×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A legendás edző és szakkommentátor, Teddy Atlas meglehetősen kritikus 2018-07-16 08:40:16 https://www.profiboksz.hu/2018/07/16/atlas-pacquiao-kiutotte-a-nehezzsakot/

Atlas: Pacquiao kiütötte a nehézzsákot

A legendás edző és szakkommentátor, Teddy Atlas meglehetősen kritikus hangnemben elemezte a múlt hétvégén lezajlott Lucas Matthysse vs. Manny Pacquiao meccset, ahol a filippínó bunyós ismét váltósúlyú világbajnoki címet szerzett, sőt, hosszú évek után kiütéses győzelmet is képes volt produkálni. „A nehézzsák ellen mindenki jól tud bokszolni. Nem akarok tiszteletlen lenni, hiszen Pacquiao 39 éves, jól bokszolt, jó munkát végzett. De az ellenfél egy 36 éves ember volt, aki feladta a meccset. Egy csökkentett módban bokszoló Matthysse, aki nem próbálkozott, nem csinált semmit. Teljesen passzív volt, olyan, mint aki csak a pénzért van ott. Ha valaki alaposan megnézi, mi történt itt, akkor látni fogja a lényeget. Matthysse 36 éves, 45 mérkőzéssel a háta mögött, térden végezte, feladta. Már az ötödikben fel akarta adni, mikor egy olyan ütéstől padlózott, ami alig érte el. Úgy tűnt, mint aki gondolkodik térdelés közben, hogy akarja-e folytatni, vagy nem. Két menettel később megint jött egy ütés, ami elkapta, egy remek felütés, ami a harmadikban is volt. Nem kell elfelejteni, hogy Pacquiao 39 éves, 69 meccsel a háta mögött, viszont óvatosságra inteném, hogy értékelje helyén ezt a szép teljesítményt. A váltósúly tele van marha jó bunyósokkal, beszélhetünk itt Spence-ről, Crawfordról… szóval, nehogy elkövessen bármilyen baklövést. Ezt a meccset tehát a helyén kell kezelni, és meg kell gondolni, hogy valóban ujjat akar-e húzni ilyen ifjú titánokkal. Mert ha igen, akkor azokon az összecsapásokon már látszani fog Pacquiao 40 éve.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Pacmant egy Floyd Mayweather elleni visszavágó is érdekli-állítólag. Talán a Lewis-Klitschko meccs undercardjában? (vagy esetleg fordítva)

» pepegross   válasz erre
    2018-07-19 07:10:49

@Sarkozi Robert: Az egyértelmű hogy nagyon jó formában van, azt meg egy szóval se írtam hogy jobb mint bármikor! ;) A változás látható, ahogy az is, hogy Pacquiao előnyére vált!

» Valero   válasz erre
    2018-07-18 08:27:27

''Mindenki tisztában van a klasszis különbségekkel, de ettől még a lényeg az, hogy valószínűleg erre számítottak''

Igen erre szamitottak, csak nem jott be, mivel masok voltak az akkori Marquez altal elokeszitett es kivitelezett kontrak, es a mostani Matthysse probalkozasai(akibol eleve hianyzott a harci tuz). Eleve az egesz meccskep mas volt most mint 2012-ben, Marquez egy elegge hullamzo meccset nyomott Pac-el, ahol benne volt hogy akarmelyik borulhat ido elott. Pac-et ott nagyon elragadta a hev, figyelmetlenne valt, Marquez pedig remek idozitessel kihasznalta ezt. Pac nyilvan nem most 2018-ban kezdett jobban figyelni erre, hanem az orbitalis KO vereseg utan 5 evvel ezelott :). Csak akikkel azota bokszolt azokban legalabb 2x olyan tuz volt mint Most Matthysse-ban...
Nekem nem Pac-el van bajom, hanem azzal hogy latva Mathysse hozzaallasat, ez a meccs nem kiindulopont arra vonatkozoan, hogy milyen formaban van most Pac...Arra meg foleg nem hogy most meg jobb mint barmikor...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-07-17 18:35:24

Mindenki tisztában van a klasszis különbségekkel, de ettől még a lényeg az, hogy valószínűleg erre számítottak! Továbbá az is tény, hogy egy felelőtlenül rohamozó Pac, akár Matthysse ellen is benyelhetett volna egy altató erejű maflást! Matthysse is van annyira jó, hogy beakasszon egy-két ilyen ütést, 12 menet meg elég hosszú idő, így az esély ott lehetett volna végig! De nem ez történt, Pacquiao jól és okosabban bokszolt!

» Valero   válasz erre
    2018-07-17 13:49:11

@Valero: ''a mexikóiak gondosan kitervelt másodszándékból kontrákra épített csapdájába...ha igazak a meccs előtt elhangzottak, akkor kb. arra készültek ők is''

Azert szerintem kicsit mas kavehaz Marquez gondosan elokeszitett kontrai, mint Matthysse kontrai(csak egy kis +Klasszis kulonbseg van kozottuk). Pac ott elkovetett egy nagy hibat, de ez nem azt jelenti hogy most Matthysse ellen jobban bokszolt. Ordito a kulonbseg Marquez akkori, es Matthysse mostani teljesitmenye kozott...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-07-17 13:29:03

@gigaboly: "Pac kérjen bocsánatot mert Mattysse nem csinált semmit?"

Ezt senki sem mondta, de azt azért túlzásnak tartom, hogy egyesek már azt mondják, hogy Pac jobb, mint valaha, ha meg így van, akkor még is miért kellene tartania egy Spence vagy egy Crawford elleni meccstől?

» ogreface   válasz erre
    2018-07-17 12:27:37

Pac kérjen bocsánatot mert Mattysse nem csinált semmit? Wlad se egyedül volt a ringben Fury ellen amikor nem csinált semmit, Mattysse és csapata elmondták 6-7 menet körül kiütik Pacet... Crawford meg Spence ellen nem ő lenne a favorit de a többiek ellen mehet ha akar, Pac helyében Khan vagy Broner ellen mennék egy új promoterrel...

» gigaboly   válasz erre
    2018-07-17 11:40:54

Nem értelek titeket. Teljesen elfogadható teljesítményt nyújtott Pac. "Ólomkezű"? Bár lenne ilyen "ólomkezű" öklözőnk, csak egy darab.

Thurman, Garcia, Porter, Broner, Khan.

Melyik mutatott valami olyat a ringben, ami megoldhatatlan feladat lenne? Talán még Khan a legveszélyesebb az 5 közül komolyan mondom.

Persze, nem Pacman lenne az esélyes, na és akkor? (De, Broner ellen ő lenne) Egyik sem lenne lefutott mérkőzés szerintem.

Spence egy más játszóház, őt valóban kerülni kell. Ahogyan Crawford-ot is. A többi szerintem jó kis meccs lenne.

(Horn meccsből kiindulni szintén elhamarkodott, arra a meccsre a Filippínó nem készült fel normálisan)


A Lomachenko téma meg komolytalan.

Látom én is, hogy ez a Pac már nem a "Cotto-féle" Pac, de attól még igenis jó bokszoló, aki szerintem a mostani elite-tel fel tudja venni a versenyt. Az említett 2 embert kivéve.

    2018-07-17 09:57:13

Attól félek, hogy ez a siker mind Õt, mind pedig a haszonleső környezetét folytatásra sarkalja, aminek szerintem nagyon csúnya következményei lesznek....
Álomvilágban élnek mindazok, akik a közvetlen élvonal ellen fikarcnyi esélyt is adnának neki..

» greenman   válasz erre
    2018-07-17 09:46:00

@Sarkozi Robert: A Marquez elleni meccs mutatta meg legjobban mennyire nem gondolkozott, ill. az akkori edzője sem, egészen egyszerűen bele sétáltak a mexikóiak gondosan kitervelt másodszándékból kontrákra épített csapdájába!
A most mutatott formája alapján kissé okosabban bokszolt Pacquiao! Matthysse se találta a megoldást, bár ha igazak a meccs előtt elhangzottak, akkor kb. arra készültek ők is, hogy Pac ész nélkül rohanni fog előre, és bele sétál neki is valamelyik ütésébe. Nem jött be!

» Valero   válasz erre
    2018-07-17 09:05:40

@Sarkozi Robert: Magyarul Pac bokszolni Matthysse csak alibizni ment a ringbe ! Egyiknek sem kéne már bokszolni de legalább Pac teszi a dolgát még Mattyhsse agya csak a kasszán járt!

» antonio   válasz erre
    2018-07-17 08:43:30

@Valero: Matthyse-ban kb alig volt valami harci tuz, pac pedig idaig is gondolkodott a ringben, villamgyorsan utott, leforgott, kontrazott es jol vette ki a fejet. Annyi kulonbseggel hogy ennyire keves ellenallasba, nagyon regen utkozott. Nekem a meccs vegen, megfordult a fejemben, hogy Matthysse-nak le kellett seggelnie. En orulnek a legjobban ha Pac meg mindig ugyanaz lenne mint par eve, de ebbol a meccsbol messzemeno kovetkezteteseket nem lehet levonni.

''Mindenki annyit és úgy bokszol, amennyit az ellenfél enged neki!''

Ezzel a mondattal tokeletesen egyetertek, es Matthysse most rengeteget engedett neki.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-07-17 01:46:16

Vannak (voltak) itt a profiboksz.hu-n trollok akik realisabban voltak kepesek elemezni a latottakat. Ha oket ki lehet tiltani szimpla hulyesegert akkor ezt a majmot sem kellene idezni nem tesz jot az oldal szinvonalanak

» szabinar   válasz erre
    2018-07-16 21:35:47

@siposattila: Nana,azért ne essünk túlzásba,igaz hogy önmagához képest lassabb volt,de azért nem ólommadár.
Úgy gondolom hogy egy élvezhető jó ki meccs volt ez!Amíg ezen a szinten tud bunyózni addig én biztos megfogom nézni a meccseit.

» Rocky V.   válasz erre
    2018-07-16 16:03:51

@JCalzaghe: Gondolom még a hétvégi bulit heveri ki.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-16 14:32:21

Sajnos az idő mindkettejük felett eljárt,Pac olyan volt régi önmagához képest mint az ólommadár.
Kár az ilyen meccsekért,semmi értelmük.

» siposattila   válasz erre
    2018-07-16 14:30:53

Direkt figyeltem, Pacman továbbra is rohadt sokat engedi le ütés közben a kezét, egyáltalán nem lett jobb a védekezése. Szétkontrázná őt egy magasabb Crawford pl.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-07-16 12:53:30

@Valero: Én pont nem ezt láttam. Pac már közel sem volt olyan gyors és robbanékony, mint régen és még a hozzá képest bántóan lassú ellenfele is betalált néha egy egy keményebb ütéssel, pedig nem nagyon igyekezett, sőt! Tisztelet jár a filippínó világsztárnak, hogy még ilyen teljesítményt tudott kihozni magából, de ez a mai elit ellen kevésnek tűnik.

» ogreface   válasz erre
    2018-07-16 12:35:11

@Valero: Mivan??? :0

» JCalzaghe   válasz erre
    2018-07-16 12:33:55

Határozottan jobb lett a védekezése, ügyesebben veszi ki a fejét az ütések elől, nem csak támadni és darálni akar szellős védekezéssel, hanem gondolkodik és közben villám gyorsan üt leforog, kontrázik, támad! Kár hogy csak most jött el az edzőváltás, de még lesznek komoly meccsei ezek után nem kérdés!
Mindenki annyit és úgy bokszol, amennyit az ellenfél enged neki! Pacquiao ennyit engedett az argentinnek! Életkora ellenére is azt mondom fejlődött Pac, a harcossága nem kopott meg, hanem végre az eszét is használja! Szép volt!

» Valero   válasz erre
    2018-07-16 10:26:25

@leibigabi: Ez tetszett, tényleg. Duran Barkley elleni meccsét juttatja eszembe.

    2018-07-16 10:17:47

Igen, de hát a legendás teljesítmények többnyire mindig akkor születnek meg, amikor jön egy bunyós és bebizonyítja a szakértőknek, hogy tévedtek :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-07-16 09:45:26

Sajnos igaza van a Atlasnak a titánok ellen már kevés lenne..
Akár mennyire is kedvenc Pac,Jmm kiütötte belőle a harcosságát is azon a meccsen,előtte is látszott már a kopás de akkor vmi megtört végleg sztem..
Régen Mathysst az első leütés után le darálta volna..

» Ginko86   válasz erre
    2018-07-16 09:07:54

Igen, attól függetlenül, hogy effektíve jól bunyózott Pac, Atlasnak körülbelül mindenben igaza van.

» Streky   válasz erre
    2018-07-16 08:54:36
Ugrás az oldal tetejére