×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Eddie Hearn promóter elképzelései szerint két héten belül 2018-05-30 17:09:21 https://www.profiboksz.hu/2018/05/30/hearn-ha-wilder-nem-jon-angliaba-akkor-majd-povetkin/

Hearn: ha Wilder nem jön Angliába, akkor majd Povetkin

Eddie Hearn promóter elképzelései szerint két héten belül véglegesítésre kerül a nehézsúlyú WBO/IBF/WBA világelső Anthony Joshua következő összecsapása. A brit bunyós csapatának elsőszámú jelöltje a WBC bajnok Deontay Wilder, akinek táborától egy jelentős, 50 millió dolláros garanciát tartalmazó ajánlatot kaptak. A felek jelenleg is egyeztetnek, de a helyszínről még nincs megállapodás, hiszen Joshuáék Angliához, Wilderék pedig az Egyesült Államokhoz ragaszkodnak. A jelenlegi helyzet úgy fest, hogy Eddie Hearn köti az ebet a karóhoz és úgy véli, vagy Nagy-Britanniában lesz a találkozó, vagy sehol. A másik opciójuk egyébként Alexander Povetkin, aki a WBA-nál vár a lehetőségre: „Szeptember jelöltük ki AJ visszatérésére és jelenleg minden erőnkkel Wilderre koncentrálunk. Mi úgy gondoljuk, hogy mivel mindent itt építettünk fel Angliában, ezért nem is lehet máshol helyet adni egy ilyen történelmi mérkőzésnek. Szóval, az egyeztetések folytatódnak Wilderékkel. Ha az amerikai nem akar utazni, akkor Povetkin lesz a nyilvánvaló választás. Kötelező kihívó a WBA-nál, szóval igen veszélyes ellenfél. Anthony számára a legjövedelmezőbb lehetőség nyilván az amerikai mérkőzés Wilder ellen, de hajlandóak vagyunk kevesebb pénzzel is beérni, ha nálunk van a hazai pálya előnye.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@pepegross: Másik megoldás: első meccs USA, utána kötelező visszavágó UK-ban. Ha nem, 50m$ büntetés :D
Kérdés, hogy AJ-Wilder után bármelyik szervezet elveszi-e az övet, ha nem kötelező kihívóvval boxol a győztes, de ezen ne múljon, lesz pénz lefizetni őket is :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-05 12:25:57

@PeteTheGreek: Igen ez így korrekt megfogalmazás,reméljük lesz ilyen meccs hamarosan.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-05 06:51:08

@Schnauzer: @leibigabi:
Megtaláltam a megoldást: "O.K. Anthony Nálatok lesz a meccs,de én hozom a pontozókat. Csókol Deontay"

» pepegross   válasz erre
    2018-06-05 05:30:41

OK, visszaszívom, NEM kizárt Wilder ellen nyerni pontozással, szimplán - nagy valószínűséggel, a múltból kiindulva - sokkal többet kell tenni nála, hogy meglegyen a menet, nem elég szűken elhozni :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-04 23:46:37

@PeteTheGreek: Nem ez a lényege,hanem hogy kategórikusan ki lett jelentve hogy pontozással nem lehet Wilder ellen nyerni amerikában.
Akkor ebből egyenesen következik hogy Joshua kizárólag kiütéssel nyerhet.
Ezen nincs mit nem érteni.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-04 21:53:57

@siposattila: "De nem ment végig egy meccse sem,én meg azt nem értem hogy lehet a kiütéseiből azt a következtetést levonni hogy pontozással is tuti nyer. "

Bazzeg, a pontozólapok nyilvánosak akkor is, ha KO-val végződik a meccs.
Magyarán látod, hogy egy adott menetet kinek adtak a pontozók, tudod, még mielőtt kiütötte őket.
Ebből pedig le lehet vonni a következtetést, hogy mennyire "szeretik" a pontozók.
Ezen mi a f@szt nem lehet érteni, de tényleg? Ha lesz időm holnap már tényleg elolvasom mit hoztál hozzá valahol máshol, mert ennyire értetlen emberrel azért ritkán találkozni (aki mellette képes amúgy normális írni, megfelelő nyelvtannal stb)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-04 21:17:37

@siposattila: De az sem igaz hogy a kiütéseiből vontak le következtetést, nemdebár? ;)
Õk a végül kiütéssel végződő meccsei kiütés előtt még lepontozott meneteinek egyes félrepontozásaiból vontak le egy következtetést a pontozási tendenciára vonatkozóan.
Ezt lehet vitatni, de nem azzal hogy a meccsek kiütéssel végződtek, tehát tök mindegy a pontozás.

» Peacock   válasz erre
    2018-06-04 21:07:50

@PeteTheGreek: Vagy ha végigmegy, akkor utólag átírják szerinted?

De nem ment végig egy meccse sem,én meg azt nem értem hogy lehet a kiütéseiből azt a következtetést levonni hogy pontozással is tuti nyer.
Majd ha lesznek félrepontozott végeredményű meccsei,akkor igen,akkor megállja a helyét ez a megállapítás.
Ez akkor ezt jelentené hogy Joshua csak kiütéssel nyerhetne,semmilyen más esélye nincs.
Ez így igaz?
Persze hogy nem.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-04 19:45:24

@bpjotruska: Azért mert ketten vállvetve állítjátok,attól még nem lesz igaz.
Semmi baj az okfejtéssel,bér nem értek így sem egyet vele hogy Washington vezetett volna,de legyen.
Ebból a négy menetből globálisan azt vontad le hogy Joshua nem nyerhet a jenkiknél pontozással.
Na ez már ferdítés,függetlenül attól hogy milyen frappáns minőségjelzőkkel illetsz,remélem nem agyaltál sokat rajtuk.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-04 19:41:26

@siposattila: Sztem a te helyed az Észbontók nevű műsorban van. Ott csillogtasd a tudásod :) Ez a színtű szövegértés ugyanis odavaló...

» kovban   válasz erre
    2018-06-03 21:02:26

@siposattila: Te ezt tényleg nem érted😂?

» kovban   válasz erre
    2018-06-03 20:57:32

@siposattila: Ket napja, n+1 ember probal elmagyarazni egy banalisan egyszeru dolgot, amit mar egy jobb felfogasu 10 eves is megertett volna eddig, de te meg ott tartasz, hogy mas szajkoz hulyesegeket :-)
Ehhez mar valoban csak gratulalni tudok, sokszor hittem mar, hogy nincs lejebb, aztan mindig megmutatja valaki, hogy de, van.
( "jenki" szo jelenteset meg mindig nem sikerult megkeresni az ertelmezo szotarban? )

» bpjotruska   válasz erre
    2018-06-03 18:58:44

@leibigabi: "Erről nem hallottam, de ami nem sokkal rosszabb, az még mindig csak rosszabb, mint a másik :) "

Fogalmam sincs, hogy rosszabb-e vagy sem, gyanítom más (kevesebb fix, és bevételen osztozkodnak) de Sky-on is volt: http://www.skysports.com/boxin...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-03 17:51:52

Nem olvastam azokat, de ajánlom nézd meg a pontozólapokat Wilder meccsein.
Mégis kit érdekel, hogy a végén kiütötte őket? Hogy jön ez ide? :D
Nem Wilderről beszéltem, hanem az őt pontozó bírókról. Márpedig tudtommal utólag nem túl gyakran írják át a pontozásokat, tehát kb. ugyanannyi konklúziót lehet levonni, mintha végigment volna.
Vagy ha végigmegy, akkor utólag átírják szerinted? Nem is értem ezt az "érvelést" :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-03 17:45:54

"Vagy azért, mert ha pontozással végigmegy (amire igen nagy esély van) akkor szinte kizárt, hogy neki adják ismerve ahogy szokták pontozni Wildert (ami nem az ő hibája, mielőtt a Wilder-fanok nekem ugranának, ahogy nem Canelo hibája az sem, ahogy őt pontozzák..) "

Ezt a hülyeséget elkezdte itt szajkózni valaki és mindenki átszellemülten vagdalkozik vele.
Wildernek 1 pontozásos meccse volt.
A többi kiütéses siker,akkor lehetne ezt a pontozásos témát adu ászként odaszúrni ha valami világrengető csalások lettek volna a pontozásos meccseit illetően.
Canelóval sem érdemes hasonlítgatni,mert neki már voltak ilyen meccsei,míg a jenkinek soha.

» siposattila   válasz erre
    2018-06-03 12:57:48

@PeteTheGreek: "Azért Joshuáék visszaküldtek egy ajánlatot, amiről nem tudjuk, hogy mekkora. (2 napja mondta Hearn)
Valószínűleg nem sokkal rosszabb, mert arról már hallottunk volna Wilderéktől :)"

Erről nem hallottam, de ami nem sokkal rosszabb, az még mindig csak rosszabb, mint a másik :)

"És szerinted miért nem magabiztosak? Azért, mert annyira más a ring ott? Azért, mert csak akkor tud bunyózni ha tízezrek szurkolnak neki?

Vagy azért, mert ha pontozással végigmegy (amire igen nagy esély van) akkor szinte kizárt, hogy neki adják ismerve ahogy szokták pontozni Wildert (ami nem az ő hibája, mielőtt a Wilder-fanok nekem ugranának, ahogy nem Canelo hibája az sem, ahogy őt pontozzák..) "

Ez minden meccsben benne van, és a rendezéssel éppen ezt (is) szeretné megvenni a rendező fél, aki többet ajánl bele, vagyis többet kockáztat anyagilag.

» leibigabi   válasz erre
    2018-06-03 12:26:36

@leibigabi: És szerinted miért nem magabiztosak? Azért, mert annyira más a ring ott? Azért, mert csak akkor tud bunyózni ha tízezrek szurkolnak neki?

Vagy azért, mert ha pontozással végigmegy (amire igen nagy esély van) akkor szinte kizárt, hogy neki adják ismerve ahogy szokták pontozni Wildert (ami nem az ő hibája, mielőtt a Wilder-fanok nekem ugranának, ahogy nem Canelo hibája az sem, ahogy őt pontozzák..)

Mondjuk remélem ezeket a gondokat megoldják akár egy kötelező visszavágóval :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-03 10:02:49

@leibigabi: "Ezt Joshuáék megajánlották, amire Wilderék egy sokkal nagyobb összeget dobtak fel."

Azért Joshuáék visszaküldtek egy ajánlatot, amiről nem tudjuk, hogy mekkora. (2 napja mondta Hearn)
Valószínűleg nem sokkal rosszabb, mert arról már hallottunk volna Wilderéktől :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-06-03 09:55:49

végül is miért ne mehetne AJ is Amerikába, viszont akkor kéne neki legalább egy bemutatkozó meccs, erre pl Jarrell Miller tökéletes ellenfél lehetne .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-06-02 20:21:22

@Schnauzer: "Emiatt megértem Wilderék álláspontját. Azt nem értem, hogy Hearn-ék miért nem mennek át, ha annyira magabiztosak."

Joshua profiként még sosem mérkőzött idegenben, és nem per pillanat az élete legnagyobb meccsén szeretnék ezt megkezdeni. Wilder ebből a szempontból már valamivel tapasztaltabb, de ők sem szeretnének idegenben mérkőzni. Viszont, amikor valaki felajánlja az összeget, azzal általában a rendezést és a hazai pályát szeretné "megvenni". Ezt Joshuáék megajánlották, amire Wilderék egy sokkal nagyobb összeget dobtak fel. Ha Joshuáék annyira magabiztosak, nem jelenthet akkora problémát, hogy ne menjenek át. Ha ez probléma számukra, akkor mégsem annyira magabiztosak, persze ezt leplezve indokolják azzal, hogy de ha amerikába lesz a meccs, akkor oda csak 5-10 ezer szurkoló (helytől függően) látogathat ki, hogy megnézzék élőben a kedvencüket, míg Angliába akár 80-100 ezer. És ez komoly kibaszás lenne Joshua rajongóival, akiket nem hozhatunk ilyen helyzetbe. :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-06-02 19:33:42

@Galamb: "Anthony számára a legjövedelmezőbb lehetőség nyilván az amerikai mérkőzés Wilder ellen, de hajlandóak vagyunk kevesebb pénzzel is beérni, ha nálunk van a hazai pálya előnye.”

Én ebből azt olvasom ki, hogy inkább lemondanak a Wilder-féle busásabb ajánlatról a saját helyszínválasztás érdekében."

Én meg azt olvasom ki belőle, hogy Wilderék 50 milkás ajánlatát úgy fogadjuk el, ha mi mondhatjuk meg a helyszínt, de hajlandóak vagyunk kevesebb pénzzel is beérni, ha nálunk van a hazai pálya előnye , (ezért) a helyette valószínűleg következő Povetkin elleni meccsel :)

(Bár, igaz, érthető úgy is, hogy Hearnék Wilderéktől hajlandóak kevesebbel is beérni. Monjuk azt mondja, hogy nem kell a garantált 50 milliótok, hanem elég lesz csak 25, hogy Londonba legyen a meccs)

» leibigabi   válasz erre
    2018-06-01 15:58:20

@Galamb: Igazad van, figyelmetlenül olvastam Leibigabi hozzászólását.
De azt továbbra is tartom, hogy ha én teszek egy anyagilag erős ajánlatot, akkor szeretném, hogy ott lenne a meccs, ahol nekem kedvező, de legalább is nem hátrányos. Emiatt megértem Wilderék álláspontját. Azt nem értem, hogy Hearn-ék miért nem mennek át, ha annyira magabiztosak.

» Schnauzer   válasz erre
    2018-06-01 14:49:52

@leibigabi: @Schauzer
Szerintem nincs igazatok.
Íme:
Hearn:
"Anthony számára a legjövedelmezőbb lehetőség nyilván az amerikai mérkőzés Wilder ellen, de hajlandóak vagyunk kevesebb pénzzel is beérni, ha nálunk van a hazai pálya előnye.”

Én ebből azt olvasom ki, hogy inkább lemondanak a Wilder-féle busásabb ajánlatról a saját helyszínválasztás érdekében.

» Galamb   válasz erre
    2018-06-01 12:29:43

@leibigabi: Még a te példádat is el lehetne fogadni, ha egy mindkét fél számára elfogadható éttermet ajánlasz. De hogy az a vacsora, amit én fizetek meg vastagon a te éttermedben legyen, ahol a te kedvedre főznek és még arra is van esély, hogy légy kerüljön a levesembe, az már nem annyira vonzó :-)

» Schnauzer   válasz erre
    2018-06-01 09:39:13

@Galamb: "Szellemesen hangzik, de erre a konkrét esetre vonatkoztatva csúsztatás. :)
Úgy állítod be,mintha Joshua-ék elfogadták volna Wilderék 50 milliós ajánlatát, s mégis Angliában akarnak meccselni. ;)"

Nem úgy állítom be, hanem úgy néz ki, hogy elfogadnák az 50 milliós ajánlatukat, de úgy, hogy Angliában legyen a meccs. Mint ha meghívnál engem vacsorára, amit tökre el is fogadnék, és azt mondom, de csak akkor, ha az éttermet én választhatom ki.

» leibigabi   válasz erre
    2018-06-01 08:53:01

@Galamb: Nem állítja úgy be, ez te gondolod bele.
A cikkben is benne van, hogy Hearn tisztában van vele, hogy ha Angliában lesz a meccs, akkor kevesebbet kapnak.
Szerintem teljesen jogos, hogy ha adok egy több mint combos ajánlatot, akkor azt szeretném, hogy nálam legyen a meccs.
Versenytárgyalásoknál nem úgy van, hogy aki a legtöbbet ajánlja és megnyeri a tárgyalást, az szabja meg a helyszínt? Furcsa lenne nekem, ha mondjuk egy rakás pénzért megnyernék egy tárgyalást és más akarná megmondani, hogy hol is szervezzem meg az eseményt.

» Schnauzer   válasz erre
    2018-06-01 08:08:46

@deontay: Jó. De először egyesítse... :)

» Galamb   válasz erre
    2018-06-01 05:56:59

Wilder azt mondta, hogy ha egyesítette az öveket nehézsúlyban, utána lemenne cirkálóba!

» deontay   válasz erre
    2018-06-01 05:53:01

@leibigabi: "Ez a bokszban inkább úgy van, akár a magánéletben, hogy ha én állom a bulit, akkor én mondom meg, hogy hol lesz az a buli :)"



Szellemesen hangzik, de erre a konkrét esetre vonatkoztatva csúsztatás. :)
Úgy állítod be,mintha Joshua-ék elfogadták volna Wilderék 50 milliós ajánlatát, s mégis Angliában akarnak meccselni. ;)

» Galamb   válasz erre
    2018-06-01 05:50:42

@Galamb: egyrészt ahogy leibigabi írja, másrészt azért ők már egy ideje kölcsönösen emlegetik egymást, ami új és előrelépést jelent, hogy Wilderék tettek egy konkrét és Joshua számára nagyon is elfogadható, előnyös ajánlatot. Mivel két most már hiteles világbajnokról van szó, ilyen szempontból is erőltetett kissé bármelyiküket is kihívónak kinevezni.

» superman   válasz erre
    2018-05-31 21:56:28

Wilder esélyei még gyengébbek lennének ha Angliába lenne a meccs, ott Haymon papa nem tud segíteni ha baj van, nehezen tudom elhinni hogy ez a meccs létrejön még inkább hogy Angliába, oda 100 % hogy nem megy ez a tuszkalujzai bunkó !

» antonio   válasz erre
    2018-05-31 21:49:32

@kovban: Az azért már elég nagy arcvesztés lenne az amerikai Wilder meccs elodázását hozzáadva...
A kettő közül az egyikkel csak megegyezik. Kár lenne letombolni az eddigi bevállalós imidzsét a rajongókban.

» Peacock   válasz erre
    2018-05-31 21:35:26

Whyte kiesésével a WBC oldalon én jobban örülnék, ha inkább a WBC egy Povetkin vs Ortiz meccset írna ki eliminátorit.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-05-31 20:45:04

@Galamb: "Ez esetben pedig -tudtommal- a sportetika is azt kívánja meg, hogy a kihívó menjen a kihívotthoz.
Vagy másként van? :)"

Ez a bokszban inkább úgy van, akár a magánéletben, hogy ha én állom a bulit, akkor én mondom meg, hogy hol lesz az a buli :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-05-31 20:25:48

@superman: "Szerintem senkinek nem kell utaznia, viszont ha Joshua-éknak szüksége van arra az 50 millióra és Wilder övére, akkor kénytelenek lesznek."



Bocs ha tévedek, de úgy emlékszem, hogy Wilder hívta ki Joshua-t. (Sőt, mindezt eléggé ostromló türelmetlenséggel.)
Ez esetben pedig -tudtommal- a sportetika is azt kívánja meg, hogy a kihívó menjen a kihívotthoz.
Vagy másként van? :)

» Galamb   válasz erre
    2018-05-31 19:22:12

@CHUBAKKA: "hát szerintemn meg Wildernek kell utaznia akármennyire is dobálóznak itt 50 milliókkal"
Szerintem senkinek nem kell utaznia, viszont ha Joshua-éknak szüksége van arra az 50 millióra és Wilder övére, akkor kénytelenek lesznek. Ha nem hajlandóak lemondani a hazai pálya előnyéről - miként jelen állás szerint kinéz -, akkor ebből a történetből ők jönnek ki rosszabbul, mert Wilder-ék részéről volt egy pénzügyileg több mint korrekt ajánlat, amit ők nem fogadtak el, ezáltal kihátráltak a meccsből, ezt mostantól az orruk alá lehet dörgölni. Persze ha később létrejön a címegyesítés Wilder-rel, onnantól már nem lesz jelentősége ennek.

» superman   válasz erre
    2018-05-31 18:22:43

hát szerintemn meg Wildernek kell utaznia akármennyire is dobálóznak itt 50 milliókkal, vagy talán Wilder akkora nagy sztár lenne, hogy hozzá kell utaznia AJ-nek a 3 övével. Szerintem nem. Ha Wilder annyira bízik magában akkor menjen csak el Angliába, ahogy el tudott menni pl Parker is, vagy Klitschko is, aki kicsit nagyobb név, mint Deontay, már bocs. Utána meg a visszavágó lehetne az amcsiknál, ennyi!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-05-31 18:08:26

@kovban: Ott az a bizonyos "ha",ezért nem látom sok értelmét,az említett mecsek,hogy a pontozások csalások voltak,nos ebbe már valóban nem megyek bele.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-31 16:27:58

@siposattila: Tenyleg nem erted mit jelentenek ezek a peldak???? "Csupan" annyit, hogy ha vegigmegy a meccs, akkor az ilyen csalo pontozok miatt akkor is nyer pontozassal ha egyebkent siman bukta. Tenyleg semmiseg,,,

» Ohioboksz   válasz erre
    2018-05-31 16:22:41

@siposattila: Ezekből a meccsekből az vonható le, hogyha végig megy, akkor Wildert fogják támogatni a pontozók, akkor is ha AJ nyerne. Érted?

» kovban   válasz erre
    2018-05-31 16:04:22

@greg: Akkor se volt vonzó, ma sem az.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-05-31 16:03:52

@Exes: Nem tudhatták,de nem volt pontozás a meccs fele semment le,tehát egy kiütéssel nyert meccsből azt mondani általánosítva hogy emiatt nem nyerhet Joshua amerikában,ez elég furcsa példa.Olyan mintha azt mondanánk hogy Joshua meccsei gyanusan hamar meg vannak állítva,lásd Takam,így ha angliába meccs közben megbotlana Wilder,azonnal leállítják a meccset és Anthony nyer ko-val.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-31 16:02:02

Ha már történelem... :-)

https://mult-kor.hu/hihetetlen...

    2018-05-31 15:07:48

@siposattila: Hello. Nem volt rossz példa mivel a pontozók nem tudhatták, hogy lesz-e kiütés.x
a

    2018-05-31 12:57:35

@bpjotruska: De miért csak a Washington elleni meccsét említed? A Szpilka meg az Ortiz elleni meccsén ugyanilyen pontozás volt.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-31 11:57:11

@sziporka: Igen, ez már nem a régi felfogású boksz, hogy mindegy, hogy hol, mindegy, hogy kivel, mert meg akarom mutatni, hogy én vagyok a legjobb.
Megérteném, ha az amerikai nagyobb rizikó mellé gyenge ajánlat társulna, na de így?
Ha a visszavágó is benne van a szerződésben, biztos, hogy olyan rossz dolog 50 milláért esetlegesen bukni?
Nekem nem tűnik annak.
Bár lehet, hogy ha maradnak a hazai pálya előnyénél (lehet, hogy el se akarják majd hagyni Angliát, ha már egyszer ilyen jól lejt a pálya), akkor hosszú távon a több kisebb nagyobb lóvé.

» Schnauzer   válasz erre
    2018-05-31 11:12:06

"Anthony számára a legjövedelmezőbb lehetőség nyilván az amerikai mérkőzés Wilder ellen, de hajlandóak vagyunk kevesebb pénzzel is beérni, ha nálunk van a hazai pálya előnye."

Mondjuk ilyet szerintem nem okos dolog lenyilatkozni. Elég gyáva színben tűnik fel az AJ csapat ilyen nyilatkozatok tükrében.

» sziporka   válasz erre
    2018-05-31 11:03:45

Jaj, hát azt, hogy Wilder ha kell a pontozókat is elvakítja (kiüti) egyetlen csukott szemes malomkörzéssel - erre pedig csak egy félig félember mutáns képes, aki még önmagát is megijeszti néha😉

» Peacock   válasz erre
    2018-05-31 10:44:25

@siposattila: Megis milyen konzekvenciat lehet levonni abbol, hogy valaki 4-bol 3 menetet elveszit, s a pontozoknal megis vezetesre all? :-) Azt, hogy nem szamit mert ugyis KO-volt? Tehat kaphat ajandekba meneteket egy bunyos, mert KO-val szokott gyozni ugyis?

» bpjotruska   válasz erre
    2018-05-31 09:11:40

Tulajdonképpen ugyanott vagyunk, mintha nem lenne egy remek ajánlat a meccsel kapcsolatban, mert hiába van 50 misi feldobva, nem tudnak/akarnak megegyezni.

Megértem Hearnt-t hogy Angliában szeretné megrendezni, csak akkor felejtse el az 50 millát, bokszolnak majd a töredékért.
Szerintem egy ilyen mega összegnél elvárhatja Wilder csapata, hogy Amerikában legyen a meccs.

És nem vagyok benne biztos, hogy Joshuának jobb választás egy Povi meccs (ami azért messze nem lefutott szerintem) jóval kevesebb pénzért, mint egy maxi bevétel, még ha Amerikában lenne is a meccs.
Szerintem jobb érzés lehet egy esetleges vereség esetén több pénzt kapni.
Ha meg nyer, akkor is jobb, a több.

» Schnauzer   válasz erre
    2018-05-31 08:39:50

@siposattila: ko lett a vége,nem pontozásos meccs volt,úgy mondtad mintha számítana ki vezetett,amikor a vége egyértelmű volt.
Ebből a meccsből azt a konzekvenciát levonni,hogy Wilder ellen nem lehet pontozással nyerni hazájában,egy igen rossz példa volt.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-31 07:45:23

Alap esetben én is azt mondanám, hogy rendezzék meg az angoloknál a Wembleyben, de mivel Wilderék megtették ezt a garantált 50 milliós ajánlatot, ezzel vállalva a kockázatot, Hearnnek, És Joshuának bele kéne mennie az amerikai helyszínbe!

» deontay   válasz erre
    2018-05-31 07:09:15

Hearn szerintem nem akarja most ezt a meccset, ezért ködösít. Ugyanis, ha az amcsik bedobnak 50 misit, akkor azért teszik, hogy oda vigyék a meccset, ahová akarják. Ez szerintem nyilvánvaló. Amúgy meg vannak legendás amerikai helyszínek, amelyek méltók egy ilyen szintű meccsre. Szerintem ebből Povetkin meccs lesz, aminek örülök, mert Povetkin megérdemli a lehetőséget. Sőt az oroszok keményen bele fognak állni a purse bid-be és látok rá esélyt, hogy elviszik Oroszországba a meccset.

» iceman   válasz erre
    2018-05-31 02:38:35

@sziporka: 1.5 millióan vették meg PPV-n Klicskó v Joshuát, szóval ekörül lesz ez is. De csak 20 fontba került ami kb. 25$. Tehát kb. 40 millió $ volt abból a bevételük.
Kiváncsi leszek, hogy ezt mennyiért adják majd

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-05-31 01:18:18

vigyek a meccset mashova.
az Ali Foreman, a manilai Ali Frazier sem Amerikaban volt, pedig mindegyikuk amerikai

    2018-05-30 23:27:14

Hát... Èn nem tudom. Egy amcsi promo turnè, helyszìni reklámok, erősebb mèdia jelenlèt (amerikai talk show-k, megjelenès rendezvènyeken) lehet, hogy jobban megpörgetnè a PPV számokat. Angliában nem tudom, hogy mennyire PPV fizető a közönsèg. Ès a nagy pènzt ez hozza, nem az, hogy most meg tudod-e tölteni a Wembley-t.

» sziporka   válasz erre
    2018-05-30 22:38:36

@Galamb: Szerintem is, es Hearn mar jo ideje ezt mondja, hogy ok benne vannak egy 2 meccses szerzodesben, ha az elso meccs a UK-ben lesz es a visszavagot rendeznek meg az USA-ban.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-05-30 22:23:59

@siposattila: Talan nem igy volt? :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-05-30 21:34:23

ha jól emlékszem akkor Wilder azt mondta, hogy bárhol hajlandó megmérkőzni AJ-el, na akkor meg hajrá!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-05-30 21:00:16

"Washington elleni meccsbol kiderult ( 4-bol 3 siman bukott menet utan vezetesre allt a pontozoknal )."

:))))

» siposattila   válasz erre
    2018-05-30 20:29:17

Szerintem az lenne a tisztességes megoldás, ha Wilder-ék elfogadnák az angliai helyszínt, egy USA-ban megrendezendő visszavágó opciójával

; hisz mégiscsak jelenleg Joshua a nehézsúly első számú alakja, így illő , hogy elsődlegesen az amerikai alkalmazkodjon, de - a Stiverne és Ortiz elleni produkciójának köszönhetően- most már Wilder is tiszteletre méltó alkupozicióban van.

» Galamb   válasz erre
    2018-05-30 20:13:40

@VRRRT: Sztem, ha a Povi elleni purse bid-et nem Hearn nyeri, akkor dobja a WBA övet.

» kovban   válasz erre
    2018-05-30 18:43:27

El nem tudom képzelni, hogy az AJ-nek szánt MINIMUM! 50 milliót!, hogy a búbánatba tudja Haymon kigazdálkodni. Persze lehet, hogy Wilder ingyen bunyózik:)

» kovban   válasz erre
    2018-05-30 18:42:15

Kieg: Poviék Moszkvába vinnék a meccset, de meg lehet esetleg tartani Londonban is, feltéve ha ők szervezik. Ha Jóskáék nem egyeznek meg az usákokkal, akkor igen érdekes purse bid-nek nézünk elébe.

    2018-05-30 18:37:58

Én Joshuának fogok szurkolni, de ez nagyon gáz, hogy ugat az 50 milláról, aztán amikor megkapja, akkor meg rinyál a csapata a helyszínen.
Nyilván nagyon kételkedtem ebben az 50 millában, de Hearn azóta azt mondta, hogy tényleg él az ajánlat, és a "pénz rendben van".

Nah mindegy, remélem összejön

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-05-30 18:32:03

Mindketten erthetoen ragaszkodnak a hazai palya lejtesehez, ami donto is lehet egy szoros meccsen ( en el tudom kepzelni azt is, hogy vegigmegy, mint altalaban azok a meccsek, ahol 100% KO-t var a nagy tobbseg ).
Joshua eseten egy joindulatu "british-TKO"-tol lehet tartani, mint a Takam elleni meccsen lathattuk, Wilder pedig otthon pontozassal nem verheto, amint az Washington elleni meccsbol kiderult ( 4-bol 3 siman bukott menet utan vezetesre allt a pontozoknal ).

» bpjotruska   válasz erre
    2018-05-30 17:33:05
Ugrás az oldal tetejére