×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Tyson Fury szombat este sikeresen abszolválta második győzelmét bő két 2018-08-20 13:51:05 https://www.profiboksz.hu/2018/08/20/fury-es-wilder-is-kiutest-iger-a-felek-ev-vegere-tervezett-osszecsapasan/

Fury és Wilder is kiütést ígér a felek év végére tervezett összecsapásán

Tyson Fury szombat este sikeresen abszolválta második győzelmét bő két és fél esztendős kihagyását követően. A manchesteri öklöző, aki a 2015-ös, Wladimir Klitschkóval szembeni győzelme óta a nehézsúlyú kategória lineális bajnoka, az olasz születésű, német állampolgár Francesco Pianetát múlta felül tíz menetben pontozással. Bár a siker ténye önmagában nem indukálna címlapokat Fury számára, az esemény szervezője és Fury promótere, Frank Warren gondoskodott arról, hogy a mérkőzést különleges energiák övezzék, és a belfasti gálára elcsábította a kategória WBC-bajnokát, Deontay Wildert.
A felek hetek óta egyezkednek egy év végén esedékes közös összecsapást illetően, Warren pedig napokkal a szombati gála előtt elhintette, hogy a szuperderbit már a belfasti ringben bejelentik majd, amennyiben Tyson kezét emelik a magasba. Az angol bunyós kissé álmos teljesítményéről így hamarjában átterelődött a figyelem a szorítót megosztó égimeszelők látványára, akik nem sokat váratták a szurkolókat, és sortűz alá vették egymást csipkelődő nyilatkozataikkal.
"Mindketten olyan srácok vagyunk, akik bárki ellen kiállnak. Ez a fickó megpróbált összehozni egy meccset a másik bunkóval. Szerintem mindannyian tudjuk, hogy kiről beszélek - a bokszvilág legnagyobb sz**kupacáról," - fogalmazott Fury, nyilvánvaló utalást téve a divízió harmadik veretlen világbajnokára, Anthony Joshuára. "Adtam magamnak 10 menetet ma este, de egy valamit megígérhetek neked; mikor találkozunk Las Vegasban, kiütlek a p****ba, hurka!" - mondta Tyson, mielőtt ellökte magától az amerikait.
"Van valami, amit Tyson Fury még sohasem birtokolt. Sok övet gyűjtött be, de a WBC titulus nem volt közöttük. Ha valaha is arról álmodott, hogy megszerzi ezt az övet, jobban teszi, ha felébred, és bocsánatot kér tőlem, mert ez sohasem fog megtörténni," - mondta Wilder. "Alig várom, hogy összecsapjunk, és kiüsselek. Ezt veheted egy ígéretnek. Az összes bunyós, akivel szembe kerültem a ringben, csúnyán el lett intézve. Bár még sohasem ütöttek ki, meg fogod tapasztalni, hogy milyen érzés beszedni a Barna Bombázó lövegeit."
Frank Warren tájékoztatása szerint az összecsapásra novemberben vagy decemberben kerülhet sor, minden bizonnyal az Egyesült Államokban. Az izgalmas párosítás legnagyobb valószínűség szerint az amerikai Showtime csatornán, külön előfizetéses konstrukcióban kerül sugárzásra.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Wilde94: Teljesen egyetértek, +1

» Peacock   válasz erre
    2018-08-22 20:47:37

Nagyon érdekes meccs lenne. Szerintem Fury jelenléte igenis jót tesz a nehézsúlynak. Én szeretek bele menni ezekbe a Joshua és Wilder a nehézsúly témákba, de megítélésem szerint jó, hogy van egy harmadik "nagy" is. Ez korábbi korszakokban is jót tett. Mint már párszor írtam AJ közülük a legnagyobb sztár, a legjobban kereső és a legnépszerűbb, az A side. Üzletileg mind Wildernek, mind Furynak szüksége van erre a meccsre. Noha ringben nyújtott teljesítményben (értsd ellenfelek minősége) mindketten elmaradnak Joshuától, szerintem mindkettő bizonyította, hogy bajnok! Furytól Wlad legyőzése nagyon nagy dolog volt (fel lehet hozni, hogy az ukrán mit csinált és mit nem azon a meccsen, de ez a szememben semmit sem von le Fury érdeméből). Wilder pedig Ortíz ellen bizonyított: hisz minőségi ellenfelet győzött le (bele lehet közni itt a kubai életkoába), és megmutatta, hogy vert helyzetből is visszatud jönni!
Az egész meccsel kapcsolatban nekem Fury a nagy kérdőjel. Vajon nem e korai ez még neki? (szerintem igen), vajon bírjai e a nagyobb terhet lelkileg és nem e roppan össze újra? stb, stb... Én még jövő nyárig vártam volna a Wilder, Joshua féle megmérettetésekkel a helyükben. Alapesetben azt mondanám, hogy akar egy nagyot kaszálni és ennyi... de Fury egy jó értelemben egoista bunyós, akiről nem tudom elhinni, hogy ne győzni akarna és ne középpontba akarna lenni.
HA Fury oldaláról (fizikailag és mentálisan) minden okés lesz, szerintem egy nagyon jó meccs várható! Jósolni nem mernék igazán. Megérzésem szerint ha a brit hozza a legjobb formáját, akkor akár padlózással, akár a nélkül képes lehet kihúzni a 12 menetet és jobbnak bizonyulni. VISZONT ha nem a legjobb formájában lesz ott és néha-néha statikus célpontot nyújt majd akkor Wilder könyörtelenül lebombázza. (Illetve van egy olyan félelmem is, hogy ha Fury egy szorosabb meccsen lesz jobb, akkor kihozzák Wildert: ergo nagyobb üzlet van az AJ-Wilderben két KO király, USA vs. UK-ben mint egy brit "házirangadóban"). Ha mindent összevetek én személyszerint olyan 65-35% arányban Wildert látom befutónak (ebben már benne van nálam a pontozásos kétely is), de valahol amúgy Fury győzelmének jobban örülnék személy szerint.

» Wilde94   válasz erre
    2018-08-22 03:34:26

@Kane: hát igen benne van, hogy Fury le lesz csapva egy nagy bombáva. Lehet, hogy tényleg vissza fog ütni ez a sok inaktívitás, és a züllés, lehet, hogy ezt nem lehet büntetlenül csinálni-e! Ki tudja talán még bevállal egy meccset furkó ősszel, vagy pedig nagyon keményen edz, és decemberre felkészül rendesen, felpörgeti magát. Fury-t nem merem lebecsülni. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-21 15:13:43

Wilder leveri mint vak a poharat, Fury olyan a ringben mint egy kivénhedt negyvenes kokainfüggő, emberfeletti teljesítmény lenne ilyen állapotban győznie. Bokszolni egyébként tud még mindig, de olyan mintha az agya is lassult volna, ha így is legyőzi Wildert, megemelem a kalapom előtte.

    2018-08-21 13:05:32

@dondannyboy: nincsen szerintem sztárolva, ahogy Wilder sem, és nem is véletlen. AJ itt az igazi bajnok, aki a teljesítményével, és minőségi, és jó ellenfelek legyőzésével vívja ki az elismerést, és tiszteletet. A maguk szintjén Fury, és Wilder is letettek már valamit az asztalra, és most is ki fognak állni egymással, de ők nem AJ szintje szerintem, és ők nekik szükségük is van rá, hogy csinálják a cirkuszt, hogy bezséljenek róluk. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-21 11:38:29

@fixpont: De fury a pénz miatt van itt ha mondjuk kezd egy chisoval aztán egy whyte lehet bukik.

Amugy fury-t nem kéne ennyire sztarolni ha igazi bajnok lenne adott volna visszavágot wladnak.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-08-21 10:18:23

@Peacock: eleve jobb ellenfelekkel kellett volna kezdenie, es akkor nem lett volna szukseg tobb meccsre, aki egyszer top bunyos volt az a visszatero meccsen sem szabad "zs" kategoriaval boxolni, maximum "C" vagy inkabb "B" kategoriaval, es ha ugy latod, hogy jol megy, akkor elore lepni, Fury a "zs" kategoriabol akar ugrani az "a"-ba, raadasul a "zs"-bol sem ugy valasztott ellenflet, hogy az meretben hasonlitson es ezzel felkeszulest adjon Wilderre, ebbol az latszik az egesz egy vicc, es legbelul szernitem igy is kezelik

» fixpont   válasz erre
    2018-08-21 09:24:28

@Jersey Joe: Nagyon igaza van, ráfért volna, csalóka lehet ez a 2 visszatérő meccs sajnos, a legtágabb értelmezett elittől is ennyire távoli ellenfelekkel.

» Peacock   válasz erre
    2018-08-21 07:55:19

@iceman: a boxrec alapjan irtam

    2018-08-21 07:06:14

@Perkins: az eredményre céloztam és nem a stílusra.

    2018-08-20 22:11:28

@Jersey Joe: Fury Ko 1

» Moorer   válasz erre
    2018-08-20 21:56:56

Ben Davison (Fury edzője):

"Õszintén szólva, én szerettem volna még két további meccset Wilder előtt Furynak."

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-20 21:25:09

@Leon: "Fejben szerintem Fury erosebb, es az is szamit."



Ebben sem vagyok annyira biztos.. Két nagyon erős karakter csap majd össze, Wilder nem fog úgy megzavarodni, mint Klicskó.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-20 21:18:51

@Leon: Szerintem nem igazán pontosak a karhossz és magasság adatok. Nekem a sajtófotók alapján úgy tűnik, hogy magasságban és karhosszban is gyakorlatilag egálban vannak. Fury érdemben súlyosabb, de Wilder sokkal atletikusabb, ezért nem hiszem, hogy Fury ténylegesen erőfölényben lenne, ez az "ellökdösős" megoldás így nem működne.

» iceman   válasz erre
    2018-08-20 21:05:10

Wilder hirtelen beugrálós vagdalkozásait kell ügyesen kezelnie Furynak, ha azt megoldja, a pontozásos győzelem egészen biztosan borítékolható neki!
Akkor lehet egyedül bajban Fury, ha ezek a vagdalkozások célba találnak, de véleményem szerint teljesen szét fogja tördelni Wilder bunyóját Fury, és nem lesz elég hatékony az amerikai!

» Valero   válasz erre
    2018-08-20 21:00:04

Fury alkalmazhat egy ellokos taktikat Wilder ellen. Foreman is lokdoste Fraziert, az 1. meccsen feltetlenul. A karhossz elonye Furynak 5 cm, az mondjuk nem tunik soknak. Illetve ki tudja, hogy Fury hogy fog Wilderrol beszelni a meccsig. Alazhatja, gyalazhatja. Fejben szerintem Fury erosebb, es az is szamit.

    2018-08-20 20:21:44

Fury nem ostoba, nem sokáig maradna állva egy slugfest-en Wilderrel szemben. Hasonló bunyót akar majd csinálni, mint Klicsko ellene. Lábon sokat fog mozogni, sok megelőző bal jabbel, amikor megáll, törzsét, fejét mozgatva ad bizonytalan célpontot. Egy ideig ez működni is fog, de Wilder keze is gyors és előbb-utóbb megint nagyon beakad majd egy közeli ütése, ami döntő lesz.

» iceman   válasz erre
    2018-08-20 20:19:44

@Jersey Joe: "Itt a probléma azonban az, hogy Wilder atletikus és gyorsak a kezei."

Pontosan erről van szó, meg még az agresszív stílusáról.

Szerintem Fury-t megveri, ha lesz ilyen meccs.

» Perkins   válasz erre
    2018-08-20 20:01:57

@Moorer: Én egyiket sem bírom. Fury már volt padlón (bár akkor is nyert) egy cirkálósúlyú ellen (is). Wlad azért volt meg neki simán, mert Wlad majrézott. 5-6 menet után neki kellett volna ugornia Fury-nak, és ütni mint a "répát". Wildert nem tartom egy bokszfenoménnek, de neki pont ez a stílusa. Nem fogja tétlenül nézni, hogy Fury szépen kipötyögje.

» Perkins   válasz erre
    2018-08-20 19:57:23

@Perkins: "A 12-ik menetben nem hagyta, de akkor már késő volt elkezdeni támadni. "


Szerintem a 12. menetben Fury már csak "bekkelt", haza akarta hozni a meccset és erre fázott rá majdnem..

Nekem kicsit (stílusban) a Liston vs. Ali meccsre hasonlított, ott is a merevebb mozgású Listont a gyorsabb és könnyedebb Ali kimozogta.

Itt a probléma azonban az, hogy Wilder atletikus és gyorsak a kezei.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-20 19:50:19

Nem tudom, az ész érv talán egy kicsit Wildert mondatja velem. Folyamatos formában van, gyors, nagy ütő. De Fury meg megígérte, hogy megveri Klitschkot, megverte. Megígérte, hogy lefogy, lefogyott. Megígérte, hogy visszatér, visszatért. Megígérte, hogy megveri Wildert.... hát nem tudom. Ezekután lehet, hogy tényleg meg fogja verni Wildert. Inkább csak pontozással...

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-20 19:40:45

@Perkins: Sokat látsz bele Wilderbe, vagy csak nagyon utálod Furyt én az utóbbira gondolok. Wilder Szpilkák Washingtonok ellen is keményen szenved Furynak viszont simán megvolt Wlad.

» Moorer   válasz erre
    2018-08-20 19:20:05

@Jersey Joe: A meccs nagy részében Klicsko hagyta, hogy Fury kimozogja. A 12-ik menetben nem hagyta, de akkor már késő volt elkezdeni támadni.
De 100 szónak is 1 a vége: Wilder nem fogja a sült galambot várni. Szerintem TKO-zni fogja Fury-t.

» Perkins   válasz erre
    2018-08-20 19:16:25

szerintem amúgy bárki nyer is majd ezen a meccsen, nem lesz könnyű dolga, nem lesz könnyű győzelem . Fury mozgékonyabb, rafináltabb, sokoldalúbb, többet tud a bunyóról, viszont Wilder az erősebb, agresszívebb, és nagyobb ütő. Hát érdekes kis meccsre van kilátás.;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-20 18:57:00

@Perkins: "Klicsko pont azért kapott ki, mert tartott Fury-tól és nem rohanta le, túl óvatos volt. "



Inkább a baj, hogy Klicskó 3 centivel alacsonyabb és merevebb mozgású is volt, mint Wilder, így Fury szépen ki tudta mozogni.
Wildernek viszont ez a rendhagyó mozgása, csapkodó, sokszor szabálytalan ütései..
.. ráadásul helyi bírók előtt...

Nem tudom, mennyire fog ízleni Furynak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-20 18:53:19

szerintem Fury, és Wilder egymás ellen képes egy nagyon frankó kis meccset csinálni, én úgy érzem. El tudom azt képzelni, hogy Fury le fog menni, ez benne van, de nagy szíve van ő is tud küzdeni, és ő is be tud vadulni. Hadd szóljon!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-20 18:43:11

@zseni: "hátha nem tart tőle, akkor rosszul teszi, lásd klicskót"

Klicsko pont azért kapott ki, mert tartott Fury-tól és nem rohanta le, túl óvatos volt. Későn kapott észbe.

» Perkins   válasz erre
    2018-08-20 18:02:02

@zseni: Hát, Fury-tól aztán nem fog majrézni, viszont "elbokszolgatni" sem fog vele. Fury eddigi ellenfelei bokszolgatni akartak, vagy egy nagy ütésre vártak. Wilder megsemmisítésre fog menni, mint mindig.

» Perkins   válasz erre
    2018-08-20 17:59:20

@Rocky V.: hátha nem tart tőle, akkor rosszul teszi, lásd klicskót.

    2018-08-20 17:57:33

@zseni: Szerintem nem fog tartani Fury ütéseitől,valószínű hogy inkább Fury fog eltáncolni a kötélmentén.

» Rocky V.   válasz erre
    2018-08-20 17:11:45

Ezek a trash talkok már a WWE-t idézik.
Úgy látom mind az mma-sok mind a bokszolók rámentek nagyon erre az irányvonalra. Látják, hogy a jónípnek ez kell, így lehet 100 milliókat kaszálni egy meccsen, a teljesítmény már másodlagos.

» Miskolci   válasz erre
    2018-08-20 16:54:53

Semmi értelme ennek a meccsnek,ráért volna az angol,így semmi esélye,Wildert meg tovább oltja mindenki majd hogy egy 2évet kihagyott limitált képességű kokóst ütött ki.

» siposattila   válasz erre
    2018-08-20 16:26:10

@Jersey Joe: A Nikolai Valuev vs Jameel McCline is vb címért ment (213+198=411cm).
Fury 206, Wilder 201, az 407cm. Bár lehet, hogy a Valuev Mcline-nél is volt több, de hirtelen az ugrott be. :)
Ott még súlyban sem voltak kispályások :)

» bandi78   válasz erre
    2018-08-20 15:33:58

@zseni: Lehet Wilder -t kritizálni ellenfélválasztásai miatt, de nekem nem tűnt olyan félénknek Ortiz ellen sem, majd pont Fury ütéseitől fog bepánikolni...
Nem állítom, hogy ész nélkül mehet majd előre, mert nehézsúlyban senkit sem szabad lebecsülni, de szerintem pont nyugodtabb lehet és kedvére csinálhatja amit szeret, mert tartani messze nem kell annyira, mint a kubai ütőerejétől...

» greenman   válasz erre
    2018-08-20 15:32:08

Korai Furytól ezt bevállalni, ráadásul pont Wilder stílusa nem fekszik neki.. De ha megcsinálja, akkor hatalmas sztár lesz..

Gondolom, az is világrekord, hogy soha két ilyen magas ember nem mérkőzött még meg profi világbajnoki címért.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-20 15:17:22

@Perkins: wilder majrés, inkább szaladgálni fog a ringben mert a hosszú kezeitől össze lesz zavarva.

    2018-08-20 14:58:54

@Moorer: Szerintem Wilder nem fogja hagyni, hogy Fury kipontozza. Olyan ütészáport fog Furyra zúdítani, amilyenben még nem volt része. Egyszerűen túl gyors, túl erős és túlságosan agresszív lesz Furynak.

» Perkins   válasz erre
    2018-08-20 14:48:05

Szerintem nem lesz kiütés hanem végigmegy, és Furyt várom győztesnek.

» Moorer   válasz erre
    2018-08-20 14:41:00

Fury henteregni fog, ez az egy biztos...

» Perkins   válasz erre
    2018-08-20 14:22:43

nem a kiütés a lényeg, hanem hogy mennyire érdekes lesz a meccs, de furytől nem várok mást csak dumát és unalmas meccset. wilder meg még nem mérkőzött igazi-valós ellenféllel. nem hiszem hogy jó meccs lesz ezekből.

    2018-08-20 14:08:18
Ugrás az oldal tetejére