×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A héten hivatalosan is bejelentésre került, hogy szeptember 22-én 2018-07-20 12:55:37 https://www.profiboksz.hu/2018/07/20/alexander-povetkin-jogosan-kapok-lehetoseget-/

Alexander Povetkin: jogosan kapok lehetőséget

A héten hivatalosan is bejelentésre került, hogy szeptember 22-én a londoni Wembley stadionban, Alexander Povetkin ellen védi meg a WBA/WBO/IBF/IBO címeit Anthony Joshua. Az összecsapás azután lett beharangozva, hogy több hónapos huzavona után sem sikerült összehozni a nehézsúlyú csúcsmérkőzést Joshua és a WBC övének birtokosa, Deontay Wilder között. A Povetkin elleni címvédés cseppet sem veszélytelen Joshua számára, bár sokak szerint az orosz versenyző 2016-os doppingvétsége után már nem tud úgy teljesíteni, mint annak előtte. Povetkin továbbra is kitart ártatlansága mellett és önként vállalja a VADA szűréseit a meccs előtti időszakban.
„Először is felmentettek minden vád alól, sikerült tisztáznom magam. A Wilder csapattal folytatott bírósági per is a mi javunkra kedvezett, így számomra rendkívül gyanús volt az egész ügy. Tudom, hogy tiszta vagyok és akkor is az voltam, így olyannal lettem megvádolva, amit nem követtem el. Az eső pozitív teszt után másodlagos tesztnek és olimpiai szintű, véletlenszerű vizsgálatokba egyeztem bele. Ezek után olyan cuccokat használnék, aminek semmi hatását nem tudnám kamatoztatni, pláne közvetlenül meccs előtt? Ez így reálisnak tűnik? A talált mennyiségnek semmi hatása sem lenne, így mi értelme lenne egyáltalán beszedni? Semmi közöm az egészhez és jogosan kapok ismét lehetőséget.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@La Cucaracha: ja persze ez nem vitás Ortiz ellen Thompson már csak egy nagyon gyenge felhozatal volt, Ortiz le is csapta ahogy azt kell. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-21 21:48:07

@CHUBAKKA: Igen bocsánat, most a második meccsre gondoltam, de az első meccsük még korábban volt, 4-5 évvel. Azért egy ~35 éves Tomphson keményebb falat volt, mint 45 évesen Ortiz ellen, remélem ez nem vita tárgya :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-07-21 21:03:30

@danifiu: ez a beszéd, ott a pont, egyetértek! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-21 17:42:42

Povetkin mindenki elé oda mer állni és ezért tisztelem! Még mindig ott van a Topban, Remélem mentálisan és fizikálisan is összekapta magát. Õ az egyetlen ember, aki okozhat igazán meglepetést, ezért volt beszarva tőle Wilder is. Hajrá Pov mutasd meg!

» danifiu   válasz erre
    2018-07-21 17:39:21

@La Cucaracha: nem értek egyet, hogy Thompson ne okozott volna problémát Wlad-nak, szerintem nem így volt, mármint az első meccsükön. A másodikat simán nyerte Wlad 6 menetben, ha jól emlékszem, tényleg elég lazán, de az első meccsre ez nem mondható el, ott kapott rendesen Wlad is, emlékszem elég sokat is fogott. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-21 14:20:34

@iceman: Azzal nem is lenne baj hogy úgy bunyózik ahogy, ha olyan bunyósok ellen tenné, akik igazi kihívást jelentenek, mert komoly bunyósok, az aktuális élvonalból, v. konkrétan bajnokok más szervezeteknél! De nem így zajlik Wilderéknél, és akiket végül bevállalnak, olykor azok is eléggé megnehezítik Wilder dolgát! Ezt senki nem tagadhatja, hiszen ezek tények! Ahogy az is tény, hogy Povetkin nagyon komoly kockázatot jelenthet neki is, és most Joshuának is! Továbbá az is tény, és jó észrevétel, hogy Povetkin valóban nem jól védi a fejét! De ennek ellenére necces ellenfél lehet Joshuának, ha nem elég okosan bunyózik, v. akár csak egy pillanatra is kihagy a figyelme! Egyébként Joshua az esélyes nálam!

» Valero   válasz erre
    2018-07-21 14:00:21

@iceman: Alapvetően, szerintem senki sem azért utálja Wildert, mert nem elég kifinomult a technikája. Az ellenfél választásai, és a nyilatkozatai azok, amik kiverik a biztosítékot. Na meg...azon nincs mit magyarázni, hogy Povetkin lebukott a 0,0001 mg cuccal, és azonnal lemondta a meccset, pedig utána tisztázva lett az ügy, de nem állt ki vele "mert koxos", de ugyan ez Stiverne és Arreola ellen nem volt probléma :) Azért ezt tényleg nagyon nehéz megmagyarázni, legyünk őszinték.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-07-21 12:46:16

@iceman: De azt is nézd, hogy Povetkin kik ellen tudta hozni ezzel a bunyóval a meccset :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-07-21 12:43:13

@deontay: Ha Tomphsonra és Jenningsre gondolsz, szerintem rossz példák. Tomphson Ortiz ellen már 45 éves éves volt, és (igaz rég láttam) nem emlékszem, hogy Wladnak különösebb problémát okozott volna, meneteken keresztül hozta a biztonsági boxát, takaréklángon, aztán a meccs vége felé az első komolyabb ütéseivel ki is ütötte.
Jennings megint más, azt is rég láttam, de úgy emlékszem, hogy Wlad ellen kb. a túlélésre ment, az egész taktikája arra épült, és a demotivált ukrán ellen ki tudta húzni a végéig. Ortiz ellen egész más bunyót mutatott, ott kinyílt, és támadott, el is találgatta Ortizt, egál szagú meccs volt, csak hát Ortiz erősebb volt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-07-21 12:41:59

igen Povetkin jogosan kap lehetőséget, és AJ-nek igen nehéz dolga lesz, küzdelmes meccsre számítok, és Joshua szerintem azért hozni fogja, de csak pontozással énszerintem. Viszont ismét egy jó név, és erős kihívóval száll szembe AJ . ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-21 11:14:26

@La Cucaracha: Szerintem lehet itt ezen vitatkozni, de Ortiz sokkal jobban védi magát, miközben támad. Pov dinamikus bunyója a hozzá hasonló ütőtávú, vagy nagyobb, de lassú ellenfelek ellen működni tud, mert nem tudnak időben beleverni a támadásába. Azért az durva, hogy Povetkin rengeteg támadását úgy indítja el, hogy már az ellenfél ütőtávjában indítja el a horgait, előkészítő ütés, vagy törzsből való hajolgatás nélkül, miközben a másik kezével alig védi magát. Vagy az állában bízik ennyire, vagy ez egy rossz beidegződése, de ezen a szinten szerintem a tornyok ellen nem fog működni.

» iceman   válasz erre
    2018-07-21 10:34:43

@Valero: Szerintem fogadjuk el, már csak boksztörténeti példák okán is, hogy van olyan, hogy valaki nem bokszol szépen, ennek ellenére valahány meneten belül előbb-utóbb mindig úgy fejbe tudja veri az aktuális ellenfeleit, hogy azok nem képesek a folytatásra. Számos ilyen brawler bunyós volt a boksztörténetben, köztük jelentős bajnokok is. Anno pl. én kiegyenlített esélyeket láttam a végül meg nem valósult Povetkin-Wilder meccsen, de most már azt mondom, hogy Wilder keményen kiütötte volna Pov-ot (Sajnos, szerintem AJ ellen is így fog járni). Ugyanis Povetkin alapvető hiányossága, hogy gyakorlatilag védekezés nélkül lép be az ellenfél ütőtávjába, ahogy azt Price is kiszúrta és majdnem ki is használta. Klicsko is anno vagy lefogta, vagy belevert a miközben előre mozgott. Szerintem Pov bunyója sajnos a jelentős magasságfölényben lévő, erősebb, illetve dinamikusabb bunyósok ellen nem tud jól működni. De ne legyen igazam!

» iceman   válasz erre
    2018-07-21 10:24:51

@La Cucaracha: Nem azért, de Wladnak és Ortiznak 2 közös ellenfelük volt, és mind a kettőt Ortiz verte simábban.

» deontay   válasz erre
    2018-07-20 21:37:54

@La Cucaracha: "hanem úgy en block a többség.

Azért ha kitennék az oldalra szavazásra,lehet hogy meglepődnél:)

» siposattila   válasz erre
    2018-07-20 20:10:14

@siposattila: "Tehát akkor szerinted Ortiz gyengébb mint Povetkin"
Spomb, ezzel szerintem nem csak Valero van így, hanem úgy en block a többség. Ha csak az ellenféllistából indulunk ki, meg az elért sikerekből, akkor az derül ki, hogy szakmailag Povetkin többre vitte. Innentől kezdve illene óvatosan megközelíteni a kérdést, és nem feltétlenül hülyének nézni azokat, akik szerint Povetkin jobb, mint Ortiz. Az eredményektől függetlenül persze lehet, hogy tényleg jobb Ortiz, de erre akkor lenne bizonyíték, ha összecsapnának, és nyerne.
Véleményem szerint Ortiz kicsit túlértékelt. Félre értés ne essék, nagyon jó boxolónak tartom, de olvastam már olyanokat itt, hogy Haye-t, Povetkint és Wladot is verte volna, már pedig az ilyen állításoknak fogalmam sincs, hogy mi az alapja. Ha csak abból a néhány közös ellenfélből indulok ki (pl: Barett, Jennings), nekem nem az a kép van a fejemben, hogy 30-40%-nál több esélye lett volna a kubainak bármelyikük ellen.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-07-20 19:39:48

@siposattila: Minden tiszteletem Povetkiné, de egyértelműen Ortizra tennék, akár nagyobb összeget is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-07-20 18:16:50

@iceman: Nem róla szól, de Povetkinen keresztül nem lehet megkerülni!
Wilder stílusa, és képességei nem az igazi világbajnoki szint, okosan jól van menedzselve és egyenlőre ennyit mutat! Ha majd végre a csúcson lévő Joshuát, az ex bajnok Parkert, v. a szépen fokozatosan visszatérő Fury-t, v. Whyt-ot, Millert verné el meggyőzően akkor elismerném tudását, de így egyáltalán nem vagyok tőle elájulva! Az meg egy hatalmas szivatás volt, ahogy Povetkin félre lett állítva az útjából! Talán ha nem így lett volna, és le is győzi az oroszt, akkor elismerném Wildert! De sajnos egy már kissé leszálló ágban lévő Ortizt vert meg, aki előtte azért meg rezzentette Wildert egy kicsit! :D
Egyébként egy korábbi kérdésre válaszolva, igen jobbnak tartom Povetkint Ortiznál! Ha nem is fényévekkel, de valamivel jobb bokszoló az orosz, és még nincs kiégve, bár már a pályája csúcsán talán ő is túl van.
Megérdemelte a lehetőséget Povetkin, és Joshua pedig A BAJNOK! Az ellenfelei névsorai is ezt mutatják!

» Valero   válasz erre
    2018-07-20 18:09:44

@LightsOutPrince: Én nem állítottam semmit,csak kérdeztem.
Ennek ellenére egy Ortiz-Povetkin meccsen nem az oroszra tennék.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-20 17:20:51

Tony nagyon el nem menekült a legkomolyabb kihívás elől, mert felvállalta Pov-t. Az egyik legjobb nehézsúlyú akarja sanyargatni a regnálót. Jó meccsnek ígérkezik, itt nem lesz tehénkedés vagy alig. Azt sejtjük, hogy annak ki lenne a vesztese?

» grabanc   válasz erre
    2018-07-20 17:08:29

@LightsOutPrince: Szerintem Ortiz egy nagyon színes stílusú bunyós, aki kemény is. Povetkin valamivel kevésbé jó mozgású, mint a kubai, de talán annyival keményebb is. A mutatott bunyójuk alapján kiegyenlített erőviszonyokat látnék köztük.

» iceman   válasz erre
    2018-07-20 16:52:23

@greenman: Szerintem nem érdemes szétoffolni megint Wilderrel egy másik meccs topikját, pláne, hogy tök világosak a frontvonalak. Wildert sokan utálják itt és ez így is fog maradni. Ha tegyük azt, majdan merevre ütné AJ-t, akkor is így lenne. Ugyanis Wilder egy arrogáns, pökhendi alak, antipatikus megnyilvánulásokkal. Ettől és minden egyéb hiányosságától függetlenül szerintem Wilder egy igazi brawler bunyós, aki jól használja ki az adottságait és 12 menet alatt minden pillanatban életveszélyes tud lenni. Részemről az OFF itt befejezve.

» iceman   válasz erre
    2018-07-20 16:46:34

@Valero: Komolyan mondom, be van nagyon csípődve nálad Wilder, ugyebár nem róla szól ez a hír. Kb. 1 milliószor fel lett téve ez a lemez szinte minden nehézsúlyú meccsnél és baromi uncsi. Más, valóban a hírhez: Povetkin nagyon is megérdemli ezt a meccset és jogosan is kap lehetőséget a teljesítménye és a pályafutása alapján. De ennek semmi köze ahhoz, hogy cuccol-e, mert valószínűleg ezen a szinten mindenki cuccol. Szóval ez a része a nyilatkozatának így bullshit,mivel tele van mindenki rendesen, mint a déli busz.

» iceman   válasz erre
    2018-07-20 16:33:38

@LightsOutPrince: Ok, az érveléseddel talán egyet is lehetne valamennyire érteni, de akkor magyarázd már meg, miért volt egy általános vélekedés itt az oldalon a Wilder-Ortiz meccs bejelentése után, hogy na végre itt van a fantasztikus kubai, aki majd a szart is kiveri a lufibajnokból..?

» greenman   válasz erre
    2018-07-20 16:08:29

@siposattila: Én ezt akár még írásba is adom neked.
Miért lenne ez fordítva? Gondolom akik szerint Ortiz jobb, azok látták a Jennings és/vagy a Thompson ellni meccsét. Mert, hogy a Malik Scott elleni meccs, az nem ért meg egy jó köbméter lósz@rt se, utána meg noname ellenfelek ellen (sem túlzottan) vitézkedett. Na és hát előtte is ugyanez volt a tényállás, kivéve talán Kayode- de ott is nagyobb volt a füst, mint a láng. Na aztán a Wilder meccs. Jobban megszorongatta a kiütésig, mint előtte bárki más, de előtte viszont Szpilka mondhatta el ezt magáról. Végeredményben... ki lettek csapva, szóval ez is irreleváns szerintem. Ortiz tényleg nagyon jó mozgású, de igazából volt két jó meccse, aztán többet sikerült belelátni, mint ami. Povetkin ezzel szemben, már amatőrként a csúcsra ért. Profiként csak az akkor verhetetlen Wlad ellen kapott ki, előtte megverte Chagaevet, aki akkor még bőven tényező volt, majd Wlad után másodvirágzás... Egyedül a Huck elleni teljesítménye volt az ami profiként ront a renomén, de azért 35 meccsből csak befér egy gyengébb teljesítmény.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2018-07-20 16:00:03

Nagy valószínűséggel a kisebbséget képviselem, de számomra a Kitschko - Joshua meccs pont az ukrán közelharcban mutatott óriási sebezhetőségére világított rá és azon töprengtem, hogyan tudott ilyen hosszú ideig dominálni ilyen mértékű gyengeség "birtokában"! Nyilván Steward mester megtanította neki ezt kompenzálni, Joshua ellen viszont változtatnia kellett...
A másik tanulság viszont, ahogy Joshua felállt, szerintem óriási mentális stabilitásra utal (meg az ukrán bénaságára..) és talán ezzel nőhet az amerikai felé...
Povetkin valóban egy nagyon jó ökölvívó, kár hogy nem fiatalabb pár évvel!
Joshua gyenge pontját én még mindig a testfelépítéséből adódó esetleges hirtelen kondihanyatlásában látom, talán az orosz nem kopott meg túlzottan és nagyobb fordulatszámra kényszerítve az angolt, talán meglepetést is okozhat...

» greenman   válasz erre
    2018-07-20 15:57:40

@JCalzaghe: Wildert

» JCalzaghe   válasz erre
    2018-07-20 15:25:17

@greenman: Azért az AJ ellen látott Klicsko szerintem bárki mást ledózerolt volna, még Eildert is. AJ is annyiból volt szerencsés hogy a leütés után visszavett Vlad, amúgy neki is lefőtt volna a kávé. Pov a Klicsko vereség után jobb volt mint előtte, kár hogy elvettek tőle 2 évet de még mindig veszélyes

» JCalzaghe   válasz erre
    2018-07-20 15:24:51

Persze, persze Joshua milyen tökös legény, hogy bevállalja Povetkint, akit Wilder -nek nem nagyon volt kedve... És ha legyőzi, mi lesz...??? Õ is kiégett, megöregedett és így nincs is igazán sportértéke...
Az a baj, hogy itt általában sokan érzelmi töltettel mondanak véleményt, attól függően, hogy ki kit preferál!
Objektíven megközelítve ezt a szintet már Wilder is bőven bevállalta Ortíz személyében, a kubai cseppet sem volt veszélytelenebb mint az orosz, sőt..
Klitschko meccstől mindenki el van ájulva, de szegény ukrán ha mentalitásban éppen a toppon is volt, de teljesítményében már messze nem....
Wilder ellenfélválasztása sokszor valóban szánalmas, Joshua mentalitása számomra is szimpatikusabb, de névsora csak a mai elég silány felhozatalban kiemelkedőbb valamelyest...

» greenman   válasz erre
    2018-07-20 14:33:29

@Valero: Tehát akkor szerinted Ortiz gyengébb mint Povetkin.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-20 14:02:03

@antonio: Szerintem is. Povetkin tuti, hogy nem lesz befosva és tud 12 menetet is mozogni. Feladni nem fogja, kiütve még nem volt....szuperjó buli lesz.

    2018-07-20 13:39:10

@Valero: Igen Joshuába igazi profi vér folyik bokszolt Wlad Whyte Takam Parker és most Povetkin ellen ez impozáns névsor, még Wildernek van mindössze egy név kétszer annyi meccs alatt. Povetkin annyira nem éles már mint volt néhány éve de most is a legjobbak között van kemény meccsre számítok szerintem Joshua legnehezebb meccse lesz Wlad óta.

» antonio   válasz erre
    2018-07-20 13:25:44

Ahogy korábban is, most is állítom, hogy Wilderék nagyon nem akarták összehozni a Povetkin elleni cseppet sem veszélytelen meccset! Povetkin sajnos nagyon sok értékes időt veszített a pályafutásából ezzel, talán már kissé megkopott ő is, de azért még mindig nagyon veszélyes, és komoly ellenfél!
Ha megnézitek, hogy kikkel bokszolt eddig Wilder, és hogy némelyiket milyen izzadság szagúan győzte le, akkor mindenki láthatja, hogy Wilder még közel sincs igazán letesztelve, és nem Világbajnoki szintű ellenfelei voltak! Ortíz már leszálló ágban van, és így se volt veszélytelen, de nem is volt már a csúcson amikor találkoztak Wilderrel!
Joshua kockázatot vállal Povetkinnel, de tiszteletre méltó hiszen bajnokhoz méltó ellenfelet vállalt! Klitschko ellen is nagyot bokszolt Joshua, ahol nagyon ki volt élezve a meccs, de végül sikerrel vette azt is! Wilder meg csak a száját túráztatja, de sehol semmi! Nagyon jó meccs lesz a Joshua - Povetkin!

» Valero   válasz erre
    2018-07-20 13:16:25
Ugrás az oldal tetejére