbseg volt a ket bunyos kozott, amit abban az idoben nem sokan vitattak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 00:47:32

Off: Szerintetek Szellő hasizmán tényleg almát lehet reszelni? Most megy a Félix-gála, a kommentár mondta.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-13 00:34:43

@bandi78: a mocskoskodast es sportpolitika alatt azt ertettem, hogy azt csinalhatott amit akart, mig az ellenfeleinek nagyon oda kellett figyelnie mindenre. Azert konnyebb egy hamisan felepitett veretlen imidzs-el mindenkit megverni ugy hogy minden teren ő kontrollalja a felteteleket. Azt gondolom nem feltetlen may boksztudasa volt az oka annak hogy valahogy senki nem tudta azt a format hozni amit szokott. masreszrol pedig évi annyi meccsel es olyan felkeszulessel mint a regiek, mar eleve kizartnak tartanam hogy a veretlensegi mitoszaval A-sidekodjon...igy meg borulna az egesz Mayweather jelenseg amivel raerolteti a kontrolt masokra(mint ahogy az A-Sidekodas elott voltak is vitatott meccsei). Nagyon jo bunyos Mayweather, de en ezek miatt nem tudom az ő palyafutasat odatenni az altalam emlitett bokszolok melle akik valodi ellentmondast nem tűrő fighterek voltak, es mas bokszolokat a valos boksztudasukkal akartak dominalni es nem a korulmenyeket felhasznalva kitaktikazni a gyzozelmet. Nem veletlen az hogy egy olyan bunyos mint Mike Tyson ugy beszel Mayrol mint egy kis beszari emberrol. Sokat mondo az is hogy May csillaga joval halvanyabb volt mig utobbi ki nem kopott. Kulonbseg volt a ket bunyos kozott, amit abban az idoben nem sokan vitattak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-13 00:08:16

@Sarkozi Robert: Mayweather a sok hype ellenere azert egy zseni volt. Corrales ellen meg egesz mashogy kuzdott, mint pl canelo ellen. Ok,ez meg az, de Canelot (tekintsunk el a pontozastol) meg Marquezt ennyire tanacstalannak sosem lattam. Se elotte, se utana. Megoszto ember, de tudott valtani,mikor a keze serult es mindig alkalmazkodott mindenkihez. Szoval le lehet szolni, de elismerni csak az nem ismeri el, skit sz ervelesnel a tenyek nem igazan hatnak meg. Nalam a top 3-ban nem lenne benne, de ha masnL igen, szavam nem lenne.

» bandi78   válasz erre
    2018-10-12 23:15:52

@pressurefighter0088: En meg regen azt hittem Mosley apja Leonard :). Nagyon nehez megmondani kik lennenek meg benne abban a TOP3-ban, Leonard bizonyosan, es valszeg Robinsont is beletennem, es Louisnak is be kellene fernie, ugyanakkor Ali megkerulhetetlen egy ilyen listan, es akkor meg nem beszelve olyan eleve kis termetu bunyosokrol akiknek meg a merethatrany is ritkan okozott gondot mint Pep, Tyson, Duran, Marciano, Grab. Joe Gans, Benny Leonard, Louis, Robinson, Ali evtizedekkel elozte meg a korat. Szoval nagyon nehez ezt realisan megitelni.
(Mayweather korul szamomra tul sok volt a mocskoskodas, taktikazas, sportpolitika ahhoz hogy realisan az emlitett bokszolokkal osszevethessem...megneztem volna hogy epiti fel a veretlen karrierjet olyan korulmenyek kozott, es annyi meccsszammal mint ami Joe Gansnak vagy Robinsonnak volt)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-12 21:59:01

@Leon: Itt van:
https://youtu.be/XnV1qJR_XrA?t...

Szerintem egyébként Fury hülyét fog csinálni Wilderből. Rengeteg szélmalomtechnikára és levegőcsépelésre számítok. Persze az amerikai nyilván be is találhat akár...

    2018-10-12 21:45:33

@Sarkozi Robert: Ki a másik 2? Sugar Ray Robinson az egyik? Én sokáig azt hittem hogy ő Leonard apja volt. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-12 21:29:37

@Leon: Leonardot meg veletlenul sem hasonlitanam Furyhoz. Szinte nincs olyan dolog amiben nem allna magasan Fury felett. Leonardnak ott a helye minden idok 3 legjobb bokszoloi kozott(Ha mindenkepp valasztanom kene, nalam az elso helyen all). Leonard is igaz beleesett a kolaba, azert amennyire lehetett mellette formaban tartotta magat, edzett, es sokat kosarlabdazott. Fury pedig nagyjabol 2 evig szart az edzesre, kolazott, es hizott mint egy sertes, igy nagyjabol a labmunkaja el is veszett, mozgekonysaga csokkent, Dinamikaja gyak nincs a palinak, darabosan, lassan mozog. Nekem eleg volt ez a 2 meccset latni ahhoz, hogy bizton allithassam Wilder legyozi majd a meccsukon.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-12 20:02:13

@Peacock: Egyebkent ha megnezed, valoban csak 3 kiuteses veresege van, de hany komolyabb ellenfellel is bokszolt? 4-5-el talan? Szerintem o ma mar egy kotelezo feladat, es a top-10-bol senki ellen sem allna veig 10 menetet, mint Fury ellen.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-10-12 18:26:45

@Peacock: Azt hiszem, hogy egy veretlen volt vilagbajnokot, aki ujra vb-cimert megy, nem a tizenparmeccses feltorekvo ex-cirkalosulyu Petar Milashoz kell merjunk, hanem mas elvonalbeli bunyosokhoz. Pianeta meg Wilder, Povetkin es Ortiz ellen osszesen nem allna ki 10 menetet szerintem. Csaga is hol volt mar a regi onmagatol, amikor kiutotte ( kovetkezo meccsen mar nem birt a szimpatikus, de erosen limitalt Browne-al, hagyjuk inkabb a mai elitet...) Johsnon ellen meg TKO-vereseget szenvedni eleg rendkivuli teljesitmeny.
Egy szo mint szaz, Fury-nak mutatnia kellett volna valami erteklhetot Pianeta ellen, de nem jott ossze. Persze, amekkora mokamester, az sem teljesen kizart, hogy altatja Wildert :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-10-12 18:19:38

@bpjotruska: Nagy kérdés Fury kondija milyen lesz mert az döntő, ha jó kondival érkezne akkor őt mondanám esélyesebbnek de szerintem nem lehet valami túl fényes állapotban és könnyen bekövetkezhet az amit írsz. Viszont ha alacsony tempójú meccs lesz mint volt a Wlad meccs, akkor az is könnyen lehet hogy ezt a meccset is behúzza Fury, mert annyira azért nem kicsi az az ütőerő hogy ha Wilder megindul és közbever akkor jólessen neki, jópár ilyen beakadt kontra pedig könnyen demoralizálhatja Wildert mint az Fury egy 2015 novemberi meccsén történt az ellenféllel :)

» antonio   válasz erre
    2018-10-12 18:08:42

Klicskó előtt 50 kg-ot fogyott? hát nemtom, furkó nagy viccmester nem szabad elhinni azt sem amit kérdez, ahogy szokták mondani. Viszont a termete, a mozgékonysága, fiatalsága, kellemetlen stílusa stb, bizony okozhat gondokat Wilder-nek. Bár én is inkább úgy érzem, hogy Wilder be fog találni, nagy bombával, bombákkal, és Furkónak annyi lesz. De addig meg elég sok nehézsége lesz Deontay-nak, aki azért nem olyan sokoldalú, mint Fury, aki ügyesebb, jobban mozog lábon stb. Várom már nagyon ezt a meccset, és ha nem adják itthon a tv-ben akkor is megnézem itt stream-en, na gyerünk!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-10-12 18:08:06

@bpjotruska: "...barmely komolabb bunyosnak eleg nagy eges, ha nem tudja kiutni Pianetat..."
Azért ez erős túlzás. Pianeta azért elég tapasztalt, eddig 3 kiütéses veresége van és abból az egyik az extra magyütő Wlad-tól a másik meg az elég jól képzett Chagaevtől, akiktől azért a mai elit egy része is kifeküdne. Kingpin persze tényleg fura hogy KO-zta, de pld. Petar Milas hiába ütötte mint a gép, nem lett kiütés.

» Peacock   válasz erre
    2018-10-12 18:03:20

@bpjotruska: reális prognózis, ha Fury nem lesz 100 %-os (és azért ez a valószínűbb). De ha mégis, akkor kipontozhatja Wilder-t és erre is viszonylag komoly esély van (a fogadóirodák oddsai alapján kb. 40 %, szerintem 30-35 %).

» superman   válasz erre
    2018-10-12 18:02:08

@iceman: "de Furynak, ha a méreteihez képest nem is nagy, de azért akkora ütőereje van, hogy megkontrázza és leküldje az amerikait."
Szerintem meg pont ez a legnagyobb hianyossaga Fury-nak, hogy nem tud kart tenni egy-egy nagy utessel. Ortiz is kontrazta meg Wilder-t, nem is egyszer, kapta el nagy utesekkel, egymas utan tobbszor is, de csak megrenditeni sikerult, lekuldeni nem. Akkor most Fury, aki egy Pianetat nem tudott leutni sem ( hagyjuk mar, hgy nem akarta...barmely komolabb bunyosnak eleg nagy eges, ha nem tudja kiutni Pianetat ), nem latom hogyan csapna le Wildert.
En Fury0nak szurkolok inkabb, szerintem vezetni is fog pontozassal egy darabig, talan nevetsegesse is teszi Wildert az elejen, de a meccs masodik feleben, ahogy faradnak, es Wilder kezd agresszivabb lenni, elobb-utobb beakad egy nagy utese, es ugy 6-10 menetek kozott kiuti Furyt.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-10-12 17:32:08

Fury még elég jó korban van, nála simán elképzelhető, hogy ilyen hosszú kihagyás után is képes lehet hozni a korábbi formáját. Viszont az életmódja és elhízása miatt előfordulhat, hogy kevésnek fog bizonyulni ennyi idő a ringrozsda lerázására. A visszatérő meccsein javuló formát mutatott, de csak Wilder ellen fog kiderülni, hogy sikerül -e leküzdenie a további meglehetősen sok lépcsőfokot a tökéletes formáig...

» superman   válasz erre
    2018-10-12 17:22:53

@antonio: Lábon jobban mozog és gyorsabb Fury, de Wilder ütései jobbak.Persze egyik sem egy technikai zseni. Nem is ez fog dönteni ezen a meccsen. Ha a Klicsko meccshez hasonlóan,Fury lábon el tud mozogni és jabelget, akkor kipontozhatja Wildert, de azt érzem nem megy végig ez a meccs. Kiütéses győzelemre jóval sanszosabb Wilder, de Furynak, ha a méreteihez képest nem is nagy, de azért akkora ütőereje van, hogy megkontrázza és leküldje az amerikait.

» iceman   válasz erre
    2018-10-12 16:46:59

@Lemmy: Leonard eveket hagyott ki, majd visszatert, es verte Haglert.

    2018-10-12 16:42:57

@Lemmy: vitalij klicskó. oszt jónapot.

    2018-10-12 16:28:36

@antonio: Valószínűleg nincs, de nem veszíteni megy.
Egyik sem a klasszikus ökölvívást műveli, érdekes egy meccs lesz.
Wilder meg nyilván bevállalja, ha az ölébe hullott egy ilyen meccs.
majd kiderül, hogy mi lesz :)

» bandi78   válasz erre
    2018-10-12 16:06:30

@antonio: Sajnos abszolút egyetértek. Nekem a Wlad meccsen komoly pozitív csalódást okozott, de szerintem sok volt a kihagyás, kevés a visszatérő ellenfél, Wilder meg azért szerintem fejlődik, ez így együtt nálam abszolút nem őt teszi esélyessé a meccsen. Nem nagyon emlékszem olyanra, hogy egy visszatérés utáni ilyen gyors címmeccs jól sült volna el bárkinél, de persze meg fogom nézni a meccset, mert unalmas szerintem nem lesz...

    2018-10-12 15:52:40

@bandi78: Wildertől nagyon tudatos hogy most vállalták be Furyt, 2 és fél év kihagyás és antisportolói életmód után, persze Fury igyekszik fényezni magát de az halálbiztos hogy nincs már olyan formában mint Wlad ellen volt.

» antonio   válasz erre
    2018-10-12 15:09:44

Fury tökéletesen meg tudja téveszti az embereket, és egy igazi megosztó személyiség!
Az viszont tény, hogy olyan képességekkel rendelkezik, amelyek segítségével BÁRKINEK a jelenlegi bajnokok közül megoldhatatlan feladatot jelenthet!
Hamarosan kiderül élesben is, hogy hányas a kabát?! Beárazzák majd egymást a srácok rendesen!

» Valero   válasz erre
    2018-10-12 15:07:14

Fury sok mindent nem tud jol csinalni sokak szerint, nekik sosem fog tetszeni. Csak kiallt Wladdal, mikor Wilder meg Joshua meg 'nem alltak keszen', kiall Wilderrel, mikor meg veretlen es lerendezte Ortizt. Azert amellett, hogy nagy pofaja van es nem ugu nez ki, mint egy bodybuilder, nem egy beszari tipus. Usyk remelem mondjuk Povetkinnel meri majd fel, hogy is birja a nehezsulyt (perse ha tuljut Nellew-n).
Fury meg egy nagy figura, en nagyon kedvelem. Amellett, hogy nem neki all a zaszlo, azert meg nem 0% az eselye. :)

» bandi78   válasz erre
    2018-10-12 14:47:02

Fury technikailag egyértelműen Wilder felett áll.

» antonio   válasz erre
    2018-10-12 14:30:40

@Phenomenal: Felemelő látni hogy valaki továbbviszi a Mester örökségét. Tanulva a legutóbbi hibámból most hiszek neked.:)

    2018-10-12 13:36:11

Igaza van, ökölvívásról beszélünk, nem testépítésről, vagy hosszútávfutásról. Csak az a baj, hogy ő egyiket se tudja. :D

» szabolcska   válasz erre
    2018-10-12 11:54:38

@ogreface: A nehezsuly aranykoraig varni kell amig Usyk vegez Bellew-el es fel nem megy nehezsulyba hogy vegre ravilagithasson: AJ merev es agyongyurt, Fury csak magat tudja kiutni(raadasul ahhoz is potszereket alkalmaz :-)) Wilder meg a kalimpalas kozben kirepul a ringbol.
Amint a kozak beteszi a csizmajat a nehezsulyuak vilagaba, uj fejezet nyilik a boksztortenelemben.
Es ha el is jon a kiraly,hamar leverik a fejerol a koronat.
Usyk nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-10-12 11:31:04

Most már értem az egész felhajtást! Én eddig nem tudtam, hogy Klicskót egy teljesen legyengült, formán kívüli Fury győzte le egyértelműen! Ráadásul ott a rafinéria is, hogy a visszatérő meccsein direkt mutatott csapnivaló formát, ezzel teljesen félrevezetve az egész világot. Én innentől egy lyukas garast se tennék az amcsi győzelmére, addig fog vele játszani Tyson, amíg kedve tartja, majd csukott szemmel és csak úgy karból kiüti majd a ringből. Nincs vita, elérkezett Fury egyeduralkodása a boksz világában, ami olyan fényes lesz, hogy maximum az árnyékok mögötti kis sötét sarkokban lehet majd olyan neveket nagy néha felvillanni, de csak másodpercekig, mint Ali, Lewis, Mike Tyson, Holmes stb. A Wilder meccs után egyenként leborulnak majd az első tízben rangsorolt nehézsúlyúak előtte és kielégítik szájjal, hogy nehogy ők kerüljenek sorra a mészárlásban! Hát csak eljött a nehézsúly új aranykora, éljen a király!

» ogreface   válasz erre
    2018-10-12 11:17:17

ezek a cikk mellé válogatott fotók elég viccesek. Kicsit abszurd most ezt ide berakni. Egyébként szerintem tényleg jó formában lesz Fury, amire szüksége is lesz ha tényleg győzni akar. Várom a meccset, itt lehet akár dupla ön-Ko is :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-10-12 11:15:42

van egy 20 perces video a youtubeon, Wilder es Fury beszelgetnek.
A vegen Fury azt mondja az amerikainak : "-En ugy oltozom, mint egy kiraly. Te pedig ugy, mint egy hajlektalan."

    2018-10-12 11:09:25

50 kilót? :) Bullshit!

» Beast_Pete   válasz erre
    2018-10-12 10:54:46

De bírom ezt a fazont. :) És nem is mond annyi hülyeséget most.

» GaiusM   válasz erre
    2018-10-12 10:10:43
Ugrás az oldal tetejére