×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBO nehézsúlyú bajnok Joseph Parkert promótáló 2017-12-28 15:52:53 https://www.profiboksz.hu/2017/12/28/joshua-vs-parker---az-anyagiak-letudva/

Joshua vs Parker - az anyagiak letudva

A WBO nehézsúlyú bajnok Joseph Parkert promótáló David Higgins szerint soha nem voltak még ilyen közel ahhoz, hogy megállapodjanak az IBF/WBA világbajnokával, Anthony Joshuával és csapatával. Az anyagiakat sikerült rendezni, így a tervezett időpont március 31-e vagy április 7-e lehet.
„Soha nem voltunk még ilyen közel a megállapodáshoz. Azzal, hogy tisztáztuk az anyagi feltételeket, hatalmasat léptűnk előre. Joshua oldala is engedett egy kicsit és mi is, így sikerült megegyezni. 30-35% közötti részesedést kap majd Parker. Egyelőre maradjunk ennyiben. Valahol a kettő között félúton. Talán miután beszeltünk Eddievel (Hearn) nyilvánosságra is hozhatjuk a pontos számokat. Meg fogunk egyezni, most már az az érzésem. Most a hivatalos személyek kiválasztásán van a hangsúly. Beszelnünk kell a Brit szövetség embereivel, de külön örömmel tölt el, hogy roppant segítőkészek és rengeteg bíró és pontozó áll majd rendelkezésünkre, akik közül kiválaszthatjuk a legmegfelelőbbeket.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@nagygeza: persze, hogy van, viszont az izomból lassan tényleg ölég lesz

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-31 21:37:53

@tenere: Azért nemcsak erőből megoldás van ott hanem technika is.

» nagygeza   válasz erre
    2017-12-31 21:35:33

figyeljetzek, lehet ebből akár még több meccs is, ha nagyon jó lesz, akkor miért ne lehetne visszavágó, függetlenül attól, hogy ki nyer?! amúgy boldog új évet kívánok mindenkinek előre is, ha esetleg elfelejtenék írni, vagy mittomén, szóval csődmentes, nagyon jó boldog újévet frankón, és sok jó bokszmeccset kívánok. éljen mokesz!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-31 17:42:27

@tenere: jókat íról, kapol pontot! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-31 17:35:22

Szerintem AJ majd erőből akarja ezt a meccset is megoldani. Ha Parker észnél lesz és nem kezd el verekedni egyből, akkor a menetek múlásával esetleg lehet esélye elkapni Joshuát. Kérdés, hogy mennyire tudja megrendíteni és lefiniselnie.

» tenere   válasz erre
    2017-12-31 17:34:19

@Perkins: Ez majd kiderül, ha lesz meccs. de szerintem sem szabad leírni Parkert. Okozhat még meglepetést. De, ha kikapna mégis, akkor sincs veszve minden, mert nagyon fiatal még, fejlődhet. Egyébként nem hiszem, hogy kitudja ütni őt Joshua. Talán pontozással felé kerekedhet. Takamot sem tudta kiütni, de a bíró belenyúlt a meccsbe. Az Új-Zélandinak kemény álla van.

» tenere   válasz erre
    2017-12-31 17:30:21

@Peacock: Azzal a kivétellel igaz hogy szerintem a reklámpénzek miatt már akad pár bunyós aki véletlen sem akar az első menetben végezni, pont Jones jut eszembe erről aki sokszor a hátán cipelte végig az ellenfeleit 12 menetig.

    2017-12-31 17:07:56

@Perkins: ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-31 14:35:40

@CHUBAKKA: Gergely, Gergely... :-)

» Perkins   válasz erre
    2017-12-31 13:43:58

majd Fury lefogyik, formába hozza magát aztán reszkess nehézsúly, meg visszatér majd Wlad is jobb formában is, mint AJ ellen na aztán ők rendet tesznek!! llesz ám ne mulass, subidubidúúú!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-31 13:34:23

@Peacock: :)
Erre megboldogult Hofi ezt mondaná: "milyen hosszan mondta, milyen keveset!" :)

Viccet félretéve: véleménye mindenkinek lehet, kinek ez-kinek az. Én is így kezdtem: "véleményem a meccsről". Joshua nem a kedvencem, csak egyszerűen én annyira statikusnak látom Parker bunyóját, hogy nem tudok másmilyen végkifejletet elképzelni, csak Parker vereségét. Szerintem, ha Joshuáék olyan taktikát választanak, hogy földbe kell döngölni Parkert, akkor az úgy is lesz. Ha "el akarnak bokszolni" vele, akkor lehet egy hosszabb meccs is, ez viszont már nem biztos, hogy Joshua malmára hajtaná a vizet.

» Perkins   válasz erre
    2017-12-31 12:52:09

@Perkins: Szerintem Joshua is úgy szeretne nyerni - ahogy a legtöbb bokszoló - mint Wilder Stiverne ellen, vagy Tyson sok ellenfele ellen: ütést nem vagy alig kapva, ellenben irtózatosan meggyőző dominanciával KO-zva az ellent az első menetben, ezzel hergelve és a közönséget és növelni saját népszerűségét.
Na most ez azért nem ilyen egyszerű - mert Joshua és Parker között nincs se akkora differencia fizikumban mint pld. Yarde és a magyar ellenfelei között, se akkora tudásban mint pld. Ortiz és Martz közt.
Mindenki szereti legyőzhetetlen hősnek látni a kedvencét aki oly mértékben omnipotens a ringben hogy nincs is veszélyben meg mindent úgy alakít ahogy akar, de se Joshua, se Loma, se Tyson, se Roy se senki nincs ezen a szinten. A boksz nem valami megírt japán anime (az eladott meccseket leszámítva), hanem egy kőkemény küzdősport, ahol a harc mindig igen sok tényezős.

» Peacock   válasz erre
    2017-12-31 12:16:17

@nagygeza: Azért akad pár,és pont nem a jelenlegi Fury,vagy az anyagnélküli Povetkin az.

    2017-12-31 12:13:44

@Perkins: hát ezzel azért nem értek egyet, Parker nem egy olyan ellenfél, akit csak úgy bármikor ki lehet ütni!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-31 11:07:58

Véleményem a meccsről: addig fog tartani, amíg Joshua szeretné.

» Perkins   válasz erre
    2017-12-31 10:39:45

@kisbecsker: Off: Kattints a "Box>>" ikonra a cím alatt jobbra. Úgy elérhető a cikk. Sajnos valami különös technikai hiba miatt a hír címéről nem lehet átlépni a cikkre.

» IMiKeT   válasz erre
    2017-12-30 20:55:30

@nagygeza: Parker, Wilder és Ortiz is rizikósak szerintem. (Egymásra és az általad felsorolt két ellenfélre is persze.)
De a hamarosan újra aktív Ruiz és Miller ellen is érdekes lenne.

» Peacock   válasz erre
    2017-12-30 20:49:48

@nagygeza: egyikben sem hiszek mar, Povi oreg, Fury esetmeg meg az sem biztos mi lesz holnap, ertem hogy amikor roluk beszelsz feltetelezed, hogy a fejedben elo csucsformajukban lepnek majd ringbe, de mar egyik sem fog

» fixpont   válasz erre
    2017-12-30 20:36:16

@nagygeza: hát nem tudom, de Parker is jó lesz zserintem, meg vannak még érdekes ellenfelek, lényeg végül is AJ, aki egy látványos, és szórakoztató bajnok! ki gondolta pl Takam-ról, hogy ennyit kibír, és nem is volt annyira rossz merccs. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-30 20:24:51

@CHUBAKKA: Povetkin és Fury ellen lehetne érdekes meccs mást nem nagyon látok aki rizikós lenne AJ számára.

» nagygeza   válasz erre
    2017-12-30 16:36:07

Off.: Elfogyott az internet a következő cikknél. :)

» kisbecsker   válasz erre
    2017-12-30 16:23:41

@antonio: AJ azért meggyőzöbb volt eddig, de azért láthattuk, hogy vannak neki is gyengéi, mint mindenkinek, meglátjuk, hogy Parker, hogy tudja ezt kihasználni. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-29 18:44:50

@CHUBAKKA: vagyis leállítás ellen akarom mondani! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-29 18:35:19

@mikike1: meglátjuk. szerintem Takam ellen sem volt rossz, de kár, hogy a bíró megállította kíváncsi lettem volna mi lett volna az utolsó menetekben. Takam nem volt annyira megfogva, sőt le sem ment, nem véletlen tiltakozott a leállítás mellett. Egy biztos, hogy AJ-ék nem tökölnek, jó ellenfeleket választanak, bajnokhoz méltó módon. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-29 18:33:56

@CHUBAKKA: Én inkább kiütést várok Joshua szerintem jobb formában lesz mint Takam ellen, persze benne van a pakliban hogy Parker is győzhet mert azért nem rossz, 80-20 az esély szerintem.

» mikike1   válasz erre
    2017-12-29 18:29:02

@antonio: :-D

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-29 18:18:14

Igen az is lehet hogy Joshua nyer de az is lehet hogy Parker, lehet hogy pontozás lesz de az is lehet hogy kiütés de az is lehet még hogy dönetetlen, hajrá Parker hajrá Joshua! És ha pontozás lesz lehet hogy egyhangú lehet hogy megosztott de az is lehet hogy többségi!

» antonio   válasz erre
    2017-12-29 18:05:21

lényeg, hogy legyen meccs, és úgy néz ki lesz is, ami jó kis bunyót ígér, jó kis tűzi játékot! AJ az eséyles természetesen, de ha lesz megint egy kis belassuélás, egy kis holtpont akkor lehetnek bizony nehéz percei Parker jól tud sorozni, látványos meccset várok! AJ szerintem hozni fogja a meccset, de csak pontozással, Parker túl kemény, szívós, ütésálló bunyós véleményem szerint. Két igazi bajnok!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-12-29 17:01:51

@Jersey Joe: Dimitrenko meg Joshua csak annyiban hasonló hogy mindkettőt jegyzi a boxrec azonkívül másban nem hasonlítanak.

» mikike1   válasz erre
    2017-12-29 16:54:08

@Peacock: Nagydarab embereknél a kézsebesség sokszor csalóka, engem Fury valamelyik Klitschko-meccs előtti sajtótájékoztatón, sima árnyékboksszal döbbentett meg, láttam előtte is néhány meccsét de nem a sebessége tűnt fel. Ettől kezdve biztos voltam benne ,hogy Klitschko nagy bajban lesz. Az előző mondat sajnos nem igaz, betegre kereshettem volna magam.

» pepegross   válasz erre
    2017-12-29 13:35:40

@ogreface: Igen, írtam is:)
Amúgy ezzel az erő boksszal sem lenne baj (Foremant is kedveltem pld. aki fiatalon sem volt egy technikai fenomén de sugárzott róla az őserő és a gyilkos keménység), csak valahogy mégsem igazi mert láttuk hogy el tud fogyni tőle a kondi. (Foremannel szemben én amúgy Joshuában nem az őserőt látom, hanem az agyonedzett szuperatlétát, nem tudom miért.) Joshuának ez adhat önbizalmat, alighanem ezért is nem áll le a kemény erőgyakorlatokkal sem (nem mintha még erősödnie, pláne nem izmosodnia kéne).
Amúgy tudom persze hogy az edzésvideók mindig vágottak és kb. annyira lehet belőlük biztos következtetéseket levonni, mint a mérlegeléses face-off-okból, de megnézve párat összességében Parker edzései bennem azt a képet erősítik, közvetítik hogy az edzéseken egy ekte bokszoló erősít, alapoz (hogy jobb bokszoló legyen).
Pld. ez a 2016-os edzésvideó: https://www.youtube.com/watch?...
Joshua edzései pedig valahogy azt, hogy egy marha atletikus és erős izomember - csiszolva a mozgását és megelőzendő a bemerevedést - mintegy kiegészítésként bokszol. Persze túlzok, de valami ilyesmi a benyomásom sokszor. (Amúgy persze csodálom mindkettőt hogy ezt hogy bírják folyamatosan, mert egyikük sem szokott sokat kihagyni.)
Pld.: https://www.youtube.com/watch?...
(Direkt két Muscle Madness-es videót tettem be, amit ugyanazok szerkesztettek. Parker kézsebességén amúgy meglepődtem amit a zsákon előadott.)

» Peacock   válasz erre
    2017-12-29 12:57:36

@Peacock: "Az a helyzet hogy jelen állapot szerint Parkert technikailag összességében jobb, komplexebb bunyósnak tartom mint általában a többség. Ez az oka, hogy ennyi esélyt adok neki (30-35%)"

Ezek szerint jól lőttek be a pénzelosztást is, ahány százalék esély, annyi a részesedés is. :)

Egyébként egyetértek. Jó lenne, ha rendesen megszorongatná Joshuát, aki lassan belefog szürkülni abba, hogy erőből megoldja a dolgot, erre még ráfaraghat.

» ogreface   válasz erre
    2017-12-29 12:10:24

@Peacock: +1

    2017-12-29 10:24:37

@Peacock: Én is neki drukkolok, de szerintem Joshua - könnyen lehet - 3 meneten belül elsöpri Parkert.
Hacsak Parker nem bokszol nagyon hátramenetben.
Parkernek legalább a Dimitrenko elleni bokszát kéne hoznia ahhoz, hogy esélyei legyenek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-12-29 09:53:18

@Peacock: Nagyon jó elemzés. Egyetértek.

» tenere   válasz erre
    2017-12-29 08:35:40

Az esélylatolgatással bajban vagyok, a "piaci érték" miatt egy 65-35 elosztást teljesen reálisnak tartok, már csak azért is, mert Parker egy meglepő győzelem-mel nem ezt a 30(35)%-ot nyerné, hanem utána már egyértelműen ő diktálna, bár-kivel szemben, amíg...
OFF:A Bauhaust egy életre megutáltam.

» pepegross   válasz erre
    2017-12-29 08:14:44

@fixpont: Az a helyzet hogy jelen állapot szerint Parkert technikailag összességében jobb, komplexebb bunyósnak tartom mint általában a többség. Ez az oka, hogy ennyi esélyt adok neki (30-35%). Sőt, ha olyasmi ütőereje lenne (ami persze nincs) mint pld. Sandersnek volt, akkor ugyanilyen fizikai paraméterekkel és technikai tudással egyértelmű esélyesnek is mondanám Joshua ellen - mert mint bokszoló szerintem képzettebb, sokoldalúbb, taktikusabb.
De ez persze nehézsúly, ahol a fizikai paraméterek hatványozottan számítanak, szóval nincsenek illúzióim. De a véleménykülönbség oka alighanem az, hogy én alapvetően valamivel jobb bokszolónak tartom Parkert mint itt a többség (a Takam és Ruiz elleni meccsek fényében is, hozzátéve hogy a Takam meccs óta szvsz javult), Joshuát pedig ugyanakkor sebezhetőbbnek, mint az a közvélekedés. (És ezt nem Joshua ellen írom, mert kedvelem és elismerem hiszen ugyanolyan bevállalós mint Parker, és Wlad legitim legyőzése mint fegyvertény magáért beszél.)
Parker Takam ellen kondiproblémával küzdött - azóta ebben határozottan javult. (Akkor azt írtam: kondi és ütőerő javulása emelheti bajnoki szintre, ebből egyet csak megoldott ami elég nagy előrelépés, szvsz ez fejben dőlt el nála, bár az alkatán, és a mozgásán is alakított.) Ruiz ellen szvsz okosan bokszolt - nem volt olyan jó a védekezése (ez a harmadik dolog amiben javulnia kell és picit javult is amúgy) hogy végigdominálja büntetlenül a meccset, igaz így majdnem ki is kapott. A magas román ellen akit - hiába nem rá készült - illett volna persze kiütni, nagyon is mozgékony volt. Hughie ellen pedig nem volt könnyű dolga, sokan lebecsülik a szoros meccsét vele ahol csak üldözte, de én nem tudnék jelenleg Hughie ott mutatott lábmunkájánál jobbat mutatni nehézben, talán Ortizt leszámítva aki viszont ezt nem tudja ilyen hosszan kivitelezni ma már max. felvillantja néha.
Joshua egy dologban jó, egyféleképpen bokszolva eredményes - a fizikai erőre építi a bokszát amit sikeresen támogat a jónak mindható boksztudása. Parkertől ellenben már többféle bokszot is láttam, és ha nem is egy géniusz, látszik hogy javul, csiszolódik, gondolkodik, alkalmazkodik a ringben.
Én emiatt várom ezt a meccset, bár Parker az esélytelenebb, lehet ez egy igazán izgalmas meccs is még. Ha Parker erőből megy neki Joshuának, jó eséllyel kiüti az angol (bár fene tudja...). De Parker ennél szerintem okosabban, taktikusabban fog küzdeni, és ez akár eredményes is lehet.

» Peacock   válasz erre
    2017-12-29 00:55:35

@Peacock: az annyit jelent, hogy minden ~3 meccsbol egyszer Parker nyerne, ami szerintem kizart, nincs KO utese kiboxolni meg nem fogja AJ-t, AJ hasonloan fog kikapni szerinte mint Lennox Rahman ellen (majd amikor kikap, de nem Parker ellen), hogy ott is folenyben lesz es jon egy kosza utes, azt nehezen tudom elkepzelni hogy valaki kiboxolja, folenyben lesz vele szemben majd egy ido utan jon a KO amikor megerik a helyzet ra

» fixpont   válasz erre
    2017-12-28 22:57:49

@La Cucaracha: Parker esélye a győzelemre (megspékelve mindjuk a döntetlennel) nagyjából-egészében kivételesen korrelál a pénzelosztási százalékkal, legalábbis szerintem. 30-35% - ami nem olyan rossz :)

» Peacock   válasz erre
    2017-12-28 21:38:02

@bpjotruska: Se Parker, sem pedig Joshua nem volt túl jó formában az utolsó meccsükön, de ne ebből induljunk ki, hiszen Klicskó sem volt annyira penge Fury meg Jennings ellen.
Ha abból indulunk ki, hogy Takam óta Parker fejlődhetett valamennyit (hiszen elég fiatal), akkor én azért több esélyt adnék Józsinak, mint 10-20 %.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-12-28 21:24:03

@tenere: Én nem mondtam hogy Mr.Parker klasszis.
De Joshua a szent ahhoz van szoktatva; hogy suhint kettőt kőművesbütykössel és a kevésbé szimpatikus ellen feladja lélekben majd testben is.
Igenám de mit láttunk mr.Takamtól????

Hát nem ezt.
Õt nem rémítette meg a spangli meg a fakli!
Namost bizonyosan kijelenthető ; hogy mr.Új-zéland állja a sarat és nem feküdni megy!
Tehát a létező lèlektani előny már nem is létezik!
Én mondom Parker megtréfálja a világot. Olyan pressziót alkalmaz majd; hogy nincs az a malter ami megfogja a bálványt; borulni fog!

» cenzura2   válasz erre
    2017-12-28 20:37:47

Parkernek fogok szurkolni, mint esélytelenebbnek, aki ráadásul szimpatikus bajnok is - nem fáról ki ő sem és Joshua sem a nehéz ellenfelek elől, sőt. Szerintem ráadásul Parkernek van azért sansza nyerni is. Én speciel sokoldalúbb bokszolónak látom a britnél, más kérdés hogy alacsonyabb, kisebbet üt, no és fizikailag is gyengébb picit. Cserébe jó az álla, van szeme, javult az állóképessége, és elég komplex az ütésrepertoárja - no meg oldalra is tud lépni, mozogni, nem úgy mint pld. a rá amúgy némileg (mentalitásának, keménységének, fizikai adottságaiban, de másban nem) hasonlító Pulev.
Persze Joshua meg irtó nagyot üt, van szíve, s ő sem ügyetlen, de taktikailag, állóképpességbem és fejben vannak olyan hiányosságai amiket egy jó ellenfél gondos felkészüléssel kiaknázhat.

» Peacock   válasz erre
    2017-12-28 20:34:04

@La Cucaracha: Hát ,ha van szíve kiüti és a nem A Bátyóra hallgat :(

» udvari   válasz erre
    2017-12-28 20:19:30

@La Cucaracha: Az viszont erdekes, hogy fejben erosebb volt talan, mint valaha. Jo, senkinek sem esik jol, ha Joshua allon vagja, de Wlad nem csak magahoz kepest, hanem abszolut ertelemben is elegge derekasan allta a sarat. A nagy utesek nyilvan kart tettek benne, le is ment tobbszor, de amig fel birt allni, kuzdott, es majdnem forditott is a meccs kozepen ( persze felallni felallt Sanders ellen is de minek... ot teljesen szet volt esve ).
Parker a jo allaban, a gyors kezeiben es Joshua esetleg elfogyo kondijaban bizhat. De tul sok a "ha": ha kibirja Joshua rohamait es nagy utesit, ha Joshua kifullad es lelassul egy nagy roham utan, ha lesz ereje letamadni olyankor, ha lesz eleg utoereje megfogni ot, ha be tudja fejezni... Tisztelet Parker-nek, hogy nem akar raulni az ovre, de 10-20%-nal tobb eselye nem nagyon van ; azzal egyutt, hogy legutobb Joshua-rol sem egy verhetetlen bajnok jutott eszembe.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-12-28 19:39:47

@udvari: Nem volt baj Klicskó hitével szerintem, csak 41 évesen már nem olyanok a reflexek, mint mondjuk 36 évesen, meg a regenerálódási képesség se (gyorsaságról ne is beszéljünk).

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-12-28 19:25:42

@Izomtibi: Kit?:)

    2017-12-28 19:13:54

@cenzura2: Ne kezdd el itt is! A Ward hireknél egyszer ezt már végigjátszottuk...

» zolimt   válasz erre
    2017-12-28 19:05:23

@tenere: Amennyiben az Ukrán tökösebb ill. van egy kis hite, ami nem nagyon volt, akkor nem lenne miről beszélgetni ! De így a jobb !

» udvari   válasz erre
    2017-12-28 18:54:36

Parker nem rossz bokszoló, viszont nem is egy klasszis. Nem volt valami meggyőző az utóbbi meccsein. Sokan úgy gondolják, hogy Ruiz Jr verte őt. A Fury, Cojanu, Takam meccsek is elég nyögvenyelősek voltak. Miért pont AJ ellen táltosodna meg?

» tenere   válasz erre
    2017-12-28 18:54:29

@Izomtibi: Senior Ruiz -t ?

» udvari   válasz erre
    2017-12-28 18:53:16

@cenzura2: Hát az biztos, hogy AJ túl van fényezve és az egekig van emelve. De a Klicskó meccsen azért oda tette magát.

» tenere   válasz erre
    2017-12-28 18:47:06

Mindeközben Wilder kinézett egy újabb ellenfelet magának, nagy meglepetésre taxisofőrt.

» Izomtibi   válasz erre
    2017-12-28 18:45:37

@cenzura2: Te beteg vagy

    2017-12-28 18:45:34

@cenzura2: Tko-zva lesz nem kiütve sorry

» cenzura2   válasz erre
    2017-12-28 18:31:32

Óriási és szenzációs!
Megvn 2018 mglepetése!
Joshua Tko-zva lesz de nem ez a lényeg!

Eddie Hearn a számító, képmutató szélhámos megkapja azt a pofont ami már jár neki régóta!
A dédelgetett sztár, a kegyenc aki már minden szentnek el lett adva pedig csak kőműves maradt ezt nemrég bizonyította fajelméletével - nos kérem ez az ember ki lesz ütve!

Értetlenül áll majd a világ az események előtt!
Ledőlt a bálvány! - cikkek jönnek majd de ezt mi beavatottak már rég tudjuk.
Túl van értékelve ez az ember, ezt Parker fogja először bebizonyítani!

» cenzura2   válasz erre
    2017-12-28 18:29:56

@tenere: Boksz vagy mi bármi megtörténhet :)
Elég 2 pontozó azt odaadja még a lábméretét is bárkinek :)

» udvari   válasz erre
    2017-12-28 18:24:58

@fixpont: Persze, hogy nincs szüksége. Már így is úgy néz ki mint egy testépítő.

» tenere   válasz erre
    2017-12-28 18:23:24

@tenere: AJnek nincs szuksege izomra, neki egy kis robbanekonysag kellene meg jobb labmunka mint legutobb.

» fixpont   válasz erre
    2017-12-28 17:48:02

Parker világbajnoki címének annyi. Joshuát csak kiütéssel tudná megverni, ez pedig reménytelen lesz. Talán egy nagyon kicsi esélye adódhat, akkor, ha AJ-re még pakolnak pár kiló izmot és belassul valamikor a meccs közepén. Akkor, de csak akkor megfoghatja. Persze addig ki kell bírnia az angol ütéseit. Parker meg nem a védekezéséról híres.

» tenere   válasz erre
    2017-12-28 17:42:46

Szimpatikus Parker is mert tényleg bevállalja a kemény ellenfeleket, valószínűleg meglesz Joshuának a 3 öv, bár ha egy öve se lenne akkor is ő lenne a kategória első számú bokszolója.

» mikike1   válasz erre
    2017-12-28 17:15:39

realis

» fixpont   válasz erre
    2017-12-28 17:00:43
Ugrás az oldal tetejére