×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Múlt hétvégén a 7, menetben állította meg aktuális 2018-07-19 10:19:57 https://www.profiboksz.hu/2018/07/19/pacquiao-meg-3-meccset-akar-a-mayweather-elleni-lehetne-az-egyik/

Pacquiao még 3 meccset akar, a Mayweather elleni lehetne az egyik

Múlt hétvégén a 7, menetben állította meg aktuális ellenfelét, Lucas Matthysse-t és karrierje 60. győzelme mellett megszerezte a WBA váltósúlyú bajnoki címét az idén 40. életévét betöltő Manny Pacquaio. A filippínó klasszis elképzelése szerint még legalább 3 mérkőzést fog vívni, mielőtt végleg szögre akasztja kesztyűit és mint mondja, ő nyitott lenne egy Mayweather elleni visszavágóra.
„Mayweather? Ha úgy dönt, hogy visszatér a boksz körforgásába, akkor majd beszélhetünk róla. Az öv nálam van, így csak rajta múlik. Ha vissza akar térni, csinálhatunk egy másodikat...!” - mondta Pacquiao.
Maywether válaszolt Pacquiao felvetésére, de nem tűnik túl lelkesnek a lehetőség hallatán.
„Volt szerencsém megnézni Pacquiao meccsét, gratulálok neki a győzelméhez. Úgy hallottam, hogy mentegetőzött a teljesítménye miatt, de csak így tovább, szép munka volt. Mindenki folyton arról kérdez, hogy visszatérek-e egy második Pacquiao meccsért? Mint azt korábban is mondtam, azt és akkor tettük, amikor annak eljött az ideje. Okos döntéseket hoztam, rövid távú áldozatok a hosszú távú célok érdelében.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Bruneor: jah mint pl, hogy etet egy kismedvét cumisüvegből! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-07-21 19:55:55

@Streky: Te latod amugy a kepeket amiket Floyd kiposztol?:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-07-20 18:12:09

@Streky: Floydot nem kell mentegetni szerintem, ritka nagy sudribunko ez nem vitas. a bokszban viszont nagyot alkotott, de ezen a best of Ever elnezvezesen mar lehet vitatkozni. Pont a legnagyobb ellenfelei, messze voltak a csucsformajuktol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-07-20 18:09:13

@Streky: És mielőtt belinkelnéd, tudom, hogy egyszer valóban volt egy interjú a múltban ahol szóba jött Gogh munkássága. De ha jól tudom - ha tévedek, nyugodtan javíts ki, és akkor elnézést - ott messze nem ennyire erőltetett választ adott, csak valami a napraforgókkal kapcsolatban mondott. Napraforgós festményekkel kapcsolatban egész pontosan. De az valami kétszavas válasz volt.

» Streky   válasz erre
    2018-07-20 14:48:46

@Kane: Ez még csak viccesre sem sikeredett. :)

Floyd nem fényezte magát, elmondta, hogy szerinte jó döntéseket hozott, és az idő tényleg őt igazolja, ha fáj, ha nem.

Ez meg, hogy ilyen rohadt gyenge humorral írogatunk az ő nevében, évek óta nem vicces, csak egy bizonyos szint alatt. :D

» Streky   válasz erre
    2018-07-20 14:44:40

@Dr Evil: Várd ki a végét ! Pl Holyfield is nagyon tele volt most meg az apró is nagyon jól jön neki.

» antonio   válasz erre
    2018-07-20 14:35:46

@bandi78: "Amugy szerintem Mayweathert barmire ra lehet venni ha eleg nagy szam van a dollarjel elott."
Azért ez nem egészen igaz. Túl nagy az egója ahhoz, hogy mindent a pénznek rendeljen alá. Mindig nagyon tudatosan választott ellenfelet és nem csak a pénz volt szempont. Ha már nem érzi magát elég jónak nem fog bokszolni, hogy kockáztassa a veretlenségét, pedig még most is piszkosul nagy pénzeket kereshetne.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-07-20 14:18:05

@bandi78: Sajnos a giccsbohóc vér soha nem megy ki belőle XD

» Moorer   válasz erre
    2018-07-20 13:20:42

@antonio: :D az valami szurrealis horrorfilm kezdete lenne kb.

» bandi78   válasz erre
    2018-07-20 10:37:02

@bandi78: Esetleg alapíthatna egy települést is Money néven ahol a saját képével ellátott pénzt nyomtatna persze koronával a fején :)

» antonio   válasz erre
    2018-07-20 10:25:22

Amugy szerintem Mayweathert barmire ra lehet venni ha eleg nagy szam van a dollarjel elott. Most komolyan: ki lepodik Meg ezen egy olyan ember eseteben, aki magat money-nak nevezi?
Mindig a penzt helyezte a sportertek ele, ennyi ev boksz utan nem hiszem, hogy a beszarisag barmilyen szinten is koze es dollarok közé állt volna. (Érdekes, hirtelen az autocorrectem elkezdett ékezet alkalmazni nagy hirtelen).
A beszarisag ezen a szinten max annyit számít, hogy mennyi meccse van az illetőnek még hátra és egy esetleges vereség összességében milyen kihatással van a továbbiakra.
Néhány kivételtől eltekintve nem szeretem nézni a csúcson túli legendák meccseit (pl Barrera - Khan). A Mayweather - Pacquiao II lassan olyan lesz mint Vitális vs Lewis

» bandi78   válasz erre
    2018-07-20 09:26:08

@PeteTheGreek: "Mit nem értesz az MP résznél? Az első tárgyalásoknál még a Golden Boyyal együtt dolgozott az MP csapat, akiket aztán dobtak."

Az MP Promotions, az Manny Pacquiao saját promóciója, te meg a Mayweather Promotions-re gondoltál, így már értem...

"Nyilván van oka, ha azt nyilatkozták, hogy sokkal jobb ajánlatot kaptak a Showtimetól."

Garantált 32 millió dollár meccsenként és Floyd dönti el, hogy mikor ki lesz az ellenfél, én megértem, hogy az HBO nem ment ebbe bele...

"Nyilván itt nem csak a minimum 32misiről van szó, hanem a PPV %-okokról, stb."

PPV % akkor járt Floydnak pluszban a 32 millió felett, ha a meccs legalább 1 milliós előfizetést hozott, csakhát se a Guerrero, se a Maidana elleni két meccs, se a Berto elleni meccs nem hozott ennyi előfizetőt. Itt az a kérdés, hogy az Alvarez elleni 2 millió feletti PPV-eladás sikere hány veszteséges gálát kompenzált és ebből kifolyólag mekkora nyomást helyezett a Showtime Floydra, hogy hozza össze a Pacquiao elleni szupermeccset, mert hát anélkül nem feltétlenül lett volna nekik akkora buli ez a Floyd-szerződés...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-07-19 23:56:13

@Roy Jones Jr.: Mit nem értesz az MP résznél? Az első tárgyalásoknál még a Golden Boyyal együtt dolgozott az MP csapat, akiket aztán dobtak.

Na vajon ki szempontjából "sokkal jobb"? :) Nyilván van oka, ha azt nyilatkozták, hogy sokkal jobb ajánlatot kaptak a Showtimetól. Nyilván itt nem csak a minimum 32misiről van szó, hanem a PPV %-okokról, stb.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-07-19 23:01:35

@kovban: Nem kizárt, hogy eredetileg 6 meccsre szerződtek, de a Berto elleni meccsre is 32 millió volt Floyd garantáltja és a Showtime adta. A Jóisten tudja mennyit hozott, de Kevin Iole meg Dan Rafael 400 ezerről tudott... :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-07-19 22:58:36

@Roy Jones Jr.: Ha jól emlékszem Floyd 6 meccses szerződést kötött a Showtime-mal. A Berto elleni volt a 6. ? Nekem úgy rémlik, hogy az már nem volt benne, és talán 500.000 előfizetőt hozott. De majd te kijavítasz :)

» kovban   válasz erre
    2018-07-19 22:27:09

@PeteTheGreek: " kizárólag MP Promotionnel csinálta,"

WTF?! :D Mit is csinált kizárólag ezzel az MP Promotions-szel???

"ráadásul ők voltak az első számúak, nem a Top Rank "

Mindig is Floydék voltak az első számúak, más kérdés, hogy amíg Pacquiao nem kezdett el vereségeket beszedni sosem kérhetett volna többet 50:50-nél Floyd...

" Mayweather dobta HBO-t, és egy sokkal jobb Showtime szerződést hozott össze"

Most ez is jó kérdés, hogy mit is jelent az a sokkal jobb, meg kinek a szemszögéből. Garantáltan minimum 32 millió dollárt keresni és mindegy ki az ellenfél, az biztos, hogy Floyd megfogta az Isten lábát ezzel a szerződéssel. :) Persze a Showtime számára is jól alakult végül a dolog, de ehhez kellett az Alvarez elleni és főleg a Pac elleni meccs, mert a másik 4 meccs (Guerrero, Maidana I-II és főleg a Berto elleni) leginkább veszteséget termelt vagy az előbbiek közül sikerült nullszaldósra kihozni egyiket esetleg.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-07-19 22:09:59

Felőlem bunyózhatnak, csak ne boksz szabályrendszerben, hanem MMA-ban.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-07-19 21:24:46

@zappa: Megtévesztő a kérdésed, mert bár 2009-2010 ben mindketten a csúcson voltak, a népszerűség a teljesítményt jutalmazza. Pac 2011-ig mutatott ellenallhatatlan formát tehát 2011-12 ben volt a legnépszerűbb, míg JMM ki nem ütötte. May esetében csak 14-ben mutatkozott meg hogy már nem tudja hozni a millió feletti PPV-t, ami az azt megelőző öt évben mék bárki ellen sikerült. Szerintem tehat 2011-12-ben generalta volna a legnagyobb erdeklodest a meccs. May pedig szerintem a Pac-JMM 3 óta számított esélyesebbnek. Egyébként meg valószínűleg Pete kapizsgál legjobb helyen.

» superman   válasz erre
    2018-07-19 20:53:14

@Moorer: 😂

» kovban   válasz erre
    2018-07-19 19:02:11

Nyilván nagy érdeklődés lenne rá bár akkorra durranás már nem lenne mint régebben, egy arab vagy vmi hasonló egzotikus ország olajsejkje biztos nagy összeget áldozna rá. Bár kétlem hogy Mayweather kimozdulna az Usából ahol a pontozók ha kell megvédik. Nevetséges volt a birók pontozása a Pac meccsen volt úgy 5 menete Mayweathernek és neki adták a meccset....

» Moorer   válasz erre
    2018-07-19 17:47:19

Nyilvánvalóan komoly pénzekről van itt szó, nem olyan kaliberű dolgokról, hogy "megvárom míg kiöregszik"...(pláne, hogy idősebb)

Ami történt az első egyezkedések és a tényleges meccs között:
- Mayweather dobta Golden Boyt, nem kellett őket is fizetni a promóért, kizárólag MP Promotionnel csinálta, ráadásul ők voltak az első számúak, nem a Top Rank

- Mayweather dobta HBO-t, és egy sokkal jobb Showtime szerződést hozott össze

- plusz 5-10%ot kapott

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-07-19 16:44:34

@superman: Jól van látom vetted a lényeget...

» kopi58   válasz erre
    2018-07-19 16:32:21

@Kane: abban igaza van, hogy ő az amerikai alom, es tenyleg mindenkit jol atbaszott, foleg a rajongoit...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-07-19 15:59:04

@Kane: Majom

    2018-07-19 15:55:40

"Mint azt korábban is mondtam, azt és akkor tettük, amikor annak eljött az ideje. Okos döntéseket hoztam, rövid távú áldozatok a hosszú távú célok érdelében.”"

Fingom sincs mire gondol itt. Arra büszke, hogy nem állt ki Pac-kel? Vagy mit ért ez alatt?

    2018-07-19 15:55:28

"-Floyd, mi a véleményed Van Gogh munkásságáról?
-Nagy ember volt, akárcsak én, de jobban preferálom önmagam csodálását, mint bármilyen képét, egész életemben egy zseni voltam, jó befektetéseim vannak, rengeteg pénzem, mindenkit átbasztam akit csak tudtam, 32 házam van, 382 csajom, valamint 70 luxusautóm. Én vagyok az amerikai álom, én vagyok minden idők legtökéletesebb lénye."

Hihetetlen hogy ettől az embertől nem lehet olyat kérdezni, amiből ne tudna visszafordulni arra, hogy ő maga mekkora géniusz. Igazi modern hős.

    2018-07-19 15:10:42

@superman: Szerinted ennél nagyobb ppv eladást hoztak volna össze ha 2009-2010 ben találkoznak?

    2018-07-19 15:08:15

Akkoriban is Mayweathert tartották oddsok alapján esélyesebbnek, de ennek az ég világon semmi jelentősége nincs.Az nyilvánvaló hogy már leszállóágban találkoztak, és az is hogy Mayweatheréknek nem nagyon jött jól, hogy Pacquiao vereséget szenvedett előtte, főleg Marqzueztől. De sztem pont a huzavona miatt kettejük meccséért korábban ennyit nem fizettek volna. Az oké, hogy én is, ti is jobban megnéztük volna korábban, de akik előfizettek azok nagy %-ka hozzá nem értő egyszerű tv-néző. Nekik pedig pont ez a huzavona adta el a meccset, mert már évek óta mindenki erről beszélt.

    2018-07-19 15:07:11

Össze fogják hozni

» Klausenburger   válasz erre
    2018-07-19 14:54:06

Még 3 meccset akar,de mégis kik ellen,és mi szüksége van még erre,érthetetlen.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-19 13:53:31

@kopi58: "ha tetszik ha nem, a nagyobb pénzt később fogták meg vele és ez tény!"
Nagyon vicces vagy, azt meg kell hagyni. Tény, hogy korábban semennyi pénzt nem fogtak meg vele, mivel nem volt meccs, gratulálok az éleslátásodhoz!

» superman   válasz erre
    2018-07-19 12:34:37

@kopi58: 2009-2010 körül a vegasi kaszinók, ha jól emlékszem 9-6 arányban Pacmant tartották esélyesnek. De ha visszaolvasol, akkori híreket itt az oldalon, láthatod, hogy akkoriban inkább a filippinót látták többen esélyesnek.

    2018-07-19 12:31:08

@kopi58: "A számok nem hazudnak!"
Igazad van, hagyjuk a szócséplést és nézzük a számokat:
13.nov.10 Manny Pacquiao vs. Antonio Margarito 1,150,000[107]
May 7, 2011 Manny Pacquiao vs. Shane Mosley 1,340,000[108]
13.nov.11 Manny Pacquiao vs. Juan Manuel Márquez III 1,400,000[110]
Jun 9, 2012 Manny Pacquiao vs. Timothy Bradley 890,000[113]
08.dec.12 Manny Pacquiao vs. Juan Manuel Márquez IV 1,150,000[115]
24.nov.13 Manny Pacquiao vs. Brandon Ríos 475,000[119]
Apr 12, 2014 Manny Pacquiao vs. Timothy Bradley II 800,000[121]
23.nov.14 Manny Pacquiao vs. Chris Algieri 400,000[125]

» superman   válasz erre
    2018-07-19 12:30:23

Nem látom másképp. Engem is jobban érdekelt volna egy ilyen meccs 2010 környékén, de ha tetszik ha nem, a nagyobb pénzt később fogták meg vele és ez tény!

» kopi58   válasz erre
    2018-07-19 12:24:40

@kopi58: (és szintén az esélyekre reflektálva mondanom sem kell, hogy mennyivel generál nagyobb érdeklődést két fénykorában lévő, verhetetlennek tűnő p4p éllovas szupersztár rangadója, akik közül az egyik egy elsöprő ko-művész, mint ugyanennek a kiütésekre már képes, viszont kiütött és megkopott verziója a másik szintén már öregedő, de egyértelműen jobb formában lévő változata ellenében. "Komolyan" megdöbbent, hogy egyeseknek ezt másként látják :))

» superman   válasz erre
    2018-07-19 12:21:57

Az odds-okmár évekkel a meccs előtt is hasonlóak voltak(a bet365-ön mindig vannak kiírva olyan meccsek amik nem lekötött meccsek csak vár rájuk a világ, mint pl. most a joshua vs wilder.)
A piaci értékről meg annyit, h bár számomra is meglepő volt h pac két veresége után sem csökkent az érdeklődés, de mégis ez történt. A számok nem hazudnak!

» kopi58   válasz erre
    2018-07-19 12:16:26

@kopi58: Meglepne, ha Pacquiao piaci értéke nem csökkent volna a Bradley elleni vereség és főként az azt követő Marquez-től elszenvedett durva ko hatására és hogy ezen bármennyit is javítottak volna az ezeket követő nem túl meggyőző pontozásos mérkőzési, amelyek mindenki számára megerősítették, hogy ő már nem a régi. A PPV eladásaik (különösen Pacquiao esetében, akinél ez teljesen egyértelmű) is ezt tükrözik, 2011-12 környékén nagyobb bevételeket generáltak tetszőleges ellenfelek ellen, mint a 2015 környékén. Az, hogy nem hittek korábban Mayweather-nek, nem jelenti, hogy ne lett volna igaza.
"Mayweather mindig is esélyesebbnek látták a szakértők(nem véletlenül voltak a fogadóirodáknál 1,2-es odds-ok az amerikai győzelmére, és 2 felet pacquiaora) "
Az, hogy a meccsük idején ezek voltak az odds-ok egyáltalán nem jelenti, hogy mindig is Mayweather-t látták esélyesebbnek a szakértők - és ez nem is volt így Pacquiao fénykorában, a vélemények megoszlottak akkoriban.

» superman   válasz erre
    2018-07-19 11:40:07

"Azért szakmailag sokkal és valószínűleg üzletileg is valamelyest nagyobb durranás lett volna korábban tető alá hozni a meccset, különös, hogy Mayweather közvetve elismeri, hogy egyéb szempont volt a mérvadó - amely logikusan azt jelenti, hogy a csúcs Pacquiao ellen túl kockázatos lett volna kiállnia..."

Ez most komoly? 2012-ben azt mondta Mayweather h 100 milliot akar keresni ezzel a meccsel, de mindenki csak nevetett h ennyit nem lehet. Erre pár év mulva a többszörösét generálták ennek az összegnek. Ezt mindkét bunyós, valamint a menedzsmentjük is pontosan tudta. Soha nem félt egyik sem a másiktól. Mayweather mindig is esélyesebbnek látták a szakértők(nem véletlenül voltak a fogadóirodáknál 1,2-es odds-ok az amerikai győzelmére, és 2 felet pacquiaora)
Komolyan megdöbbent h mg mindig itt tartu k...

» kopi58   válasz erre
    2018-07-19 10:59:43

"azt és akkor tettük, amikor annak eljött az ideje. Okos döntéseket hoztam, rövid távú áldozatok a hosszú távú célok érdelében."
Ez érdekes megállapítás, ezek szerint ő úgy gondolja, hogy a csúcs Pacquiao-val még nem volt időszerű kiállnia, hanem okosabban tette, hogy kivárta, míg kiöregszik. Azért szakmailag sokkal és valószínűleg üzletileg is valamelyest nagyobb durranás lett volna korábban tető alá hozni a meccset, különös, hogy Mayweather közvetve elismeri, hogy egyéb szempont volt a mérvadó - amely logikusan azt jelenti, hogy a csúcs Pacquiao ellen túl kockázatos lett volna kiállnia...

» superman   válasz erre
    2018-07-19 10:46:04

Isten őrizzen 1 vödör meccstől! amit vödör csinál annál unalmasabban nem bunyózik senki. maradjon ott ahol ban.

    2018-07-19 10:41:43

"Végre aláírták!
Megvan a régen várt megegyezés, az alapján hivatalosan is bejelentették, hogy 2047. szeptember 21-én már biztos, hogy létrejön a Mayweather vs Pacquiao visszavágó! A mérkőzés a hold kettes bázisán frissen felépített "Rocky Balboa" stadionban lesz, a "Visszavágók éjszakája" címmel. Az előmérkőzések sem okoznak majd csalódást, hiszen olyan meccseket láthat majd a nagyérdemű, mint Lewis vs Vitali, Holyfield vs Tyson, Calzhage vs Hopkins, Barrera vs Hamed és Briggs vs Petrányi. Jegyinformációk nemsokára!"
Ogrepress

» ogreface   válasz erre
    2018-07-19 10:37:08
Ugrás az oldal tetejére