×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A félnehézsúlyú IBF bajnok Artur Beterbiev tavaly novemberben 2018-03-27 09:57:45 https://www.profiboksz.hu/2018/03/27/senki-nem-ker-beterbievbol/

Senki nem kér Beterbievből

A félnehézsúlyú IBF bajnok Artur Beterbiev tavaly novemberben szerezte meg címét Enrico Koelling ellenében, akit az utolsó menetben ütött ki. A csecsen származású bokszoló nem éppen közkedvelt az kihívók körében, tekintettel arra, hogy stílusa és tűzereje kb. egy nehéz harckocsiénak felel meg. Beterbiev odáig jutott, hogy szeretné megvédeni címét, de állítólag a ranglista első helyein tanyázó Anthony Yarde, Juergen Braehmer és Dominic Boesel sem kért a pofonjaiból, menedzserei egészen az IBF 8. helyéig próbálkoztak, de mindenhonnan visszautasítást kapott. Csapata most a 9. pozícióban levő, kínai Meng Fanlongnál próbálkozik, aki Beterbievhez hasonlóan csak 12 profi mérkőzéssel rendelkezik, bár az ellenféllista minőségét nem lehet összehasonlítani.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Hogy lehet ennyi baromságot összehordani?? Ward beszari mert nem állt ki Beterbievvel? Ki a fene volt akkoriban Beterbiev, mikor Ward a 4 nagy szervezetböl 3 övet birtokló, veretlen KO király P4P Top3as Kovaljovval meccselt? Egy a sok ígéretes tehetségböl, semmivel nem lett volna nagyobb értéke egy Beterbiev elleni gyözelemnek, mint egy Kova elleninek, söt! Szerintem egyébként ma is verné Arthurt Kova!

» deontay   válasz erre
    2018-03-29 13:37:40

@superman: Ez a lényeg. Beterbiev akkoriban egy feltörekvő, nagyon erős bunyós volt, de Kovalev abban az időben legnagyobb hóhér volt Golovkin mellett.

» KGyorgy   válasz erre
    2018-03-29 12:57:03

@HunFighter: Hagyd,soha nem érti meg,pancsoljon a srác,a saját elképzeléseinek tócsájában.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-29 11:40:42

Mielőtt kiállt Ward-dal, nem volt Kovalev-nél félelmetesebb bunyós félnehézben, egyértelműen ő tűnt a legjobbnak, legkeményebbnek és ő volt a legeredményesebb is, nála nagyobb kihívás nem volt a súlycsoportban és azóta sincs olyan, aki az akkori Kovalevet megközelítő presztízzsel bírna. Szóval Ward beszariságáról írogatni azok után, hogy kétszer kiállt Kovalev-vel, jelentős elfogultságra és/vagy tájékozatlanságra vall...

» superman   válasz erre
    2018-03-29 11:28:03

Azért Ward-ot beszarinak titulálni.. Nagyközépben szinte mindenkivel kiállt, félnehézben meg hiába verte meg Kovát, azért már kezdett ő rozsdásodni és ebbe a súlycsoportba igazán nem tudott beleerősödni... Beterbiev-től meg miért menekült el? Azért, mert visszavonult? Akkor aki vissza mer vonulni, az azért teszi, mert beszart mindenkitől, nem azért, mert kezd kiégni, kiöregszik, stb... Ward már nem igazán tudott megújulni, már nem is volt annyira motivált sem, felesleges volt neki folytatni és nem azért, mert be kellett volna szarnia Beterbievtől, Bivoltól, Mekhontsevtől, Stevensontól és mindenkitől, akit nem vert meg félnehézsúlyban... -_-

» HunFighter   válasz erre
    2018-03-29 09:43:57

@siposattila: Látom valóban jó és helytálló az önkritikád:D Nem vitatkozom olyan dologgal mit láthatan jobban tudhatsz mint én:D

» csato gabor   válasz erre
    2018-03-29 05:16:08

@csato gabor: Feladom,nekem van önkritikám,én vagyok a hülye:)

» siposattila   válasz erre
    2018-03-28 20:31:20

@siposattila: Ezt nevezem én észérvnek:D

» csato gabor   válasz erre
    2018-03-28 19:15:25

@csato gabor: Nem gondoltam volna hogy a hülyeséget lehet ragozni.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-28 19:05:28

Ha elfogynak az érvek,marad a vagdalkozás,gratula.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-28 19:04:35

@Kane: Kovával igen, de Beterbievvel nem mert kiállni. Felmérhették a 2 bunyóst és Kovát verhetőnek míg Beterbievet verhetetlennek tartották. És inkább visszavonulót fújtak. Az igazság az hogy nincs gyenge pontja a fickónak.
Ha nem szart be Ward akkor miért nem állt ki Beterbiev ellen?

» csato gabor   válasz erre
    2018-03-28 18:58:56

@szaki: Gyávasággal nem vádolnám Wardot mert kemény fazon, de nyilván felmérte hogy jobb ha visszavonul, a félnehéz már nem az ő terepe.

» nagygeza   válasz erre
    2018-03-28 18:23:19

@siposattila: A tények makacs dolgok próbálhatod csűrni-csavarni attól még butaságban vagy.

» nagygeza   válasz erre
    2018-03-28 18:13:24

@szaki: Nem hiszem hogy beszarinak lehetne nevezni valakit aki odaállt kétszer is a fénykorában lévő Sergey Kovalevvel szembe a ringben. Akármilyen unszimpatikus, tisztességtelen is, Ward aztán nem beszari.

    2018-03-28 16:57:48

@Sarkozi Robert: szted a beszariság egyenlő az okossággal? mert ez történt. ha valóban bajnok vagy akkor keresed az újabb kihívásokat. ward látta ezt az őserőt ami betiben van és ő inkább a hátraarcot választotta. hát mit mondjak qrva okos volt:D de inkább azt mondanám hogy összeszarta magát.
ez a fickó erős fizikálisan és mentálisan is.tökéletes boxoló.

    2018-03-28 16:36:25

@Sarkozi Robert: Kova ameddig nem talalkozott Warddal joval meggyozobb volt mint eddig Beterbiev, sokkal jobb ellenfelei voltak es meggyozobben verte is oket.

» fixpont   válasz erre
    2018-03-28 15:55:51

@KGyorgy: az hogy a felnehezsuly legrettegettebb bokszoloja volt, amig Bivol le nem tette a vedjegyet. Ward okosan tette hogy visszavonult.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-03-28 15:31:33

Amikor Ward nagyközépsúlyban WBA szuperbajnok volt és Balzsaynál volt a reguláris öv, akkor vele sem állt ki. Beszari féreg na...

Bírom Beterbievet, de mi kellett volna, hogy motiválja Ward-ot egy ellene való meccsre?

» KGyorgy   válasz erre
    2018-03-28 15:25:29

@KGyorgy: kiállt vele vagy sem? sem, akkor meg elkerülte. ez ilyen 1xű.

    2018-03-28 14:25:34

@nagygeza: És mikor kelett volna kiállnia,mely meccsei időpontja közé szúrtad volna volna be azokat akikkel szerinted nem álltki,egészen a visszavonuláság félnehézben? Ha kéthavonta bokszolt volna kiállhatott volna mindenkivel akivel szeretted volna,remélem azért érzed hogy hülyeséget írkálsz.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-28 11:59:17

@KGyorgy: Pedig így volt. A félnehézsúlyú szereplése erősen hézagos, csak Kovalevvel találkozott mindkétszer bírói segítséggel győzött, a többi élvonalbelivel nem bokszolt.

» nagygeza   válasz erre
    2018-03-28 11:49:55

@leibigabi: Strapabíró versenyző jöhetett volna már, de nem jött. Beterbievet állítólag nem vállalták. Közben pedig megy a hype ezerrel a semmire.

» gyuriabator   válasz erre
    2018-03-28 02:33:58

@Dirhanka: Hehe. Ez jó. :D

    2018-03-28 00:12:18

@Joe Calzaghe5: Nem tartana sokáig. Mehoncev karrierjének nagyjából vége.

Szerintem Gvozgyiknak akkor lenne sansza a csecsen ellen, ha végig tud távolságot tartani. Közelről, ha tisztán betalál Beterbijev, akkor ott fújt a bőrgyár...

    2018-03-27 23:14:35

@nagygeza: Mike Tysont is.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-27 23:00:35

@nagygeza: Elkerülte. Azért ilyeneket nem kéne leírni. Nézzük meg Ward ellenféllistáját. Nem került ő el senkit. Lehet őt szidni az unalmas boksza miatt, de azt, mondani, hogy került volna embereket...

» KGyorgy   válasz erre
    2018-03-27 22:25:12

Yarde Eubank jr szindrómás... Elobb lett sztár mint, jó bunyós.

» Dirhanka   válasz erre
    2018-03-27 19:46:50

@csiga: az elég fifti-fifti meccs, bár Gvozgyik kemény és technikás. Én egy Mekhontsev-Beterbievet néznék még meg inkább. nincs esélye Beterbiev ellen de jó meccs lenne amíg tartana.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2018-03-27 19:44:36

@gyuriabator: Hát éppen ez az, hogy valahol a Nemesapáti és Beterbiev közötti, strapabíró versenyzőkből kellene 2-3-at bevállalni (mondjuk Karo Murat vagy Isaac Chilemba kalibert), olyan valakiket akik vélhetően megdolgoznák, hogy szokja a hosszabb menetidőt, mivel 3-4 menetnél hosszabb meccse nem is igen volt, ami elég nagy hátrány egy nálánál összeségében jóval rutinosabb Beterbiev ellen.

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-27 19:31:22

Ward is elkerülte Beterbievet.

» nagygeza   válasz erre
    2018-03-27 19:24:44

@leibigabi: WBO europa és interkontinentális bajnok, a szervezetnél 2. helyen van rangsorolva, az IBF-nél 7. Nem tudom ki elé kellene akkor odatenni vb címért bokszolni... A többi szervezet bajnoka is elég jó. Vagy nézzük a másik oldalról, adott egy WBO europa és interkontinentális bajnok, aki a Nemesapáti elleni színvonalú meccseken nyomul, holott meccselhetne 10-ben rangsoroltakkal is. Valahogy nem jön össze nálam ez a dolog.. (még mielőtt valaki úgy gondolná, hogy lenézem Nemesapátit, jelezném, hogy nem, sőt, nagy tehetségnek tartom és nem értem, hogy miért kell leépíteni az ellenkezője helyett)

» gyuriabator   válasz erre
    2018-03-27 18:26:07

@Joe Calzaghe5: Nagyon jó bokszoló, de sem ő, sem a menedzsmentje nem túl határozott. Gvozgyik kétszer is bejelentkezett, választ sem kapott. Pedig szerintem verné az ukránt.

    2018-03-27 18:21:06

a megoldás az lenne hogy beterbiev felmegy 1 súllyal. és akkor ő kereshetne bajnokot. akkor már a bajnoknak gáz lenne visszalökni a kihívást.
mert így ezek a miss pcsák csak szájkaratéban mérhetik össze magukat, boxban aligha.

» csato gabor   válasz erre
    2018-03-27 18:11:08

@gyuriabator: "Yarde pedig nagyon elhiszi magát és tolják is, mint az ökör! Én azt hittem, már alig várja (vagy alig várják a menedzsmentjével) a lehetőséget, de ezek szerint mégsem."

Ha Yarde-ból valami komolyabbat akarnak kihozni, egyértelmű, hogy még nem szabad odatenni egy Beterbiev elé. Talán majd ez év végén, de inkább jövőre.

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-27 17:47:37

Felnehezbe is kene egy WBSS torna minden bajnokkal, de sajnos lehetetlen osszehozni a kulonbozo promocios cegek, tv csatornak es a bokszolok nehez szemelysege miatt is - Stevenson, Beterbiev es Kovalev sem tunik egyszeru esetnek, egyedul Bivol tunik olyannak aki tenyleg mindenki ellen kiallna.

» LennoxLewis   válasz erre
    2018-03-27 17:44:21

Nem egy sűrű súlycsoport,Beterbiev is az örök reménységek táborát fogja gyarapítani,onnan lehet ezt látni hogy már semmilyen szinten fel sem merül Stevenson vagy Kovalev neve,mint esetleges bajnoki cím egyesítés.
Ekkora szakadékok talán egy súlyban sincsenek mint itt,ami az üzleti és promóciós területeket illeti.
Mindhárom bajnok hurkatöltéssel múlatja az időt,ez pedig nem tesz jót a népszerűségüknek.
Bivolt már meg sem merem említeni,mert ő is ezt az utat fogja járni,csak ő hosszabb ideig mert ő még nincs benne a korban mint a többiek.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-27 17:36:32

@csiga: Te nem igazán vagy oda Arturért úgy érzem.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2018-03-27 17:30:58

@csiga: most itt nem rá céloztam, hanem a vele kiállni "nem merő" ellenfelekre. hogy nem feltétlen csak a bokszolók a hunyók itt.

    2018-03-27 17:15:58

@GSE: Beterbijev sem tudja mit akar...

    2018-03-27 17:00:12

Yarde pedig nagyon elhiszi magát és tolják is, mint az ökör! Én azt hittem, már alig várja (vagy alig várják a menedzsmentjével) a lehetőséget, de ezek szerint mégsem.. Ráadásul szívesen meg is nézném, bar ezt nyilván leszarják:D Yarde amúgy 7. az IBF ranglistán, Frank Buglioni van előtte, aki bírok magyon, de nem csoda, h nem vállalta, mert szerintem Beterbiev bevonuló köpenye is letekerné..

» gyuriabator   válasz erre
    2018-03-27 16:10:57

@pressurefighter0088: Pedig mekkora arca van a kigyúrt “beast” Yarde-nak... Nem ártana mar egy hivatásos igazi bokszolóval is megmérkőznie ha már Mike Tysonhoz hasonlítgatja magát.

    2018-03-27 15:30:05

@prewitt: Így van! Beterbiev üttesse ki magát egy sparringon Amir Khannal aztán lesznek meccsei.
Teljesen amatőr módon áll hozzá a profibokszhoz.

» Schnauzer   válasz erre
    2018-03-27 14:37:16

azért azt is lássuk, hogy nem feltétlen bokszolnak ők azzal akivel akarnak, hanem akit a menedzsment (is) jóváhagy, és nem gondolnám azt se, hogy itt minden esetben a bokszolók félnek a pofontól, amit azért biztos kaptak már jó párat, hanem ebben benne van az is, hogy a menedzsment nyereséget akar maximalizálni és nem feltétlen a semleges néző szempontjait tartja szem előtt.

    2018-03-27 14:20:46

@northpaw: Nem arra utaltam, hogy annyira jó lenne. Brahmer és Boesel azért jóval komolytalanabb kihívójelöltek jelenleg. Előbbi főleg azért is, mert jelenleg a nagyközépsúlyú szupertorna döntőjére pályázik. Azt se gondolom, hogy a britnek akár hajszálnyi esélye lenne Beterbiev ellen, de amíg tartana, addig remek harc lenne.

Callum Johnson - Yarde? Szintén jó meccs lenne és ha fogadnom kéne, akkor én is az előbbire tennék.

» KGyorgy   válasz erre
    2018-03-27 14:19:43

Ez egyértelműen Beterbiev hibája,kisebbet kellene ütnie,ütés helyett dulakodni,egy-egy ütést néha-néha beszedni,ja és sokkal-sokkal lassabban kellene mozognia a ringben,akkor talán lenne az "elitből" valaki aki kiálna vele

» prewitt   válasz erre
    2018-03-27 14:18:59

@northpaw: Pedig Yarde azért elég szépen megoldotta az európa bajnokot.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-27 14:05:12

@HunFighter: A magyar válogatott ellen még nyerhetnének is. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-27 14:04:48

Ez szánalmas, ezek nem bokszolók. Komolyan, egy kiváló sportolónak azért kell inaktiválnia magát, mert annyira jó, hogy egy olyan sportágban nem mernek kiállni ellene, ahol a lényeg a harc??? Menjenek focizni ezek a kislányok...

» HunFighter   válasz erre
    2018-03-27 14:03:25

@KGyorgy: Yarde-ot bármelyik jelenlegi top 10-es félnehézsúlyú úgy megverné, mint szódás a lovát. De ha csak a brit felhozatalt nézzük, még arra is látok esélyt, hogy Callum Johnsonon sem jutna túl. Buatsi néhány meccs plusz tapasztalattal szintén verni fogja.

Ez a Yarde az új brit hypejob, semmi több.

» northpaw   válasz erre
    2018-03-27 13:31:58

Akkor cimet kell egyesiteni gondolom.A kihivok meg bokszolgassanak egymassal szotyiert

» miskacarus   válasz erre
    2018-03-27 13:03:22

Ebből a hármasból egyedül Yarde az, akit komolyan lehet venni, de ő szerintem még kicsit kipróbálatlan. Később ők ketten jó kis utcai harcot produkálhatnak. Beterbievnek és a menedzsmentjének amúgy is inkább a címegyesítésekre kellene valahogy rámennie.

» KGyorgy   válasz erre
    2018-03-27 12:52:07

...és még csodálkozik valaki, hogy egyre hanyatlik a profi boksz népszerűsége???

» ogreface   válasz erre
    2018-03-27 12:41:27

@fowler: Egyetértek. Kész röhej,ranglistán elöl lévők nem akarnak a címért bokszolni, akkor mi a faxomért vannak a listán? Kész röhej, ennyi nyámnyila balf***t ...

» fcs2000   válasz erre
    2018-03-27 12:35:06

Még mindig nem értem hogy Juergen Braehmer hogy került ebben a súlyban,ilyen pozícióba,esetleg valaki aki tudja?

» siposattila   válasz erre
    2018-03-27 12:34:50

Büntetni kellene az ilyen eseteket. Öt évig nem engedném azt a bunyóst vb címért bokszolni aki a ranglista 1-5 helyén van és elutasítja a vb címmeccs lehetőségét.

» fowler   válasz erre
    2018-03-27 12:23:51

Majd bolondok lennének agyonveretni magukat.

» karibigyo   válasz erre
    2018-03-27 11:59:33

ezt a sok beszari "bunyóst". szégyen-gyalázat, mi lett ebből a sportból a fostorgós cicalányok teadélutánja?

    2018-03-27 11:06:45
Ugrás az oldal tetejére