×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Alexander Povetkin először, majd utána a WBC bajnok Deontay Wilder – valószínűleg 2018-06-08 12:11:22 https://www.profiboksz.hu/2018/06/08/hearn-povetkin-nagyon-kockazatos-ellenfel/

Hearn: Povetkin nagyon kockázatos ellenfél

Alexander Povetkin először, majd utána a WBC bajnok Deontay Wilder – valószínűleg ez a menetrend vár ebben az évben a nehézsúly IBF/WBA/WBO címvédőjére, Anthony Joshuára. Az orosz bokszoló a WBA-nál kötelező kihívói pozícióban van, így előbb-utóbb úgyis sort kellene keríteni erre a találkozóra, ami Eddie Hearn promóter szerint már be van csatornázva: „Hihetetlenül kockázatos a Povetkin elleni összecsapás, szerintem agyament dolog bevállalni Wilder előtt, de Joshua ilyen. Õ nem akar könnyű ellenfeleket. Õt nem érdekli, kihívásokat akar, valódi kihívásokat. A Povetkin-ügy már gyakorlatilag rendben is van, a Wilder elleni összecsapás még nem teljesen, de minden nap egyeztetünk. Ha Povetkin lesz a következő ellenfél, a Wilder elleni szerződést akkor is alá fogjuk írni, még azelőtt a mérkőzés előtt. Wilder tudja és megértette, hogy neki kell eljönni Angliába és készen is állnak erre, de még van néhány részlet, amit el kell simítani.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: Jogos, horogra gondoltam, csak mást írtam.

» grabanc   válasz erre
    2018-06-09 22:51:19

@Moorer: "mert ugye Wilder nem merte bevállalni Povetkint"




Napi troll

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-06-09 12:41:19

povi 4-7 menet között feküdni fog.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-06-09 10:41:54

@Moorer: Ez nekem újdonság.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-09 10:07:53

@Moorer: Én mégis jó esélyt látok rá, bármennyire is igazságtalan lenne sokak számára, hogy a négy öv Wildernél fog végül egy kézbe kerülni. Egyszerűen a méretéhez adódó gyorsasága, az ütőereje, a kiszámíthatatlansága és a normálistól minden tekintetben eltérő gondolkodásából, személyiségéből eredő lelki ereje erősen predesztinálja erre. Antipatikus, "őszintén" pökhendi, nagyképű és teljesen irracionális karakter, de szerintem az a típus, aki durván megütve is,amíg eszméletén van, képes küzdeni és keményen visszatámadni.

» iceman   válasz erre
    2018-06-09 01:48:14

Mindamellett, hogy Povetkin maximálisan megérdemli a lehetőséget, tartok tőle, hogy csalódás lesz a meccs kimenetele. Szerintem Povetkin mérete, ereje és stílusa nagyon fekszik Joshua-nak, Hearn-ék ezért vállalják be elég bátran a meccset. Povetkin hatalmas mérethátrányban lesz, a gyenge lábsebessége miatt pedig nem tud majd gyorsan közel kerülni a brithez.AJ pedig keményen bele fog verni az előre mozgó Povetkinbe, akinek így nagyon kevés esélyes lesz elengedni közelről a valóban veszélyes horgait. A britek hazai pályáján a közelharcot pedig valószínűleg a bíró megint nem fogja engedni kibontakozni. De Joshua-nak a közelharcban is komoly "fegyverei" vannak, egyrészt a fogás, amivel ugyebár Klicsko semlegesítette már egyszer az oroszt, Joshua pedig még jelentősebb erőfölényben lesz, illetve az a bődületes felütés, amivel Klicskot is megrogyasztotta és szerintem Joshua talán legjobb ütése. AJ-re egyértelműen Wilder a valóban veszélyes ellenfél, mivel az ütőtávja kis mértékben, a gyorsasága viszont jelentősen meghaladja a britét (talán a dinamikus ütőereje is, minden másban AJ a jobb). Joshua sebezhetősége pedig egyrészt a savasodása, illetve az abból fakadó lassulása, másrészt a középtávoli, a saját ütőtávján kívülről érkező ütések hárítása, megkontrázása. Hearn-ék pontosan tudják, hogy egy elhúzódó, esetleg nagyobb tempójú meccs esetén, ha Joshua egyszer is "befárad", akkor Wilder AJ ütőtávján kívülről képes lesz célba juttatni az ütéseit és ha megérzi AJ sebezhetőségét akkor nagyon onnantól nehéz lesz féken tartani. Amúgy szerintem 195 cm-ig továbbra is Povetkin és Ortiz a két legjobb nehézsúlyú bunyós, csak a "tornyok" uralma mellett, egyszerűen nem fognak övhöz jutni, pedig a képességeik alapján kijárna nekik.

» iceman   válasz erre
    2018-06-09 01:38:02

Aj-nek kell minden jó ellenféllel kiállni mert ugye Wilder nem merte bevállalni Povetkint, a régebbi korokban volt a világbajnokokban tűz, ma már ez nincs meg ennek tipikus példája Wilder.

» Moorer   válasz erre
    2018-06-08 22:12:18

@grabanc: Ortiz hiteles is volt,miért ne lett volna az,Povetkin is az,bár szinte semmi esélyt nem adok neki.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-08 20:30:19

Igaza van Hearn-ek. Povetkinnek ez valoban az utolso nagy dobasa lehet, a do-or-die-fight. Lassan 39 eves lesz, ertekes evek vesztek el a karrierjebol, kb. 5 eve ott van egy nagy lehetoseg kapujaban, es valahogy nem sikerult odajutnia. biztos vagyok benne, hogy ugy menne Joshua ellen, hogy vagy gyoz, vagy o marad fekve, de mindent megtesz, amit csak bir a gyozelemert. Nagy fizikai hatranyba lenne, ugyanakkor van egy-ket dolog, amit a javara fordithat, foleg ha hosszabra nyulik a meccs.
Szerintem a Joshua - Wilder es az Ortiz - Povetkin mellett ez kb. a 3. legjobb lehetseges parositas nehezsulyban. Soha rosszabbat :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-06-08 19:44:28

A fiatalsag, a fizikum Aj mellet szol, Pov a rutinosabb, kepzettebb remelem utoljara megkapja a lehetoseget vb meccsre. Wilder vs. Aj nem mostanaban lesz, sztem.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-06-08 19:41:54

@grabanc: Povetkin es a bal jab? Sosem tunt fel, hogy kulonosebben jo jabje lenne. A balhorga az egyik legjobb a mezonyben, es jobbcsapottat is szepet oda tud verni neha, meg a kombinacioi is egesz jok.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-06-08 19:36:23

Tony-nak Pov bevállalása tényleg kockázatos. Ha mostanában valaki nehézsúlyú ki van éhezve egy (WBA címmel tetézett) sikerre, az pont az orosz. Szerintem Pov nagyjából fel van térképezve, tiszta sor mi várható tőle. Ha a meccs folyamán gyorsan el tudja adni a bal jab-jét, akkor a brit gondban lehet. Ha Tony belever egy ilyen próbálkozásba, akkor addig tarthat a találkozó. Povetkin hiteles kihívó, bár ezt gondoltam Ortiz-ról is Wilder ellen...

» grabanc   válasz erre
    2018-06-08 19:03:42

„Hihetetlenül kockázatos a Povetkin elleni összecsapás, szerintem agyament dolog bevállalni Wilder előtt,"


Na, ezt a rendkívül tárgyilagos őszinteséget; ezt a nyílt közvetlenséget szeretem leginkább Hearn-nél!
Megbízható, szimpatikus, gerinces ember.

Az ő szakmájában rendkívül ritka. Talán egyedüli.
S talán épp a gerincességében, megbízhatóságában rejlik kimagasló sikere, hisz jelleme minden üzleti partnerében tiszteletet ébreszt.
Remek fickó. :)

» Galamb   válasz erre
    2018-06-08 18:40:25

" Az egész világ vár a Wilder-meccsre, Wilder készen lett volna erre, de azért húzza még, mint a rétestésztát, hogy még több pénzt ki lehessen facsarni a Povetkin-meccsből is és Wilder is öregedjen még egy picit. "

Napi troll :)

» Moorer   válasz erre
    2018-06-08 17:37:49

Hearn valóban nagy taktikus,így meglesz mindkét pénzes meccs,a Povi elleni nem lenne biztos ha kikapna az angol Wildertől,szerintem erről szól az egész,a többi csak porhintés.
Így még lehet promózni a Povetkin meccset,hogy az orosz mekkora xman,holott sima mismatch.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-08 17:02:28

@Jersey Joe: Olyan nincs, hogy "jelenlegi helyzet" az uzleti vilagban, ez egy hosszu folyamat resze... Wilder csapata nem tunik valami megbizhatonak az eddigiek alapjan, ezert Hearnek nem akarnak ket szek kozott a foldre esni, ez ertheto. Povetkinnel mar szinte minden le van zsirozva, minek varjanak Wilderre, hogy aztan a vegen kitalaljanak valamit es megse jojjon ossze a meccs, Joshua meg ott marad ellenfel nelkul.

Brit szempontbol logikus akkor most nyaron bevallalni Povetkint, ezzel egy kotelezo cimvedes is letudva, es kozben lesz eleg ido megegyezni Wilder csapataval egy iden ev vegi, vagy Februari meccsrol.
Wilder szempontjabol... minel hamarabb, annal jobb nekik a Joshua meccs, valamiert megis eleg nehezen hajlandoak targyalni, szerintem ok is szivesen vallalnanak megy egy meccset Joshua elott, pl. Breazeale ellen. Wilder 32 eves, nehogy a korral gyere mar nala :D A serulesei kellemetlenek, de teljesen felepult beloluk, pl. Mayweather az utolso eveiben mar nem teljesen ep kezekkel bokszolt.

Povetkin... Olimpiai bajnok, veszelyes bokszolo, technikas, kemeny allal es nagy utoerovel, Wilder barmelyik eddigi ellenfelenel jobb, talan Ortizt kiveve.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-06-08 15:16:18

@Jersey Joe: " Többen is nyilatkozták, hogy míg Wilder most van a csúcson, fejben is, gyorsaságban is, míg Joshuának egy kis időre lenne szüksége, legalább 1-2 meccsre még."
Kik nyilatkozták ezt? Miért kéne idő még Joshuának? Klicskó, Whyte, Takam és Parker szintű ellenfele nem volt még Wildernek, kivéve Ortizt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-06-08 14:40:00

@Jersey Joe: " és Wilder is öregedjen még egy picit."
Azért Wilder még így 32 évesen nincs abban a korban, hogy komolyan megkopjon pár hónap miatt. Ez inkább 35 éves kor fölött számít.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-06-08 14:36:53

@PeteTheGreek: Kac-kac-kac...
Örülök, hogy a lényegre reagáltál... Többen is nyilatkozták, hogy míg Wilder most van a csúcson, fejben is, gyorsaságban is, míg Joshuának egy kis időre lenne szüksége, legalább 1-2 meccsre még.

Wilder azért mégis csak 33 éves, a kézgyorsaság a fő fegyvere, plusz el volt törve a keze már kétszer, vagy háromszor is ugyanott. Ahogy sokszor írtam, nem lennék meglepve, ha ez is szerepet játszana abban, hogy ők már nem akarják húzni ezt a meccset.

És azon azért szépen túlléptél, hogy most nemcsak a Joshua-meccsről van szó, hanem Whyte-ról is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-06-08 14:22:37

@LennoxLewis: Most a jelenlegi helyzetet nézzük, itt pedig igenis eléggé úgy tűnik külső szemlélőként, hogy azért taktikázik Hearn. Most volt lehetősége kikötni a Wilder-meccset őszre, de nem teszik és nemcsak én mondom, hogy most azért tényleg úgy tűnik, hogy Hearn nem akarja.

Azon meg már mindenki szabadon gondolkodhat, hogy miért nem. Nyilván a kockázatos meccs előtt egy jóval kevésbé kockázatos meccsel még nagy pénzt akar szerezni.
Povetkin jóval fiatalabban Klicskó ellen is padlózott többször, most sem lesz több esélye, sőt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-06-08 14:19:47

Arról nem beszélve, hogy szimplán a Canelo-GGG visszavágó tesz keresztbe, mivel nem egy nagy ötlet pár héttel később egy újabb PPV-t összehozni, pláne, ha mindkettőjüknek ez lesz az első PPV-je Amerikában...

De persze, itt nem erről van szó, hanem arról, hogy megvárják míg Wilder öregedik +5 hónapot : D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-08 14:02:46

@Jersey Joe: Azert ez nem egeszen igy van... Wilderek csapata honapokig nem valaszolt Hearn ajanlatara, majd hirtelen bedobtak az 50 millios ajanlatukat, de azota is lassan lehet veluk egyeztetni. Joshua pedig bokszolni akar, ki tudja mikor tudnak mindent lezsirozni Wilder csapataval, ezert kozben kiall Povetkin ellen. Inkabb dicseret illeti, hogy keresi a kihivasokat es nem egy hurkat ut ki, hanem kozben bevallalja az egyik legveszelyesebb ellenfelet, ezzel le is tudva egy kotelezo cimvedest.

Amugy Hearn tenyleg egy magus, elkepeszto milyen jo munkat vegez, most mar sorra hozza ossze a jobbnal jobb meccseket, es meg csak most kezd el Amerikaban terjeszkedni. Sokat koszonhet neki a boksz, remelem nem fog egyhamar raunni a promoterkedesre.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-06-08 13:57:05

@Schnauzer: Azért Povetkinnek megvan az a 30 % esélye, Joshuának nagyon csúcsformában kell lennie ellenne.

» Moorer   válasz erre
    2018-06-08 13:53:06

@Jersey Joe: "Azért Hearn nagy mágus lett. "
Lehet, hogy Oscarnál végzett OKJ-s tanfolyamon.

» Schnauzer   válasz erre
    2018-06-08 13:09:34

Azért Hearn nagy mágus lett.

Most Whyte és Joshuával is, amit csinált, az azért már erősen közelít a haymon-i szintekhez.

Az egész világ vár a Wilder-meccsre, Wilder készen lett volna erre, de azért húzza még, mint a rétestésztát, hogy még több pénzt ki lehessen facsarni a Povetkin-meccsből is és Wilder is öregedjen még egy picit.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-06-08 12:53:25

Povetkint nekik és lássuk. Jó meccs lenne!
Az orosz nem lesz beszarva. Már kb nincs vesztenivalója.

    2018-06-08 12:51:31

Ha tényleg így van akkor le a kalappal AJ előtt. Egy igazi bajnok nem kerül el senkit, legyen bármennyire is kockázatos

» JCalzaghe   válasz erre
    2018-06-08 12:49:20

Ha tényleg lehet hinni a cikknek és Joshua sikerrel veszi a meccset, akkor megérdemlik az 50 misit ;)
Wilder addig meg (szél)malmozik?

    2018-06-08 12:34:10

Povetkin lenyomja Joshuát, aztán a Joshua-Wilder meccs után begyűjti a másik három címet :-)

» Schnauzer   válasz erre
    2018-06-08 12:29:59
Ugrás az oldal tetejére