×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hétvégén mérkőzik meg a WBO nehézsúlyú 2018-03-28 09:14:03 https://www.profiboksz.hu/2018/03/28/parker-meg-nem-dontotte-el-hogy-kiuti-e-joshuat/

Parker még nem döntötte el, hogy kiüti-e Joshuát

A hétvégén mérkőzik meg a WBO nehézsúlyú bajnok Joseph Parker a súlycsoport WBA/IBF bajnokával, Anthony Joshuával. Az új-zélandi ökölvívó a nyilatkozataiból ítélve igen magabiztosan vág neki a találkozónak, és hisz a saját győzelmében, sőt úgy gondolja, hogy még ennek módját is ő fogja eldönteni: „Meg fogom verni, az biztos, arról viszont még nem döntöttem, hogy milyen módon. Nem tudom, hogy kiütöm-e, vagy pontozás lesz, minden attól függ, milyen passzban leszek a meccs éjszakáján. Készen állok rá, hogy a legjobb Joseph Parkert adjam a ringben. Magabiztos vagyok és éles, a mozgásom jobb, mint bármikor. Elviszem haza ezeket az öveket, ebben biztos vagyok.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: "Azt a penzt ok teremtik elo"



Pont ez az, ami nem igaz!
Ezek nem termelő-tevékenységet folytatnak, hanem kvázi "fellépők"..

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 22:31:38

@Jersey Joe: Ha számít: ebben szerintem is igazad van.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-30 22:17:28

@Jersey Joe: De hat nem veszik el senkitol a 10 milliokat ; az a bunyos, aki annyit keres, az megtermeli azt a penzt, mert tobb millioan megnezik a meccseit, tobbezren vesznek jegyet, fizetnek PPV-re, nezik a TV-t, mikozben a reklamido a meccs alatt oriasi penzeket hoz a musor szolgaltatojanak... Pont ugy megy ez, mint barmely mas szakmaban, termel egy adott penzt az ember, abbol meg kell eljen o is, a munkaadoja, az allam is, stb. Van aki szazezreket termel, van aki milliokat. Nem ertem, hogy lehetne ez maskepp, milyen alapon lehetne kijelenteni, hogy na, Anthony Joshua es Messi fizetese tul sok, felet levagjuk, s szetosszuk a szegenyeknek, vagy mit kene csinalni? Azt a penzt ok teremtik elo, es mi, nezok fizetjuk, sok kicsi sokra megy alapon.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-30 22:05:02

@leibigabi: Igen, de pont erről beszélek, hogy az ilyen szintű különbségek már megindokolhatatlanok.

Itt nem arról szól a fáma, hogy valamelyik, aki baromi sokat dolgozik, minden nap, keres 150 ezer forintot, míg aki lemegy, edz naponta 4-6 órát (felkészülés során, egyébként kevesebbet), meg tízmillókat és a promótere, plusz annak körei is. Ezek már elviselhetetlen különbségek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 21:29:33

@Jersey Joe: Az ember nem tökéletes, így utópia elvárni azt is, hogy az emberiség tökéletesen igazságos rendszert alkosson magának, bár valóban jó lenne, ha full egyenlő lenne mindenki.

"Én ezt a mindennapos életben is így tapasztalom, nem hinném, hogy mások nem, ha figyelnek a körülöttük levő dolgokra."

Szerintem ezt mindenki tapasztalja...de ettől függetlenül szerintem senki nem gondolja magát mindenkivel egyenértékűnek

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-30 21:12:22

@leibigabi: Ja, csak a vadonban nincs erre felépítve egy álideológia..

Ami meg a tehetséget illeti, nagyon sok tehetség van, van aki megkapja a lehetőséget, valaki soha nem.. Valaki egy nagy országba születik (Joshua), valaki nem (Erislandy Savón).
Van, aki tisztán elveszít két meccset egy olimpián, mégis olimpai bajnok lesz, a másik tisztán nyer (Levin), mégsem...
Én ezt a mindennapos életben is így tapasztalom, nem hinném, hogy mások nem, ha figyelnek a körülöttük levő dolgokra..

Ezen túlmenően pedig itt nem arról van szó, hogy ne keressenek sokat, hanem ez fajta óriási különbség vagyonilag (ami brutálisan nő az emberek között itt, nyugaton is évről-évre) már egyáltalán nem fejezi ki az emberek munkája közötti különbségeket.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 20:56:00

@Jersey Joe: "Ezeket a srácokat jelentősrészt pénzügyi körök nyomják fel, nyilván tehetségük is van, de sok más embernek is van tehetsége más területen, mégis esélye sincs bekerülni ide, vagy oda."

Na de azért is meg kell dolgozni, hogy Te legyél az a tehetség, akiről a pénzügyi körök úgy gondolják, hogy feljebb nyomják nem? (Persze ha arra célzol, hogy nincs egyenlőség, akkor igazad van. De a vadonban sincs egyenlőség, ott is csak próbálnak így vagy úgy alkalmazkodni a résztvevők )

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-30 20:40:24

@bpjotruska: Ez egy nagyon idealizált képe a valóságnak, sajnos.


Ezeket a srácokat jelentősrészt pénzügyi körök nyomják fel, nyilván tehetségük is van, de sok más embernek is van tehetsége más területen, mégis esélye sincs bekerülni ide, vagy oda.

Másrészt meg nem az a baj, hogy sokat keresnek, hanem az, hogy "írtózatosan felfoghatatlanul sokat" keresnek (nemcsak a bokszolók, hanem focisták, kosarasok), ami már önmagában túl vagy egy társadalmi igazságoságg határán.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 17:56:36

@Jersey Joe: Ha bekerulnek a szakmajuk legjobb 5-10 festoje, asztalosa stb-je koze, a sok ezerbol, akkor valoszinuleg ok is szep summakat keresnek.
Szerintem teljesen jol van ez igy, hogy ha valaki egy sportban ezrek kozul a legjobbak koze kerul, es milliokat szorakoztat, akkor az milliokat is keres. S a legfontosabb, hogy nem kozpenzekbol keresi a milliokat, hanem a kozonseg, a nezok altal gyul ossze az a rengeteg penz. Arrol pedig ok maguk ( meg a promotereik, persze ) tehetnek, hogy mennyi nezot tudnak vonzani.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-30 17:46:02

@Peacock: Parker eddig se bízott az öklében, Ruiz és Takam ellen is hátramenetbe kapcsolt erősen sokszor.

Dimitrenko ellen nyomta jól, csak a baj hogy Joshua legfeljebb centikben mérhető össze Dimitrenkoval, nála sokkal erősebb, sokkal technikásabb, sokkal gyorsabb.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 17:39:07

@bpjotruska: Ez sokkal inkább elmondható a legtöbb munkás emberre, akik 10-12 órában kockáztatják az egészségüket (eletro-technikusok, festők, asztalosok is elég komoly veszélyeknek vannak kitéve, stb.) minden nap, évtizedeken keresztül.

Nincs jól kitalálva ez a kapitalizmus, mégha jobb sincs helyette.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 17:37:25

@Jersey Joe: Mondjuk az lehet nem is lenne olyan rossz taktika, kifáraszthatná Joshuát :D
De szerintem lesz az elején mindkét oldalt tapogatózás (legalábbis én ezt várom). És Parker taktikailag szerintem elég jó.
Arra viszont kíváncsi vagyok, Parker mennyire fog merni bebújni-beugrani közelre az első bekapott Joshua kontra után. Vége lehet persze 2-3 menet alatt is, meg nem is az számít meddig tart hanem hogy amíg tart addig jó meccs lesz-e.
De szerintem Parker ha akarja kihúzza a 12 menetet. Bár aligha akarja: szerintem mindketten bíznak az állukban és az öklükben, és lesznek oda-vissza támadások ütemből. Én alapvetően egy taktikus, mégis izgalmas meccsre számítok tőlük. Ehhez persze Parkernek fel kell nőnie a feladathoz. Meglátjuk.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-30 17:00:58

@Jersey Joe: Nem a szivem csucske Wilder, de ahhoz, hogy az o szintjere eljusson valaki es evekig ott maradjon, valami iszonyatosan sok munkat kell belefektetni szerintem. Azon kivul pedig az egeszseget es eletet is kockaztatja, mint minden profi bokszolo.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-30 16:56:55

@Jersey Joe: "Ezt nem szeretem a mai profi sportba, hogy hulladék erkölcsű, nulla iq-val rendelkező, sohasem dolgozó emberekből lesznek multimilliomosok, mint Wilder."

Értem mit akarsz mondani, de azért valahol mégis megdolgozott érte, mert nem örökölte vagy a lotton nyerte :)

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-30 16:53:58

@Peacock: Én is Parkernek szurkolok, de tartom, hogy nagyon rövid időn belül vége lesz, hacsak Parker nem hátrál és menekül majd extrém módon.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 16:26:12

@northpaw: Ezt nem szeretem a mai profi sportba, hogy hulladék erkölcsű, nulla iq-val rendelkező, sohasem dolgozó emberekből lesznek multimilliomosok, mint Wilder.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 16:25:08

szamomra az ev meglepetese lesz ha ezt Parker megnyeri

» fixpont   válasz erre
    2018-03-30 15:38:17

@Jersey Joe: Mindeközben Wilder ezt a videót rakta ki twitterre:

https://twitter.com/BronzeBomb...

» northpaw   válasz erre
    2018-03-30 15:37:21

Elég nagy volt a fizikális különbség a mérlegelésen Joshua javára, aki magához képest is egyértelműen kevésbé darabosnak, s így veszélyesebbnek néz ki:
https://m.youtube.com/watch?v=...
Bár Joshua az esélyes, továbbra is: Hajrá Parker!
A törzsi tánc tetszett, remélem Parker is hasonlóan befanatizálja majd magát ha adott pillanatban szüksége lesz rá:)

» Peacock   válasz erre
    2018-03-30 15:34:38

ATYAÉG:::

https://www.youtube.com/watch?...

MegaLOL

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-30 15:31:35

Tippem : Joshua KO a 8. menetben.

    2018-03-30 12:55:10

@Peacock: Egyetértek! Pár ütést láttunk egy sokkal kisebb zsákember ellen, aki be is volt tojva, de még így is úgy eltudott hajolni egy horog elől, hogy Lecgocsemp majdnem kiesett a ringből + az a totyogás... Ahogy a "Csapd le csacsiban" mondta Eperjes: " Elvtársam, ez a való életben nem ám így megy!" :)

» ogreface   válasz erre
    2018-03-30 10:54:15

@deontay: Én ezt ezen a videón nem látom. Egy ennyivel vékonyabb, gyengébb, alacsonyabb ellenfél ellen egy jobb kiöregedett ex-amatőr is meg tudja ezt csinálni ha ilyen fizikai tankállapotba tesztoszteronozza magát.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-30 04:50:33

@bpjotruska: Egyetertek, sot szerintem Rahman is.
A Rahman-Sanders meccs oriasi volt, mindenkinek ajanlom megnezni aki nem latta esetleg.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-03-29 21:49:59

@deontay: Senki ellen nem lenne eselytelen, de senki nem is allitott ilyesmit, nem tudom honnan veszed. Egy csucs-Rahman vagy McCall sem lenne eselytelen senki ellen, megsem emlegetik oket annyit , hogy mekkora nagy tehetsegek voltak. Pedig egy jo/fejben ott levo McCall szerintem 10-bol 8X agyonverne Briggsszet.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-29 18:11:53

@bpjotruska: Nem tereltem a szót, klasszis bunyósoknak is voltak vereségeik gyengébb képességüek ellen. Bothát vernék többen de egy csúcs Briggset, aki mondjuk Lennox ellen meccselt kíváncsi lennék szerinted ki ellen lenne esélytelen ma.

» deontay   válasz erre
    2018-03-29 15:30:10

@Jersey Joe: Ez igaz, aszmtas volt.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-29 15:24:15

@deontay: Felesleges terelni a szot. Briggszet vertek meg kozepszeru bokszolok is, mert sosem tudott akarcsak par meccsen at egyforma, kiemelkedo teljesitmenyt nyujtani. Remek adottsagu bunyos volt, aki soha nem tudta kihasznalni teljesen ezt.
Bothat joparan megoldanak a mai mezonybol is, Briggs egy ajandek dontetlent kapott ellene.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-29 15:24:02

@bpjotruska: Wladimir Kiltschkonak is, mègis korszakos bajnok volt. Kíváncsi vagyok kiket tudnál mondani a mai mezönyböl, akik biztos megvernék a fiatal Briggset. Esetleg Pulev? :)

» deontay   válasz erre
    2018-03-29 15:16:45

@bpjotruska: Igen, de tedd hozzá, hogy volt valami örökölt betegsége, ami miatt az erőnléte pár menet után kifújt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-03-29 15:12:21

@deontay: A maga koraban is torott bele a bicskaja egyaltalan nem kiemelkedo tudasu bokszolokba.
https://www.youtube.com/watch?...

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-29 15:03:18

Off: Briggs technikai tudása a mai mezönyben még mindig kiemelkedö https://www.instagram.com/p/Bg...

» deontay   válasz erre
    2018-03-29 14:31:29

Jó nagy oddsai vannak, de én nem tennék rá egy vasat sem.
Szerintem más szint Joshua. Parkernek eddig minden valamire való ellenfelénél rezgett a léc.

» Dr Evil   válasz erre
    2018-03-29 13:08:02

Mondjuk az nem ártana a pénztárcámnak, ha Parker nyerne.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-29 12:29:47

Amíg Parker eldönti, addig Joshua Parkert ledönti.

» HunFighter   válasz erre
    2018-03-29 10:18:53

Parker feküdni fog. Joshua a gatyájából is kiüti.. utána még nagyobb hülyeségeket fog majd nyilatkozni ;)

» fcs2000   válasz erre
    2018-03-29 07:56:16

Ez itt a reklám helye :) :

"2018. március 31-én a bokszrajongók ismét korszakos nehézsúlyú bokszgálának lehetnek szemtanúi. Két veretlen nehézsúlyú bajnok, a brit Anthony Joshua és az új-zélandi Joseph Parker csap össze, hogy 4 szervezet (IBF, IBO, WBO, WBA) öveit egyesítse. Ebből az alkalomból ismét meccsnézős partyt szervezünk Ogre bácsi kocsmájába (Budapest, Hunyadi tér 11). Az előmeccsek között szintén lesz néhány komoly érdeklődésre számot tartó ütközet: pl. az Alexander Povetkin vs David Price WBO-WBA nehézsúlyú intekontinentális cimmeccs, vagy a harmatsúlyú Ryan Burnett vs Yonfrez Parejo WBA világbajnoki címmérkőzés. A rendezvényre minden bokszrajongót szeretettel várunk."

https://www.facebook.com/event...

    2018-03-28 23:25:19

Nem jellemző Parkerre hogy ekkora hülyeségeket mond (még nem döntötte el kiüti-e...). Nehéz értelmeznem, miért mond ilyen túlzó dolgokat. Ettől aligha nézik majd többen és a nyerési esélye sem nő.

» Peacock   válasz erre
    2018-03-28 22:20:38

@Untouchable: :-D

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-03-28 21:29:35

A leghelyesebb, ha a ringből kiszólva megkérdezi Mrs. Joshuát: - Hogyan parancsolja a férjét, asszonyom? Verjem puhára, vagy csontozzam ki?
:-)

» Untouchable   válasz erre
    2018-03-28 21:07:01

Nagyon kíváncsi vagyok a meccsre! Mind a ketten nagyon koncentràltnak, és magabiztosnak tünnek, mind a kettönek megvannak a képességei, hogy a másik fölé nöljön, már csak az a kérdès, hogy kinek sikerült a jobb taktikát kitalálni. A eszem Joshuát mondja, a szívem Parkert. Hajrá Joe!

» deontay   válasz erre
    2018-03-28 20:59:15

@Kane: Az lehet, de a "szemüveg viselése egyenlő plusz 10 IQ-val" mondás csak nem jött be. :)

    2018-03-28 20:16:06

@pressurefighter0088: :DDD

» Krissz97   válasz erre
    2018-03-28 19:14:38

@Streky: Közbe törölve lett, mit írt?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-28 19:14:32

@cchhiixx: Elég elképesztő, hogy 2018-ban még mindig fent akadunk azon, ha valaki nem fehér színű. Végtelen korlátoltságra utal, gratulálok hozzá. Légy büszke arra, hogy annyi eszed van mint egy marék virágföldnek, és dülledt mellkassal éld le az életed. :)

» Streky   válasz erre
    2018-03-28 18:56:58

@Kane: Ibeabuchi orvos akart lenni kiskoraban, ha jol tudom. Tulejdonkeppen pszichiaternek jo is lett volna: elbeszelgetnel vele 10 percet, hamar rajonnel, hogy neked semmi bajod tulajdonkeppen :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-28 18:19:40

@Kane: Ha csak ez kell....

http://www.kepfeltoltes.eu/ima...

:D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-28 18:10:44

@Subi: Tedd Ibeabuchi mellé, máris atomfizikusnak tűnik.

    2018-03-28 17:02:24

Nem egy előnyös kép. Simán szellemi fogyatékosnak mondanám.

    2018-03-28 16:48:37

A fotóhoz és a szalagcímhez... "a könyvelő álma"... :P

» grabanc   válasz erre
    2018-03-28 15:23:45

Az utóbbi időben megint egyre több hülye nyilatkozat van, de ez így is erősen dobogó gyanús.

» Gergoke   válasz erre
    2018-03-28 14:54:00

@jokka82: Kis javítás: Joshua nem nigériai hanem angol. :) ;)

» Streky   válasz erre
    2018-03-28 14:29:48

@ogreface: https://www.youtube.com/watch?...

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-28 14:08:35

@LennoxLewis: Lehet, hogy a pókember kisöccse valójában. Õ is Parker volt...

    2018-03-28 13:00:47

Remélem legyőzi a nigériait! Legyen egy jó mcccs!

» jokka82   válasz erre
    2018-03-28 12:38:30

Önbizalom van, de ugye nem kell ide is idézni az unalomig koptatott, de teljesen helytálló Mike Tyson idézetet? ;-)

» ogreface   válasz erre
    2018-03-28 12:20:29

@LennoxLewis: ...és amikor lekapja a szemüvegét is, akkor a tömeg: Jééé, hova lett Parker és hogyan került ide Superman? :)

» ogreface   válasz erre
    2018-03-28 12:18:34

@bpjotruska: Nekem inkabb Clark Kent jut eszembe rola, hatalmas lett volna ha a sajtotajekoztato kozepen egyszer csak felall, ketteszakitja az oltonyet es ott van alatta egy Superman jelmez, majd elkezd uvolteni Joshua fele :DDD

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-03-28 11:25:43

Szerintem meg Joshua nem döntötte el, hogy kiüti-e három menet alatt, vagy a reklámok kedvéért esetleg elhúzza nyolcig.

Én továbbra sem látok nála hatékony fegyvert a brit ellen. Azt Wildernél látom, de csak a letaglózó erő kontra kifulladás miatt. Utóbbin elvileg javítottak, meglátjuk.

» bandi1115   válasz erre
    2018-03-28 10:57:49

Mi ez a hipszter-imidzs, konyorgom?

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-28 10:55:26

Tényleg elhiszi hogy van esélye?:)

» mobyltel   válasz erre
    2018-03-28 10:55:02

Ez a cím az év poénja :D

» glideswimmer   válasz erre
    2018-03-28 10:43:13

@Leccgocsemp: Az első menet utan máshogy fogja látni a dolgokat. Azért lehet valakinek önbizalma de ez a kamu szöveg :D na ha valaki ilyet nyilatkozik h hmmm jajj hát nemis tudom majd ott eldöntom h kiutom e karrierrem legkeményebb ellenfelet v kipontozom... Érződik nagyon h nem reális az önbizalom

» Krissz97   válasz erre
    2018-03-28 10:07:10

Mint egy hatvanas évekbeli baseball kommentátor.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-28 10:03:29

A fényképet nézve az az érzésem hogy a nyilatkozata után mindjárt rá is adták a kényszerzubbonyt, és egy lóadagnyi gyógyszert a diagnózisa alapján. Kicsit már túlzás ez a sok szöveg a részéről, de legalább van optimizmusa és önbizalma, remélem a meccs végéig kitart majd. Vagy nagyon nem biztos magában és igy próbálja leplezni, az is lehet. Ha a képre nézek, inkább az utóbbi.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2018-03-28 09:50:56
Ugrás az oldal tetejére