×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A cirkálósúlyú vitathatatlan bajnok Oleksandr Usyk a múlt 2018-09-11 09:15:18 https://www.profiboksz.hu/2018/09/11/usyk-is-eddie-hearn-csapatahoz-igazolt/

Usyk is Eddie Hearn csapatához igazolt

A cirkálósúlyú vitathatatlan bajnok Oleksandr Usyk a múlt héten promóteri szerződést írt alá Eddie Hearn cégével, a Matchroom Boxinggal, akik innentől társpromóterként fogják segíteni az ukrán bunyós pályafutását, a K2 Promotions mellett. Usyknak vélhetően ez a megállapodás egy Tony Bellew elleni mérkőzést biztosít, illetőleg sokkal könnyebb lesz nehézsúlyú világbajnoki meccshez jutnia a jelenlegi egyesített Anthony Joshua ellenében. A brit világelső egyébként szívesen kiállna Usykkal: „Ha sikeresen feljön nehézsúlyba, akkor mindenképpen kiállnék ellene. Nem árt azonban észben tartani, hogy a nehézsúly jelenleg teljesen más, mint mondjuk Ali, vagy Marciano idejében. Mindig voltak akkora fickók, mint Fury, Wilder, vagy én, de kicsit suták voltak. Manapság már nem ez a helyzet, a koordinációnk rendben, erősek vagyunk és ütni is tudunk. Usyknak némi fokozatosságot kell tartani, ha fellép és először megtapasztalni, milyen, mikor egy 110 kilós ember megüti. A nehézsúlyban nem csupán a képzettség számít. Hanem leginkább az akaraterő. Hogy mit bírsz, mennyit viselsz el. Szóval, be kell tartania némi fokozatosságot, ha feljön, bár tudom, hogy rengeteg amatőr rutinja van és cirkálósúlyban is igen jó ellenfelei voltak. Érdekes lesz látni, hogy fejlődik majd. De nagyon várjuk, hiszen Usyk egy nagyon értékes ékköve a sportágnak.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Phenomenal: na erről van szó, ott a pont! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-09-17 15:21:09

@leibigabi: Jogos. De mondjuk ha belegondolsz: Te mennyire jaratnal le valakit a sajtoban akivel kesobb uzletet kotnel(vagy mar kotottel is)? Azert is fura ez az egesz mert konkretan sardobalast nem latok csak volt nemi egyezkedes majd egy kis egymasra mutogatas es azota csend. AJ nek Povi Wildernek meg Fury.
En nem lepodnek meg ha ezek utan bejelentenek a meccset. AJ letudja a kotelezot es Wilder berobban a koztudatba. Ez Hearneknek egy tokeletes szituacio lenne.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-13 06:55:53

@Jersey Joe: Ezzel csak az a baj hogy nem tenyeket irsz csak a egyik oldal nyilatkozatait+a sajat elgondolasaid es azt fujod. Tudtommal a birosag sem ugy mukodik hogy meghallgatjak az egyik oldalt es szarnak a masikra. A birosag tenymegallapitasra torekszik. Amit te csinalsz az nekem csak a velemenyed sulykolasa. Ervekent feltetelezeseket hozol nem tenyeket. En kozoltem a tenyeket, foglaltam egy allaspontot es nyitott vagyok arra hogy velemenyt valtoztassak. Ha nem olvastad el azzal nem tudok mit kezdeni. Cafolatokat azert irok mert van mit megcafolni es az ervelesed nem all eros labakon. Olvasd el a beszelgetest leibivel. Nala inkabb hajlok ra hogy elhigyjem hogy Hearn a hunyo.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-13 06:42:03

@Phenomenal: "Utalasok? Feltetelezesek? Ezzel nem tudok mit kezdeni. "


Mi mással akarsz bármit is kezdeni???

Még egy bírósági eljárásban sem fogják neked a bűntényt újra megejteni, csak azért, hogy te teljes képet kapjál a tényállásról.
Utalások, következtetések alapján hoz ítéletet maga, a bíró is.

Én elmondtam az érveimet, Wilde94 is nagyon jól levezette a sajátját, de tőled még semmi mást nem olvastam, csak cáfolatot és szkeptikus hozzászólásokat. Ha leírnál 4-5 körülményt, ami az ellenkezőjét mutatja, lehet, megváltoztatnám a véleményemet. Csak a probléma, hogy a másik oldalról még azt sem nagyon tudsz felhozni...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-09-12 22:43:09

@Phenomenal: Egyébként meg az a "mutasd a pénzt és nem mutatták meg", szerintem megint olyan, azt mondom, rendben, kérem a szerződést, hol kell aláírni....ha kamu, akkor azonnal kiderül (kockáztatva itt az egész Wilder team hírnevét), de Hearn nem ezt mondta, hanem, ajánlott egy jóval kisebb összeget (és "magyarázatképpen" , de nem tudták megmutatni a pénzt")
Szerintem, ha Hearnék (legalább is most) komolyan akarták volna a meccset, akkor az 50 millióra azt mondták volna, hogy ez annyival jobb, mint a mi ajánlatunk, hogy akkor oké, akár megyünk az USA-ba is. De nem ezt mondta, hanem visszadobott egy sokkal pitiánerebb ajánlatot, pedig ha rábólint, és Wilderék ajánlata kamu, akkor egyértelműen lejárathatta volna őket. Azért egy Shelly Finkel meg egy Haymon nem egy névtelen csövesek, hogy ha egy ajánlatot tesznek, akkor "virítsd a lovét",... meg megkockáztatnák azt, hogy mi van ha Joshuáék elfogadják a megajánlott 50 milliót fedezet nélkül. :)
(Szerintem is létrejön ez a meccs előbb utóbb, de most inkább, mint ha Joshuáék bújtak volna ki előle)

» leibigabi   válasz erre
    2018-09-12 22:22:24

@leibigabi: Igaz. Valszeg nem vennem tul komolyan. Azert csak varjuk ki a veget. Lehet nem AJ -Wilder hanem Fury -Usyk szuperrangado lesz. ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 21:26:20

@Phenomenal: "de pl.egy ket hete AJ is azt nyilatkozta hogy Wilderekre vartak csak kozben Povi is esedekesse valt es ezert kellett ugymond erre menni."

Igen, Wilderék feldobták az 50 millát, (Joshua beszólására), aztán Joshuálk a 15 milliót...és arra vártak, hogy Wilderék arra mit mondanak.... Te hoznál 50 milliót, a másik 15 millióról beszél... Te mit mondanál arra? :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-09-12 21:18:15

@Phenomenal: Nem akartam ketszer mondani ketszer mondani :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 21:11:18

@leibigabi: Megprobalom megkeresni azt a nyilatkozatot. Azt hiszem 3 hete tettek fela tubera. Nem igerek semmit. :-) de pl.egy ket hete AJ is azt nyilatkozta hogy Wilderekre vartak csak kozben Povi is esedekesse valt es ezert kellett ugymond erre menni. Van kavaras de nekem olyan erzesem van hogy mar megegyeztek a felek csak a mikor kerdeses.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 21:10:33

@leibigabi: Megprobalom megkeresni azt a nyilatkozatot. Azt hiszem 3 hete tettek fela tubera. Nem igerek semmit. :-) de pl.egy ket hete AJ is azt nyilatkozta hogy Wilderekre vartak csak kozben Povi is esedekesse valt es ezert kellett ugymond erre menni. Van kavaras de nekem olyan erzesem van hogy mar megegyeztek a felek csak a mikor kerdeses.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 21:10:32

@Phenomenal: "Errol Hearn azt nyilatkizta hogy amikor kerdeztek hogy "Show me the money" nem jott valasz. Ami ertheto annak a tukreben hogy Wilder eddig a helyi krikettcsapat stadionjat se tudta megtolteni es a kore epitett galak osszessegeben nem kerultek ennyibe :-) "

Nekem úgy rémlik, hogy olyan garanciát mutattak, ami Hearnt is "meggyőzte", hogy az valós, és ezt el is ismerte. Az, hogy ki mit tud megtölteni, még nem feltétlen biztos, hogy lényeges. Annak idején pl. Papp Laci mikor már vb kihívó volt, az akkori bajnok a nigéria Dick Tiger azt mondta, hogy 100 ezer dollárért (akkor az arra a meccsre egy nagyon magas összeg volt) átjönne akár Európába (Bécsbe), hogy megmérkőzzön Pappal. Véletlenül a kor egyik legnagyobb rendezője a brit Solomon megajánlotta neki ezt az irreális összeget, mert kiváncsi volt, hogy a 3x-os olimpiai bajnok mit tudna kezdeni Tigerrel, de helyette Tiger választott inkább egy amerikai ellenfelet az USA-ban 60 ezer dollárért... bár Giardello lehet, hogy csordultig töltötte a Madison Square Gardent, Papplaci pedig csak félig töltötte volna az esetleg kisebb Bécsi Stadhalle-t, de a 100 ezer, az akkor is majdnem kétszer olyan jó ajánlat, mint a 60 ezer.

"A hazai palya elonyet meg is ertem. Ha szoros lesz a meccs vagy vegigmegy mindaket fel reszerol benne van az elpontozas."

Ezt én is megértem. A mégtöbb pénzzel ezt szeretné megvásárolni a másik :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-09-12 20:42:59

@Jersey Joe: Megint. Utalasok? Feltetelezesek? Ezzel nem tudok mit kezdeni.
Az hogy furko belekopott a levesbe tobb dolgot is jelenthet(ez is csak feltetelezes) Nagyobb a,Hype.
Fury beragott Hearnekre mert az nem engedte volna Seferikkel meg Pianetakkal bunyozni. Wilder ezzel jobb aljupozicioba kerulhet.
Ezek is csak feltetelezesek. AJ azt nyilatjozta hogy Haymonek.addig huztak a targyalasokat amig jott Povi mint kotelezo (ezt is ugye kezpenznek lehet venni vagy fenntartasokkal kezelmi)es ugye AJ undisputed akar lenni. Mindegy hogy vegul.Wikder vagy Fury ellen.
Szoval meg mindig nem latom hol Hearn a nagyobb hunyo.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 20:26:17

@leibigabi: Errol Hearn azt nyilatkizta hogy amikor kerdeztek hogy "Show me the money" nem jott valasz. Ami ertheto annak a tukreben hogy Wilder eddig a helyi krikettcsapat stadionjat se tudta megtolteni es a kore epitett galak osszessegeben nem kerultek ennyibe :-)
A hazai palya elonyet meg is ertem. Ha szoros lesz a meccs vagy vegigmegy mindaket fel reszerol benne van az elpontozas.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 20:20:38

@Phenomenal: "De azt nem latom hogy mitol lenne egyertelmu hogy Hearnek huzzak a meccset."

Kivülállóként egyértelműen nem lehet eldönteni, hogy most melyik fél húzza ezt a meccset. Információ morzsákból próbálunk meg következtetéseket levonni, ki ilyet ki olyat. Ezen a szinten a profiboksz elég komoly üzlet, számomra pl. az volt a beszédes, hogy Joshuáék bemondanak egy (irreálisnak tűnő) 50 milliót, aztán Wilderék garantálják nekik az 50 milliót, (amit Hearn először lekamuzott, majd elismeri, hogy mégis frankónak tűnik), ennek ellenére aztán benyögi, hogy nekik mindenképp kell a hazai pálya és elég a 15 millió is az ő rendezésükben)....És erre mit szóltak Wilderék? Semmit. Õk sem akarják kiadni a kezükből a hazai pályát, főleg úgy nem, hogy ők min. 50 milliót "tudnának" belerakni a meccsbe. Szóval itt a visszautasíthatatlan ajánlatot sztem, mégis csak Joshuáék utasították vissza :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-09-12 20:01:18

@Phenomenal: Én teljesen egyetértek Wilde94-gyel.

Egy csomó utalás van arra, hogy most szeptemberre és jövő áprilisra Hearnék nem akarták a meccset elsősorban.

Azt se felejtsed el, hogy Wilder azért csak bevállalt egy Furyt, akivel jóval többet veszíthet, mint Joshuával, mert ugyanolyan, vagy legalábbis megközelítően hasonlóan veszélyes rá, de jóval kevesebb pénzt jelent..

Ez egyértelműen azt mutatja, hogy ők már lépni akarnak a címegyesítés felé, ami azért is lehet így, mert Wilder már 33 éves, az ő stílusa 1-2 éven belül kophat egy nagyot.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-09-12 19:41:04

@Wilde94: Az hogy ez a,velemenyed az egy dolog nekem is megvan a magame. De azt nem latom hogy mitol lenne egyertelmu hogy Hearnek huzzak a meccset. Latok AJ tol is Hearntol is olyan nyilatkozatokat higy mar az emailekre sem valaszolnak meg nem jonnek el megbeszelesre Wikderek. Meg persze a masik oldal is nyomatja a magaet. Az hogy ebbol hol latszik hogy ki miatt marad el az teljesen annak a kerdese ki.mellett foglalsz allast de ne vegyuk mar evidensnek ki mit mond az egyik oldalrol ugy hogy kozben total ignoraljuk a masik felet. Nem latom hol logikus ebbol hogy Hearn a hunyo.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 19:29:29

Én úgy érzem, hogy jó ideig Wilderék nem akarták ezt a meccset, de jó ideje ez megfordult. Ez látszik a hozzáállásból és abból is, hogy Haymonék végre ajánlatot tettek. Szerintem egyértelmű, hogy Wildernek van nagyobb szüksége erre a meccsre. Neki kell jobban az örökségéhez, illetve ő keresett eddig AJ-hez képest viszonylag keveset. Joshuaeknak nem sietős ez a meccs. Szerintem is lesz meccs, de akkor amikor az az angolnak megfelelő lesz. Ez sportpolitika. Joshuát el lehet adni otthon kb a Mikulás ellen is, neki vannak potenciális ellenfél lehetőségei: Whyte, Chisora, Miller, Povetkin, Usyk stb. Wildernek nem igen. Fuylry talán... de Haymon se fog kockáztstni az AJ meccs miatt ennél nagyobbat. Ezért gondolom, hogy Joshua a jó ellenfelek ellen még fejlődik tudásban és nélszerűségben is, míg Wilder az életkorából fakadóan kopni fog. De erre sok példa van a múltból. Pl. Mayweather, Canelo, Pac stb... mindnek volt olyan meccse, amit akkor vállaltak be amikor már nagyobb volt a nyerési esélyük.
Amúgy Joshua ellenfél listájára nem lehet semmi panasz, de azt hozzátenném, hogy eddig igazi kockázatot "csak" Klitschkoval vállaltak.
Persze ez csak az én meglátásom, lehet teljesen más van a háttérben es 2019 áprilisában bu yoznak... legyen igy. De szerintem sajnos ebből 2020 lesz.

» Wilde94   válasz erre
    2018-09-12 17:24:13

@Wilde94: Ez azert is erdekes mert mindig jottok azzal hogy ki mit nyilatkozik meg hogy ki miatt marad el. En azert jobban korbejartam. Wilderek itt nyilatkozgatnak mindenfelet de ugyanabbyi videot meg nyilatkozatot lehet olvasni hogy Wilderek huzzak az idot meg elfelejtenek visszairni. Honnan a fenebol jon az hogy AJ ek nem akarjak a meccset? Nezzuk a tenyeket: kinek hany ellenfele volt a top 10 -bol az utobbi evekben? Kinek volt a legutolso meccse cimegyesites es kinek nem volt meg kotelezo kihivoval talalkaja? Az en elgondolasom szerint valoszinuleg mar regen megvan a tervezet hogy lesz ez a merkozes. Csak qrvara nem kotik az orrunkra. Abbol meg ami eddig tortent a ket bajnokkal Szerintem rohadtul nem az jon.le hogy AJ t barki ellen vattaznak. Ez Inkabb Wilderekre jellemzo.
Reszemrol viszont jobban kivancsi bagyok Usykra hogy mit tud alkotni. Ugyan fizikailag elegge hatranyban van, viszont technikailag a tornyok egyike sem er fel hozza. En AJ ellen egy Wlad-Haye szintu meccset tudnek elkepzelni csak sokkal tobb akcioval es kevesebb ovatoskodassal. Wildert meg oktatna, es minden azon mulna hogy a Bombazo betalal e 12 menet alatt vagy sem. De az tuti hogy senki ellen nem irnam le az ukrant.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-09-12 14:37:58

@siposattila: Egyetértek. Egyszer már írtam, hogy én úgy látom, hogy egy ideje Hearn időt akar nyerni erre a meccsre. Szerintem Joshua pályája ível felfelé egyre jobban, míg Wildernél ez hamarosan más irányt vesz. Itt arra gondolok, hogy Joshua jó ellenfelekkel (Parker, Povetkin stb) fejlődik, tapasztalatot gyűjt stb. illetve fizikálisan realizálja magát (súlyra gondolok). Wilder addig nem igen fog Ortiz szintű bunyóssal bokszolni, ha csak ki nem áll egy jó formában lévő Fury-val. Az idő megy... Wilder korosodik és 1-2 év múlva elkezd fokozatosan kopni. Hean szerintem ezt várja. Neki Joshua egy anyagi befektetés, nem csupán bajnok vagy bokszoló. A jelenlegi aktív bunyósok közül Joshua mögött áll a legtöbb márka és cég, illetve ott van mögötte a rendkívül erős brit piac is. Nem véletlen keres olyan nagy pénzeket már most. Korban is nagyon jó, így van ideje várni és a Wilder meccs 1 vagy 2 év múlva is ugyanolyan érdeklődést hoz, ha az amerikai veretlen marad. Joshua pedig addig se szenved ellenfélhiányban. Jöhet neki egy Whyte elleni visszavágó, egy Miller elleni meccs és utána akár Usyk is. És akkor ott tartunk, hogy a Wilder meccs 2020 elejére csúszhat. Én egy ideje így látom, de persze tévedhetek is, sőt remélem hogy tévedek és jövő év április környékén látjuk az AJ-Wildert.
Usyk pedig szerintem Bellew-al meccsel nehézben aztán fokozatosan Chisora stb szintű ellenfeleket kapva jön fel.

» Wilde94   válasz erre
    2018-09-12 12:21:15

@superman: egyetértek

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-09-11 21:07:46

@siposattila: Ne fesd az ördögöt a falra!

» kovban   válasz erre
    2018-09-11 19:43:03

@siposattila: remélhetőleg ha mindketten hozzák a következő meccsüket, a közvélemény kikényszeríti a címegyesítést. Egyelőre ezt a párosítást fogja várni mindenki, különösen, ha Wilder legyőzi az angol Fury-t.

» superman   válasz erre
    2018-09-11 18:43:52

Ezzel egyre távolabb kerül a Wilder-Joshua meccs,mint az egyetlen érdemleges királykategóriás derbi.

» siposattila   válasz erre
    2018-09-11 18:08:12

Korrekt nyilatkozat Joshuatol, ez nekem valahogy jobban bejon, mint a szokasos "en vagyok a csaszar, mindenki csicska" duma.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-09-11 10:57:08

Jó nyilatkozat Joshua-tól és Usyk útja így már tényleg ki van kövezve kettőjük meccséig. Persze meg is kell ugrania az odáig vezető lépcsőfokokat, kérdés, hogy mennyire akarják megnehezíteni az útját. Kíváncsi vagyok, hogy bevállalnak -e majd Joshua előtt pl. egy Whyte vagy Chisora, netán Fury szintű kihívást (ez persze attól is függhet, hogyan muzsikálnak addig az említett bunyósok). Szerintem Usyk maga senkitől nem fél, de valószínűbbnek tartom, hogy a menedzsment nem fogja túl nagy kockázatot vállalni, ami meghiúsíthatná a Joshua-Wilder-t követő(?) újabb nehézsúlyú szuper-rangadót.

» superman   válasz erre
    2018-09-11 10:29:54
Ugrás az oldal tetejére