×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A múlt hétvégén Razvan Cojanut nullázta le két menetben 2018-08-02 11:17:27 https://www.profiboksz.hu/2018/08/02/ortiz-50-evesen-is-cipora-verem-joshuat/

Ortiz: 50 évesen is cipóra verem Joshuát

A múlt hétvégén Razvan Cojanut nullázta le két menetben a korábbi világbajnoki kihívó Luis Ortiz, akinek ez volt az első összecsapása azóta, hogy Deontay Wilder ellen – noha nagyon jól bokszolt – kiütéses vereséget szenvedett. A kubai klasszis úgy fest, most a súlycsoport másik bajnokát, Anthony Joshuát vette célba, akivel egy időben még úgymond csapattársak is voltak, Eddie Hearn promóter szárnyai alatt, de természetesen nem bokszoltak egymás ellen. A 39 éves Ortiz úgy véli, ez nem volt véletlen: „Nem is gondoltam Joshuára már egy ideje, mióta inkább elkerült engem, de ha összecsapnánk, nagyon nagy örömmel verném cipóra. Körülbelül 8 menet lenne, először testen bontogatnám, aztán kapná fejre a jobbhorgokat, meg a balegyeneseket. Wilder legalább kiállt velem, nem csak a száját jártatta. Joshuát egyáltalán nem tisztelem, ez a gyerek balfácán, aki a promótere szoknyája alatt rejtőzködik. Még 50 évesen is eltángálnám ezeket a taknyosokat. Soha nem lesznek nálam jobbak. De ha a korom akkora nagy szám, Joshua miért nem áll ki ellenem, vagy Wilder miért nem ad visszavágót nekem? Miért menekülnek előlem ezek a f.szkalapok? Nekem egyértelmű: nem akarnak ellenem bunyózni és be vannak tojva tőlem.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@pepegross: Van mozgas igen es Igaz, Ki ne felejtsuk a Titanok Harcat. Az igazi vilagbajnoki merkozest amire oly sok ido ota varunk ;-) foleg Oquendo.

» Phenomenal   válasz erre
    2018-08-04 18:11:58

@pepegross: na még egy jó kis páros nehézsúlyban, király! köszi az infót ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-04 17:43:14

@Phenomenal: Nem azt gondolom én sem,hogy ők a csúcsmenők, csak arra céloztam,hogy az ú.n.
hurkatöltés helyett azért mintha a top30-on belül egymással kezdenének bokszolni az emberek Parker-Whyte, Jennings-Dimitrenko, Mirrel-Duhaupas, Takam-Chisora azért mégis más. Elvileg várható egy Bellew-Usyk, Ortiz vs. ??? Ja és majdnem elfelejtettem a Charr-Oquendo derbyt.

» pepegross   válasz erre
    2018-08-04 15:53:46

@pepegross: Azt azert mozgasnak nem neveznem. A limutalt kepessegu Martint AJ ugy verte hogy meg sem izzadt. Kownacki meg ha lefogyna siman lehetne egy jo kepessegu cirkalo, de itt szerintem max egy Ruiz Jr. 2.0. Mondjuk a meccseik alapjan siman el tudom kepzelni hogy megoldja Martint de max akkor nezem meg ha utolag felkapjak hogy jo volt. ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-08-04 14:39:45

Csak mert nehézsúly: szeptemberben Charles Martin-Adam Kownacki. Azért végre van mozgás itt is.

» pepegross   válasz erre
    2018-08-04 13:27:44

@mobyltel: Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, de Ortizra értettem, hogy Jenningsen kívül csak C kategóriás boxolókat győzött le.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-08-04 13:03:33

@La Cucaracha: Jennings bevállalta Dimitrenkót, 18-án lesz a mérkőzés. Hoznia kell neki tisztán:)

Azon a gálán meccsel Oleksandr Teslenko is, róla érdemes valamit tudni?

» mobyltel   válasz erre
    2018-08-03 22:15:18

@nagygeza: Na ez a másik...Ortiz legnagyobb skalpja egy Jennings, akit ugyan én elismerek, és jó bunyósnak tartom, de a következő legkomolyabb ellenfele kb. C kategóriás volt. Mivel érdemelte volna ki jobban az AJ meccset, mint pl. Pulev, aki leverte Chisorát?

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-08-03 21:09:50

@La Cucaracha: A másik meg hogy illene egy normális ellenfelet megvernie mielőtt kihívja Joshuát, nem egy Cojanu féle sokadvonalas felhozóval kéne mulatnia az idejét. Mérközzön mondjuk Parker vagy Takam ellen és ha sikerül győznie akkor kaphat lehetőséget, de szerintem egyiket sem tudná megverni.

» nagygeza   válasz erre
    2018-08-03 19:00:48

hát jó is lenne AJ ellen látni Ortiz-t, de nem ő fog következni. Ha AJ legyőzi Povetkin-t akkor valószínű, hogy Whyte fog következni. Wilder, és Fury meg egymás ellen fog menni ami persze jó. Ortiz-nak meg majd meglátjuk, hogy mit tudnak összehozni, és ki áll ki ellene, talán Brizli, Miller, Pulev stb, valami csak összejön reméljük King Kong-nak! hajrá!4 ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-03 17:53:16

@Jersey Joe: És lehetőséget is kapott volna, ha nem kezd el hisztizni, meg promótert váltani Ortiz.
Nem Aj-t akarom védeni, de nem kéne úgy beállítani, mint valami kis félős hülyegyereket, akit Eddie bácsi véd. Nagyon komoly ellenféllistája van, még Pulev ellen is egy Takamot hoztak beugrónak, pedig leverhetett volna ő is egy Arreolát pár menet alatt, most bevállalják Povetkint, aki lehet, hogy már öreg, és akkora pénz sincs benne, mégis baromi kockázatos (szerintem kockázatosabb, mint Ortiz pl.).

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-08-03 15:07:52

@THE LION: Igen az inkább egy taktikus meccs volt bár volt azért pár izgalmas menet, viszont ez mindkettőnek az utolsó esély lehetne hogy világbajnoki meccset kapjon így szerintem ez magasabb iramú lenne sokkal.

» nagygeza   válasz erre
    2018-08-03 13:36:10

@ogreface: ebben igazad van, de szándékosan sarkítottam és hoztam elő a másik végletet, hogy jobban kijöjjön a különbség, de természetesen nem csak így lehet, sőt.

    2018-08-03 12:38:10

@GSE: "kiöregedőfélben vagyok már, be kell látni, a wilder meccs ezt meg is mutatta, nem sok lehetőségem van, 1-2 meccs, extra pénzeseket szeretnék", azzal, hogy "joshua, hah, menetenként kettesével b.szkodom ki a helyükről a fogait, úgyhogy a tizedikre már ki se engedik, mert nem lesz mire tenni a fogvédőt"

Na, ez is baj, hogy sok ember van, akiknek csak fekete van meg fehér. Senki nem mondta, hogy kezdjen el siránkozni, legyen benne egy egészséges önbizalom, de legyen meg a tisztelet is a másik iránt! Annál nincs szánalmasabb, amikor jönnek óriási pofával, leszarozzák az ellenfelet, meg emlegetik a másik családját, aztán meg ha kikapnak, akkor vánszorognak oda segget nyalni, meg a sajtótájékoztatón megy a "húúú, mekkora bajnok, jaj de szép és példás a kis családja, nagy megtiszteltetés volt vele küzdeni" stb. Hiteltelenebb az egész, mint egy politikus választási beszéde.

» ogreface   válasz erre
    2018-08-03 11:04:37

@nagygeza: Már bokszoltak egymással. Nem volt nagy durranás az a meccs.

» THE LION   válasz erre
    2018-08-03 09:33:29

A 2 hétvégi vesztest is megnézném egymás ellen Takamot meg Parkert, a meccs győztese egy jó kihívó lehetne.

» nagygeza   válasz erre
    2018-08-02 21:37:33

@pressurefighter0088: Szerintem a technikai képzés elmaradottsága még nagyobb probléma..:(

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-08-02 17:40:36

Joe Joyce allitolag bokszolni akar Luis Ortizzall..
https://www.boxingscene.com/jo...

aligha hiszem... na pont ez a gyerek, akit nyomnak fel a semmi tudäsära..
lefogadnäm bärkivel, hogy nem lesz ebböl a meccsböl semmi, csak Ortiz nevevel akarja felhivni magara a figyelmet...
Ortiz szerintem 3 menet alatt kivegezne..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-02 17:29:35

@Kane: "Egyébként nem azt mondom meg hogy kell felkészíteni, hanem hogy hogyan nem.:) Az ér?"


Persze ártettem mit akarsz mondani, csak ez így általánosítva ledagradálja azokat a magyar edzőket , akik mondjuk nem rosszak :)

(Én azt gondolom, hogy ez a "úgy kéne bokszolni, hogy ne csak a saját honfitársaidat érdekelje amit előadsz" ez sokkal több összetevőtől függ, mint, hogy kit milyen edzésmódszerekkel készítenek fel. Már az amatőr bokszban mondjuk egy világversenyen két hasonló kvalitásuból, mondjuk az egyik kedvezményezett és a döntetlen körüli, vagy akár valamivel gyengébb szerepléssel kihozzák. Õ megy tovább, profiként egy komoly promóciót vagy menedzsert kap, a másik meg lehet hogy megy a süllyesztőbe egy gyengébb promócióval felhozónak, vagy abbahagyja stb. Vagy két hasonló kaliberű amatőrnél az egyik egy magyar, a másik angol, azért az sem mindegy, hogy az egyik Félixnél a másik Hearnél kezdi a profiskodást...stb.)

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-02 16:51:00

@Kane: "nem a harmincas évek edzésmódszereit kéne alkalmazni"

A baj nem ott kezdődik, hogy a 30-as évek edzésmódszereit alkalmazzák, hanem hogy még azokat se.... 50-es évek, Papp Laci, favágás, neki bevált, és még sok más jó bunyósnak is, ma is csinálják páran, itthon van olyan aki csinálja? Inkább futnak laza 15 km-t. Egyesek szerint 50-100 éve az átlagember erősebb volt mint ma, a kevésbé kényelmes életmód, és a nehéz fizikai munka miatt. Sztem nem feltétlen az edzésmódszerek voltak rosszabbak, inkább a legtöbb bokszolónak más fajta edzésre van manapság szüksége, mint egy bokszolónak 100 éve. Mint ahogy most is van aki nagyon erős, de nincs kondija, neki inkább állóképességre kell edzeni, aki meg gyenge, annak erősödni kell. Stb....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-08-02 16:21:19

nyilván ha összevetjük azt, hogy "kiöregedőfélben vagyok már, be kell látni, a wilder meccs ezt meg is mutatta, nem sok lehetőségem van, 1-2 meccs, extra pénzeseket szeretnék", azzal, hogy "joshua, hah, menetenként kettesével b.szkodom ki a helyükről a fogait, úgyhogy a tizedikre már ki se engedik, mert nem lesz mire tenni a fogvédőt", hát az utóbbi nagyobb érdeklődést csinál, ez egyértelmű, és ez szerintem nem újkeletű dolog, lehet sajnálni, hogy ilyen (lett) a boksz, de a dumától függetlenül még lehetne azért a meccs is jó, mert ha meg mögötte nincs semmi, akkor hosszú távon ez kiütközik és az emberek nem hülyék. (de egyébként sajnos azok vagyunk :) )

    2018-08-02 16:05:35

@leibigabi: Az hogy 30 évesen meglátod hogy edz a világ eleje, nem fogja átalakítani az izomzatod és a mentalitásod.

Egyébként nem azt mondom meg hogy kell felkészíteni, hanem hogy hogyan nem.:) Az ér?

    2018-08-02 15:56:09

@leibigabi: "Az viszont tényleg szentségtörés, bármelyik országban, amikor a szurkoló akarja megmondani az edzőnek, hogy hogyan kell felkészíteni valakit :)"

Ja, és ez visszafelé is igaz, mikor az edző / menedzser mondja meg a szurkolónak, hogy neki hogyan kellene szurkolni az adott bokszolónak :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-02 15:52:02

Jav. : Szellő-Bertók páros

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-02 15:46:38

@Kane: "Talán úgy kéne bokszolni, hogy ne csak a saját honfitársaidat érdekelje amit előadsz. Csak ehhez nem a harmincas évek edzésmódszereit kéne alkalmazni, az pedig ebben az országban szentségtörés."

Ez kicsit általánosítás. Egy Szellő-Berók páros sem a 30-as évekbeli módszerek alapján készül. (Tudod, voltak kint Usykéknál, úgyhogy tudja mi a különbség a között ahogy ők készülnek, és ahogyan Usyk.) Az viszont tényleg szentségtörés, bármelyik országban, amikor a szurkoló akarja megmondani az edzőnek, hogy hogyan kell felkészíteni valakit :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-08-02 15:45:31

@La Cucaracha: Volt Joshuának egy Martin - Breazeale - Molina hármas sorozata, ha jól emlékszem. Oda talán befért volna Ortiz is, főleg, hogy akkortájt igazolta le Hearn is ORtizt azzal az ígérettel a kubainak, hogy lehetőséget kap Joshua ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-02 15:02:59

@Kane: "harmincas évek edzésmódszereit kéne alkalmazni, az pedig ebben az országban szentségtörés."
Vigyázz, mert máglyán végzed :) A lényeg, hogy ne izmosodjanak a sportolók, és fussanak napi 25 kilómétereket, attól lesznek erősek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-08-02 15:01:11

@siposattila: "Úgy tudom Joshua is kerülte."
Nem kerülte, egyszerre kellett volna Pulevvel és Ortizzal is bokszolnia, Joshuának meg fontosabb volt az IBF öve (ami érthető, hiszen az volt az első Vb öve), ezért Pulev ellen ment (volna).

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-08-02 15:00:27

@Jersey Joe: Talán úgy kéne bokszolni, hogy ne csak a saját honfitársaidat érdekelje amit előadsz. Csak ehhez nem a harmincas évek edzésmódszereit kéne alkalmazni, az pedig ebben az országban szentségtörés.

    2018-08-02 14:53:24

@Dr Evil: Szerintem Beterbiev pont rossz példa...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-08-02 14:47:32

@ogreface: Igen, ez sajnos így van és a szervezetek is totál korrumpálódtak ehhez..


Ezért nem értem Erdei Zsoltot sem, hogy miért támogatja az amatőrök és profik közötti különbség eltörlését, amikor a magyar bokszolóknak a kitörési lehetőség egyedül az amatőr boksz.

Egy tízmilliós népességre senki nem fog piacot építeni, még ha lenne is tehetségünk..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-02 14:40:27

@CHUBAKKA: Erre már nincs ideje,ez több év.

» siposattila   válasz erre
    2018-08-02 14:31:22

@La Cucaracha: Úgy tudom Joshua is kerülte.

» siposattila   válasz erre
    2018-08-02 14:30:29

@ogreface: az egész mai világ erről szól, totál beletaláltál.

» Hatton   válasz erre
    2018-08-02 13:31:30

Joshua szerintem 6 menet alatt végezne vele.

» nagygeza   válasz erre
    2018-08-02 13:28:45

@ogreface: A profi boksz pénzről szól. Ahhoz, hogy keressenek vele el kell adni a meccset. Sajnos nagyon kevés olyan bokszoló van aki a csak a teljesítményével tűnik ki. Főleg ezek az ex-szovjet bokszolók szenvednek most ezek miatt, főleg akik angolul sem beszélnek. Közölük tényleg csak a legjobbak képesek csúcsra küzdeni magukat, mint pl. Golovkin vagy Usyk. Ilyen Beterbiev féle tehetségek meg kiöregszenek, mire világbajnok meccs közelébe kerülnének...

» Dr Evil   válasz erre
    2018-08-02 13:26:37

Kell a pénzes meccs. :)

    2018-08-02 13:12:02

@Dr Evil: "Akar még a boksszal pénzt keresni és ahhoz ki kell nyitnia a száját."

Na, ez a baj! Már nem az számít, hogy ki hogy bokszol - az már teljesen másodlagos - az a lényeg, hogy ki tudja veretesebben elküldeni a másikat a picsába és minél szemléletesebben tudja fikázni. Ez nem a nagybetűs BOKSZ, hanem picsogó, pénzéhes primadonnák nyelvi pankrációja. Olyanok, mint azok a "gengszter rapperek", akik még az otthoni mosdóba is testőrökkel járnak és összeszarják magukat, ha valaki hangosan kinyit egy pezsgőt, de a klippekben tokától bokáig tetoválva szavalják el, hogy ők milyen kemények. Szánalmas!!!

» ogreface   válasz erre
    2018-08-02 13:01:49

lényeg, hogy Ortiz maradjon aktív, gyűjtse a győzelmeket, és akkor megint odaérhet egy nagy meccsre. Egyébként szépen kiütötte Cojanu-t, de már megint kevés menet volt, hosszabb meccsek kellenének szerintem Ortiz-nak. Meg persze akkor jobb ellenfelek, mert nyilván, ha ki tudja ütni az ellenfelet akkor azt kell tenni. Talán például Wach, vagy ilyesmi ellenfelek akik azért elég strapabíróak, szívósak.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-02 12:58:58

"Joshuát egyáltalán nem tisztelem, ez a gyerek balfácán, aki a promótere szoknyája alatt rejtőzködik. Még 50 évesen is eltángálnám ezeket a taknyosokat."
Igen, Joshua-t egyértelműen védik, végül is ki az a Klicskó, Takam, Parker, Whyte, most Povetkin jön....Ja, és hát Charles Martint még nem is említettem (csak vicc volt :))

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-08-02 12:52:13

@siposattila: "Ortizzal régebben sem nagyon akaródzott kiállni senkinek"
Mondjuk ahhoz aktívnak kellett volna lennie, és nevekkel bunyózni.
Az első valamire való ellenfele 2,5 éve volt, Jennings ellen, addig csak kb. harmadvonalas ellenfelei voltak.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-08-02 12:49:40

Neki már késő sajnos,Ortizzal régebben sem nagyon akaródzott kiállni senkinek,most meg már nincs benne pénz.

» siposattila   válasz erre
    2018-08-02 12:10:54

Nem 100 évesen kellene ilyen primitív nyilatkozatokat tennie. Ha végig így nyomta volna a dumát, nemcsak csendesen nézte volna, hogy mindenki más lehetőséget kap, talán még össze is jött volna neki néhány komolyabb mérkőzés. Most már hiába erőlködik, ez a vonat már elment.

    2018-08-02 12:09:46

@ogreface: Nincs ezzel semmi baj.
Akar még a boksszal pénzt keresni és ahhoz ki kell nyitnia a száját. Ha folytatja a trash talkot és legyőz valami verhető ellenfelet kaphat még lehetőséget világbajnoki meccsen. Ha csendben edzegetne tovább és próbálna újra csak a teljesítményével felkapaszkodni a ranglétrán, el is felejtheti a lehetőséget.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-08-02 11:49:33

@ogreface: Szerintem inkább pont az életkora miatt van kétségbeesve..

Tudja, hogy már a vereségében is fontos szerepet játszott és ahogy múlnak a hónapok, úgy lesz egyre kevesebb esélye nagyot alkotni.

Szerintem nem Wilderre és Joshuára kéne várnia, hanem még bizonyítania a második vonal ellen, Miller, Parker, stb. de ők meg nem fognak kiállni ellene. Whyte sem vállalta a meccset vele szemben, inkább Parkert választotta.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-02 11:43:33

Ez sajnos egy "kubai betegség": ahogy csökken a teljesítmény, úgy nő a duma...

» ogreface   válasz erre
    2018-08-02 11:32:59

Duma. Wilder már kiállt ellene és ki is ütötte. AJ meg kb ugyanazt tenné vele, szóval nem is értem mire ekkora az arca

» JCalzaghe   válasz erre
    2018-08-02 11:28:22
Ugrás az oldal tetejére