×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Május 5-én Gennady Golovkin ellen lép ismét szorítóba 2018-03-06 18:11:48 https://www.profiboksz.hu/2018/03/06/canelo-megbukott-a-doppingteszten/

Canelo megbukott a doppingteszten

Május 5-én Gennady Golovkin ellen lép ismét szorítóba a korábbi nagyváltó-, és középsúlyú bajnok Saul Alvarez. A mexikói bunyóst és persze a világbajnokot is folyamatos doppingellenőrzéseknek vetik alá, ami Alvarez szempontjából a napokban szerencsétlenül végződött, ugyanis a Clenbuterol nevű tiltott szer jelenlétét mutatták ki a mintájából. Ez az az összetevő, amivel az elmúlt években számos mexikói öklöző megbukott és valószínűleg – elődeihez hasonlóan – Canelo szervezetébe is valamilyen étellel került a doppingszernek minősülő Clenbuterol. Ezt a VADA is megerősítette, hiszen nyilatkozatuk szerint a szer jelenléte egy bizonyos határérték alatt van, így úgymond szennyeződés formájában is bekerülhetett a bunyós szervezetébe. A csapatok mindenesetre az eddigiek szerint dolgoznak tovább, a Nevadai Atlétikai Bizottság pedig elkezdte a vizsgálatot az ügyben.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@GGG: Armsotrong 1999-es vizelete tele volt cuccal, azt újraviszgálták, azzal megbukott.

    2018-03-08 16:31:33

@fixpont: Nagy izomtömeget nem látok Canelon, kis izomtömeg gyarapodásat látni rajta. Ahhoz nem feltétlen szükséges doppingszer, amivel megbukott, az tudomás szerint nem hoz izomtömeget.

    2018-03-08 16:30:36

@leibigabi: "..Johnson amikor futotta az olimpiai győzelmét, nem tudták kimutatni a szert..Évekkel később elővették a mintáját, amiből már ki tudták mutatni.."

Ez nem igy volt. Ben Johnson mindjart ott az olimpian lebukott Winstrollal (stanozolol). Ezert a 2. helyen vegzo Carl Lewis lett az olimpiai bajnok aki, emlekszem, mindennek lehordta es a sport szegyenenek nevezte Johnsont.
A 2000-es evek elso feleben viszont kiderult, hogy Lewis par honappal a souli olimpia elott szinten megbukott a doppingteszten de nemcsak o hanem a csapattarsa Joe DeLoach is (aki ott soulban 200 meteren aranyermes lett). Veluk egyutt meg tobb olimpiai csapatag is pozitiv lett az USA team-bol csak az amcsi sportpolitikai lobbi olyan eros volt (es az a mai napig), hogy ok mehettek es nyerhettek aranyakat mig masok nem.

Az az ember nevezi a sport szegyenenek Johnsont aki elotte par hettel bukott le. Na ezt nevezem en hatalmas kepmutatasnak!

» Slajos   válasz erre
    2018-03-08 13:02:36

@Blackpanther: Hatalmas :D
Mondjuk Oscart meg sem ismertem volna ha nincs rajta a nejlon szett :D
De a legjobb ahogy Golo kiugrik a vegen es odabasz mindkettonek hehe.

» Slajos   válasz erre
    2018-03-08 12:30:33

@GGG: Tudom, ismerem a történetét, abszolút inkorrektnek gondoltam a dolgot, de aztán csak elismerte ő is a történet... Sajnos én a mai Sky-nál is valami hasonló, szervezett doppingolást gyanítok, mert valahogy mindenki megtáltosodik, ha odakerül (lásd Wiggins "emberfeletti", és számomra roppant meglepő győzelme a Touron). A Festinának az esete meg egyértelmű, ugyan közvetettek a bizonyítékok, de kb. egy doppingnagykert találtak a csapatkocsiban.
Viszont Canelot is konkrét minta alapján kellene megítélni, de valahogy lefogadom, hogy nem lesz semmi az egészből. Egyébként a profi bokszban szerintem az a nagy gond, hogy eddig voltak a vizeletmintás vizsgálatok, lehetett tudni, hogy mit szabad, mit nem, meddig szabad, stb, de ehhez a WADA féle vizsgálatokra még nem hiszem, hogy a szakmának sikerült átállnia.

    2018-03-08 09:23:51

@Lemmy: Armstrong egyetlenegy pozitív mintát sem produkált. Csak vallomások alapján ítélték el. Riis is bevallotta pl., hogy doppingolt, mégsem törölték az eredményét. A többieket - akiket írtál (kivéve Virenqe-ot, mert ott közvetett bizonyítékok voltak) a minták alapján "ítélték el".

    2018-03-08 07:33:46

@Stoti: "A doppingolás nem egyenlő az izomnöveléssel."

De nem is ezt mondta. Azt mondta, hogy a rovid idon beluli nagy izomtomeg novekedes doppingra utal. Te az ellenkezojet akartad cafolni. dopping >> tomegnovekedes az nem ugyanaz mind tomegnovekedes >> dopping

» fixpont   válasz erre
    2018-03-07 19:00:40

@northpaw: A doppingolás nem egyenlő az izomnöveléssel. Armstorngnak mekkora izmai voltak? Floyd is élharcosa volt a doppingnak, mégis megbukott, és eltussolták.

    2018-03-07 18:09:03

Big Drama Show...

https://www.youtube.com/watch?...

» Blackpanther   válasz erre
    2018-03-07 17:56:27

@dondannyboy: Az se lenne valami jó.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-07 15:04:07

@Henry87: bakker ez is sokat árt a boksznak.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-03-07 14:52:52

akkor a legegyszerűbb az lenne hogy mindenki doppingolhasson.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-03-07 14:51:55

Ha már dopping téma: "Doppingellenőrzések elmulasztásáért egy évre szóló felfüggesztett eltiltással büntették Tony Yokát, a riói olimpia szupernehézsúlyú bokszbajnokát."

» Henry87   válasz erre
    2018-03-07 14:50:11

@GGG: "Armstrong: a franciáknak évek óta a bögyében volt, csakúgy, mint sok más csapatnak"
Nem tudom, szerintem Virenque nem volt bögyében anno a franciáknak, és mégis eltiltották a Festina botrányban (meg még jó pár menő franciát), pedig az egyik nagy esélyesként indult volna abban az évben. Utána nyert néhány pöttyös trikót, de az persze nem ugyanaz, mint amire korábban EPO-val képes volt. Szerintem nem kell a bögyében lenni a szervezőknek ahhoz, hogy valaki megbukjon (ebből is látszik), és én személy szerint Canelot megbüntetném, és ugyanúgy Froomot, akinél sajnos szintén jó eséllyel el lesz sikálva a hörgőtágító asztmagyógyszer-használat, amivel a Vueltán bukott.
Lehet, hogy elismerésre méltó a doppingos teljesítmény, de bakker, ez nem erről szól, hanem arról, hogy sokkal nagyobb előnyre teszel szert ugyanakkora energiabefektetéssel, mint az ellenfeled, aki így nem ér el semmit. Ezt én büntetném, akárhogy is nézzük.
Amúgy nem csak Armstrongtól vettek el Tour győzelmet, hanem többektől is, teljesen jogosan (csak az utóbbi években, akikre emlékszem: Contador, Landis)

    2018-03-07 14:26:12

@leibigabi: "ha csak az olimpiát nézem, ott is sokkal kevesebben hasalnak el összességében, annál, amit a logika diktálna."

Ez pont így igaz. És szerintem azért, mert nem lehet már eszetlenül, gátlástalanul csinálni, ha csak nem vagy "kiválasztott". És szerintem a mexikói ilyen szempontból (is) kivételezett státuszban van.

Armstrong: a franciáknak évek óta a bögyében volt, csakúgy, mint sok más csapatnak. Egy Tour győzelmet jobban számolnak, mint azt, hogy Canelo-nak hány címvédése volt (és itt a súlycsoportok is különbözőek), Ben Johnson pedig ugyebár világcsúcs(oka)t futott, viszont ott nem évek múlva derült ki a dolog (ha csak Szüult nézzük). Amúgy vissza a kerékpárra: valóban érdekes, hogy a legtöbb elkapott bringás (Pantani, Ulrich, Riis, stb.) mind-mind megtarthatták a győzelmeiket, Armstrong-ot kivéve. És lehet, hogy nem lesz szimpatikus, amit írok: a doppinggal elért eredményeket sem szabad félvállról venni, azok mögött nagyon sok munka és tehetség van, önmagában a dopping iszonyatosan kevés ahhoz, hogy valaki kimagasló eredményeket érjen el.

    2018-03-07 12:19:35

@GGG: "De szerinted most érdekelne valakit, ha kiderülne mondjuk Floyd-ról, hogy cuccozott? Egyrészt marketing szempontból sem éri meg,... Attól még PPV-ben megnézték, fizettek, ő az ünnepelt sztár, nincs világrekord, stb. Nem hiszem, hogy az összes meccsét NC-re változtatnák"

Ez ugyanúgy igaz, Ben Johnsonra vagy Armstrongra, őket is már megnézték a nézők, marketing szempontból ugyanúgy nem tett jót nekik, elbvették a címeiket...stb. De mégis megtörtént, úgyhogy valakiket csak érdekelhetett, mint mikor bukott a fél tour de france :)

De itt nem csak Floydról van szó meg a profibokszról, hanem ha csak az olimpiát nézem, ott is sokkal kevesebben hasalnak el összességében, annál, amit a logika diktálna. (Ha minden sofőr ittasan vezet, de néhányan ügyesen trükköznek is, akkor is a megszondázottak között azoknak kellene nagyobb számban lenniük, akikről kiderült, hogy ittas volt, mint azoknak, akikről ez nem derült ki.)

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-07 10:57:25

@leibigabi: Szia. Pontosan úgy van, ahogy írod. Elvileg ha kémiailag módosítasz egy szert, akkor az nem mutatható ki az adott szűrőprogrammal, de a hatása gyakrolatilag ugyanaz. Nyilván ekkor egy egész labor van mögötted, csak Rád specializálódnak. Pl. Marion Jones-t is úgy buktatták meg, hogy valamelyik rosszakarója (volt edzője talán) bevitte a szert, hogy erre nézzék meg (egy upgrade-elt teszttel), s akkor már bukott. Igen, ahogy tárolják a mintákat, évek múlva kimutatható egy-két dolog. De szerinted most érdekelne valakit, ha kiderülne mondjuk Floyd-ról, hogy cuccozott? Egyrészt marketing szempontból sem éri meg, a profiboksz sokkal fertőzöttebb az olimpiai sportágaknál (korruptabb, nagyobb pénzek vannak benne, nagyobb "mindenható urak" játszámája), másrészt ki a francot érdekelne, mindenki tudja, hogy így volt és kész. Attól még PPV-ben megnézték, fizettek, ő az ünnepelt sztár, nincs világrekord, stb. Nem hiszem, hogy az összes meccsét NC-re változtatnák pláne úgy, hogy az ellenfeleinek a mintája lehet, hogy nincs is meg. Szóval: úgy gondolom, hogy akik a top-on vannak, azok a legjobb cuccokat tolhatják, akik meg nem, azok maradhatnak a kevésbé kockázatosnál és gyorsabban felszívódóaknál (pl. bokszban ugyan nem használják, de a CERA egyes fajtái 1-2 nap után már nem kimutathatóak, az IGF is nehezen). Összegezve: minél nagyobb mögötted az orvosi háttér, és a korrupt kapcsolatrendszer, annál gátlástalanabbul tolhatod a cuccot.

    2018-03-07 10:34:27

@GGG: Tehát miért van az, hogy veszem az élsportolókat, akik 100-an vannak. Abból 10 hozzájut a legújabb kimutathatatlan szerrel a legmodernebb labor háttérhez, a maradék 90 csak kimutatható cuccokat fogyaszthat, gyengébb háttérrel és a 100-ból csak kb 5 bukik le. A logika azt diktálná, hogy ennek pont a fordítottjának kellene előfordulnia. nem?

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-07 09:49:58

@GGG: Na de az élsportolók nagyon nagy többsége azt használja? Mert a nagy többség mégsem bukik le. pl. egy Ben Johnson és a világ 9 akkori leggyorsabb sprintert. Johnson amikor futotta az olimpiai győzelmét, nem tudták kimutatni a szert. Évekkel később elővették a mintáját, amiből már ki tudták mutatni. De visszamenőleg akkor megvizsgálták a mögötte végzett többi 9-et is, akiknél meg nem tudták kimutatni a cuccot.

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-07 09:33:07

@leibigabi: Én erről azt gondolom, hogy vannak olyan szerek, amelyek gyakorlatilag kimutathatatlanok (most nem a designer cuccokról beszélek, amely tényleg kimutathatatlan, hanem az extrém rövid kiürülésű anyagokról), de ezek hatási is jóval kisebb, mint a "klasszikusoké". Nyilván, ha valakit orrba-szájba tesztelnek, szűkül a repertoár.

    2018-03-07 09:27:34

@kovban: "Sztem az orosz laborok most épp előrébb járhatnak :)"

Fogadjuk el, hogy így van. De legérdekesebb kérdés számomra az, hogy ha minden élsportoló doppingol, akkor miért csak egy nagyon kis százalékuk bukik? Az élsportolók nagy többsége a legújabb orosz laborból vásárolna?

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-07 09:21:19

@leibigabi: Sztem az orosz laborok most épp előrébb járhatnak :)

» kovban   válasz erre
    2018-03-07 09:13:22

@Kane: "Mert ő volt az aki nem vett részt a WBC Clean Boxing Programjában, látványosan semmibe veszi a szervezetet, amiért ők akarták először kényszeríteni a Golovkin elleni találkozóra, és mert ahogy northpaw mondta nem vállalt egy doppingtesztet nemrégiben."

Ez úgy hangzik, mint ha azt mondanák, hogy a múltkor nem vettél részt a programunkban, ezért megbuktatunk, aztán egyből bevédik azzal, hogy valószínű csak az étel volt szennyezett :)
Golovkinnal kapcsolatban pedig azt furcsállom, hogy ha 2 hét alatt 9-szer tesztelik, mit használhat, hogy mégsem találnak semmit? (Az ismert szereket használva nem hiszem, hogy ilyen rövid időn belül ennyiszer tesztelve nem hiszem, hogy ne tudnák megcsípni) (Ha ő hozzájut a kimutathatatlan szerhez, Alvarez (aki mögött szerintem befolyásosabb stáb áll) miért nem?)

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-07 09:05:28

@northpaw: Egyetértek. A doppingolásnak is vannak fokozatai. Jómagam is próbálkoztam vele (atletizáltam), de míg én kevesebbet és kevesebb fajtából szedtem, úgy az olimpiát és nemzetközi megmérettetésre készülő edzéstársaim az én adagom sokszorosát szedték (volt aki 40 szeresét). Ami ugye egy folyamat eredménye is, mivel, ha elkezded, a hatáshoz egyre többet és többet kell szedni (illetve többféle cuccot). Szóval nem csak az a lényeg, hogy doppingolsz-e vagy nem (pl. igen, de "keveset" és hamarabb felszívódó cuccokból), hanem a mennyiség és a spektrum is. Magam részéről pedig van egy olyan sejtésem, hogyha leltároznánk, akkor a patikában Canelo és csapatánál merülne fel a jóval nagyobb hiány...

    2018-03-07 08:09:26

@Totti: *személye

    2018-03-07 07:13:14

Undorító ez az egész, úgy ahogy van. Canelo egyébként a legnagyobb "áldozat". Olyan szinten kihasználják, ami valahol baromi szánalomra méltó. Egy igazi fejős tehén. Persze ebből ő is annyi pénzre tesz szert, amire mondjuk a szellemi képességei alapján nem nagyon lett volna esélye más módon, de akkor is, ő egy bábú a nagyok játékában.

Monopolyban sem lehet úgy nyerni, hogy valaki menet közben változtat a szabályokon. Ez van ők diktálnak, akik Canelo mögött vannak, és ez így is fog maradni. Maximum Canelo személy fog változni. Tiszta ez a sport soha nem lesz!

    2018-03-07 07:12:05

Az eredmény hírdetés előtt tudták mi a végeredmény, ahoz képest hogy a bírók még egymással se beszélhetnek pontozás közben...

» gigaboly   válasz erre
    2018-03-07 02:00:09

Akinek van egy csöpp esze tudja hogy főleg Canelo rommá van vízhajtózva, hogy bemérjen. Kicsit elszámolták a vitamint...

    2018-03-07 00:07:57

@Stoti: Ja, meg ő nem is utasította vissza a VADA tesztelést. Így lehet még sincs annyira tele, mint Alvarez, aki egy két lábon járó laboratórium.

» northpaw   válasz erre
    2018-03-07 00:05:51

A Golovkin is tele van, mint déli busz, csak ő még nem bukott le.

    2018-03-06 23:45:09

@Kane: Ez a megsértődés akkora egy kamu volt, ennyi erővel nyilvánosan nem titkoltam nyomhatná a doppingot, és ha valaki kérdőre vonná annyit mondana hogy őt kényszeríteni akarták hogy GGG-vel bunyózzon, ezért bosszúból szarik a szabályokra, és azért is doppingolni fog....

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 23:33:56

Ahogy Teddy Atlas mondta a döntetlen után a studióban, az emberek azt fogják mondani "Nem tudok valami olyat szeretni többé, ami nem szeret vissza"
Az egyik legnemesebb sport a box, de messze a legkoruptabb.

» Gennady   válasz erre
    2018-03-06 23:22:32

Olyat sokszor lehet olvasni, hogy valaki fennakad a teszten. Azzal viszont keveset talalkoztam, hogy a VADA mar elore elmondja, hogy ez valami etellel szennyezodes lehet...

» gyuriabator   válasz erre
    2018-03-06 23:17:56

https://www.youtube.com/watch?...

A Golden Boyosok már eredményhirdetés előtt tudták hogy döntetlen lett. 0:40nél érdemes Golovkin fejét megnézni... :(
Nincs egy éve hogy beleszerelmesedtem a boxba, de ennyi idő elég is volt hogy kiábránduljak ebből az egész posvadványból, pedig Golovkin az eddigi legnagyobb példaképem az összes sportoló közül.
Ja, és Abel elmondta tegnap egy interjúban hogy az ő edzőtáboruk még csak 2 hete tart, de már 9szer mentek fel tesztelni Golot... Canelonak ez volt az első. Hatalmas szánalom bunda ez az egész.

» Gennady   válasz erre
    2018-03-06 23:17:53

@leibigabi: Mert ő volt az aki nem vett részt a WBC Clean Boxing Programjában, látványosan semmibe veszi a szervezetet, amiért ők akarták először kényszeríteni a Golovkin elleni találkozóra, és mert ahogy northpaw mondta nem vállalt egy doppingtesztet nemrégiben.

    2018-03-06 22:52:06

@leibigabi: "Tehát miért nem inkább Golovkin az aki lebukott, hogy doppingolt?"

Mert ők fent a hegyekben Kaliforniában olyan doppingot főznek, amit nem lehet kimutatni.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 22:44:19

@leibigabi: Azért mégis csak lehet különbség abban, hogy hány féle cuccot tolnak. Gyanítom Alvarez tele volt most mint a déli busz, azért is bukott le. Golovkin ezt megfontoltabban csinálhatja, mert sokszor ellenőrizte őt a VADA a Jacobs és az Alvarez elleni meccse előtt is, mégsem bukott le. Az megvan, hogy Canelo elutasította a VADA tesztelést a Liam Smith elleni meccse előtt? Ki lehet találni, hogy miért. Carne asadát evett akkor is egy olcsó tijuanai étteremben valószínűleg...

» northpaw   válasz erre
    2018-03-06 22:42:32

@leibigabi: Ha...

Mi van ha nem fogadjuk el? Mi van ha nem fogadjuk el, hogy minden élsportoló doppingol, csak azt hogy szinte mindegyik?

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-03-06 22:38:27

Ha elfogadjuk azt az alapállítást, hogy minden élsportoló kokszol, akkor mit számít, hogy ki mennyit izmosodott?

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-06 22:32:50

@northpaw: "Alvarez az utóbbi időben jelentős mennyiségű izmot szedett fel, Golovkin nem."

Ha elfogadjuk azt az alapállítást, hogy mindenki élsportoló kokszol, akkor mit számít, hogy ki mennyit izmosodott?

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-06 22:31:36

@leibigabi: Alvarez az utóbbi időben jelentős mennyiségű izmot szedett fel, Golovkin nem.

» northpaw   válasz erre
    2018-03-06 22:29:04

@Kane: Igen, viszont ha az az alapfelvetés, hogy mindketten kokszoltak, (mert minden élsportoló kokszol, alapállítás), akkor az egyiknél kimutatható valami, a másiknál nem. A másik, vagyis Golovkin, annyival profibban csinálta, hogy ne lehetne kimutatni? Alvareznek a stábja annyival gyengébb lenne? Vagy mindkettőnél ki tudták volna mutatni, de Alvarezt akartak lejáratni/buktatni? Miért nem inkább Golovkint? (Azt gondolom, ilyen szempontból, ha "valakit be kell szennyezni/buktatni" inkább Alvarez mögött állhat befolyásosabb stáb) Tehát miért nem inkább Golovkin az aki lebukott, hogy doppingolt?

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-06 22:17:23

Ahogy Floyd papolt a tisztaságról miközben végig teli volt míg az ellenfelit össze vissza ellenőrizték, az senkinek nem volt probléma, mert csak vitamin volt ugye, ha Canelo eszik clenbuterolt az már nagy baj, és az hülyeség hogy mindenki cuccozik mert Floyd ellenfelei biztos nem cuccoztak ellene...

» gigaboly   válasz erre
    2018-03-06 22:11:37

@leibigabi: Én is ezen agyaltam.:) Lehet csak egy pár falat kokszos húst evett, és ahogy pozitív lett a teszt, mindent félredobva rohant detoxikáltatni magát, vagy valami ilyesmi...

    2018-03-06 21:55:02

Az miért lehet, hogy az egyiknek a szennyezett húsban lévő minimál értéket kimutatják, a másiknál meg semmit?

» leibigabi   válasz erre
    2018-03-06 21:20:37

@northpaw: Ennek ellenere, Alvarez titokban bebunozott a sarki hentesnel...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-03-06 21:13:45

@zolimt: van valami perverz abban, amikor egy vilagszervezet siet a bunyos tisztazasaban, szinte egymassal licitalva mentegetik... van meg kerdes?

» fixpont   válasz erre
    2018-03-06 21:05:18

@zolimt: Az a vicc, hogy állítólag a Mayweather elleni meccse előtt készült 24/7 epizódok egyikében mondja Alvarez, hogy csak import húst eszik, mert a mexikói hús megbízhatatlan.

» northpaw   válasz erre
    2018-03-06 20:47:16

@zolimt: Stiverne is ártatlan volt, mellette is kiálltak, az ő esetében meg a fránya energiaital volt a ludas. Povetkin már nem volt ennyire egyenlő.

    2018-03-06 20:40:12

@csiga: A golden boy szerint szennyezett húst evett, a WBC és a WBA is kiállt Canelo mellett, hogy ártatlan...

» zolimt   válasz erre
    2018-03-06 20:31:38

"valószínűleg – elődeihez hasonlóan – Canelo szervezetébe is valamilyen étellel került a doppingszernek minősülő Clenbuterol"

csak igy lehetett, vajas mezes clenbuterolos kenyer volt a reggeli minden aldott nap

» fixpont   válasz erre
    2018-03-06 20:28:59

Clenelo :))))

https://i.pinimg.com/originals...

    2018-03-06 20:10:03

@csiga: Es azt is gondolod, ugye, hogy a buntetes is hasonlo lesz? :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-03-06 19:51:41

"Ez az az összetevő, amivel az elmúlt években számos mexikói öklöző megbukott és valószínűleg – elődeihez hasonlóan – Canelo szervezetébe is valamilyen étellel került a doppingszernek minősülő Clenbuterol."

...és ennek a fényében kockáztatva azt, hogy mindent elbukhat, ugyanúgy naponta kiugrik a sarki büfébe egy jó marhahúsos burritora. Profi!

» ogreface   válasz erre
    2018-03-06 19:48:50

Gondolom ez a határérték nagyjából annyi lehet, mint Povetkin osztarin szintje...

    2018-03-06 19:47:22

Billy Joe Saunders persze hogy betalálta Canelót twitteren.

https://twitter.com/bjsaunders...

» northpaw   válasz erre
    2018-03-06 19:41:33

Elvileg szálkásításra használják ezt a cuccot.

» Henry87   válasz erre
    2018-03-06 19:36:02

:)

https://scontent-vie1-1.xx.fbc...

    2018-03-06 19:13:13

Persze, kumpistésztából!
De van van már Clenbuterol ízű fagyi is.

» apjoks   válasz erre
    2018-03-06 18:50:51

Hat igen, Mexikoban a fakon no a clenbuterol, ezert szinte minden etelben benne van, chili helyett is gyakran hasznaljak. Ra is irjak az ottani csomagolasra, hogy nyomokban clenbuterolt es mogyorot tartalmaz. :D

» Slajos   válasz erre
    2018-03-06 18:49:02

Ennyi pénz nem játék,nyilván nem foglalkoznak majd vele.

» siposattila   válasz erre
    2018-03-06 18:43:50

"valószínűleg – elődeihez hasonlóan – Canelo szervezetébe is valamilyen étellel került a doppingszernek minősülő Clenbuterol"

Ez most csak vicc, ugye?

» northpaw   válasz erre
    2018-03-06 18:30:08
Ugrás az oldal tetejére