×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az a nézők számára is egyértelmű lehetett, hogy a múlt 2018-04-03 10:22:02 https://www.profiboksz.hu/2018/04/03/parker-nem-panaszkodik-de/

Parker nem panaszkodik, de…

Az a nézők számára is egyértelmű lehetett, hogy a múlt hétvégén sorra került Anthony Joshua vs. Joseph Parker WBA/IBF/WBO nehézsúlyú címegyesítő mérkőzésen néha a kelleténél kicsit többet szerepelt a mérkőzésvezető, Giussepe Quartarone. A bíró elsősorban azokban a helyzetekben működött kicsit sokat közre, mikor belharc bontakozhatott volna ki, amelyet a vesztes Parker némileg nehezményezett a mérkőzést után, bár tegyük hozzá, a brit bunyós sem bokszol rosszul közelről, így a részrehajlás némileg megkérdőjelezhető. „Nem akarom a bíróra kenni a dolgokat, de mikor belharcos helyzetbe kerültünk és próbáltam dolgozni, rendszeresen szétválasztott minket. Próbáltunk beszélni vele erről, de nem igazán ment neki az angol nyelv. De én a belharcot akartam erőltetni, ott több ütést tudtam volna indítani és elhelyezni. A bíró viszont tette a dolgát.” – nyilatkozta Parker. Kevin Barry, a korábbi WBO bajnok edzője is a számunkra fociból is ismert nyelvproblémát emelte ki: „Van itt egy bokszoló 76 inch ütőtávval és egy másik, 84-58-tel. Nekünk nagyon fontos lett volna, hogy ha ütőtávba kerülünk, akkor legyen is lehetőségünk támadni. Sajnos viszont a bíró nem engedte a belharcot, próbáltunk erről kommunikálni vele, de a nyelvproblémák miatt ez nem működött. Tudtam, hogy olasz, de azt hittük, hogy olyan ember hoznak, aki mindkét táborral képes a kommunikációra. Mikor megtudtam ezt, szóltam is érte a brit szövetségnek, de azt mondták, nem kell aggódnom, minden rendben lesz.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: "Vagy maskeppen fogalmazva: Tysonnal szivesen leulnek egy-ktt italra, es szinte biztos, hogy jol el tudnek beszelgetni vele, meg mondana sok erdekes dolgot ; s ha megkerdeznem milyen volt a Lewis elleni meccs, biztos nem csapna agyon hirtelen duheben."

A volt bokszoló Jakab Vili írta az életrajzi könyvében, hogy mikor a New Yorki éjszakai China Clubban dolgozott kidobóként "Tyson állandó látogatója volt a clubnak a bajnoki öve elvesztése (1990) után, de modortalan, rossz viselkedése sok problémát idézett elő a clubban." Jó párszor be volt rugva és nem akarta kifizetni a számlát. Volt, hogy ki is kellett tiltani. Szóval piásan ő is elég hülye volt akkor, viszont a mai Tyson már egy sokkal jobb fej, normálisabbnak kinéző valaki. Valószínűleg mikor elítélték, az akkori előélete is nagyban közrejátszott benne, hogy inkább a csajnak hittek, mint Tysonnak.

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-05 09:50:42

@bpjotruska: Tyson ügyében a lényeg az, hogy az akkor 19 éves nő akit állítólag megerőszakolt, azt megelőzően már hamisan vádolt egy másik férfit nemi erőszakkal. Emellett Tyson ügyvédje, Vincent J. Fuller bár neves ügyvéd volt és sok nagyszabású ügyet megnyert, nemi erőszakkal kapcsolatos ügyben nem volt tapasztalata, és komoly taktikai hibákat vétett az eljárás során. Ami még szintén lényeges volt az az, hogy Tyson szokása szerint barom módon viselkedett a tárgyalóteremben, amivel saját maga ellen hangolta az esküdteket.

» northpaw   válasz erre
    2018-04-04 22:26:18

@fixpont: Vagy maskeppen fogalmazva: Tysonnal szivesen leulnek egy-ktt italra, es szinte biztos, hogy jol el tudnek beszelgetni vele, meg mondana sok erdekes dolgot ; s ha megkerdeznem milyen volt a Lewis elleni meccs, biztos nem csapna agyon hirtelen duheben. Bronerre nem is lennek kivancsi, s nem is ereznem magam biztonsgban, ha a Maidana-meccsrol kezdenek erdeklodni. Es ez nem csak a korkulonbseg miatt van szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-04 22:00:09

@fixpont: Na, neki valoban kb annyi esze van, mint egy papucsallatkanak. Tyson nylatkozott egyszer olyasmit, hogy el nem tudja kepzelni senki, csak akivel megtortent, hogy milyen hatassal van egy 20 eves fiatalra, ha hirtelen a gettobol jove multimilliomossa valik ; meg voltak mas nyilatkozatai, es az, ahogy most 50 korul megtalalta a helyet a vilagban, az is inkabb arra utal, hogy van egy csepp esze, ha nem is egy zseni.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-04 21:55:03

@bpjotruska: Broner viszont igen, kifjezetten primitiv.

» fixpont   válasz erre
    2018-04-04 21:43:41

@fixpont: Lehetseges, nem is allitom, hogy Tyson tuti artatlan volt, csak nekem ketelyeim vannak.
En is iszok kozbe, buszke is vagyok, alkalmankent indulatos is, megsem akartam soha senkit megeroszakolni... persze Tysonnak valoban volt amitol elszalljon az agya, fiatalsag, hirtelen jott elkepzelhetetlen gazdagsag, szuletett agresszivitas, pia, drogok, stb. ( Ugyanakkor egy prostinak is elete uzlete lehet, ha egy multimilliomost megvadol nemi eroszakkal, es esetleg sikerul kiegyezni mondjuk 18323 standard dugas araban. de utana kell nezzek inkabb a temanak, milyen bizonytekok alapjan iteltek el Tysont )

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-04 21:39:59

@leibigabi: Ibeabuchi elmebeteg volt. Nem fair szerintem egy szinten problemas termeszetu, de alapvetoen nem bolond es nem is segghulye ( Tyson szerintem nem kimondottan buta ) bunyossal osszehasonlitani.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-04 21:31:23

@fixpont: Jól látod. Plusz a mindenféle szteroidoktól hirtelen agresszív is lehetett az alaptermészetén túl, ha esetleg kábítószer hatása alatt is állt az erre csak rátett, de egy kis ital sem kizárt. Erre azért volt esély. Meg az erőszaknak nyoma is van.

» Peacock   válasz erre
    2018-04-04 20:34:20

@bpjotruska: ezek a kerdesek azert nem jok, mert ha pl. valaki iszik, az osszes ertelmetlenne valik, a nok ellen elkovetett eroszak sokszor nem a penzrol szol, nem arrol, hogy nem tudod kifizetni, hanem a hatalomrol, arrol, hogy mondasz neki valamit nem csinalja meg, es ez serti a buszkeseged, hogy hogyan mert neked ellent mondani stb, szerintem te errol tul egyszeruen gondolkodsz

» fixpont   válasz erre
    2018-04-04 17:56:23

@bpjotruska: "Multimillimos volt mar akkor, nem volt 100 dollar a zsebeben? s pont az a prosti kellett, mikor rengeteg not megkaphatott? s ha mar prosti kellett, nem akart fizetni? hirtelen ezek a kerdesek merulnek fel :-)"

Ibeabuchinál pl. pont az volt, hogy felment a csaj, előre kérte a pénzt, de Ike csekkel akart fizetni, de a lány csak kp-t vagy casino zsetont fogadhatott el. Ezen Ibeabuchi úgy berágott, hogy molesztálta, erőszakoskodott vele aztán be is zárta. Végül a hangoskodásra a Hotel biztonságija hívta ki rá a zsarukat.

» leibigabi   válasz erre
    2018-04-04 17:37:07

@fixpont: Multimillimos volt mar akkor, nem volt 100 dollar a zsebeben? s pont az a prosti kellett, mikor rengeteg not megkaphatott? s ha mar prosti kellett, nem akart fizetni? hirtelen ezek a kerdesek merulnek fel :-) persze, attol meg egy eroszakos, bunozesre hajlamos foszer volt, foleg fiatal koraban, de attol meg benne van, hogy pont ebben az ugyben o artatlan volt.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-04 16:50:00

@bpjotruska: mert Tyson maga volt a logika embere, oh igen...

» fixpont   válasz erre
    2018-04-04 15:32:41

@zolimt: Remelem nem tamadnak ram valami duhos feministak, de nekem anno Mike Tyson-rol sem tunt tul hihetonek az a sztori, hogy egy prostit eroszakolt meg, mikozben csak top-modellekbol kb 2 kilometeres sor lett volna, ha megkerdik, ki akar egyet dugni Vas Miskaval... nem elkepzelhetetlen, hogy megtette, de rohadtul logikatlan.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-04 15:11:35

@Peacock: Lehet, hogy igazatok van és tényleg bűnös Broner, de én azt sem zárnám ki, hogy könnyű pénzt remél a hölgy. Összeszólalkoztak valamin, a csaj meg megszívatja, mert tudja, hogy van pénze.

» zolimt   válasz erre
    2018-04-04 09:34:08

@zolimt: Bocs, de szerintem nincs igazad.
Helyes hogy a nő nem hagyta annyiban és kiakadt ha megfogdosta. És mikor kiakadt, Broner nem ment el. Megtehette volna. Nem, ott maradt és őt is vissza kellett fogni. Ha kimegy röhögve, nem viszik el a helyszínről bilincsben, max. kap egy idézést pár hét múlva.

» Peacock   válasz erre
    2018-04-04 07:21:15

@fixpont: Off

Ne érts félre, nem védeni akarom. De nézd meg a felvételt, nem Broner volt az, aki erőszakosan lépett fel (persze, nincs rajta a teljes eset, de nem Broner az, akig vissza kell fogni)

https://youtu.be/abk0U4kaJuw

» zolimt   válasz erre
    2018-04-04 02:50:29

@fixpont: Pont a legfelháborítóbb esete maradt ki, amikor egy társával arcon ütött és kirabolt egy idős nőt (kemény 40 dollárt zsákmányolt) mindezt 2010-ben, amikor már 2 éve profi volt.

» northpaw   válasz erre
    2018-04-04 00:27:24

Bronernak volt jó pár ügye, de az usában már kb minden nő beperel megerőszakolásért ha rosszul nézel rá, főleg ha ismert személyről van szó és pénz van a levegőben, erre az ügyvédek is ugranak...

» gigaboly   válasz erre
    2018-04-03 23:39:05

@zolimt: "Broner, a former top amateur who was forced to miss the 2008 Olympics when he was sentenced to 14 months in jail, has a criminal history involving multiple charges of battery and armed robbery.

After failing to show for his subsequent court dates, Broner was sentenced to three days in jail in May for contempt of court. Four months later, video surfaced of Broner punching a man and pushing a woman on a street corner in Las Vegas, which led to a warrant for his arrest.

He was arrested last April for an open warrant from 2014 after Kentucky police pulled him over in a rented SUV with eight bullet holes in the side. Days later, after attending the Shawn Porter-Andre Berto match in Brooklyn, New York, Broner laughed off the incident outside the arena by telling reporters, "Every killer wants a celebrity on their list.""

Akirol ezt dobja elsore a kereso annak eseteben nekem ne magyarazza senki, hogy biztos mert hires es gazdag csak bemartottak ezzel az esettel.

» fixpont   válasz erre
    2018-04-03 23:15:28

@fixpont: Értem hogy Broner balhés típus, de "groped my genitals" nem az a kategoria, amiért bilincsben kell elvinni valakit es több ezres kártérítés jár érte. Vagyis a mai világban ez tök alap szitu, főleg ha az elkövető híres és gazdag. 20 éve kapott volna egy büdös nagy pofont Broner, most meg lelki sérülését kell kártérítést fizetnie...

» zolimt   válasz erre
    2018-04-03 23:05:40

@zolimt: ha average joe lett volna az elkoveto megfontolnam, hogy ilyen semleges szemszogbol vizsgaljam, de itt Bronerrol beszelunk...

» fixpont   válasz erre
    2018-04-03 22:52:22

@dermedt: Egy nő azt állítja, hogy Broner alányúlt és ezért letartóztatták. Kártérítés kell fizetnie az okozott lelki és fizikai sérülésekért. Vajon hány tízezer dollár nem vagyoni kártérítés jár a hölgynek?
Nem ismerjük a sztorit, egy állítás és egy tagadás áll egymással szemben, az sem kizárt, hogy a csaj könnyű pénzt akar keresni...

» zolimt   válasz erre
    2018-04-03 22:43:47

Egy Real Madrid szurkolo baratommal neztuk a meccset, o jegyezte meg, hogy mindig szidja a birokat, de a bokszmeccsen meg szarabb birok vannak mint a la ligaban... Tenyleg borzalmasan szar biro volt, feltunesi viszketegsege lehetett, mert nem szabalytalankodtak a felek (a logo bandazs miatt meg hol szolt, hol nem.)
Erdemben nem hiszem, hogy hatassal volt a meccsre, de ha nem ugral annyit, valoszinuleg porgosebb meccs kerekedhetett volna. Mintha nem szoltak volna neki, hogy a bokszban fel meteren belul is megkizelithetik egymast a felek.
Mondjuk meg mindig javulas, hogy ilyen miatt panaszkodunk egy meccs utan, nem azon, higy az egyik pontozo 16 menetet adott az egyik felnek a 12-bol...

» bandi78   válasz erre
    2018-04-03 22:40:44

@bpjotruska: " Hat en elegedett lennek, ha legfeljebb ennyire magyarazkodna minden vesztes fel egy-egy nagy meccs utan."

Mondjuk, ez igaz! :)

Az meg már tényleg hab lenne a tortán, ha egyszer a magyarázkodás elmaradna.

» Perkins   válasz erre
    2018-04-03 22:33:01

Wilder statutúmot intézett Joshua felé, elég korrekt és tiszta nyilatkozatot.


A lényeg, hogy szándékosan részletezi, hogy Joshua azt mondta szombaton, hogy szeretne Wilderrel bokszolni - Wilder pedig most mondja, hogy elfogadják, Londont is helyszínként és remélik, hogy Joshua valóban fog tárgyalni a menedzsereivel, mert ők elfogadják a lehetőséget már most, következő mérkőzésként.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-04-03 22:22:36

OFF

https://www.boxingscene.com/ad...

Ez az ember beteg!

ON

» dermedt   válasz erre
    2018-04-03 22:00:21

@Peacock: "Ráadásul itt azért két elég fair bokszoló küzdött, nem akartak ők túlságosan szabálytalankodni szerintem amit ennyire meg kellett volna akadályozni."
Jah. Anno a Wlad - Povetkin meccsen lett volna ilyen aktiv biro, 6 menet utan kidol kondi-KO-val, s lephetett volna be a cserebiro ( mar ha van ilyen ).

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-03 20:52:10

@Perkins: Hat en elegedett lennek, ha legfeljebb ennyire magyarazkodna minden vesztes fel egy-egy nagy meccs utan. Ahhoz kepest miket kell hallgatnunk egy-egy meccs masnapjan, ez udito kivetel. Hirtelen pont Parker elozo ellenfele jut eszembe, a kis Fury, akik csalasert sirankoztak, meg Alihoz hasonlitottak az inkabb Usain Bolt baberjaira toro kihivot... ;-) Na, az volt a magyarazkodas, amikor meccs utan meg Peter Fury is elismerte, hogy tobbet kellett volna utni, masnapra meg szoltak neki, hogy figyelj, olyan volt a mi fiunk, mint Ali, s akkor mar o is csalast kialtott :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-03 20:50:57

@Perkins: Abban azért igaza van, hogy nem csak az összekapaszkodásokat állította le a bíró, de elég sokszor a kibontakozó közelharcot is csírájában elfojtotta. Szerintem teljesen jogosan kritizálja ezt Parker. (Meg azt is ha a bíró ezt a kritikát tényleg nem értette.)
Ráadásul itt azért két elég fair bokszoló küzdött, nem akartak ők túlságosan szabálytalankodni szerintem amit ennyire meg kellett volna akadályozni. Azt, hogy ennek a szóvátételét ki miként értékeli, az persze eltérő lehet. Szerintem nem baj hogy szóvátette - főleg hogy meccs közben is megtette ezek szerint, és nem csak utólag okoskodnak.

» Peacock   válasz erre
    2018-04-03 20:44:35

"De hat nem mondta, hogy a biro miatt kapott ki."

Nem mondtam, hogy azt mondta. Azt mondtam, hogy magyarázkodik. Ebből a cikkből ez jön le. Magyarázkodik, mert nem azt mondja hogy a bíró miatt szar volt a meccs, hanem azt hogy a bíró miatt Õ (!) nem tudott kibontakozni.

De tudod mit? Szerintem magyarázkodik (és ha a legf.szább bíró lett volna, akkor is magyarázkodna, csak valami másra hivatkozna), szerinted meg nem. Ezen nem veszünk össze! :)

» Perkins   válasz erre
    2018-04-03 20:26:19

@Perkins: De hat nem mondta, hogy a biro miatt kapott ki. azt meg teljesen normalisnak erzem, hogy egy ilyen kaliberu meccs utan szova teszi az egyik fel, hogy szar volt a biraskodas - merthogy az is volt.
Lehet, hogy Joshua is el tudott volna adni nagy uteseket kozelharcban, es szinte biztosan latvanyosabb lett volna a meccs egy jobb biroval ; de Joshua kivulrol is kenyelmesen gyozni tudott, mig az alacsonyabb es rovidebb ( de gyorsabb ) kezu Parkernek csak kozelrol volt eselye. Vagyis lett volna eselye, ha hagyjak. Nem sok, de azt a kicsit is csokkentette a biro.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-03 19:54:19

@bpjotruska: "Nem csak Parker karara szerepelt amugy alandoan,"

Hát,igen. Így pláne magyarázkodásnak tűnik a dolog. A meccs után közvetlenül még reálisan látta a dolgot, de azóta átbeszélték az edzőjével, hogy mire lehetne hivatkozni. Pedig felesleges bármire is hivatkozni, mert Parker nem akárkitől kapott ki, és nem is csúfosan.

» Perkins   válasz erre
    2018-04-03 18:44:39

"egy meternel kozelebbrol tilos utest inditani" - igy akartam irni

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-03 18:06:01

@Perkins: Kozvetlenul a meccs utan ismerte el, hogy egy jobb es nagyobb fickotol ( better and bigger man ) kapott ki.
A biro pedig allandoan kozbeavatkozott, ha kellett, ha nem, mintha azt irna a profi boksz szabalykonyveben, hogy egy meterel kozelebbrol nem tilos utest inditani.
Nem csak Parker karara szerepelt amugy alandoan, volt olyan is, hogy pont akkor ugrott kozbe, amikor Joshua inditott egy egy emberes felutest... na, azt ha a a biro kapja, szerintem sokan felugrottunk volna a kepernyok elott, hogy "na, vegre!".

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-03 18:05:19

@iceman: pedig AJ tényleg nagyon jó közelharcban, azok a gyilkos felütések azért nagyon veszélyesek, és remélem, hogy Wilder-nek is beakad majd egy olyan, ha majd meccselnek. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-03 18:00:08

Reális Parker észrevétele a bíráskodással kapcsolatban .Azonban, mivel AJ kimondottan jó közelharcban, nem biztos, hogy Parkernek kedvezett volna, ha engedik a közelharcot. Az valószínű, hogy tényleg több esélye lett volna eltalálnia a britet, de ő is nagyobb eséllyel kapott volna megrendítő ütést. Hearn-ék egyszerűen nem akartak kockáztatni, egy kockázatmentes meccsen szerették volna legombolni az övet Parkerről, ezért valószínűleg jelezték a bírónak, hogy ne nagyon adjon teret a közelharcnak. Így gyakorlatilag bebiztosították Joshua pontozásos győzelmét, minimalizálva a kiütés kockázatát mindkét fél részéről.

» iceman   válasz erre
    2018-04-03 17:27:11

@bpjotruska: "Elismerte, hogy jobb volt Joshua es o kikapott"

Akkor én az erre vonatkozó cikket nem olvastam, mert ebben a cikkben arról van szó, hogy "Parker nem panaszkodik, de mégis panaszkodik". :)

Mindazonáltal még egyszer megnézem majd a meccset, mert én úgy emlékszem, hogy akkor avatkozott bele a bíró a küzdelembe rendszeresen, amikor Parker feje Joshua hóna alatt volt.

» Perkins   válasz erre
    2018-04-03 17:07:05

@Perkins: Elismerte, hogy jobb volt Joshua es o kikapott ; a szar biraskodast ettol fuggetlenul jogosan kritizalja.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-03 16:42:43

@LennoxLewis: Teljesen egyetértek veled.

Én kellemesen csalódtam Parkerben, azt hittem hogy Joshua simán kiüti, amikor csak akarja. A meccs után csak ez járt a fejemben: "elismerésem Parkernek, csak nehogy néhány nap múlva előjöjjön a kifogásaival". Amitől tartottam -sajnos- bekövetkezett.

» Perkins   válasz erre
    2018-04-03 16:25:58

@tomi: Ezt a britek megcsinálták már párszor. Ugyanilyen angolul nem beszéló bíró volt a Benn - McClellan meccsen...

» northpaw   válasz erre
    2018-04-03 16:09:32

nyilván nem ezért kapott ki Parker, de a bíró tényleg nagyon tördelte a meccset. Nem is véletlen, hogy ennyi kritikát kap, én a meccs közben nagyon mérges voltam rá, idegesített amit csinált, az egyik kommentátor is megjegyezte, hogy minek szerepel ennyit a mérkőzésvezető . Bokszbíró volt ez egyáltalán, vagy tényleg sokszor egyszerűen nem tudtam megérteni, hogy mi a bánatos fenének megy oda szedi szét őket, és kezd el magyarázni nekik . Lényeg a lényeg, hogy AJ győzött egyhangúan, és nála van 3 nagy szervezet vb öve, plusz az IBO is, és mindez a 21. meccse után. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-04-03 15:16:48

ha ez igaz amit parker mond (és miért ne lenne az), akkor ez qrva nagy blamázs a szervezetekre hogy 1 olyan ember a bíró, aki nem beszél a világ kommunikációs nyelvét.

hacsak pont ezért hozták ide (pfúj,bocs).

    2018-04-03 14:59:52

@Kane: Megeloztel. Nem angol anyanyelvunek komoly nehezsegeket okoz az ausztral/uj-zelandi akcentus. Jo szekelyesen beszelik az angolt, na :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-04-03 14:52:25

Napi 2000 olasszal találkozom (sajnos) a munkám során és megtapasztaltam évek alatt, nem hogy angolul nem tudnak, legtöbbször a saját nyelvükön is csak anyázni képesek csak vagy foci indulókat énekelnek, de egy ajtót kinyitni nem tudnak, de egyszerű táska nyitás is komoly gondot okoz nekik, külön mértékegységet is kellett megalkotnunk az "egyolasz" egységét...ez a hülyeség alapja. persze a többi nyugateurópai néppel is nagy gondok vannak ott fent, de az olaszok kivételesek ebben. nem csoda hogy egy olyan stresszhelyzetben amely egy bokszmeccs, nem érti angolul az egyszerűbb mondatokat sem

» Hatton   válasz erre
    2018-04-03 14:51:37

@ogreface: Elég nagy a különbség a két kiejtés között, én az "amerikai" angolt tökéletesen értem, de néha amikor auszik gyorsabban beszélnek, egy büdös szót nem fogok fel az egészből.

Egyébként azt sem értem ez a bírónak miért volt jó, mindenki erről a meccsről fogja ismerni, megítélni, szinte biztos hogy többet nem vezet VB meccset. Botrányos volt amit művelt, vívóversenyt rendezett egy bokszmeccsből.

    2018-04-03 14:33:01

Hearn szerint semmi problema nem volt a biro angoljaval...
Siman szarul vezette a meccset, tobbet nem szabad cimmecs kozelebe engedni.

Sajnalom, hogy Parkerek most elkezdtek birozni, mert ugyan a meccs elejen inkabb Joshuanak kedvezett az olasz folyamatos kozbelepese, de a meccs vege fele mar inkabb AJ uralta a belharcot igy neki jott ez rosszabbul, tehat a meccs osszkepet nezve mindket bunyos karara tortent ez, a legrosszabbul pedig mi, nezok jartunk.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-04-03 14:03:22

Borzalmas munkát végzett az olasz. Tényleg érthetetlen, hogyan kerülhetett ilyen bíró egy ilyen volumenü mérkőzésre, pláne két angolszász meccsére.

» Beast_Pete   válasz erre
    2018-04-03 13:27:49

Ez volt az a mérkőzés, ahol a bírót kellett volna leléptetni.

Minden esetre egy ilyen horderejű mérkőzésnél szerintem minimum furcsa, hogy olyan bírót hoznak akivel nem tud az adott nyelven kommunikálni egyik oldal sem. Az más kérdés, hogy ha bíró normálisan tette volna dolgát, akkor nem is lett volna miről beszélgetni vele a rutin szabályismertetésen kívűl.
Normális bíróval biztos érdekesebb lett volna a meccs, bár akkor sem hiszem, hogy Parkernek sokkal több esélye lett volna, sőt!

» Gergoke   válasz erre
    2018-04-03 13:19:15

@tenere: Így van:) mai világban ilyen teruleten olyan nincs h nem tud angolul.sot szerintem biroknal alapvető követelmény ha már a számolás és az utasítások is angolul vannak

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-03 12:46:39

Lehet, hogy a bíró tudott angolul, (nem tudom elképzelni, hogy ne tudott volna). Viszont meg volt neki szabva, hogy mit kell csináljon finoman. Az új-zélandiakkal meg nem kommunikált és kész. Ezt így el tudom képzelni. Parker lehet, hogy úgysem nyert volna, ha a bíró semleges, de Hearn-ék a biztosra mentek.

» tenere   válasz erre
    2018-04-03 12:39:46

@sziporka: vagy majd valaki nem all ki valakivel, a 3-bol egy ovet elvesznek es azert mehet Parker, leginkabb az IBFnel van erre esely, ha AJ lemondja barmikor a kotelezo kihivo ellen es Parker masodik a listan siman

» fixpont   válasz erre
    2018-04-03 12:02:53

"Parker simán képes lesz újra világbajnok lenni hamarosan."

És mégis hogyan? Wildert veri meg vagy Joshua-t?

» sziporka   válasz erre
    2018-04-03 11:26:46

A bíróválasztásban Hearn a ludas, ők diktáltak, ha tudták hogy nem beszél angolul miért engedték ?? lehet el volt mondva neki hogy mit csináljon ha meg akarja kapni a pénzét?? legalább angol bíró lett volna, az undercardban mindegyik bíró jobbnak bizonyult, Parker nem nyert volna de egy sokkal jobb meccs igen ahol van néhány adok kapok és lehet végig se megy...

» gigaboly   válasz erre
    2018-04-03 11:19:44

Én sem értem ezt a bíróválasztást, ezzel valóban nagyobb részben Parker esélyeit vitték lejjebb,de szerintem Parker simán képes lesz újra világbajnok lenni hamarosan. Egyébként egy Joshua-Parker 2-t megnéznék szivesen

» TeamJP   válasz erre
    2018-04-03 11:01:13

"próbáltunk erről kommunikálni vele, de a nyelvproblémák miatt ez nem működött. Tudtam, hogy olasz, de azt hittük, hogy olyan ember hoznak, aki mindkét táborral képes a kommunikációra. Mikor megtudtam ezt, szóltam is érte a brit szövetségnek, de azt mondták, nem kell aggódnom, minden rendben lesz.”

Ezt most nem teljesen értem. Az olasz bíró az angol angolját értette, de az amcsiban élő új-zélandiét nem, vagy Joshua csapat tudott olaszul? Egyáltalán hogyan adhatnak akármilyen címmeccset is olyan bírónak, aki nem tud angolul? A három nagy világszervezet vezetői közül ez egynek se jutott az eszébe, amikor odaadták az irányítást ennek a lúzernek a kezébe? Hát mi folyik itt Gyöngyösön?

» ogreface   válasz erre
    2018-04-03 10:58:56

De amúgy miaz már, hogy GB-ban két angol anyanyelvű bokszoló nehézsúlyú címegyesítő meccsén egy olyan bírót küldenek, aki nem ért hozzá, ráadásul még kommunikálni se lehet, vajon kinek a rokona lehetett????

    2018-04-03 10:46:37

@fixpont: Bár úgy se tudott volna nyerni.inkabb a nézők jártak rosszul. Remélem nem látjuk többet ezt a remek szakembert

» Krissz97   válasz erre
    2018-04-03 10:44:19

nem tudom, hogy a biro direkt csinalta-e, de hihetetlen rosszul biraskodott, sajnalom Parkert az egyetln eselyet vettek el

» fixpont   válasz erre
    2018-04-03 10:38:52
Ugrás az oldal tetejére