×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Május 5-én a korábbi nagyváltósúlyú világbajnoki 2018-04-24 09:03:15 https://www.profiboksz.hu/2018/04/24/golovkin-nem-becsuli-le-martirosyant/

Golovkin nem becsüli le Martirosyant

Május 5-én a korábbi nagyváltósúlyú világbajnoki kihívó Vanes Martirosyan fog beugrani a középsúlyú egyesített bajnok Gennady Golovkin ellen, a doppingoláson csípett és így eltiltott Canelo Alvarez helyett. A kazah ökölvívó tehát jóval könnyebb feladat elé néz, mint az eredeti felállásban, ám elmondása szerint nem szabad lebecsülnie az örmény születésű bokszolót: „Megkaptam tehát Vanest, aki értékes ellenfél lesz. Nagyon izgatott vagyok, hiszen újra bokszolhatok. Szereztek nekem riválist, aki egyben komoly kihívás is. Magas, és erős a srác, nem is említve komoly csapatát.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@pressurefighter0088: "józanon, azért logikusabbn ítélem meg a dolgokat...."
Ne aggódj, értem én... én is voltam már így, meg leszek is... Meccs mellé felszisszen nálam is egy két sör... és én olyankor "kurva okos vagyok"!
Én vagyok a hülye, mert nem figyeltem az utolsó mondatod. Bocs! :)

    2018-04-28 22:34:33

@Stoti: Az én hozzászólásomra reagáltál, nekem címezted a mondandódat, de idézni a számba adott állításaidat azt biztosan nem tudod. Attól, hogy sokszor és hangosan mondod, még nem lesz igaz.
Függetlenül a nevektől:
- ha egy fontos meccs az egyik doppingolása miatt marad el, akkor az fogja kapni a kritikát, ezzel még a legbnagyobb rajongóinak is együtt kell élnie.
- ha van egy vitatható pontozás egy nagy meccsel kapcsolatban, mindkét oldalnak lesznek támogatói (CJ Ross esete mondjuk nagyon kirívó).
- ha normális stílusban írok, legyél szíves normnális stílusban reflektálni rá -vagy hagyd a fenébe, de az ilyen -nem is tudom, mit mondjak rá- stílusú, sértődött reagálásokkal nem nagyon tudok -és a jövőben nem is fogok- mit kezdeni.
- lentebb részletesen válaszoltam az állításaidra, olyan komolysággal, amilyen komolyságot a felvetések megérdemelnek.

Mindig a GGG a jó - :)
ő sosem rossz - :)
ő mindig jól dönt - :)
sosem téved - :)
neki a legerősebb az ellenféllistája - :)
ő mindig jól választ - :)
nem fél senkitől - :)
tőle félnek - :)
mindekit szétüt - :)
mindig erősebbet választ - :)
ismerjük már ezt. - :)

Próbálj meg lazítani kicsit, normális stílusban lehet itt vitatkozni, ne ess át a ló túloldalára! És az éltalánosítgatásokat meg mellőzd, legalábbi ha az én mondandómmal van bajod, akkor abból hozz fel példákat!
Peace! ;)

» bandi78   válasz erre
    2018-04-26 10:51:25

@Totti: "De amúgy tehetségtelennek is tartod, vagy csak unszimpatikus egyszerűen valami oknál fogva?"

Az még nem derült ki. Nekem csak az a furcsa, hogyha Golo C-kategóriásokat aprított eddig, akkor hogy létezik az, hogy Canelo (az Isten) pedig nem tudta legyűrni ezt a nímandot? Itt némi ellentmondást vélek felfedezni.

A másik: ha a mexikói, Jacobs és Saunders lenne az A-kategória, a többi C, akkor hol van a B?

Ezekre alighanem sosem kapunk választ, sokkal valószínűbb a közeljövőben egy újabb fröcsögés (amíg a szerkesztőség meg nem unja).

» bandi1115   válasz erre
    2018-04-26 09:33:56

(Azért ezt a csávót sem Charlo, sem pedig Andrade nem tudta kiütni.)

    2018-04-26 09:11:58

@Stoti: Az lerí a hozzászólásaidból, hogy te nem kedveled Golot. De amúgy tehetségtelennek is tartod, vagy csak unszimpatikus egyszerűen valami oknál fogva?

    2018-04-26 09:11:09

@bandi78: Ez jön le a hozzászólásaitokból. No ggg kritika, maximális kritika mindenki másnak, aki ellenfele lehetne.

    2018-04-25 22:50:02

@bandi78: Ne etesd a kicsi trollt....

» kovban   válasz erre
    2018-04-25 11:33:16

@Stoti: Te valami troll vagy? Az általad felsoroltakat nem tudom, hol írtam le az imént, de ha ezt és így olvastad ki abból, amit leírtam, akkor fuss neki megint, mert kicsit mintha beleköltöttél volna pár dolgot a mondandómba.

» bandi78   válasz erre
    2018-04-25 11:20:28

@bandi78: Mindig a GGG a jó, ő sosem rossz, ő mindig jól dönt, sosem téved, neki a legerősebb az ellenféllistája, ő mindig jól választ, nem fél senkitől, tőle félnek, mindekit szétüt, mindig erősebbet választ. ismerjük már ezt.

    2018-04-25 11:09:11

Az, amit Caneloék lenyomtak Golovkinnal szemben még mikor Alvarez volt a WBC bajnoka, a pontozás, aztán a doppingteszten való megbukás... Teljesen jogos, hogy ki van akadva. Tényleg annyi előnyt kellene adnia Alvareznek, amennyi ahhoz kell, hogy már győzzön? Na ne már!
Amúgy meg van még max 1-2 meccse neki (már a Canelo elleni meccs előtt is mondta, hoyg lehet az lesz az utolsó), nem fog minden emberrel kiállni, akire pár emberke azt mondja, veszélyes lehet rá. Valószínűleg egy visszavágó Alvarezzel meg egy címegeyesítés Saunders ellen van még a tervekben neki. Hogy most nem kockáztat meg egy esetleges sérülést? Szerintem érthető. Ha most lesérülne, lehet nem is bokszolna már többet.
Canelónak meg kijött a tűfóbiája, hogy ennyire nem akarja, hogy teszteljék? :)
Azon sem csodálkoznék, ha Oscarék CJ Rosst jelölnék a visszavágó egyik pontozói székébe.

» bandi78   válasz erre
    2018-04-25 10:41:50

@LacKO: Nem süllyedek, csak ittam, és ilyenkor elvisznek az érzelmeim, :)) Nem bírom Canelo-t, de józanon, azért logikusabbn ítélem meg a dolgokat....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-04-25 08:33:22

Ok! Beszólás megvolt, én válaszoltam, visszakérdeztem udvariasan, hogy tisztázzuk! Azóta sincs semmi reagálás...
Most mit gondoljak?!
Reggelig nem várok a válaszotokra..... Ez nem volt korrekt!! :(((

    2018-04-25 00:23:30

@pressurefighter0088: OK. De miért sűlyedsz az ő szintjére?

    2018-04-25 00:10:57

@fixpont: "nem gyartasz legbolkapott elmeleteket. "

Tényleg, a legnagyobb tisztelet mellet sem értelek! Milyen elméletet gyártottam?

    2018-04-24 23:50:22

@fixpont: Nem tudom miért bántasz, és ha visszakérdezek, miért nem válaszolsz!
Én Golo fan vagyok! Mindig-mindenki ellen neki szurkolok, mert jó srác! De azt én nem tudom eldönteni, hogy ki kokszol, és ki nem?
Canelo fennakadt a rostán. Most én mit mondjak trágyafalvi laciként.
Sajnálom, hogy nem lesz meccs! Többet nem tudok... Tényleg!

    2018-04-24 23:46:44

@fixpont: Várj egy pillanatra! Esküszöm elmondom a véleményem/ennyire már ismerhetnél/ sak most miröl is kéne... Komolyan, tisztességgel kérdem!

    2018-04-24 23:34:53

@pressurefighter0088: "(ittam de ilyenkor őszinte az ember) " Bocs, de ezt az utolsó sorod nem vettem figyelembe!! Pedig én is szoktam így lenni!.... Bocs! Peace!

    2018-04-24 23:32:22

@LacKO: "Nem tudom ki kokszol, ki nem"

De igen, tudjuk, Canelo kokszol es papirja van rola, GGGnek pedig nincs. Attol nem leszel fuggetlen, ha nem foglalsz allast, attol leszel fuggetlen, hogy eloitelet nelkul merlegeled a bizonyitekokat es nem gyartasz legbolkapott elmeleteket.

» fixpont   válasz erre
    2018-04-24 23:29:56

@pressurefighter0088: Én tisztelem Canelot is, Golot is! Nem tudom ki kokszol, ki nem, én csak a meccs elmeredása miatt sírok!

    2018-04-24 23:27:54

@pressurefighter0088: Bocs... inkább nem szólok bele, senkit nem akarok megbántani!

    2018-04-24 23:23:33

@liger: Tökéletesen egyetértek veled! Korrekt vélemény!

    2018-04-24 23:22:27

@LacKO: ...de eltörpülök Stoti mellett.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-04-24 23:19:19

@pressurefighter0088: Még ha lehet is igazság a szavaidban, ez véleményem szerint, nagyon trollos duma!

    2018-04-24 23:18:21

@Stoti: az eddigi bizonyitekok alapjan az, es ameddig nincs ellene bizonyotek, artatlan is marad, romai jog alapfok, GGG es Canelo, semmikeppen sem esik az ugyben azonos merce ala

» fixpont   válasz erre
    2018-04-24 23:11:20

@pressurefighter0088: Golovin csak képmutató, mintha ő patyolattiszta lenne.

    2018-04-24 22:07:30

@fixpont: Alvarez karrierje során először lett tesztelve Mexikóban a felkészülése során, le is bukott azonnal. Korábban csak az USA-ban volt tesztelve napokkal a meccs előtt, de akkor sem mindig a VADA által.

» northpaw   válasz erre
    2018-04-24 21:47:41

@leibigabi: Ja, igaza van mindenkinek, rohadjon meg Golovkin és csapata, mert ők is doppingolnak, csak ők nem buknak le, nyilván azért nem, mert GGG mögött sokkal komolyabb laborháttér áll mint Canelo mögött, a mexikói csapata amatőr, őt nem segítik hátulról, náluk kevés a pénz ezért bukott le, bezzeg Golo, ő biztos legalább ugyanannyit kokszol, csak hát a világ nem egy igazságos hely, így a szegény Canelo lebukik, mert nem támogatják anyagilag, amatőr csapata van, az a hülye pontozó is csak azért adta nagy fölénnyel neki a GGG elleni meccset, mert egyszer kirándult Kazahsztánban, esett az eső és sáros lett az új cipője, ezért utálja a kazahokat, amúgy nem volt lefizetve, á nem á nem, Golovkin meg rohadjon meg hogy szidni meri Canelot, aki lebukott a doppingteszten (anno meg az övet is leadta....), ahelyett hogy azt mondta volna, hogy "nem baj hogy lebukott, úgy is minden élsportoló doppingol, köztük én is", vagy hallgatott volna, mintha nem is érdekelné hogy a leendő ellenfele lebukott tehénhússal. (ittam de ilyenkor őszinte az ember)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-04-24 21:44:51

@gigaboly: "Apr 18, 2018

VADA: Canelo Not Currently Enrolled in Testing Program

On the same day Canelo Alvarez’s temporary PED-related suspension was extended to six months, the Voluntary Anti-Doping Association’s president stated that Alvarez isn’t currently enrolled in VADA’s testing program.

It is not known why Alvarez, who failed two VADA tests just two months ago, isn’t being tested, despite that he doesn’t have a fight scheduled."

» fixpont   válasz erre
    2018-04-24 21:29:08

@csakegybarom: "Élsportban egyébként mindenki használ szereket, de azért van egy határ ott is. Ergó eleve rossz a megközelítés, mert ha velem szemben csaltak volna, én is kevésbé lennék toleráns már az apróbb dolgokra is... "

Ez olyan, mint mikor a tolvaj felháborodik azon, hogy őt meglopják? :))

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-24 20:37:45

@pressurefighter0088: Nála jobban senki sem veszi meg a bírókat. CJ Ross, Levi Martinez, Adalaide Byrd, stb...

» northpaw   válasz erre
    2018-04-24 20:31:34

@gigaboly: Na oszit kéne eltiltani bármitől, amiben igazgatni kell dolgokat. Kéményseprőnek jó lenne.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-04-24 20:16:10

@fixpont: Canelonak biztos kötelező a teszt az eltiltás végéig ami augusztus közepe vagy vége, az nincs messze a szeptemberi dátumtól, de valamiért úgy érzem én is hogy Oscar bedurcizott, lehet ezért se engedte Sullivant Golo ellen és lehet ők úgy érzik Goloék voltak túl hangosak és ment el a meccs, lehet a teszt lesz a gond de ha nem akkor más miatt de nem lesz szeptemberben visszavágó, de azon se lepődnék meg ha egyáltalán nem lenne, Canelo most meg lesz bélyegezve élete végéig hogy megbukott

» gigaboly   válasz erre
    2018-04-24 18:35:37

@Stoti: Remélem, az értékítéleteden nem változtat az a tény, hogy ellenfelet a promóter vagy a menedzsment választ. A bokszoló aztán vagy rábólint, vagy nem.

» bandi1115   válasz erre
    2018-04-24 16:57:34

Ahhoz jo lesz ez a találkozó, hogy formában maradjon. Õsszel pedig jöhet majd egy komolyabb kihívás. Nincs ezzel gond.

» Danifiu   válasz erre
    2018-04-24 16:27:31

Nem is tudom,talán már nem is akkora szám ez a visszavágó Alvarezéknek,súlyos milliókért ő is mehet másfele,egyre több a jó név a súlyban.
Azt is el tudom képzelni hogy ősszel ő megy a WBO övért.
Az az igazság a profi bunyóban egyik nap ezt a másik nap azt hallani,elvileg nem megoldható dolgokat old meg az a team akinek jónevű sztárharcosa és pénze van.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-24 16:00:10

„Megkaptam tehát Vanest, aki értékes ellenfél lesz."

Mégis mi mást mondhatna?

» siposattila   válasz erre
    2018-04-24 15:46:02

A trollkodás zavar néhány hsz-nél, de el kell ismerni ezzel a meccsel Golo csak veszt. Én elfogadom, hogy szüksége van "formában tartó" éles mérkőzésre, de nem 2 éve inaktív, fontos meccseit elbukó ellenfél ellen kellene menni. Oksa tudom, a komoly ellenfél ellen kevés volt az idő, a másik kihátrált, a főmérkőzés Canelo ellen pedig nem Golo hibája miatt maradt el...de akkor is, ez egy edzőmeccs lesz Martirosyan ellen: ha hamar kicsapja az lesz a baj, ha tökölni fog vele akkor az. Személy szerint én úgy látom, hogy el kellett volna engedni ezt a májusi meccset és szeptemberben (vagy máskor) menni az egyesített VB övekért Saunders ellen. Persze ez simán össze is jöhet, de nekem ez a párosítás nagyon nem jön be.
Jah, valami kritika az "ellentábornak" is: Canelo meg az Oszi-díjas csapata valszeg bedurcizott, én egy jódarabig nem is számítok 2. mérkőzésre közöttük.( Nehogymá' előírják, hogy kötelező kihívó, meg doppingellenőrzés, meg pozitív minta, meg vizsgálat. Egyik mérkőzésről a másikra 200%-os lábmunka javulás?: az igen! Ellenőrzés bukta után? Na azt nem!) Elnézést, ha kissé provokatív voltam.

    2018-04-24 15:20:24

@fixpont: Hát ha azon csúszik el a meccs akkor azzal kvázi beismeri, hogy fullra van töltve cuccal...

» Bredan78   válasz erre
    2018-04-24 14:48:03

GGG mindig jól választ ez a lényeg, ha nem akkor is.

    2018-04-24 14:42:35

@gigaboly: GGG ragaszkodik a teljeskoru doppingvizsgalathoz Caneloval kapcsolatban a kovetkezo meccsukre is, es en ugy olvastam Osziek ezt nem akarjak, figyeld meg ezen fog elcsuszni.

» fixpont   válasz erre
    2018-04-24 13:43:13

@gigaboly: "Természetesen nem Golo hibája hogy Canelo megbukott, de a levél amit küldtek a Nevadai bizottságnak hogy teljes kivizsgálást akarnak majd Golo nyilatkozatai hozzájárulhattak ahoz hogy muszály volt eltiltani Canelot így elmaradt a meccs"

Golovkin teljesen jogosan háborodott fel, azok után ami történt az első mérkőzésen. Ráadásul kiderült az is, hogy a doppingolás is elérte a már nem sportszerű szintet... Élsportban egyébként mindenki használ szereket, de azért van egy határ ott is. Ergó eleve rossz a megközelítés, mert ha velem szemben csaltak volna, én is kevésbé lennék toleráns már az apróbb dolgokra is... Ezen a szinten engem már nem érdekelne a bukott pénz, van elég már...Az első mérkőzés tükrében egyébként - amely eléggé kiegyenlített volt - bármely fél javára már 1-2% plusz is véglegesen döntő lehet. Éppen ezért jogos volt a teljes kivizsgálás kérése erre a pofátlanságra, tekintettel arra is hogy igen nagy tétje lett volna a mérkőzésnek.

Az első gondolatmeneteddel azonban egyetértek..

» csakegybarom   válasz erre
    2018-04-24 10:30:35

Martirosyan jó boxoló, de felkészülés nélkül egy számára új súlycsoportban 2 év kihagyással mégis mire fog menni Golo ellen??

Természetesen nem Golo hibája hogy Canelo megbukott, de a levél amit küldtek a Nevadai bizottságnak hogy teljes kivizsgálást akarnak majd Golo nyilatkozatai hozzájárulhattak ahoz hogy muszály volt eltiltani Canelot így elmaradt a meccs, és vajon lesz szeptemberben meccs vagy Oscar kihasználja a helyzetet a halasztásra

» gigaboly   válasz erre
    2018-04-24 09:26:08
Ugrás az oldal tetejére