×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Mindkét fél megerősítette, hogy valóban komoly tárgyalásokat 2018-07-31 13:51:45 https://www.profiboksz.hu/2018/07/31/wilder-vs-fury-a-lathataron/

Wilder vs. Fury a láthatáron?

Mindkét fél megerősítette, hogy valóban komoly tárgyalásokat folytatnak egy év végére tervezett, Deontay Wilder vs. Tyson Fury nehézsúlyú WBC címmeccsről. Mint ismert, Wilder a másik három nagy szervezet címét őrző Anthony Joshuával próbálkozott megállapodni, de az ügy végül kútba fulladt és a veretlen amerikai bunyós ellenfél nélkül maradt év végére. Fury kb. 2,5 év kihagyás után idén júniusban bokszolt egy visszatérő meccset és győzte le meglehetősen unalmas teljesítménnyel Sefer Seferit.

A veretlen angol következő összecsapása augusztus 18-án, Francesco Pianeta ellen esedékes és ha ott jól teljesít, akkor talán már Wilder következik neki: „Megerősítem, hogy tárgyalunk folyamatosan és hamarosan le is zárjuk az ügyletet. Jól haladunk a decemberi mérkőzésről szóló egyeztetésekkel, de nem tekintek túl egyelőre Pianetán, aki kemény feladat elé fog állítani és így fel tudok készülni rendesen Wilderre. Először Pianetát táncoltatom meg, aztán Wildert, úgyhogy készülj, Öreg! Eddie Hearnnel és Joshuával próbálsz itt zöldágra vergődni, de én tartom a szavam és ha azt mondom, kiállok ellened, akkor úgy is van. Dolgozz keményen, nyomasd az edzéseket, és hozzuk tető alá ezt a meccset!” – nyilatkozta Fury. A két gólem méretű, de meglehetősen gyors ökölvívó összecsapása mindenképpen érdekes lehet, főleg, hogy a mérsékelt ütőerejű angol bokszoló tudja-e a fifikájával és kellemetlen stílusával ellensúlyozni Wilder kőkemény találatait és agresszióját.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

szóval úgy néz ki lesz meccs, legalább is ugyebár mindkét fél azt állítja, hogy közel a megegyezés hát úgy legyen! Talán inkább Fury-nak szurkolnék, mert ő bevállalósabb, meg szimpatikusabb csóka, és annak ellenére, hogy ugye Wilder legutóbb legyőzte Ortiz-t egy igen kemény meccsen, azért még Furkó aki többet tett le az asztalra. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-08-03 17:57:35

@Subi: Nézd, én egy Wilder vs Furyn inkább Furynak szorítanék, tehát nincs okom hányni rá a f.st...

.. de már a KLicskó elleni meccs után volt egy-két éles eszű, aki akkor is azt mondta, hogy Fury igazi "Buster Douglas"-jelenség.

Douglas például a zabálással és az édességgel nem tudott leállni..

Ha most kiáll Wilder ellen és ott Wilder viszonylag könnye kiüti, akkor elmondhatjuk hogy igen, Fury valóban egy Douglas volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-01 11:40:52

@PeteTheGreek: Úgy emlékszem, hogy a "Fury-sztori" már eleve ott kezdődött, hogy ő régen is használt drogokat.. Korábban a kereszténységnek köszönte meg, hogy le tudott állni egyebek mellett azzal is.

Szerintem a teljesítményén azért látni fogjuk, hogy áll, márpedig Seferi-seferi ellen borzasztó volt..

Nem elég leadni a súlyfelesleget és izmot építeni, egy nehézsúlyú világbajnoki mérkőzéshez ennél sokkal-sokkal több kell.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-01 11:38:09

@bandi78: Nemcsak ez szól emellett, azt csak szemléltetésként vágta ki a srác a videóból, mások is pletykálják, erről is beszélt a srác. (Írtam, hogy egyebek mellett.)

Egyébként ha észrevetted volna, nem az izzadságot törölgeti magáról, hanem állandóan az orrához nyúl reflexszerűen. Akinek voltak ilyen szereket használó haverjai, tudja, hogy ez nagyon is tipikus jel..

"Egzakt módon kimutatható" akkor, ha az illető személy aláveti magát a vizsgálatoknak...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-08-01 11:35:30

"Amúgy ha ismertebb lenne a pasi és Fury csináltatna egy negatív tesztet, simán beperelhetné becsületsértésért."

Felek azt a pert Europaban meg is lehetne nyerni neki, az USAban eselyed se lenne.

» fixpont   válasz erre
    2018-08-01 11:15:12

@Jersey Joe: A droghasználat eléggé egzakt módon kimutatható, nem ránézéssel szokták megállapítani a tényét. Fury esetében meg nyilvánvalóan még jobban ellenőrzik, mint másnál.
Amúgy ha ismertebb lenne a pasi és Fury csináltatna egy negatív tesztet, simán beperelhetné becsületsértésért.
Szerintem a valaha volt egyik legjobb bokszelemző Emanuel Steward volt, de még ő is tévedett néha :)
És attól, hogy nagybetűvel kiemeled egy emberke véleményét, még nem lesz igazabb ;-)
Ha Furynak gondjai vannak a kokóval, arról nyilván hallani fogunk, de nem azért, mert valaki kivágja egy videóból, ahogy egy izzadt bunyós megtörli a kesztyűvel az orrát meccs után :)
Ha már a látszatot nézzük, az esetleges Wilder meccstől totál függetlenül Fury inkább úgy néz ki, mint aki komolyan veszi a jó formába kerülést, nem úgy, mint aki folyamatosan csúszik szét.

» bandi78   válasz erre
    2018-08-01 10:49:18

Arról nem beszélve, hogy ez az egész kokain ügy akkor jött, amikor megbukott szteroiddal. Ahogy megbukott, hirtelen mentálhigéniai bajai vannak, meg kólázott.
Most is erről beszélünk, nem arról, hogy szteroidozott és azzal bukott meg, azért tiltották el.

Fogalmunk nincs, hogy mennyire igazak ezek a kokós történetek. De az biztos, hogy szteroiddal megbukott :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-08-01 10:07:10

@Jersey Joe: "2:35-nél a gyanús jelek.."

Sose legyenek ennél komolyabb "jelek". Én már pusztán azért becsülöm Fury-t, hogy ilyen jó fizikai formába hozta magát. A Butterbean alkattól indulva ez nem semmi.

    2018-08-01 09:01:12

@Jersey Joe: Igen marha gyanús! Izzad mint aki éppen bunyózott, és mondjuk törli a vazelint az arcáról a vazelint!
Annak vannak gondjai, aki ilyen böszmeségekkel foglalkozik! :D :D
Nem csak a címeccseken ellenőrzik a bunyósokat, ebből és Fury közelmúltban történt dolgaiból kiindulva már rég fennakadt volna egy teszten!!
Vicc az egész, de legalább lehet rajta csámcsogni az erre fogékonyaknak! :D :D :D

» Valero   válasz erre
    2018-08-01 07:47:40

nagyon nagy rizikó lenne ez Furynak de ha ki is kap AJ elken akkor is mehet csak Hearn sokkal kevesebbet fog ajànlani neki mint így veretlenül.

» gigaboly   válasz erre
    2018-08-01 00:27:35

@Jersey Joe: ..egyebek mellett..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-31 23:58:15

@Valero: Ahogy mondtam, ez az elemző gyerek elég komoly szinten nyomja a témát...


... nos, ha valaki megnézi a videót (és érti a németet), akkor hallhatja, hogy a pali szerint Furynak MÉG MINDIG próblémája van a kokóval..

2:35-nél a gyanús jelek..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-31 23:56:32

@Jersey Joe: Sok de nem leküzdhetetlen akadály! Akkor lett volna gond, ha Darius Michaelczewski-hez hasonlóan fut neki egy éppen csúcson lévő bajnoknak! Ahhoz egy alaposnak nevezhető felkészülés marha kevés, de így fokozatosan teljesen rendben van! Nálad, nálam sokkal okosabb szakemberek irányításával készül Fury, és tudják mit és mikor vállalnak! Az meg hogy komoly támogatást kap, komoly szándékot feltételez a bunyós részéről is! Fury ahogy eddig se, és most se, úgy később se fogja megkapni neki járó elismerést az emberek egy részétől, pedig nagyon komoly tényező a nehézsúlyban! Az meg már a múlté ahogy elhízott és élt, nem kevés munka van már benne a visszatérés óta, ami csak akkor megy ha valaki igazán akarja! Teljes életmód váltás, és teljes alázat a sport iránt! Fury meg fogja verni Wildert, tudják jól hogy mit vállalnak, és hogy mikor?!

» Valero   válasz erre
    2018-07-31 23:47:47

aki németül tud, ajánlom a videót és az elemzősrácot (aki egyben nagyon komoly szinten nyomja a küzdősportokat is), a sorozata mostani részében

Fury vs Wilder - lehetőségek, esélyek

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-31 23:16:14

@ogreface: most már formában van
https://www.instagram.com/p/Bl...

» kuncsorszky   válasz erre
    2018-07-31 23:13:01

@Valero: Két év teljes kihagyás edzések nélkül az élsportban baromi sok...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-31 22:53:06

Fury: 99%-ig le van beszélve

https://www.facebook.com/skysp...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-31 22:52:06

@siposattila: A megosztott edzés videók alapján nehéz feltételezni hogy nincs alázat a sport iránt, és nem gondolja komolyan!
Ha lesz Fury vs. Wilder, akkor az amerikai le lesz nullázva!
Ezt egyébként most találtam, igaz ezen semmi komoly nem látható, de Fury készül és ez a lényeg!

» Valero   válasz erre
    2018-07-31 22:01:32

@siposattila: Fury sosem lesz a regi es meg a reginek is kerdes lett volna, hogy nyer-e.

» fixpont   válasz erre
    2018-07-31 21:14:19

@Valero: Eleve azt is kizártnak tartom hogy valaha is a régi lesz,decemberre pedig még biztosabb hogy nem,azt hogy sikerre éhes lenne sem tapasztaltam az elmúlt 2 évben nála,gyakorlatilag 0 alázatot vélek felfedezni a sportág iránt ,különben ki sem hagyott volna ennyit,vígan füvezve meg kajálva,valószínűleg most sem az övek képei hanem Franklin képe lebeg a szeme előtt.
Én csak azt mondom ne kezeljük jelenleg úgy mintha újra a Wladverő Furyról beszélnénk,decemberben legalábbis biztos nem.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-31 21:08:34

@PeteTheGreek: "Ha Fury sose lesz régi önmaga, akkor meg pláne jobb neki a Wilder-Joshua sorrend, mint fordítva..."

Lehet Fury a régi önmaga de az nem decemberben lesz szvsz. Azt gondolom hogy komolyabb megmérettetés nélkül elgyalogolni egy vb meccsig egyenlő a vereséggel. Anyagilag megérné a levezetésed alapján , de sztem Warren tervei közt nem szerepel Fury veresége. Így nem hiszem hogy komolyan gondolnák ezt addig amíg Fury nem mutat valami meggyőző konstans teljesítményt. Nekem elsőre abszolút nem volt az,de kíváncsian várom a Pianeta ellen ,mivel valóban kezd formába lendülni képek /videók alapján.

» Dirhanka   válasz erre
    2018-07-31 20:43:04

@Valero: Ez mind igaz, amit leírtál Wilderről, ennek ellenére az is, hogy kb. 50-50% esélyes meccset vívhatna Joshuával.

Tehát Wilder Joshuával alkotja jelenleg az élvonalat, szerintem ez kétségtelen és egyik bokszolót sem lehet tisztán a másik fölé helyezni jelenleg (még).

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-31 20:22:29

@Moorer: "Wildert is ütötték már le illetve csiklandozták meg gyenge bunyósok"

Kik voltak olyanok, akiknek kisebb az ütőerejük, mint Cunnighamnek és leütötték az amcsit?

" Hát igen nagyon nem olyan, Wlad sokkal képzettebb rutinosabb gyorsaságban ütőerőben stb legalább olyan jó mint Wilder ha nem jobb."

Viszont Wilder nem lesz beszarva és nem húzza vissza minden második ütését a felénél. Wladnak nem a fizikai képességeivel volt probléma, hanem a fejével.

"Fury is persze kihasználja a méretelőnyét de mellé jó lábmunkával technikával rendelkezik"

A lábmunka az tagadhatatlan, de technika? Na, azért ne higgyük már el, mert ő azt mondja, hogy jobb mint Ali... :)

De szerintem sem lesz ilyen meccs, max összehoznak Pianeta után egy harmadik meccset Angliában Chiso ellen. Telt ház, biztos a műsor a meccs előtt is, dől a lé! ;-)

» ogreface   válasz erre
    2018-07-31 20:02:22

@Dirhanka: Miért nem hihető neked? Ha Wilder jóval az esélyesebb, senki se bukik nagyot.
Fury egy vereség után is megtöltené a Wembleyt Joshuával, pláne ha Bellew Usyk ellen megy.
Wilder is jó pénzt zsebelhet be (UK PPV, de amúgy sima Wembley lehetne az is ha mégse Amerikában akarják) arról nem beszélve, hogy már bevállalt egy Ortizt is

Ha Fury sose lesz régi önmaga, akkor meg pláne jobb neki a Wilder-Joshua sorrend, mint fordítva...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-07-31 19:51:39

Usyk ha felmegy nehézsúlyba, kérheti a WBO-nál, hogy Joshua kötelező kihívója legyen, ha ezt kéri, meg is kapja. Mindezt azért, mert a WBO szuperbajnoknak nyilvánította, így ilyen speciális jog illeti meg.

» northpaw   válasz erre
    2018-07-31 19:50:53

@siposattila: Egy mindössze 29 éves paliról beszélünk aki sikerre éhes, kiváló adottságai vannak, minden feltétel adott a tökéletes felkészülésre, ügyesebb jobb bokszoló Wildernél, nem mellékesen nem rossz az ütőereje sem! Aki az amúgy ütésálló Chisorát megállítja és cipóra veri a fejét az nem gyenge!
Szerintem Furyék tudják jól hogy mire készülnek, és Wilderék tekintenek úgy Furyra, mint egy jó nevű de verhető ellenfélre! Ortizzal is vagdalkoznak hogy micsoda komoly győzelem volt ez, de azért Ortiz már nincs a csúcson. Wilder menedzselését látva valami hasonló lehet a cél mint amit gondolok is.

» Valero   válasz erre
    2018-07-31 19:50:35

@Moorer: Ne hasonlítsd össze szerintem hogy milyen volt Fury 2 éve és hogy milyen most Wilder formája,mert jelenleg köszönő viszonyban sincs a kettő egymással és lehet hogy már soha nem is lesz,van egy kis időrés a kettő között.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-31 19:14:04

akkora blöff ez az egész...komolyabb összeget tennék arra ,hogy nem fognak egymással bunyózni... a jelenlegi Furynak egy normális nehézsúlyú is feladná a leckét, nemhogy egy aktív vb. Nagyon remélem h szankciónálják a meccset a szervezetek, egészen addig amíg Fury nem győz le top10 es bunyósokat,de legalább egyet! Ellenkező esetben megint csak átb..ák a nézőket.

» Dirhanka   válasz erre
    2018-07-31 18:25:08

"Eddie Hearnnel és Joshuával próbálsz itt zöldágra vergődni"

Azért ennél csúnyábbat jelent az a "shithouses" :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-07-31 17:56:04

Igaz Fury mérsékelt ütőerejű.Emellett nincs is a legjobb álla,de Wildernek sincs a legjobb,ráadásul nála nagyobb ellenféllel nem találkozott eddig

» TeamJP   válasz erre
    2018-07-31 17:42:25

@ogreface: Wildert is ütötték már le illetve csiklandozták meg gyenge bunyósok, de soha egyiket sem ütötték ki így az hogy üvegállúak el kéne vetni mert ez is téveszme.

» Moorer   válasz erre
    2018-07-31 17:17:58

@ogreface: " Wilder azért nem olyan, mint Wlad volt"

Hát igen nagyon nem olyan, Wlad sokkal képzettebb rutinosabb gyorsaságban ütőerőben stb legalább olyan jó mint Wilder ha nem jobb. Viszont nem volt olyan nagytermetű és jó ellenfele mint Fury, nagy volt ugyan Wach meg Thompson is de minden másban nagyon elmaradtak mögötte. Wildernek is nagy meglepetés lesz hogy nem törpe Stivernék ellen kell majd bokszolni vagy nagyobb termetű de erősen behatárolt Washington ellen. Fury is persze kihasználja a méretelőnyét de mellé jó lábmunkával technikával rendelkezik és egy ekkora torony bizony picit sem üt, szóval Wildernek főhetne a feje h mit csináljon ellenne. De szerintem nem lesz ilyen meccs Wilderék nem vállalják be...

» Moorer   válasz erre
    2018-07-31 17:13:18

@Moorer: "Nem üt kicsit Wilder de ezt a téveszmét szerintem el kéne felejteni hogy Wilder egyszer talál aztán annyi."

Ebből kifelejted Fury állát, amit már ennél sokkal kisebb ütőerejű bokszolók is alaposan "megcsiklandozták" már. Például Cunnigham még cirkálóban sem számított nagy bombázónak, mégis csinált tőle egy hátra szaltót + Wilderben ott a "vérszem effektus" is és nem fogja hagyni, hogy kitisztuljon egy pontos találat után, mindent elfog követni, hogy befejezze.

» ogreface   válasz erre
    2018-07-31 17:06:06

Wilder kepen a hatterben ott van kapasbol ket szektor ures szek :D

    2018-07-31 17:00:57

@Valero: Állítólag a Seferi meccs óta még 20 kilót leadott a "traveler", meglátjuk, a Pianeta elleni meccsen, hogy ez mit hozott magával, de ha ezen a meccsen túl jut, akkor nagyon oda kell figyelnie majd a védekezésre. Wilder azért nem olyan, mint Wlad volt, nemfog tudni "beköltözni" Fury az agyába, hogy utána ne merjen ütni és a stábja se olyan lesz, hogy azt mondják neki folyamatosan, hogy ez az, csak így tovább, miközben nyakig ér a kaki. Az amcsi gyors, nagyot üt és kiszámíthatatlan, olyan ismeretlen ütésfajtákkal fog találkozni Tyson, amikkel még soha. :)
Aztán nehogy úgy járjon az ír, mint Haye a visszatérése után, hogy a hurkákat félkézzel aprította, aztán az első komolyabb feladat kifogott rajta...

» ogreface   válasz erre
    2018-07-31 17:00:12

Nem lesz ebből semmi,értelme kb talán úgy 2év múlva lenne,jelenleg nem sok.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-31 16:51:28

szerintem a klicskó-fury meccsen egyik résztvevő sem bokszolt. ez nem azt jelenti, hogy nekem azt jelenti a boksz, hogy ketten megállnak egymás előtt és addig ütik egymást, amíg mozognak. tudom értékelni a jó védekezést, lábmunkát, stb... viszont ettől függetlenül azt gondolom, hogy azon a meccsen minimális ökölvívás volt, ezért nem értem és nem értek egyet azokkal, akik szerint ha fury az akkori formájában lenne..... na igen, fizikailag lehet, de az meg szerintem nem extra, hanem alapvető lenne, ha bármit is komolyan gondol. de a bokszot illetően, én nem tudom. ott klicskó kb. nullát bokszolt, fury egy nagyon kicsit többet. fury milyen jól elmozgott, nem lehetett eltalálni, stb... hát ja, szerintem klicskó nem ment utána és szinte nem is indított ütést. úgy azért könnyebb. ha talál egy ilyen ellenfelet (mint pl a Seferi is volt) akkor persze Fury nagy király, de szerintem se Joshua, se Wilder nagyon nem ilyen.

    2018-07-31 16:50:16

@sziporka: " ráadásul Wildernek elég egy találat a győzelemhez :) "

Az akit Wilder gyorsan ki tudott ütni az Scott meg Stiverne, Scott meccsen elég gyanús körülmények között ért véget tudva hogy egyébként haverok, Stiverne meg az első meccsen 12 meneten át elkerülte hogy kiüssék, a másodikra meg csak a gyors pénzszerzésért érkezett. Nem üt kicsit Wilder de ezt a téveszmét szerintem el kéne felejteni hogy Wilder egyszer talál aztán annyi.

» Moorer   válasz erre
    2018-07-31 16:43:08

@deontay: Teljesen egyetértek, kb. mindenben...

    2018-07-31 16:09:32

szkeptikus vagyok eléggé a meccs létrejöttével kapcsolatban, de ha létrejönne, az nagy szó lenne..

Szerintem Fury stílusának pont Wilder az ellenszere, aki azért magasabb Klicskónál és JOshuánál is és a keze is villámgyors...

.. engem meglepne, ha Fury ennek ellenére bevállalná...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-31 14:42:14

Wildert elveri Fury, kb. akkor fogja megütni ahogy akarja! Csak jöjjön össze!!
Persze Pianetat még előbb le kell győzni aztán ott már látható lesz Fury mennyire van jó állapotban?! Szerintem sima ügy lesz ez is!

» Valero   válasz erre
    2018-07-31 14:42:12

Ezt a meccset Wilder kiutessel fogja hozni sztem.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-07-31 14:39:50

Fury lehet akár élete formájában is, akkor is ki fog kapni. Nem fogja tudni elkerülni Wilder jobb kezèt az egész meccs alatt, aminek csak egyszer kell betaláljon. Furyt Chunningham és Pajkic is leütöttèk, nincs jó álla az angolnak. Lehet jönni a Klitschko meccsel, de Wilder nem fogja azt a szívességet megtenni Furynak, hogy hogy menetenként 3 ütést indít, mert Deontay nem fél ütni...

» deontay   válasz erre
    2018-07-31 14:34:45

@Moorer: Dehogy, ő Povetkin ellen megy, mert Povetkin kipontozza AJ-t. De a meccs előtt Pov lesérül és beugrik mr 'Leccgócseemp' :))

» bandi78   válasz erre
    2018-07-31 14:30:52

@Izomtibi: Benne van ez a top Fury bokszában, de Wilder feltehetőleg nem lesz olyan enervált, mint Wlad volt azon a meccsen, ráadásul Wildernek elég egy találat a győzelemhez :)

Sajnos szerintem Fury már sohasem lesz olyan, mint Klitschko ellen volt :((((

» sziporka   válasz erre
    2018-07-31 14:24:29

@Bruneor: Amit szintén Pianeta nyer és ő megy Joshua ellen XD

» Moorer   válasz erre
    2018-07-31 14:22:55

Pianeta kipontozza Fury-t es Pianeta vs. Wilder lesz.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-07-31 14:07:35

Na kezdődik megint egy olyan meccs híresztelése amiből nem lesz semmi XD

» Moorer   válasz erre
    2018-07-31 14:05:19

Fury ha tudná hozni a Kilcskó elleni formáját, akkor ráadná a bohócsipkát Wilderre.

» Izomtibi   válasz erre
    2018-07-31 13:56:11
Ugrás az oldal tetejére