×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az Alexander Povetkin elleni KO vereség – és az előtte nyújtott 2018-04-27 08:46:38 https://www.profiboksz.hu/2018/04/27/julius-27-en-bokszol-david-price/

Július 27-én bokszol David Price

Az Alexander Povetkin elleni KO vereség – és az előtte nyújtott teljesítménye – alaposan feltüzelte a brit óriási David Price-t, aki nem óhajt sokat pihenni a megrázó pofon után, és július végén ismét ringbe lép, vélhetően egy könnyebben nyerhető mérkőzésen. „Aláírtam július 27-re, már alig várom, hogy újra bokszoljak, nem akarok pihengetni. Úgy érzem, hogy duzzad bennem az önbizalom, ismét megtaláltam a legutóbbi mérkőzésemen. Lehet, hogy vesztettem, de akár ez is lehet egyfajta hajtóerő, amire ismét szükségem volt, és meggyőződésem, hogy ezúttal sikeres leszek. Négy és fél menetben azt hiszem, nem vallottam szégyent, várom már, hogy megint bokszoljak.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@tomi: Szereti ha ütik.

» Galamb   válasz erre
    2018-04-29 20:52:53

@Leon: " Nagyon lassú volt az angol, egyszerűen felkinálta magát a KO-ra"
mer' bekapott olyat testre elotte amibe sokan belehaltak volna nemcsak lelassulnak tole

» szabinar   válasz erre
    2018-04-28 16:57:38

@ogreface: " Az "A" kategóriának Price semmi gondot nem okozhat"
akkor Povi most B vagy C

» szabinar   válasz erre
    2018-04-28 16:56:16

@AirBundy: "Szerintem nem gond, ha megy tovább. Tényleg jó teljesítményt nyújtott és még meg is rendítette Povetkint, aki szerint a nehézsúly TOP5-ben van jelenleg"
Igy van de vannak akik Pacmant is rogton a buszsofor/taxisofor kategoriaba soroltak amikor Marquez 6*10 a huszonharmadikon probalkozasra vegre kiutotte. Price soha nem lesz VB ahogy irtad de hatalmas, hatalmasat ut, jo kapuor, sot erre a celra tokeletes lehet barki szamara, aki rajta tuljut annak ven (elmeletileg) keresnivaloja az oriasok ellen is.

» szabinar   válasz erre
    2018-04-28 16:54:17

Én Pricenak (ha még nem próbálta), a hipnoterápiás kezelést javasolnám, hogy mentálisan erősebb legyen. Ezt a fajta "mentális tréninget" olyanok is használták pl. mint Tyson, Benn vagy Steve Collins, de meggyőződésem, hogy az élsportolók nagyrésze nem veszi igénybe ezt a rendkívül hatékony eszközt a teljesítménye fokozására.

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-28 12:36:44

@miskacarus: Igen, az egy szerencsetlen eset. Viszont az utesallo bokszoloknak sokkal nagyobb ra az eselye, mint az uvegalluaknak, tehat akkor az elobbiek kene visszavonuljanak? :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-28 07:04:10

@bpjotruska: Abdusalamov csaladjanak 2 millio volt a korhazi koltsege, csak a meccs utani elso felevben.
Price egesz kerriere alatt nem keresett szerintem annyit.

» miskacarus   válasz erre
    2018-04-28 00:24:07

@GaiusM: Ebben egyetértek veled, Khan sokkal jobb bunyós mint Price, csak nála is az a gond, hogy nem tud végig koncentrált maradni, mint a legtöbb élvonalbeli bokszoló.
Figyelmetlen lesz és ütés előtt hajlamos teljesen leengedni a kezét amit egy jó szemű ellenfél ki is használ.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-04-27 22:07:02

@Leon: "Vagy már ők is ? Rosszabb lett Price, mint volt a Tony Thompsontól való első veresége előtt ? Akkoriban is ilyen lassu volt ?"
Meg kell nezni par korai meccset, s akkor nem kerdezel ilyeneket. Price sosem volt lassu, sot, a meretehez kepest meg gyorsnak is szamit ; csak ha megutik komolyabban ,vagy bajba kerul, egyszeruen lefagy, szetesik es nem tud vedekezni. Povetkin ellen is a KO elott - a vegzetes balhorog elott - kapott egy olyan utest, hgoy lenyegeben mar labon allva vege volt, nem tudta hol van, es egyaltalan nem vedekezett.
Ettol fuggetlenul semmi problemat nem latok abban, ha egy profi bunyos bokszolni akar, annak ellerere, hogy joparszor kiutottek. Aki gunyolodik es agykarosodast emleget a kapcsan, inkabb gondoljon bele, hogy egy meccsel jo esellyel tobbet keres, mint mi itt egy ev alatt osszesen, szoval nem biztos, hogy olyan szanalomra melto...

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-27 21:40:14

@Leon: Hát, Pov rendesen megcsapkodta már addigra ezért is fogyott el az angol.:)

» Bruneor   válasz erre
    2018-04-27 21:38:01

Előbb megnéztem a Povetkin KO-ját Price ellen. Nagyon lassú volt az angol, egyszerűen felkinálta magát a KO-ra. Az élvonalból szinte bárki ki tudta volna őt ütni abban a menetben. Chisora, Takam, stb. bárki.. Úgy állt ott, mintha most ébredt volna fel, és nem tudja, hol van. Ebben a sportágban ilyen ziccert nem hagy ki az ellenfél. De persze a gyengébb kategóriájú bunyósok, akikből Price több mint egy tucatot vert első veresége előtt talán nem ütnék ki. Vagy már ők is ? Rosszabb lett Price, mint volt a Tony Thompsontól való első veresége előtt ? Akkoriban is ilyen lassu volt ? Mert Povetkin ellen elaludt a KO előtt.

    2018-04-27 20:02:19

Előbb megnéztem a Povetkin KO-ját Price ellen. Nagyon lassú volt az angol, egyszerűen felkinálta magát a KO-ra. Az élvonalból szinte bárki ki tudta volna őt ütni abban a menetben. Chisora, Takam, stb. bárki.. Úgy állt ott, mintha most ébredt volna fel, és nem tudja, hol van. Ebben a sportágban ilyen ziccert nem hagy ki az ellenfél. De persze a gyengébb kategóriájú bunyósok, akikből Price több mint egy tucatot vert első veresége előtt talán nem ütnék ki. Vagy már ők is ? Rosszabb lett Price, mint volt a Tony Thompsontól való első veresége előtt ? Akkoriban is ilyen lassu volt ? Mert Povetkin ellen elaludt a KO előtt.

    2018-04-27 20:02:19

@GGG: Én is így látom,ha van piaca bunyózzon,miért ne tenné.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-27 15:48:22

Khan esetében szerintem a fő probléma, hogy gyakran elragadja a vére. Amíg tudja tartani magát a taktikus védekezős kontrázós bunyójához, amit amúgy nagyon tud, addig többnyire nyerésben van, de amint elkapjaa gépszíj és belemegy az adok kapokba, gyakran becsúszik neki egy maflás, amiből aztán nem biztos hogy fel tud állni. Ha kicsit jobban bírná az ütéseket, meggyőződésem, hogy még most is bajnok lehetne....

» Bredan78   válasz erre
    2018-04-27 15:38:27

@Dr Evil: Én Amir Khant azért jóval Price elé helyezném. Khannak nem az a baja, ami Price-nak, szinte mindent tud a bunyóról. Prescott ellen benézett egy fülest, de utána azért sok ellenfelet elvert még. Ráadásul elé jó nevűeket. Nála az a baj mentálisan, hogy nagy az arca, és képes bevállalni olyan meccseket is a nagy lóvé reményében, ahol teljesen sansztalan, lásd Canelo. Khan szerintem sokkal inkább alkalmas bajnoknak, mint Price, nem az a beszari típus.

» GaiusM   válasz erre
    2018-04-27 14:46:47

Van extra képessége pl. az ütőereje. Fizikuma, magassága. Amiket immel-ámmal tudott csak kihasználni. Amíg ki tudja addig jó, aztán jönnek a kihagyások és a bekapott ütések. Amilyen erős, annyira üvegállú, de ez a szellős védekezése és a rossz, lomha lábmunkája miatt (is) van.

    2018-04-27 14:32:11

Én azt gondolom, ezzel a nyilatkozattal önmagában semmi baj nincs. Nem mondta, hogy világbajnok akar lenni, annyit állított, hogy elégedett volt a legutóbbi produkciójával. Nézői szemmel egyébként izgalmasak a meccsei, inkább nézek meg egy max. 4 menetig tartó látványos meccset, mint egy 12 menetig tartó totyorgást. Ha úgy érzi, hogy ezt szeretné csinálni és van rá piaci kereslet, akkor tegye. A másodvonal alatti szinten akár tovább is növekedhet az önbizalma.

    2018-04-27 14:05:41

Price már 34 éves, fura lenne folyamatosan építgetni, aztán hátha 40 éves korára eljut olyan szintre, hogy már a második vonal ellen is legyen esélye. :D semmiféle extra képessége nincs, kap egy ütést és szinte vége a meccsnek, van ilyen, de 5 KO vereség jött már neki össze és alig nyert még ismert név ellen menetet. klasszikus felhozóember.

    2018-04-27 13:03:46

@Peru: Price már nem egyszer lecserélte a komplett csapatát edzőstől, mindenestől. Nála már késeinek érzem, hogy megint átdolgozzák a stílusát egy új szakemberrel. Talán ha lenne egy Emanuel Steward szintű stratéga, akivel együtt tudna dolgozni lehetne belőle egy jó másodvonalas, de szerintem akkor se lenne több. Tény, hogy egyes adottságai kiválóak a bokszhoz, viszont túl komoly hibái vannak, hogy komoly karriert fusson be.
Hasonló problémát látok nála mint Amir Khannál, hogy képtelen végig koncentrált maradni egy meccsen. Megvan a stratégia amit egy ideig tud is tartani, de ahogy fárad, mentálisan is szétesik és egyre többször hibázik. Ez a gyenge ütésállósággal pedig a legrosszabb kombináció. Kicsit félelmetes, hogy egyszer jól eltalálta Povetkin és mintha azonnal lefagyott volna és védekezés nélkül várta a kiütést.
Ezek mellett a kondíciója is kérdéses. Nekem úgy tűnt, az eddigi vereségeinél a fáradtság is komoly szerepet játszott.
Wladimirnek is voltak hasonló hiányossági, de közel sem ilyen mértékben. Õt is össze lehetett zavarni egy ütéssel de nem fagyott le teljesen. Mentálisan sem esett szét, hanem 12 meneten át tudta tartani magát a stratégiához és többnyire kondíciós problémái se voltak.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-04-27 12:55:36

"ahogy írtam is vannak olyan képességei és adottságai ami miatt sokra vihetné"

De nehéz úgy sokra vinni, ha az első nagyobb bekapott ütés után úgy kell kihúzni a ringből.

» Henry87   válasz erre
    2018-04-27 12:16:31

Szerintem rajta fogják teszteltetni az új titánokat, hogy gyakoroljanak egy igazi tornyon is, aki azért veszélyes is lehet, ha nem figyelnek oda. Az "A" kategóriának Price semmi gondot nem okozhat, ha igen, akkor "mongyanakle". :)

» ogreface   válasz erre
    2018-04-27 12:01:19

Én nem szeretnék itt vmi komoly edző szerepében tetszelegni, mert nem vagyok az. De nekem az a véleményem, hogy Pricenak még tanulnia kéne a bunyót, komoly hiányosságai vannak a rendkívüli képességei mellé. Kvázi nincsen kész. Ehhez képest elég komoly kaliberű palikkal bokszoltatják folyamatosan és rég óta. Éééés várja mindenki a csodát! Csodák pedig nincsenek. Nekem szimpatikus sportember és ahogy írtam is vannak olyan képességei és adottságai ami miatt sokra vihetné, ha a képzés befejeződne, a hibák ki lennének javítva. Semmiképpen nem Povetkin, Hammer kaliberű bunyósokkal kéne bokszoltatni. Sok sikert neki!

    2018-04-27 11:28:08

Szerintem nem gond, ha megy tovább. Tényleg jó teljesítményt nyújtott és még meg is rendítette Povetkint, aki szerint a nehézsúly TOP5-ben van jelenleg. Sosem lesz vb, de nem egy feladós típus, az biztos.

» AirBundy   válasz erre
    2018-04-27 11:21:16

Én szoritok neki. Ha megtalálná régi önmagát, na persze nincs rá sok esély, még akár számolni is lehetne vele. De tetszik az elszántsága, Povi ellen nem volt rossz, majd ha Povi kiüti a 4-5. menetben AJ-t, akkor felértékelődik Price teljesitménye is. Legalábbis nekem ez a változat tetszene :-)))

» Leccgocsemp   válasz erre
    2018-04-27 10:02:34

Minden tekintetben komoly károsodás érte már az agyát...

» Henry87   válasz erre
    2018-04-27 10:00:49

De minek???

    2018-04-27 09:26:07

Nem semmi ez a csávó. Esküszöm kivívta a tiszteletemet.

    2018-04-27 08:58:40

Uramisten...

» GaiusM   válasz erre
    2018-04-27 08:47:42
Ugrás az oldal tetejére