×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A britek pehelysúlyú legendája, Naseem Hamed szerint honfitársa, 2018-07-24 10:29:42 https://www.profiboksz.hu/2018/07/24/hamed-usyk-megdolgoztatna-joshuat-a-penzeert/

Hamed: Usyk megdolgoztatná Joshuát a pénzéért

A britek pehelysúlyú legendája, Naseem Hamed szerint honfitársa, a jelenlegi nehézsúlyú WBO/IBF/WBA bajnok Anthony Joshua számára nem lenne egy sétagalopp, ha kiállna a hétvégén vitathatatlan cirkálósúlyú bajnokká avanzsált Oleksandr Usykkal. Az ukrán bunyós a Murat Gassiev elleni győzelem után elmondta, hogy nehézsúlyban lát leginkább motiváló kihívásokat maga előtt, és meccsre hívta Tony Bellew-t, aki korábban félnehéz-, és cirkálósúlyban versenyzett, de legutóbbi két összecsapását a királykategóriában vívta. Bellew legyőzése nyilván megnyithatja a kaput Usyk számára egy a honfi-, és csapattárs Anthony Joshua elleni találkozóhoz. Naseem Hamed szerint ez egy izgalmas mérkőzés lehet: „Az az őszinte véleményem, hogy Usyk keményen megdolgoztatná Joshuát a pénzéért. Szeretném ezt a meccset látni. Usyk képes végigdolgozni a 12 menetet gond nélkül. Komoly problémákat okozna Anthony-nak. Sőt, szerintem még Wilder ellen is véghez tudná vinni ugyanazt a nagyszerű bunyót, amit Gassiev ellen megcsinált.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@leibigabi: Köszi a választ!
Megint OFF, remélem nem tiltanak ki :)
A könyved hogy áll? Nagyon várom!

Üdvözlettel: Tóth Tibor

    2018-07-26 20:34:31

@Jersey Joe: már miért kéne hozzájuk. hiteles nehézsúlyú meccsek kellenek, neki az meg van dögivel. közben kiderül, megéri-e várni a legnagyobbra.

    2018-07-26 18:50:07

@fixpont: Egy ekkora világklasszis esetében, mint Usyk, szerintem nem helytálló, amit írsz.

Aki amatőrben és a saját súlycsoportjában is kiemelkedő tudott lenni, annak igenis legyen joga (lehetősége) akár azonnal kiállni a legjobb ellen, akár egy súlycsoporttal feljebb is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-26 14:23:46

@Jersey Joe: elobb verjen megy egy hiteles top10es utana egy hiteles top5os bunyost, es ha megteszi akkor elhiszem, hogy kierdemli az AJ meccset, miert kellene erdem nelkul mar most odakerulnie? en annak a hiv vagyok, hogy nehezben tessek vegigjarni a rangletrat, Furynak is, Bellewnek is, Usyknak is, ne a semmire almodozni

» fixpont   válasz erre
    2018-07-26 13:55:14

@Jersey Joe: oda fog érni ne aggódj. ;-) Ha még nem is egyből AJ ellen megy ( és hát az egyből hülyeség is lenne szerintem ) addig is vannak más jó lehetőségek, mint pl ugye Bellew ellen. Povetkin sem egy huszonkét éves csóka, és még mindig itt van, és nagyon veszélyes ellenfél lesz, AJ-nek résen kell lennie. Amúgy meg néztem Ortiz-t is, hogy úgy tűnik jó formában van még, most fog ugye visszatérni a Wilder elleni veresége óta, és úgy tűnik jó formában van, és motivált , ez jó hír örülök neki. ;-)Stiverne-vel nem tudod, hogy mi van, bokszol-e még, vagy milyen formában van?

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-26 13:50:01

@tomba: Joshuához/Wilderhez kellene odakerülnie, de az most nem fog menni...

Áprilisban fognak megmérkőzni egymással, ami még majdnem egy évre van innen!
Biztos, hogy le lesz kötve egy visszavágó is, ami újabb félév, tehát már 2019 végénél járunk.

Utána megint egy félév lenne maga, a meccs, ha az Usyk is lenne, Usyk akkorra már 33 éves...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-26 12:02:41

@tomba: így van. Aztán majd idővel beleerősödik nehézsúlyba. Legalább nem kell majd fogyasztania. Mindenesetre én kíváncsian várom, hogy fog vitézkedni Usyk a királykategóriában. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-26 10:59:44

@Jersey Joe: ha akar egy meccs alatt odakerül akárhova. szerintem bárki kiállna vele, pont mert reménykednek a méretkülönbségben. rajta múlik, bevállalja-e.

    2018-07-26 10:28:58

@Jersey Joe: Nagyon nagy meccs volt :)
Utólagos magyarázkodás sosem érdekelt, Toney sosem magyarázkodott utólag, ezt kivéve, mikor leiskolázták. Lehet, hogy véletlen. De abban nem hiszek :)

» bandi78   válasz erre
    2018-07-26 01:12:53

"A Ruiz meccs után visszafogyasztott félnehézbe, és megverte Tarvert. (itt nem volt probléma a visszafogyasztással)"
De, volt, persze, nyert, de messze nem úgy, ahogy várta volna az ember, aki addig is követte a meccseit (én követtem). Győzelem és győzelem közt is van különbség.

» bandi78   válasz erre
    2018-07-26 01:10:50

@leibigabi: persze, utólag lehet ezt vagy azt mondani, de ez esetben kifejezetten sok szakértő mondta meg előre, hogy ha visszafogyaszt, nem ugyanaz a Jones lesz. Úgy is lett.
Lehet példákat felhozni meg elméleteket gyártani, de RJJ különleges bunyós volt és úgy reagált a nehézsúlyba felmenetelre meg vissza, ahogy, nem feltétlen úgy, ahogy 100 másik reagált volna. A Tarver elleni első meccset nyerte, de aki követte a pályafutását azért látta, hogy már nem messze nem úgy, mint régen. Csak mert győzött, nem lehet azt mondani,hogy ugyanaz volt mint régen és nem okozott változást a 2 súlycsoportos ugrás. A győzelem ténye önmagában kevés ehhez...
Utólag lehet belemagyarázni ezt vagy azt, de az, hogy Jones nem tudott időben visszavonulni, az semmit nem von le az érdemeiből, akkor sem, ha valaki papíron levezeti, hogy a Ruiz meccs után is ugyanaz volt, mint előtte.
Nézze meg az ember a Ruiz előtti 48 meccsét és az utána levő kettőt egymás után és mondja azt, hogy nem volt változás...

» bandi78   válasz erre
    2018-07-26 01:07:14

@northpaw: Örülnék, ha Usyk nem 31 éves lenne... Pont ezekben az években kezdenek kopni a reflexek, a gyorsaság...

2 év alatt nem fog ő odakerülni..:-(

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-25 22:41:37

@bandi78: Az tényleg nagy meccs volt, de én úgy emlékszem, hogy ott Toney elég gyengusz felkészülésen ment keresztül.

Ráadásul Jonesnak megadtak egy padlózást, miközben Jones tisztán felöklelte Toneyt, nem ütéstől szédült meg Toney.

Két zseni volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-25 22:40:55

@Timba: Nekem erről a Jones visszafogyasztása kérdésről az a véleményem: A Ruiz meccs után visszafogyasztott félnehézbe, és megverte Tarvert. (itt nem volt probléma a visszafogyasztással) A következő meccsen a visszavágón, betalált Tarver és csúnyán kiütötte. Én sem gondolom, hogy ez feltétlen a súlycsoport váltással lehet/lenne kapcsolatba. (Persze mondhatjuk, hogy de már a Ruiz meccs után a következő (visszafogyasztott) Tarver meccsen is látható volt a hanyatlása. Erre azt mondom, hogy minden bokszolónál megtalálható az a meccs, ahol észrevesszük a hanyatlását ...és ehhez még csak visszafogyasztania sem kell senkinek.

» leibigabi   válasz erre
    2018-07-25 21:17:22

Hearn azt mondja, hogy le akarja igazolni Usykot, hogy aztán Joshuával bokszoltassa. Ortiznak mondjuk ez nem jött be annyira....

» northpaw   válasz erre
    2018-07-25 20:59:57

@Timba: 190 font volt akkor a súlyhatár, Jones azt pár fonttal átlépte, ruhában bemérve. (Akkoriban még azt is beszélték, hogy némi nehezék is volt a zsebeiben :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-07-25 20:58:44

uszik jo volt hetvegen a penz beszel nehezben fog kikotni.

udv,trutyko

» trutyko   válasz erre
    2018-07-25 20:32:22

OFF
Roy Jones hanyatlása és a nehézsúlyú kirándulása közti összefüggés, tömegnövelés-visszafogyasztás, gyakran téma itt, most is.
Anno a HBO-os őskorszakban élőben láttam a meccset :)
A kérdésem: Jones félnehézsúlyú volt akkor (79), és ha jól emlékszem abban az
időben a cirkálósúly felső (a nehézsúly alsó) határa 86 kg volt, amit farmernadrágban és bakancsban tudott hozni. Ergó ha jók az emlékeim ez azt jelenti, nagyjából a természetes súlyában lépett ringbe, max nem fogyasztott, és pont ezután a meccs után emelték 90 kg-ra a cirkálósúly határát.
Ha így volt akkor szerintem nem kellett "felpumpálnia" magát nehézsúlyba és semmi köze sem volt a későbbi formahanyatlásához.
De tleg nem emlékszem már pontosan.
Szívesen várom a a visszajelzéseket, hogy akkor pontosan mennyi volt a határ a cirkáló- és a nehézsúly között.

    2018-07-25 20:03:02

@leibigabi: Jogos :)
mea culpa :)

» bandi78   válasz erre
    2018-07-25 19:02:03

@bandi78: "Toney jobban viselte az öregedést és később visszavágott, de akkor már egyikük sem volt semmilyen p4p lista elejének környékén sem."

Toney nem vágott vissza, a visszavágást sztem Hopkinsszal kevered :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-07-25 17:22:35

@tomba: Még annyi, hogy ahogy Toney-t lenullázta az első meccsükön, miközben az egyik p4p #2 volt, a másik meg p4p #3, az volt minden idők egyik legdominánsabb győzelme ilyen p4p listás helyezések esetében.
Toney jobban viselte az öregedést és később visszavágott, de akkor már egyikük sem volt semmilyen p4p lista elejének környékén sem.

» bandi78   válasz erre
    2018-07-25 17:15:55

@tomba: "korszakot csinált, nem akarom lebecsülni, de ahogy kezdtek kopni a reflexei, a technikai tudása már nem volt elég csak másodvonalasok ellen. "
Ha abba tudta volna hagyni Ruiz után, akkor nem lenne miről beszélni. Nagyon sokan mondták neki -szakemberek-, hogy nem fogja tolerálni a szervezete az ide-oda ugrálást és így is lett. Jones nagyon is technikás volt, amellett, hogy korszakos zseni is volt! Amatőrként is csak azért nem lett olimpiai bajnok, mert elcsalták tőle (a koreai konkrétan személyesen kért elnézést Jonestól).
A technikai tudás... Az, aki pl az ütemérzéket használja ki kiváló technikával, az nem technikás? Elkezdenek kopni a reflexek, nyilván, ami működött, az nem működik már úgy. Védekezni csak és kizárólag kettős fedezékkel lehet, elhajlással, hátralépéssel, stb nem?
Ráadásul Jones kb minden ütése életveszélyes volt. Nem kellett 600 ütés tőle. De tudott ő kombókat is ütni... :)

https://www.youtube.com/watch?...

» bandi78   válasz erre
    2018-07-25 17:09:07

Én örülnék, ha Usyk felmenne a nehézsúlyba.

Szerintem Takamnál, Parkernél veszélyesebb is lehet akár.

Haye is felment, pedig ő nem volt annyira kiemelkedő bokszoló, mint Usyk.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-25 16:46:46

Én örülnék, ha Usyk felmenne a nehézsúlyba.

Szerintem Takamnál, Parkernél veszélyesebb is lehet akár.

Haye is felment, pedig ő nem volt annyira kiemelkedő bokszoló, mint Usyk.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-25 16:46:46

@CHUBAKKA: "... nem lesz ő azért könnyű ellenfél Usyk-nak sem..."

Szerintem Tonynak akkor van eselye gyozni ha Usyk belemegy ilyen kozelharcos adok-kapokba. Bellewnek van akkora utoereje, hogyha egy ilyen szituacioban betalal akkor gyozelemre vigye a dolgot.

De ha az ukran a standard formajaban fog ringbe lepni es azzal a stilussal mint Gassiev ellen, akkor Bellew szerintem menetet sem fog nyerni es csak a lucky punch esely marad szamara.

» Slajos   válasz erre
    2018-07-25 14:39:48

@tomba: Valaki tudja, hogy mikor kell abbahagyni, valaki képtelen erre, de ez nem befolyásolja azt, hogy csúcskorában nem volt ellenfele és nemcsak a reflexei miatt.

» ogreface   válasz erre
    2018-07-25 14:02:38

@Slajos: sokszor nem kedveltem Bellew-et, de azért szerintem a szerencsénél több kell ahhoz, hogy itt tart, most már a kitartása, elszántsága miatt kissé megkedveltem, jobban elismerem. Attól függetlenül, hogy Haye már nem volt toppon akkor is így elverve még nem láttam. Meg hát a vb cím cirkálósúlyban sem véletlen. úgy látom amúgy, hogy ezek a felsőbb súlyok eléggé fekszenek Tony-ank, nem kell fogyasztania sem, elég kemény, jól bírja a pofonokat, és keményen üt, nem lesz ő azért könnyű ellenfél Usyk-nak sem, de persze én is az ukrán győzelmát várom akár ko-val is. Jó lesz ez! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-25 13:10:51

@ogreface: korszakot csinált, nem akarom lebecsülni, de ahogy kezdtek kopni a reflexei, a technikai tudása már nem volt elég csak másodvonalasok ellen.

    2018-07-25 12:34:46

@Slajos: szerintem létrejön amúgy a meccs, Usyk nem egy meghátrálós típus, vállalni fogja a meccset nehézsúlyban is ( hisz amúgy is fel akar menni, és AJ a cél! ) , meg elmegy Angliába is. Aztán lenyomja Tony-t, lehet, hogy ko-val is, és utána jöhetnek a nagyobb kihívások is. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-25 12:15:37

@CHUBAKKA: Szerintem meg Usyk ellen veget fog erni Bellew "szerencsehullama" mar ha letrejon a meccs. Jo bunyos Tony de se eleg tudasa se eleg kondija arra hogy megnehezitse Usyk dolgat.

» Slajos   válasz erre
    2018-07-25 12:11:30

@Slajos: majd meglátjuk, bár szerintem is Usyk fog nyerni, de egy jó kis kemény meccsen, ahol Bellew-nek is lesznek jó akciói, és megnehezíti az ukrán dolgát. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-25 11:41:29

@CHUBAKKA: Bellew mar tobbszor okozott meglepetest az underdog szerepeben de ugy gondolom, hogy Usyk ellen ez mar nem jonne ossze neki.
Nagyon verve lesz ha letrejon a merkozes. Az ukran zsakolni fog rajta olyan 8-10 menetet aztan a biro tko-val beszunteti a meccset. Nagyjabol ugy jarna mint ahogy Huck az ukran ellen.

» Slajos   válasz erre
    2018-07-25 11:34:52

@Phenomenal: "..Ha mondhatnek peldat egy Usykot..alapbol nem feltenem egy Parker - Povetkin vagy Whyte ellen.."

En sem. Ugyan mindegyik ellen benne lenne a kiuteses vereseg veszelye de Parkert es Whyte-ot jo esellyel tudna hozni pontozassal. Povinal pedig nagy kerdes hogy milyen formaban is lepne a ringbe.

» Slajos   válasz erre
    2018-07-25 11:28:35

hát igen szerintem is azért Usyk elég rágós falat lenne AJ-nek, nem lenne egy könnyű meccs, az ukrán elég ügyes, és mozgékony. Ez is bizony egy elég eladható meccs lenne, nagy érdeklődéssel várt derbi, csak előtte Usyk rendezze le Bellew-et, ami szintén egy jó kis csemegének tűnik. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-25 11:24:39

@ogreface: Roy technikai tudasa nagyon magas szintu volt ez teny, de azert az o stilusa sokkal inkabb epult az egyedulallo reflexeire es gyorsasagara mint Usyke, Hopkinse vagy akar Mayweathere.

» Slajos   válasz erre
    2018-07-25 11:18:02

@tomba: Na, azért ne becsüljük alá Roy technikai tudását se! Ezt úgy írtad, mintha a reflexein kívül semmi nem szólt volna RJJ mellett!

» ogreface   válasz erre
    2018-07-25 11:04:42

@siposattila: Te nem összegzel, hanem rendszersen csúsztatsz. Northpaw sehol nem írt olyat, hogy Usyk simán verné Joshuat.

» kovban   válasz erre
    2018-07-25 10:20:25

@pepegross: na ez egy érdekes kérdés, hogy ki a nagyobb zseni, roy, aki a kiemelkedő reflexével, vagy usik, aki a kiemelkedő technikájával tarol. én mindig jobban örültem, ha egy technikás, munkás bokszoló győzött egy reflexzseni ellen.

    2018-07-25 09:41:34

Usyk cirkaloban is gyors es az aålokepessege is kiemelkedö, mig AJ nehezben is inkabb statikusnak szamit, es inkabb atlagos mint gyors ( a mar kiöregedö es dinamizmusa elvesztö Wlad ellen ez kiderült), erönleti gondjai Meg mindig voltak, es nem javul. Az ütöereje sem Tyson-i, Pont a dinamika hiaba miatt. Szoval Usyk nem lenne veletlenül se aldozatszerepbe

» Ohioboksz   válasz erre
    2018-07-25 08:13:07

@northpaw: Ezeket ti mondtátok,én csak összegeztem.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-25 07:36:02

@kovban: Már megijedtem hogy nem jelensz meg és sütöd ezt el századszorra is.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-25 07:34:58

Mint írtam többször,nem vagyok híve a minden áron történő súlycsoport-váltásoknak, bár a kíváncsiság persze engem is gyötör. Annyit még érdemes végiggondolni,hogy sikertelenség esetén a visszaút sem egyszerű, Roy Jonesnak sem sikerült,pedig ő egy bokszzseni. Emellett lényegesen megváltozott a nehézsúly. A mostani "tornyok" már nem nagy és esetlen birodalmi lépegetők,
hanem igazi ökölvívók. Kövezzetek meg, de Wilder is az(a maga módján).

» pepegross   válasz erre
    2018-07-25 06:16:44

"Ha mondhatnek peldat egy Usykot Gassievet alapbol nem feltenem egy Parker - Povetkin vagy Whyte ellen"
Azért Szását megnézném bármelyik ellen, őt meg én nem félteném :)
Ha meccselne Gassiev ellen és a bukik sem féltenék Gassievet, annak különösen tudnék örülni :D

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 23:44:40

Atertekeltem kicsit a merkozest es a hozzaszolasokon is gondolkodtam, es arra jutottam hogy megsem feltenem Usykot nehezben.
A torna elott ,mi9ndenki arrol beszelt itt hogy milyen fasza kezdemenyezes meghogy a cirkalo a legerosebb sulycsoport es milyen jo okolvivok vannak itt.
Most meg:
Usyk egysiku es gyenge
Briedis tulertekelt
Gassiev meg lassu es nem is ut nagyot..50 power kellett Dorticoshoz is(persze neki nem lehet jo alla ugye)
esigytovabb
Basszus meg annakelotte arrol beszeltunk hogy Bellew milyen modon es hogyan kapna ki a fennt nevezettektol es hogy 'felmenekult' nehezbe a nagy loveert
Jelenleg a cirkaloban sokkal kepzettebb okolvivok vannak mint a nehezsulyban, akiknek csak egyetlen hatranyuk van es az a meretuk. Persze nem mindegy mennyi es mekkora de pont az a lenyege a 'klasszis'nak hogy ezt tudja kompenzalni.
En szivesen megneznem ezek utan Usykot Joshua vagy Wilder ellen de akar Gassiev is odaerhet vagy akar Briedis a masodvonal ellen. Elvegre csak kicsapott egy Charrt aki elegge nehezsulyu. Ha mondhatnek peldat egy Usykot Gassievet alapbol nem feltenem egy Parker - Povetkin vagy Whyte ellen de ha tornyokrol van szo egy Pricet Dimitrenkot vagy Wachot siman megoldananak(talan Pricenak l;enne eselye egy KO ra)

» Phenomenal   válasz erre
    2018-07-24 23:25:00

@siposattila: Spomb. Sztem lassan gondolkozhatsz a következő neveden :D

» kovban   válasz erre
    2018-07-24 22:31:15

@siposattila: A sporthoz való fogalmatlanságodnak a bemutatása van meg sajnos, immáron a sokadik alkalommal.

» northpaw   válasz erre
    2018-07-24 21:56:57

@northpaw: Hát akkor meg is van a képlet,Usyk simán verné Joshuát.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-24 21:23:02

@siposattila: Hmm. Ha valaki Joshua-t különleges, emberfeletti képességekkel rendelkező bokszolónak látja, annak valóban nem, de én ennyire nem látom különlegesnek, szóval összehasonlíthatónak gondolom más hasonló adottságokkal, képzettséggel, amatőr eredményekkel rendelkező ökölvívókkal.

» superman   válasz erre
    2018-07-24 20:42:25

@siposattila: Valóban nem, hanem olyanokat, akik Joshuát verték.

» northpaw   válasz erre
    2018-07-24 20:38:32

@superman: Értem csak az nem jelent semmit,nem Joshuákat vert.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-24 20:20:30

@siposattila: Leírtam mire gondolok...

» superman   válasz erre
    2018-07-24 19:02:43

@fixpont: Chris Byrd és Roy Jones nem ebben az érában lett nehézsúlyú bajnok?

» northpaw   válasz erre
    2018-07-24 16:35:01

@superman: Joshuához hasonló...
Nem is tudom,gondolom csak a méretükre gondoltál.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-24 16:34:27

Pont nem becsültem le AJ-t szerintem, sőt... Csak x hozzászólásom közül egyet ragadtál ki véletlen. :)

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 16:29:13

@fixpont: ez csak egy példa volt, igazából a téma szempontjából Usyk WSB meccseit és fejvédő nélkül vívott amatőr meccseit érdemes megnézni, ahol Joshua-hoz hasonló termetű és erejű eredményes amatőr nehézsúlyúakat vert (és persze állta az ütéseiket).

» superman   válasz erre
    2018-07-24 16:03:32

@superman: ez is csak akkor igaz, ha (amugy hibasan) Gassievet valami hatalmas utonek kepzeled, Dorticos kb 50 bombat beszedett tole a meccsen mire lement, 50-et...Usyk nem kapott 15-ot sem az egesz meccsen, az, hogy ez barmit is jelentene nehezben utesallosag szempontjabol, en erosen ketlem

» fixpont   válasz erre
    2018-07-24 16:00:17

@fixpont: "A mostani tornyok uralta nehezsulyrol beszelek, a Klicsko eraban a wilder ereban a AJ eraban es a jovoben szernitem ez a tipus fogja uralni a nehezsulyt, es ezek ellen semmelyik cirkalonak tobbe nem lesz eselye. Te a multrol beszelsz. En a jovorol."
De szerinted a mostani tornyok jobbak, mint akik ellen Holyfield helytállt? Szerintem pl. Lewis ellen egyértelmű underdog-ok lennének.

» superman   válasz erre
    2018-07-24 15:51:00

@siposattila: pl. a legutóbbi :)

» superman   válasz erre
    2018-07-24 15:48:34

Valószínűleg feljebb megy és sok pénzt fog keresni a "mindenki ellen lenne esélye" nézet miatt.
Többször is elhangzott hogy jó az álla,érdekelne hogy ez melyik meccséből jött le,ahol hatalmas bombákat hordott ki lábon,tényleg nem tudom érdekel a felvetés alátámasztása.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-24 15:47:09

@bandi78: hmm ennyire lebecsulitek AJ-t, mert meg ha Wilder kapna bohocsapkat azt ertenem, de AJ? AJ szerintem kifejezetten jo es okos bunyos, o nem fog sipkat kapni soha senkitol. Lehet egyszer majd kiutik, de az is meglepne ha huzamosan vezetne ellene barmi pontozassal.

» fixpont   válasz erre
    2018-07-24 15:46:07

@superman: A mostani tornyok uralta nehezsulyrol beszelek, a Klicsko eraban a wilder ereban a AJ eraban es a jovoben szernitem ez a tipus fogja uralni a nehezsulyt, es ezek ellen semmelyik cirkalonak tobbe nem lesz eselye. Te a multrol beszelsz. En a jovorol.

» fixpont   válasz erre
    2018-07-24 15:34:50

@bandi78: ezért is nagy bajnok, nekem a legnagyobb bajnok, mert ő sem volt az a nagyon erős alkat, de nagy szorgalommal, és kitartással felvette a versenyt a legjobb, nagyobb, igazi nehézsúlyúakkal . Tyson-t is, hogy kiütötte .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-24 15:32:43

@leibigabi: Szerintem is lenne esélye Usyknak. Arra is lenne esély, hogy Joshua bohócsipkát kap. De azért az esélyesebb Johua lenne. Szerintem. Hozzáteszem, hogy nem előszörtévednék, ha nem lenne igazam :D

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 15:22:34

Holyfield kilóg a sorból, őt nagyon ügyesen építették fel nehézsúlyba, szerintem megfelel egy naturál nehézsúlyúnak. És -bár kiütötték- az egyik legütésállóbb bunyós volt, aki eddig ringbe lépett.
Most jut eszembe: Carpentier - Dempsey. Az is hasonló meccs volt. Vagy Spinks - Tyson.
Tényleg jók az ilyen meccsek, de sosem felejtem el, mikor Ruiz ellen ment RJJ, hogy drukoltam, hogy csak el ne kapja véletlen Jonest. 1-1 alkalommal képes vagyok annak drukkolni, hogy egy nehézsúlyú vb címmeccsen az egyik ne találja el komolyan a másikat és összejöjjön a pontozás, de huzamosabb távon olyan bajnokot szeretnék látni, aki azért képes arra, hogy kiüsse a komolyabb elenfeleket.

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 15:20:29

@bandi78: "lassan eljutunk oda, hogy Joshuának még a nagyütők esélyét sem adják meg egy két számmal kisebb ember ellen. Ha más nem, az azért benne van a pakliban. :) "

Persze, simán benne van. De mi sem azt mondjuk, hogy Joshua esélytelen ellene, hanem, hogy Usyknak lehet ellene esélye :) A nagy ütőnek mindig benne van a pakliban az a nagy ütése, de van mikor a nagyütő egyszerűen nem tudja bevinni azt a nagy ütését.

» leibigabi   válasz erre
    2018-07-24 15:18:21

"Gassievnek így pedig nem maradt más, mint először megpróbálni védeni ezeket a megelőző ütéseket és közben lépegetett és fordult Usyk felé."
És ha Joshua kihagy egy lépést és véletlen van olyan jó feje, hogy Usyk megelőző ütéseit benyeli azért, hogy elhelyezzen pár ütést Usykon? Ha Usyk bekap pár ilyet, mindjárt visszavesz kicsit a tempóból. És ha véletlen, kielemzve a meccset kicsit rákészülnek erre a sok leforgásra (ami azért eléggé egy irányba történt az egész meccs alatt)? Lassan eljutunk oda, hogy Joshuának még a nagyütők esélyét sem adják meg egy két számmal kisebb ember ellen. Ha más nem, az azért benne van a pakliban. :)
Általánosságban beszéltem itt a problémáról, Bowe és Lewis ellen pl. max elvi esélyt adnék Usyknak, Joshua valóban sokkal statikusabb náluk, de azért az, hogy lassan semmi esélyt nem kap szegény... :)
Usyk elég őrült és elég jó ahhoz, hogy kipontozza Joshuát, de ha 10 meccsük lenne egymás ellen,szerintem többször nyerne Joshua, mint nem.
Először szerintem nézzük meg, Bellew ütéseit mennyire bírja Usyk (eltalálja-e egyáltalán Tony, mert az sem biztos azért :) ) meg mit kezd Povetkinnel és Wilderrel Joshua, mert könnyen lehet, hogy sosem lesz ilyen meccs, ha valamelyik betlizik útközben.
Mindenesetre én egyáltalán nem bánom, h felpezsdül a nehézsúly és a nagy nevek körbeverik egymást :)
Usyk meg szimpatikus bunyós, elég őrült és veszettül technikás, drukkolok neki, bár szerintem a nehézsúlyban a bajnok ne olyan legyen, aki eleve pontozással esélyes csak a top bunyósok ellen. :)

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 15:06:14

@fixpont: és Holyfield-ről mi a véleményed? Vagy Foreman, Holmes, Bowe, Moorer, Mercer, Tyson, Lewis nem voltak komoly nehézsúlyúak? :) (bár Moorer félnehézből ment fel, szóval ő nem volt komoly nehézsúlyú, nyilván csak valami félreértésből kifolyólag lehetett nehézsúlyú bajnok, illetve szerencséje volt, hogy pont a gyengécske cirkáló Holyfield-el került össze, mondjuk hogy miként lehetett még egyszer vb utána, az rejtély...)

» superman   válasz erre
    2018-07-24 15:03:28

semelyik komoly nehezsulyu ellen nem lenne eselye egyetlen cirkalosnak sem, az ilyen nyilatkozatokat a hype generalas reszenek tekintem, az uzlet reszenek, nem pedig szakmai velemenynek

» fixpont   válasz erre
    2018-07-24 14:53:36

@bandi78: Biztos, hogy nem könnyű és Usyk underdog lesz a nehézsúlyú egyesített bajnok ellen.
Viszont, hogy tovább árnyaljuk a képet: Byrd, ha hátrányban is volt még Vitali ellen, az ukrán nem tudta megütni rendesen és egyre frusztráltabb volt a mérkőzésükön. Amikor Wlad és Povetkin kiütötték, már leszállóágban volt, csúcsformájában azért végigállta Klitschko ellen (bár abban igazad van, hogy Ibeabuchi és Wlad is jól kihasználták ellene a méret- és erőfölényüket, ellenük nem volt esélye). Ahogy írtad, Holyfield is egálszagú meccse(ke)t bokszolt Lewis-zal, Bowe ellen is volt egy győzelme is. Haye, Cunningham, Adamek, Gomez jó példák, ők egyébként egész jól muzsikáltak nehézsúlyban is, Haye, Cunnigham és Gomez a legjobb óriások ellen is mutattak szép dolgokat, Cunningham néhány menetben kipontozta Fury-t, Haye pedig szerintem egyáltalán nem mutatott rosszul Klitschko ellen. Viszont Usyk jobb és fiatalabb náluk, benne meglehet az a plusz, ami pl. Holyfieldben, kemény álla is van, míg a felsoroltakat azért kiütögették többször is (Adamek-et kivéve, de más tekintetben ő sem Usyk szintje). Szóval pl. a mostani Tyson Fury-nak nem ajánlanám, hogy Usyk ellen menjen...

» superman   válasz erre
    2018-07-24 14:52:58

Szerintem mind a kettö ellen vezetne pontozással, de ki lenne végül ütve.

» deontay   válasz erre
    2018-07-24 14:43:51

@bandi78: Én is úgy gondolom, mint superman. Gassiev nem azért ütött jóval kevesebbet, mert nem akart ütni, hanem Usyk mozgása ezt nem tette lehetővé. Usyk jóval gyorsabban mozgott lábon előre/hátra, amit oldalirányű mozgásokkal variált és tartotta a számára kényelmes küzdőtávját, és mindezt megfejelte szinte folyamatosan a megelöző ütéseivel. Gassievnek így pedig nem maradt más, mint először megpróbálni védeni ezeket a megelőző ütéseket és közben lépegetett és fordult Usyk felé. Így pedig egy olyan meccskép alakult ki, hogy egy lábon jóval lassabb ember egy-egy felvillanásán kívül csak lépeget előre a pofonért. Na most ha Usyk megfelelő bátorsággal "neki mer állni" Joshuának (aminek fontos eleme már az elejétől a folyamatos megelőző ütések) és van annyira jó feje is, hogy kibírjon néhány nehézsúlyú pofont is, akkor Joshua is szembesülhet ugyanazzal a problémával, mint Gassiev, mert bár neki nagyobb a reache, de még lassabb, még lomhább, mint Gassiev.

» leibigabi   válasz erre
    2018-07-24 14:37:01

@superman: Még egy kis adalék: a cirkálóból jövőnek nehéz dolga van, ha a nagydarab ekezd rá tehénkedni meg fog is hozzá és clinchből ütöget. Gassiev egyáltalán nem szabálytalankodott.

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 14:27:21

@superman: Igazad van, az nem egy egyszerű feladat, de azért a nagyütő bunyósok pont a becserkészés részét jobban gyakorolják a bunyónak. :) Chris Byrd egy eléggé érdekes figura volt, Vitali lesérült ellene, emlékeim szerint Klitschko vezetett a pontozólapokon addig. Byrdöt amúgy Povetkin és Wlad is kiütötték emlékeim szerint, de ott Ibeabuchi mutatta meg, hogy is kell 20 kiló pluszt kihasználni egy ilyen esetben, nem sokat tudott virítani Byrd. Toney és Jones sem találkozott Lewis-szal... Holyfieldet Lewis 2x lerendezte (tudom, a pontozás az egyik esetben..), a hasonló felépítésű Bowe meg ki is ütötte elsőre. De ott volt juan Carlos Gomez is. USS is. RJJ nagy all time kedvencem, de nem véletlen Ruiz ellen ment. Haye is lenullázta Chrisorát, de Wlad ellen már egészen máshogy festett.
Szóval igazad van, vannak ellenpéldák, de azért nagyon-nagyon sokat számít a méretkülönbség ezen szinten. (Itt a Klitschkókra, Lewisra, Bowe-ra, Wilderre, Joshuára, Tyson Fury-ra gondolok első sorban, nem a 178cm-es Tuára.)
Önmagában a magasság meg a súly persze kevés, de az előbbiekben mind van valami plusz hozzá. Úgy meg már nem könnyű.

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 14:20:45

@bandi78: "És azt is sanszosnak tartom, hogy egy olyan nehézsúlyú, aki elég erőset üt és bírja is Usyk ütéseit, az nem arra fog menni, hogy majd egy nagy ütéssel befejezi a meccset és addig nem üt, mint Murat, hanem valahogy a kötelekhez szorítja Usykot és szétüti, akár fedezéken keresztül."
De Usyk kiváló lábmunkát és leforgásokat alkalmaz, az ilyeneket nem olyan egyszerű a kötélhez szorítani, főleg egy nagy, nehézkes ökölvívónak.
"Valahogy nehézsúlyba, hosszútávon jelentős ütőerő nélkül nem tudok elképzelni senkit."
Ez viszont érthető, mert az all time legjobb nehézsúlyúak közt csupa jó ütőerejű bunyós van. De azért a második vonalban vannak olyan, rövidebb-hosszabb időn át sikeres, akár világbajnoki címet is szerző ökölvívó, akik nehézsúlyban jelentéktelen ütőerejűek voltak. A legjobb példa aki eszembe jut Chris Byrd, aki pont a rettegett óriás Vitali Klitschko ellen szerzett először vb címet és később több éven át sikeresen védte az IBF övet, megverte a hatalmas ütőerejű Tua-t és igen impozáns ellenféllistája van. Pl. a kisebb súlycsoportokból fellépő Toney vagy Roy Jones is simán vertek nehézsúlyú bajnokot (bár nem Joshua-szerűt, az tény :)). Mindenesetre ezeket a bunyósokat Usyk szerintem verné nehézsúlyban. Viszont az igazsághoz hozzátartozik, hogy a felsoroltak szinte megüthetetlen védekező-művészek voltak fénykorukban...Usyknak meg kemény álla van, de hogy ez mire elég, az kérdéses.

» superman   válasz erre
    2018-07-24 13:36:41

@Kane: Bizony elég alaposan előkészíti a leendő nehézsúlyú uralkodását! Sztem ő lesz Fury következő ellenfele :)

» kovban   válasz erre
    2018-07-24 13:19:56

@ogreface: Mi másért tömegelne már lassan egy évtizede?

    2018-07-24 12:41:37

@Krissz97: "Aki Klitschko val készül kesztyuzik és ezután is felakar menni nehezbe annak nem hiszem h gondot okoz ha bekap itt is pár tiszta utest."

Azért ne hasonlítsunk már össze egy kesztyűzést, egy éles mérkőzéssel...

» ogreface   válasz erre
    2018-07-24 12:18:55

Ezek szerint Hamed is kacsingat egy nehézsúlyú visszatérés felé. ;-)

» ogreface   válasz erre
    2018-07-24 12:17:14

@leibigabi: Persze, csak a 'tornyok' adott esetben átgyalogolnak Usyk ütésein és ha Usyk ennyit akar ütni, akkor az azzal is jár, hogy ő is kap ütést. Ránézésre reach hátrányban lenne, nem úgy, mint Gassiev ellen. És azt is sanszosnak tartom, hogy egy olyan nehézsúlyú, aki elég erőset üt és bírja is Usyk ütéseit, az nem arra fog menni, hogy majd egy nagy ütéssel befejezi a meccset és addig nem üt, mint Murat, hanem valahogy a kötelekhez szorítja Usykot és szétüti, akár fedezéken keresztül.
Arra próbálok rávilágítani, ha mondjuk Wilder a köteleknél elkezd cséphadarni pl. és nem kell attól tartania, hogy Usyk egy kontrával leküldi, akkor az érdekes lehet... Aztán lehet, hogy Usyk nagyobbat üt mint látszik, de... Próbáltam elképzelni egy izomból rohamozó Tysont, ahogy Usyk ütései egy pillanatra is megfékezik vagy Lennoxot, hogy meddig hagyta volna, hogy legyezgessék.
Bírom Usykot, de nehézsúlyban nehezen tudom ezt a Calzaghés stílust hosszútávon elképzelni. Alacsonyabb súlycsoportban persze működőképes, de ... Valahogy nehézsúlyba, hosszútávon jelentős ütőerő nélkül nem tudok elképzelni senkit. Persze ha rámcáfol, emelem majd kalapom.

» bandi78   válasz erre
    2018-07-24 12:02:55

@Barbados Demon: Aki Klitschko val készül kesztyuzik és ezután is felakar menni nehezbe annak nem hiszem h gondot okoz ha bekap itt is pár tiszta utest. És az hogy Anglia felé veszi az irányt az nekünk megjobb mert végre láthatjuk őt nagykepernyon bunyozni :D

» Krissz97   válasz erre
    2018-07-24 11:45:06

@Snake: Nem hiszem, hogy Bellew bármiben komolyabb vagy távolabbi határ lenne mint Breidis és Gassiev volt. Nyilván pénzes meccs és jó lehetőség mindkettőnek, de ha Usyk ezt a formát hozza, akkor nem tudom elképzelni hogy nyerhetne Bellew. Szerintem a nagyokat is képes kibokszolni, technikailag elég jó hozzá, kérdés, hogy fizikailag bírná-e, illetve ha bekap 1-2 tiszta ütést, akkor azt hogy viseli. Pontozással Usykra tennék mindkettő ellen, de szerintem 7-12 menet között Wilder és Joshua is ki tudja ütni.

» Barbados Demon   válasz erre
    2018-07-24 11:35:39

@leibigabi: "Ha Usyk nem ijed meg Joshua méretétől és meri "járatni" a kezeit, akkor Joshua bántóan lassúnak fog mellette tűnni. Wilder veszélyesebb lenne."
Viszont Wilder boksztudásban nagyon elmarad Usyk mögött. Ha Usyk képes lenne a szokásos bunyójához képest nagyobb hangsúlyt fektetni a védekezésre, pontozással simán győzhetne. Az viszont kérdés, hogy erre képes -e, a jobb ellenfeleitől szokott beszedni tiszta ütéseket, igaz eddig ezek nem okoztak neki túl nagy gondot. Természetesen Joshua ellen is szüksége lenne erre, de Wilder kevésbé ortodox és gyorsabb, ezért valóban veszélyesebb lehet rá.

» superman   válasz erre
    2018-07-24 11:20:27

@Snake: "Kiválóan bokszolt Usyk, de ezt a szöveget nem értem. Csinált vagy 300-400 ütést de Gassiev nem rendült meg. A tornyok ellen nem sülni ki ebből semmi jó. "

De miért, csak megrendítéssel nyerhet ellenük? Ha Usyk nem ijed meg Joshua méretétől és meri "járatni" a kezeit, akkor Joshua bántóan lassúnak fog mellette tűnni. Wilder veszélyesebb lenne.

» leibigabi   válasz erre
    2018-07-24 11:03:40

@Snake: Majdnem 1000,az a 300-400.

» pepegross   válasz erre
    2018-07-24 10:51:01

Kiválóan bokszolt Usyk, de ezt a szöveget nem értem. Csinált vagy 300-400 ütést de Gassiev nem rendült meg. A tornyok ellen nem sülni ki ebből semmi jó.
Max Bellew a határ szerintem.

    2018-07-24 10:41:08
Ugrás az oldal tetejére