×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Közel egy éves pauza után szombaton éjszaka ismét kockára 2018-05-19 10:37:35 https://www.profiboksz.hu/2018/05/19/stevenson-es-jack-merlegre-allt/

Stevenson és Jack mérlegre állt

Közel egy éves pauza után szombaton éjszaka ismét kockára teszi WBC félnehézsúlyú világbajnoki címét Adonis Stevenson, a haiti-kanadai öklöző ellenfele pedig a svéd Badou Jack lesz. A pénteki hivatalos mérlegelés abszolválás nem okozott problémát a két öklözőnek, és míg Stevenson 173.4 fonttal (kb. 78.65 kg) mért be, addig Jack alatt 175 fontot (kb. 79.38 kg) mutatott a műszer (a felső határ 175 font volt).

       
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Fogadók rémálma a döntetlen, kb. 1% tesz egy ilyen mérkőzésen x-re így a fogadóirodák kaszálnak...

» Blackpanther   válasz erre
    2018-05-21 14:04:31

@PeteTheGreek: Az első fele meg épp 5:1 volt Stevensonnak, szóval szerintem jogos a döntetlen. :)

    2018-05-20 11:32:50

@Peacock: Egy visszavágót szerintem behúzna Jack.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-20 10:29:47

@Peacock: Hát ha valahol ott biztos nem. :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-20 09:04:41

A meccs első felében Jack szinte csak elmozgott, tartva a kanadai erejétől, Stevenson szűken de egyértelműen vitte a meneteket, mert bár így ő sem talált túl sokat kívülről, a visszatámadádok eléggé szórványosan voltak.
Aztán amint Stevenson kicsit talán elaludt ebben, Jack egyszer csak belépett közelre, és átvette az irányítást, nem kevéssé meglepve és nem akármilyen arányban dominálva a kanadait - láthatóan ez tudatos taktika volt.
Jack edzője - azt hiszem a 9. menet után, mikor az előző 3 menetben Jack fordítva a meccsen tényleg erősen dominált és elfárasztotta Stevensont belharcban, közelről - azt mondta neki ha jól értettem, hogy nem kell több testütés (no more bodyshot) és belharc, menjen fejre, mert Stevenson elfáradt. Ha ez tényleg így volt, kb. ezen ment el szerintem győzelem, mert Stevenson tényleg eléggé el lett kalapálva közelről, a köv. menet elején Jack azonban elkezdett távolról egyenesekkel fejre menni, ebben azonban Stevenson volt a jobb, aki egy kis szuszhoz jutva így át is vette az irányítást, új erőre kapva. Aztán mikor Jack rájött hogy vissza kell váltania belharcra, Stevenson még friss erővel elkapta kicsit testen, amit időbe került kezelnie de sikerült. Aztán Jack maradt is közel és újra ő volt a jobb szerintem, ő is irányított. Szerintem nyert is 7-5-re, és mivel a sűrű meneteket ő jegyezte, szerintem összességében is jelentősen több ütéssel talált. (A végén a statisztika is ezt mutatta ha jól emlékszem - jab és power tekintetében is).
Ha nincs az a távolra visszaállásos rövid periódusa ahol Stevenson erőre kaphatott, talán egyértelműen nyer. Mindenesetre a végeredmény így abszolút korrektnek mondható. A meccs elején Jack nagyon simán hagyta elmenni a meneteket a biztonsági hátrálással.

» Peacock   válasz erre
    2018-05-20 08:41:43

115-113 Jack szerintem a leg reálisabb pontozás, de a döntetlen is elfogadható.
Stevenson-Bivol meccsen viszont már biztosan nem Stevenson lenne a favorit, jó lenne összehozná vki.

» Peacock   válasz erre
    2018-05-20 06:33:58

mondjuk nem tudom ki mit vart kanadaban a pontozoktol

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-20 06:33:50

Sajnos csak 6.tól láttam, onnantól 1 menetet hozott Stevenson. Kiváncsi leszek a pontozólapokra...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-05-20 06:28:54

Na, döntetlen lett. Két 114-114, és a harmadik pedig 115-113 Badou Jack.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-05-20 06:28:14

Nem lepne meg a döntetlen..

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-05-20 06:26:04

10. menettol oriasi meccs. Adonis meg mindig nagyon veszelyes...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-20 06:20:36

Na, 7. nagy menet volt Jacknek! Stevenson elfogyott? Remélem...izgalmas lesz a 2. fele

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-05-20 06:04:19

Stevenson kemenyen lelassult

» miskacarus   válasz erre
    2018-05-20 06:02:15

Stevenson meg mindig jo formaban van 40 evesen. Adhatnanak a tobbieknek is ebbol a cuccbol...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-20 05:40:04

@csotke: a link ez volt: vipleague.bz
mentsetek el azert h maskor keznel legyen.
a masik nagyon jo link amin most a Stevenson kezdodik: sport365.com

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-20 05:26:59

@csotke: Bocs lemaradtam. Russel nyert pontozassal megerdemelten, de majdnem ugyanannyit talaltak. Russel 1000 utest engedett el...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-20 05:24:24

@Sarkozi Robert: KÉNE EGY LINK.

» csotke   válasz erre
    2018-05-20 04:55:35

@Heat: Russeleket erdemes addig nezni. elkepeszto meccset nyomnak. szinte minden utesuk power...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-20 04:45:15

http://italiantv.dynalias.com/...

» nelson96   válasz erre
    2018-05-20 04:36:16

@pressurefighter0088: Szerintem igen, én is úgy számolok. Már csak egy stream kellene.

    2018-05-19 23:43:53

O.Rivas (1,04-1,11) - H.Hubeaux (6,50-9,00)

A.Stevenson (1,75-2,00) - B.Jack (1,80-2,05)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2018-05-19 23:40:03

@Heat: Mármint a gála? Akkor elég ha fél5 fele felkelek. :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-19 22:57:55

Nah, Helyi idő szerint 21:00-kor kezdődik, és 6 óra az időeltolódás. :)

    2018-05-19 22:03:37

Showtimeon 10:05pm.

    2018-05-19 21:59:09

@pressurefighter0088: A skysports oldalán 2:30am-et írnak, Torontóban lesz a meccs, passz, hogy melyik időzóna a mérvadó.

    2018-05-19 21:56:29

@pressurefighter0088: Tetszik a boksz amit csinál.

» Moorer   válasz erre
    2018-05-19 21:33:59

Hány órakor várható hogy lesz?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-19 21:27:23

Természetesen Jacknek szurkolok (Stevenson sötét múltja miatt), de 50-50-re látom az esélyeket.
Stevenson dinamikus, laza, gyors és nagyütő, a távot lábon is jól tartja. Kisebb csoda hogy mindez 40 évesen is igaz rá, de igaz. Persze ha frusztrálja az ellenfél stílusa ritkán, de azért tanácstalan is tud lenni és így zavarba is hozható. Jack ugyanakkor egy igen kombinatív bokszoló, remek testütő, belharcban is nagyon jó. A védekezése is egyre jobb lett az évekkel. De valahogy nekem Cleverly ellen - bár igen meggyőzően nyert- mégis kicsit komótosnak tűnt.
Jack talán a jobb bokszoló, de egyértelműen Stevenson a nagyobb ütő, szóval fene tudja mi lesz a vége. Várós. Hajrá Jack!

» Peacock   válasz erre
    2018-05-19 21:01:27

@Moorer: "Biztos vagyok benne hogy a környezetedben is vannak Stevensonhoz hasonló történetű emberek, csak ők meg vagy haverjaid vagy csak a hátuk mögött mersz pofázni róluk..."

Úgy beszéltél, mintha minden egyes nem bűnöző átlagember meghunyászkodna egy piti bűnözőnek. (és itt most nem Stevensonra gondolok)

Ez volt csak a bajom, nincs bajom veled azért, mert szimpatikus neked valaki, aki nekem nem az. Az szimpatikus benne, ahogy viselkedik, vagy ahogy bokszol?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-19 19:47:37

@northpaw: " Most végre bevállalt egy nagyközépből feljövő Jacket "

Stevenson is nagyközépsúlyból indult.

» nagygeza   válasz erre
    2018-05-19 18:45:18

@nagygeza: Egyetértek veled. A sebesség lehet a gond (no meg az ütőerő). Féltem is Jacket, pedig nagyon neki szurkolok. Kiváncsi vagyok miként próbálja ezt a 2 el nem hanygolható ajadákyt kezelni

» Master of Disaster   válasz erre
    2018-05-19 18:41:57

Stevenson erős a sebessége is kiemelkedő technikailag is rendben van, meglepne ha Jack győzne de 40 évesen már gyorsan bekövetkezhet egy jelentős visszaesés.

» nagygeza   válasz erre
    2018-05-19 18:36:38

@pressurefighter0088: Szimpatikus Stevenson. Ha neked emiatt nem vagyok az magasról lesza.om...

» Moorer   válasz erre
    2018-05-19 18:13:26

@Streky: Jól vetted le. Tényleg képzett vagyok. És semmi gond. Neked bármikor ingyen segítek. A munkám része, hogy a kihívásokkal küzdőket támogassam. Ja és, hogy ne tartsuk fel a boxrajongókat sem: hajrá Jack :)

» Master of Disaster   válasz erre
    2018-05-19 17:45:12

@Master of Disaster: Köszönöm a dícséretet. :) Egy ilyen edukált és értelmes személyiségtől mint amilyen te vagy, még jobban esik az embernek. :)

» Streky   válasz erre
    2018-05-19 17:40:43

@Streky: Okos kisfiú vagy. Jól vezetted le az egyébként poénnak szánt nem túl bonyolult logikai eszmefuttatást. Ezek szerint még neked is átment :)

» Master of Disaster   válasz erre
    2018-05-19 17:33:21

Stevensonnak hívják azt a csimpánzt, akit felvettek a kamerák ahogy produkálta magát! :D Dudom hogy ez a show része, de én inkább egy majmot láttam nem pedig egy bokszolót!

» Valero   válasz erre
    2018-05-19 17:21:30

@siposattila: Általában ez így van, de éppen Stevenson az a bokszoló, akinél azt lehetett látni, hogy gázos, össze-vissza beszél és nem akar harcolni a legjobbak ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-05-19 17:16:41

@Kane: Jó lenne, mondjuk én még Stevensont megnézném Bivol ellen.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-19 17:05:45

@Moorer: Te is ilyen ember vagy?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-19 17:03:29

@Master of Disaster: A kommentedből ítélve azóta is ugyanannyi az IQ-d mint 5 éves korodban. :)

» Streky   válasz erre
    2018-05-19 17:00:49

@Jersey Joe: Emberileg nulla ezen nem volt vita,az hogy kit hoznak elé a legkevésbé rajta múlik,ez a főnöke sara,így helyes a dolog.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-19 16:55:56

@LennoxLewis: Tudom, nem is örülök neki.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-05-19 16:22:19

@northpaw: Annyibol egyetertek vele, hogy azert eleg sok esetben fel vannak fujva ezek a dolgok. Sajnos a prostik sem az igazmondasukrol hiresek, de egyebkent ha csak a negyede igaz az sem szep dolog. Viszont egy 20 evvel ezelotti dolgot kar felemlegetni szerintem, sokan csinaltak tizen-huszon evesen faszsagokat vagy szemetsegeket, a lenyeg hogy jo utra tert es megtalalta a szamitasait. Aldja az isten, csak maradjon is ilyen.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-05-19 16:18:49

@Moorer: Nem, a kiskorúak nem voltak prostik előtte, hanem azért lettek azok, mert Stevenson és bűnöző bandája prostitúcióra kényszerítette őket. De látom most már olyan szintre jutott nálad Stevenson mentegetése, hogy azt próbálod sugallni, hogy nem jogosan ítélték el, ez már a vég. Az meg, hogy Stevenson valóban jó útra tért, csak abból fog kiderülni, ha már visszavonult, és elfogyott a pénze, hogy akkor mennyire fog jogkövetően élni.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-19 16:12:47

@northpaw: Mert ugye azok a prostik gondolom egytől-egyig apácák voltak előtte, és ugye minden szavukat el kell hinni. Az hogy pár mondatban olvastad valahol hogy Stevensont miért itélték el az nem azt jelenti hogy ő abban úgy bűnös is. A másik meg hogy ez már 100 évvel ezelőtt volt, most már törvényesen keresi a kenyerét, jó útra tért, persze az ilyenek mint te ezt is sajnálják tőle és inkább visszaküldenéd az utcára bűnözni...

» Moorer   válasz erre
    2018-05-19 16:05:23

@Moorer: Az ha valaki netán prostikhoz jár, és verekedik az nagyon nincs arányban azzal, hogy valaki másokat, főleg kiskorúakat akarata ellenére prostitúcióra kényszerít, veri, és megerőszakolja. Az utóbbi nem kicsit súlyosabb. De próbáld csak mentegetni, relativizálni a figura bűneit, aki ezzel még az amúgy valóban nem szent bokszolói közegből is bőven kilóg negatívan. Még Broner sem csinált ilyen patkányságokat, pedig ő aztán tényleg az alja. Azzal meg hogy az ismerősi körömről miket feltételezel, vélhetően magadból indulsz ki.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-19 15:58:16

@northpaw: Hagyd már ezt az álszent szöveget amit nyomsz, amikor ugye te mész prostikhoz vagy verekszel az rendben van, ha más csinálja akkor meg az egy aljas bűnöző. Biztos vagyok benne hogy a környezetedben is vannak Stevensonhoz hasonló történetű emberek, csak ők meg vagy haverjaid vagy csak a hátuk mögött mersz pofázni róluk...

» Moorer   válasz erre
    2018-05-19 15:46:11

@Jersey Joe: Stevenson es Stiverne hatalmas haverok (mindketten Haitirol szarmazo kanadaiak), azt hittem ezert neki szurkolsz majd :)

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-05-19 15:45:37

@siposattila: Azért itt nem "pusztán" arról volt szó, hogy sitten volt..

Hanem arról is, hogy emberileg nulla, ahogy viselkedik - ráadásul sportemberként is a legvisszataszítóbb, 5 éve kerülgeti a valódi kihívásokat.
Sem Wardot, sem Kovalevet, de még csak Alvarezet sem.

Az ilyet úgy meg kéne verni, hogy egész életére megemlegesse.

Hajrá Jack!

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-05-19 15:39:30

@northpaw: Szerintem meg jobb is ha nem tudjuk,melyik bunyósnak milyen a múltja,nem is ezzel a részével kéne foglalkozni.
Nem gondolom hogy Jack,problémát okozna neki,bár ez a felrándult bunyós,másfélszer akkora mint ő.
Én bírom a bokszát,Tysonét meg Hopkinsét,is bírtam,nagyjából pont leszarva hogy sitten volt e.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-19 15:34:00

Szerintem Jack kockázatkerülő bunyóval hozza a meccset pontozással.

    2018-05-19 15:25:04

@northpaw: Nagyon sajnálom, hogy nem találkozott KOvalevvel, hogy az nullára üsse.

Stevenson szépen és látványosan bunyózik, de egy söpredék.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-05-19 15:21:15

@siposattila: "magánéleti kisiklások" - Jaja, kiskorú lányokat prostitúcióra kényszeríteni csak egy magánéletbeli kisiklás, megtörténhet bárkivel... :D

"legtöbb embert csak a ringbéli produkciók érdeklik" - Érdekelne az is, csak sajnos abból nem sokat láttunk, mert Stevenson évente egyszer hajlandó bunyózni, a kötelező kihívója ellen nem áll ki, a többi félnehézsúlyú bajnok ellen nem áll ki, az utolsó értékelhető produktuma a ringben 4-5 éve volt, a közelmúltban C kategóriás esélytelen ellenfelek ellen bokszolt évente egyszer. Most végre bevállalt egy nagyközépből feljövő Jacket, ez kétségtelen, hogy tőle nagy dolognak számít. Remélhetőleg pályafutásának utolsó meccse lesz ez.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-19 15:02:28

@siposattila: Szerencsére a legtöbb embert csak a ringbéli produkciók érdeklik,nem a múltbéli magánéleti kisiklások,ha ezen nyamnyognánk,kb a fél bunyós profi társadalom ellenszenves lehetne.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-19 14:47:21

Én Stevenson-ra tippeltem. Badou Jack egy strapabíró, kemény srác és szerintem végigállja a meccset. Ott van az a tényező is, hogy ezt a majmot (bocsánat) bármikor utolérheti a kora. Ha ez kicsit is megtörténik, akkor Jack azt könyörtelenül kihasználja és kiüti.

» KGyorgy   válasz erre
    2018-05-19 14:41:41

Valószínűleg csak nem tud viselkedni,meg nem tudja zt az idétlen vigyor letörölni az arcáról,azért vannak fenntviszonylag normális riportok is vele.
Későn robbantak be az élvonalba Kovalevvel együtt,és a jóisten a megmondhatója miért nem hozták soha össze őket,mindkét oldalról voltak sumákolások,ma már ennek semmi jelentősége.
Valószínűleg hozza ezt a meccset,mert jobb ökölvívó az ellenfelénél,de kár ezért a pályafutásért,kevés ringbe lépésért kora ellenére,követhetetlen hogy a promótere miért nem akart több pénzt kihozni belőle,tele volt és van a súly jobbnál jobb nevekkel,ezt csak maga Haymon tudhatja.
Nem lett belőle szupersztár pedig lehetett volna,pályafutásából mindig hiányozni fog valami mindenki számára.

» siposattila   válasz erre
    2018-05-19 14:41:02

@Jan: És erőszakolt meg a prostik vallomásai szerint, akik közül több kiskorú is volt, de ezért külön nem ítélték el. Aztán a sitten addig verte az egyik rabtársát, amíg az kómába került. Stevenson az egyik legnagyobb féreg, akiből valaha prominens bokszoló lett, épp itt az ideje, hogy végre úgy istenesen ki legyen ütve és vissza legyen vonultatva.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-19 14:21:04

@Totti: Mielott a bokszkarrierje beindult volna prostikat vert es futtatott...

    2018-05-19 14:12:01

Azért May meg Stevenson agyilag nem egy szint. :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-19 14:10:18

Jajjj. Csita mérlegre állt. Mit szól ehhez Tarzan??? Kb. 5 évesen volt ekkora IQ-m éa most megnyugidtam, hogy nem csak én álltam meg az evolúcúió e szintjén... nem xsodálom, hogy a helyiek se nagyon támogatják Chickensont

» Master of Disaster   válasz erre
    2018-05-19 14:05:46

@Jan: Nekem is ez ugrott be erről a videóról rögtön. Ez a Stevenson annyira ostobának tűnik most komolyan, ez nem előítélet, meg rasszizmus, de látszik a csávón, hogy annyira együgyű. A beszéde, a mozgása, az arckifejezése... Szerencsénk, hogy bokszol, mert különben tuti rabló, gyilkos vagy valami hasonló lenne. Egyszerűen látszik rajta, hogy alkalmatlan bármilyen kicsit is komolyabb munkára. Amire meg alkalmas lenne, azt olyan kevés pénzel honorálnák, hogy biztosan bűnözne. (Na nem mintha Mayweather túl értelmiséginek nézne ki mellette :D) Szerintem ma be is fejeződik a pályafutása. Jack nagyon lenézett bunyós, pedig nem rossz, és jóval fiatalabb is, mint az ellenfele. Jó meccs lesz.

    2018-05-19 13:53:03

Hajrá Stevenson !

» Moorer   válasz erre
    2018-05-19 13:45:28

Jack fog nyerni. Lehetséges, hogy az elején Stevenson elvisz pár menetet, talán még le is üti, de a meccs második felére el fog fogyni, és Jack kiüti.

» northpaw   válasz erre
    2018-05-19 13:36:13

Szerintem is Stevenson nyer, de jó lenne ha így öreg korára elkezdene nagyobb nevekkel bokszolni, Jack jó választás, utána meg jöhetne az egyik orosz a 3-ból, vagy Gvozdyk.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-05-19 13:22:50

Stevenson valoban nem egy eszleny, emlekszem egy kepet lattam rola, siman felvett egy olyan melegitot amire az volt himezve hogy “Adoins” Stevenson :D De egyebkent szerintem is kiuti Badou Jacket mert hatalmas tehetseg szerintem.

    2018-05-19 12:11:39

Itt kiderül mennyi maradt még Stevensonban.Fonfara ellen jónak,élesnek tűnt de az elég rövid meccs volt és 1 év eltelt.Jó meccs lesz.

» schneider999   válasz erre
    2018-05-19 12:08:08

@noonecanbeatme: Ugy legyen, hajra Stevenson!

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-05-19 12:04:25

Te jo isten ez a Stevenson... raadasul nem is tunik egy nagy eszlenynek. :D
Ettol fuggetlenul kiuti Badout a 7. menet kornyeken. Ez a tippem

» noonecanbeatme   válasz erre
    2018-05-19 11:58:19
Ugrás az oldal tetejére