×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A dolgok jelen állása szerint egyelőre nem egyesít címet 2018-04-24 09:00:25 https://www.profiboksz.hu/2018/04/24/alakul-a-joshua-vs-povetkin/

Alakul a Joshua vs. Povetkin

A dolgok jelen állása szerint egyelőre nem egyesít címet egymással a WBA/IBF/WBO nehézsúlyú bajnok Anthony Joshua és a WBC címvédő Deontay Wilder. A brit bunyós korábban elmondta, hogy ő nagyon szeretné azt a meccset, amennyiben a kötelező kihívója (WBO és WBA ágon is), Alexander Povetkin hajlandó várni néhány hónapot, ám úgy tűnik, az orosz bunyós nem így gondolkodott és a WBA is ragaszkodik az előírt címvédéshez. A két félnek május 6-ig van ideje megegyezni egymással, és amennyiben ez nem sikerül, a szokásokhoz híven versenytárgyalás következik. Povetkin promótere, Andrei Ryabinsky a napokban megerősítette, hogy elkezdték az egyeztetéseket a megállapodással kapcsolatban. A Joshua vs. Wilder mérkőzést illetően egyébként nyilván Eddie Hearnék nem túl nagyvonalú első ajánlata is szerepet játszott, amelyet az amerikai bunyósnak tettek és amit – ezek szerint – a tengerentúlon nem tekintettek komoly tárgyalási alapnak.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@La Cucaracha: Ez igaz. :)

» deontay   válasz erre
    2018-04-25 21:44:05

@siposattila: Ha megegyezik AJ és Wilder, akkor nem zavar be a képbe Povetkin, ugye?
Tehát ez minden szervezetre igaz, hogyha címegyesítés van, akkor nem kell a kötelező kihívóval bunyózni, ugye?

Mert akkor nem Povetkin zavar be, hanem a 2 brigád közül valamelyik. Gyanítom nem Joshuáék :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2018-04-25 13:08:19

@deontay: Na jó, de szerintem Wilderen kívül nincs más 2 méter plusszos bunyós, aki ne 110-115 kg körül mozogna.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-04-25 12:30:21

@mojo68: Nem feltétlenül. Ha Wilderék kockázatosnak érzik a kötelező címvédést, akkor lehet, hogy még most megállapodnak Jóskáékkal.

Ez lehetne Ortiz utolsó jól fizető meccse, szerintem még félholtan, négykézláb is bemászna a ringbe.

    2018-04-25 11:16:00

@VRRRT: És ha Ortiz győz akkor lesz még egy Wilder v. Ortiz?
Szerintem Ortiz teste már nem annyira kívánná ezt.

» mojo68   válasz erre
    2018-04-25 10:58:50

A wbc elrendelte az Ortiz-Whyte végső eliminátorit, ez is csavarhat egyet a dolgokon.

    2018-04-25 10:49:05

Erre a meccsre nagyon kíváncsi lennék! Abban biztos lehet mindenki, hogy Povetkin nem feküdni menne, és nagyon motiváltan teljes eröbedobással menne! Joshua egyértelmüen esélyesebb, de egy nagyon látványos, és érdekes meccs alakulhat belöle!

» deontay   válasz erre
    2018-04-25 05:56:19

@La Cucaracha: Akkor ott is ott lenne egy torony... Wilder :D

» deontay   válasz erre
    2018-04-25 05:54:22

@La Cucaracha: Egyetértek! az emberiség változik, nő st. Érdekes lenne egy olyan súlycsoport amit írtál!! Tuti bunyók lennének. Magánvélemény

    2018-04-25 01:17:54

@CHUBAKKA: "Nekem amúgy nem úgy tűnt, hogy Povetkin rossz formában lenne"
Nem is a formaidőzítéssel van gond, de Price ellen azért bekapott pár jabet, és elég lassan reagálta le, de ettől függetlenül az ütőereje még mindig bivaly, van esélye Joshua ellen, még ha nem is sok.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-04-25 00:55:17

@bpjotruska: Kéne már egy új súlycsoport, 91-től 101 kilóig. Nem könnyű egy 187-190 centis embernek 2 méter fölöttiekkel bunyózni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2018-04-25 00:53:50

Povetkin veszélyes, de a Scotch-ot Joshuara tenném! Érveim? Háát ez nehézsúly!

    2018-04-25 00:27:11

Szerintem Povetkin-nek a stílusa és a méretei miatt nagyon kevés esélye van AJ ellen, de cáfoljon rám. Ugyanis bántóan szemet szúró az, amikor Povetkin belép a nála érdemben magasabb ellenfelek ütőtávjába és horogütést indítana, előtte védtelenné és nagyon üthetővé válik. Támadás előtt szinte mindig kinyílik és törzsből sem hajolgat miközben előre mozog. Klicsko elleni padlózásai között is volt ilyen eset és Price ellen is ilyen szituban rendült meg. Talán, ha AJ megint belassul, Povetkin pedig dinamikusan fel tud lépni a közeli horgaira, akkor megrendítheti a britet. Azonban AJ közelharcban is jó és Povetkin közeli kísérleteit képes lehet a kimondottan veszélyes felütésével megtorolni.

» iceman   válasz erre
    2018-04-24 23:55:20

@CHUBAKKA: En remelem hogy ossze fog jonni, es Povetkin Klicsko utan a legnehezebb ellenfele lehet AJ-nek. Ha muszaj lenne tippelni, inkabb Joshuat varnam gyoztesnek, az emlitett meret- es korkulonbseg miatt, de amugy az orosz az a fajta bunyos - kemenyfeju, agressziv, kepzett es jo utoereju pressure-fighter, aki majd egyszer legyozheti Joshuat. Sajnos ahogy o kioregszik, nem latom ki lenne hozza hasonlo, a jovo lenyegeben az oriasokrol szol.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-24 23:15:40

@Jersey Joe: Nem néz ki 39 nek Pov olyan 30-32 kis kölyök képű,frissebb robbanékonyabb.Ortiz is 39 de ő simán kinéz 44 -45 nek.

    2018-04-24 20:01:53

@Romsy: Hat nekem az sem rendes sem komuves matekkal sem jon ki, hogy miert lehet jobb valasztas Brizli mint Whyte? Nagyobb kockazat Dillian de joval nagyobb a penz is, es a gyozelmi esely Deontay-nal van. Egy latvanyos gyozelem utan pedig a briteknel sokkal nagyobb lenne az erdeklodes az AJ vs Wilderre ami az amcsinak is nagyobb lovet jelent.

» Slajos   válasz erre
    2018-04-24 19:39:18

@bpjotruska: kíváncsi vagyok a véleményedre, hogy szerinted össze fog jönni-e ez a meccs, és ha igen akkor milyen eredményt vársz? meg, ha AJ ezt is behúzza akkor szerinted is az szintén egy komoly győzelem?( mármint, úgy értem, hogy Povetkin kora ellenére, nem lehetne legyinteni rá, hogy na Pov már nem volt a csúcson. ) mert Povetkin azért egy nagyon jó bunyós, egy jó név. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-24 19:38:36

@nagygeza: Igy van. Amennyiben joshua nem tudja ot felboritani a korai menetekben, az hajthatja az orosz malmara a vizet, hogy o jobb formajaban soha senkit nem hagyott a maga tempojaban boksozlni, hanem o szokta diktalni az iramot. Joshua pedig ha kibillentik a sajat tempojabol, meg mindig kifaraszthato, es uthetove valik, legalabbis en ugy erzem.
Persze, ott lesz az a 10 centi, 10 kilo es 10 ev kulonbseg durvan kozottuk, ami tul sok lehet. Lathattuk mostanaban, hogy a meret, fiatalsag, frisseseg sokszor tobbet er mint egy oregedo bunyos technikai tudasa.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-24 18:56:47

Egy újabb jó meccs nehézsúlyban. Povetkin picit kopott már de még mindig veszélyes.

» nagygeza   válasz erre
    2018-04-24 18:43:30

ez is egy jó páros nagyon is! nemtom ki, hogy van vele, de engem nagyon érdekelne egy ilyen meccs, AJ-Povetkin irány a Wembley-be! AJ ki fog állni vele, nem úgy, mint Wilder. Deontay Wálder keverd a maltert ! :-D Nekem amúgy nem úgy tűnt, hogy Povetkin rossz formában lenne, ellenféltől függetlenül szerintem még mindig nagyon veszélyes, mégha Price nem is AJ. Povetkin nem fog taktikázni AJ ellen, mint Parker menni fog előre, folyamatosan, jó meccs lehet ez!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-24 18:11:10

@Kane: Ez akkor lenne igy, ha Whyte ellen menne Wilder. 2,5X annyit kapott volna, mint Breazeale ellen, bemutatkozhatott volna az angol piacon es Whyte kiutese nagyot szolt volna.
De o a legkisebb veszelyt jelento ellenfelet valasztotta, akinek a legyozesevel semmit se lep elore.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-04-24 17:17:50

@siposattila: Jelenleg.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-24 15:50:55

@fixpont: Minél később annál jobb,nincs olyan tudású bunyós most a palettán aki ebbe belekavarhatna.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-24 15:50:25

@fixpont: Nem lesz AJ - Wilder mérkőzés. Bármennyit is ajánl Hearn, Windmillnek az mindig is kevés lesz. Bátor alak egyébként az amcsi.

» HunFighter   válasz erre
    2018-04-24 15:44:10

@Leccgocsemp: "Azért ne túlozzunk, Price nem padlóztatta Povit, kellett volna ahhoz még 1-2 jól eltalált ütés."
Szerintem egy 1-2 meterrel hatrebb levo sarok/kotel is eleg lett volna, eppen ezert szamolt ra a biro. Ettol fuggetlenul nem ertem miert kene barkit is leirni, akit Price le tud csapni. Utoeroben es kezsebessegben siman allja az osszehasonlitast Joshuaval, az a balhorog meg remekul kivitelezett utes volt, es tokeletesen talalt. Kb barki lement volna tole a mai mezonybol.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-24 14:45:50

@siposattila: Parker es Povi utan zsinorban Wilder? Az meglepne, meg a top bunyosok is szoktak lazitani es bevallalni egy-ket konnyebb meccset, szerintem nem lesz Wilder zsinorban a 3. ellenfele AJnek. Inkabb jovo osszel vagy tavasszal.

» fixpont   válasz erre
    2018-04-24 13:41:43

@LennoxLewis: minden érdekes párosítást a végletekig elhúznak ugyanebből az okból.

    2018-04-24 13:40:45

Povetkinnek itt már semmi vesztenivalója nem lesz. Én ebben még bízok azért.

    2018-04-24 13:34:45

@Jersey Joe: "Povetkint tisztelem, Parkernél jobbnak tartom, de 39 éves, így kérdés, mire lehet még képes."

Ja kb. full ugyanaz mint Ortiznál, Wilder ellen. Povetkin, igaz óriási nagy kedvencem de szerintem ezen kívül is jobban tud bokszolni, mint Joshua. De mérethátrány és közel a 40... Csúcsformában sem tettem volna pénzt Povetkinre, de már nem is fogok annyi biztos.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2018-04-24 12:58:45

@LennoxLewis: Azert remelem ev vegen osszehozzak, bar nem lesz egyszeru az amerikai csapat hozzaallasa miatt.

Most sem Wilderék miatt tolódik hanem Povetkin miatt,aki teljesen jogosan kéri a jussát és akinek szerintem nem sok esélye van.

» siposattila   válasz erre
    2018-04-24 12:48:27

@LennoxLewis: Szerintem 13 millió dollárral a zsebében pont le fogja szarni mennyiért bokszol, főleg akkor borul ez a képlet hogyha Joshua borul fel helyette. Szerintem azért ez a várakozás, mert év végéig sokkal több móunika show szerű műbalhét meg hasonló magasröptű eszmecserét folytathat a két fél egymás közt, és a nagyobb feszültség mindig nagyobb pénzt is hoz.

    2018-04-24 12:31:24

@Romsy: Nem hiszem, hogy annyival tobb penz lenne onmagaban a Joshua vs Wilder meccsben ev vegen, mint most nyaron... Inkabb az van a hatterben, hogy meg inkabb vedegetne a WBC ovet Alabamaban, mert miutan elvesziti, mar csak aproert fog tudni bokszolni.

Barmelyik is a valos ok, a teny hogy Wilder csapata ezt ugy kozli le, hogy Joshua menekul elole, elegge nevetsegesse teszi oket.
Eddie Hearn a heten fog talalkozni Shelly Finkel-el (Wilder menedzsere), remelem jutnak valamire.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-04-24 12:04:22

@joeyy: Azért ne túlozzunk, Price nem padlóztatta Povit, kellett volna ahhoz még 1-2 jól eltalált ütés. Inkább az aggasztó Povi szemszögéből, hogy a ma már nem nagyon vitézkedő Price is úgy be tudott találni neki. Akkor mi lesz vele AJ ellen? De akkor Price láthatóan nagyon meg akarta mutatni és végre hosszú idő után eleresztett egy nagy bombát ami betálált. Szerintem ez a figyelmeztetés jól jött AJ ellen Povinak, a maga javára fordithatja még. És nem merném előre kipipálni Jóska sima győzelmét, vagy Povetkin csak felmarkolni menne a pénzt? Nem hiszem.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2018-04-24 12:01:11

@joeyy: Na igen. Ha Price megtalálta a rést a pajzson, akkor AJ is meg fogja. Arra is kíváncsi lettem volna, mi van, ha a bíró nem áll oda számolni állva Povira. Lehet, hogy most Aj-Price szuper britt derbire készülnénk :D :D :D :D

» sziporka   válasz erre
    2018-04-24 11:57:28

Az a gáz, hogy az oroszoknak kellene rendezniük a meccset ahhoz, hogy viszonylag egyenlő feltételek legyenek. Ha az angoloknál lesz a meccs, akkor már most behúzhatjuk Jóskának az újabb győzelmet.

    2018-04-24 11:49:36

@Jersey Joe: mondjuk povetkin se lehet már abba a hű de jó formába,akit price padlóztatott,az azt megelőző meccséről meg nem lehet a jó ízlés keretein belül nyilatkozni.
egy jól csengő név povetkin,aki hülye lett volna félre állni az útból,felmarkolja a pénzt, joshuának meg egy újabb jó név kerül a rekordjába.erre számítok. szerintem faszán ki van ez is dolgozva a háttérbe,annyira nem sürgős összehozni a wilder meccset,hogy egy könnyü de jó nevű ellenfél még ne férne bele.

    2018-04-24 11:37:08

@LennoxLewis: valószínű nem érdemes magyarázni, de anyagilag még mindig lehet, hogy az a legjobb döntés hosszútávon, ezt nem ilyen kőműves matekkel kell értékelni, hogy melyik a 3 közül a legnagyobb szám.

    2018-04-24 11:03:56

Az utóbbi két meccs Joshuának visszafogottabbra sikerült, kíváncsi leszek, hogy most milyen teljesítménnyel rukkol elő.


Povetkint tisztelem, Parkernél jobbnak tartom, de 39 éves, így kérdés, mire lehet még képes.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-04-24 10:57:14

Nos már pár hete leirtam, hogy ez lesz. Povi már over the top, de lehet, hogy meglepi AJ-t. Lehet majd összehasonlitani a Wilder vs. Ortiz meccsel, megtudjuk, kiben mennyi potenciál van. Povetkin utolsó esélye egy nagy dobásra még, szerintem AJ-nak talán nehezebb dolga lesz mint Wlad ellen. Persze Povi nagyobb hátrányban van fizikailag, de mentálisan minimum Wlad motiváltságával megy a ringbe és ha megtalálja a rést akkor AJ álla is tesztelve lesz. Na igen, ott a ha...

» Leccgocsemp   válasz erre
    2018-04-24 10:41:44

Wilder opcioi:
Breazeale 2 millioert
Whyte 5 millioert
Joshua 13 millioert

Es o Breazeale-t valasztotta, gratulalok Deontay :D
Azert remelem ev vegen osszehozzak, bar nem lesz egyszeru az amerikai csapat hozzaallasa miatt.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-04-24 10:37:32
Ugrás az oldal tetejére