×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Március 31-én, Walesben vívja címegyesítő mérkőzését 2018-02-13 16:32:36 https://www.profiboksz.hu/2018/02/13/wilder-szeretne-ha-joshua-nyerne/

Wilder szeretné, ha Joshua nyerne

Március 31-én, Walesben vívja címegyesítő mérkőzését a nehézsúlyú WBA/IBF bajnok Anthony Joshua és a WBO címvédő Joseph Parker. A meccset természetesen a WBC király Deontay Wilder is kiemelt figyelemmel kíséri, noha addig neki is lesz még egy cseppet sem könnyűnek ígérkező futama Luis Ortiz ellen. „Hazudnék, ha azt mondanám, Joseph Parker győzelméért szorítok. De persze a legjobbakat kívánom neki. A világ viszont a Joshua és az én összecsapásomat akarja látni, ez a meccs visszaidézné a nehézsúly aranykorát. Parkernek nagyon sokat kell mozognia, és akkor remek munkát tud végezni. De ezt már el is mondtam neki, mert szoktunk beszélni egymással. Mozogni kell, mozgás közben ütni és mozgatni a fejét végig, akkor előtűnnek a rések Joshua bunyójában. Attól, hogy valaki szét van gyúrva, még nem fog mindenkit megsemmisíteni, mint egy harckocsi. A kinézet még nem visz sehova, ezért is mondom mindenkinek, hogy ha választanom kellene, nem érdekelne a kinézet, sokkal inkább a bunyóm milyensége. Sokakat láttam már, akik rendesen ki voltak gyúrva, de mikor oda kerültek, az istennek nem tudták meghúzni a ravaszt. Parker szerintem jó így, ahogy van, némileg vékonyabb, nem túl izmos, de ez nem is gond, mert sokan amint nekiállnak felfújni magukat, veszítenek a mobilitásukból és sebességükből.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Ultrasberry1990: viszont, ha egy jó meccsen kap ki Ortiz, egy látványos kis meccset tud csinálni, akkor utána még lehetnek lehetőségei, a vereség ellenére is . Majd meglátjuk, hogy mi lesz. Pulev meg talán még, ha szerencséje lesz, és nem lesznek megint sérülései, akkor még eljuthat egy vb meccsig megint. Ortiz kondija, hát van benne valami amit mondasz, szóval egy jó iramú kemény meccsen lehet, hogy fogyni fog az a szufla, Wilder viszont elég szívós úgy láttam.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-17 18:06:29

@CHUBAKKA: Semmi hír róla :/ Kár érte is mert ugyan nem világbajnok anyag de egy takaros kis bunyós viszont tavaly is csak 1 meccse volt az is már több mint fél éve és már 36 éves tehát passz mi lesz az ő sorsa de ez a kevés meccs sem előnyére válik .

Az Ortiz vonalra visszakanyarodva inkább terüljön el Ortiz és legyen KO mintsem egy újabb elpontozás stb . Ezzel arra célzok amit te is megjegyeztél , hogy Wilderben van a több pénz éppen ezért én is úgy gondolom ha egy szoros meccs alakul ki akkor Wilder felé lesz hajlás . Amit tehet KingKong , hogy kiüti Deontayt vagy módszeres verésben részesíti . Bár bevallom őszintén Ortiz kondijával kapcsolatban vannak fenntartásaim .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-17 17:59:42

@Ultrasberry1990: Pulev-val mi van, nem tudsz róla valamit esetleg ?

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-17 17:22:08

@Ultrasberry1990: egyébként azt nem tudom elképzelni, hogy Wilder könnyedén győzze le Ortiz-t, mint pl legutóbb Stiverne-t ugye. Egy kemény meccsen, szoros meccsen! inkább pontozással kihozzák majd Deontay-t, vagy bunda stb, vagy mittomén, így gondoltam én! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-17 14:43:36

@Ultrasberry1990: talán nyerhet Ortiz is, ezt azért mondom, mert tényleg kissé megkopottnak tűnt már pár meccsen, meg lehet, hogy tényleg több, mint 39 éves. Meg az miatt is, hogy ugye Wilder-t támogatják inkább, mögötte van főként a szervezet, ez a Haymon stb, őt lehetne inkább eladni nagy meccsekre Fury, AJ stb, mint a már nem túl fiatalos King Kong-ot! Szerintem , ha nyer is Wilder akkor az nem lesz egy könnyű győzelem semmiképpen sem, és Ortiz-t is el lehetne adni még pár jó meccsre utána, hadd keressen egy kis zsét mielőtt visszavonul. Jó meccsre számítok amúgy a Wilder-Ortiz-on ! érdekesen alakul szerintem most a nehézsúly szerencsére . Amúgy meg szerintem is Furkónak lehet még jó időszaka, legalább is bízom benne, jó ellenfelek ellen jó formában frankó kis meccseket csinálhatna. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-17 14:18:10

@CHUBAKKA: Igen , láttam Ortiz edzésvideót látszik hogy ő nem a mekiben készül mint Stiverne . Sőt Wilder megkapja most az első A kategóriás ellenfelét , ha meggyőzően tud nyerni én befogom a számat és nem savazom tovább ( ha nem szolgál rá :D ) viszont úgy érzem Ortiz el tudja kapni . Tudja ő is , hogy ha itt lebőg akkor neki lényegében vége ha nyer akkor a pénzes bödön kinyílik számára :D

Fury esetében jajja , áprilisig lemehet még sok plusz gondolom a stábja nem amatőr majd szépen választanak egy kevésbé ütésálló ellenfelet 8 menetre .
Viszont esetében azt mondom amit egy volt edzőm mindig mondott " a test nem felejt " . Biztos nem tett jót neki a tivornya és a különböző "szerek " . De ha fejben összerakja magát kellőképpen akkor még lehet egy jó periódusa , plusz nem is öreg egyáltalán . Bolond volt Klicsko után így leadni a dolgot amúgy a végére már bírtam a búráját :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-17 14:01:11

@Ultrasberry1990: hát igen, mert Ortiz valahogy többnek látszik, viszont az is látszik rajta, hogy ő még mindig nagyon motivált, és, nagyon szorgalmasan, keményen edz. A Furkó témával kapcsolatban meg hát lehet, hogy ez még sok, de áprilisig még mehet le belőle, és hát nem fontos neki visszatérésre egy nagyon veszélyes ellenfél, és nem is 10-12 menetes meccsen, ölég lenne egy 8 menetre kiírt meccs is, legalább is szerintem. Aztán ki tudja lehet, hogy Furkó sosem lesz már a régi, túl sokat züllött, elhízott, lehet nagyon leamortizálódott már. Viszont, ha még formába tudja magát hozni, és mondjuk meg tudja esetleg közelíteni a régi formáját akkor megnézném őt jó bunyósok ellen, mint az említett Miller, vagy a másik bohóc Wilder ellen. Sőt akár Wlad is visszatérhetne egy Furkó elleni visszavágó erejéig, Furkó tartozik neki ezzel, és szerintem Wlad formában tartja magát, össze lehetne hozni!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-17 13:56:33

@CHUBAKKA: Sok van rajta de már emberibb a forma . De talán nem sok ez a felesleg még ahhoz hogy áprilisban kiálljon ? :/ Szerintem még 10+ kiló van rajta és ha olyan ellenfél ellen tolja aki kibírja a meccs 2.felét akkor Fury el is fogyhat ilyen többletsúllyal :/

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-17 13:48:36

@CHUBAKKA: Sok afrikai és antillák térségében élőnél fennáll ez a kor dolog . A fociban pl sok példa akadt , hogy a " lurkó " u19-ben nyomta mert papíron 18 volt valójában meg 23-24 tehát simán benne van a pakliban .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-17 13:46:25

@Jersey Joe: hát igen, van még mit, de azért remélem, hogy áprilisban már láthatjuk őt a ringben, egy közepes ellenfél ellen csuhéjjj! ;-) gyerünk Furkó! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-17 12:12:43

@Jersey Joe: igen amúgy ezen én is gondolkodtam, hogy lehet, hogy idősebb , mint 39 , és jópár évvel méghozzá. Ki tudja lehet, hogy közel 50 éves, és el tudom képzelni, hogy Wilder-ék is rájöttek ilyen információkra. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-17 12:11:09

Van még mit leadnia Fury-nak:


http://i.dailymail.co.uk/i/pix...

Két-háromnapos képek

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-17 00:56:23

Stiverne és az interjú készítője azon elmélkednek, hogy Ortiz talán már 45 éves, vagy talán még több is megvan.

https://www.youtube.com/watch?...

(44 perc körül)

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-17 00:11:53

@Ultrasberry1990: Rivas szerintem is egy igazi tehetségnek tartom őt is, de mellette még ott van Dubois, meg Trey és Kenzie Morrison akik szintén tehetségesek legalább is szerintem! Izu asszem majd Wach ellen fog visszatérni májusban, ha minden igaz.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 23:59:21

@Peacock: Mondjuk ha megoldja a franciát meg is érdemel egy címmeccset :) Ami durva hogy milyen vaskos srác Miller és ahhoz képes nem lassú . Amit még a felépítéséből észrevettem , hogy rohadt vastag combja van . Régebbi meccseit nem figyeltem de ő mindig ilyen testalkattal rendelkezett ?
Washington elleni meccsét láttam ott volt adok -kapok rendesen és a 6.ban meg is lett szépen sorozva Miller amin nevetve túllépett .
Jobban szem előtt fogom tartani a srácot :)
Nézegettem még kik lehetnek tűzközelben a jövőben akár .
Valahogy ezt a Junlong Zhangot nem tudom komolyan venni hiába veretlen de csak jó mérlegű " futottak még " kategória ellen gyűjtögette a győzelmeket. (kivéve talán Gavern aki találkozott nagy nevekkel )

Oscar Rivas még érdekel nem tűnik rossznak , Ugonoh a veresége ellenére ígéretes lehet ,Hrgovic is kérdőjel de bíztató ahogy Yoka is .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-16 23:49:25

@Ultrasberry1990: Miller jelenleg harmadik a WBA-nél, az IBF-nél és a WBO-nál is. Állítólag most egy Duhaupas elleni meccs jön neki, amivel könnyen listavezetővé avanzsálhat, és mivel Duhaupas hetedik a WBC-nél, ott is tűzközelbe kerül (bár már volt ott, de levették ügyesen a listáról...).
Ha megoldja a franciát, 2018 év vége felé címmeccs néz már ki neki is.

» Peacock   válasz erre
    2018-02-16 23:36:04

Bizony nem lesznek unalmas meccsei Millernek . Technikás és van ütőerő is ha megnézzük a listáját van már rajta egy Wach , Washington tehát átnézni semmiképp nem lehet rajta :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-16 23:26:21

@Peacock: Csak jussunk el odáig!

egyébként off: Félix gálán az egyik kommentár szerint Afrika egy rejtély, onnan mindíg elő lehet halászni valakit. :)) Akkor Afrika hasonlít Grúziához.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-16 23:23:38

@Peacock: ja Miller elég látványos stílusú harcos, győzni megy a ringbe. elszánt fószer, bírom őt! nem nagyon lesznek unalmas meccsei szerintem.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 23:21:15

@pressurefighter0088: Miller-Fury: az nagy derbi lenne :)
Én Millernek drukkolnék és Fury jelenlegi testformáját nézve őt is tartanám esélyesebbnek.
Miller-Wilder is jó volna, de az Ortiz meccsnek most jobban örülök: végre egy, azaz egy igazán elfogadható Wilder címvédő meccs!

» Peacock   válasz erre
    2018-02-16 22:35:33

@mikike1: hát igen, de ki veszi komolyan Wilder-t? ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 21:34:56

@CHUBAKKA: Szerintem ha visszatérne Holyfield ellenne is kiállna.

» mikike1   válasz erre
    2018-02-16 21:33:09

@mikike1: hát mondasz valamit amúgy, mert Wilder-ék is biztos, hogy tudnak valamit. Különben nem állnának ki Ortiz-val, mert ő egyértelműen jobb bunyós, mint Wilder. Wilder-ék nem szoktak kockáztatni, csak akkor ha valamiért biztosak a győzelemben, ha látják, hogy az ellenfél már nincs toppon, vagy ilyesmi. Remélem, hogy koppanni fognak! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 21:28:31

@CHUBAKKA: Már nem igazán hisz senki King Kongban.

» mikike1   válasz erre
    2018-02-16 21:17:42

remélem amúgy, hogy King Kong padlóra keni ezt az úgynevezett bajnokot !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 21:01:30

@pressurefighter0088: ja elég bivaly Miller, és jó kis kombókat üt szerintem. Jól használ minden ütésfajtát, és én viszonylag pontosank is látom őt. A harcos mokeszekkel csinálna jó meccset, mint Chiso, Brizli stb.. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 20:47:44

@CHUBAKKA: Lehet meg is oldaná a visszatérő Fury-t, kicsit olyan mint az öreg Foreman, csak azért mégse. :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-16 20:08:53

@pressurefighter0088: na igen Miller ő elég kemény csóka, szerintem veszélyes is lenne, főleg most ennyi kihagyás után ! amúgy én bírom big baby-t, jó bunyósnak tartom. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 19:14:48

@bpjotruska: Megvan: Jarrell Miller.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-16 19:01:24

@pressurefighter0088: Lucas Browne-ra gondolsz esetleg? O viszont MMA-ban probalkozott. Ex K-1es aki ismertebb, Usztinov van, de neki lefott a kave a legutobbi produkcioja alapjan, Tyrone Spong meg nem is nagydarab, es nem is tart meg sehol bokszolokent.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-16 18:07:06

@deontay: Igazad van. Povit kifelejtettem az osszehasonlitasbol. Sajnos őt rendesen elkaszaltak a vb cim közeléből,sajnos rajta csattant a Rabinskij-ék által elinditott lavina. Mivel sajnos mar nem fog sok vizet zavarni, ki is felejtettem ebbol az osszehasonlitasbol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-16 17:43:40

@pressurefighter0088: hát nem tudom, hogy kire gondolsz elnézést. De mindenképpen valami érdekes ellenfél kéne, bár sok volt a kihagyás, talán most tényleg jól jönne Briggs. Aztán pár felhozó meccs után jöhetne AJ, vagy Wilder ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 16:33:55

@CHUBAKKA: Fury-t szívesen megnézném az a nagydarab, kemény csóka ellen, aki K1-ezett is ha jól tudom, de a neve nem ugrik be.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-16 15:17:51

nagyon várom már az AJ-Parker meccset nekem ők az igazi bajnokok, és nagy meccset várok . Amúgy meg Wilder nem mond hülyeséget ebben a nyilatkozatában, ez most okés szerintem. Meg persze a Wilder-Ortiz meccset is várom már az még közelebb van, és utána azt se felejtsük, hogy lesz egy Whyte-Browne is ami szintén egy szikrázó összecsapás lehet! Meg jó lenne már, ha Fury is bejelentené a visszatérő meccset, kivel, mikor, hol stb egy jó kis szórakoztató sajtótájékoztatón, ahogy azt Furkó barátunktól megszoktuk! Meg mivan pl Pulev-vel , meg sok más jó nehézsúlyú bunyóssal, kezd egyre érdekessebbé válni a királykategória szerencsére ! meg pláne, ha cirkálóból is feljön az a két keméyn bajnok, na ők is megkeverik majd a lapokat ám!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 14:30:43

@deontay: Valóban sorolhatjuk az első vonalba, de ennek lehet, hogy csak az az oka, hogy Ortiz nem mérkőzött meg még senkivel az első vonalból. Pulevnek pl. jobb ellenféllistája van, de ő már megmérkőzött valakivel az első vonalból is és kikapott, azért soroljuk a másodvonalba. Mindenesetre ez is azt igazolja, hogy Ortiz-ról túl keveset tudunk.

» superman   válasz erre
    2018-02-16 12:46:20

@superman: Szerintem Ortiz nem másodvonalas ma. Másodvonalas mondjuk Pulev, ès Whyte.

» deontay   válasz erre
    2018-02-16 12:14:11

@Sarkozi Robert: Én azért Povetkint se felejteném ki, szerintem csúcsformában megnehezíthetné az akkori elit dolgát is, és Parker is oda tehetö.

» deontay   válasz erre
    2018-02-16 12:12:35

@Deontay : Szerintem elég nehéz megítélni egy olyan bunyósról, hogy mi lett volna vele egy másik érában, akiről azt se tudjuk, hogy a mai élmezőnnyel szemben mire képes. Ortizról azt tudjuk, hogy másodvonalas amatőr volt, jelenleg egy másodvonalas profi, akiről a kora miatt valószínűleg már sosem fogjuk megtudni, hogy csúcsformában ki ellen mire lett volna képes. Persze ha most legyőzné Wilder-t, utána már valamivel több értelme lehetne egy ilyen kérdésnek.

» superman   válasz erre
    2018-02-16 11:20:41

@CHUBAKKA: most nezem hogy 97-ben Sanders es Puritty egymas kozott eldontottek, ki a Wladimir éra legjobbja :).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-16 02:04:18

@Sarkozi Robert: a maiak alatt Furyt, Wildert, Ortizt, es Joshuat ertem termeszetesen. a tobbieket en nem tartom szamottevonek ebben az osszehasonlitasban.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-16 00:55:09

@Deontay : A mostani Ortizt nem tudom de a 2 evvel ezelotti szerintem egesz jol helytallt volna. Bajnok lehet nem lett volna belole, mert az a mezony tele volt hasonlo kepessegu bunyosokkal. szoktam nezegetni a 90es evek meccseit es hatborzongato h egy Golota a mai éràban ranezesre megcsiphetne egy vb cimet. pedig ő sem volt benne a szuk elitben de a mai mezonyhoz kepest igen jo kepessegekkel rendelkezett. és akkor olyanokrol nem beszelek mint Foreman, Moorer, McCall, Mercer, Holyfield, Lewis, Bowe, Tyson, Tua vagy Ibeabuchi. mindnek adnek minimum 50% eselyt a maiakkal szemben.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-16 00:44:52

@Deontay : szerintem egész jól , bár ezt nehéz így megmondani, de jó bunyósnak számított volna ott is, ahogy szerintem a Klitschko-k is, vagy épp Joshua, és Parker is. Jó volt a 90-es évek, de szerintem túl van kissé magasztalva úgy érzem. De ez csak az én véleményem, nem vagyok szakértő. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-16 00:14:42

Ti mit gondoltok, Ortiz mennyire állta volna meg a helyét a 90-es években?

» Deontay    válasz erre
    2018-02-15 23:13:31

@bpjotruska: Én még tudok valakit aki rémálom ellenfél lenne Wildernek.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-15 21:40:25

@dondannyboy: Fury-ra leszek kíváncsi, mit fog produkálni JOshua, vagy Wilder ellen - ha eljut odáig.

Azért nagy mókamester a fazon, valljuk be.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-15 20:03:41

@dondannyboy: igen kiállt ellene ez ok, mert nem volt mit veszítenie, nem is rajta volt a nyomás, és ismerte is jól AJ-t, hisz kesztyűztek is, és nyilván érezte, hogy esetleg megfoghatja. AJ amúgy meg nagyon tapasztalatlan volt Wlad-hoz képest, és ez azért látszott a meccsen is pl, hogy nem volt még hosszú meccse, padlón sem volt a profik között stb.. A visszavágóra szerintem nem véletlen mondott nemet Wlad 41 év ide vagy oda. Fury ellen sem volt sokkal fiatalabb, és mégis nagyon is akarta volna a visszavágót . ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-15 19:29:45

@bpjotruska: "Sanders elegge remalom ellenfel lett volna Wilder-nek is ; nem biztos, hogy verte volna, de ha igen, akkor nagyon es csunyan, akarcsak Wladot :-)"
Nos igen, pont emiatt valószínűleg akkor sem derült volna ki, hogy melyikük nyerne egy ilyen párosítást, ha egy korszakban bunyóztak volna :) (mindenesetre a Klitshkok elleni Sanders-t egy ringbe képzelve Wilder-rel, valamiért előbbi győzelmét vizionálom...)

» superman   válasz erre
    2018-02-15 18:06:59

@CHUBAKKA: aj ellen is 41 évesen állt ki 1,5 év szünet után.
Ráadásul a felsőbbrendű majdnem elbukott.

» dondannyboy   válasz erre
    2018-02-15 16:19:31

@Sarkozi Robert: Wlad okosan csinálta a dolgokat, és jól tette. Brewster-el is akkor visszavágózott mikor az nem volt már toppon. Mikor érezte, hogy van esélye akkor vállalta pl Fury ellen is akart volna, de AJ ellen meg nem, szerintem nem véletlen . ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-15 16:17:24

@CHUBAKKA: eröltette, csak addigra mar semmi ertelme nem volt. valamikor 2007re utemeztek volna a visszavagot, de kozben Sanderst is kiutotte egy harmadvonalas bokszolo egy afrikai cimert. mondhatni kicsit elkestek a dologgal, ami varhato volt lèvèn mar Vitalij ellen is 38 volt Sanders.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-15 16:06:51

@superman: "másrészt Wilder-t is láttuk már taktikusan bokszolni amikor kellett, ráadásul pont egy kontrabunyós ellen "
Nagy kulonnbseg, hogy Stiverne-nek csak a keze gyors, mig Sanders labon is igen konnyen s gyorsan mozgott, es kiszamithatatlanul valtott ritmust. Pl sokan nem is emlekeznek, de Wlad ellen is inkabb hatrafele mozgott, mig egy ritmusvaltasnal allon nem verte rendesen. Vitalij ellen is rukvercbe volt, de ot is raleptette egy olyan balosra, hogy sokan eldoltek volna tole.
Sanders elegge remalom ellenfel lett volna Wilder-nek is ; nem biztos, hogy verte volna, de ha igen, akkor nagyon es csunyan, akarcsak Wladot :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-15 16:00:50

@superman: Sanders nagyon kemény csóka volt, strapabíró nagyon jól bírta a pofonokat, és tudott is nagyon keményen ütni. Wlad nem véletlen, hogy nem erőltette a visszavágót! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-15 15:54:30

Sanders talán nem volt igazán képzett, viszont nagyon jó érzékkel és ütemben kontrázta meg pl. Wladimir Klitschko támadásait (de Vitali-t is jó párszor). Amit sokan várnak már, hogy valaki keményen közbeverjen Wilder széles csapkodásaiba, na arra ő pont kiválóan alkalmas lett volna. Nem mondom, hogy biztosan verte volna, - hiszen egyrészt őt is ki lehetett ütni, másrészt Wilder-t is láttuk már taktikusan bokszolni amikor kellett, ráadásul pont egy kontrabunyós ellen - de amit a Klitschkok ellen meg tudott csinálni, azt valószínűleg Wilder ellen is meg tudta volna és Wilder aligha rendelkezik Vitali ütésállóságával...

» superman   válasz erre
    2018-02-15 15:47:10

@pressurefighter0088: hát lehet, szerintem is nyerhet Wilder, de csak hátszéllel úgy érzem. Parker meg képes lehet kiütni AJ szerintem mikor Joshua-nak jön a holtpont, és lefullad kissé, akkor Parker ezt ki fogja használni. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-15 15:16:38

@pressurefighter0088: Én úgy érzem, hogy Joshua el fogja söpörni Parkert, mint a szellőt.


Ortiznál az a félelmem, hogy viszonylag korán belenéz egy Wilder kontrába.

Lassabbak már Ortiz reflexei, ezért kulcsfontosságú lesz, milyen védekezési módot választ.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-15 13:52:20

@pressurefighter0088: :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-15 13:50:02

@CHUBAKKA: Úgy érzem Parker nyerni, Ortiz veszíteni fog, pedig a kubait sokkal jobbnak tartom.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-15 12:09:51

@Jersey Joe: https://www.instagram.com/p/Bf...

Ez se semmi. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-15 12:09:09

@pepegross: Egyetértek,pont ezért egy kis párhuzamot látok Tysonnal, mindketten életveszélyesek voltak szinte bárkire az első 4 menetben.

» potyi78   válasz erre
    2018-02-15 11:39:43

@Ultrasberry1990: Szigorúan véve Sanders szintén olyan tulajdonságokkal rendelkezett,amik nem (igazán) tanulhatók ütőerő, ütésállóság, balkezesség, kézsebesség és emellett a szíve volt az amiért sokan szeretjük. Nem hiszem,hogy sokan képzelnénk őt egy csodának, de bárkit megverhet egy ilyen ember. Ki tudja mi lett volna belőle, ha eltiltják a golftól és több időt szán a bokszra. Ahogy megverte Wladot, és sajnos ahogy meghalt persze kissé mesehőssé teszi, bár inkább nyilatkozna a mai legényekről golfsapkában, diszkrét pocakkal, lewisi profizmussal.

» pepegross   válasz erre
    2018-02-15 05:00:45

@Jersey Joe: Ortiz csapatának ezek szerint van humorérzéke :D

» Peacock   válasz erre
    2018-02-15 01:42:44

@northpaw: :D :D

Igen, arról is hallani, hogy egyszer még meg is rendítette az egyiket.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-15 01:39:08

Ortiznak az életkorából adódóan nagy tapasztalata van, ami az ő javára billentheti a mérleget Wilder ellen. Állítólag még John L. Sullivannel, James Jeffriesszel és Jack Johnsonnal is sparringolt az 1900-as évek elején.

» northpaw   válasz erre
    2018-02-15 01:22:48

@Jersey Joe: Elsőnek is azt mondanám , hogy nem belöktem Sanderst :)
Másrészről pedig a mondandód azon részével totál egyet értek , hogy talán túlzott mitikus hősként van kikiáltva ( mint sportoló ) mert mint ember tényleg egy nagybetűs hős . Viszont én először kis takony 10 évesen 2000-ben láttam Rahman ellen még valami parabolás gagyi csatornán néztem meg a meccset és már ott tetszett . Egyrészt azért mert ha ránéztél nem sokat néztél ki belőle és mégis helytállt .
Sok nehézsúlyú legendáról néztem összeállítást és ezek mindegyike technikásabb ez tény mint ahogy Ortiz is az ( sőt ő olyat tud a bokszról zsigerből amit nem lehet tanulni hanem beléd kell hogy szülessen ) viszont azért példáloztam vele mert nálam ő volt az a megalkuvást nem tűrő pusztító még annak ellenére is , hogy 4 vereségéből mint TKO . Viszont a pofont bírta ettől függetlenül azt pedig nem sokan mondhatták el , hogy szétverték csúnyán az egyik Klicskot majd a másikat is sikerült azért megcsípni . Igazából ezért hoztam fel őt mint példát . Lehet én is túl sokat látok bele , de hát mindenkinek van ilyen bokszoló a listáján :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-15 01:13:43

@Peacock: Igazából csak arra akartam utalni, hogy szinten minden újabb esetleg meccs kapcsán gyakorlatilag ugyanezt a hozzászólást belöki valaki:
"bezzeg Corrie Sanders"
"Sanders seggbe rúgta volna"
stb.

Ezt egy kicsit már túlzásnak tartom.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-15 01:03:57

Hát, ez hatalmas, nézzétek végig:

https://www.instagram.com/p/Bf...


:D :D :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-15 00:58:07

@Jersey Joe: Nekem ő egy kemény, balkezes, harcos ökölvívó mindenféle mitikus vonás nélkül, aki szinte már csak hobbiból (munka mellett) bokszolva kiütötte a szuperatléta Wladot (annak egész későbbi karrierjét, stílusát átírva) és feladva az övét igencsak megnehezítette pár menetre az igazi harcos Vitalij dolgát is egy ideig. Mindezt úgy, hogy a korszaka két meghatározó bajnokával dolgozó emberként állt ki. (És még egy Roy sem nagyon érdeklődött ugye egy ellene való meccsért.)
Technikailag persze hogy sehol nincs Ortizhoz, aki világ életében ‘csak’ bokszolt, ráadásul igazi kubai boksziskolán nevelkedve. Mégis lehet legyőzte volna Ortizt - és hát Ortizhoz képest Wlad és Vitalij is elmaradottaknak tűnnek technikailag, de a bokszban (főleg nehézben) nem csak ez számít.
Bár nemrég tárgyaltak mennyire fals és összetett indokú lehet egy-egy bokszoló nyilatkozata e tárgyban, azért megemlítendő érdekességként hogy Rahman, aki pedig bokszolt Tuával, Wladdal, Lewissal, Holyval, Povval, Toneyval (Ruiz és Maskaev hiába voltak vb-k, szinte nem is illenek e sorba), azt mondta egyikük ütése sem volt olyan erős mint Sandersé aki őt is a főldre küldte egyszer (ha el is vesztette végül a meccset).

» Peacock   válasz erre
    2018-02-15 00:54:37

Nyomja az Öreg keményen:

https://www.instagram.com/p/Bf...

Bár tudna csodát tenni 39 évesen...

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-15 00:54:33

@Jersey Joe: Nem volt ő annyira nagyon jó, bár fasza gyerek volt ringen kívül belül egyaránt. Charlie Zelenoff sem az az ijedős típus, de nem ér fel Sanders-hez.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-14 23:52:40

@Ultrasberry1990: "Wildernek egy Corrie Sanders feladta volna a leckét , egyik kedvencem volt . "



Minden tiszteletem Sanders-szé, igazi férfiként és harcosként halt meg, de valójában egyetlen meccs miatt az ő személye már amolyan messianisztikus vonásokkal rendelkező szuperhőssé magasztosult.
Tehetséges egy pali volt, de számomra például egy Ortiz térdéig nem ér fel tudásban.

» Jersey Joe   válasz erre
    2018-02-14 23:00:09

@bpjotruska: én el tudom képzelni ezt. Bízom Parker-ben, és Ortiz-ban is, szerintem van esélyük győzni, úgy gondoltam én.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-14 21:26:44

@CHUBAKKA: Hát, én is kritizálom ha jogos (szakmailag a boksza, az ellenfelei és a nyilatkozatai miatt is) és nagyon nem a szívem csücske, de azért így is sima top 10, szóval szerintem azért jól döntött. Vagy majd Ortiz ellen kiderül. Ha a Joshua álommeccsig eljut, dollármilliomosként szerintem már megérte neki. Amiért nem örülök a Wilder-jelenségnek azok az ellenfelek... de Ortiz legalább már egy vállalható név még jelen életkorában is egy vb címmeccsre.

» Peacock   válasz erre
    2018-02-14 20:29:32

Wilder jobb lett volna, ha marad a kosárlabdánál szerintem, vagy mit is csinált régebben. Nem tudom elképzelni, hogy legyőzze Ortiz-t, hangsúlyozom egy tiszta meccsen. Ez van sajnos. :-(

» CHUBAKKA   válasz erre
    2018-02-14 20:20:01

@Subi: Nem nyomtam entert vagy szókozt előtte.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-14 19:01:54

@pressurefighter0088: Ja, most nézem, hogy az első neked is az volt, ami beugrott, csak hibás a link.

    2018-02-14 13:51:11

@pressurefighter0088: Van ennél találóbb is:
https://www.youtube.com/watch?...

:)

    2018-02-14 13:48:32

Nekem az a kedvencem amikor Lewis az utcán oktatja Wildert.https://www.youtube.com/watch?...

» potyi78   válasz erre
    2018-02-14 11:44:52

@Garcia26: Intelligens gyerek vagy te, hasonló jókat kívánok neked!

» sziporka   válasz erre
    2018-02-14 10:48:28

Azért Ortiz sokkal képzetebb ,rémélem két tenyeres csápolás közt ,eltöri az állát ennek a majomnak!

» Garcia26   válasz erre
    2018-02-14 08:46:04

Szerintem butaság ebböl a padworkböl komoly következtetést levonni. Ez egy bohóckodás volt a médiának. Majd a meccsen meglátjuk, hogy mit gyakoroltak valójában!

» deontay   válasz erre
    2018-02-14 03:26:15

@Sarkozi Robert: Wildernek egy Corrie Sanders feladta volna a leckét , egyik kedvencem volt .
Isten nyugosztalja !

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2018-02-14 01:01:56

@Peacock: attol fugg, hogy hogy veri meg Ortizt, varjuk ki

» fixpont   válasz erre
    2018-02-14 00:54:34

@Sarkozi Robert: "Multkor azon a vitan Tyson es Wilder osszehasonlitasanal, valaki emlegette Wilder sebesseget.."

Vannak igen elvetemült emberek... :)

Reakcióidő, kézgyorsaság, dinamizmus, védekezés, támadás, pontosság, sokoldalúság... fényévekre van lemaradva a fiatal Tyson :D

    2018-02-14 00:46:11

@Chico: :). Multkor azon a vitan Tyson es Wilder osszehasonlitasanal, valaki emlegette Wilder sebesseget...Hat meg veletlenul sem allitanam parhuzamba Tyson sebessegevel.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-14 00:20:59

@Peacock: "Ha erre az iskolázásra építve tényleg megveri Ortizt, akkor valamit nagyon tud: ütni."

De ez az ,hogy még egy ütést sem tud normálisan kivitelezni :) Õserő...
Szerintem Ortizt minimum lelónyugtatózzák, ha lesz egyáltalán ilyen meccs! Azért erre még nem kell mérget venni.

    2018-02-14 00:08:23

@Peacock: Wilder egesz egyszeruen ledozerolja az ellenfeleit a testi adottsagaibol adodo utoerejevel...Erre keszul altalaban, es eddig ez be is jott. Viszont ha egy gondolkodo okolivivoval talalna szemben magat, aki jol birja a pofonokat, es meg nagyot is ut, ott mindjart bajok lennenek. Egy 2 evvel fiatalabb Ortiz kivalo pelda lentt volna, de az utobbi idoben mutatott teljesitmenyet elnezve erre egyre kevesebb eselyt latok. Nembaj, majd Joshua(bar neki meg az alla es a kondija kerdeses kicsit)...Ugy 2020-21 korul.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-14 00:07:37

@Sarkozi Robert: Árnyalatnyi különbség :)

https://www.youtube.com/watch?...

    2018-02-14 00:02:22

@deontay: Bevallom férfiasan: én ezt a padworkot egész egyszerűen nem értem...
Ha erre az iskolázásra építve tényleg megveri Ortizt, akkor valamit nagyon tud: ütni.

» Peacock   válasz erre
    2018-02-13 23:53:41

@deontay: ez a csavo top 5-os lenne?
és még a wlad korszak volt teli gyenge bokszolokkal:)

» dondannyboy   válasz erre
    2018-02-13 23:51:29

@Chico: ha egy-egy ilyen akcio utan eles meccsen is igy ottmarad, akkor valaki kontrabol nagyon elkapja majd. Persze ehhez egy minimum TOP10-es ellenfel kene. Nem tudom mi ertelme ezeknek a fejmozgatasoknak, ha az ellentamadasokat sem gyakoroljak kozben. Remelem Ortiz formaban hozza magat, csak meg erre az 1 meccsre pliz.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2018-02-13 23:50:31

@deontay: Ez nagyon elszomoritó...

    2018-02-13 23:31:02

https://www.youtube.com/watch?...

» deontay   válasz erre
    2018-02-13 23:14:20

@tenere: Ortiz nyerhet pontozassal, Parker nem hiszem.

» fixpont   válasz erre
    2018-02-13 22:19:31

@pressurefighter0088: Úgy hogy annyira ne dicsérjétek.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-13 22:16:25

@Kane: Õ a lába alatti levegővel támasztja meg az ütést, úgy mint más a padlóval, csak ő olyan gyors, hogy a levegőnek nincs ideje "kicsúszni alóla". Légüres lérben ő se lenne ilyen kemény. :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2018-02-13 22:15:50

@northpaw: xD hát valóban egyedi már már nem evilági labmunkaja van

» Krissz97   válasz erre
    2018-02-13 21:46:54

Én megértem, hogy inkább Joshua ellen szeretne mérkőzni, hisz most ő a "pénztárgép" nehézsúlyban. Ellene többet keresne Wilder mint az előző 5 meccsén összesen.

    2018-02-13 21:21:49

Én megértem, hogy inkább Joshua ellen szeretne mérkőzni, hisz most ő a "pénztárgép" nehézsúlyban. Ellene többet keresne Wilder mint az előző 5 meccsén összesen.

    2018-02-13 21:21:49

AJ-ben és Wilderben még rengeteg pénz van. Szerintem nem most fognak veszíteni. Mondom ezt úgy, hogy az ellenfeleiknek szurkolok. Parkernek és Ortiznak akkor lehet esélye, ha idő előtt be tudnák fejezni a meccset. Erre mindkettőjüknél kicsi az esély. Pontozással meg nem sokra mennek.

» tenere   válasz erre
    2018-02-13 21:10:59

@northpaw: Mi ezzel a baj?:) Vannak különleges emberek akik a föld felett levitálva is bele tudják vinni az alsótestük erejét az ütésbe, ő különleges!:)

    2018-02-13 21:08:27

Ki is volt itt az, aki szerint Wildernek jó lábmunkája van? Találtam két remek képet erről, neki küldeném:

1: https://pbs.twimg.com/media/DV...
2: https://pbs.twimg.com/media/DV...

» northpaw   válasz erre
    2018-02-13 21:05:58

@Fidel: Sokkal egyszerubb lett volna: 66:10 = 6.6 :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-13 20:58:04

@bpjotruska: (1-0,8)*(1-0,66)*100=6,6% ;)

    2018-02-13 18:51:04

@fixpont: Tobb mint valoszinu. Parkernek max 20%-a lehet AJ ellen, Ortiznak viszont joval tobb Wilder ellen ; meg ha oregedett es kopott is, ugyis a legjobb ellenfele lesz, Wildernek meg nagyon reg nem utottek vissza rendesen.
Szoval a ketto egyuttes valoszinusege az annyi mint... fax tudja, sosem voltam jo matekbol.

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-13 18:42:17

@bpjotruska: egypint guinness-t teszek ra es megfejelem egy tasak zizivel, hogy nem fog megtortenni :D

» fixpont   válasz erre
    2018-02-13 18:37:41

Vicces lenne, ha felev mulva a Parker vs Ortiz menne a vitathatatlan cimert es a Joshua vs Wilder a visszakapaszkodasert :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2018-02-13 17:31:17

Jól hangzik, de érdekes, hogy Wilder technikai tanácsokat osztogat, főleg egy rá nem jellemző stílusra vonatkozólag, egy tőle különbözőalkatú bunyósnak. Azért én inkább mondjuk Holyfield techbikai okításának örülnék Parker helyében :) Wilder meg mutassa meg inkább mielőbb személyesen, hogyan kell Joshua-t megverni...

» superman   válasz erre
    2018-02-13 17:24:55
Ugrás az oldal tetejére