×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén óriási csetepatéval ért 2018-10-10 10:34:05 https://www.profiboksz.hu/2018/10/10/pacquiao-es-a-wbc-is-eliteli-mcgregor-es-khabib-balhejat/

Pacquiao és a WBC is elítéli McGregor és Khabib balhéját

A múlt hétvégén óriási csetepatéval ért véget Conor McGregor és Khabib Nurmagomedov UFC világbajnoki találkozója. A csatát nagy fölénnyel a dagesztáni világelső nyerte, miután egy fojtással feladásra késztette a népszerű McGregort, a negyedik felvonásban. Az események azonban ezt követően gyors fordulatot vettek, Khabib kiugrott a ketrecből és elégtételt akart venni McGregor folyamatosan beszólogató edzőpartnerén, amelynek tömegbunyó lett a vége, illetőleg az ír bunyós sem volt rest, és bevágott egyet az ellenfél egyik emberének, amire válaszul ketten is ráugrottak. A felpaprikázott ír és orosz közönség még a büfében is egymásnak esett (vagy csak Túró Rudit vásároltak és fizetés után békésen távoztak). Azóta elhangzottak már a különböző magyarázatok, verziók, hogy ez miért is volt érthető és indokolt cselekedet bizonyos résztvevők szerint, a legtöbben azonban elítélik, ami történt. Így van ezzel Manny Pacquiao is, akitől általában egyébként is igen távol állnak a hasonló botrányok: „Mivel a meccsnek vége volt és már éppen a döntést várták, ennek nem kellett volna megtörténni. Khabib hibásan cselekedett, mikor nekirontott McGregor csapatának. Teljesen indokolt, hogy eltiltást, vagy bírságot kapjon.” A WBC szervezet hasonlóan vélekedik és állításuk szerint szeretnék megakadályozni, hogy az ökölvívásban is oly divatos trash talk és balhézás bármikor is hasonló fordulatokat vegyen a jövőben, ezért egy etikai kódexszel fognak előállni, amit minden bokszolónak – mármint az ő égiszük alatt – kötelező lesz betartani.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Lehet itt cifrázni jobbra meg balra, de tény, hogy az ír akkora nézettséget és bevételt produkál az UFC számára, hogy Dana White-nak csak a bokája lóg ki a McGregor ánuszából...

» ogreface   válasz erre
    2018-10-12 11:23:18

@Sarkozi Robert: Én nem mondtam, hogy egyetértek vele:), csak megosztottam.

» kovban   válasz erre
    2018-10-12 06:58:43

@kovban: Ha nem akar bunyozni mar az UFC-ben akkor inkabb azt kene mondania, nyilt titok volt a meccs elott hogy visszavonul majd. Dana White elmondta tobbszor hogy nem ők tartjak vissza a penzet hanem a nevadai sportbizottsag, de azert csak mast kommunikal a mediaban. A rajongoi mellett ennek a levet legjobban Tony Ferguson issza meg, akit 2x is ejtett Khabib. Nem lenne szabad igy kivonulnia az UFC-bol, raadasul a sajat hulyesege miatt meg azt UFC-t tamadja, amelyik mindvegig mellette allt afolyamatos sulytevesztesek es meccslemondasok ellenere.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-12 02:06:49

en lakat t. karoly irasait mar el sem olvasom

udv,trutyko

» trutyko   válasz erre
    2018-10-11 21:04:01

http://www.nemzetisport.hu/egy...

» kovban   válasz erre
    2018-10-11 20:53:33

@deontay: Akkor gondolom Ortega is az "új hullám" lehet abban a súlycsoportban, mert Edgar tényleg nagyon kicsinek tűnt a meccsükön, mielőtt szegény felrepült a Holdra...

» greenman   válasz erre
    2018-10-11 12:45:51

@deontay: Khabib 195-200 font korul mozog hetkoznapokon(nem 185-190 ahogy te mondtad), szoval ez kb 10-15 font kulonbseg lehet a ket bunyos kozott(mar ha valos az a 210 font), raadasul Khabib a magasabb 5 centivel. Khabib baromira szenved a fogyasztasokkal, ketszer nem tudta hozni a sulyat(plusz 1x korhazba szallitottak a merlegeles utan), raadasul a fel palyafutasat Valtosulyban nyomta. Naturalisan tehat Valtosulyu a srac, ugyanugy mind Woodley. Kb ugyanaz a meret kulonbseg volt most itt meg szombaton, mint ami a Conor-Aldo eseteben, ott is egy kissebb termetu 10 fonttal konnyebb bunyost vertek, ahogy itt is(De ezzel sincs gond, csak megkernelek hogy ezt a ''kicsiket verik'' temat innentol dobjuk a jovoben).
Egyebkent en is megneznek egy Aldo 3 meccset, megerdemli a Brazil. Sajnos attol tartok hogy ez mar nem az a Conor volt akit utoljara lattunk, rengeteget bulizott es piazott(mayweather es khabib sajtotajekoztatokon is be volt rugva pl), es abban a korban van amikorra ez nagyon megbosszulja onmagat(ahogy Kane is mondta, szerinte is elvitte Conor tehetseget a popszakma). Igy szerintem ez a meccs sem fog realis kepet festeni a valos eroviszonyokrol. Egyebkent most akartak inditani a 165 fontos(Kisvaltosulyu) sulycsoportot, a Diaz-Poirier meccsel(csak utobbi kiesett), uhgyogy lesz lehetoseg boven. GSP ellen inkabb ot neznem meg Khabibot, mert azt kizartnak tartom hogy a kanadai be tudjon merni konnyusulyban(sosem harcolt ott, es legutobb kozepbe erositette be magat)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-11 11:55:02

@greenman: Igen, mindig pehelysúlyú volt, de ha jól tudom az Ortega meccs után fel is akar menni könnyűsúlyba, mert már nagyon nehezen hozza a 145 fontot 26!! évesen. A DC melletti kép egy vonal azt tudom, de valószínüleg a Medeiros melletti is. Khabib ellen ha jól tudom 190 fontról kezdte a fogyasztást. Itt egy kép, érdemes megnézni Holloway itt van a mérlegen 145 fonton: https://chumley.barstoolsports...
Aldo azt az érát uralta 145ben mikor még nagyjából egy méretű bunyósok voltak, Õ, Edgar, Mendes, Swanson stb... ezek a bunyósok meg mindt "törpék" Maxhez képest.
Holloway-Aldo: https://chumley.barstoolsports...
Holloway-Edgar: https://chumley.barstoolsports...
Holloway-Swanson: https://chumley.barstoolsports...

» deontay   válasz erre
    2018-10-11 11:27:14

@pressurefighter0088: hazai

    2018-10-11 11:22:06

@Romsy: Bokszban ki nyerne?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-11 11:12:15

@deontay: Holloway Orthega ellen megy pehelysúlyban, tudomásom szerint (lehet, hogy tévedek) mindig is ebben a súlyban versenyzett. Hallottam, hogy utobbi időben nagyon nehezen mért be, feljebb, Khabib ellen is voltak problémái, de ha igaz, hogy 200 fontról, azt nem tudtam!
Köszi a képeket, ha egy vonalban vannak akkor tényleg elgondolkodtató...

» greenman   válasz erre
    2018-10-11 10:45:53

@deontay: ez a gyerek pont úgy néz ki, mint aki ha évekig zabálna a McDonaldsban akkor sem lenne olyan dagadt, hogy 25 kilót kelljen leadnia a versenysúlyához. honnan vetted ezt a 200 fontot? mert magas? :D

    2018-10-11 10:25:43

@greenman: Nem gondolnám, hogy Aldo azèrt lenne "beàrazva" mert egy sokkal fiatalabb, kb. 2 súlycsoporttal nagyobb bunyós megverte. Az jól làtszott a meccsen, hogy technikailag Aldo Holloway felett van, de egyszerüen fel lett örölve! Holloway ma már szerintem Mcgregornál is nagyobb, pedig már az ír is egy súlycsoporttal azèrt nagyobb volt.
Ez Holloway a VÁLTÓSÚLYÚ csapattársa mellett: https://media.gettyimages.com/...
Itt meg a NEHÉZSÚLYÚ bajnok Daniel Cormier mellett van: https://media.gettyimages.com/...
Holloway kb. 200 fontról fogyaszt be 145 fontba, Aldo meg kb. 160-165ről. Akkor ha mondjuk Yoel Romero törnè szét Hollowayt ő is be lenne àrazva?

» deontay   válasz erre
    2018-10-11 10:10:59

én egy Harcsa - McGregor meccsre lennék kíváncsi Salgótarjánban, ha Félix össze tud kalapozni 1-milliárdot.

    2018-10-11 10:10:59

@deontay: Alapvetően hasonlóan gondolom, mint ahogy írtad, de szerintem Aldo-t nem a 13 másodperces veresége, hanem a 2 Holloway elleni vereség árazta be, nyilván nem elfelejtve a vereségei előtti hosszú győzelmi sorozatát!
Ferguson ellen nem tudnám kire tennék, Õ azért sokkal jobb állóharcban mint Khabib és a földön sem lehetne olyan könnyen harcképtelenné tenni, mint ahogy azt az előző ellenfeleivel tette...
Véleményem szerint GSP a visszatérése utáni győzelme ellenére már csak árnyéka régi önmagának, én Õt kivenném a pakliból!

» greenman   válasz erre
    2018-10-11 09:47:40

@Sarkozi Robert: Én egy Aldo 2-t néznék meg most McGregorral! Szerintem lenne létjogosultsága, a brazil fel akar menni könnyűsúlyba és azt azért szerintem mindenki tudja, hogy az első meccs nem ad reális képet a két harcosról! Aldo elkövetett egy nagyon nagy amatőr hibát, mert nem tudott uralkodni az érzelmein és ezt az ír szépen kihasználta, de szerintem egy visszavágó máshogy alakulna. Legyen bármi a végeredmény, José Aldo megérdemli, hogy ne a 13 másodperces vereségére emlékezzenek és kapjon egy esélyt a revansra. A Diaz 3 és Gathje meccs nem érdekelne annyira, Gathje szerintem ki lenne ütve a "védekezése" miatt, Diazt meg már szerintem egy okosabb taktikával megoldhatná, bár a kondi próbléma még mindig ott van Connornál ( valószínüleg jobb már nem lesz ilyen téren max rosszabb ) ami Nate ellen nem jó ómen. Akikkel megnézném még könnyűben, azok Lee, Barboza, Pettis és egy fejben összeszedett Michael Johnson ( Fergusont azért nem írom, mert neki most címmeccs jár ). Khabibot most egyértelműen Tony ellen akarom látni, utána ha nyer akkor meg GSP ellen! Woodley tömegre azért nagyobb Khabibnál jóval, Tyron 210 font körül van a hétköznapokban saját elmondása szerint, Khabib pedig 185-190 max. Ez azért 10-12 kiló, ami nagyon nem mindegy, ennek ellenére megnézném ezt a meccset és nem írnám le Khabibot, Woodley soha nem találkozott ilyen szintű birkózóval és a nagyobb iramú meccseken hajlamos elfogyni kondival a 3-4. Menet körül, ami Nurmagomedov ellen könnyen végzetes lehetne. Khabib esélyei szerintem Tony ellen 60% GsP ellen 55% míg Woodley ellen 45 százalék körül vannak.

» deontay   válasz erre
    2018-10-11 08:39:05

@Sarkozi Robert: Véleményem szerint Gaethje a borzalmasan gyenge védekezésével esélytelen McGregor -ral szemben, viszont Tony Ferguson ellen én is megnézném az írt. Khabib szépen lefolytotta a nagypofájut, Ferguson pedig még a szart is kiverné belőle. Én őt tartom a legkomplexebb harcosnak a súlycsoportban, persze, ha a térde nem befolyásolja!

» greenman   válasz erre
    2018-10-10 22:14:55

Khabibnak veszélyes ismerősei vannak😄

https://www.instagram.com/p/Bo...

    2018-10-10 20:31:52

@Blackpanther: Viszont nagyon megneznem Conort Gaethje vagy Ferguson ellen, akivel amugy komoly gondjai lennenek(felteve ha teljesen rendbe jon az a terd, amit ketlek).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-10 20:00:51

@Blackpanther: Ferguson nagy kedvencem, igazi kozonsegszorakoztato bunyoval, de attol tartok az a terdmutet nagyon roszkor jott, most a legutobbi meccsen bizonytalanabbul mozgott mint elotte. Neki minden eselye megvolt Khabib ellen mert bottom poziciobol nagyon trukkos megoldasai vannak.(Lasd Kevin Lee ellen).
Justin Gaethjenek szerintem vajmi keves eselye lenne a stilusabol adodoan, birkozo mult ide vagy oda attol meg Khabib siman foldre vinne es ott tartana, es sztem alloharcban is dominálnà.
Tyron Woodley mar egy teljesen mas teszta, egy igazi őserő, baromi eros dinamikus kezekkel, es kegyetlen Ground game-el. En is ugy gondolom hogy ellene keves lenne Khabib(es amugy Khabib szempontjabol ennek a meccsnek lenne igazan jelentosege mert Khabib eredetileg ő is valtosulyu es baromi nehezen fogyaszt be konnyusulyba).
Kevin Lee meccs is komoly lenne, Poirierrol oszinten szolva es csak azt a ket irdatlan elso menetes Ko vereségeket lattam amit Johnsontol es Conortol elszenvedett, viszont azt vagom hogy nagyon komoly skalpokkal rendelkezik.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-10 19:57:46

@Sarkozi Robert: Volna még itt kihívás Khabib számára:

1. Tony Ferguson
2. Justin Gaethje (Justin birkozó múltja és ellentmondást nem tűrő állóharca miatt, nálam ez lenne a legvárósabb párosítás)
3. Tyron Woodley (+7kg, de Khabibnak kevesebbet kellene fogyasztani, igaz Woodley ellen birkózáson kivül, minden tudását össze kellene szedni, mert Woodley megenné reggelire.)
4. Kevin Lee
5. Dustin Poirier

» Blackpanther   válasz erre
    2018-10-10 19:17:08

Etikai kodex :-))) ne rohogtesek mar magukat, inkabb valami olyan kodexet szerkesszenek, ami a bokszban uralkodo korrupcio, a pontozoi csalasok, az "egyenlok es egyenlobbek elv", a rendelesre ranglistara pattintott, eselytelen valasztott kihivok es hasonlo tunemenyek ellen tartalmazna valamifele intezkedeseket.
Mert ez igy nem mas alszentsegnel es es kis figyelem-kunyeralasnal egy MMA-botrany kapcsan, amihez semmi kozuk.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-10-10 19:15:12

@Subi: A 3-5 évet soknak tartom,de egy-másfél évet reálisnak tartanék,hogy legyen idejük elgondolkozni a történteken.

» Rocky V.   válasz erre
    2018-10-10 18:06:10

@antonio: Nézd, időgépet viszonylag nehéz lenne építeni erre a célra. Voltak nagy, emlékezetes balhék, de azt nem hiszem, hogy ez lenne a követendő út a jövőre nézve.

    2018-10-10 15:18:18

@Subi: " Meg - mintegy mellékesen - nyilván be kellene vonni a versenyzői engedélyüket is egy szolid 3-5 évre."

Tysonnak hány évre is vonták be az engedélyét mikor Holyfield fülét nézte rágónak??

» antonio   válasz erre
    2018-10-10 15:14:28

Ez a mérkőzés megmutatta, mire való a ketrec, és azt is, hogy nem elég hatékony.

Szerintem egy az egyben a büntetőjog szerint kellene büntetni a vétkeseket, kezdve a busz megrongálásával és folytatva a testi sértéssel. Meg - mintegy mellékesen - nyilván be kellene vonni a versenyzői engedélyüket is egy szolid 3-5 évre. Természetesen a büntetéseknek az összes résztvevőre vonatkoznia kellene, a sleppre is.

    2018-10-10 15:08:50

@zseni: "tudja vki hogy miért nem lehet hozzászólni a: maga alá temeti a pénzhiány... című cikkhez? "

Hozzá lehet szólni,csak egy másik cikkről kell belépned az oldaladra és elvileg utána hozzá tudsz szólni.

» Rocky V.   válasz erre
    2018-10-10 14:47:56

@Dr Evil: Én adom, egy box/MMA meccs után had ustawkázzon a stadionban, aki akar!
Persze külön PPV-előfizetéssel lehet csak nézni :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-10-10 14:00:47

@ogreface: . Eddig a Profi bunyoban naluk nem volt divat. Az oke hogy tultesznek a mesteren. :-)
Mondjuk ha megnezed a Wilder Fury face offot,ott szerintem Fury most nem tudott ervenyesulni(bar be kell valjam 15 perc utan leallitottam. Annyira ertektelen az egesz)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-10-10 13:41:41

@pressurefighter0088: Ja van erről már cikk, nem szóltam.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-10 12:46:26

@ogreface: Sullivan is igazi paraszt volt a mérlegelésen, aztán Lemieux jól kicsapta az elsőben.

Amúgy Saunders-t eltiltották. Ez most elég érdekes, mert úgy néz ki Andrade Walter Kautondokwa ellen bunyózik, a győtes interim WBO bajnok lesz, és ha Saunders fellebbezését elutasítják, akkor a győztes tényleg WBO bajnok lesz.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-10-10 12:39:39

@Phenomenal: De te azt írtad, "mostanában", pedig mostanában pont az írek nyomják a legkeményebben. Lehet, hogy ők csak "eltanulták" az amcsiktól - szerintem nem, elég csak megnézni azt a szakajtónyi videót, ahol Furyék pusztaöklű "testvérei" üzengetnek egymásnak - de már rég túltettek a mestereiken.

» ogreface   válasz erre
    2018-10-10 12:26:04

@deontay: Na azert ne allitsuk mar be ugy mintha annyira sokkot kapott volna az ír ettol az egesz balhetol. Ha jol lattam a videon Khabib utan akart ugrani azonnal, es aki megallitotta azt mar utotte volna, egy masik csapattarsanak(aki nekiment) is bepancsolt eggyet, egy harmadik meg nagyon ferfias modon hatulrol bepleknizte, de ugyanugy folytatta volna a bunyot ha nem szedik szet oket. Nem azt mondom hogy helyes ez az egesz, de ez a "most megtanulta" azert megint nem kis ferdites. a meccs utan azonnal jelezte h visszavagot akar, a tobbi meg nem rajta mulik. Akarmit is mondasz, de neki nem csak a pofaja jar, es nem csak kioregedett, meg szetkokainozott es felig visszavonult bunyosokkal probalja letenni a nevjegyet, hanem csak es kizarolag a legjobbak ellen(Aldo, Alvarez, Mayweather, 2 ev kihagyas utan Khabib). Igen nagy a pofaja, megerdemli a meccs utani savazast is, de szamomra meg mindig 100x hitelesebb harcos mint pl Wilder(akinek nem sokkal kissebb arca van egyebkent).
A dagesztani elott is le a kalappal, mostmar tenyleg azt mondom hogy konnyusulyban addig lesz bajnok ami akar(bar nyilt titok volt mar a meccs elott hogy visszavonul), bar igazabol neki a valtosuly az eredeti sulycsoportja, es Woodley ellen mar nem sok sansza lenne.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-10-10 12:21:14

Az oké, hogy Pacquiao és a WBC elítéli, de ez miért hír? Valaki támogatja a meccs utáni tömegbunyó ötletét? :)

» Dr Evil   válasz erre
    2018-10-10 12:09:54

@ogreface: Szerintem ez inkabb indult az USAbol az angolok csak atvettek mert lattak hogy igy tobb jegyet tudnak eladni. Emlekszem en meg arra mikor Tyson Furynak es BJS nek hangja sem volt. Fury Cunningham ota lett valamiert nagypofaju. BJS meg -vegulis jogosan- Eubank Jr. Utan.
Talan Haye volt az aki elinditott egyfajta lavinat meg Klitschko ellen es onnantol szamitva latom a brit trash talk felemelkedeset. (Froch, Groves, Eubank, Fury, Bellew BJs, mind utana lettek nagyszajuak)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-10-10 11:55:04

off:
tudja vki hogy miért nem lehet hozzászólni a: maga alá temeti a pénzhiány... című cikkhez?

on:

    2018-10-10 11:37:38

@Phenomenal: "A profi bunyoban foleg mostanaban amcsiban a trash talk es a balhek az egyetlen nezettseggeneralo dolog."

Sokkal elterjedtebb ez mostanában az Egyesült Királyságban, főleg az ír oldalon! A legnagyobb pofájú, legmesszebbre menő tuskósságokat ők követik el.

» ogreface   válasz erre
    2018-10-10 11:30:02

A szavaknak súlya van! Nem lehet büntetlenül csinálni azt, amit az ír csinált! Khabib is ember, az ö türelme is vèges! Talán arra jó volt, hogy ez a paraszt kicsit visszavegyen az arcából és tudjon viselkedni ezentúl!

» deontay   válasz erre
    2018-10-10 11:23:32

Megszólalt a nagyokos politikus...
Nem állitom, hogy Nurmagomedov helyesen cselekedett, de sokkal gusztustakanabbnak tartom a trash talk -nak azt a szintjét amit az ír megengedett magának ill azt, hogy a földharc edzője Dillon Danis az egész mérközés alatt inzultált a dagesztánit.
Ok és okozat..!!

» greenman   válasz erre
    2018-10-10 11:08:10

Eleg szkeptikus vagyok. A profi bunyoban foleg mostanaban amcsiban a trash talk es a balhek az egyetlen nezettseggeneralo dolog. A WBC elkezdene vagni maga alatt az amugy is megtepazott fat.
A Wilder Fury is nem szol masrol mint ket nagyszaju kakaskodasa jelenleg. Lehetne ugy promozni mint orsegvaltast, vagy mittomen de az senkit nem erdekelne.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-10-10 11:07:56

Hozzáteszem Khabib rendkívül visszafogott, és alárendelt szerepet töltött be az egész túra alatt (már amennyi volt belőle). Most jött ki rajta :)
Mindamellett tényleg nem kellett volna, ugyan úgy ahogy Conornak sem kellett volna patkányozni a vallását, becsmérelni az apját, leamortizálni egy buszt tele emberrel... Világ életében utálta ezt az embert és ezt a fajta magatartást ebben a sportban. És hogy ennyire fölényesen, ilyen egyértelműen nyerjen... ez az abszolut elfojtott érzelmeinek és meccse szemben tanusított magatartásának köszönheti, amiben mondjuk megbukott Aldo, vagy Mendes, vagy épp Klicsek Fury ellen. És azt is láttzk hogy mi lett Diazzal, aki meg letojta ezt.

» apjoks   válasz erre
    2018-10-10 11:07:54
Ugrás az oldal tetejére